Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Tunesië sluit tachtig moskeeën om aanzetten geweld

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:Ook hier te lezen Marieke. viewtopic.php?p=369283#p369283
Oh sorry, dat had ik niet gezien. Dan ga ik daar verder praten. :redface2:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Tunesië sluit 80 moskeeën
Leuk, maar dat zal niet helpen. De moslims gaan dan ondergronds , en verspreiden daar dan hun "propaganda en vergif, waarmee ze terrorisme promoten "
Ja, daar had ik ook al aan gedacht. En iedereen trouwens natuurlijk. Maar ja, ze moeten toch íets doen? Ik ben al blij dat ze dit hebben gedaan, en laten zien dat het zo niet verder kan. Maar het zal vast inderdaad nog andere ongewenste effecten hebben, daar doe je niks aan. :no1:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tunesië sluit tachtig moskeeën om aanzetten geweld

Bericht door Ariel »

Marieke schreef:
Ariel schreef:Ook hier te lezen Marieke. viewtopic.php?p=369283#p369283
Oh sorry, dat had ik niet gezien. Dan ga ik daar verder praten. :redface2:
Maakt niet uit meisje. Ik zal jouw topic samen voegen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Tunesië sluit tachtig moskeeën om aanzetten geweld

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: ... want door het sluiten van mosketen verwijder je niet de gevaarlijke moslims. Die gaan nu ondergronds hun diensten voortzetten. In achterkamertjes. En wat zijn 80 gesloten mosketen op een paar duizend mosketen die er ongetwijfeld in Tunesie zijn.
Hier is weer het zoveelste bewijs dat een land met veel moslims per definitie een politiestaat is. In ieder geval heeft zo'n land een goede inlichtingendienst nodig. Elke burger heeft ermee te maken. De vraag om de legitimatieplicht is van kort na de WTC-aanslagen en is heel snel ingevoerd. Aangezien men niet mag discrimineren geldt de legitimatieplicht voor alle Nederlanders terwijl het eigenlijk om een kleine specifieke groep gaat die men in de gaten wil houden. Je kunt aan mijn blauwe ogen wel zien dat ik zeer waarschijnlijk niet bij die groep behoor.
Reken er ook maar op dat de mensen met een uitgesproken mening over de islam in de boeken staan. Het zou zelfs onnozel zijn als het niet zo was. In ieder geval moet je oppassen wat je zegt. Dat de paus een homo is mag gezegd worden, maar met zeggen dat Mohammed een pedofiel was, riskeer je een rechtszaak, of Volkert van der G komt achter je aan. Deze problemen had je 30 jaar geleden niet, de politici hebben echt hun best gedaan om in zo weinig mogelijk tijd het hele land te verkloten. Het zou me niet verbazen dat over nog eens 30 jaar we in een echte politiestaat beland zijn. Er kan in die tijd zoveel gebeuren...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tunesië sluit tachtig moskeeën om aanzetten geweld

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Het zou me niet verbazen dat over nog eens 30 jaar we in een echte politiestaat beland zijn. Er kan in die tijd zoveel gebeuren...
En elke keer na een aanslag denken wij, nu gaat het gebeuren. Nu komt de regering voor ons op, en worden we in bescherming genomen. Maar elke keer dan blijkt dat niet wij in bescherming genomen worden, maar de moslims die zo te lijden hebben onder deze aanslagen, en mosketen krijgen extra bescherming. Elke keer krijgen we weer van onze regeringleiders te horen dat zo'n aanslag niks met Islam te maken heeft, want Islam is heus en echt een goeie religie, en normale moslim doet zo iets niet.

Hoe lang duurt het nog voordat er werkelijk bloed in onze straten vloeit?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Tunesië sluit tachtig moskeeën om aanzetten geweld

Bericht door Zwartmeer »

Waar moslims voor zijn weten we, maar waar ze tegen zijn is niet altijd even duidelijk. Tot nu toe weet Wilders meer demonstranten op de been te brengen dan ISIS. Wilders is blijkbaar een groter gruwel als het op de islam te schande maken aankomt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Pilgrim »

Tunesië: De “religie van de vrede” in praktijk gebracht

Gepubliceerd op 27 jun. 2015

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Manon »

Zwartmeer schreef:
Het zou me niet verbazen dat over nog eens 30 jaar we in een echte politiestaat beland zijn. Er kan in die tijd zoveel gebeuren...
Dat is nu al voor een stuk. Neem maar eens een vliegtuig, zo'n chartervliegtuigje van een goedkope kosten maatschappij. Geen kopvod op te vinden, geen baardman (hangt natuurlijk van de bestemming af). Maar wèl allemaal schoenen uit (shoebomber),door de scanner, géén drank, geen cosmeticaproducten ... nochtans is het net niet de bevolkingsgroep die de grapjes uithaalde met de vliegtuigaanslagen, alleen WIJ moeten er weeral wel meer voor betalen.

Ik werd tegengehouden toen ik met mijn dochter naar Gran Canaria vloog verleden jaar. Ik had een doos met vochtige doekjes bij (gelukkig nog nooit geopend), maar het werd dus wel gespot door de scanner.
Veel excuses gekregen, en ik ben eerder blij dan geïrriteerd dat ze dit "gevaarlijk" object er zomaar uit konden halen, maar: DOOR WIE KOMT DAT ALLEMAAL?

Neenee, we mogen geen vooroordelen hebben. Daarom dat tante Mylène haar flesje 4711 zéker niet in haar handtas mag meegnemen! :muslima:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Pilgrim »

De wereld moet ons helpen!

Geplaatst op 28 juni 2015

Afbeelding

Nog geen twee dagen na de laffe, beestachtige en achterbakse moord op meerdere Europeanen wordt er door Stefan Ehlerts (kleine foto) op “tagesschau.de” alweer op het gemoed gewerkt. De “zielige” moslims in Tunesië zijn nu bang voor hun toekomst. Want waar geen Kafirs meer zijn, wordt ook niets verdiend.

Consequentie: de toeristen verlaten begrijpelijkerwijs het land en er ontstaat paniek onder de Mohammedanen in Tunesië. Heel Tunesië is in rep en roer. Niet echter in de eerste plaats vanwege de vermoorde mensen – nauwkeuriger gezegd vanwege de “ongelovigen” – maar vanwege de toekomst van Tunesië. Net zoals veel andere islamitische landen beschikt ook Tunesië niets dat bijdraagt aan onze wereld. Industrie? Landbouw? Onderzoek? Had je gedacht!

“Bijvoorbeeld Mohammed. Hij bedrijft in een hotelcomplex naast de plaats van de aanslag een kiosk: ´Dat is nu het einde van het toerisme, een catastrofe´, zegt hij”, aldus Ehlerts.

Uiteraard is dat een catastrofe, Mohammed. En uiteraard is het een catastrofe voor het toerisme, niet echter voor de nabestaanden van de vermoorde Kafirs. Deze komen pas op de tweede of zelfs op de derde plaats. Wat voor ons een catastrofe is, namelijk dat onschuldige mensen regelrecht werden terechtgesteld, is voor de ijverige Mohamed een financiële, geen menselijke catastrofe.

En het gaat verder:

“Zijn collega Hamsa, een van de animators, valt hem bij. Gistermorgen had hij nog vrolijk gevolleybald op het strand met gasten uit de hele wereld. Vandaag is meer dan de helft van de gasten vertrokken. Het strand, het zwembad en veel ligstoelen blijven leeg.”

En ook Hamsa is nu in paniek, want als de ligstoelen leeg blijven, blijft ook de portemonnee van Hamsa en Mohammed leeg.

Maar er wordt nog duidelijker op het gemoed gewerkt:

“Wat moet ik nu doen? Wat moet ik nu toch doen?”, vraagt de sportieve jongeman in het rode T-shirt, het uniform van de animators. Hij hielp met het verzorgen van de slachtoffers, mensen in veiligheid te brengen, vertelt zijn collega Turaya: “We hebben geholpen de mensen van het strand te halen, hen naar hun kamer of naar de bar gestuurd en daarna de deur naar het strand gesloten.”

Wat een prestatie! We zijn onder de indruk! Gewonde mensen te helpen schijnt in Tunesië iets bijzonders te zijn. Om maar te zwijgen over het op slot doen van een deur.

Wie echter denkt dat Stefan Ehlerts en de “Tagesschau” weer wat zakelijker worden, vergist zich enorm.

“En nu? Nu vertrekken de gasten met honderden. Velen blijven ook, maar in de foyer van Hotel Mouradi Palm Marina in Sousse wachten veel geschokte vakantiegangers op een vertrekmogelijkheid naar huis. De vele doden, het lange halve uur voordat de politie de dader eindelijk kon stoppen, het bloed en het verdriet zorgen niet meer voor een vakantiestemming.”

Wie verbaast het dat nu duizenden het land verlaten en dat er geen sprake meer is van een vakantiestemming? Het is echter verwonderlijk dat de “kwaliteitsjournalist” Ehlerts zo´n vanzelfsprekendheid niet ziet en blijkbaar meer sympathie heeft voor de Tunesische Mohammed-aanhangers dan voor de gewonde en dode mensen.

Maar de Tunesische hoteliers willen zich niet gewonnen geven en eigen veiligheidsconcepten invoeren. Concreet: gewapende beveiliging voor badgasten, röntgenscanners in de ingangen en meer bewakingscamera´s.

Ja, dat zorgt voor vakantiestemming! Door gewapende moslims naar het strand gebracht te worden, bij de ingangen gescand te worden en door meer bewakingscamera´s gecontroleerd te worden. Een paradijselijke gevangenisvakantie...

Tenslotte:

“Maar de wereld moet ons daarbij helpen”, zegt kioskexploitant Mohammed. “Iedereen weet toch dat wij geen terroristen zijn.” Onder diegenen die ondersteuning aanbieden, bevindt zich ook de Duitse minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maizière. Hij wil maandag persoonlijk naar Sousse reizen.

In plaats van de gewonde mensen en nabestaanden ondersteuning aan te bieden, reist “onze” minister van Binnenlandse Zaken maandag naar Sousse om Mohammed, Hamsa, Turya – en de vele andere zielige moslims in Tunesië – te helpen.

Krankzinniger gaat nauwelijks nog. Als in een reflex zetten “onze” media en “onze” minister van Binnenlandse Zaken zich opnieuw in voor een volledig vreemde en feitelijk ons vijandige cultuur in plaats van de mensen te helpen die daadwerkelijk hulp en ondersteuning nodig hebben. Het leed van de families schijnt de genoemde dames en heren absoluut niet te interesseren.

Bron: www.pi-news.net

Auteur: “AlphaCentauri”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/06/28 ... more-91871
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door sjun »

Bij de eerstvolgende verkiezingen kan deze regering worden afgerekend. Het lijkt me raadzaam dat zich levensvatbare politieke alternatieven gaan aandienen anders wordt het slechts stuivertje wisselen met het CDA en D66 terwijl nagenoeg dezelfde ingesleten mechanismen de Nederlandse politieke koers blijven bepalen.

Voor wat betreft Tunesië: War islam komt komt uiteindelijk armoede, verdomming en geweld en niet noodzakelijkerwijs in die volgorde. Ook in Tunesië werd wat voor Arabische Lente verkocht werd, vooral een islamiserende winter. Het is dus zaak om in Europa tegen islamisering in het verweer te komen als we soortgelijke toestanden hier al vroeg willen tegengaan. Dat kan op verschillende manieren. Grotere selectiviteit aan de grens met betrekking tot culturele en maatschappelijke inpasbaarheid en opbouwende talenten bij de toelating is daar al een factor van. Een ander is al een zeer vroege inzet op inburgering en loyaliteit met dit land, haar cultuur, haar historie en haar wetten vanaf de eerste onderwijsdag. Wie daar geen zin in heeft wordt vast elders veel gelukkiger.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Ariel »

Sousse dreigt spookstad te worden . Vakantiegangers verlaten massaal de zonbestemming sinds de laffe aanslag in toeristenwijk Port el Kantaoui. Het hoogseizoen is verpest.

Belgen vormen door een negatief reisadvies van de overheid al een zeldzaamheid. Slechts enkele tientallen Nederlanders hebben hun vakantie niet geannuleerd. Het is een verdrietig beeld: lege strandbedden, toeristentreintjes en een attractiepark zonder Europese bezoekers.

Afbeelding
Misschien geeft het een veilig gevoel, maar het lijkt me niet fijn om zo met deze zwaar bewapende mannen om je heen op je strandbed te liggen.

Afbeelding

Ik heb medelijden met de inwoners van Sousse. Dit moet heel frustrerend voor ze zijn. Eigenlijk moeten we nu juist naar Tunesie op vakantie gaan om ISIS te laten merken dat ze niet gewonnen hebben. Of zeg ik nou iets geks.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Ariel »

Terwijl de 24-jarige Seifeddine Rezgui bezig was met zijn dodelijke strafexpeditie op het strand bij Sousse, vormden lokale bewoners en hotelpersoneel een menselijk schild om de jihadschutter. Daarmee hebben ze het leven gered van talloze westerse toeristen. Dat zeggen Britse badgasten, die hun dankbaarheid uiten over het barmhartige optreden van de dappere locals.

De Britse zender Skynews liet dit weekend beelden zien van de schutter, vlak nadat hij in koelen bloede de eerste van de 38 toeristen had doodgeschoten in de Tunesische badplaats. Op de foto's is te zien hoe Rezgui rustig over het strand wandelt, gewapend met een kalasjnikov. Op de achtergrond staat een haag van mensen, die ogenschijnlijk zonder in te grijpen toekijken hoe de jonge student bezig is met zijn slachtpartij.
Afbeelding
Op sommige Britse sites reageerden mensen in de comments verontwaardigd op rol van de omstanders. ,,Waarom grepen ze niet in? Ze hadden met z'n allen kunnen proberen te overmeesteren?", vroeg iemand zich bihjvoorbeeld af.

Volgens toeristen die ter plaatse waren hebben de lokale bewoners juist levens gered met hun optreden. Terwijl ze naar westerse badgasten riepen om weg te rennen, vertelden ze de schutter dat hij eerst langs hen heen zou moeten. ,,En wij zijn moslim", zo zeiden ze volgens Britse toeristen tegen Rezgui, die vlak daarvoor al duidelijk had gemaakt het alleen op 'ongelovigen' te hebben gemunt. De jihadist schoot met zijn kalasjnikov in de lucht en schreeuwde: ,,Ren! Maak dat je weg komt! Ik ben niet hier om jullie te vermoorden". In plaats daarvan vormde het personeel juist een menselijk schild.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Ik heb medelijden met de inwoners van Sousse. Dit moet heel frustrerend voor ze zijn. Eigenlijk moeten we nu juist naar Tunesie op vakantie gaan om ISIS te laten merken dat ze niet gewonnen hebben. Of zeg ik nou iets geks.
Ik weet het niet, maar ik ga uit principe liever niet naar moslimlanden. :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Deze bouwvakker is temninste nog een echte opbouwwerker

Bericht door King George »

Afbeelding
Bouwvakker Mayel Moncef gooide tegels richting de terrorist. Hij raakte hem op zijn hoofd waarna de politie de schutter doodschoot.

ma 29 jun 2015, 00:00

Bouwvakker schakelde terrorist Sousse uit


Van een onzer verslaggevers
SOUSSE - Een lokale aannemer blijkt een heldenrol te hebben gespeeld in het stoppen van jihadschutter Seifeddine Rezgui, die 38 badgasten doodde in Sousse.

>> Bekijk video <<

De bouwvakker was tegels aan het zetten op een plat dak, toen hij onder hem op straat de schutter zag. Direct pakte hij twee handen vol tegels en dumpte die op het hoofd van de jihadist.

Die werd geraakt en begon gedesoriënteerd in het wilde weg om zich heen te schieten. Dat moment benutte de politie om de aanvaller uit te schakelen. Volgens de tegelzetter, de lokale aannemer Mayel Moncef, rolde een handgranaat uit de handen van de schutter toen hij dood op de grond viel.

De tegelzetter noemt zichzelf geen held: „Het enige wat ik heb gedaan was mijn taak, de taak van elke Tunesiër en moslim”, zo zegt hij tegen een nieuwsploeg van Chanel4.Op de beelden toont hij hoe hij een stapel tegels over de terrasrand naar beneden wierp. Op straat zijn de kogelinslagen her en der zichtbaar van de schutter.

Afbeelding
Foto: Youtube

Afbeelding
Foto: Youtube


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Schepsel! »

Pilgrim schreef:
Ariel schreef:Ik heb medelijden met de inwoners van Sousse. Dit moet heel frustrerend voor ze zijn. Eigenlijk moeten we nu juist naar Tunesie op vakantie gaan om ISIS te laten merken dat ze niet gewonnen hebben. Of zeg ik nou iets geks.
Ik weet het niet, maar ik ga uit principe liever niet naar moslimlanden. :emm2:
In Tunesië zullen de dames van dit forum waarschijnlijk ook last krijgen van hotelmedewerkers enzo die dan met ons proberen aan te pappen in de hoop op geld of een paspoort. Bekend fenomeen.

Niet dat ik er anders heen zou willen. Ik ben toch al niet zo van aan het strand hangen :smile4:
(^v^)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Ariel »

Afbeelding
De Tunesische autoriteiten hebben deze foto's vrijgegeven van Rafkhe Talari (l) en Mohamed Bin Adbdallah die worden verdacht van betrokkenheid bij de aanslagen in Sousse.
De Tunesische autoriteiten hebben een klopjacht geopend op twee mannen die mogelijk betrokken waren bij de aanslag in Sousse. De twee zouden inmiddels op een migrantenboot naar Europa proberen te komen.

De politie heeft een opsporingsbevel uitgevaardigd voor Rafkhe Talari en Mohamed Bin Adbdallah. Het duo wordt gezocht wegens mogelijke betrokkenheid bij de terreuraanslag die 38 mensen het leven kostte. Mogelijk is er sprake geweest van een tweede schutter bij de gruwelijke schietpartij, melden
.
De twee terreurverdachten zouden na de aanslag zijn gevlucht naar Libië om daar een migrantenboot naar Europa te pakken. De familie van de 28-jarige Talari bevestigt aan The Telegraph dat hij naar Europa wil, maar benadrukt dat hij dat alleen zou doen 'om daar een nieuw leven te starten'.

Een bron binnen de Tunesische veiligheidsdienst bevestigt in The Daily Mail dat er een tweede schutter op het strand aanwezig was. ,,Ik kan daar niet te veel over zeggen, maar er waren inderdaad twee schutters.''

Ook toeristen die de gruwelijke terreuraanslag hebben overleefd, zeggen dat de doodgeschoten terrorist Raif Rezgui niet alleen gehandeld heeft, maar hulp had van een tweede dader.
Zo zegt de Britse 25-jarige Kirsty Murray dat ze in haar benen werd geschoten door een andere man dan Rezgui. Die zou dat met een handvuurwapen gedaan hebben, terwijl Rezgui met een kalashnikov dood en verderf zaaide.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Ariel »

Wat weet men op de reisorganisaties wat wij nog niet weten? Negatief reisadvies afgekondigd voor Tunesie. Het land is niet meer veilig
Nederlanders direct weg uit Tunesië

Alle Nederlanders worden vanmiddag met een speciale evacuatievlucht van Condor weggehaald uit Tunesië. Het is er niet veilig meer voor toeristen.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken ontraadt nu alle niet-essentiële reizen naar Tunesië, omdat de kans op meer aanslagen reëel is. Neckermann, Arke, Sunweb en Corendon halen onmiddellijk alle Nederlandse vakantiegangers op, zowel in de regio Sousse-Hammamet als op Djerba. Dat zijn er nog circa 300.

Alle mensen wordt verzocht snel hun koffers te pakken. Vanavond komend ze aan op Schiphol. Er gaat ook geen enkele vlucht meer naar Tunesië. Alles is geannuleerd en toeristen krijgen hun geld terug.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door Ariel »

Vandaag worden ook de Britten opgeroepen om Tunesië te verlaten.
De Britse regering heeft landgenoten opgeroepen Tunesië te verlaten. Minister van Buitenlandse Zaken Philip Hammond zei donderdag tegen de BBC dat een nieuwe aanslag ,,zeer waarschijnlijk'' is.

Hammond voegde eraan toe dat Londen geen directe aanwijzing heeft voor een nieuwe aanslag.Hij adviseerde Britten niet naar het Noord-Afrikaanse land te gaan als dat niet strikt noodzakelijk is. Reisorganisaties zijn al bezig met het plannen van extra vluchten vanuit Tunesië naar Groot-Brittannië

Het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken denkt dat er tussen de 2500 en 3000 Britse toeristen In Tunesië zitten. Daarnaast wonen er enkele honderden Britten. Het ministerie liet weten dat Tunesië de veiligheidsmaatregelen heeft verscherpt na de aanslag, maar dat die de Britten geen ,,adequate bescherming geeft''.

Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken adviseert reizigers alleen naar Tunesië te reizen als dat noodzakelijk is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Aanslag op hotel in Tunesische badplaats.

Bericht door King George »

Aanslag Tunesië verijdeld, special forces doden voortijdig 5 moslim-terroristen van IS.
http://t.co/i9CDe4D03n

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie