De islamisering van de Verenigde Staten van Amerika

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De criminalisering van islam

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Amazigh schreef: Hier heb je een lijst vol met christelijke seriemoordenaars en alleen in Amerika , veel erger dan een paar losers die vrouwen lopen te verkrachten.
.
Ik heb de lijst bekeken, maar ik zie er niets christelijks aan. Je mag op zijn minst verwachten dat er christelijke namen in staan. Maar niets van dit alles.
Nemen we even een kijkje in de gevangenis, dan zien we niet één moordenaar tot God bidden. Of het moet een gevangenis zijn met moordenaars met een islamitische naam, dan doen die niet anders dan de ganse dag tot 'allah' bidden. Toevallig nog gezien op het nieuws met Guantanamo Bay.

Conclusie? Moslims proberen koortsachtig, zoals met alles, hun weerzinwekkende primitieve achterlijke hoofddoekenreligie goed te praten. De koran moedigt aan tot geweld, moord en verkrachting. De joodse en christelijke boeken doen dat niet. En om er nog een extra islamitisch gewelddadig waarheidsgehalte aan toe te voegen prediken over de hele wereld imams de haat en intolerantie uit de koran alsof hun leven er van afhangt.

Mogelijk dat er hier en daar wat moordenaars zijn die in een god geloven en niet islamitisch zijn, wil nog niet zeggen dat zij christelijk zijn. Ik ken alsnog geen mens die zich christen en moordenaar tegelijk noemt. Die kom je uitsluitend in massa getallen tegen binnen de islam. En niet zo'n klein beetje ook.

Verder heeft Amazigh zeker nog nooit van de Arabische lente gehoord. Ach, laat maar. Hopelijk is hij alleen ziek in de geest en voor de rest niet moorddadig zoals velen van zijn geloofsgenoten in de wereld van islam. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Amazigh »

Monique schreef:"christelijke seriemoordenaar".
Dat is toch iemand die veel mensen vermoord omdat dat moet van zijn religie?

Ik wist niet dat b.v. Ted Bundy werd geïnspireerd door het christendom om die vrouwen te vermoorden?

Weer wat geleerd.
Hoezo doe je dan alsof die verkrachters gemotiveerd waren vanwege Islam? Omdat ze toevallig een arabische naam hebben?
Overigens verkrachting is tegen de regels in Islam, mannen en vrouwen moeten maagd blijven en daardoor kan verkrachting never in a million years okay zijn.
Niet de enige reden natuurlijk, het feit dat je iemand tegen zijn of haar wil hun vrijheid ontneemt en dat je iemand bedreigt te moorden en het fysiek geweld dat aan te pas komt. Kortom jij lult veel over dingen waar je geen reet van af weet.
A proud amazigh!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Monique »

Amazigh schreef: Hoezo doe je dan alsof die verkrachters gemotiveerd waren vanwege Islam? Omdat ze toevallig een arabische naam hebben?
In islam is de vrouw schuldig bij een verkrachting. Dat weet je net zo goed als ik.
De vrouw heeft de man verleid en dat arme mannelijke schepsel kan er allemaal niets aan doen. Vandaar dat vrouwen in islam onzichtbaar moeten zijn; om de zwakheid van de man te beschermen.
Vandaar ook dat de "eer" van mannen volledig de verantwoordelijkheid is van vrouwen; mannen hebben geen "eer", daar hebben ze die van vrouwen voor nodig.

Verkrachting is tevens een manier om "aan de vrouw te komen". Een man vind een meisje van 8 wel een lekker ding maar papa en mama willen haar niet aan hem uithuwelijken. Wat doet hij? Hij verkracht dat meisje gewoon en om haar "eer te redden" moet ze met haar verkrachter trouwen. Gaat lekker daar in islamland: je verkracht een kind en krijgt een beloning.

Al die moordenaars en verkrachters die je opnoemt zijn flink gestraft.
Hun slachtoffers zijn, meen ik, niet gestraft. In islam zouden die verkrachte vrouwen gestenigd zijn wegens "overspel".

Zie hier het verschil tussen islam en kafirland.

Overigens verkrachting is tegen de regels in Islam, mannen en vrouwen moeten maagd blijven en daardoor kan verkrachting never in a million years okay zijn.
Dat vrouwen maagd moeten zijn weten we allemaal; de stenigingen zijn niet van de lucht van meisjes/vrouwen die geen maagd meer zijn.
Waar zijn de stenigingen van mannen die geen maagd meer zijn?
Niet de enige reden natuurlijk, het feit dat je iemand tegen zijn of haar wil hun vrijheid ontneemt en dat je iemand bedreigt te moorden en het fysiek geweld dat aan te pas komt. Kortom jij lult veel over dingen waar je geen reet van af weet.
Ik weet dat vrouwen gestraft worden wanneer ze verkracht zijn en ik weet dat slavernij in islam heel gewoon is.
Ik weet ook dat kafir in islam ofwel moslim moeten worden ofwel tweederangsburgers zijn ofwel dood moeten.
Ik denk dus dat het begrip "vrijheid ontnemen" in islam een andere betekenis heeft dan in kafirland.?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef:Hoezo doe je dan alsof die verkrachters gemotiveerd waren vanwege Islam? Omdat ze toevallig een arabische naam hebben?
Toevallig? Misschien over 10 jaar of zo, maar op dit moment zijn Arabische namen nogal voorbehouden aan mensen van het ware geloof.
Overigens verkrachting is tegen de regels in Islam, mannen en vrouwen moeten maagd blijven en daardoor kan verkrachting never in a million years okay zijn.
Niet de enige reden natuurlijk, het feit dat je iemand tegen zijn of haar wil hun vrijheid ontneemt en dat je iemand bedreigt te moorden en het fysiek geweld dat aan te pas komt. Kortom jij lult veel over dingen waar je geen reet van af weet.
Hetgeen ook op jouw van toepassing is. Je zou beter dan een ander moeten weten dat verkrachting van uitsluitend mohammedaanse vrouwen binnen het mohammedanisme verboden is. Zelfs dan kom je er bijzonder gemakkelijk mee weg. Erg handig, die regels die stellen dat bewijs van vrouwen 1/4 van de waarde heeft van een man. En niet te vergeten de hadith, die stelt dat een vrouw altijd aanleiding geeft als ze zich niet hult in een vuilniszak met kijkgaten.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ozes »

Amazigh schreef:
Monique schreef:"christelijke seriemoordenaar".
Dat is toch iemand die veel mensen vermoord omdat dat moet van zijn religie?

Ik wist niet dat b.v. Ted Bundy werd geïnspireerd door het christendom om die vrouwen te vermoorden?

Weer wat geleerd.
Hoezo doe je dan alsof die verkrachters gemotiveerd waren vanwege Islam? Omdat ze toevallig een arabische naam hebben?
Overigens verkrachting is tegen de regels in Islam, mannen en vrouwen moeten maagd blijven en daardoor kan verkrachting never in a million years okay zijn.
Niet de enige reden natuurlijk, het feit dat je iemand tegen zijn of haar wil hun vrijheid ontneemt en dat je iemand bedreigt te moorden en het fysiek geweld dat aan te pas komt. Kortom jij lult veel over dingen waar je geen reet van af weet.
Deze berber, met een Arabisch geloof uit een gearabiseerd land weet meer dan de kuffar over Islam. Nadat Profeet Mohammed de vader en man van Safiyya had vermoord wou ze gewoon met Profeet Mohammed naar bed! Erg opwindend was de moordlust van Mohammed kennelijk, vanuit die redenering is het verschil tussen verkrachting en vrijwillige seks natuurlijk erg moeilijk te onderscheidden. Ik denk dat Marokko nu gewoon een redelijk ontwikkeld land zou zijn. als de Arabieren nooit de baas waren geworden en met de koran in de hand uitmaken wat men niet en wel mag geloven.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Amazigh »

H.Numan schreef:
Amazigh schreef:Hoezo doe je dan alsof die verkrachters gemotiveerd waren vanwege Islam? Omdat ze toevallig een arabische naam hebben?
Toevallig? Misschien over 10 jaar of zo, maar op dit moment zijn Arabische namen nogal voorbehouden aan mensen van het ware geloof.
Overigens verkrachting is tegen de regels in Islam, mannen en vrouwen moeten maagd blijven en daardoor kan verkrachting never in a million years okay zijn.
Niet de enige reden natuurlijk, het feit dat je iemand tegen zijn of haar wil hun vrijheid ontneemt en dat je iemand bedreigt te moorden en het fysiek geweld dat aan te pas komt. Kortom jij lult veel over dingen waar je geen reet van af weet.
Hetgeen ook op jouw van toepassing is. Je zou beter dan een ander moeten weten dat verkrachting van uitsluitend mohammedaanse vrouwen binnen het mohammedanisme verboden is. Zelfs dan kom je er bijzonder gemakkelijk mee weg. Erg handig, die regels die stellen dat bewijs van vrouwen 1/4 van de waarde heeft van een man. En niet te vergeten de hadith, die stelt dat een vrouw altijd aanleiding geeft als ze zich niet hult in een vuilniszak met kijkgaten.
Waar word die onderscheid tussen ongelovige vrouwen en gelovigen gemaakt, graag een referentie vanuit de Quran.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ozes »

Ik snap nooit dat Moslims dat soort vragen stellen, de koran heeft het antwoord op alle vragen, veel gemakkelijker zou dus zijn om direct de vers te plaatsen waaruit het tegendeel blijkt. Als de Moslim de intentie heeft om zijn begrip van de Islamitische waarheid te verspreiden althans.

Wat ik wel kan zeggen, is dat de koran inderdaad een onderscheiding maakt tussen de waardigheid van Moslims en ongelovigen. De bekende vers die verteld over de Moslims, de beste mensen, komt onder andere bij me op.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Amazigh »

Ozes schreef:Ik snap nooit dat Moslims dat soort vragen stellen, de koran heeft het antwoord op alle vragen, veel gemakkelijker zou dus zijn om direct de vers te plaatsen waaruit het tegendeel blijkt. Als de Moslim de intentie heeft om zijn begrip van de Islamitische waarheid te verspreiden althans.

Wat ik wel kan zeggen, is dat de koran inderdaad een onderscheiding maakt tussen de waardigheid van Moslims en ongelovigen. De bekende vers die verteld over de Moslims, de beste mensen, komt onder andere bij me op.
Volgens mij weet heel de wereld dat Islam kuisheid dicteert en daardoor is verkrachting onmogelijk, zoals ik in mijn eerdere post heb gezegd dus. Ik heb daar geen vers voor nodig lijkt mij.

Over het verschil tussen ongelovigen en gelovigen volgens de Quran:
Zeg: "Het is de waarheid van uw Heer: laat daarom geloven die geloven wil en niet geloven, die niet wil." Voorwaar, wij hebben de boosdoeners een Vuur bereid, welks omheining hen zal insluiten. Indien zij om hulp roepen, zullen zij worden begoten met water als gesmolten lood, dat hun gezicht zal verbranden. Hoe verschrikkelijk is de drank en hoe vreselijk de rustbank.
En indien uw Heer had gewild, zouden allen die op aarde zijn, zeker tezamen hebben geloofd. Wilt gij de mensen dan dwingen, gelovigen te worden?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ariel »

Enig icon_clap.gif ...Yoenoes. Soera 10. Laten we eens even naar vers 99 kijken.
En indien uw Heer had gewild, zouden allen die op aarde zijn, zeker tezamen hebben geloofd. Wilt gij de mensen dan dwingen, gelovigen te worden?
Zoals gewoonlijk gaat ook dit vers over de Joden die zich niet wilde onderwerpen aan de maangod Allah. Wat moet ik hier aan doen dacht Mohammed :scratch: Hij kreeg toen een ingeving en vertelde toen heel rancineus dat Allah dit volk niet eens meer wilde hebben .

Vers 100, zelfde soera. .
Doch geen ziel kan geloven zonder verlof van Allah. En Hij werpt onreinheid over degenen die hun verstand niet gebruiken.
Het is zo simpel om de koran te begrijpen. :smile4:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:Enig icon_clap.gif ...Yoenoes. Soera 10. Laten we eens even naar vers 99 kijken.
En indien uw Heer had gewild, zouden allen die op aarde zijn, zeker tezamen hebben geloofd. Wilt gij de mensen dan dwingen, gelovigen te worden?
Zoals gewoonlijk gaat ook dit vers over de Joden die zich niet wilde onderwerpen aan de maangod Allah. Wat moet ik hier aan doen dacht Mohammed :scratch: Hij kreeg toen een ingeving en vertelde toen heel rancineus dat Allah dit volk niet eens meer wilde hebben .

Vers 100, zelfde soera. .
Doch geen ziel kan geloven zonder verlof van Allah. En Hij werpt onreinheid over degenen die hun verstand niet gebruiken.
Het is zo simpel om de koran te begrijpen. :smile4:
What seems to be the problem? ALLEN DIE OP AARDE ZIJN dus niet alleen de Joden Ariel:)
Inderdaad geen ziel kan geloven zonder Allah swt. Ik vind dat niet vreemd, de mens heeft een vrije wil gekregen om zijn/haar verstand te gebruiken om ervoor open te staan.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ozes »

Ik laat het wel even sudderen voor ik mijn stoffige koran opentrek en wat Imams er bij sleur, het is wat saai zonder moslims die wanhopig de Islam proberen te verdedigen naar immorele Westerse maatstaven die ze nog wanhopiger proberen na te leven ^^

Wat ik me tussentijds afvraag mijn berber broeder, hoe belangrijk vind je het dat mijn Arabisch niet bepaald optimaal is, ontneemt mij dat de mogelijkheid om de koran te verkennen?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef: What seems to be the problem? ALLEN DIE OP AARDE ZIJN dus niet alleen de Joden Ariel:)
Inderdaad geen ziel kan geloven zonder Allah swt. Ik vind dat niet vreemd, de mens heeft een vrije wil gekregen om zijn/haar verstand te gebruiken om ervoor open te staan.
Uiteraard lieverd. Maar het probleem is toen Mohammed deze woorden uitsprak was hij nog niet op de hoogte van de rest van de wereld. waarschijnlijk dacht hij dat Europa, Amerika en de rest van de wereld waar hij nog nooit van gehoord had bevolkt werd door nasty onwillige Christenen en Joden.

Maar...Stel dat ik mijn vrije wil zal gebruiken om Moslim te worden. Dan blijft nog steeds de vraag in mijn achterhoofd knagen..."Wil allah mij wel."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Amazigh schreef: What seems to be the problem? ALLEN DIE OP AARDE ZIJN dus niet alleen de Joden Ariel:)
Inderdaad geen ziel kan geloven zonder Allah swt. Ik vind dat niet vreemd, de mens heeft een vrije wil gekregen om zijn/haar verstand te gebruiken om ervoor open te staan.
Uiteraard lieverd. Maar het probleem is toen Mohammed deze woorden uitsprak was hij nog niet op de hoogte van de rest van de wereld. waarschijnlijk dacht hij dat Europa, Amerika en de rest van de wereld waar hij nog nooit van gehoord had bevolkt werd door nasty onwillige Christenen en Joden.

Maar...Stel dat ik mijn vrije wil zal gebruiken om Moslim te worden. Dan blijft nog steeds de vraag in mijn achterhoofd knagen..."Wil allah mij wel."
De Christenen waren alleen in Europa voornamelijk evenals de Joden dus waar heb je het over? En het zijn niet de woorden van Mohammed saw maar van Allah swt.
Hij dacht dus helemaal niets. En Amerika werd pas 'ontdekt' in 1492 dus waarom zou Mohammed saw weten dat Amerika bestaat?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
De Christenen waren alleen in Europa voornamelijk evenals de Joden dus waar heb je het over? En het zijn niet de woorden van Mohammed saw maar van Allah swt.
Hij dacht dus helemaal niets. En Amerika werd pas 'ontdekt' in 1492 dus waarom zou Mohammed saw weten dat Amerika bestaat?
Kom nou Amazigh. Geloof je dat echt? Lees de koran eens alsof hij geschreven is door Mohammed, en dan gaat er een wereld voor je open. Dan begrijp je de koran en ook Mohammed beter.

En dat zei ik toch, dat Mohammed helemaal niks wist van de rest of de wereld. Door wat er in de koran staat geschreven kan je zijn beperkte kennis en onkunde over de rest van de wereld waarnemen. Hij vertelde dingen en voorvallen zoals hij ze ervaarde in zijn eigen bekrompen wereld. Zoals hij het verhaal van de hemel zo prachtig verzonnen heeft met de wijn en maagden en andere heerlijkheden. Hij moest zijn volgelingen een hemelse hoerentent voorhouden, om ze te paaien. Dingen die in de tijd van mohammed schaars waren kregen ze na hun dood volop in de hemel beloofde hij. Als ze maar naar Mohammed luisterde, Want deden ze dat niet, dan dreigde hij met de hel.

Maar ja, we hebben deze discussie al honderd keer gehad. Het is jammer dat jij je niet verder verdiept hebt in Islam en in de onzin verhalen die je daar tegen komt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef:De Christenen waren alleen in Europa voornamelijk evenals de Joden dus waar heb je het over?
En Noord Afrika, en het vrijwel volledige midden oosten.
En het zijn niet de woorden van Mohammed lol maar van Allah lol.

Nee, van mo. Niet van allah. Dat moet je eventjes aantonen. De grote boze wolf zei ook niets. Sprookjesfiguren spreken de woorden van hun bedenker. In dit geval mo dus.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Joden waren overal

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:
Amazigh schreef:De Christenen waren alleen in Europa voornamelijk evenals de Joden dus waar heb je het over?
En Noord Afrika, en het vrijwel volledige midden oosten.
En het zijn niet de woorden van Mohammed lol maar van Allah lol.

Nee, van mo. Niet van allah. Dat moet je eventjes aantonen. De grote boze wolf zei ook niets. Sprookjesfiguren spreken de woorden van hun bedenker. In dit geval mo dus.
Amazigh is niet zo ontwikkeld, net zoals de historische Mohammed destijds. Vandaar de link van Amazigh naar de 'wijsheid' en raadselachtige toverkracht van luchtfiets allah die als volleerd buikspreker via de engel postduif Gabriël dezelfde stunt uithaalde als wat allah eerder uithaalde bij de eerste vrouw die hij in het paradijs geschapen had: Eva. Toen liet allah een slang praten in plaats van een postduif. Maar slangen kunnen niet praten, net zo min als een postduif. Dus was allah het zelf. Simpel. Logisch. En duidelijk. Begrijpelijk voor iedere kleuter die nog in sprookjes gelooft. Dus ook Amazigh, mag ik aannemen. Je weet maar nooit. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Joden waren overal

Bericht door Amazigh »

'Hans van de Mortel' schreef:
H.Numan schreef:
Amazigh schreef:De Christenen waren alleen in Europa voornamelijk evenals de Joden dus waar heb je het over?
En Noord Afrika, en het vrijwel volledige midden oosten.
En het zijn niet de woorden van Mohammed lol maar van Allah lol.

Nee, van mo. Niet van allah. Dat moet je eventjes aantonen. De grote boze wolf zei ook niets. Sprookjesfiguren spreken de woorden van hun bedenker. In dit geval mo dus.
Amazigh is niet zo ontwikkeld, net zoals de historische Mohammed destijds. Vandaar de link van Amazigh naar de 'wijsheid' en raadselachtige toverkracht van luchtfiets allah die als volleerd buikspreker via de engel postduif Gabriël dezelfde stunt uithaalde als wat allah eerder uithaalde bij de eerste vrouw die hij in het paradijs geschapen had: Eva. Toen liet allah een slang praten in plaats van een postduif. Maar slangen kunnen niet praten, net zo min als een postduif. Dus was allah het zelf. Simpel. Logisch. En duidelijk. Begrijpelijk voor iedere kleuter die nog in sprookjes gelooft. Dus ook Amazigh, mag ik aannemen. Je weet maar nooit. :wink2:
In Islam heb je die hollywood verhaaltje niet over de slang en Adam en Eva. In Christendom en Jodendom krijgt de vrouw de schuld en in Islam treffen ze beide blaam. Als dat geen gelijkheid dan weet ik niet wat gelijkheid is.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ozes »

Twee vrouwelijke getuigen zijn de getuigenis van één man waard in de Islam, als dat geen gelijkheid is, dat weet ik het ook niet!
En als ze aangerand en verkracht is, heeft ze er vier nodig. Vier! Hoe gelijk wil je het hebben. Ik val bijna van mijn stoel van al die "gelijkheid".

Kom op berberbroeder, Islam heeft dat soort dingen niet nodig, democratie, doen alsof mannen en vrouwen hetzelfde zijn(dat zijn ze niet), waarom probeer je Islam te verwesteren?

Islam is Islam, de Westerse democratie is er niets vergeleken bij, en daar mag je gewoon trots op zijn. Hoe denk je dat ze zich midden in Egypte voelen als zij daar hun best doen naar hun beste kunnen een sharia staat op te zetten en jij probeert hier de Islam een Westers kleurtje te geven?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Amazigh »

Ozes schreef:Twee vrouwelijke getuigen zijn de getuigenis van één man waard in de Islam, als dat geen gelijkheid is, dat weet ik het ook niet!
En als ze aangerand en verkracht is, heeft ze er vier nodig. Vier! Hoe gelijk wil je het hebben. Ik val bijna van mijn stoel van al die "gelijkheid".

Kom op berberbroeder, Islam heeft dat soort dingen niet nodig, democratie, doen alsof mannen en vrouwen hetzelfde zijn(dat zijn ze niet), waarom probeer je Islam te verwesteren?

Islam is Islam, de Westerse democratie is er niets vergeleken bij, en daar mag je gewoon trots op zijn. Hoe denk je dat ze zich midden in Egypte voelen als zij daar hun best doen naar hun beste kunnen een sharia staat op te zetten en jij probeert hier de Islam een Westers kleurtje te geven?
Westen nadoen? Je bedoeld het westen waar als meer dan 50 procent van de bevolking idioten zijn de premier ook een idioot zal zijn? Nou liever niet.
Gelijkheid is niet westers, het Westen bestaat ook niet zo lang en gelijkheid van vrouwen bestaat net 60 jaar?
Democratie mag in je reet stoppen Ozes :wink2:
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ozes »

Gelijkheid van vrouwen bestaat 60 jaar? :lol:
Je moet erg ver de geschiedenis in gaan wil je West-Europese vrouwen vergelijken met de behandeling van vrouwen in de moderne Islamitische wereld.

Natuurlijk is "gelijkheid' een Westers concept, in de Islam is het niet terug te vinden ^^
Nogal ranzige opmerking, wel typisch voor een Moslim (je moet wat :lol: )
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Amazigh »

Ozes schreef:Gelijkheid van vrouwen bestaat 60 jaar? :lol:
Je moet erg ver de geschiedenis in gaan wil je West-Europese vrouwen vergelijken met de behandeling van vrouwen in de moderne Islamitische wereld.

Natuurlijk is "gelijkheid' een Westers concept, in de Islam is het niet terug te vinden ^^
Nogal ranzige opmerking, wel typisch voor een Moslim (je moet wat :lol: )
Stemrecht vrouwen:1922(NL)
Gelijke loon:1975(NL)
Wet Gelijke Behandeling: 1994

Is dit ver?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ozes »

Amazigh schreef:
Ozes schreef:Gelijkheid van vrouwen bestaat 60 jaar? :lol:
Je moet erg ver de geschiedenis in gaan wil je West-Europese vrouwen vergelijken met de behandeling van vrouwen in de moderne Islamitische wereld.

Natuurlijk is "gelijkheid' een Westers concept, in de Islam is het niet terug te vinden ^^
Nogal ranzige opmerking, wel typisch voor een Moslim (je moet wat :lol: )
Stemrecht vrouwen:1922(NL)
Gelijke loon:1975(NL)
Wet Gelijke Behandeling: 1994

Is dit ver?
Algemeen kiesrecht mannen 1917(NL) ^^
Heel vreselijk inderdaad dat pas 5 jaar later de vrouw mocht stemmen ^^
Je weet duidelijk vrij weinig van de Nederlandse geschiedenis af, de reden dat oa het stemrecht niet evenredig was verdeeld, was omdat mannen destijds dienstplicht hadden, met andere woorden, de verkeerde politieke keuze kon leiden tot een vroege dood, waarbij de vrouw minder aandeel had in de Nederlandse maatschappij. Hier ben ik het volledig mee eens. De vraag is, waar in de Islamitische wereld zijn er deze rechten, en keurt de sharia die rechten goed?

Wil jij zeggen dat vrouwen voor 1975 in NL slechter behandeld werden dan de koran vereist? :lol:

In de Westerse geschiedenis zijn er al wetten tegen verkrachting van ver voordat Profeet Mohammed ook maar geboren was.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Schepsel »

Ik suggereer dat Amazigh het subforum ''vrouwen in de islam'' gaat bekijken.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Ozes »

Schepsel schreef:Ik suggereer dat Amazigh het subforum ''vrouwen in de islam'' gaat bekijken.
Het is maar goed dat je na 1975 ben geboren schepsel ^^
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: De islamisering van Amerika

Bericht door Amazigh »

Ozes schreef:
Amazigh schreef:
Ozes schreef:Gelijkheid van vrouwen bestaat 60 jaar? :lol:
Je moet erg ver de geschiedenis in gaan wil je West-Europese vrouwen vergelijken met de behandeling van vrouwen in de moderne Islamitische wereld.

Natuurlijk is "gelijkheid' een Westers concept, in de Islam is het niet terug te vinden ^^
Nogal ranzige opmerking, wel typisch voor een Moslim (je moet wat :lol: )
Stemrecht vrouwen:1922(NL)
Gelijke loon:1975(NL)
Wet Gelijke Behandeling: 1994

Is dit ver?
Algemeen kiesrecht mannen 1917(NL) ^^
Heel vreselijk inderdaad dat pas 5 jaar later de vrouw mocht stemmen ^^
Je weet duidelijk vrij weinig van de Nederlandse geschiedenis af, de reden dat oa het stemrecht niet evenredig was verdeeld, was omdat mannen destijds dienstplicht hadden, met andere woorden, de verkeerde politieke keuze kon leiden tot een vroege dood, waarbij de vrouw minder aandeel had in de Nederlandse maatschappij. Hier ben ik het volledig mee eens. De vraag is, waar in de Islamitische wereld zijn er deze rechten, en keurt de sharia die rechten goed?

Wil jij zeggen dat vrouwen voor 1975 in NL slechter behandeld werden dan de koran vereist? :lol:

In de Westerse geschiedenis zijn er al wetten tegen verkrachting van ver voordat Profeet Mohammed ook maar geboren was.
Wat is je punt eigenlijk? Zoals ik al zei gelijkheid in Europa bestaat niet zo lang, en daarom hebben jullie ook geen recht van spreken.
A proud amazigh!
Plaats reactie