Frankrijk, priester onthoofd

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door King George »

  • Franse media melden dat een van de gijzelaars, de priester van de kerk, is gedood. De gijzelnemers zouden hem de keel hebben doorgesneden.
Drie keer raden...

http://www.transport-online.nl/site/735 ... ray-fotos/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Ariel »

King George schreef:
  • Franse media melden dat een van de gijzelaars, de priester van de kerk, is gedood. De gijzelnemers zouden hem de keel hebben doorgesneden.
Drie keer raden...
Het begint met Is, en het eindigt op lam. Maar het woord dat we niet mogen uitspreken , omdat dat, wat we niet mogen benoemen, niet wordt benoemd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Islam, Islam, Islam, jou treft geen enkele blaam

Bericht door King George »

‘Islam, islam, islam, jou treft geen enkele blaam, je kunt er niets aan doen, als je flipt van een cartoon, je zult nog moeten leren, met vrijheid om te gaan, homo’s accepteren en de vrouwtjes niet te slaan, ga jezelf bevrijden en gooi je haren in de lucht, ga lekker zonnebaden en doe dat lekker blond, eet een stukje varkenskarbonade met een jood... oh islam, oh islaaaam, oh isla-la-la-lalala-laaam’.

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Mahalingam »

"Wat de achtergrond van de gijzeling is,nog erg onduidelijk. Le Figaro meldt, nog altijd op basis van politiebronnen, dat zeker een van de daders een baard droeg."
en
"Een getuige hoorde 'Daesh"roepen."
En we weten dat Daesh helemaal niet islamitisch is.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door King George »

Mahalingam schreef: En we weten dat Daesh helemaal niet islamitisch is.
Gelukkkig; Ik ben weer helemaal gerustgesteld. Je moet er toch niet aan denken dat er weer een link met de Islam gelegd kan worden.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:
  • Franse media melden dat een van de gijzelaars, de priester van de kerk, is gedood. De gijzelnemers zouden hem de keel hebben doorgesneden.
Drie keer raden...
Ik heb een computerprogramma ontwikkeld, genaamd Suspected Identification Program (SIP), waarmee verdachten kunnen worden geïdentificeerd. De proefversie is nu klaar. Ik doe er de volgende woorden in: Frankrijk, gijzeling, kerk, priester keel doorgesneden. Dit is wat uit de SIP rolde: Boeddhist.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op di jul 26, 2016 4:43 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Ik heb een computerprogramma ontwikkeld, genaamd Suspected Identification Program (SIP), waarmee verdachten kunnen worden geïdentificeerd. De proefversie is nu klaar. Ik doe er de volgende woorden in: Frankrijk, gijzeling, kerk, priester keel doorgesneden. Dit wat rolde eruit de SIP rolde: Boeddhist.
[icon_lol.gif] Dat computer programma van jou wordt nog eens HEEL GROOT,
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Dhana »

Hoogstwaarschijnlijk gepleegd door een moslim 'lone wolf'' met psychische problemen. Niets om ons ongerust over te maken uiteraard waar het zijn religieuze achtergrond aangaat.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: Ik heb een computerprogramma ontwikkeld, genaamd Suspected Identification Program (SIP), waarmee verdachten kunnen worden geïdentificeerd. De proefversie is nu klaar. Ik doe er de volgende woorden in: Frankrijk, gijzeling, kerk, priester keel doorgesneden. Dit is wat uit de SIP rolde: Boeddhist.
[icon_lol.gif] Dat computer programma van jou wordt nog eens HEEL GROOT,
Dank je! Het zou kunnen dat er nog wat kinderziektes inzitten en er nog wat aan gesleuteld moet worden, maar ik denk het niet.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op di jul 26, 2016 4:44 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door King George »

D'66 vindt het weer het allerergste dat dit alles het imagoschade aan het onraakbare heilige huisje de Islam kan toebrengen. Een doorgesneden keel is uiteraard minder erg...

https://soundcloud.com/machiel-de-graaf/d66-prioriteit
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Manon »

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160726_02399335
Bij de gijzeling in de kerk van het Franse Saint-Etienne-du-Rouvray (nabij Rouen) is één gijzelaar vermoord, drie anderen zijn gewond geraakt. De politie heeft de gijzelnemers gedood. Ze beriepen zich op IS, zo meldt president Hollande.

De gijzeling begon om iets voor tien uur deze morgen. Twee mannen drongen de kerk binnen langs de achterkant, tijdens de mis. Ze waren gewapend met messen en sloten onmiddellijk de deuren. Een priester, twee zusters en twee gelovigen waren aanwezig in de kerk. Een derde zuster kon ontsnappen en de hulpdiensten verwittigen.

Rond elf uur kwam er een einde aan de gijzeling. De twee gijzelnemers werden gedood door agenten toen ze naar buiten kwamen, dat zegt de woordvoerder van de Franse minister van Binnenlandse Zaken Bernard Cazeneuve. Ze zouden toen ook 'Allahu Akbar' (Allah is groot) geroepen hebben.

Advertentie

Tijdens de gijzeling werd de 86-jarige priester gedood. Zijn keel zou overgesneden zijn. Bovendien raakten er drie gelovigen gewond, een onder hen ‘levensgevaarlijk’ van wie de daders ook probeerden de keel over te snijden. Dat meldt de aartsbisschop van Rouen. Cazeneuve stelt dat de balans nog kan veranderen.

Identificatie van gijzelnemers

Toen hij ter plaatse kwam, stelde de Franse president Hollande dat de twee daders zich beriepen op Islamitische Staat (IS). Later raakte ook bekend dat IS de aanval opeist. 'De twee uitvoerders van de aanslag op een kerk in Normandië waren soldaten van Islamitische Staat. Zij hebben de operatie uitgevoerd als reactie op de oproep van IS om landen te viseren die tot de internationale coalitie behoren die ons bestrijdt', klinkt het. Hollande noemde het een 'verachtelijke terroristische aanslag'.

Het antiterreurparket van Parijs voert het onderzoek.

Een van de daders kon geïdentificeerd worden. Het zou gaan om een 19-jarige Fransman, A.K. Hij zou gekend zijn bij de Franse inlichtingendiensten. Dat melden bronnen dicht bij het onderzoek aan het persagentschap AFP. In maart 2015 werd hij gearresteerd in Turkije toen hij naar Syrië probeerde te gaan.

Hij werd aangeklaagd voor banden met criminelen verbonden aan een terroristische organisatie. Na een tijd in voorhechtenis, kreeg hij een elektronische enkelband.

Er werd ook een persoon opgepakt die banden zou hebben gehad met A.K. Het zou gaan om een minderjarige.
DE ENKELBAND-moordenaar. het zekere middel om misdadigers en potentiële terroristen vrij rond te laten lopen. Wasim Nasr verklaarde op France 24 wat alle logisch denkende mensen weten: "Een enkelband belet niet een mes te kopen en er iemand mee te doden." Alleen ministers die wetsvoorstellen doen zijn zo naïef dat te geloven. Een van de dades in St Etienne-du-Rouvray droeg zo'n enkelband!

ik wil vanavond naar VRT kijken om te horen of Martine Tanghe het woord "i s l a m " of "m o s l i m " al kan uitspreken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Ariel »

Manon schreef:
ik wil vanavond naar VRT kijken om te horen of Martine Tanghe het woord "i s l a m " of "m o s l i m " al kan uitspreken.
Ik heb de berichten samengevoegd.

En Manon, hou je adem maar niet in. Het zou mij verbazen als men daar bij de VRT Islam de schuld geeft.

Je kan verward verwachten, en teleurgesteld, en getraumatiseerd...Enz enz....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Manon »

ok, ik vond geen vorige melding van dit feit, vandaar.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Ariel »

Overlevenden getuigen:
“Priester Hamel werd geëxecuteerd terwijl hij geknield voor het altaar zat en een islamitische preek kreeg.”
De twee mannen die dinsdag in een kerk in Normandië een priester de keel doorsneden filmden de moord. Dat heeft een non die wist te ontsnappen verteld op de Franse radio.

De non was een van de mensen die werden gegijzeld tijdens de ochtendmis in de kerk in Saint-Etienne-du-Rouvray, een plaatsje in de buurt van Rouen. ,,Ze dwongen hem te knielen. Hij probeerde zich te verdedigen en dat is hoe het drama zich voltrok”, zei zuster Danielle tegen radiozender RMC. Nadat de twee mannen de priester hadden gedood zag de zuster kans te ontsnappen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Pilgrim »

Non die bij onthoofding Franse priester was: “Ze filmden hem en dwongen hem op de knieën”

Door Tim Engelbart, 26 juli 2016

De onthoofding van een 84-jarige priester door enkele ISIS-gekken in een Frans dorpje schokt de hele wereld. De details die nu naar buiten komen maken het hele schouwspel nog afschuwelijker.

Toen twee gewapende ISIS-gekken de kerk van Saint-Etienne-du-Rouvray in het Franse Normandië binnenvielen en de plaatselijke priester onthoofdden in een klaarblijkelijke terroristische daad om de zogenaamde ononverwinnelijkheid van de islam aan te tonen.

Een non – zuster Danielle – die bij het bloederige schouwspel aanwezig was, vertelt over de details... en die zijn niet best:

“Ze zijn erg bruusk binnengekomen”, vertelt ze aan de Franse krant Le Figaro. “Ze maakten zich meester van de ruimte. Ze spraken Arabisch. Ik zag een mes. Ik dacht dat het met me gedaan was.”
Vervolgens dwongen de daders alle aanwezigen voor het altaar. “In de kerk riep iedereen “Maar hou op, jullie weten niet wat jullie doen!””, gaat ze verder bij BFMTV. “Maar ze hielden niet op. Ze dwongen priester Jacques op de knieën. Hij probeerde zich te verdedigen. Toen begon het drama.”


De mafklappers van ISIS hadden niet alleen messen bij zich, maar ook een videocamera. Danielle wist te ontkomen, maar geeft aan dat de dood van priester Jacques Hamel uiterst gewelddadig verliep:

“Ze hebben zichzelf gefilmd. Ze hebben in het Arabisch een soort preek rond het altaar gehouden. Het was verschrikkelijk.”
Net toen één van de daders priester Jacques met een mes te lijf wou gaan, vluchtte zuster Danielle weg. “Hij was bezig met het toedienen van de messteken. Ik ben gevlucht en ben snel naar buiten gelopen. Ik denk niet dat hij me heeft zien vertrekken. De mensen waren aan het roepen.”


De kans is dus dat we het laatste nog niet gezien hebben van deze moordlustige zeloten. Als er beeldmateriaal is, en dat hebben ze weten te versturen naar een ISIS-vriendje in Syrië.. dan gaan we nog eens hele nare propaganda tegenkomen op zeer korte termijn.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... de-knieen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door sjun »

Het lijkt me de tijd voor bewapening opdat mensen zichzelf in elk geval kunnen verdedigen waar de politie niet of te laat komt.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Ariel »

sjun schreef:Het lijkt me de tijd voor bewapening opdat mensen zichzelf in elk geval kunnen verdedigen waar de politie niet of te laat komt.
IK denk dat het voor mij niet werkt sjun. Ik durf niet een mens neer te schieten. Dat weet ik nu al.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door King George »

Dhana schreef:Hoogstwaarschijnlijk gepleegd door een moslim 'lone wolf'' met psychische problemen. Niets om ons ongerust over te maken uiteraard waar het zijn religieuze achtergrond aangaat.
Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Probeer het eens met uitzettingen ipv een enkelbandje!

Bericht door King George »

Manon schreef:
Spoiler! :
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160726_02399335
Bij de gijzeling in de kerk van het Franse Saint-Etienne-du-Rouvray (nabij Rouen) is één gijzelaar vermoord, drie anderen zijn gewond geraakt. De politie heeft de gijzelnemers gedood. Ze beriepen zich op IS, zo meldt president Hollande.

De gijzeling begon om iets voor tien uur deze morgen. Twee mannen drongen de kerk binnen langs de achterkant, tijdens de mis. Ze waren gewapend met messen en sloten onmiddellijk de deuren. Een priester, twee zusters en twee gelovigen waren aanwezig in de kerk. Een derde zuster kon ontsnappen en de hulpdiensten verwittigen.

Rond elf uur kwam er een einde aan de gijzeling. De twee gijzelnemers werden gedood door agenten toen ze naar buiten kwamen, dat zegt de woordvoerder van de Franse minister van Binnenlandse Zaken Bernard Cazeneuve. Ze zouden toen ook 'Allahu Akbar' (Allah is groot) geroepen hebben.

Advertentie

Tijdens de gijzeling werd de 86-jarige priester gedood. Zijn keel zou overgesneden zijn. Bovendien raakten er drie gelovigen gewond, een onder hen ‘levensgevaarlijk’ van wie de daders ook probeerden de keel over te snijden. Dat meldt de aartsbisschop van Rouen. Cazeneuve stelt dat de balans nog kan veranderen.

Identificatie van gijzelnemers

Toen hij ter plaatse kwam, stelde de Franse president Hollande dat de twee daders zich beriepen op Islamitische Staat (IS). Later raakte ook bekend dat IS de aanval opeist. 'De twee uitvoerders van de aanslag op een kerk in Normandië waren soldaten van Islamitische Staat. Zij hebben de operatie uitgevoerd als reactie op de oproep van IS om landen te viseren die tot de internationale coalitie behoren die ons bestrijdt', klinkt het. Hollande noemde het een 'verachtelijke terroristische aanslag'.

Het antiterreurparket van Parijs voert het onderzoek.

Een van de daders kon geïdentificeerd worden. Het zou gaan om een 19-jarige Fransman, A.K. Hij zou gekend zijn bij de Franse inlichtingendiensten. Dat melden bronnen dicht bij het onderzoek aan het persagentschap AFP. In maart 2015 werd hij gearresteerd in Turkije toen hij naar Syrië probeerde te gaan.

Hij werd aangeklaagd voor banden met criminelen verbonden aan een terroristische organisatie. Na een tijd in voorhechtenis, kreeg hij een elektronische enkelband.

Er werd ook een persoon opgepakt die banden zou hebben gehad met A.K. Het zou gaan om een minderjarige.
DE ENKELBAND-moordenaar. het zekere middel om misdadigers en potentiële terroristen vrij rond te laten lopen. Wasim Nasr verklaarde op France 24 wat alle logisch denkende mensen weten: "Een enkelband belet niet een mes te kopen en er iemand mee te doden." Alleen ministers die wetsvoorstellen doen zijn zo naïef dat te geloven. Een van de dades in St Etienne-du-Rouvray droeg zo'n enkelband!

ik wil vanavond naar VRT kijken om te horen of Martine Tanghe het woord "i s l a m " of "m o s l i m " al kan uitspreken.
Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door King George »

Maar de echte slachtoffers zijn de Moslims hoor! Want zij lijden nu onder imagoschade. Uiteraard is een doorgesneden keel minder erg...
Gelukkig hebben we nog D'66, welke gewillig met de slachtoffers van imagoschade aan de Islam meehuilt.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
Manon schreef:
ik wil vanavond naar VRT kijken om te horen of Martine Tanghe het woord "i s l a m " of "m o s l i m " al kan uitspreken.


En Manon, hou je adem maar niet in. Het zou mij verbazen als men daar bij de VRT Islam de schuld geeft.

Je kan verward verwachten, en teleurgesteld, en getraumatiseerd...Enz enz....
fout fout Ariel. Het was: "de WAANZIN heeft weer toegeslagen. Beetje racistisch zou ik denken. Nu is het net of alle islamitische terreurplegers allemaal gek zijn.... wat een vooroordeel!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Ariel »

Manon schreef:
fout fout Ariel. Het was: "de WAANZIN heeft weer toegeslagen. Beetje racistisch zou ik denken. Nu is het net of alle islamitische terreurplegers allemaal gek zijn.... wat een vooroordeel!
Nee, De WAANZIN mag. Die woorden heeft de paus ook gesproken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Frankrijk, priester onthoofd

Bericht door Ariel »

Ach ja, de kerken begrijpen het nog steeds niet. Er zullen veel meer, en veel ergere aanslagen moeten komen voordat ze dit soort uitspraken niet meer doen.
De Kesel na moord op priester: "We moeten elkaar de hand blijven reiken"

De moord op een priester in Saint-Etienne-du-Rouvray, een voorstad van Rouen, heeft heel wat mensen geschokt. Ook de Belgische aartsbisschop Jozef De Kesel reageert in 'de Ochtend' op Radio 1 met afschuw. "Wat kan je doen tegen zo'n arbitrair en onvoorspelbaar geweld? Je kunt niet alle kerken sluiten."

Dat nu ook een priester vermoord wordt door IS-aanhangers, had De Kesel niet zien aankomen. "Ik had nooit gedacht dat de katholieke kerk een doelwit van IS zou kunnen zijn, maar achteraf bekeken is het niet zo eigenaardig. Alles wordt een doelwit. In het Midden-Oosten zijn christenen al zo lang doelwitten."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie