Wilders schoffeert profeet

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Wilders schoffeert profeet

Bericht door King George »

Wilders schoffeert profeet

Afbeelding
Foto: ANP

Den Haag - Terreurgroep al-Qaeda bestaat vandaag 25 jaar. Osama bin Laden richtte het netwerk op 11 augustus 1988 op in Pakistan. Het wrange jubileum is voor PVV-leider Geert Wilders reden om weer eens flink uit te halen naar de islam. Op Twitter noemt hij profeet Mohammed een ,,krankzinnige pedo.”

,, 25 jaar Al Qaida terreur in de naam van een krankzinnige krijgsheer/pedo. Maar beschaving wint altijd van barbarisme”, zo twitterde Wilders zondagmiddag.

De terreurorgansiatie houdt de Westerse wereld de laatste dagen weer danig in haar greep. Amerikaanse inlichtingendiensten onderschepten onlangs communicatie tussen de hoogste leider van al-Qaeda, Ayman al-Zawahiri, en de leider van de Arabische afdeling van de terreurorganisatie die in Jemen is gevestigd. Het zou gaan om „elektronische communicatie” waarin al-Zawahiri opdracht gaf tot een aanval op korte termijn. In Sanaa, de hoofdstad van Jemen, zijn sindsdien zware veiligheidsmaatregelen getroffen. Honderden gepantserde militaire voertuigen bewaken het presidentieel paleis, westerse ambassades en andere gebouwen.

Ook de Nederlandse ambassade in Jemen is een potentieel doelwit van een terroristische aanslag. Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken heeft afgelopen woensdag ook de laatste medewerkers van de ambassade uit Jemen teruggehaald. Ze zijn inmiddels al het land uit. De andere medewerkers hadden het land al eerder verlaten. Begin komende week, nadat het islamitische Suikerfeest is afgelopen, bekijkt Buitenlandse Zaken de situatie opnieuw. Mensen die bijstand nodig hebben, kunnen nog wel een noodnummer bellen dat buiten Jemen wordt beantwoord.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zelfcensuur ivm Islamitische agressie vorm van beschavin

Bericht door Mahalingam »

Die terreurdreiging. Zelfs mijn oude moeder had ervan gehoord en vroeg "waar is men nu tegenwoordig nog veilig? ".
Onveilig voelen zit tussen de oren. Als we zoals de mensen in Irak iedere dag in de krant kunnen lezen over een stuk of vijf bommen of aanslagen met iedere dag wel 50 doden, ja dan is het anders.
Neem nu deze opinie in Trouw:
Al-Kaida heeft geen aanslag meer nodig
De overtrokken reactie op de recente terreurdreiging laat zien dat Al-Kaida geen aanslag meer nodig heeft om haar doel te bereiken, betogen Stephan de Vries en Dieuwertje Kuijpers.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4328/Opinie/a ... odig.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zelfcensuur ivm Islamitische agressie vorm van beschavin

Bericht door Ariel »

King George schreef:Wilders schoffeert profeet
O, oh , we hebben weer een grote groep boosmoslims in Nederland. "Wilders schoffeert Profeet Mohammed " Op Twitter noemde hij de Profeet ‘krankzinnige pedo’ schrijven ze woedend op hun ware religie site. Hoe durft Geert Wilders dat te doen. : nono3:
De schoffering van de Profeet wordt niet lichtzinnig op gevat. Uit onze bronnen blijkt dat er (internationaal) iets op handen lijkt te zijn tegen de uitspraken van Geert Wilders. Ten tijde van Oum Usama werd er internationaal protest aangetekend tegen haar arrestatie. Maar bij de belediging van de Profeet valt zij in het niets. Het is dan ook wachten op een reactie van internationale groeperingen. De islamitische actiegroep Behind Bars organiseerde vorig jaar nog een groot protest op de Dam tegen het beledigen van de Profeet.

Ook DeWareReligie.nl bezint zich op mogelijk acties tegen de beledigingen. Naar onze mening is het de plicht van iedere moslim om van zich te laten horen als de Profeet aangevallen wordt. Deze zaak zal ongetwijfeld een vervolg krijgen.

http://dewarereligie.nl/actueel/wilders ... -mohammed/
Wij wachten hier op dit forum in gepaste spanning af wat voor staartje deze uitspraak zal hebben.
Misschien kan Monique Samuel een paar dagen vasten om de boze moslims gunstig te stemmen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders schoffeert profeet

Bericht door Ariel »

Wat goor zeg. Abu Suhayb de columnist van de ware religie site heeft een open brief geschreven naar de ouders van Judith Spiegel en Boudewijn Berendsen de twee mensen die vast zitten in Jemen. De brief komt er op neer dat als hun kinderen door Al Qaida vermoord worden het de schuld is van Geert Wilders en deze tweet.

Afbeelding

Dat de baardknapen zelf Al Qaida en de rest van de islamitische gemeenschap gaan inlichten vertellen ze nu maar even niet.

Hier komt de brief met vriendelijke groet van de extremist Abu Suhayb Ik hoop maar dat de ouders van Judith en Bouwdewijn deze brief niet onder ogen krijgen. Wat een hatelijke smeerlapeen zijn die knapen van de ware religie. Bah....
Beste ouders van Judith en Boudewijn,

Allereerst spijt het mij dat ik jullie deze brief moet schrijven en dit niet persoonlijk tot jullie kan richten. Maar ik kan niet anders dan accepteren dat de situatie zo is.

Het is 02.00 ‘s nachts en de schoffering van Wilders houdt mij bezig. Ik pieker over de reden achter zijn daad en ik vraag me af hoe de moslimgemeenschap wereldwijd zal reageren. Dan komen jullie kinderen in mij op. Jullie kinderen die een emotionele oproep hebben moeten doen aan Nederland omdat onderhandelingen blijkbaar nog niet voldoende hadden opgeleverd. Jullie kinderen die jullie met hart en ziel zullen hebben opgevoed. Jullie kinderen die een deel van jullie zijn. Het ergste wat een ouder kan overkomen, is dat hij zijn kind verliest. Dat weerhoudt mij de slaap te vatten.

Het lot van jullie kinderen ligt in de handen van de Al Qaida-leider aldaar. Elke onderhandelaar weet dat. Net als dat elke onderhandelaar weet dat de onderhandeling staat of valt bij het vertrouwen die partijen in elkaar hebben. Het is daar waar ik denk dat de schoen nog al eens flink zou kunnen gaan knellen. Ik vind het vervelend dat ik u dit moet zeggen, maar ik vrees voor de levens van jullie kinderen als Al Qaida lucht krijgt van deze enorme belediging. Er zijn mensen voor minder onthoofd. Jullie kinderen, die in handen zijn van Al Qaida, zullen zonder twijfel de grootste slachtoffers zijn van de invulling van vrijheid van meningsuiting die Geert Wilders geeft. U moet het zich voorstellen, een onderhandelaar van Al Qaida die zojuist de tweet van Wilders gelezen heeft en weer aanschuift aan de onderhandelingstafel. U en ik kunnen natuurlijk raden hoe het gezicht van de Al Qaida onderhandelaar staat. En dan praat ik niet over de gevoelens van diezelfde man als hij met een kalashnikov de kamer van jullie kinderen binnen loopt.

Hoewel het u geenszins gerust zal stellen, wil ik u er wel op wijzen dat het geen persoonlijk vete is tussen uw kinderen en Al Qaida. Uw kinderen zijn helaas verzeild geraakt in een strijd die de Nederlandse overheid voert tegen de islam en moslims. Het had elke andere Nederlander kunnen zijn.

Dat gezegd hebbende, besef ik mij terdege dat niet alleen uw kinderen gevaar lopen. Na de tweet van Wilders loopt, denk ik, elke Nederlander in Jemen gevaar. Sterker nog, ook buiten Jemen zullen de Nederlanders zich niet meer volledig op hun gemak voelen. De belediging van de Profeet Mohammed, vrede en zegeningen zij met hem, valt op z’n zachts gezegd, niet goed in de islamitische wereld. Vele moslims zijn bereid om hun leven te geven voor de verdediging van de Profeet. Over de reputatie van Al Qaida hoef ik u niets meer te vertellen. De belediging zal dan ook zeker niet zonder gevolgen blijven, zo is mijn inschatting. Kijk alleen al naar de gevolgen van de publicatie van de Deense cartoons. Ik hoop dan ook dat de Nederlandse regering wijs genoeg is om de heropening van de ambassade in Jemen te heroverwegen.

Beste ouders. Ik wil u niet bang maken. U heeft genoeg zorgen aan uw hoofd. Stress waarvan ik mij onmogelijk kan voorstellen hoe dat voelt. Ik wil, in al mijn bescheidenheid, u wel voorbereiden op de mogelijk gevolgen van de uitspraak van Geert Wilders. Wij, moslims, worden vaak weggezet als terroristen. Maar ik kan niet anders dan constateren dat het nu juist Geert Wilders is die, omwille van politieke doelen en belangen, uw kinderen – onnodig – in gevaar brengt.

Ik wens u veel sterkte en wijsheid toe in deze moeilijke tijd!

Met vriendelijke groet,

Abu Suhayb
Columnist
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Wilders schoffeert profeet

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Wat goor zeg. Abu Suhayb de columnist van de ware religie site heeft een open brief geschreven naar de ouders van Judith Spiegel en Boudewijn Berendsen de twee mensen die vast zitten in Jemen. De brief komt er op neer dat als hun kinderen door Al Qaida vermoord worden het de schuld is van Geert Wilders en deze tweet.
De Russen weten hoe je met dit soort toestanden moet omgaan. Je zoekt familie van de gijzelnemers, die vermink je, stop je in een zak en stuurt ze op. Met het kattebelletje dat de rest van de familie op dezelfde manier kan eindigen - of eventueel erger.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Wilders schoffeert profeet

Bericht door Monique »

Beste ouders. Ik wil u niet bang maken. U heeft genoeg zorgen aan uw hoofd. Stress waarvan ik mij onmogelijk kan voorstellen hoe dat voelt. Ik wil, in al mijn bescheidenheid, u wel voorbereiden op de mogelijk gevolgen van de uitspraak van Geert Wilders. Wij, moslims, worden vaak weggezet als terroristen. Maar ik kan niet anders dan constateren dat het nu juist Geert Wilders is die, omwille van politieke doelen en belangen, uw kinderen – onnodig – in gevaar brengt.
Wat is die vent een lafbek.

Hij geeft aan achter de ontvoering te staan.
Dergelijke figuren mogen van mij direct de kogel krijgen.
Geen dure natuurlijk want dat is zonde.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wilders schoffeert profeet en heeft het bij het rechte eind

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Ariel schreef:Wat goor zeg. Abu Suhayb de columnist van de ware religie site heeft een open brief geschreven naar de ouders van Judith Spiegel en Boudewijn Berendsen de twee mensen die vast zitten in Jemen. De brief komt er op neer dat als hun kinderen door Al Qaida vermoord worden het de schuld is van Geert Wilders en deze tweet.
De Russen weten hoe je met dit soort toestanden moet omgaan. Je zoekt familie van de gijzelnemers, die vermink je, stop je in een zak en stuurt ze op. Met het kattebelletje dat de rest van de familie op dezelfde manier kan eindigen - of eventueel erger.
Het is een simpele oplossing die ik al een paar keer op FFI jaren geleden heb aangegeven. Die hele fanatieke brutale lafhartige islam terroristen zijn geen klap voor de neus waard op het moment je aan hun geslachtsdelen of die van hun familie komt met een kaartje erbij waarop de groeten van Allah staan vermeld. Het is niet voor niets dat die Arabische laffe zwijnen neer kijken op ons westerse denkpatroon en manier van christelijk handelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Wilders schoffeert profeet

Bericht door Schepsel »

Monique schreef:
Beste ouders. Ik wil u niet bang maken. U heeft genoeg zorgen aan uw hoofd. Stress waarvan ik mij onmogelijk kan voorstellen hoe dat voelt. Ik wil, in al mijn bescheidenheid, u wel voorbereiden op de mogelijk gevolgen van de uitspraak van Geert Wilders. Wij, moslims, worden vaak weggezet als terroristen. Maar ik kan niet anders dan constateren dat het nu juist Geert Wilders is die, omwille van politieke doelen en belangen, uw kinderen – onnodig – in gevaar brengt.
Wat is die vent een lafbek.

Hij geeft aan achter de ontvoering te staan.
Dergelijke figuren mogen van mij direct de kogel krijgen.
Geen dure natuurlijk want dat is zonde.
Walgelijk. ''Als u x of y zegt, schiet ik uw kind dood. U brengt met die gevaarlijke praatjes uw kind in gevaar en dat is volledig uw schuld!''

Sicko, ik begrijp trouwens de rol van Mohammed niet meer zo. Als ze christenen beschuldigen van polytheïsme met die Drie-Eenheid, waarom gaan ze dan zo volledig door het lint als iemand iets over die profeet zegt? Zelfs Jezus heeft geen zin achter zijn naam (vzmh). Wat een idioot gedoe, kap daar nou eens mee, de mensen worden helemaal moe van dat gezeik de hele tijd icon_yawn.gif
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Wilders schoffeert profeet

Bericht door Ali Yas »

Schepsel schreef:ik begrijp trouwens de rol van Mohammed niet meer zo. Als ze christenen beschuldigen van polytheïsme met die Drie-Eenheid, waarom gaan ze dan zo volledig door het lint als iemand iets over die profeet zegt? Zelfs Jezus heeft geen zin achter zijn naam (vzmh).
Scherp gezien.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: Wilders schoffeert profeet

Bericht door gerard_m »

De vraag is waarom deze uitspraak van Wilders als belediging wordt gezien. Kan een uitspraak die waar is, een belediging zijn?
Geert Wilders schreef:,,krankzinnige pedo
Naar de huidige maatstaven: hoe zouden we nu iemand noemen die beweert namens God te praten en de meest gewelddadige acties uitvoert omdat God het beveelt? Het doet vaag denken aan mensen die in opdracht van stemmen overgaan tot het neermaaien van mensen in een winkelcentrum. De meeste psychiaters zullen deze mensen "krankzinnig" noemen.

Mannen van in de 50 die trouwen met een kindje van 6 en haar op haar 9e ontmaagden, noemen we in het algemeen pedofielen. In de huidige tijd zou Mohammed nergens met zijn seksuele voorkeur op begrip kunnen rekenen behalve bij pedovereniging Martijn.

Kortom: Wilders doet niets meer dan een correctie uitspraak op basis van islamitische bronnen.
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders schoffeert profeet

Bericht door Ariel »

Over schofferen gesproken. Lees dit ingezonden braaksel van de moslim ‘Samir Polak’ who ever he may be. Deze mohammedaan neemt geen blad voor de mond. Hij noemt Anne Frank een hoer, vergelijkt Friso ( Fristi zoals hij hem noemt) met een dooie olifant , Annabel Nanninga van Geen Stijl een dik teringwijf, en kost verder wat kranten en websites onder...

Anyway..Ik ga dit haatstuk hier in zijn geheel plakken zodat het voor het nageslacht bewaard blijft. Ik hoop dat veel mensen lezen hoe liefdevol een slaaf van de niet bestaande allah en zijn krankzinnige pedo mohammed is, ook al zegt hij dat hij dat hij dit schrijft om ons te wil leren om niet te kwetsen. Deze hatelijke woorden komen uit echt wel zijn hart. Ik zou ze niet kunnen verzinnen. Hier komt het.. Het gebruik van ‘Het Vrije Woord’ door de mohammedaan Samir Polak. ( vzmh)
Hij kon maar niet ontdooien, helaas. Slachtoffer van zijn eigen hoogmoed. Wel knap dat je kan sterven in de sneeuw als de de ex van Bruinsma krikt. Er zijn erbij die Schiphol niet eens zouden bereiken. Maar goed. Het boeit me geen flikker. Je bent al dood als ze je 50 minuten lang moeten reanimeren. De reacties omtrent het verwachtte (!) sterven zijn interessanter. Als Jezus God is omdat hij na drie dagen opnieuw leefde, wat moet de Paus dan zeggen als de prins na anderhalf jaar opnieuw sterft!? Overigens vind ik dat er bijzonder hypocriet wordt gedaan over zijn dood. Elk kwartier wordt er een levende olifant gedood en dus niet een die al 17 maanden aan het infuus hangt. In de tijd dat Fristi kansloos werd beademd, zijn er bijna 50.000 olifanten gedood. Deze olifanten verdienen ook een herdenkingsdienst!

Maar goed, hypocrisie is Nederlands grootste exportproduct. Anne Frank bijvoorbeeld. Deze hoer is geen held. Je bent een held als je opkomt voor de zwakkeren en ook iets betekent voor het welzijn van mensen in onderdrukking. Maar dat heeft zij niet gedaan. Nee! Zij is laf in een achterhuis gaan wonen om daar papier te verspillen en te gaan flikflooien met Peter. Mag niet hè!? Joden mogen niet hoereren buiten het huwelijk! Optiefen met dat huis! Optiefen met die boom! Optiefen met dat vodje dat voor dagboek moet doorgaan! Niemand is gebaat bij een verafgoding van een talentloze kankerslet.

Of wat te denken van die slachtofferrol van het CIDI en het COC? Kunnen die niet gewoon fuseren? Of is dat al gebeurd en heet dat nu de PVV? Jullie zijn niet zielig. Jullie willen dat alleen doen voorkomen door anderen af te schilderen als boze mensen. Nee hoor, wij moeten joden gewoon niet. Omdat het gluiperds zijn. Haatmensen, dat zijn het. Een volk dat dat Wilders en zijn vrouw (is zij überhaupt een vrouw?) kan voortbrengen is het spoor volledig bijster. De holocaust bestaat ****. Maar als ik die gedwongen mening zou mogen opgeven, zou ik dat serieus overwegen! Het goedpraten van het annexeren van land doe je niet als je slachtoffer bent geweest van een holocaust. Laat staan tegen een bevolking (Palestijnen) die nooit verantwoordelijk voor is geweest. Maar als je een jood bent, ligt dat blijkbaar anders. Dan is iedereen die scheet laat gelijk een antisemiet.

En dat dikke teringwijf van Annabel Nanninga en haar onderkin wil ik ook niet onbenoemd laten. Voor wat doekoes is zij aan de leuter van Geenstijl gaan hangen. Nu begrijp ik best dat er brood op de plank moet komen, maar om dan het schurft van internet op te zoeken zou toch echt een station te ver moeten zijn. Maar niet voor deze gore pot. Gelukkig ben ik niet de enige die vind dat zij nergens goed voor is. Blijkbaar wordt die mening gedeeld. Nergens goed voor, dus ook niet voor kinderen en katten. Afpakken voor dat het te laat is. Kat(ten) naar een mooi nieuw huisje, kind(eren) naar een liefdevol gezin en Annabelletje deporteren naar Paterstraat 4, Evertsoord. Of ‘ga dead’ zoals ze zelf zou zeggen.

Zo klinkt vrijheid van meningsuiting. Het bovenstaande is Kunst, met de hoofdletter K. Dit is artistieke vrijheid uitgewerkt in een paar zinnen. Ik mag mijn mening uiten, ook als die beledigend is voor anderen. Ik mag andere kwetsen en ik mag de maatschappij choqueren. Immers, dat is vrijheid van meningsuiting. Er zijn geen heilige huisjes behalve de Holocaust want joden gaan janken als je die ontkent, dus mag niet. De realiteit leert ons dat er wetenschappers zijn die twijfelen aan het getal zes miljoen, dat wordt behoorlijk sterk onderbouwd ook! Maar goed, mag niet, ook niet als het wetenschap is.

Meer dan Kunst, is de bovenstaande tirade mijn bijdrage aan het maatschappelijk debat omtrent vrijheid van meningsuiting. Want deze wordt tegenwoordig op een wel hele vieze manier gevoerd. Nanninga mag iedereen doodwensen en Wilders mag Profeten beledigen. Open en bloot. Niet verkeerd te interpreteren. Mag allemaal. Vrijheid van meningsuiting.

Maar als een moslim een goedbedoeld advies schrijft, schreeuwt heel rechts Nederland moord en brand over ‘een dreigement‘. Abu Muhammed schrijft er nota bene nog bij dat hij niemand wil oproepen. Het staat er zo duidelijk! Of bijvoorbeeld het stuk van Abu Suhayb waarin hij zou spotten met de dreiging van terreur. Het Reformatorisch Dagblad meent dan gelijk het OM te moeten bellen. De Dagelijkse Standaard vraagt zich ook openlijk af of DeWareReligie.nl niet op zwart moet. Hoezo? Hebben moslims niet de vrijheid om hun mening te uiten? Mag je met alles spotten, behalve met de Westerse angst voor terreur? Mag je elk scenario schetsen, maar niet het scenario dat Al Qaida wellicht acties gaat uitvoeren tegen Nederland/Nederlanders?

Jawel, dat laatste mag best. Immers, er wordt een scenario geschetst dat het Westen wordt aangevallen op basis van informatie die de Amerikanen hebben. Dus de ambassade gaat dicht. Die actie is dus het anticiperen op een geschetst scenario waarbij Al Qaida ‘wat’ doet. Maar als Abu Muhammed of Abu Suhayb dat doen, is het dreigen en oproepen tot een misdrijf. Waarom die twee maten? Het scenario van de twee moslims is niet anders dan die van het Westen. Wees daarom blij. Deze moslims volgen Al Qaida blijkbaar ook al jaren op de voet, lezen ook de berichten en zien ook de beelden. Doe je voordeel met deze ‘ervaringsdeskundigen’.

Al die zelfbenoemde strijders voor ‘Het Vrije Woord’ moeten net zo hard de Kunst van hierboven verdedigen, als ze Wilders verdedigen met zijn tweet. Of je moet erkennen dat ‘Het Vrije Woord’ niet voor iedereen geldt. Maar ga niet lopen zeiken op moslims als ze een controversiële mening uiten, spotten of satire maken. Kurt Westergaard, Geert Wilders e.a. doen exact hetzelfde maar dan van de andere kant. Als zij hun mening mogen uiten, dan mogen moslims dat ook.

Zeg ik daarmee dat we elkaar maar moeten bespotten, beledigen etc? Nee, absoluut niet. Het bovenstaande is krenkend, beledigend, grof, onfatsoenlijk en buiten alle proporties. Net zoals de tweet van Wilders, teksten van Ebru Umar en Annebel Nanninga. Ik heb het ook niet geschreven omdat het mijn mening is, maar om mijn punt te maken. Iedereen voelt aan dat dit niet kan. Dit hoort niet. Het is niet normaal. Ik ben geen voorstander van censuur, maar van fatsoen. Je mond houden omdat het anderen zou krenken en boos zou maken, is geen censuur, maar fatsoen. Het was dan ook mooier geweest als Hans Teeuwen zichzelf fatsoen had aangeleerd, in plaats van censuur had opgelegd. Sommige zaken zeg je gewoon niet. Het mag wel, maar dat doe je niet, dat hoort niet. De ruimte van het juridische is groter dan de ruimte van het fatsoenlijke.

We leven in een samenleving waarin verschillende nationaliteiten, culturen en religies voorkomen. Dat levert ook spanningen op. Nu kunnen we allemaal koppig op vanaf onze eigen eilanden keihard roepen dat we alles mogen zeggen en doen, zonder daarbij rekening te houden met de gevoelens van een ander. Maar daarmee misbruik je het recht op vrijheid van meningsuiting. Je gebruikt Het Vrije Woord” als olie op vuur. Of we spreken af dat we de juridische ruimte gebruiken en accepteren daarbij dat de samenleving verhard en polariseert. Of we komen overeen dat we ons in de fatsoenlijke ruimte begeven. Niet omdat het juridische kader verdwijnt, je kan en mag alles zeggen, maar uit fatsoen doe je dat niet. Dát is de ruimte waar, naar mijn mening, de toekomst van een goedwerkende welvarende samenleving ligt.

Ondertekend met: ‘Samir Polak’
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De haat tegen joden door de nazi's en de islamisten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De haat van overtuigde en niet overtuigde moslims tegen joden is wereldwijd genoegzaam bekend en leidt bij mij maar tot één conclusie: moslims die joden haten, zijn bij mij tot persona non grata verklaard. Liever dood dan levend, uiteraard! Je mag van mij alles over joden zeggen, inclusief ALLE MOPPEN, maar hen niet uitkotsen!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Wilders schoffeert profeet

Bericht door xplosive »

Deze 'Samir Polak' heeft het over "fatsoen". En "fatsoen" komt er wat hem betreft op neer dat je de waarheid onbesproken moet laten en niets moet zeggen wat een willekeurige idioot als beledigend ervaart. Dat komt er dan feitelijk op neer dat uit fatsoen niemand ter wereld ooit nog iets zal mogen zeggen. Er is immers altijd wel iemand die zich om "wat je ook maar zegt" beledigd voelt. Daarmee is de krankzinnige waanzin van "zwijgen uit fatsoen" duidelijk aangetoond. En is het een wonder dat juist een moslim met zoiets idioots komt? Meer islam leidt tot meer verstarring, verkramping en paranoia en haalt het slechtste in de mens naar boven. Door hun dwaze gebral verraden moslims wat voor walgelijke beerput met dwaasheden de islam is.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wilders plaatst de profeet in een helder daglicht

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Islam is een soort Stalinisme. Een religie. Daarin kenmerkt het systeem de dictator en de dictator is het systeem en bepaalt wat er wel en niet gedacht en gezegd mag worden door de mensheid.

Mohammed :heart: , koran en islam. Onaantastbare waarheden in volgorde van belangrijkheid voor IEDEREEN. Ongeacht overtuiging en levensvisie. Tenminste, volgens de beweringen van de mensen van de woestijn sekte (islam is een afval product van het jodendom en christendom) die al honderden jaren achter de feiten aanhuppelen, nee strompelen, vanuit hun rigide idee van superioriteits- en godsdienstwaanzin en onaantastbare woestijn achterlijkheid. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie