Laat de vluchtelingen tot ons komen.....ISIS verscheept jihadisten massaal als ‘vluchtelingen’ naar Europa

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Laat de vluchtelingen tot ons komen.....ISIS verscheept jihadisten massaal als ‘vluchtelingen’ naar Europa

Bericht door Manon »

ISIS verscheept jihadisten massaal als ‘vluchtelingen’ naar Europa
AUTEUR Michael van der Galien
DATUM 30 januari 2015

Dat zegt de terroristische organisatie zélf.
Enkele dagen geleden schreef ik op DDS dat ik het als onze morele plicht beschouw om Syriërs en andere Arabieren die het geweld van ISIS ontvluchten te helpen. Wat mij betreft zijn deze mensen – in ieder geval tijdelijk – welkom in ons land. Als de rust eenmaal is wedergekeerd kunnen ze dan weer terug.
Helaas is er één probleem – en ja, één waardoor ik mijn standpunt moet wijzigen: de massamoordenaars van ISIS zeggen namelijk zelf dat ze op grote schaal jihadisten naar Europa verschepen. Deze terroristen wachten vervolgens op bevelen van hogerhand om aanslagen te plegen. Wordt het startsein gegeven dan gaan ze los.

Hoe zij naar Europa kunnen komen terwijl hun identiteit in de meeste gevallen bekend is bij de autoriteiten vraagt u? Het Amerikaanse Buzzfeed, dat met enkele smokkelaars heeft gesproken, legt uit:
  • The operative, a Syrian in his thirties with a close-cropped black beard, said ISIS is sending covert fighters to Europe — as did two smugglers who said they have helped. He smuggles them from Turkey in small groups, he said, hidden in cargo ships filled with hundreds of refugees. He said the fighters intend to fulfill ISIS’s threat to stage attacks in the West. He views this as retaliation for U.S.-led airstrikes against the group that began in Iraq last summer and Syria last fall. “If someone attacks me,” he said, speaking with BuzzFeed News on condition of anonymity, “then for sure I will attack them back.”
Gevraagd of zijn smokkelacties succesvol zijn geweest antwoordde de ISIS-man: “Just wait.” Wacht maar af, of: je zult het zelf vanzelf zien. Je krijgt er koude rillingen van.

Het verslag van Buzzfeed gaat verder:
  • From Turkish port cities like Izmir and Mersin, many thousands of these refugees have ventured across the sea, aiming mainly for Italy. Then they often make for more welcoming countries like Sweden and Germany, turning themselves over to authorities and appealing for asylum. The operative said he worked with smugglers to slip fighters into this chaotic human tide. “They are going like refugees,” he said.
Een smokkelaar zegt dat hij “sommige jongens naar Europa stuurt omdat ze terug willen naar hun familie, terwijl anderen naar Europa gaan om te wachten.” Het moge duidelijk zijn waarop ze precies wachten: een bevel van ISIS’ leiders om op grote schaal terroristische aanslagen te plegen.

Sommige jihadisten vermomd als vluchtelingen komen uit Syrië, andere komen uit verschillende Arabische landen en zelfs uit het Westen en Amerika. In dat laatste geval, laat de smokkelaar weten, spreken ze vaak bijna geen Arabisch. Dat weerhoudt hen er echter niet van om zich voor te bereiden op aanslagen in het Westen. Sterker nog, het heeft er alle schijn van dat ISIS ze juist in die rol wil gebruiken.
Hoewel Turkije zegt dat het steeds meer doet om ISIS’ bewegingsvrijheid te beperken hebben de jihadisten daar weinig last van. De smokkelaar zegt dat hij bijvoorbeeld op dit moment tien extremisten heeft klaar staan die bij de eerstvolgende scheepslading ‘vluchtelingen’ naar Europa gaan.

Zo gaat hij altijd te werk: hij zet de jihadisten in een hotel en wacht rustig tot er genoeg vluchtelingen zijn om een oversteek te wagen. Daarna worden de jihadisten in kleine bootjes naar grote schepen in internationaal water gebracht, waar ze zich vermengen met de échte vluchtelingen. Indien nodig krijgen ze voordien snel een nep-Syrisch paspoort.

Dit is natuurlijk bijzonder zorgwekkend, maar het wordt nog erger als je beseft dat Amerikaanse senatoren hiervan op de hoogte zijn, wat betekent dat hetzelfde zal gelden voor Europese politici:
  • “I think it’s safe to say that that goes on. To what degree, I’m not sure we know,” Senate Intelligence Chairman Richard Burr said in an interview on Tuesday.
    “We’ve heard that,” said Sen. Lindsey Graham, a member of the Senate Armed Services Committee, adding that as the war in Syria grinds on, refugees and ISIS fighters alike will continue to use Turkey to transit in and out of the region.
Als ze zich hier daadwerkelijk van bewust zijn is het volstrekt onacceptabel dat Europese overheden Syrische ‘vluchtelingen’ op zo’n grote schaal naar binnen laten. We kunnen het ons eenvoudig niet veroorloven om ‘per ongeluk’ tientallen of zelfs honderden terroristen in spé naar Europa te halen; met de aanslag op Charlie Hebdo hebben ze gezien wat twee van dat soort types kunnen bereiken. Stelt u zich eens voor wat er gebeurt als niet twee, maar tweehonderd van dat soort extremisten in actie komen, al dan niet tegelijk.

----------------------
http://www.dagelijksestandaard.nl/2015/ ... ar-europa/
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Laat de vluchtelingen tot ons komen.....ISIS verscheept jihadisten massaal als ‘vluchtelingen’ naar Europa

Bericht door Ariel »

Ja, dat is al een tijdje bekend. Maar het is goed dat dit gevaar een eigen topic krijgt. Europa heeft dit gevaar over zich zelf afgeroepen. Ik hoop dat de juiste mensen slachtoffer worden van aanslagen van deze jihadisten, maar ik ben bang van niet.

Sorry dat ik zo hard ben, maar wie niet leren wil moet voelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Laat de vluchtelingen tot ons komen.....ISIS verscheept jihadisten massaal als ‘vluchtelingen’ naar Europa

Bericht door King George »

Over 8000 Terrorist Came With Refugees! Migrants Hitting Women, Girls, And Destroying Europe

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Laat de vluchtelingen tot ons komen.....ISIS verscheept jihadisten massaal als ‘vluchtelingen’ naar Europa

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Laat de vluchtelingen tot ons komen.....ISIS verscheept jihadisten massaal als ‘vluchtelingen’ naar Europa

Bericht door Ariel »

Nederlandse jihadbruid: ’Spijt? Het was een leerschool’

Een Nederlandse jonge vrouw die getrouwd is met een jihadist, vertelt dat ze terug wil naar Nederland maar geen spijt heeft van haar keuze. „Het was een leerschool.”

De Nederlandse vertrok op haar 19e uit Nederland. In Syrië trouwde ze met een Antwerpse jihadist, waarmee ze een kind kreeg. Nu is ze opnieuw zwanger. Haar man zit in de gevangenis, en zelf verblijft ze in een vluchtelingenkamp.

„Het enige waar ik nu aan denk, is het welzijn van mijn kinderen”, zegt ze in het Vlaamse tv-programma Terzake. „We slapen hier op een matras op de grond, er waren ziektes rond en de winter komt eraan.”

’Geen spijt’
De vrouw, wiens naam onbekend is, wil terug naar Nederland. Dat zal pas mogelijk zijn als het consulaat om uitlevering vraagt, maar onze regering wil Syriëgangers niet helpen bij een terugkeer.

„Ik heb geen spijt. Het was een school voor mij”, zegt ze. „Ik heb veel geleerd. Je ziet dingen, je maakt dingen mee. Bijvoorbeeld dat er een raket op je huis wordt afgevuurd; dat is meer levenservaring dan wat iemand in Nederland meemaakt.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Laat de vluchtelingen tot ons komen.....ISIS verscheept jihadisten massaal als ‘vluchtelingen’ naar Europa

Bericht door Pilgrim »

Interpol: 50 ISIS-terroristen via Italië Europa binnengekomen

Geplaatst op 1 februari 2018

Afbeelding
Bootje met illegale immigranten voor de kust van Lampedusa.

Het internationale politienetwerk Interpol heeft aan het Italiaanse ministerie van Binnenlandse Zaken een lijst met 50 potentiële ISIS-terroristen overhandigd die Italië binnengekomen zou den zijn. Zoals de Britse krant “The Guardian” bericht, die in bezit is van de lijst, zouden de “islamisten” de Italiaanse kust met de boot bereikt hebben.

Het zou bij hen allemaal om Tunesische staatsburgers gaan. Vanuit Italië zouden ze al naar andere Europese landen verder gereisd kunnen zijn. Van één verdachte zou men weten dat hij de grens naar Frankrijk overgestoken zou zijn. Enkele van de personen zouden door de Italiaanse autoriteiten al bij hun aankomst zijn geïdentificeerd.

Ook Amri kwam via Italië
Volgens informatie van de geheime dienst hebben de 50 mannen tussen juli en oktober 2017 Sicilië bereikt. Sinds oktober probeert de Italiaanse regering de illegale binnenkomsten in Sicilië met een marinemissie te verhinderen. Verleden jaar zijn volgens het ministerie van Binnenlandse Zaken in Rome meer dan 5.500 Tunesiërs illegaal naar Italië gekomen. Van hen zouden 2.193 weer zijn uitgezet.

Italië geeft jaarlijks ongeveer € 3,5 miljoen aan de repatriëring van Tunesiërs uit. De terrorist van de Breitscheidplatz in Berlijn, Anis Amri, was vanuit zijn Tunesische vaderland eerst op Lampedusa aangekomen, voordat hij doorreisde naar Duitsland.

Bron: https://jungefreiheit.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/01 ... engekomen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie