Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door sjun »

Meer terzake witwassen van islam.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Ariel »

Gewoon de andere kant op kijken. Maar wanner gaan jullie je realiseren dat je de toekomst van je kleinkinderen verpest hebt.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pilgrim »

Zweedse criminologe: Computergames de schuld van verkrachtingen

Posted on juli 7, 2016 by Rommel

Afbeelding

Het is de schuld van computergames dat er tegenwoordig zoveel seksueel misbruik wordt gepleegd op muziekfestivals in Zweden. Schrijft de criminologe Maria Dufva in een artikel in het links-liberale dagblad Aftonbladet.

Er wordt een lange reeks van seksuele misdaden gemeld vanaf de zomerfestivals in Zweden. Verscheidene persberichten wijzen erop dat het verschijnsel steeds vaker voorkomt, en in de meeste gevallen jonge asiel zoekende mannen zijn uit de Derde Wereld die in groepen opereren.

Criminologe Maria Dufva heeft echter een andere theorie. Ze beweert dat het computerspelletjes zoals GTA zijn die ervoor zorgen dat meisjes en vrouwen worden onderworpen aan seksaanvallen op festivals.

“Ik hoor de wanhoop van leerkrachten en recreatieleiders als ze me vertellen hoe leerlingen al in de eerste klas in de pauze met GTA geïnspireerde games spelen. Spelen met computergames die in Zweden een leeftijdsgrens hebben van 18 jaar, een computerspel wat ze met hun ouders thuis spelen, oudere broer of zus of een vriend”, schrijft ze.

Dufva vraagt zich retorisch af hoe we in hemelsnaam in een situatie zijn beland waar in het publiek verkrachtingen plaatsvinden tijdens een muziekconcert.

“Dat kan ik beantwoorden. Want dat weet zelfs mijn achtjarige dochtertje. Een jongetje in haar klas heeft haar namelijk geleerd hoe je seks kan krijgen in het computerspel wat hij speelt. Je gaat naar de stripclub Cheetah om een prostituee te huren die je vervolgens met een bijl kan doden”, schrijft Maria Dufva.

Bron: http://www.friatider.se/kriminolog-tv-s ... ldt-kterna

https://fenixx.org/2016/07/07/zweedse-c ... achtingen/
Logisch geredeneerd zouden er dus alleen maar allochtonen (moslims) dit soort computerspelletjes spelen, want bijna 100% van de verkrachtingen komt door hen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:
Logisch geredeneerd zouden er dus alleen maar allochtonen (moslims) dit soort computerspelletjes spelen, want bijna 100% van de verkrachtingen komt door hen.
Logisch geredeneerd moet het dus nog veel harder, want 'die van ons' leren er niks van.
Wordt je namelijk aangevallen in GTA dan scheur je de tegenstander met een auto omver, schiet hem neer,
of desnoods val je hem aan met een mes of tafelpoot. Je gaat geen (vergeefse_) aangifte doen bij de politie.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Zweedse criminologe: Computergames de schuld van verkrachtingen
Wat een ongelooflijk irritante domme trut. Nou ja, Pizzaman heeft hierboven al het nodige zinnige commentaar op haar gegeven. Zij is de zoveelste die o zo graag in de belangstelling wil komen staan. Dat mag. Maar kom dan wel als afgestudeerde niet met theoretische nergens op de praktijk afgestemde onzin op de proppen.

Waar heel veel 'wetenschappers' de laatste tijd de mist mee ingaan is met hun ongecontroleerde output van verwarrende hersenspinsels die opborrelen als onbeheersbare ziektekiemen van hunverstand.

Het is zelden dat gewelddadige SPELLETJES aanzetten tot daadwerkelijk fysiek geweld in de praktijk. Ik word kotsmisselijk van dit soort waardeloze zogenaamde wetenschappers die menen dat de ander, die niet deelt in zijn of haar beroep, een uitgesproken klootzak of randdebiel is die het aan normaal gezond kritisch verstand ontbreekt en geen recht van kennis heeft.

Ik herinner mij een vriend van mijn zoon die al heel jong (10) met niets anders dan de godgansedag en elke dag weer met niet anders dan geweldsvideo's en games aan de slag was. Omdat zijn moeder een vriendin van mijn ex was, kwamen wij regelmatig bij elkaar op bezoek. Ik vond zijn gedrag een bedenkelijke zaak en maakte mij daar zorgen over. Niet vanwege het inhoudelijke - geweld en nog eens bloederig geweld - maar vanwege het feit dat dat joch blijkbaar totaal geen andere interesse aan de dag wist te leggen. Het had ook alles met zijn opvoeding te maken. Maar dit ter zijde. Ik sprak daar ook over met mijn zoon. Hij ontnuchterde mijn negatieve denkbeeld door te stellen dat het maar spelletjes waren. En zo is het ook.
De betreffende jongen is nu 22, een beetje een droogkloot en volkomen a-agressief. Dat kan ik van mijn eigen zoon niet zeggen die op het voetbalveld zich weleens te buiten laat gaan. Ik wijs hem er dan altijd op dat hij dom en zeer onsportief bezig is en maar beter met voetballen kan stoppen. Ik heb hem vaak genoeg verteld hoe fanatiek ik altijd was op het veld en eigenlijk in alles. Maar altijd sportief en in het belang van anderen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pizzaman »

Mijn eigen zoon speelt al GTA sinds z'n 7e, volgens mij was dat nog 'San Andreas'.
Maar toen hij (10 jaar inmiddels) op school gepest werd, na 10x klagen bij de lerares, moest ik hem een beloning in het vooruitzicht stellen
om het dan maar 'zelf op te lossen'. Namelijk 5 euro voor een blauw oog en 10 euro voor daadwerkelijk bloeden (van de pestkop).
Het heeft me slechts 5 euro gekost en het gepest was afgelopen, daarbij heeft ie heel sociaal er ook nog eens voor gezorgd
dat de rest van de klas niet meer gepest werd, jeetjemina (uiteraard middels het bedreigen van de pestkop...) icon_shh.gif

Inmiddels GTA5 maar nog steeds is ie de vredelievendheid zelve.
Dus ik heb ook de Assassins Creed serie, War Thunder en World Of Tanks maar aangeschaft.
Daarbij ook nog Shadows Of Mordor en nog wat van dat spul. Helpt tot nog toe geen moer. :cry:
Van Star Wars Battlefront is ie alleen een BB-8 nerd geworden.
Ik vrees dus dat het gewoon nog meer geld gaat kosten.

Kijk, ik kan 'm natuurlijk een GRATIS koran geven... :nietverstaan:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pilgrim »

Verdoezeld, gelogen, goedgepraat

Geplaatst op 9 juli 2016

Afbeelding
De omschrijvingen van de daders lijken met honderden op elkaar: licht getint uiterlijk, gebroken Duits, bruut optreden, een “Nee” wordt niet gerespecteerd.

De omvang is schrikbarend – steeds meer vrouwen worden het slachtoffer van seksdaders met een asielachtergrond. De schandalige gebeurtenissen in Oudejaarsnacht in Keulen waren pas het begin. Overwegend “asiel zoekende” jonge mannen bedekken het land met een golf seksueel geweld. De politiek en de media stellen ondertussen alles in het werk om de gebeurtenissen te verdoezelen en als incidenten te bagatelliseren. Ze doen het steeds opnieuw. Het zijn journalisten, ambtenaren en politici.

Schijnbaar zonder enige scrupules vallen de daders over de weerlozen heen en doen hen bruut geweld aan. De waarheid is in Duitsland eveneens een van de talloze slachtoffers van misbruik. Er wordt verdoezeld, gelogen en goedgepraat als het om de enorme toename van seksueel geweld door “asielzoekers” in Duitsland gaat. Gewone politieagenten berichten hoe de omschrijving van daden tijdens diensttijd steeds verder gebagatelliseerd wordt, tot ze nauwelijks nog terug te kennen zijn. Rainer Wendt, de chef van de Duitse politievakbond, spreekt van decreten en beschikkingen, die ertoe leiden dat veel dingen onuitgesproken blijven. In de stad Gera in de deelstaat Thüringen bracht pas de interpellatie van een AfD-parlementariër de verkrachting van een 14-jarige door twee 18-jarige Afghanen aan het licht. Er is nooit een persmededeling van de politie over de zaak geweest. En wat we moeten denken van het situatierapport van de binnenlandse veiligheidsdienst, gepubliceerd onder de titel “Criminaliteit in de context van immigratie”, weet de voormalige politieagent en bestsellerauteur Stefan Schubert (“Gangland Deutschland”): “Het lijkt rechtstreeks uit de heksenkeuken van de politiek correcten afkomstig te zijn.”

Is het echt mogelijk dat het aantal verkrachtingen in Duitsland van 2014 naar 2015 volgens de criminaliteitsstatistiek van de politie met meer dan 300 zaken afgenomen is, van 7.345 naar 7.022? Worden er voor 2016 nog lagere cijfers gepubliceerd? Zullen de verantwoordelijken erover oreren dat meer dan een miljoen jonge mannen uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten het land voor vrouwen op wonderbaarlijke wijze zelfs veiliger gemaakt hebben? De waarheid lijkt inmiddels gewoon een al te gemakkelijk slachtoffer van misbruik te zijn. Terwijl de vergelijking eigenlijk cynisch is. Een abstract begrip zoals de waarheid valt alleen in het hoofd met de uitdrukking verkrachting te bewijzen. De schaamte, de pijn, de angst, de traumatische gevolgen worden alleen gevoeld door slachtoffers van vlees en bloed. En daarvan zijn er na de asielvloed van verleden jaar veel te veel. Een kort overzicht van enkele tot voorbeeld dienende gebeurtenissen in de afgelopen dagen getuigt daarvan. Het is een duistere, boos makende reis door de Duitse werkelijkheid: In de 50.000 inwoners tellende stad Görlitz in de deelstaat Sachsen waarschuwt burgemeester Siegdried Deinege jonge vrouwen ervoor om ´s avonds alleen door de stad te lopen. De politie krijgt de gewelddadige bendes, bestaande uit jonge mannen met een migratieachtergrond, onder wie veel Syriërs, niet onder controle.

In Keulen, de stad van de Oudejaarsschande, besloten de autoriteiten de volgende jaarwisseling geen feest te organiseren rondom de Dom. “Samen nieuw beginnen – Welkom 2017” zou het heten, maar de veiligheidsrisico´s zijn veel te goot. Uit het naburige Düsseldorf sijpelt ondertussen een politiedocument door naar het publiek, een interne mail. “Bild” citeert hieruit in een artikel. Agenten van recherchecommissariaat 12 – verantwoordelijk voor seksuele delicten – zouden daarin de “enorme toename” van misbruik van kinderen in zwembaden vaststellen. De daders zouden “grotendeels immigranten” zijn. Een journalist vraagt bij de perswoordvoerder van de politie in Düsseldorf na of de mail echt is. Dat bevestigt de man, preciseert echter de uitspraak: de “enorme toename” zou niet alleen betrekking hebben op de zwembaden, maar op het totaal aantal seksuele delicten in Düsseldorf. In de mail wordt ook gezegd dat de opheldering moeilijk zou zijn, omdat de daders overwegend in groepen opereren.

Een gerechtelijk vonnis, dat enkele dagen daarvoor werd uitgesproken in Ahrensburg in de deelstaat Schleswig-Holstein, doet echter de cynische vraag rijzen waarom politieagenten überhaupt moeite zouden moeten doen om seksuele criminelen met een migratieachtergrond op te pakken. De rechter veroordeelde een man uit Eritrea, die in januari geprobeerd had in een parkeergarage in Bad Oldesloe een 18-jarige te verkrachten, tot zeven maanden voorwaardelijk en 30 uur taakstraf. Politieagenten hoorden het gegil en konden de vrouw bevrijden. De dader had het slachtoffer in haar gezicht en haar hals gebeten.

Kort na de daad hadden 150 boze burgers in de binnenstad van Bad Oldesloe gedemonstreerd tegen een politie die niets ziet, tegen een regering die niets hoort, en tegen media die niet berichten. Het heeft niets geholpen. In welke omvang de verantwoordelijken wegkijken en niets horen, blijkt bijvoorbeeld uit het privéproject “XY-Incident”. De maakster verzamelt gepubliceerde “incidenten” van criminaliteit door buitenlanders uit dit jaar en presenteert deze op internet op een kaart van Duitsland. Op dit moment staan er 761 seksuele delicten tegen volwassenen op. Daarbij komen bijna nog evenveel overvallen op kinderen en jongeren. De kaart van Duitsland bij “XY-Incident” lijkt inmiddels met een dikke laag schimmel te zijn bedekt, zo dicht zitten de markeringen van de misdaden op elkaar. Iedere markering staat symbool voor minstens één onschuldig slachtoffer.

Maar wellicht zijn ze zelf schuldig aan hetgeen hen is overkomen? Misschien hadden ze gewoon de verkeerde schoenen aan? Markus Koths, de perswoordvoerder van de binnenlandse veiligheidsdienst, riep vrouwen er onlangs in een interview met de krantenuitgeverij Schleswig-Holstein toe op om bij het uitgaan af te zien van hoge hakken en in plaats daarvan gymschoenen te dragen. Dan zouden ze sneller kunnen wegrennen…

Bron: www.preussische-allgemeine.de

Door: Frank Horns

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/09 ... edgepraat/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door sjun »

Een andere meer afdoende oplossing: Koop een pistool en leer dat ding voor zelfverdediging gebruiken. Want van de huidige overheden valt helemaal niks te verwachten behalve het goedpraten van de gedragingen van de daders. Onder andere daarom is het tijd om politici via verkiezingen te vervangen door mensen die nog wel als volksvertegenwoordigers wensen te functioneren.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Mahalingam »

Doordat migranten nog niet precies weten wat politiek correct is en wat niet, komen dit soort zaken aan het licht.
Asylum centre accused of covering up sex abuse
Staff at an asylum seeker accommodation have been accused of a cover-up for allegedly telling the mother of a six-year-old boy not to complain about her child being sexually abused.

According to the mother, managers at the asylum seeker refuge told her that the child might be taken into care if she mentioned it.

The woman had left her son in the hands of a 23-year-old Iranian man in the asylum accommodation where they were both living.
However when she returned from shopping to her room in the property in the Upper Austrian district of Liezen, she found him extremely distressed and he told her what had happened.

The officials at the home had allegedly advised her not to make a complaint about it.

The incident happened on 7th June, according to police. The woman from Iraq said she had trusted the Iranian man and he took advantage of the situation to sexually abuse the youngster.

Police are also investigating whether the managers at the asylum accommodation did not raise the alarm and instead tried to persuade her not to do anything about it.

Management and the accused 23-year-old have both denied the accusations.

Although according to the Krone newspaper, only after other shocked asylum seekers made a huge fuss was the matter reported to police. The investigation is ongoing.
http://www.thelocal.at/20160711/asylum- ... -sex-abuse
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ben ik goed geïnformeerd dat de historische profeet Mohammed een trotse pedofiel was?

Dan wekt het geen verbazing dat zijn aanbidders gelukzalig en overmand door blijdschap in zijn seksuele voetsproren treden. Moslimmannen zijn zo oversekst gefrustreerd dat zij geen onderscheid weten te maken tussen de mannelijke en de vrouwelijke genus wanneer het aankomt op het bevredigen van hun religieus aangestuurde kwaadaardige islamitische wellustige gevoelens. De leeftijd van zes van het islamitische slachtoffer speelt daarbij een rol van betekenis bij de uitoefening van hun barbaarse perverse smerige achterlijke ongure tweedehands heidense schaamhaarlapachterstandsreligie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pilgrim »

“Razendsnel geradicaliseerd”; het nieuwe excuus

Geplaatst op 19 juli 2016

Afbeelding

Tot voor kort werd het woord radicaliseren alleen in verband gebracht met jongeren die afreisden naar het kalifaat van IS. Volgens onderzoek zijn dat er in Europa sinds 2012 zo’n 4000 waarvan inmiddels ongeveer 30% is teruggekeerd. De meeste jihadstrijders (zo’n 2800) komen uit vier landen: België, Frankrijk, Duitsland en Groot-Brittannië. Zeker 580 jihadisten zullen nooit terug keren. Zij werden gedood.

Het begrip “radicalisering” wordt steeds vaker ook toegepast op aanslagplegers. Het monster dat van een vrachtwagen een moordmachine maakte om zijn wrede geloof te promoten, zou ‘razendsnel’ geradicaliseerd zijn. En de Afghaan, 17 jaar nog maar, die in een Duitse trein met een bijl zwaaide en minstens drie mensen ernstig verwondde, was ook al ‘razendsnel geradicaliseerd’ en daarbij ook nog eens, wat dat ook mag zijn, ‘zelfradicaliserend’.

En die gasten die een zwangere vrouw trappen. En... En... En... Allemaal razendsnel geradicaliseerd! Daar schijnt maar weinig voor nodig te zijn. Foute kleding of een verkeerde kleur ogen is vaak al genoeg.

Nu de autoriteiten niet langer vol kunnen houden dat de islammoordenaars ‘crimineel’, ‘gestoord’, ‘verslaafd’ of gewoon ‘boos’ waren, is ‘razend snel geradicaliseerd’ het nieuwe excuus. Zo van, hadden ze nu maar netjes een rare baard laten staan, waren ze maar een lang gewaad gaan dragen, hadden ze de moskee maar plat gelopen, hun buurvrouw geminacht, op hun werk een bid-kleedje uitgerold enz., dan hadden we ze heus wel in de smiezen gehad. Maar ja, als ze bijna van de ene op de andere dag radicaliseren, dan kunnen wij er ook niets meer aan doen…

Met dat radicaliseren is wel wat raars aan de hand. Wie zich in het fenomeen verdiept, stuit op definities die zo algemeen zijn dat je nergens het woord islam leest. Die definities suggereren dat radicaliseren iets is als een verkoudheid oplopen. We zijn er allemaal vatbaar voor: ‘Radicalisering is een psychologische ontwikkeling waarbij iemand zich steeds meer identificeert met een extreem gedachtegoed, steeds sterker overtuigd raakt van het eigen gelijk, steeds meer vervreemdt van mensen die anders denken dan hij en steeds meer geneigd is om denken in handelen om te zetten’. Heeft dus niets met islam te maken. Maar waar dan wel mee? U voelt hem al aankomen: het is de schuld van onze samenleving. Benoemen van het ‘extreme gedachtegoed’ wordt angstvallig vermeden. Kan ‘van alles’ zijn toch? Dat die geradicaliseerde types altijd “Allahu Akbar!” roepen, heeft ook helemaal niets te betekenen. Gewoon, zelfradicaliserend…

Is die snelle radicalisering ook zo snel als gesuggereerd wordt? Is het werkelijk zo dat iemand de ene dag nog perfect binnen onze samenleving functioneert en dan ineens zomaar uit zichzelf heel anders gaat denken? Zou het niet zo zijn dat wie de ideologie van de islam aanhangt, in welke vorm dan ook, een burger van een andere wereld is en daardoor een wij-zij denker? Dat zo iemand een sluimerend of openlijk verlangen heeft de hele wereld te onderwerpen aan de islam? Dat hij of zij daarom stille of openlijke sympathie – of op z’n minst begrip – heeft voor wie dat verlangen daadwerkelijk dichterbij brengen, ook als daardoor onschuldige slachtoffers vallen? Zo iemand is maar één kleine stap verwijderd van ‘razendsnel radicaliseren’. Alleen, het is helemaal geen radicaliseren. Het is gewoon de daad bij het immer aanwezige en in moskeeën gevoede verlangen voegen.

Kennen we uit de wereld van de spionage niet de ‘slapers’, geheime communistische voorposten, die op het juiste moment geactiveerd konden worden. Het was voor hen maar een kleine stap om razendsnel in actie te komen. Daar was maar één codewoord voor nodig. Tot het zover was, moesten zij opgaan in het dagelijks leven, compleet met baan, gezin en sociaal leven. Zeg maar, de aardige buurman. De behulpzame collega. De man die meedoet aan de buurtbarbecue. Zoiets als die gasten die in de Twin Towers vlogen… Of als de echtgenoot van Betty Mahmoody, de vrouw die ‘Not without my daughter’ schreef. Het aangrijpende verhaal is ook verfilmd en ooit, in andere tijden, uitgezonden op tv. Niks razendsnel radicaliseren. Gewoon, wanneer de tijd rijp is, doen wat je van je wrede geloof altijd al moest doen om de vrede van de islam (=onderwerping aan de islam) dichterbij te brengen. Pim Fortuyn zei dat we een vijfde colonne hebben binnengehaald. Hoe terecht die opmerking was, wordt met de dag duidelijker.

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2016/07/19 ... we-excuus/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Ariel »

Amok maken is ook het nieuwe woord om islamitisch crimineel gedrag te verdoezelen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Amok maken is ook het nieuwe woord om islamitisch crimineel gedrag te verdoezelen
Wat is er mis met amok maken in vergelijking met mensen zwaar verwonden met een bijl omdat die mensen haat oproepen bij een moslim?

Het woord moslim en islam dient te allen tijde genoemd te worden. Immers, de genoemde amok komt uitsluitend voort uit de gelederen van de achterlijke perverse tweedehands schaamhaarlappenachterstandsreligie islam. Het alleenrecht van religieus geweld in de 21e eeuw komt exclusief de islamaanhangers toe.

Voor de rust en duidelijkheid in de wereldpolitiek is het van het grootste belang dat alle niet-moslimlanden islam definitief de deur wijzen. Iedereen die zich daarna nog moslim noemt of daaraan uiting geeft (massaal toepassen van afluistertechnieken gewenst) dient onmiddellijk gedenationaliseerd te worden. Nederlands paspoort afnemen. Zonder de Nederlandse nationaliteit moslims uitwijzen en levenslang verbod opleggen tot onze kennisbeschaving. Dat mag voor de ware moslim geen probleem vormen in dit korte leven, omdat de hoopvolle verwachting is afgesteld op de eeuwige gelukzaligheid aan de borst van Allah na de dood. Maar vooral het weerzien met de historische Arabische perverse oversekste pedofiele oorlogscrimineel Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Mahalingam »

Afshin Ellian reageert op een artikel in ons aller Volkskrant.
Volkskrant moet begrijpen: ‘Nice’ was aanslag op onze manier van leven
Alle islamitische aanslagen zijn gericht op onze leefwijze, op vrijheid, gelijkheid en solidariteit. Alles wat de vrije en creatieve mens schept, is in de ogen van islamisme een ontkenning van de absolute heerschappij van Allah. De aanslag in Nice was geen aanslag op ‘de decadentie’, zoals de Volkskrant schrijft, maar op onze manier van leven.
[...]
Iets anders heeft mij wel verbaasd. Op de site van de Volkskrant stond een opmerkelijk artikel over de aanslag in Nice: Aanslag op de decadentie. 84 doden bij aanslag in Nice. Dit was geen opiniestuk, maar redactionele berichtgeving.

Decadentie? In het artikel werd dan de ‘decadentie’ als rechtvaardiging voor deze aanslag uiteengezet: ‘De Promenade – in de volksmond vaak afgekort tot ‘Prom’ – is een toeristische trekpleister, en loopt vanaf het vliegveld van Nice langs de hele ‘Baie des Anges’ – de baai der engelen. Het is de toegangsweg naar de Franse Riviera zoals beschreven in F. Scott Fitzgeralds Tender Is the Night, naar het decadente Frankrijk van het festival van Cannes.’ In de logica heet deze methode reductio ad absurdum.

Volkskrant zoekt absurde rechtvaardiging

Bij het filmfestival van Cannes worden toch de beste films en vooral ook kunstfilms vertoond. Is het decadent om films en kunstwerken te produceren en te vertonen?

Is het een teken van decadentie om het leven te vieren? Dat was geen aanslag op de decadentie, evenmin als 9/11 een aanslag was op het kapitalisme. De aanslag in Madrid was ook geen aanslag op treinen en metro’s. Alle islamitische aanslagen zijn gericht op onze leefwijze, op vrijheid, gelijkheid en solidariteit, elementen die ook nog letterlijk op Quatorze Juillet worden gevierd.

Het zijn in waarheid nihilistische aanslagen op het leven. Ze haten ons, omdat onze manier van leven geen ruimte biedt voor de absolute waarheid van de islam, die heel het leven domineert.

Bovendien vinden zij dat de islam met zijn koran het sublieme op aarde is. Alles wat de creatieve en vrije geest schept, is in hun ogen een ontkenning van de heerschappij van Allah op aarde en is daarom een teken van verdorvenheid.

Ze vernietigen de oude monumenten, niet omdat het behoud daarvan een teken van decadentie is, maar omdat ze de afgoderij willen uitbannen. De jaloerse en haatdragende Arabische godheid tolereert de vrije en creatieve mens niet.

De redacteur van de Volkskrant had niet naar een absurde en vooral valse rechtvaardiging moeten zoeken voor een jihadistische aanslag op weerloze burgers.

En de decadentie? Er is decadentie, dit wordt door niemand ontkent. Maar welke rol speelt de decadentie in dit geheel? De westerse wereld is decadent geworden bij het verdedigen van vrijheid, gelijkheid en solidariteit. Door decadentie wil men niet meer optreden waar juist de vijanden van vrijheid zich hebben ingegraven.

Ook de redacteur van de Volkskrant moet begrijpen dat de islamist zijn misdaden op grond van zijn salafistische geloof rechtvaardigt. Het is zonder meer een teken van de decadentie om de decadentie als een rechtvaardigingsgrond aan te voeren voor een massamoord.
http://www.elsevier.nl/buitenland/blog/ ... gt-330948/

Meer mensen (en dan niet alleen Islam fundi's) zouden de handleiding Reliance of the Traveller, The Classic Manual of Islamic Sacred Law, 'Umdat al-Salik by Ahmad ibn Naqib al-Misri (d. 769/1368) eens moeten inzien,
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Begrijp ik het goed uit het stuk van Ellian dat de Volkskrant rechtvaadiging zoekt in de aanslag te Nice als gevolg van een boos optredende mohammedaanse Korankenner op onze decadente manier van leven?

Die klootzak-redacteur zal in deze warme dagen vast een vrouw of vriendin hebben met bedekte armen en benen. Van enige zichtbare borstpartij zal al helemaal geen sprake zijn in een zomerse jurk. Omdat dit alles een toonbeeld is van zichtbare decadentie. Je zal maar zo'n huichelachtige linkse klootzak-redacteur toevallig naast je in de kroeg tegenkomen waarbij hij zijn sympathie voor de islam aan de orde stelt met het zoveelste glas bier in zijn hand.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pilgrim »

Het mooie weer krijgt de schuld van de verkrachtingsgolf

Posted on juli 24, 2016 by Rommel

Zweden – Het mooie en warme Zweedse zomerweer is verantwoordelijk voor de verkrachtingsgolf die Zweden deze zomer teistert, beweert het tabloid Expressen vandaag.

In de afgelopen acht dagen zijn er niet minder dan zes verkrachtingen en tientallen aanrandingen aangemeld in het Zuiden van Zweden. In de meeste gevallen gaat het om verkrachtingen buitenhuis met meerdere daders, en vier van hen hebben zich voorgedaan in de gemeente Kalmar.

Ook op het eiland Gotland, de Dans band week in Malung, Trästockfestival in Skellefteå, en in Sundsvall heeft de politie de afgelopen acht dagen een vloedgolf van aanmeldingen van verkrachtingen en seksueel geweld ontvangen. Al eerder deze zomer zijn er van meerdere muziekfestivals een lange reeks van verkrachtingen en aanrandingen aangemeld. Waar vooral jonge meisjes het slachtoffer waren.

Maar nu is er dan eindelijk een verklaring gevonden voor het grote aantal seksuele misdrijven, tenminste als je Expressen wil geloven. De links-liberale krant beweert dat het mooie zomerweer de oorzaak is van de verkrachtingtsunami en heeft psychotherapeut Borje Svensson in de arm genomen om deze bewering te bekrachtigen.

– In de zomer exponeert men zich op een andere manier. Ik kan het anders niet verklaren, zegt hij.

Ook het “gewelddadige porno op het net” en alcohol wordt verantwoordelijk gehouden voor de vele gerapporteerde verkrachtingen en aanrandingen. En Expressen adviseert bovendien de vrouwen zelf de verantwoording te nemen om niet verkracht te worden door zich niet eenzaam te begeven “op vreemde plekken”.

Het 14-jarige meisje wat afgelopen vrijdag op klaarlichte dag in Malmö werd verkracht op een steenworp afstand van een kleuterschool in een woonwijk. Die vrouw die vrijdagavond werd verkracht in Kalmar tijdens het plukken van paddenstoelen in het bos, en het 17-jarige meisje wat dinsdag werd verkracht in Västervik toen ze een asielcentrum passeerde voor “minderjarige vluchtelingen”, ze werd de bosjes ingesleurd en door meerdere jongemannen verkracht.

Of deze “plekken” te vreemd zijn voor vrouwen om zich eenzaam te begeven onthult Expressen niet.

Bron: http://www.friatider.se/det-fina-vadret ... taktsvagen
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Twee sterke goede kwaliteitslinks mister Sjun. Dat doet me plotseling denken aan het feit dat er nauwelijks fatsoenlijke auteurs bestaan met een Mohammed-de-profeet overtuiging. Logisch! Onder moslims tiert en giert de ongeletterdheid als de juiste aanbidding naar Allah toe. Een moslim die een goed boek leest? Nauwelijks denkbaar en zo goed als zeker uitgesloten. Een moslim neemt immers geen enkel risico om de wil van Allah Mohammed te bruuskeren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pilgrim »

Het grote wegkijken

Posted on juli 28, 2016 by Rommel

Een aantal van de grootste mediaconcerns in Frankrijk heeft er mee ingestemd om te stoppen met het publiceren van de namen en foto’s van terroristen. Als reden wordt aangegeven dat men niet wil bijdragen dat terroristen na hun dood verheerlijkt worden.

Na de wrede terroristische moord op een katholieke priester op dinsdag publiceerde de krant Le Monde een artikel waar men de nieuwe gedragslijn bekend maakte.

Verschillende andere mediaconcerns hebben hetzelfde pad gevolgd: Het katholieke dagblad KaLa Croix, Radio Europe 1 en het televisiestation BFM TV hebben aangekondigd dat zij voortaan noch namen of foto’s publiceren van terroristen.

Er zijn echter uitzonderingen. De Franse staatstelevisie France Télévisions kondigt aan dat ze niet zal deelnemen aan deze zelfcensuur.

“Onze plicht is om te informeren, het is het recht van burgers om informatie te ontvangen. We verzetten ons tegen deze tendens van zelfcensuur en grote intentieverklaringen”, schrijft France Télévisions in een reactie.

Bron: https://www.theguardian.com/media/2016/ ... terrorists

https://fenixx.org/2016/07/28/het-grote-wegkijken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door sjun »

Aangezien niet iedereen in staat is om weg te blijven kijken en te verhuizen naar een betere buurt is het bij onveranderd beleid niet zozeer de vraag of maar wanneer er wordt teruggeslagen. De bestaande slidariteit wordt immers al tijden overvraagd. Gaat dat in een stroomversnelling dan gaat ook de bewustwording daarvan in een stroomversnelling:

Bill Maher & Dennis Miller on Free Speech vs Political Correctness


Stefan Molyneux How Communists & Socialists Use Minorities To Destroy Society
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pilgrim »

Een merkwaardig geval van verdoezelen... :smile4:
Frankrijk´s merkwaardige strijd tegen terrorisme: Moskeesluitingen officieel wegens vrouwenrechten?

Geplaatst op 5 augustus 2016

Afbeelding

In Frankrijk werden sinds 2015 al meer dan 20 moskeeën gesloten. Zoals de Franse minister van Binnenlandse Zaken, Bernard Cazeneuve, verklaarde tegenover de radiozender “Europe 1”, zou deze maatregel genomen zijn op grond van extremistische propaganda in de desbetreffende gebedshuizen. Toch lijkt het multiculturele land de strijd tegen de terreur niet de baas te worden.

Oorlog tegen ISIS alleen maar “binnen het kader van de wet”

In het kader van de ongebreidelde immigratie in de afgelopen maanden kwamen er ontelbare sympathisanten van de islamitische terreurmilitie ISIS naar Midden-Europa. Maar niet alleen sympathisanten, ook uitvoerende krachten vonden hun weg naar Oostenrijk, Duitsland en dus ook Frankrijk. Na talrijke aanslagen met ettelijke dodelijke slachtoffers laat de Franse regering nu langzamerhand diverse moskeeën sluiten, zoals de Russische nieuwssite “SputnikNews” bericht. “Ze respecteren onze principes van de gelijkstelling van mannen en vrouwen niet”, week de verantwoordelijke minister van binnenlandse Zaken, Cazeneuve, de doelgerichte vragen echter uit.

Vijanden houden zich echter niet aan wetten
Op 29 juli van dit jaar kondigde de Franse minister-president, Manuel Valls, al een financieringsverbod uit het buitenland voor islamitische gebedshuizen af. President François Hollande verklaarde daarvoor een oorlog tegen ISIS te voeren binnen het kader van de wet. Alleen al in juli vonden er twee vreselijke terreuraanslagen in Nice en Normandië plaats, waarvoor ISIS de verantwoordelijkheid opeiste. De daders hielden zich daarbij absoluut niet aan het kader van de wet.

Bron: www.unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/08/05 ... enrechten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pilgrim »

Politie in Rotterdam weigert feiten onder ogen te zien

Geplaatst op 10 augustus 2016

Afbeelding
De door brand zwaar beschadigde noodlokalen van het Hoornbeeck College in Rotterdam.

Carnisse is een Rotterdamse wijk met hoofdzakelijk allochtonen. Door een brand zijn daar acht noodlokalen van het Hoornbeeck College verloren gegaan. Het vuur ontstond in de nacht van vrijdag op zaterdag 30 juli. In een persbericht gaf de school aan dat de oorzaak van de brand nog onduidelijk was. Zelf dacht ik meteen aan opzettelijke brandstichting, iets waar scholen in vakanties wel meer mee te maken hebben. Zo niet de politie.

De politie ging uit van een technisch mankement. Kan bijna niet anders in zo’n krachtwijk, toch? Daar worden geen ruiten ingegooid. Daar wordt nooit ingebroken en al helemaal geen school in de fik gestoken. Erg goed hebben ze niet rond gekeken, want toen de conciërge met een verzekeringsexpert de schade inventariseerde, bleek de technische installatie, die pas nog gecontroleerd was, prima in orde. Wel waren er vier beamers gestolen en in een van de lokalen lag een baksteen en was een ruit ingegooid. Maar de politie had niets gezien. Net zoals zij de sporen van inklimming, zoals dat heet, gemist had. Geen technische storing dus, maar inbraak plus brandstichting. Erg slordig van de politie, maar vooruit.

De school heeft natuurlijk de technische recherche van de politie geïnformeerd over de nieuwe bevindingen. Die technische recherche zou overigens nog onderzoek komen doen. Maar omdat de constatering ‘technisch mankement’ in het politierapport was beland, hadden ze daar maar van afgezien. Niet erg correct om dat niet eerder te melden. Maar het wordt nog gekker. Ook na de nieuwe informatie bleek de recherche niet meer bereid om te komen kijken!

Wat is dat met die Rotterdamse politie? Je krijgt zomaar het idee dat dit de manier is waarop zij de statistieken opleuken. Of zouden zulke snelle constateringen en de onwil om op de foute schreden terug te keren soms dienen om het imago van zo’n allochtonen-wijk te beschermen? Het zou ook zomaar kunnen dat men de daders uit de wind wil houden. Anders krijg je mogelijk zoiets als ‘weer die allochtonen’. Of was het een gevalletje van prioriteiten voor die arme overbelaste politie? En ja, dan heeft de dienstverlening aan een witte school (dat is het Hoornbeeck) geen prioriteit. En wat ook nog zou kunnen – het is maar een gedachte –, is dat het een daad van agressie was. Het Hoornbeeck is namelijk een christelijke school. Wie het weet mag het zeggen. Ik weet het niet. En omdat de politie het niet wil weten, zullen we het ook nooit weten. Maar ik heb zomaar het idee dat wanneer het een islamitische school was geweest de politie wel in de benen zou zijn gekomen.

Door: Wim van Schaik

https://ejbron.wordpress.com/2016/08/10 ... n-te-zien/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pilgrim »

“Wir schaffen das!”: Syrische “vluchtelingen” vermoorden asieltolk

Geplaatst op 15 augustus 2016

Afbeelding

“Wir schaffen das”, zouden Syrische “vluchtelingen” in Leipzig tegen elkaar gezegd hebben. Daarna vermoordden ze volgens een bericht een tolk/vertaler van het “Bundesamt für Migration und Flüchtlinge” (BAMF). Angela Merkel wil niet dat de zaak bekendgemaakt wordt.

De zaak dient niet openlijk bekend te worden. Want volgens onderzoek tot nu toe waren het kennelijk Mutti Merkel´s geschoolde krachten. Na de moordnacht werd er in ieder geval achter het stuur van het voertuig van de vermoorde man een Syriër geflitst. En de rekeningen van de tolk werden leeggeroofd. De nieuwe soort “verrijking” maken we op dit moment in het hele land mee. Heel veel wordt gewoon doodgezwegen. Ieder uur. Wanneer een “bescherming zoekende” ergens seks zoekt en vrouwen willekeurig tussen de benen grijpt, dan staat dat zelfs vaak niet eens meer in de krant. Dat is gewoon al heel normaal. Ook wanneer de 15 jaar oude zoon van een imam in de Europese hoofdstad Brussel er in een YouTube-video toe oproept “ongelovigen” te doden, dan kijken de politiek en de media gewoon weg:



Wat zal er eigenlijk gebeuren wanneer misschien morgenvroeg al niet één jonge moslim ertoe oproept om ons te vermoorden? Wanneer morgen 100.000 of 400.000 van de veel meer dan enkele miljoenen geïmmigreerde krachtige jonge mannen in de weerbare leeftijd met de groepsloyaliteit islam/moslim zouden besluiten om onze regels in het Duitstalige gebied niet (meer) op te volgen, dan hebben we een probleem.

Onze politici en vooraanstaande media, die geen idee hebben van gedragsbiologie, zien deze op ons afkomende risico´s niet. Of men verdringt ze.

Misschien hangt dit er mee samen dat wij mensen van het heden, die in welgestelde industrielanden leven, niet meer staan blootgesteld aan de gevaren die bij onze voorouders tot het dagelijks leven behoorden: overvallen, honger, roofdieren en nood.

Bij gebrek aan zulke ervaringen zoeken we handenwringend naar nieuwe gevaren, die wij als uitdagingen de baas kunnen worden: we boeken “avontuurlijke reizen”, springen deltavliegers van de rotsen, storten ons op ski´s de bergen af of klimmen in de korf van een luchtballon de hoogte in.

De overmeestering van gevaren zit evolutiehistorisch gezien heel diep binnen in ons. En omdat wij ons in onze industrielanden niet meer hoeven verdedigen tegen de alledaagse honger, roofdieren en overvallen, zoeken we deze risico´s of bewust in onze vrije tijd of we importeren ze nu in zo´n groot aantal, dat dit een historisch uniek mensenexperiment met onzeker uitkomst wordt.

Dit alles moet je goed in je achterhoofd houden als je oprecht over het thema binnenlandse veiligheid wilt praten. Iedereen weet dat parachutisten of bergbeklimmen aan steile rotswanden gevaarlijke sporten zijn, waarbij de uitdaging gemakkelijk met het leven betaald kan worden. Terwijl de massale import van mensen, die heel zeker geen groepsloyaliteit met onze cultuurkring hebben, zuiver gedragsbiologisch gezien veel gevaarlijker is.

Duidelijk is: De politiek en de politie kunnen onze veiligheid niet meer garanderen. Wat gebeurt er dus werkelijk daar buiten? Waarom hebben de politiek en de vooraanstaande media die hele ontwikkeling toegestaan en ze ook nog mooi gepraat? Wat komt er op ons af?

Bron: http://info.kopp-verlag.de

Door: Udo Ulfkotte

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/08/15 ... asieltolk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wegkijken en verdoezelen door politieke correctheid

Bericht door Pilgrim »

Totale bagatellisering: “Duitsland is een veilig land!”

Geplaatst op 19 augustus 2016

Afbeelding

Terreur, aanslagen, inbraken, “vluchtelingen”: de paniek van de Duitse minister van Binnenlandse Zaken leidt tot de “Berlijnse verklaring”. Ze is echter tegelijkertijd boerenbedrog en verkiezingsstrijdtactiek tegen de AfD. De waarheid is: Duitsland is “onveiliger” dan ooit.

Iedereen praat over de zogenaamde “Berlijnse verklaring” van de CDU/CSU-ministers van Binnenlandse Zaken van de Duitse deelstaten.

Hoe u als burger “voor de gek gehouden” wordt
De Duitse minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière (CDU), zei tijdens een persconferentie in aansluiting op een tweedaagse ontmoeting van ministers van Binnenlandse Zaken van de Duitse deelstaten in Berlijn: “Duitsland is een veilig land!”

Paradox: Tegelijkertijd kondigde hij aan 15.000 (!) nieuwe politieagenten aan te stellen, dat het Duitse leger moet worden ingezet bij terreuraanslagen en dat er meer videobewaking moet komen.

Hallo? “Duitsland is een veilig land?” Waarom moeten deze maatregelen dan worden genomen?

Wat er werkelijk achter de “Berlijnse verklaring” steekt
Niet alleen de ministers van Binnenlandse Zaken, ook de regering is in paniek: “vluchtelingen”criminaliteit, terreur, aanslagen, steeds meer inbraken en steeds minder opgeloste zaken maken ons land zo onveilig als sinds decennia niet meer.

En dan is er ook nog de AfD: zij scoort bij haar kiezers vooral met thema´s als “binnenlandse veiligheid”, “terreurbestrijding”, “uitzetting” en een meer rigoureuze “vluchtelingen”politiek.

En dan zijn er ook nog verkiezingen: over enkele weken in de deelstaten Mecklenburg-Vorpommern en Berlijn en volgend jaar zelfs landelijk.

En dan zijn er ook nog de peilingen: de AfD wordt steeds sterker.

Duitsland is onveiliger dan ooit
De “Berlijnse verklaring” is dus een “product” van de verkiezingsstrijd en NIET van de binnenlandse veiligheid, anders zou deze verklaring vorig jaar al zijn uitgebracht. Nu echter staan er verkiezingen voor de deur.

Laat u zich dus niet “voor de gek houden”: Duitsland is “onveiliger” dan ooit.

Bron: www.michaelgrandt.de

Auteur: Dr. Michael Grandt

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2016/08/19 ... ilig-land/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie