Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Mercator en ondergetekende hadden direct al de oplossing die heel wat minder slachtoffers eist als al die zogenaamde deskundigen naast ons die vooral furore maken door hun niet aflatende domheid.
Ik ben er nog altijd vast van overtuigd dat dit de beste en meest humane oplossing zou zijn, ook voor de moslims zelf: het vernietigen van hun zwarte kubus en het vastgrendelen van alle moslims in hun stamgebieden door een simultane aanval op alle internationale luchthavens in alle moslimlanden, ook in Turkije dus. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Maar het zal niet gebeuren want de Zeitgeist is er tegen. De Zeitgeist zegt-doorheen de mond van onze door het Marxistische aidsvirus aangetaste politici-: Wilders is een groter kwaad dan een moslim.

Zolang we dat geloven zal het terrorisme gedijen en alsmaar uitbreiding nemen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Zolang we dat geloven zal het terrorisme gedijen en alsmaar uitbreiding nemen.
En zolang we niets doen zullen we dit soort herdenkingsplekken blijven zien totdat de bloemen verwelkt zijn en men weer in een andere stad verse bloemen kunnen leggen bij de volgende aanslag.

Er zal niets veranderen.

Bij de St Ann's Church, op zo'n 700 meter van de Manchester Arena, ontstaat een herdenkingsplek. 'Manchester city we stand united'.

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Mercator en ondergetekende hadden direct al de oplossing die heel wat minder slachtoffers eist als al die zogenaamde deskundigen naast ons die vooral furore maken door hun niet aflatende domheid.
Ik ben er nog altijd vast van overtuigd dat dit de beste en meest humane oplossing zou zijn, ook voor de moslims zelf: het vernietigen van hun zwarte kubus en het vastgrendelen van alle moslims in hun stamgebieden door een simultane aanval op alle internationale luchthavens in alle moslimlanden, ook in Turkije dus. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Maar het zal niet gebeuren want de Zeitgeist is er tegen. De Zeitgeist zegt-doorheen de mond van onze door het Marxistische aidsvirus aangetaste politici-: Wilders is een groter kwaad dan een moslim.

Zolang we dat geloven zal het terrorisme gedijen en alsmaar uitbreiding nemen.
'Hans van de Mortel' schreef:Mercator en ondergetekende hadden direct al de oplossing die heel wat minder slachtoffers eist dan al die zogenaamde deskundigen naast ons die vooral furore maken door hun niet aflatende domheid.
Ik ben mij bewust dat ik fouten maak, waarvan ik weet dat ik die niet hoef te maken zoals in het geval van het achterlijke denkbeeldige wezen God en het woordje als in plaats van dan.

Wie voor religie kiest moet zich niet verbazen met de actualiteit
van religieus terrorisme.


Goden zij dank, zijn Mercator en ik atheïst. Gelovigen noemen ons 'heidenen'. Grappig! Niet wij, maar juist zij zijn de heidenen. Ze vereren weliswaar geen houten poppen, maar wel luchtkastelen.

Wie is er nu gek? Hans van de Mortel cum suis of de gelovigen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

De man die maandagavond tijdens een concert van Ariana Grande in Manchester zichzelf opblies en 22 mensen mee de dood in nam, is geïdentificeerd als de 23-jarige Salman Abedi. De man zou Brits zijn en was eerder in het vizier van de politie. Waarvoor, is niet bekend. Dat meldden verschillende media dinsdag.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Goden zij dank, zijn Mercator en ik atheïst.
Ik ben eerder "agnost". Zodra het Opperwezen zich aan mij manifesteert zal ik Zijn bestaan aanvaarden. Tot nu toe is dat niet gebeurd maar je weet nooit natuurlijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Beurzen kalm na aanslag Manchester

Gepubliceerd op 23 mei 2017 om 09:18

AMSTERDAM (AFN) - De Europese beurzen bleven dinsdag in de openingsminuten dicht bij huis. Beleggers verwerkten de terreuraanslag in het Britse Manchester, waarbij 22 doden vielen. Op Beursplein 5 was stamcelbank Esperite de gebeten hond.
De FTSE in Londen toonde in de vroege handel een plusje van 0,2 procent, terwijl de graadmeters in Frankfurt en Parijs tot 0,6 procent stegen. De AEX-index in Amsterdam stond 0,1 procent hoger op 528,59 punten, de MidKap won 0,2 procent tot 794,18 punten.
De prijs van een vat Amerikaanse olie daalde 0,7 procent tot 50,79 dollar per vat. Brentolie werd 0,7 procent goedkoper en kostte 53,51 dollar per vat. De euro was 1,1266 dollar waard, tegen 1,1230 dollar bij het slot van de Europese beurzen op maandag.

Bron: Belegger.nl
Ik herinner mij nog als de dag van gisteren toen de aanslag in de metro van Londen plaatsvond. Oeiii! Alom gespeculeer op de beurs dat de AEX flink in de min zou komen te staan. Niks aan de hand. Sterker nog - JAWEL! - de AEX ging omhoog. Ik heb daar van weten te profiteren. Niet door mijn geniale 'vrije' wil, maar door een geniale deskundige vriend van zaken, die mij een prima advies gaf om NIET te verkopen. Dus . . . vandaar dat ik dit nu even meldt.

Nadenken! Hersens gebruiken!

De wereld is niet door God geschapen, maar door naargeestige grappenmakers van een onbegrijpelijke orde, naar wie wij waarschijnlijk nooit achter hun bestaan zullen komen. Humor en relativeringskunst verlengt ons leven. Zeker weten doe ik dat niet. Hoe dan ook lijden bijna alle Marokkaanse moslims, dankzij hun Suikerfeest, aan suikerziekte. Voor mij is dat een geschenk van Allah. Ik lul maar wat, maar het komt mij goed van pas. En vanuit het geloof van de moslim klopt het ook nog.

Ik herhaal: Nadenken! Hersens gebruiken! Dat heeft geen moer met de gedachte aan een vrije wil te maken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Goden zij dank, zijn Mercator en ik atheïst.
Ik ben eerder "agnost". Zodra het Opperwezen zich aan mij manifesteert zal ik Zijn bestaan aanvaarden.
Ook ik heb daar aan gedacht. Mocht het zo zijn, dan kan het Opperwezen van mij de kanker krijgen. Aangezien het Opperwezen alleszins almachtig is, heeft hij, zij, of het, mij nog niet echt lastig gevallen. Alle stommiteiten die ik begaan hen, verwijt ik uitsluitend mijzelf.

Met het neerzetten van God als kankerproject in mijn beleving door stompzinnige mensen met een rudimentair stel hersenen, afhankelijk van de tand des tijds, heeft deze jongen eigenlijk altijd gelijk gekregen.

Wie zwijgt stemt toe. Goed zo kankerleider God!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Hans v d Mortel sr »

O ja! ik vergeet nog het allerbelangrijkste.

De perfecte lul-de-behanger 'Gutmensch'-chef van de Manchester politie noemde de aanslag een incidentele terroristische aanslag.

Moet je opletten! Dit zogenaamde incident dat normaliter geen aandacht zou mogen krijgen, is wereldnieuws. Straks om 19.00 uur uitgebreid in DWDD. Om 23.00 uur in Pauw. Daar tussendoor onophoudelijk in het Nieuwsuur, NOS en ga zo maar door. Onze beschaving weet niet van ophouden waar het aankomt op het benoemen van wat de facto als onbenulligheid wordt afgedaan. Want . . . na een paar dagen gaan we weer over tot de orde van de dag en bestaan er zo goed als uitsluitend aangename welwillende alleraardigste moslims die het beste met ons voor hebben , maar desondanks vasthouden aan hun achterlijke misselijk makende confronterende fascistische religie die in continu conflict staat met onze beschaving.

Als het even meezit, met de in topvorm verkerend hypocriete politieke bende van Radio en TV, zullen al de seniele klootzakken die het voor het zeggen hebben, het toejuichen wanneer er morgen in de finale van Ajax-Manchester 1 minuut stilte in acht wordt genomen voor de o zo zielige slachtoffers van . . .

Terrorisme dat NIETS met islam te maken heeft.

Ik word daar kotsmisselijk van. Maar ik verdom het om te vomeren! icon_wave.gif

Moslims zijn een mislukte mensensoort!

Wanner geven wij dat nu eens eindelijk toe?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Mahalingam »

King George schreef:Hier is wel erg pijnlijk bloot komen te liggen wat voor naar maatschappelijk prijskaartje er voor ons nageslacht kleeft aan tolerantie voor intolerantie. Geef Islam de ruimte... Wees tolerant voor diegenen die over ons heen zullen gaan lopen...
Je hebt zeker naar de BBC gekeken waar het lokale opperhoofd (bisschop?) van de Angerlicaanse kerk te Manchester bazelde over verbinden, tolerantie, het goede in de mens, bidden enz. En er wordt al gesproken over de 'backlash' en of zodoende de moskeeten bewaakt moeten worden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:Hier is wel erg pijnlijk bloot komen te liggen wat voor naar maatschappelijk prijskaartje er voor ons nageslacht kleeft aan tolerantie voor intolerantie. Geef Islam de ruimte... Wees tolerant voor diegenen die over ons heen zullen gaan lopen...

ik wil de islam best de ruimte geven....
Indachtig de door jou ooit gedane uitspraak, er passen er veel in een raket, vooral in het asbakje.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

Wie is de aanslagpleger Salman Abedi. Abedi zou het derde van vier kinderen van een Libisch gezin zijn. De familie zou op de vlucht voor het regime van Gaddafi in Groot-Brittannië terecht zijn gekomen. Het was zo'n lieve jongen die nooit een kip kwaad zou doen.
Buren van de man zeggen tegen Daily Mail dat ze de terrorist op straat islamitische liederen hoorden zingen. „Een paar maanden geleden ging hij luidkeels over straat. ’Er is maar één God en Mohammed is zijn profeet’, zong hij”, zegt Lina Ahmed. Zijn oud-klasgenoot Leon Hall liet weten dat Abedi ook zijn baard liet staan.

Bij een woning aan Elsmore Road in Manchester, vermoedelijk het adres van Abedi, werd dinsdag een inval gedaan. Een forensisch expert werd daarbij gefotografeerd met een boekje met de titel ’Know your chemicals’ (Ken je chemicaliën) in zijn handen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:Wie is de aanslagpleger Salman Abedi. Abedi zou het derde van vier kinderen van een Libisch gezin zijn. De familie zou op de vlucht voor het regime van Gaddafi in Groot-Brittannië terecht zijn gekomen. Het was zo'n lieve jongen die nooit een kip kwaad zou doen.
Buren van de man zeggen tegen Daily Mail dat ze de terrorist op straat islamitische liederen hoorden zingen. „Een paar maanden geleden ging hij luidkeels over straat. ’Er is maar één God en Mohammed is zijn profeet’, zong hij”, zegt Lina Ahmed. Zijn oud-klasgenoot Leon Hall liet weten dat Abedi ook zijn baard liet staan.

Bij een woning aan Elsmore Road in Manchester, vermoedelijk het adres van Abedi, werd dinsdag een inval gedaan. Een forensisch expert werd daarbij gefotografeerd met een boekje met de titel ’Know your chemicals’ (Ken je chemicaliën) in zijn handen.
Heel die familie gewoon uitwijzen naar Libië. Heel jammer, maar de appelvalt niet ver van de boom,
en een mispelstruik wordt ook nooit een appelboom. Wegwezen met die lui en heel de familie.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

No comment. Behalve dat de zo called muslim driver die mensen gratis vervoerde een Sikh is.
Spoiler! :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door sjun »

Ik zou denken dat er maar eens wat selectiever aan de grens moet worden toegelaten.

Manchester Attack: What They're NOT Telling You
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

Manchester Police​ warn they will not tolerate hate towards any parts of the community after terror attack

Keep up your stiff upper lip you racist British bastards, and do not dare to be critical towards Islam and muslims...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Mahalingam »

En wie maakte als eerste de naam van de dader, Salman Abedi, bekend?
Amerikaanse lekken over aanslag Manchester baren Europese inlichtingendiensten zorgen
Het was een Amerikaanse bron die in de uren na de aanslag aankondigde dat de dader wellicht een zelfmoordterrorist was. Het was eveneens een Amerikaanse bron die het eerst de identiteit van de vermoedelijke dader bekendmaakte. De politie van Manchester kon nadien enkel de naam van de verdachte, de 22-jarige Salman Abedi, bevestigen aan de pers.
http://www.demorgen.be/buitenland/ameri ... -b58060e0/
https://www.buzzfeed.com/mitchprothero/ ... .dtdqR5pep
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

Wilders: Blijf weg bij herdenking, Rutte!

R. Reedijk, 23 mei 2017

Afbeelding

PVV-leider Geert Wilders is van mening dat demissionair premier Mark Rutte morgen niet hoeft te verschijnen in de Tweede Kamer, waar de verschrikkelijke aanslag in het Britse Manchester herdacht wordt. Volgens het blonde PVV-opperhoofd is de VVD-leider ‘medeverantwoordelijk voor alle ellende, door open grenzen en zalvende woorden over de islam’.

Afbeelding

https://www.powned.tv/artikel/wilders-r ... anchester-
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52281
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Mahalingam »

Hangt bij jouw gemeentehuis de vlag al halfstok? Bij de mijne wel.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

De hypocrisie van Ariana Grande

Afbeelding

Noem me maar harteloos, dat interesseert me niet. Maar de waarheid is, dat als je een samenleving van geweld koestert en beschermt, dat dit op zekere dag rechtstreeks je leven zal beïnvloeden.

Ariana Grande – pro-vluchteling, pro-moslim, anti-Trump, anti-Amerikaans, organisator van de Women´s March en razende linkse wenst plotseling dat ze terug was in de veiligheid van Amerika dat ze zo erg haat!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

Ooggetuige Abby: “Er liepen mensen met afgerukte lichaamsdelen rond”

Geplaatst op 23 mei 2017

Afbeelding

Bij een islamitische aanslag op een popconcert in Manchester werden maandag minstens 22 mensen gedood. Op Facebook beschrijft een ooggetuige de beklemmende taferelen na de explosie.

Abby Mullen (20) werkt door de week in een speelgoedwinkel in de kleine Schotse stad Airdrie. Ze was een van de duizenden jonge vrouwen die naar Manchester gekomen waren om het optreden van hun idool Ariana Grande mee te maken. De 20-jarige verliet de Arena nog voor het laatste liedje, omdat ze een taxi te pakken wilde krijgen om naar huis terug te gaan.

“Toen we naar buiten gingen, hoorde ik enkele meters van me vandaan een explosie. Overal lagen stukken huid, bloed en fecaliën – ze zaten ook in mijn haar en op mijn jurk. Ik vind nog steeds stukjes (van wat dan ook) in mijn haar.”

Ze postte foto´s op Facebook, die menigeen aanstootgevend zou kunnen vinden. “De mensen moeten echter zien hoe gruwelijk de wereld in werkelijkheid is”, schrijft ze.

Abby vertelt ook hoe verwarde mensen met afgerukte lichaamsdelen rondliepen – een beeld, dat ze vermoedelijk nooit meer zal vergeten.

“Men denkt altijd dat zoiets jezelf nooit overkomt, maar dit bewijst dat iedereen het slachtoffer kan worden.”

Ze bleef zelf ongedeerd en kwam met de schrik weg.

Bron: www.freiezeiten.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/23 ... elen-rond/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door sjun »

En, helpt het of leidt het vooral af van noodzakelijke actie om selectiever aan de grens te worden en elke ingezetene voor te lichten over de schadelijke levensovertuiging van islam en de gifpillen van de economie van de dood en religieus gekegitimeerde leugenachtigheid die daarin gebakken zit.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

DE BARBAARSE ISLAM

Afbeelding

Saffie Rose Roussos is met haar 8 jaar het jongste slachtoffer van de laffe, barbaarse islamitische terreuraanslag in Manchester. Haar moeder en oudere zus liggen gewond in ziekenhuis...

Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/23 ... e-islam-3/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

Reactie minister-president Rutte op de aanslag in Manchester

Geplaatst op 23 mei 2017

Afbeelding

Het nieuws over de zelfmoordaanslag uit Manchester is afschuwelijk. Dit went nooit. En het slaat je koud om het hart als je je realiseert dat hier zoveel jonge mensen bij betrokken zijn.

We spreken onze steun en ons diepe medeleven uit in de richting van slachtoffers, nabestaanden en de Engelse bevolking. Dat heb ik namens het kabinet vanmorgen ook gedaan via Theresa May. Het is onvoorstelbaar dat meer dan 20 mensen, waaronder veel jongeren, die zich simpelweg hadden verheugd op een leuke avond, nu nooit meer thuis komen. Daar bovenop: tientallen mensen die gewond zijn geraakt, en honderden ouders, families die hierdoor direct worden geraakt.

Vooralsnog zijn er geen berichten over Nederlandse slachtoffers. In Nederland blijven we alert. Vanochtend spreken we met alle betrokken diensten over deze nieuwe aanslag. Maar laat dit als een paal boven water staan: terroristisch geweld kan en zal onze vrije manier van leven nooit veranderen.

(Webmaster: uiteraard geen woord over...)

Bron: www.rijksoverheid.nl

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/23 ... anchester/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie