We laten de verkeerde vluchtelingen binnen

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Ariel

Re: We laten de verkeerde vluchtelingen binnen

Bericht door Ariel »

:applause: je kan wel zien waar het intellect woont. In België. Knap mercator. icon_thumbup.gif
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Roeien met de riemen die je hebt

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef::applause: je kan wel zien waar het intellect woont. In België. Knap mercator. icon_thumbup.gif
Maar ik was wat vergeten. Het is ook alweer zo lang geleden, maar dan nog zal Mercator direct weten hoe hij aan de domheid van de neger kan ontsnappen. Ik had daar, en met mij anderen, vroeger toch wel wat moeite mee, met de oplossing. Nu lukte het mij ook snel en veilig heen en weer te varen. Negers zijn doorgaans afhankelijk van blanken. Zo ook in dit geval. ALLEEN DE BLANKE KAN ROEIEN. De eerste overtocht met drie negers moet dus overnieuw. Vanwege mijn slechte korte termijn-geheugen moesten er bij mij toch lucifers aan te pas komen. :thinking:

(Dagelijks zien we op het nieuws hoe alleen de blanke man kan roeien en in staat is negers te redden - ja toch? Alleen het kannibalisme is bij wet verboden. De illegaliteit en het parasiteren is daarvoor in de plaats gekomen)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Re: Roeien met de riemen die je hebt

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: ALLEEN DE BLANKE KAN ROEIEN. De eerste overtocht met drie negers moet dus overnieuw.
Zoiets had ik al verwacht. Je mag niet te veel eisen van die arme zwartjes. Maar dan is het nog eenvoudiger eigenlijk:
Eerst varen de 3 blanken over. Dan peddelt 1 blanke 3 x naar de overkant om telkens 1 neger te gaan ophalen.
Wat ook exact de situatie is die zich nu ontwikkelt. Wij zijn zo gek om de negers in Afrika te gaan opladen om ze hier bij ons op te hokken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Hans v d Mortel sr

Re: Roeien met de riemen die je hebt

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: ALLEEN DE BLANKE KAN ROEIEN. De eerste overtocht met drie negers moet dus overnieuw.
Zoiets had ik al verwacht. Je mag niet te veel eisen van die arme zwartjes. Maar dan is het nog eenvoudiger eigenlijk:
Eerst varen de 3 blanken over. Dan peddelt 1 blanke 3 x naar de overkant om telkens 1 neger te gaan ophalen.
Wat ook exact de situatie is die zich nu ontwikkelt. Wij zijn zo gek om de negers in Afrika te gaan opladen om ze hier bij ons op te hokken.
Helaas. In jouw geval heeft niet één blanke het overleefd. Want, wanneer de negers (geldt ook voor moslims) in de meerderheid zijn worden de blanken gedood. Zowel aan de kant als in de boot. Want zo zijn nu eenmaal islamitische negers.

Ik heb het met lucifers uitgeprobeerd zoals ik heb aangeraden, anders is het niet te doen. Althans niet voor mij als niet-wiskundige.

3 negers en 3 blanken aan lager wal die naar de overkant moeten.
1 blanke en 1 neger gaan eerst. De neger wordt als eerste aan de overkant afgezet en blijft daar.
1 blanke gaat terug en treft daar de achtergebleven 2 blanken en de 2 negers aan. Nu zijn er 3 blanken en 2 negers.
Dan gaan de 3 blanken in de boot, laten 2 negers achter, en zetten 1 blanke af aan de overkant. Nu zijn er 1 blanke en 1 neger aan de overkant.
De 2 blanken varen rustig terug. Er zijn nu 2 blanken en 2 negers.
2 blanken en 1 neger varen nu naar de overkant naar de blanke en de neger. De neger en de blanke voegen zich bij de andere twee. Nu zijn daar 2 negers en 2 blanken die elkaar niks zullen doen.
De blanke vaart terug en haalt de achtergebleven neger op, zodat aan de overkant 3 negers en 3 blanken bij elkaar komen. Alles geheel in overeenstemming volgens de wet van de communicerende vaten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Bericht door mercator »

Idd, k had over het hoofd gezien dat die ene blanke die een neger gaat halen onmiddellijk opgegeten wordt zodra die voet aan wal zet.
In de ideale wereld varen die 3 blanken over en laten de negers over aan de goede zorgen van Allah.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Hans v d Mortel sr

De Europese politici verachten eigen volk.

mercator schreef:Idd, k had over het hoofd gezien dat die ene blanke die een neger gaat halen onmiddellijk opgegeten wordt zodra die voet aan wal zet.
In de ideale wereld varen die 3 blanken over en laten de negers over aan de goede zorgen van Allah.
Wie aandachtig kritisch oplet, weet dat niet één Afrikaanse Jehvoah's Getuige op de vlucht gaat richting bed-bad-brood festijn om te parasiteren op onze kenniseconomie. Niet één. Christelijke Syriërs ja, maar niet één Jehovah's Getuige. Dat bedoel ik, juiste scholing en opvoeding zijn doorgaans bepalend voor het gedrag. Jehovah's Getuigen leren al hun medemensen lief te hebben volgens de leringen van Jezus. Mohammed de pedofiel, analfabeet en roverhoofdman wist het beter: haat alle mensen die jouw geloof niet aanhangen en vernietig alle ongelovigen. En wie niet gelooft dat Mohammed dat wilde, soi, dan was het Allah de knecht van Mohammed.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

De “vluchteling” . . .

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

3000 Jihadisten op weg naar Europa, vermomd als “vluchtelingen”

Geplaatst op 6 september 2015

Afbeelding

Bij de poging om de grens tussen Bulgarije en Macedonië over te steken, werden vijf mannen opgepakt, die op hun mobiele telefoons onthoofdingsvideo´s en propaganda van de “Islamitische Staat” hadden opgeslagen. De terreurverdachten hadden zich voorgedaan als vluchtelingen.

De Bulgaarse autoriteiten in de buurt van de Bulgaarse grensovergang Gyueshovo hadden de vijf mannen tussen de 20 en 24 jaar woensdag gearresteerd. Ze werden door een grenspatrouille aangehouden, die zij probeerden om te kopen met een bundel dollarbiljetten.

Toen ze gefouilleerd werden, vonden de grensbewakers propagandamateriaal van de “Islamitische Staat”, vooral jihadistische gebeden, en onthoofdingsvideo´s.

De mannen hadden geprobeerd de grens over te steken in een bosgebied en hadden de auto gebruikt van een handlanger, die legaal de grens was overgestoken vanuit Macedonië.

Onlangs nog had Bulgarije de bouw van een hek voltooid langs de Turkse grens om de massaal binnenkomende migranten uit het Nabije Oosten en Azië beter te kunnen controleren.

In februari had de Turkse geheime dienst er in een interne mededeling voor gewaarschuwd dat minstens 3000 getrainde Jihadisten uit Syrië en Irak probeerden om via Turkije Bulgarije en Hongarije in te komen, om van daaruit naar West-Europa door te reizen.

In mei waarschuwde een adviseur van de regering dat de “Islamitische Staat” terroristen in migrantenboten naar Europa gesmokkeld zou hebben.

Bron: http://de.europenews.dk

Bron oorspronkelijk artikel: https://themuslimissue.wordpress.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/09/06 ... htelingen/

Scarlatti

Bericht door Scarlatti »

WEER een staaltje van TAQUIIAH:
Asielzoekende mannen uit Bagdad vertellen zelfde "ongeloofwaardige verhaal"

Mannen uit Bagdad krijgen voorlopig geen subsidiaire bescherming meer

Het Commissariaat-Generaal voor de Vluchtelingen gaat de komende drie weken het statuut van subsidiaire bescherming niet meer toekennen aan alleen reizende jonge mannen uit Bagdad. Heel wat van hen blijken namelijk hetzelfde stereotiepe verhaal te vertellen.

Vier op de tien asielaanvragen in ons land komen van mannen uit de Iraakse hoofdstad Bagdad. Vorige maand stelde het Commissariaat daarbij onregelmatigheden vast. Veel van hen vertelden hetzelfde stereotiepe en ongeloofwaardige verhaal. Daarom schort het Commisariaat-Generaal de toekenning van subsidiaire bescherming voor drie weken op.

"We hebben vastgesteld dat zij gelijkaardige feiten op een vrij stereotiepe wijze weergaven en dat dat duidelijk niet waar was. Dat deed ons zeer sterk twijfelen aan een reële nood aan bescherming voor die mensen. Daarom heb ik beslist om nog eens na te gaan of het echt nodig is om hen subsidiaire bescherming te geven enkel en alleen omdat ze uit Bagdad komen", zegt directeur Dirk Van den Bulck.

Volgens hem is het duidelijk dat er een netwerk aan basis van de foutieve verhaallijn ligt. "Dat kan een organisatie zijn, maar het kan ook zijn dat die mensen gewoon informatie overnemen van sociale netwerken", verduidelijkt Van den Bulck.

Binnen drie weken zal het Commissariaat meer weten. "Het kan zijn dat we dan verdergaan in de toekenning, maar het is mogelijk dat we de status van subsidiaire bescherming weigeren", aldus Van den Bulck. De betrokken mensen kunnen voorlopig nog rekenen op opvang, maar moeten wel drie weken langer moeten wachten op een beslissing.

Asielzoekers kunnen hier subsidiaire bescherming krijgen als ze "een reëel risico zou lopen op ernstige schade" in hun land van herkomst. Ze krijgen dan een verblijfsvergunning voor een jaar. Asielzoekers die erkend worden als vluchteling daarentegen kunnen hier onbeperkt blijven.

bron
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Finse “vluchteling”: Ik zal jullie doden!

Geplaatst op 14 september 2015

Afbeelding

Terwijl Duitse politici en systeemmedia zich radeloos wentelen in morele gevoelens van gelukzaligheid is de asielchaos van Merkel tot in Finland te merken. Het verhaal van deze “jeugdige vluchteling” (foto) is intussen een veelbesproken thema op de sociale media. Het is twijfelachtig of en wanneer het onze systeemmedia bereikt, want deze Allah-aanbidder is vermoedelijk het topje van de ijsberg en vertegenwoordigt veelmeer de massa zogenaamde asieltoeristen; en dat komt helemaal niet overeen met de beelden en verhalen van de mainstream media.

De Finse minister-president Juha Sipilä ontmoette op 5 september 2015 in het opvangcentrum voor vluchtelingen in Oulu de jonge man genaamd Fahad Firas, die Sipilä in het Engels verzekerde dat hij 17 jaar oud zou zijn en dat ook zou kunnen bewijzen. Tot de leeftijd van 18 jaar gaat het volgens de asielindustrie om onbegeleide, meestal getraumatiseerde, vluchtelingen, die volledige verzorging krijgen en hun families mogen laten overkomen.

De tengere jonge vluchteling Fahad kon zijn ego echter niet in bedwang houden en heeft deze ontmoeting met de Finse minister-president trots op zijn Facebook-pagina gepost – en nog veel meer… De pagina ontmaskert hem als 20-jarige die Allah wil dienen, zichzelf heeft gefotografeerd met een machinegeweer, iedereen wil vermoorden, in de gevangenis zat en al in Zweden, Duitsland, Zwitserland en Denemarken was. Een posting luidt: “I have dedicated my life for Allah my god and he´s the first and the last.” Ik heb mijn leven gewijd aan mijn god Allah en hij is de eerste en de laatste.

Deze “Refugee Welcome” bananen-uitdelers weten nog niet dat de meeste ontvangers geleerd hebben te misleiden en te liegen. Misschien zien zij de migranten als edele wilden, als een ander soort mensen – puur racisme.

We mogen niet vergeten: Fahad is niet de kok, hij is een van diegenen die kookt. Hoeveel Fahads zijn de uitnodiging van Merkel gevolgd en zullen er nog volgen? Men heeft immers net besloten om meer geld beschikbaar te stellen voor de komende Fahads.

Hieronder een tv-reportage hoe de moslim Fahad Firas minister-president Juha Sipilä op 5 september 2015 in het opvangcentrum voor vluchtelingen in Olou in het Engels verzekert dat hij 17 jaar oud is en dat ook kan bewijzen:

Minister-president Sipilä zei tegenover de tv-zender Yle dat hij graag zijn “nauwelijks gebruikte”zomerhuis ter beschikking zou stellen aan asielzoekers. “Ik wil mijn deel eraan bijdragen en laten zien dat Finland een multicultureel land is (...). We zouden allemaal in de spiegel moeten kijken en ons moeten afvragen hoe we kunnen helpen”, aldus Sipilä en riep tegelijkertijd alle Finnen op om zijn voorbeeld te volgen.

Als Juha Sipilä geluk heeft, sparen asielterroristen en Jihadisten zoals Fahd Firas, gezien zoveel domheid, politici als hij misschien uit medelijden.

Bron: www.pi-news.net

Auteur: “Alster”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/09/14 ... more-96879

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Minister Libanon tegen Britse premier: 2 van de 100 ‘vluchtelingen’ zijn undercover terroristen van ISIS

Michael van der Galien, 15 september 2015

Afbeelding

Als dat klopt haalt Europa dit jaar duizenden ISIS-jihadisten binnen.

De Libanese minister van Onderwijs leidde de Britse premier David Cameron eergisteren rond in een vluchtelingenkamp voor mensen uit Syrië. Tijdens de rondleiding waarschuwde de minister Cameron: twee van de honderd zogenaamde ‘vluchtelingen’ zijn in feite diehard ISIS-terroristen. Deze figuren worden vermomd als vluchtelingen naar Europa gestuurd om daar aanslagen te plegen.

De Daily Mail legt het als volgt uit:

Two in every 100 Syrian migrants smuggled into Europe are Islamic State-trained fanatics, David Cameron was warned yesterday.

Lebanese education minister Elias Bousaab, who met the Prime Minister during his lightning visit to the region, said the extremist group is sending trained jihadists ‘under cover’ to attack targets in the West. Mr Bousaab said the extremists choose targets, including children, in refugee camps and schools before trafficking them into Europe via Turkey and Greece. He added that Isis is posing a worsening threat by ‘growing and mushrooming’.

Groot-Brittannië heeft laten weten dat het bereid is 20.000 vluchtelingen op te nemen. Als de cijfers van Libanon kloppen zijn 400 van die vluchtelingen dus undercover terroristen. Het moge duidelijk zijn dat zij enorme problemen kunnen veroorzaken in Groot-Brittannië… én in de rest van Europa.

Denk maar na: Duitsland zal dit jaar zo’n 800.000 ‘vluchtelingen’ verwelkomen. Als twee procent extremistisch is komt dit neer op 16.000 individuen. Volgens de Libanese minister staan die mensen dus klaar om aanslagen te plegen als ISIS’ leiding dat wil.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2015/ ... -van-isis/

Ariel

Bericht door Ariel »

Op één miljoen vluchtelingen zijn dat dus 20.000 jihadisten. :thinking: Dat is een leger.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Hoe makkelijk is niet moeilijk?

Ariel schreef:Op één miljoen vluchtelingen zijn dat dus 20.000 jihadisten. :thinking: Dat is een leger.
Volgens mij is diplomatieke post onschendbaar. En onder diplomapost versta ik ook postpakketten [...]. Meestal komt het gevaar uit de hoek waarvan je het niet verwacht.

In Amerika wordt heel Amerika van drugs voorzien. Zooo! Dat is nogal wat. Inderdaad. Maar dat is toch verboden? Hoe kan dat dan? Terwijl een heel leger slimme FBI, CIA, DEA, en meer samentreksels tot drie letters dagelijks jacht maken op drugs. Hele stadswijken zijn gedrogeerd met en door negers. Ik weet ook niet alles, maar gigantische ladingen drugs arriveren dagelijks in de VS. En dat spul komt uit Bolivia en natuurlijk ook nog uit Colombia en andere landen waarvan ik geen nota heb.

Valt het kwartje al? Handgranaten en zeker zware explosieven wegen steeds minder. :thinking: [icon_lol.gif]Als het binnensmokkelen van dagelijks enorme ladingen drugs in Amerika zo makkelijk gaat, hoe makkelijk is dan wel niet het binnensmokkelen van explosieven in Europa? Hoe herken ik een terrorist? Aan zijn wapenuitrusting, joods orthodoxe uiterlijk of zijn herhaaldelijk gemompel over Allah akbar? Ik dacht het niet. Om in aanmerking te komen voor een verblijfsvergunning (JAWEL) moet de ongenode bezoeker van Europa een geloofwaardig verhaal uit zijn mouw weten te schudden. Met of zonder baard. Ja ja, dat is wettelijk vastgelegd. Vandaar ook dat het niet zo moeilijk is om Europa als ongenode gast binnen te komen.

Wie het nog steeds niet snapt: degene die het meeste recht heeft op de status vluchteling is nauwelijks in staat om te vluchten. Bovendien laat hij vrouw en kinderen niet in de steek. Frau Merkel is echt wel een van de domste meest naïeve politici, waarschijnlijk beïnvloed door haar op de nazi's gelijkend communistische traumatische DDR-verleden, die, wanneer Chemberlain nog zou leven niet zou misstaan als zijn vervanger .

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

40.000 migranten spoorloos verdwenen, mogelijk voor opbouw terreurleger

Xander, 12-10-2015

Afbeelding
De Duitse politie kan op steeds meer plaatsen praktisch niets uitrichten tegen totaal losgeslagen moslimmigranten.

Criminaliteit Duitsland dankzij massa immigratie al in 2014 met 65% toegenomen

Na Duitsland en Oostenrijk –waar de afgelopen anderhalve dag nog eens 12.000 asielzoekers binnenkwamen (3)- komen ook uit Zweden berichten dat talloze kersverse migranten spoorloos lijken te zijn verdwenen. Sinds 1 september hebben ongeveer 40.000 migranten asiel aangevraagd in Zweden. Volgens de politie heeft ongeveer een even groot aantal dat echter geweigerd te doen. ‘En nu weten we niet waar ze leven en wat ze doen. Ze moeten zich ergens illegaal ophouden,’ verklaarde Patrick Engström, hoofd van de Zweedse grenspolitie. De ontwikkeling baart extra zorgen omdat er uit tal van Duitse en Oostenrijkse steden berichten van burgers komen dat zelfs in allochtonenwijken er plotseling bijna geen moslim meer op straat te ontdekken is. ‘De terreurgolf zal dan ook snel van start gaan,’ wordt op Hartgeld.com geconcludeerd.

Engström bevestigde dat ‘er een groot risico bestaat’ dat de verdwenen asielzoekers ‘strafbare feiten zullen plegen of zelf het slachtoffer van criminaliteit worden’. Als voorbeeld gaf hij het uitbuiten van illegale migranten als goedkope arbeidskrachten.

Criminaliteit explodeert
In Duitsland steeg het aantal misdaden in 2014 met maar liefst 65%. Die stijging ging gelijk op met het sterk toenemende aantal moslimmigranten (4). Dit jaar verwachten de Duitsers zo’n 1,5 miljoen asielzoekers, een veelvoud van vorig jaar. Wat dat voor de criminaliteit zal betekenen behoeft geen uitleg.

In het door extreemlinks geregeerde Zweden mogen cijfers over de exploderende criminaliteit door allochtonen en migranten al enige jaren niet meer worden gepubliceerd (1). Ook mogen ambtenaren en agenten daar op straffe van onmiddellijk ontslag niet meer in het openbaar over praten. De enige partij die de massale moslim immigratie –waardoor Zweden verkrachtingsland nummer 1 in de Westerse wereld werd- wil stoppen, de Zweden Democraten, wordt door alle andere partijen geboycot.

Wachten nu al tienduizenden op bevel om aanslagen te plegen?
Uitgerekend in dit ultra politiek-correcte Zweden zijn alleen al sinds begin vorige maand tienduizenden moslimmigranten als het ware in rook opgelost. Ook in Duitsland en Oostenrijk melden tal van burgers sinds circa een week of twee dat moslims in veel steden –en zelfs in de door hen beheerste wijken- vrijwel uit het straatbeeld zijn verdwenen. Her en der wordt nog een sporadisch hoofddoekje gesignaleerd, mogelijk van de weinige overgebleven niet geradicaliseerde moslims.

Want wat de anderen doen is volgens sommigen wel duidelijk: zij hebben zich uit het openbare leven teruggetrokken, hebben deels hun baarden afgeschoren en onopvallende kleding aangetrokken, en wachten samen met tien- of misschien wel honderdduizenden ‘vluchtelingen’ die in werkelijkheid bij ISIS behoren op het bevel om massaal aanslagen op de Europese bevolking te plegen. De meeste overige moslims zouden dit weten en houden zich daarom schuil.

Een complottheorie? Laten we het hopen.

Xander

(1) Sputnik News
(2) Hartgeld
(3) Die Welt
(4) DW

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... rreurleger

Ariel

Bericht door Ariel »

Goed artikel, maar fout plaatje. Deze fanatieke salafisten wonen al jaren in Duitsland, en heus, ze zijn een pest , maar ik zou toch willen dat Xander en ook andere sites hun plaatjes wat secuurder zouden uitzoeken. Straks hoor je weer..."Zie je nou wel, dat zijn geen asielzoekers. Wat een leugens" . En dat moeten we dus vermijden.

Hans v d Mortel sr

Ariel schreef:Goed artikel, maar fout plaatje. Deze fanatieke salafisten wonen al jaren in Duitsland, en heus, ze zijn een pest , maar ik zou toch willen dat Xander en ook andere sites hun plaatjes wat secuurder zouden uitzoeken. Straks hoor je weer..."Zie je nou wel, dat zijn geen asielzoekers. Wat een leugens" . En dat moeten we dus vermijden.
Klopt! Ik heb die Xander vanaf het begin met argwaan en kritiek ongeloofwaardig aangemerkt. Zijn redeneerkunst is gebaseerd op zijn dwangmatig overtuigde christelijke geloof.

Ik heb- meen ik - al eerder aangegeven dat ik het vermoeden heb dat hij een (fanatiek, net zoals ik was) Jehovah's Getuige is. Hoezo dat? Wat dacht je van zijn oeuvre? Een en al doemscenario. Het einde van de wereld. Chaos. Oorlog. De ondergang!

We beschikken tot onze vreugde op dit forum over Pilgrim. En ik kan het weten, want ik vind hem een alleraadigste goser. Genoeg informatie dus over de eindtijd. Daar hebben we Xander niet voor nodig. Pilgrim handelt correct. Zo ken ik hem. Ik mag Pilgrim al vanaf het begin, maar die Xander NIET!

De tekst 'We laten de verkeerde vluchtelingen binnen' is uitermate bedroevig onnadenkend slecht gekozen. Hoezo dat? Omdat er maar een soort vluchteling bestaat: DE PARASIET.

De armetierige armoedzaaier zonder geld en verkerend in constante armoede en ellende is niet in staat om ook maar een meter vooruit te komen in de richting van het Europese 'Paradijs' met aardse genoegens als voorafje van wat de dood te bieden heeft: De eeuwige gelukzaligheid in vrede, zelfgenoegzaamheid, wellust en onbeperkte inname van alcoholische versnaperingen en het neuken van 72 jonge lekkere goed gevormde geile maagden. Dit laatste geldt uiteraard exclusief voor moslims. Want de r.k.-kerk heeft hier nooit met één woord over gerept.

Conclusie? Islam is een bij uitstek smerige vieze walgelijke perverse seksistische op het neuken van maagdelijke hoeren afgestemde huichelachtige primitieve woestijnsekte die verkeert in de euforie van de Arabische discriminerende slavernij waanzin.

Maar de proleet hufter en Partij van de Allahtonen (PvdA) aanvoerder Samsom heeft daar geen enkele moeite mee. Sterker nog, moslims zijn welkome goede buren en dragen hun maatschappelijk verantwoorde nationalistische steentje bij aan onze sociale coherente gemeenschapszin, gelet op zijn uitsluitend positieve ervaringen met moslim Marokkanen.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Tsja, als jullie mij niet hadden...

Ariel

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Tsja, als jullie mij niet hadden...
Ik ben blij met je Pilgrim. Laat de rest maar kletsen. :smile7:

xplosive

Bericht door xplosive »

Hoezo de rest ..... ? Wie zegt dat IK niet blij ben met Pilgrim? In sommige opzichten verschillen mijn visie en Pilgrims visie, maar dat wil niet zeggen dat ik geen waardering heb voor Pilgrim. Integendeel. Ik heb grote waardering voor Pilgrim. Of om het ook nog maar eens zo te zeggen : ik ben blij met Pilgrim.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Ariel

Bericht door Ariel »

Ariel schreef:
:giveup: Ik bedoelde er niks mee xplosive. Mijn moeder zei altijd "laat de rest maar kletsen " als ik vroeger bij haar ging klagen als iemand iets naars tegen me gezegd had...Vandaar.... :razz:

Hans v d Mortel sr

We laten moslims binnen. Dat is het paard van Mekka binnenhalen.

Ariel schreef:
Ariel schreef:
:giveup: Ik bedoelde er niks mee xplosive. Mijn moeder zei altijd "laat de rest maar kletsen " als ik vroeger bij haar ging klagen als iemand iets naars tegen me gezegd had...Vandaar.... :razz:
Maak je geen zorgen Xplosive. Jouw gemis aan aanwezigheid hier op dit forum zou een ernstige aderlating zijn. Ik gevoel af en toe nog steeds het gemis aan BFA. Ik had een tijdje terug beloofd hem weer eens te bellen. Altijd oppassen met wat je zegt. Dit geldt niet ten aanzien van de islam en moslims. Want daar vallen alleen maar verkeerde dingen over te melden en al helemaal niks goed. Omdat islam onder geen enkel beding past in ons culturele erfgoed en beschaving

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Duitse militair: Bijna 80.000 ISIS-terroristen in Duitsland, volgend jaar 10 miljoen migranten erbij

Xander, 23-10-2015

Asielzoekers in Duitsland krijgen ruim € 900,- zakgeld per maand – Agent: Werkelijke aantal immigranten 3 tot 5 keer hoger – Containers vol met wapens naar AZC’s

Een Duitse soldaat bericht dat de Bundeswehr met onmiddellijke ingang alle verloven heeft ingetrokken en de legerleiding schat dat er inmiddels bijna 80.000 als vluchtelingen vermomde ISIS-terroristen in Duitsland zijn. Bovendien zouden er volgend jaar nog eens 10 miljoen moslimmigranten in Duitsland worden verwacht. Volgens de soldaat is de onvrede in het Duitse leger enorm, niet alleen omdat duizenden immigranten in kazernes worden ondergebracht, maar ook omdat die per persoon maar liefst € 30,- zakgeld per dag krijgen.

De soldaat die om begrijpelijke redenen anoniem moet blijven vertelde dat er in zijn kazerne 1200 asielzoekers zijn geplaatst die iedere dag € 30,- zakgeld krijgen. De woede onder de Duitse troepen zou enorm zijn, en als er over een maand niets is veranderd dreigt de situatie ook in het leger te escaleren.

80.000 terroristen en 10 miljoen moslimmigranten in 2016
De legerleiding gaat er vanuit dat er inmiddels bijna 80.000 ISIS-terroristen in Duitsland zijn. Militairen worden gedwongen verklaringen te ondertekenen waarmee ze beloven hierover niets tegen de media of tegen de burgers te zeggen.

Volgens informatie van de Bundeswehr worden volgende jaar nog eens 10 miljoen moslimmigranten verwacht. In dit tempo worden de 20 tot 30 miljoen moslims waarmee de nieuwe Duitse Reichskanzler haar land, volk en Europa wil vernietigen ruim binnen de eerder gemelde 4 à 5 jaar gehaald.

Agent: ‘Aantal immigranten tot 5 x hoger’ – Containers vol met wapens naar AZC’s
Een politieagent, die met vervroegde uittreding was maar voor een uurloon van € 25,- weer in dienst is genomen, bevestigde de schokkende informatie van de soldaat. Hij wees er tevens op dat het werkelijke aantal immigranten 3 tot 5 keer hoger is dan officieel wordt opgegeven, en dat de autoriteiten grotendeels weten waar de meeste ISIS terroristen zich op dit moment bevinden.

De Duitse politieleiding wil echter geen extra maatregelen nemen, vermoedelijk omdat dit door de politiek wordt tegengehouden. Om dezelfde reden wordt al weken geweigerd een reactie te geven op tal van berichten dat er in containers (in onder andere de havenstad Hamburg) enorme hoeveelheden wapens met bestemming asielzoekerscentra zouden zijn gevonden.

EU heeft frontale aanval op Europese volken geopend
Zelfs als maar de helft van deze informatie klopt, dan betekent dit dat de gevestigde orde frontaal de aanval heeft geopend op de landen en volken in Europa, overduidelijk met de bedoeling onze democratie, vrijheid, welvaart en nationale identiteiten volledig uit te wissen en een pan-islamitisch Europees Reich te creëren, dat centraal zal worden geregeerd door het anti-democratische regime in Brussel.

Xander

(1) Hartgeld

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... nten-erbij

Ariel

Bericht door Ariel »

Ik weet niet of ik dit bovenstaande artikel van Xander kan geloven. Ik denk het niet. :no1:

Hans v d Mortel sr

Xander weer in de bocht: burgeroorlog op komst.

Pilgrim schreef:
Een Duitse soldaat bericht dat de Bundeswehr met onmiddellijke ingang alle verloven heeft ingetrokken
Ja hoor, daar gaat ie weer. Xander de grote ronde glazen bol voorspeller.

Dit keer is hij erin geslaagd een simpele soldaat uit zijn bol te toveren. Alle verloven zijn dus ingetrokken. Dat zou zo maar waar kunnen zijn. Maar . . . dan moet ik het wel in de Bild Zeitung kunnen lezen.

Kom op Pilgrim! Een klein beetje kritische voorselectie kan geen kwaad om ons FFI enigszins op geloofwaardig peil te houden. Interessante bezoekers haken op deze manier af en komen niet meer terug. Liever niet meer doen is mijn wijze welgemeende liefdevol advies.

Ali Yas
Contacteer:

Re: Xander weer in de bocht: burgeroorlog op komst.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:
Pilgrim schreef:
Een Duitse soldaat bericht dat de Bundeswehr met onmiddellijke ingang alle verloven heeft ingetrokken
Ja hoor, daar gaat ie weer. Xander de grote ronde glazen bol voorspeller.

Dit keer is hij erin geslaagd een simpele soldaat uit zijn bol te toveren. Alle verloven zijn dus ingetrokken. Dat zou zo maar waar kunnen zijn. Maar . . . dan moet ik het wel in de Bild Zeitung kunnen lezen.
Een terechte wens, maar ik weet niet zeker of dat een noodzakelijke voorwaarde is. Gezien de toestanden bij de aanmeldcentra zou bijvoorbeeld de noodtoestand moeten worden uitgeroepen, maar dat gebeurt om politieke redenen niet en daarom lezen we het ook niet. Het zou in dat kader dus best kunnen dat de verloven inderdaad worden ingetrokken, en dat daar officieel niets over wordt gezegd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Plaats reactie