We laten de verkeerde vluchtelingen binnen

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Hans v d Mortel sr

Xander weer in de bocht: burgeroorlog op komst. Guillotines geplaatst in de VS.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Ja hoor, daar gaat ie weer. Xander de grote ronde glazen bol voorspeller.

Dit keer is hij erin geslaagd een simpele soldaat uit zijn bol te toveren. Alle verloven zijn dus ingetrokken. Dat zou zo maar waar kunnen zijn. Maar . . . dan moet ik het wel in de Bild Zeitung kunnen lezen.
Een terechte wens, maar ik weet niet zeker of dat een noodzakelijke voorwaarde is. Gezien de toestanden bij de aanmeldcentra zou bijvoorbeeld de noodtoestand moeten worden uitgeroepen, maar dat gebeurt om politieke redenen niet en daarom lezen we het ook niet. Het zou in dat kader dus best kunnen dat de verloven inderdaad worden ingetrokken, en dat daar officieel niets over wordt gezegd.
Dat zei ik, dat zou zo maar waar kunnen zijn. Maar als ALLE verloven zijn ingetrokken, dan gaat dit echt niet voorbij aan al die andere soldaten die het dan weer thuis vertellen en waarover 's avonds bij het eten en aan de Glühwein gezeten een vervolg wordt gegeven. Kortom, binnen no time weet HEEL de wereld deze onzin.
Het is best mogelijk dat er hier en daar wat verloven zijn ingetrokken. Lijkt mij logisch met demonstraties die te verwachten zijn door de gevolgen van het volkomen uit de hand gelopen geroeptoeter van onbeholpen Frau Merkel. Maar dat is niet hetzelfde als ALLE verloven bij de Bundeswehr intrekken. Ook aanvaardbaar denkbeeldig lijkt mij dat verloven van de politie zouden zijn ingetrokken.

Xander postte eerder, dat in Amerika duizenden guillotines in gereedheid waren gebracht. Of misschien noemde hij wel tienduizenden. Bij duimzuigen met een weerzinwekkend verhaal, voegt een getal uitsluitend meer angst toe. En zoals ik eerder heb vermeld, sprak ik het vermoeden uit dat hij Jehovah's Getuige is. Terwijl iedereen hier op FFI zat te slapen had ik destijds direct een Jehovah's Getuige bij FFI ontmaskerd. Dat vond men wel jammer, want hij was goed bezig op de islam aan het schijten ten faveure van zijn 'superieure religie' om die goed te praten. Hetzelfde geldt voor Xander. Hij doet het echter bijzonder geraffineerd. Ik meen dat je niet op Xander zijn berichten kunt reageren. Dus echt bewijzen gaat dan moeilijk. Anders zou het een fluitje van een cent voor mij zijn. Ik weet hoe ik JG's uit hun tent moet lokken. Kennis maakt macht, zal ik maar zeggen als enige echte godsdienstwaanzinoloog. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

King George

Re: We laten de verkeerde vluchtelingen binnen

Bericht door King George »

Ariel schreef:Ik weet niet of ik dit bovenstaande artikel van Xander kan geloven. Ik denk het niet. :no1:
Stel dat Duitsland nu meer dan een miljoen asieleisers (Lees: Moslims) binnen laat; Binnen hoe korte tijd genereren zij dan door familiemigratie, huwelijksmigratie en Jihad middels de leuter en de baarmoeder 10 miljoen proxies van de Jihad?
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Ali Yas
Contacteer:

Re: Xander weer in de bocht: burgeroorlog op komst. Guillotines geplaatst in de VS.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Kennis maakt macht, zal ik maar zeggen als enige echte godsdienstwaanzinoloog. :wink2:
Waanzinnoloog schrijf je met twee ennen. :finger:
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Pilgrim

Re: Xander weer in de bocht: burgeroorlog op komst.

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Kom op Pilgrim! Een klein beetje kritische voorselectie kan geen kwaad om ons FFI enigszins op geloofwaardig peil te houden. Interessante bezoekers haken op deze manier af en komen niet meer terug. Liever niet meer doen is mijn wijze welgemeende liefdevol advies.
Sorry! Ik zal voortaan wat beter opletten. Soms zitten er wel hele goede artikelen bij Xander, maar soms ook hele slechte. Ik heb het nog al druk momenteel en dan heb ik vaak niet de tijd om dat kritisch te beoordelen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Hans v d Mortel sr

Is het waanzinoloog of waanzinnoloog?

Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Kennis maakt macht, zal ik maar zeggen als enige echte godsdienstwaanzinoloog. :wink2:
Waanzinnoloog schrijf je met twee ennen. :finger:
Dat weet ik en ik heb beperkt maling aan het inconsequente van de Nederlands taal. Aan dat inconsequente ergerde ik mij vroeger, maar dat is verleden tijd. Je weet toch wel hoeveel nieuwe Nederlandse woorden weer zijn toegevoegd aan de Nederlandse taalschat? Meneer van Dale was daar kortgeleden nog zeer lovend over te spreken op de radio. Welnu, waanzinoloog is een NIEUW woord. Dat heb ik bedacht. Maar omdat ik de enige ben geldt het niet?

Wanneer ik waanzinnoloog schrijf klinkt dit niet zo fraai als met slechts een 'n'. Het is dus ook een audio kwestie. Waanzinoloog klinkt beter en voornamer en past beter in het rijtje: psycholoog, cardioloog, uroloog, vinoloog en ga zo maar door. Het is dus ook geen 'vinnoloog'. [icon_lol.gif] Het woord waanzin is ook eigenlijk al te lang. Vandaar.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ali Yas
Contacteer:

Bericht door Ali Yas »

Omdat jij de uitvinder bent, zullen we deze baanbrekende spelling door de vingers zien.

Hans v d Mortel sr

We laten de vluchtelingen binnen die Allah aanroepen. We zijn verkeerd bezig.

Ali Yas schreef:Omdat jij de uitvinder bent, zullen we deze baanbrekende spelling door de vingers zien.
Zo doet ook de politieman die geen bekeuring uitdeelt aan de man wiens vrouw op springen staat en zojuist betrapt is op door rood licht heen rijden op weg naar het ziekenhuis. icon_thumbup.gif

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Asielcrisis: Duitse politievakbonden slaan alarm

Geplaatst op 21 december 2015

Afbeelding
Een agent van de landelijke politie controleert buitenlandse identiteitskaarten.

BERLIJN – De Duitse politievakbonden hebben gewaarschuwd voor een groot veiligheidsrisico door de ongecontroleerde binnenkomst van honderdduizenden immigranten. In de afgelopen maanden zou er slechts een miniem deel van de “asielzoekers” door de identificatiedienst van de recherche gecontroleerd zijn, bericht “Die Welt”.

De landelijke politie zou daarom “niet in staat zijn om de onder haar verantwoording vallende opdracht van het afweren van gevaar en de strafvervolging aan de Duits-Oostenrijkse grens op de wettelijk verplichte wijze waar te nemen”, schreef de vicevoorzitter van de Vakbond van de Politie (GdP), Jörg Radek, begin december in een brief aan bondskanselier Angela Merkel.

Situatie “staats bedreigend”
Omdat de politieagenten grotendeels niet zouden weten wie er naar Duitsland zouden komen, zou ook het “verzamelen van aanwijzingen op misbruik van de vluchtelingenstromen door terreurcommando´s worden verijdeld.” Er zou sprake zijn van honderdduizenden gevallen waarbij de landelijke politie niet te weten zou zijn gekomen wie onder welke naam zou zijn binnengekomen. “We hebben slechts 10% van de ´vluchtelingen´ gecontroleerd”, zei Radek. Dat zou met het oog op de binnenlandse veiligheid “staats bedreigend” zijn.

Zo wordt dat eveneens gezien de voorzitter van de Duitse Politievakbond (DPolG), Rainer Wendt. “Het veiligheidsrisico komt voort uit het gebrek aan controle bij de grens”, zei hij tegenover de krant. “Van tijd tot tijd hebben we 90% van de binnenkomers niet gecontroleerd.”

De Duitse regering bevestigde het veiligheidsrisico door de ongecontroleerde vluchtelingenstroom. Een woordvoerster van het ministerie van Binnenlandse Zaken zei tegen de krant: “Gezien het grote aantal migranten dat we op dit moment opnemen, is het in principe niet uit te sluiten dat zich onder hen bijvoorbeeld personen uit het gebied van de algemene criminaliteit, oorlogsmisdadigers, leden van militante groeperingen respectievelijk terroristische organisaties of individuen met een extremistisch karakter zouden kunnen bevinden, die gebruikmaken van de huidige migrantenstroom om Duitsland binnen te komen.”

Bron: https://jungefreiheit.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/21 ... aan-alarm/

Hans v d Mortel sr

We laten vluchtelingen binnen van een foute cultuur en religie.

De zuster van mijn Cubaanse ex, Mercedita, Cubaanse, is van Cuba (met een visum voor lang verblijf ) naar Spanje gereisd. Daarna naar Colombia. Aldaar heeft zij een Colombiaans paspoort geregeld. Zij reisde met de bus naar Mexico. In de bus zat een jongere Cubaan die bij de grenscontrole zijn zenuwen niet meer in bedwang kon houden en door de mand viel als Cubaan die geen Colombiaan was. Omdat Mercedita in de bus contact met hem had, werd ook zij door de Mexicaanse politie aan de tand gevoeld en zat twee weken - niet zo aangenaam - in de gevangenis. Nou ja, ik heb dit verhaal eerder verteld. Ze lieten haar vanuit Mexico met het Colombiaanse paspoort over de grens naar de VS gaan. Ze woont nu bij haar Cubaanse man met hun zoon in Miami in afwachting van hun definitieve verblijfspapieren als Cubanen die het gehaald hebben om de VS binnen te komen.

Geval 2 van valse identiteitspapieren. Gisteren hoorde ik dat een vriendin van mijn ex, een Cubaanse, via Equador aldaar een paspoort heeft geregeld en nu ook veilig in Miami is gearriveerd. Volgens een Amerikaanse wet hebben Cubanen in de VS recht op het Amerikaanse burgerschap.

In de eerdere post over de overbelaste Duitse politie worden ID-kaartjes getoond die gecontroleerd worden. Een compleet lachertje natuurlijk. Een in Columbia of Equador geregeld paspoort is net zo makkelijk te 'ritselen' als een vals Syrisch ID-kaartje. Dat wilde ik even melden aan Frau Merkel. Zij is een goedwillend eigenwijs dom gefrustreerd chaos veroorzakend mens in Europa met een enorm Duits schuldgevoel namens de nazi-tijd en post Oost-Duitse communistische nazi-periode.

Mahalingam

Bericht door Mahalingam »

De Duitse Bundesbank komt met de vraag: die opvang zal nog wel gaan, maar wat met de inburgering?
Hoe 1 miljoen mensen Duits te leren? En de mogelijk 1 miljoen nareizenden?
En wat voor werk kunnen ze en wat is er aan werkaanbod?
Refugees will struggle to find jobs, bank warns
Many of the refugees arriving in Germany could initially find it difficult to get a job because of their young age and lack of qualifications, the German central bank or Bundesbank said on Monday.

The Bundesbank estimated that the net immigration of asylum seekers -- ie. the number of inflows minus outflows -- could total over one and half million between 2015 and 2017.
Of these, "the share of non-employed persons will probably remain comparatively high for the time being as many newcomers will first need to acquire German language skills and other qualifications," the central bank wrote in its monthly report.
The Bundesbank said that, initially, the rate of participation of the new arrivals into the labour force would be "just under 50 percent."
That was "well below" the average for the general population, roughly three-quarters of which is in the workforce.

The aggregate labour supply was projected to grow by around 520,000 persons - or one and a quarter percent - in cumulative terms until the end of 2017, the Bundesbank said.
But, "the results of empirical studies suggest that this additional pool of labour will initially push up unemployment owing to low or irrelevant skills as well as cultural and linguistic barriers, with refugees only gradually gaining a foothold in the labour market," the Bundesbank said.

According to the IAB Institute for Employment Research, the level of unemployment among foreigners from war-torn and crisis-stricken countries, many of whom were likely to have entered Germany only recently, "stands at around 40 percent," the report said.
"Despite the currently favourable labour market situation, the projection assumes an unemployment rate of 70 percent in the first 12 months following recognition as a refugee, falling to a still sizeable 40 percent in the third year."

This translated into an employment rate of around 15 percent in the first year following the granting of refugee status, rising to roughly one-third after three years, the Bundesbank said.

Turning to the general economic effect of refugee immigration, the Bundesbank estimated it could help boost domestic demand.
"The supply effects and the long-term impact on public finances will largely hinge on how quickly and effectively refugees are integrated into the labour market," the central bank said.

"In the short run, the effects are likely to be comparatively modest due to the presumed low initial participation rate and high unemployment among these refugees, and their integration will remain a major challenge for some time to come," it concluded.
http://www.thelocal.de/jobs/article/man ... bundesbank
Ze zeggen dus: er is licht aan het eind van de tunnel.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Hans v d Mortel sr

We moeten sowieso geen vluchtelingen binnen laten. In Syrië is plaats genoeg.

Mahalingam schreef: Ze zeggen dus: er is licht aan het eind van de tunnel.
Volgens mij verwarren de bankiers het licht aan het eind van de tunnel met het begrip TUNNELVISIE.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Hoofdverdachte Duits terreurplot deed zich voor als Syrische vluchteling

Politie deed invallen, ook in opvangcentra

Gyurka Jansen, 04-02-2016

Afbeelding
Toeristenmagneet: Checkpoint Charlie in Berlijn trekt veel toeristen aan en is daarom een interessant doelwit voor terroristen.

De hoofdverdachte van een mogelijk verijdeld Duits terreurplot deed zich voor als gevluchte Syriër, dat meldt het Duitse Tagesspiegel. Het werd in de plaats Attendorn, Nordrhein-Westfalen, opgepakt in een noodopvang voor vluchtelingen. Naast verdachte, een Algerijn, werden ook zijn vrouw en kinderen daar door de politie meegenomen. Er zou voor zowel de man als de vrouw ook een arrestatiebevel uit Algerije op tafel liggen.

Over de mogelijke doelwitten van de terroristen zijn nog geen mededelingen gedaan. Duitse media melden echter dat de Berlijnse Alexanderplatz het waarschijnlijke doel van een aanslag was.

Gebruik van valse documenten
“Twee verdachten gebruikten in het verleden ‘Alias-persoonlijkheden’, dat wil zeggen, valse documenten”, zo zegt de Duitse politiewoordvoerder Stefan Redlich. Het gebruik van vervalste reisdocumenten zou “Typisch ISIS” zijn.

De politie in Duitsland heeft deze ochtend invallen gedaan in Berlijn, Nordrhein-Westfalen en Niedersachsen, zo werd vandaag al snel bekend. Daarbij werd duidelijk dat de hoofdverdachte via de ‘Balkanroute’ naar Duitsland zou zijn gekomen, met de migratiestroom mee.

Waakzaam blijven
De Berlijnse Senator voor binnenlandse zaken, Frank Henkel, zei dat waakzaamheid geboden blijft, meldt Die Zeit. Er is volgens hem een geïntegreerde aanpak nodig tegen Islamisten, zeker als het ISIS betreft. Hij wil nu eerst verder onderzoek afwachten, dat moet op basis van de in beslag genomen voorwerpen de precieze connecties van de verdachten duidelijk maken.

De politie is nog op zoek naar twee verdachte, waaronder een 26-jarige man uit Hannover. Hij zou volgens veiligheidsdiensten contacten met Belgische extremisten hebben, en ten minste een maal in Molenbeek zijn geweest. In Hannover werd eind vorig jaar nog een aanslag verijdeld, waarbij ook de voetbalwedstrijd Nederland-Duitsland, werd afgelast.

http://nieuws.tpo.nl/2016/02/04/hoofdve ... ls-syrier/

Ali Yas
Contacteer:

Bericht door Ali Yas »

De export van criminelen naar het buitenland is een handige manier om te besparen op gevangeniskosten.

mercator

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:De export van criminelen naar het buitenland is een handige manier om te besparen op gevangeniskosten.
Zeer zeker. Ik weet niet hoeveel bij jullie een gevangene kost, hier in België is dat ca. 50.000 € per kop en per jaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ali Yas
Contacteer:

Bericht door Ali Yas »

In Marokko kost een gevangene een stuk minder.

Hans v d Mortel sr

We wenden onze onwaarachtige blik af.

Ali Yas schreef:In Marokko kost een gevangene een stuk minder.
Je hebt dan ook geen voorgerecht bij het diner en ook van een toetje mag je dromen. Net zoals over seks in de lik op zijn tijd. In Marokko krijg je waarachtig nog lik op stuk. En inderdaad, dat is VEEL goedkoper en zet tenminste Arabische zoden aan de dijk.

Ali Yas
Contacteer:

Bericht door Ali Yas »

Maar laten we Marokko nou niet gaan romantiseren. Het zou me niks verbazen als je daar ook achter de tralies kunt komen om redenen die wij belachelijk vinden.

Hans v d Mortel sr

We moeten helemaal geen 'vluchtelingen' binnen laten.

Ali Yas schreef:Maar laten we Marokko nou niet gaan romantiseren. Het zou me niks verbazen als je daar ook achter de tralies kunt komen om redenen die wij belachelijk vinden.
Met geld maak je nu eenmaal mensen met minder geld gelukkig. Vergelijk het maar met het oudste beroep van de wereld.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Syriërs waarschuwen: Alleen criminelen en onopgeleiden gaan naar Europa

Xander, 04-02-2016

Afbeelding
Hoger opgeleide Syriërs bevestigen wat critici al sinds vorig jaar zeggen, namelijk dat Europa vrijwel geen vluchtelingen, maar vooral criminelen en gelukszoekers binnenlaat.

‘Syriërs in Europa geen echte vluchtelingen’ – Islamitische bestsellerauteur: ‘Wij moslims moeten onze eigen zwijnenstal opruimen – Moslimmannen niet in staat met sterke mondige vrouwen om te gaan’

Normale Syriërs waarschuwen Europa dat enkel criminele en onopgeleide landgenoten hun familie achterlaten en hun geluk in Europa zoeken. ‘Ik was woedend om het positieve beeld van de Syriërs dat hier wordt afgeschilderd,’ zegt Azad Hamoto, een 61 jarige Syrische archeoloog die in München woont en vanuit Aleppo naar Duitsland kwam. ‘De Syriërs moeten zich eerst maar eens bewijzen voordat ze zo’n voorkeursbehandeling krijgen.’

Al in september 2015 waarschuwde Hamoto voor de gevolgen toen grote aantallen jonge Syrische mannen uit gebieden waar men geen enkel contact met de westerse levenswijze heeft tot Duitsland (en Europa) werden toegelaten. In de ogen van deze moslims zijn Europese vrouwen door hun kleding en gedrag moreel verwerpelijk, en worden daarom als ‘rechtmatige’ doelwitten voor aanrandingen en verkrachtingen beschouwd.

‘De criminelen zonder opleiding gaan naar Europa’
Een arts in Damascus e-mailt dat hij moest lachen toen hij hoorde hoe Europese politici zo positief over de Syriërs praatten. ‘De Syriërs met diploma’s en met geld gaan liever naar de VS, Australië en Zuid Amerika. De jongeren zonder opleiding en met een crimineel verleden willen naar Europa.’

[Lees verder op de site:]

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... aar-Europa

Dhana

Bericht door Dhana »

Spoiler! :
Pilgrim schreef:
Asielwaan brengt islamterreur naar Duitsland

Geplaatst op 5 augustus 2015

Afbeelding

In een onderkomen voor asielzoekers in Ludwigsburg (Duitse deelstaat Baden-Württemberg) hebben speciale eenheden van de politie een vermeende IS-strijder gearresteerd. De 21-jarige Marokkaan was met een valse identiteit Duitsland binnengekomen om strijders voor de “Islamitische Staat” te rekruteren. De “Stuttgarter Nachrichten” berichten:

Rechercheurs van de recherche Baden-Württemberg en speciale eenheden van de politie hebben dinsdag een vermeende terrorist van de “Islamitische Staat” (IS) in een onderkomen voor asielzoekers in Ludwigsburg gearresteerd. De 21-jarige was met een valse identiteit Duitsland binnengekomen en had hier asiel aangevraagd. Spaanse officieren van justitie verdenken hem ervan voor de terreurorganisatie IS in West-Europa strijders gerekruteerd en aanslagen op Spaanse instellingen gepland te hebben.

De man was drie weken geleden ontsnapt aan Spaanse rechercheurs op het eiland Lanzarote. Een vermeende handlangster, die blijkbaar vooral vrouwen voor het terreurnetwerk rekruteerde, werd destijds gearresteerd bij de actie. Westerse veiligheidsautoriteiten hadden de afgelopen maanden herhaaldelijk gewaarschuwd voor IS-strijders die in West-Europa autonoom handelende terreurcellen opbouwen en aanslagen moeten plannen en uitvoeren.

Ook in andere landen werden al “vluchtelingen” als leden van terroristische netwerken ontmaskerd. Omdat een groot deel van de illegaal Europa binnendringende personen zonder papieren komt en desondanks zonder controle door de landen kunnen reizen, kunnen we er van uitgaan dat zulke gevallen ons in de toekomst nog “veel cultuurgebonden vreugde” zullen bereiden.

Bron: www.pi-news.net

https://ejbron.wordpress.com/2015/08/05 ... duitsland/
Alsof dat helpt. De rest van die gasten die ook al hoog breed in Duitsland zijn lachen zich een bult.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

NAVO opperbevelhebber over migrantenstroom: Europa wordt als door kankergezwel opgevreten

Generaal Breedlove: Europa laat dagelijks grote aantallen criminelen en ISIS-terroristen binnen

Xander, 02-03-2016

Afbeelding

Generaal Philip Breedlove (foto), de hoogste Amerikaanse commandant in Europa en opperbevelhebber van de NAVO, heeft tijdens een hoorzitting van het comité Gewapende Strijdkrachten van de Senaat bevestigd dat er dagelijks grote aantallen als vluchtelingen vermomde criminelen en terroristen tot de EU worden toegelaten. Op de vraag van een senator of daar ook ISIS-strijders tussen zitten, antwoordde hij: ‘Dat denk ik inderdaad.’

Breedlove zei dat de migrantenvloed zo’n 1 tot 2 jaar geleden ‘waarschijnlijk nog voor het merendeel uit legitieme vluchtelingen’ bestond, maar dat dit ‘de afgelopen maanden en het laatste jaar’ niet meer het geval is, ‘en we criminaliteit, terrorisme en buitenlandse strijders’ zien, ‘die duidelijk een dagelijks onderdeel zijn van de vluchtelingenstroom.’

‘Europa wordt als kankergezwel opgevreten’
De westerse top-commandant verklaarde zelfs dat Europa in zijn ogen ‘als door een kankergezwel wordt opgevreten’. Dit soort termen zou de politiek-correcte pro-immigratie/pro-islamisering elite in Brussel, Berlijn en Den Haag onmiddellijk uit hun vel doen springen van woede, maar vermoedelijk is de gevestigde orde vooral met stomheid geslagen dat deze vergelijking toch echt afkomstig is van de opperbevelhebber van de NAVO.

En dat wil heel wat zeggen voor de doorgaans bezonnen en gematigde Breedlove. Als in de top van de militaire tak van de NAVO al zó tegen de migranteninvasie van Europa wordt aangekeken, dan zouden zelfs de grootste voorstanders in Europa –zo ongeveer alles wat zich links, progressief, liberaal en christendemocraat noemt- zich eens achter de oren moeten krabben of hun open-grenzenbeleid nu echt wel zo ‘humaan’ en ‘beschaafd’ is als ze hun kiezers nog steeds voorhouden.

Merkels ‘chemie laboranten’ zijn barbaarse criminelen
Angela Merkels ‘chemie laboranten’ uit Afrika en het Midden Oosten –haar letterlijke woorden!- blijken in werkelijkheid hoofdzakelijk te bestaan uit meest analfabete, barbaarse criminelen die hier enkel zijn gekomen om te roven, te stelen, te verkrachten en chaos te creëren, en niet ons een fijnere, harmonische, vreedzame en vooral ‘rijkere’ toekomst te bezorgen, zoals de bondskanselier in Berlijn, en in haar kielzog de immer slaafs volgende Nederlandse regering Rutte en bijna het complete Westerse mediacomplex, blijven volhouden.

Media en ‘links’ houden burgers nog steeds in de waan
In de meeste media zult u –mede dankzij de grote druk van de machtige pro-asiellobby, waaronder tal van ultralinkse anti-Westerse actiegroepen (5)- dus vergeefs zoeken naar Breedloves ernstige waarschuwing. In Duitsland gaat men ondertussen vrolijk door met het tergen van de autochtone bevolking, door bijvoorbeeld ‘anti-afgunst’ cursussen voor Duitsers te organiseren, die dan ook nog eens met een brede glimlach gratis designermeubels voor asielzoekers in elkaar mogen schroeven. (4)

Her en der beginnen plaatselijke autoriteiten zich toch wat zorgen te maken over de exploderende criminaliteitscijfers. In Recklinghausen, op hemelsbreed nog geen 50 kilometer van de grens met Nederland, werden steekproefsgewijs 903 migranten aan een onderzoek onderworpen. De eerste resultaten: minstens 180 van hen zijn criminelen of terroristen.

Terreuroorlog komt steeds dichterbij
Ook in de NAVO lijkt men inmiddels te beseffen en te weten dat de klok onverbiddelijk doortikt naar het ‘uur U’, het moment waarop in Europa een enorm aantallen ISIS-strijders en andere zware moslimcriminelen gelijktijdig hun terreuroffensief openen tegen de grotendeels nog altijd nietsvermoedende Europese bevolking.

Zolang de grenzen van landen zoals Duitsland en Nederland nog altijd wagenwijd geopend blijven, zullen de terroristen daar zo lang mogelijk mee willen wachten, omdat hun oorlog tegen Europa het meeste kans van slagen biedt als ze met zoveel mogelijk zijn.

Xander

(1) Infowars
(2) KOPP
(3) CNN
(4) KOPP
(5) Antiwar News

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... opgevreten

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Elke dag “vluchteling” opgepakt die even terug wil naar thuisland

Geplaatst op 6 maart 2016

Afbeelding
“Vluchtelingen” schuiven aan bij de Dienst Vreemdelingenzaken (DVZ).

Op de luchthaven van Zaventem pakt de luchtvaartpolitie elke dag gemiddeld één “vluchteling” op die naar zijn land wil terugvliegen. “Het is verdacht als je terugkeert naar het land waar je zogezegd met de dood werd bedreigd.”

De Dienst Vreemdelingenzaken (DVZ) heeft een aparte cel opgericht om sjoemelende “vluchtelingen” op te sporen. De bedoeling is dat de drie medewerkers ervan informatie verzamelen zodat de commissaris-generaal van de “vluchtelingen” hun erkenning sneller kan intrekken.

De bevoegde staatssecretaris, Theo Francken (N-VA), heeft die strengere aanpak op 15 februari in gang gezet, en die lijkt al vruchten af te werpen. “Gemiddeld pakt de politie in Zaventem één persoon per dag op”, aldus Francken.

Bron: www.nieuwsblad.be

https://ejbron.wordpress.com/2016/03/06 ... thuisland/

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Als zelfs de “geschoolde arbeidskrachten” en “geïntegreerden” shit blijken te zijn ...

Geplaatst op 6 maart 2016

Afbeelding

Welke burger gelooft eigenlijk nog het sprookje van de “geschoolde arbeidskrachten” die Duitsland nodig heeft? Bedacht door de politiek om daarmee de verdere ongebreidelde immigratie van “vluchtelingen” aanlokkelijk te maken voor de bevolking? De burger moet gewoon zijn mond houden en zijn lot dragen. Dan is het echter wel heel erg pijnlijk wanneer deze “geschoolde arbeidskrachten” enorme losse flodders blijken te zijn.

Zo ook in het geval van de salafistische tandarts Nassim B., die afgelopen donderdag in Berlijn door de SEK werd gearresteerd, omdat hij zelfmoordterroristen voor ISIS rekruteerde, van wie eentje zichzelf in Irak met een met 1,5 ton explosieven beladen vrachtwagen opblies en daarbij 12 Irakese regeringssoldaten afslachtte.

Bij de huiszoekingen in Berlijn werden o.a. een optisch vizier voor een vuurwapen en documenten, mobiele telefoons en computers veiliggesteld, die nu onderzocht worden.

De gearresteerde tandarts zou een Duits staatsburger zijn, een van zijn ouders zou uit de Arabische regio komen. Vanuit Berlijnse veiligheidskringen was te horen dat Nassim B. op 15 mei 2015 naar Berlijn zou zijn gekomen. Hij zou bekendstaan als “keiharde radicale islamiet”. Men zou op de hoogte zijn geweest van zijn verhuizing naar Berlijn. Hij zou als zogenaamde “bedreiging” gekwalificeerd en geobserveerd zijn. Hij zou echter niet tot een bepaalde moskee of groep Jihadisten hebben behoord. De autoriteiten achten het niet uitgesloten dat hij naar zijn verhuizing naar Berlijn geprobeerd heeft nog meer aanhangers te rekruteren.

De 33-jarige wordt nu voorgeleid voor het kantongerecht Karlsruhe, dat over voorarrest beslist. Het verantwoordelijke openbaar ministerie Karlsruhe beschuldigt de tandarts van medeplichtigheid aan de voorbereiding van een zware, de staat bedreigende gewelddaad. Op de voorbereiding staat een straf van tien jaar gevangenis, de straf voor de medeplichtigheid is lager.

Ook de mesaanval door een 15-jarige op een politieagent op het hoofdstation van Hannover had een radicaalislamitische achtergrond. Deze zou op dit moment onderzocht worden, aldus donderdag de hoofdofficier van justitie Thomas Klinge. De politieagent raakte zwaargewond bij de aanval. Volgens informatie van “Focus Online” gaat de politie er vanuit dat het bij de aanslag gaat om een doelbewuste aanval met een terroristische ISIS-achtergrond. De Duits-Marokkaanse zou zich voor de aanval in het buitenland hebben opgehouden. Waar ze precies was, zou nog onderzocht worden. In Duitsland had ze contact met de haatprediker Pierre Vogel.

Allemaal incidenten van de islam, die met de islam niets te maken hebben. De oorlog is al aan de gang en wij zijn het oorlogsgebied, wij zijn in het vervolg nevenschade. Het zal niet meer lang duren totdat we allemaal “Je suis Berlin” zijn ...

Bron: http://heckticker.blogspot.nl

Auteur: Thomas Heck

https://ejbron.wordpress.com/2016/03/06 ... n-te-zijn/

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Twee opgepakte vluchtelingen geïdentificeerd als jihadisten die aanslag beraamden

10-3-2016, door Guy Stevens | Bron: belga, le monde

Twee asielzoekers die in verband gebracht worden met de aanslagen van 13 november in Parijs zijn opgepakt in Oostenrijk. De politie onderzoekt nu of ze een vierde commando vormden dat die avond zou toeslaan in de Franse hoofdstad. Dat schrijft Le Monde.

Op 10 december, een maand na de aanslagen in Parijs, worden twee asielzoekers opgepakt in een vluchtelingenkamp in het Oostenrijkse Salzburg. De mannen hebben valse Syrische identiteitskaarten en worden daarom meegenomen door de politie.

Het gaat om de 22-jarige Pakistaan Mohammed U. - volgens zijn paspoort Faisal A. - en de 28-jarige Algerijen Adel H, die volgens zijn papieren dan weer Fozi B. heet. Allebei hebben ze banden met Islamitische Staat (ISIS) en andere terreurgroepen als al-Qaeda.

De speurders beschouwden hen al snel als "terroristen die door Islamitische Staat naar Europa werden gestuurd", zegt een bron dichtbij het onderzoek. Momenteel zitten ze allebei nog vast in Oostenrijk in het kader van een antiterrorismeonderzoek.

De Algerijn zou zich bij IS gevoegd hebben in februari vorig jaar. De Pakistaan wordt dan weer verdacht van lidmaatschap bij twee aan al-Qaida gelieerde jihadistische groeperingen.

Oktober: Leros
De twee mannen kwamen op 3 oktober aan op het Griekse eiland Leros, in een groep van 199 migranten. Opvallend: onder hen bevinden zich ook de twee Irakezen die zich een maand later aan het Stade de France zouden opblazen. Ook zij waren in het bezit van valse Syrische paspoorten, maar geraakten probleem tot in Frankrijk. In diezelfde periode brengt ook Abdelhamid Abaaoud, een van de breinen achter de aanslagen, wat tijd door in Leros.

Intussen is Islamitische Staat (ISIS) in de Syrische stad Raqqa volop bezig met het stelen van identiteitskaarten van bewoners en die op te sturen naar aanhangers in Europa. Dat alarmeert de veiligheidsdiensten in Europa, waarop U. en H. opgepakt worden. Vanwege het bezit van valse documenten worden ze opgesloten tot 28 oktober, lang genoeg om hun snode plannen in de kiem te smoren.

December: Oostenrijk
Begin december duiken de twee weer op in Oostenrijk, waar ze asiel aanvragen. Dat blijkt wanneer hun identiteitspapieren gescand worden en overeen blijken te komen met die uit Leros. Opnieuw vliegen de twee in de cel, opnieuw voor het bezit van valse documenten.

Het is dan een maand na de aanslagen in Parijs, dus stuurt Frankrijk meteen onderzoekers ter plaatse om de twee te verhoren omdat ze aanwijzingen hebben dat de twee betrokken partij zijn. Ze ontkennen alles en zeggen dat ze gewoon naar Duitsland willen. “Een mooi land waar de mensen vriendelijk zijn”, zouden de twee gezegd hebben.

De speurders ontdekken wel dat de mannen twee telefonische contacten gehad hebben die hun vermoedens bevestigen. Vooral een Turks nummer boeit hen: het werd ook aangetroffen op een papiertje in de zak van een van de zelfmoordterroristen aan het Stade de France. Het blijkt dat van Omar D. te zijn, een Belg van 35 jaar die op 17 januari van vorig jaar in Athene werd opgepakt in verband met de terreurcel in Verviers.

Meerdere mogelijkheden
Een bron bij de politie vertelt Le Monde dat het nog niet duidelijk is wat de twee mannen precies van plan waren. “Er zijn meerdere hypotheses”, klinkt het. “Ofwel moesten ze eigenlijk deelnemen aan de aanslagen van 13 november en konden ze dat niet omdat ze opgepakt werden in Leros, ofwel maken ze deel uit van een andere terreurcel die in een ander Europees land zou gaan toeslaan.

Het onderzoek wordt voortgezet door de Oostenrijkse veiligheidsdiensten.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016030 ... 12?ref=yfp

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Griekenland: Terroristen kwamen gecamoufleerd als “vluchtelingen” via de Balkan-route

Geplaatst op 30 maart 2016

Drie van de islamitische terroristen zijn blijkbaar via de Balkan-route Europa binnengekomen. De Griekse autoriteiten bevestigen aan hun Belgische collega´s dat de terroristen via Griekenland de EU binnengekomen zouden zijn.

Griekse autoriteiten bevestigden tegenover de Griekse krant “Kathimerini” dat drie van de daders van Brussel via Griekenland de EU zouden zijn binnengekomen. Twee van hen zouden op 20 september 2015 zijn aangekomen op het eiland Leros en naar Athene door zijn gereisd. Van daaruit zouden ze verder zijn getrokken naar het noorden. Dit zou blijken uit een onderzoek dat de Griekse autoriteiten op verzoek van hun Belgische collega´s hebben uitgevoerd.

Een derde man, Khalid El Bakraoui, die zichzelf en 20 mensen opblies in de Brusselse metro, was volgens het onderzoek in juli van Italië naar Griekenland gegaan en had daarbij een Belgisch paspoort gebruikt. Oorspronkelijk was hij van België naar Syrië gereisd en was op weg terug naar Europa. Ook deze terrorist is dus waarschijnlijk via de Balkan-route de EU binnengekomen zonder te zijn opgevallen.

De aanwezigheid van deze drie terroristen in Griekenland werd na een onderzoek onder leiding van Griekse autoriteiten op verzoek van hun Belgische collega´s bevestigd.

Volgens de berichten hadden Naim Al Hamed en Sofiane Ayari Syrische paspoorten gebruikt en waren zij handlangers van Salah Abdeslam (zie de video in het oorspronkelijk artikel), die op dit moment wegens deelname aan de aanslagen in Parijs in voorarrest zit. Twee andere handlangers van Salah Abdeslam, die op 3 oktober eveneens via Leros binnenkwamen, werden op 10 december in een “vluchtelingen”onderkomen in Salzburg gearresteerd, omdat hun betrokkenheid bij de aanslagen in Parijs bewezen kon worden.

Al een maand na de terroristische aanvallen in Parijs werd bekend dat twee van de daders gecamoufleerd als “vluchtelingen” naar Europa kwamen. Daarbij zou het vermoedelijk gaan “om de twee als ´vluchtelingen´ geregistreerde zelfmoorddaders van het Stade de France, waar het Duitse voetbalelftal op de avond van 13 november tegen Frankrijk speelde”, aldus de “Frankfurter Allgemeine Zeitung”.

Dit is opnieuw een zware miskleun van de veiligheidsautoriteiten: ook een van de zelfmoorddaders van de Brusselse luchthaven, Ibrahim El Bakraoui, werd door Turkije op 14 juli 2015 naar Nederland uitgewezen. Nederland werd naar eigen zeggen niet geïnformeerd over de reden van de uitzetting.

Bron: http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de

https://ejbron.wordpress.com/2016/03/30 ... kan-route/

Plaats reactie