Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

Het nieuws van 6 uur werd gevuld met Moslims die allemaal kwamen vertellen dat Islam liefde is, en dat deze aanslag werkelijk, heus echt, geloof ons nou , niks, maar dan ook niks met islam te maken heeft. Het staat niet in de koran dat je mensen moet doden. Echt niet.

Ik zou niet graag alle Nederlanders die deze onzin geloven op de koffie krijgen. Mijn huis zal te klein zijn.

Tommy Robinson laat andere moslims zien. Eerlijke moslims. Ze was ook boos. Niet omdat er 22 mensen afgeslacht zijn, maar ze is boos omdat er nu islamfobia de kop op steekt.

Let even op de kleding van de ingepakte moslima. Ze draagt een T-shirt boven haar doodshemd.

Afbeelding
Spoiler! :
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

KATIE HOPKINS: Ondanks alle clichés van de politici over dapperheid is er een ziekte in onze maatschappij – en ik ben bang dat die terminaal is

Geplaatst op 24 mei 2017

Afbeelding

Ik knielde bij mijn bed toen ik het nieuws hoorde. Men zei dat er op het concert van Ariana Grande achttien doden waren gevallen; nu zijn het er 22. Waaronder een 8-jarige. Een 16-jarige. Anderen worden nog steeds vermist. Weer een terreuraanval in Groot-Brittannië. Een terreuraanval op onze jongste meisjes; opgewonden, enthousiast, vol leven, nadat ze Ariana Grande hadden zien optreden. Weggemaaid door hagel van een zelfgemaakte bom, toen zij naar buiten dromden met hun moeders, hun vrienden, hun toekomst nog voor hen. De ergste soort dood. De meest barbaarse van de aanvallen. Ik wilde overgeven. Terwijl ik aan het einde van mijn bed neerhurkte, wilde ik fysiek ziek zijn, wetend wat die aanval voor vandaag zou betekenen.

Die zou betekenen dat de gecastreerde politici gaan leuren met hun verhaal dat we zullen doorgaan alsof er niets aan de hand is, dat we eensgezind zijn. Zij proberen wat hoop te vinden waar zij zich aan vast kunnen klampen. Het zou betekenen dat Andy Burnham, de nieuwe burgemeester van Greater Manchester, aanwezig is om ons te vertellen dat het ‘business as usual’ in Manchester zal zijn. Ik wil naar hem schreeuwen: Overgaan tot de orde van de dag? OVERGAAN TOT DE ORDE VAN DE DAG? Zeg dat tegen de moeder van de 16-jarige Georgina Callander. Iemand heeft haar meest waardevol bezit afgeslacht, de kleine baby die ze droeg, die ze ter wereld bracht, die ze heeft voorzien van alles wat haar tegen de wereld kon beschermen, en haar lieftalligheid toen ze een jonge vrouw werd, deed haar glimlachen. En u zegt dat we gewoon moeten overgaan tot de orde van de dag? De doden kunnen niet doorgaan zoals ze dat gewend waren. Dit is niet gewoon, Andy. Dit is geen ‘essentieel onderdeel’ van het leven in een grote stad, Sadiq. Dit land is niet gewoon. Het is absurd. Walgelijk. Troosteloos. Kapot.

En wij zullen hier de hele dag mee geconfronteerd worden, met dit standaard antwoord op terrorisme. Een verhaal dat zo in de gedachten van de doodsbange mensen is gehamerd, dat zij zich eraan vastklampen, omdat ze bang zijn dat ze anders in de gruweldaad verdrinken. Net zoals men zich vastklampt aan een paar drijvende wrakstukken in zee, lang nadat de boot is gezonken, en het enige wat men ervaart, is dat men gevoelloos is. ‘We zijn eensgezind. We zijn niet kapot. We zijn sterk.’ ‘We zijn eensgezind. We zijn niet kapot. We zijn sterk.’ Herhaald als een mantra. Het nieuwe ‘Onze Vader’ van een geterroriseerde generatie. Zeg het steeds maar weer, sneller en sneller, terwijl de haaien om u heen cirkelen en het zal duidelijk worden dat de hoop snel verdwijnt. Dat dit het einde zou kunnen zijn. Als het niet deze keer is, dan de volgende keer. Of de keer daarop. De volgende keer zou het mijn dochter, mijn kind kunnen zijn.

Na de terreuraanval van Westminster op 26 maart zei ik dat we geïntimideerd waren. Dat we ons gedroegen als mieren; gewoon doorgaan, wachtend op de volgende voetstap die op ons neerkomt. En vandaag zie ik dat dit waar is. Mieren, platgewalst door een auto, gehalveerd door een vrachtwagen, af gestuiterd van de motorkap van een 4×4, doorboord door hagel en bomscherfjes van een ijzerhandel. En het enige wat wij mieren kunnen doen, is doen alsof we druk bezig zijn. Onszelf opzwepen tot een waanzinnige activiteit. Hier en daar wat dingen verplaatsen. Rondscharrelen terwijl we dingen dragen. Een selfie maken, terwijl we naar ons werk lopen. Posters maken wanneer we ‘een kopje thee drinken’ en boos worden over wat er op Twitter wordt gezegd.

We vereren degenen die als eerste te hulp schoten, zoals het behoort. De dapperheid van de mensen die daar waren om ons te redden. En iedereen die zich bij de strijd heeft aangesloten om onze zielen te redden. De vriendelijkheid van de taxichauffeurs. Van het personeel van de Arena. De mensen van Manchester, die hun deuren openden om datgene wat ze hadden ter beschikking te stellen. Deze mensen zijn engelen onder ons. Zij namen ons in de armen, hielpen en genazen ons. Een dakloze heer knuffelde een vrouw toen ze in zijn armen stierf, zodat ze daar dus niet alleen stierf. Maar nee, Andy Burnham, jij hebt niet het recht om hen te ge(mis)bruiken. Zij zullen geen onderdeel vormen van jouw schijnvertoning van verzet. Gebruik deze daden niet om jouw bedrieglijk verhaal, dat dit onze manier is om ons tegen terreur te verzetten, te ondersteunen.

De mensen die helpen, reageren instinctief. Zij vochten tegen dood en verderf. Ze staan niet op tegen terreur. Ze laten niet zien dat we sterk zijn. Ze proberen het handjevol vlees dat zwak is op te scheppen en het bloeden te stoppen. Door dit te doen zijn zij fatsoenlijke mensen. Ze zouden moeten worden toegejuicht. Moeten worden beloond. Niet worden gemanipuleerd door impotente politici, die hen als een pervers symbool model willen laten staan voor hun boodschap dat terreur ons nooit zal verslaan. Omdat die ons wel verslaat. Ons vermorzelt. We zijn er geestelijk door uitgemergeld Sommigen vinden dat mijn verdeeldheid brengend gepraat bij wet verboden zou moeten worden, dus illegaal zou moeten zijn, want ‘dat is wat de terroristen willen’. Mensen hebben mijn bazen via de radio opgebeld en eisten dat ik vanwege mijn tweets ontslagen moet worden, omdat de verdeeldheid die ik breng precies is wat ISIS wil. Deze mensen hebben dat verhaal voor zoete koek geslikt. Zij richten hun onmacht en woede op mij.

In feite geven de terroristen geen moer om wat ik tweet, schrijf of zeg. Het interesseert hen niets of we nu verdeeld zijn of dat we doen alsof we eensgezind zijn. Wellicht zijn we, als we op één plaats bij elkaar zijn, een gemakkelijker doel. De terroristen willen ons dood. Zij willen dat de ongelovige wordt afgeslacht. En ze verspreiden hun boodschap het meest effectief door onze kinderen, onze kleine meisjes, tot doelwit te maken. Zeg eens dat u geen verandering in de stemming van ons land voelt. Probeer te ontkennen dat u niet ervaart dat we ons wat minder voelen. Zeg tegen me dat u niet voelt alsof u een pak slaag heeft gekregen, dat er tot twaalf werd geteld en dat iemand u toen recht in de maag heeft gestompt, wat uw lucht met een lange oeoef deed ontsnappen.

Ontdekt u dat u op zoek bent naar troost die in de kleine dingen ligt – De Chelsea-bloemen, foto’s van schattige katten, een telefoontje naar je moeder, een extra grote knuffel voor je dochter, nog een e-mail naar je zoon om te controleren of hij veilig is? Ik heb vandaag twee keer mijn man gebeld om alleen maar zijn stem te horen. Ik hoorde een dame op de radio die iets wilde delen, omdat ze even naar houvast zocht, om zich vast te klampen aan het stuk wrakhout, dat ons allemaal boven water houdt. Ze zei dat haar 16-jarige dochter haar tegenhield om haar te vragen waar ze vandaag werkte. Ze wilde weten of ze veilig zou zijn.

Weet u, het gaat er niet om of wij over een brug lopen of in een trein stappen of met de ondergrondse naar ons werk gaan, die handelingen bepalen niet hoe we ons voelen. Het is de angst in de marge, de dubbele controle, het angstige wachten dat iemand thuis komt. Het moment tussen dat je hoort dat er een bom is ontploft, en weten dat je kind veilig is in een andere stad, op een andere plek. Als onze enige optie is om normaal door te gaan, wat zullen we in ’s hemelsnaam dan anders nog doen? Doorgaan met wat we normaal doen is geen daad van verzet. Of van kracht. Het is standaardgedrag.

Als iemand in onze familie sterft, gaan we door zoals we gewend zijn, omdat het alternatief is dat we onder ons dekbed gaan liggen en hopen dat de wereld verdwijnt. En soms proberen we dat zelfs ook enigszins. Maar uiteindelijk keren we schoorvoetend terug naar het normale leven. Dit maakt ons niet sterk. Het verenigt ons niet. Het maakt dat we er wanhopig naar verlangen om ons beter te voelen.

Dit land is ziek. Het schreeuwt om een dokter. We moeten weten wat ons zal genezen. Welke maatregelen nemen we? Wat doen we? Hoe kunnen we de pijn stoppen? Ik kijk terug naar de vermiste personen en zie kleine Saffie Roussos, een glimlachend kind van acht jaar, dat nu officieel dood is verklaard. En ik vraag me af of we te ziek zijn om nog gered te worden.

Bron: www.dailymail.co.uk

Door: Katie Hopkins

Vertaald uit het Engels door: “Wachteres” en “Henk V.”

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/24 ... minaal-is/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Mahalingam »

Let’s Remember The Real Victims Of The Manchester Bombing: Muslims
Here’s the pattern, nine times out of ten:

1. A bunch of innocent people are horribly murdered
2. We’re warned not to assume it’s Islamic terrorism
3. It’s Islamic terrorism
4. #MuslimsFearBacklash

We’re now in stage 4. Conor Gaffey, Newsweek the magazine that Sidney Harman bought for $1:
  • Many of the city’s nearly quarter-million Muslims dread the seemingly inevitable backlash against their community. Mohamed Abdul Malek, an imam and trustee of the MYF [Muslim Youth Foundation], says the aftermath of such attacks is a time marked by fear. “I think with past experience, that fear is there in our [community], especially among women,” says Malek, 61, shuffling in his leather chair in a back room in the MYF’s office.

    “But I pray and tell those who want to take revenge against Muslims that Muslims are equally victims of this act. Muslim youngsters were in the concert. The taxi drivers who helped take youngsters to their homes—some of them would be Muslims. People in the city center are Muslims. We are part of this community, and what hurts the community hurts us,” he adds.
Unless he’s picking shrapnel from a nail bomb out of his face, then no, he’s not the real victim here. Nonetheless, the backlash against him is “seemingly inevitable.” It’s always right around the corner, isn’t it?

This happens every time. Somehow, before the bodies have even cooled, the media turns Muslims everywhere into the real victims of an Islamic terrorist attack. I’ll never understand the impulse to turn away from a pile of broken and bleeding corpses to assign victimhood to people who get dirty looks on the train.

So now, if the pattern holds, in the next few weeks we’ll see stories about Islamophobic hate crimes. And if the pattern holds, they’ll be exposed as hoaxes intended to “raise awareness.” Then everybody will shrug and go back to jabbering about Trump or Twin Peaks or whatever, until the next time this happens. And it will.
http://dailycaller.com/2017/05/24/lets- ... g-muslims/
Why not learn from it? Why not break out of this idiotic pattern?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

Nogmaals een foto van de domme ,naieve, hersenloze, dwazen in Birmingham, nog geen 25 uur nadat er 22 mensen door een moslim de dood zijn ingejaagd. De bek van dat blonde wijf. :shock: Waarschijnlijk is ze getrouwd met een refugee.

Afbeelding

En hier....Channel 4 Manchester Bombing Interview with muslims[5/24/2017] De boodschap luidt..."Don't blame the Muslims, Don't blame Islam, you can blame anyone, but don't Islam, Muslims and the koran.

Het blijkt weer dat Moslims geen daders maar slachtoffers zijn.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Vluchtelingen welkom! Hoe bindt je de kat op het spek?

Bericht door King George »

Knettergek: Libische islamistische extremisten kregen massaal asiel in Engeland!

Afbeelding
Foto: Ayman al-Zawahiri is de leider het moordenaarsgilde van Al Qaeda.

Door Michael van der Galien 25 mei 2017

Daarom was het wachten op een aanslag gepleegd door één van deze fanaten.

De vader van Salman Abedi, de aanslagpleger van Manchester, blijkt dus een salafistische extremist te zijn. De man was in de jaren 90 lid van een terreurorganisatie die Muammer Gaddafi om zeep wilde helpen én die betrokken was bij de aanslagen op Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania. Dat berichtten wij eerder vanmorgen.

Maar het ergste komt nog: Ramadan Abedi ontsnapte in 1993 uit Libië nadat de Syrische autoriteiten een arrestatiebevel hadden doen uitgaan. Hij kreeg toen asiel in Engeland. Daar ging hij in de Whalley Range-buurt van zuid-Manchester wonen. Die buurt staat bekend als een broeinest van de radicale islam, met veel oud-LIFG-leden die er wonen. Eén van hen is (of was) Abd al-Baset Azzouz, een bommaker. Deze gek vertrok vervolgens naar het oosten van Libië waar hij in opdracht van Ayman al-Zawahiri (de opvolger van Osama bin Laden als hoofd van Al Qaeda) een terroristisch netwerk leidt. In 2014 berichtten Britse media die Azzouz ondertussen 200 tot 300 jihadisten in zijn netwerk had.

Laat dat eens goed op je inzinken: dit soort psychopaten kregen in het verleden dus alle mogelijkheid om naar het VK te komen en zich daar te vestigen… en zelfs om vervolgens toch weer terug te gaan naar Libië of andere Noord-Afrikaanse / Midden-Oosters landen om daar onheil te zaaien.

Is het dan echt verrassend dat één van dat soort mafketels besluit om een aanslag te plegen in Engeland zelf, in plaats van in Libië, Syrië of Irak?

Natuurlijk niet. En dat betekent dat het volstrekt begrijpelijk is dat premier May rekening houdt met meer mogelijke aanslagen. Zij zal als geen ander weten dat verschillende Britse regeringen — van elk type — dit soort extremistische gekken binnen hebben gelaten. De deur werd wagenwijd opengezet onder het motto ‘wij zijn tolerant.’ Daar betalen gewone Britten nu de prijs voor.


DDS
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

Hoe gaat het met de sneeuwvlok Ariana Grande ? Het kind blijkt getraumatiseerd door de gebeurtenissen in Manchester, ( Oh, dear, how sad, never mind) en ze wil zich nu vooral toeleggen op hulp aan de slachtoffers van de aanslag bij haar concert.

Afbeelding

Voelt ze zich misschien een beetje schuldig omdat ze islam zo opgehemelt heeft? Ze vloog na de aanslagen samen met haar moeder terug naar haar thuisstaat Florida. Het land dat ze zo haat, maar waar ze zich wel veilig voelt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door King George »

Moet je hier eens naar luisteren;
http://www.nporadio1.nl/nieuws-en-co/on ... manchester

Dan klikken op 18:00-18:30 en doorspoelen 21 minuten 50 seconden...

Interview met Arabiste Laila al-Zwaini op radio 1.. Het hele riedeltje over discriminatie komt weer langs... Lust u nog peultjes?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

King George schreef:
Interview met Arabiste Laila al-Zwaini op radio 1.. Het hele riedeltje over discriminatie komt weer langs... Lust u nog peultjes?
Ik had haar graag willen beluisteren, maar ik kan niet doorspoelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door mercator »

King George schreef:Interview met Arabiste Laila al-Zwaini op radio 1.. Het hele riedeltje over discriminatie komt weer langs... Lust u nog peultjes?
Hier was gisteren nog zo een "deskundige" die het eens kwam uitleggen. In de moslimlanden zijn ze ontevreden met ons omdat zij alle moeite doen om het terrorisme aan te pakken maar wij zijn te soft . En dan krijgen de arme brave moslims en heel de Islam de schuld. Die expert vertelde ook dat wij niet genoeg kennis hebben van de Koran en dat we dat dringend moeten verhelpen.
Ik ben ervan overtuigd dat zelf als een bende Allah Akhbar schreeuwende moslims een hele kerncentrale opblaast de "experten" nog klaar staan om ons te vertellen dat het allemaal onze eigen schuld is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Ik ben ervan overtuigd dat zelf als een bende Allah Akhbar schreeuwende moslims een hele kerncentrale opblaast de "experten" nog klaar staan om ons te vertellen dat het allemaal onze eigen schuld is.
Inderdaad. En dat niet alleen. De politiechef van Manchester wist onmiddellijk te verkondigen dat de aanslag een terroristisch incident betrof.

En waarom zei hij dat? Waarschijnlijk omdat hem geleerd is dat islam 'vrede' betekent en zoals het gehele Britse politiecorps meent te weten dat profeet Mohammed de Arabische Jezus was die in de Koran de grapjas uithing met teksten als: 'onze woestijnreligie zal alle andere religies in de wereld overheersen'. En: 'wie geen moslim is moet rekenen op uitingen van haat en sadisme, het eeuwige branden in het Hellevuur waarin geen ontsnappen mogelijk is.'
Allah is namelijk zo vriendelijk om iedereen daarin in leven te houden. Hoe dat precies in zijn werk gaat? De Koran (bedenker: Mohammed de sadist) legt het haarfijn uit. Allah beschikt over genoeg engelen die een opleiding als brandwacht hebben genoten en een onophoudelijke taak hebben gekregen om de brandende mensen in het Hellevuur regelmatig met water te blussen zodat zij niet dood kunnen gaan, maar het wel blijven uitgillen van de pijn en zullen smeken om gedood te worden. Maar Allah weet beter. daar komt niks van in. Haat en sadisme zijn de werkelijke genoegzame ingrediënten die de Koran verheffen boven elke andere religie in de wereld.

Het Hellevuur met zijn blussende engelen betreft natuurlijk klinkklare onzin, maar leg dit nu maar eens uit aan bijvoorbeeld Marokkaanse kopvodjes die in Nederland en België zijn geboren en bewust een kopvod dragen. Zij dragen de religieuze kopvod vanwege hun geloof en de door islamitische parasieten gekaapte wet op onze godsdienstvrijheid in Europa.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12551
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door sjun »

Bewustmaking van zoveel mogelijk burgers is het begin. Aangezien we via de Nederlandse MSM geen bewustmaking mogen verwachten een blik bij de buren van over de plas.

Nigel Farage: "Nothing is being done to counter the bad guys"


Het begint bij het juist benoemen van zaken.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12551
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door sjun »

Eens kijken wat de BBC ervan maakt...

Douglas Murray on the Manchester Bombing [DP]


Hazel Blears: zegt: "We tackled Nazism and fascism and defeated it." Ze vergeet helaas een opmerking te maken over andere te tacklen stromingen als Marxisme en Communisme. Ideologiën die daardoor de kans kregen om de academie en de media te kapen en waardoor ordehandhavers maar liever van problemen wegkeken om niet tot racist of extreem rechts gebrandmerkt te worden. En dan is er nog de ideologie van islam die de veiligheid (vanwege de ingebakken economie van de dood) en het vertrouwen (vanwege de religieus gelegitimeerde taqiyya) in een samenleving ondermijnt. Om een of andere reden wordt dat nu niet uitgediept om tot een soortgelijk plan van aanpak te komen dat het Nazisme beteugelde.

Douglas Murray is duidelijk: "It comes from the religion".
En nu verder... dus niks geen verdunning met alle religies politiekcorrect op één hoop.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12551
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door sjun »

Tommy Robinson in Manchester: "Politicians have sold us out"


"It's a wake up to the front we face!"

en

Paul Weston: Islamic Terror in Manchester


"..because our traitorclass fears islam."
"Lets start to build a resistance..."

Daar zit geen woord Spaans bij.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12551
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door sjun »

In Conclusion: About the Manchester Attack
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

Manchester zingt: kijk niet terug in woede" Wat een achterlijkheid. Je zal maar tussen die meute in staan als je net iemand van wie je houdt vermoord is door een moslim. "Don't look back in anger." Ik vermoed dat ik naar die truthola met die roze bril die begon met zingen gelopen was, en de bos bloemen die ze bij zich heeft op haar politiek correcte goedemens hoofd kapot geslagen had.



The crowd joins in as a woman begins singing Oasis song after a minute’s silence for the Manchester attack victims on Thursday.



Lydia Bernsmeier-Rullow says it gave her shivers when people joined her in singing Don’t Look Back in Anger in St Ann’s Square, Manchester, after Thursday’s minute’s silence for the victims of the bombing
Het geeft mij ook de shivers, maar dan op een andere manier .

Vooruit dan maar. Deze drag queen heeft haar 5 minuten of fame gehad. Zielig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

Islamitische aanslagen en geen antwoord?

Geplaatst op 25 mei 2017

Afbeelding

De aanslag van Manchester laat ons woedend achter. Er worden bewust kinderen aangevallen en terwijl men hier nog aan het gissen is of het om een “lone wolf” ging of om een netwerk, weet het gros van de bevolking al instinctief het antwoord: het gaat om een islamitische “lone wolf” met achter zich een netwerk, de oemma, de religieus gefundeerde gemeenschap van de moslims.

De dader, Salman Abedi, was al bij de autoriteiten bekend. Zijn ouders zijn afkomstig uit Libië. Ze zouden gevlucht zijn voor het regime van Gaddafi en zo naar Groot-Brittannië zijn gekomen. Hier kwam Abedi in 1994 ter wereld en groeide op in Manchester. Hij heeft twee broers en een zus. Het gezin woonde minstens tien jaar in de Noord-Engelse stad. De ouders, een broer en een zus zouden na de dood van dictator Muammar al-Gaddafi weer naar Libië zijn teruggekeerd.

Abedi bezocht volgens informatie van het Britse persbureau PA cursussen economie aan de Salford University in Manchester, maar brak zijn studie af. Zijn familie zou zeer religieus zijn, politiek echter gematigd. De vader en een van zijn broers zouden sterk betrokken zijn geweest bij het werk van de Didsbury-moskee, bericht een imam. Vermoedelijk zou ook Salman Abedi de moskee bezocht hebben.

Wie nu niet woedend is, maar naar redenen zoekt waarom moslims tot zulke daden in staat zijn, die is niet meer te helpen. Het wordt erg wanneer zich onder de begripvolle personen politici of journalisten bevinden, omdat zodoende de publieke opinie beïnvloed wordt. Want voor de moord op kinderen kan geen rechtvaardiging bestaan. Wie schroeven, moeren en spijkers in bommen stopt om kinderen af te slachten, heeft ieder recht op een respectvolle omgang verloren.

Ik dacht altijd dat wanneer er kinderen worden aangevallen zich toch een consensus in de samenleving zou moeten vormen, in ieder geval het besef dat men met zulke daders niet kan onderhandelen. Maar nog steeds zullen er kerkvertegenwoordigers zijn die de daders willen omarmen. Wat moet er eigenlijk nóg gebeuren?

Bron: http://heckticker.blogspot.nl

Auteur: Thomas Heck

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/25 ... -antwoord/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

Autoriteiten vijf keer gewaarschuwd voor Abedi

25 mei 2017

Afbeelding

MANCHESTER – De autoriteiten zijn de laatste vijf jaar minstens vijf keer gewaarschuwd voor zelfmoordterrorist Salman Abedi. Zo belden vrienden van hem de antiterrorismelijn nadat Abedi hen had verteld dat het „prima was om een zelfmoordterrorist te zijn.”

Ook wisten de autoriteiten dat de vader van de aanslagpleger die in Manchester voor een bloedbad zorgde, lid was van een aan Al Qaida gelieerde Libische groepering. Ook de moskee waar Abedi eerder kwam had de politie al eens gewaarschuwd dat de aanslagpleger aan het radicaliseren was, schrijft het Engelse dagblad The Telegraph.

Familie van de omgekomen dader waarschuwde daarnaast de Britse politie, om te wijzen op het gevaar dat de man vormde. Met die informatie werd niets gedaan. Abedi stond wel op een zogenoemde watchlist van de autoriteiten, maar werd niet nauw gevolgd.

Abedi blies zich maandagavond op direct na een concert van het Amerikaanse popidool Ariana Grande. Daardoor kwamen 22 mensen om het leven.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

Er is echt paniek in Engeland...

Zwaarbewapende militairen in een trein.

Afbeelding

Westminster-Bridge dicht wegens een verdachte auto

Afbeelding

Overal militairen, en de nodige valse meldingen. Het zijn drukke dagen voor de Britse politie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

Ik ben geen nazi of fascist, maar ik ben wel woedend!

Door: Theodor Holman 24 mei 2017

Afbeelding

Islamitische Staat heeft laten weten dat een soldaat uit hun wereldwijde leger de aanslag in Manchester heeft gepleegd. Het was een vergelding voor de kinderen die gedood waren door westerse bommen.

Vergelding.

En, Islamitische Staat, is het nu vergolden? Staan we nu weer gelijk? Is het nu vrede?

Ik denkt het niet. De honger en de dorst van de wolf zijn onverzadigbaar, verslaafd als hij is aan bloed en dood. Vergelding als rechtvaardiging. Vergelding is het Bijbelse oog om oog, tand om tand. Vergelding is ook een machtsstrijd.

Het stopt alleen als er een winnaar en dus een verliezer is. Zolang je nog kunt vergelden, zolang er nog strijd is, is ze onbeslist.

Wij tonen onze macht niet. Ja, we bestrijden IS in Irak, maar in eigen land doen we weinig. Het is alsof we ons schamen, maar voor wat eigenlijk?

Voor een goede analyse over wat er aan de hand is? Of schamen we ons voor de conclusies die we moeten trekken als we die analyse hebben gemaakt?

We zijn trots op onze beschaving, en inderdaad is zelfbeheersing daarvan een pilaar. Maar er is een moment dat je kwaad mag worden!

Sterker: dat je kwaad móet worden! Dat is: als ze aan je kinderen komen. De Manchester journalist Brendan O'Neill schreef dinsdag in Spiked Online dat hij nu even niets anders kon doen dan haten.

Waar schamen we ons voor?

De dader in Manchester wilde zich offeren. Die kinderen zouden niet in het paradijs komen, maar hij zou wel in gelukzaligheid aan de voet van de troon van Allah mogen plaatsnemen. Dat geloofde hij.

Hij werd dus geïnspireerd door een religie. Niet door marxistische dogma's, niet door katholieke of protestante decreten, maar door de strikte islam.

Waarom lijkt het of ik dat uit beleefdheid moet verzwijgen? Waar zijn we bang voor? Zijn we bang nazi's en fascisten te worden omdat we bepaalde zaken en mensen willen uitsluiten?

Ik ben geen nazi of fascist, maar ik ben wel woedend!

En al zo lang. Want wie zijn tegenwoordig de echte fascisten? Wie haten de Joden? Wie willen er meer lebensraum? Wie hebben er een hekel aan homoseksualiteit? Wie bedrijven werkelijk seksisme? Wie kiezen er onvoorwaardelijk voor geweld?

Wanneer stopt zelfbeheersing beschaafd te zijn?

http://www.parool.nl/opinie/ik-ben-geen ... ~a4496798/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

Hulme Park (Manchester): Massale demonstratie van Britse moslims tegen de terroristische aanslag...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ariel »

Laat deze tweet van London Police even op u inwerken lieve forum vrienden. :nietverstaan:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Laat deze tweet van London Police even op u inwerken lieve forum vrienden. :nietverstaan:

Afbeelding
Hier krijg ik het wel koud van ja. Voor mohammedaanse terroristen ben ik niet bang, maar dit is werkelijk angstaanjagend. Ik bedoel: het is angstaanjagend dat de boven ons gestelden (nou ja, boven de Britten dan) de vrijheid van meningsuiting nu officieel in de ban doen. Ze waren niet bereid de mohammedaanse opruiing aan te pakken, maar burgers die hun woede over dit falende 'beleid' ventileren weten ze wél te vinden?! Groot-Brittanië is er bijzonder ernstig aan toe. En ik vrees dat het in Nederland dezelfde kant op gaat.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Pilgrim »

Schandaal rondom onderzoeksfoto´s van de aanslag in Manchester

Geplaatst op 25 mei 2017

De Britse antiterreurpolitie vindt dat ze in haar onderzoek naar de aanslag in Manchester gehinderd wordt door media-onthullingen in de VS. Een woordvoerder van de organisatie had scherpe kritiek op de publicatie van vertrouwelijke onderzoeksgegevens.

Dinsdagavond hadden Amerikaanse media de naam van de zelfmoorddader Salman Abedi gepubliceerd, voordat de Britse autoriteiten met deze informatie naar buiten kwamen. Dit was voor de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Amber Rudd, aanleiding tot een klacht bij de verantwoordelijke Amerikaanse autoriteiten.

“Ik heb tegenover onze vrienden heel duidelijk gemaakt dat zoiets niet meer mag gebeuren”, zei Rudd woensdag.

Afbeelding

Uit ergernis over lekken zal de politie van Manchester volgens een BBC-bericht geen informatie over de terreuraanslag meer leveren aan de VS. Men zou er verbolgen over zijn dat beelden van de plaats delict en de naam van de dader nog voor publicatie in Groot-Brittannië door Amerikaanse media zouden zijn gepubliceerd.

Het gaat echter niet alleen om de bekendgemaakte naam. Volgens de minister publiceerde de “New York Times” ook onderzoeksfoto´s van de ontsteker, een verscheurde rugzak en van spijkers en schroeven uit de bom. Ook deze documenten maakten blijkbaar deel uit van het onderzoeksmateriaal dat de Britse geheime diensten aan hun Amerikaanse partnerdiensten onder de kwalificatie vertrouwelijk lieten toekomen.

“De uitwisseling van gevoelige informatie met partnerlanden zou op vertrouwen berusten, zei de woordvoerder. Wanneer dit vertrouwen misbruikt wordt, dan ondergraaft dat onze betrekkingen en het ondergraaft ons onderzoek. De schade is des te groter als het daarbij gaat om de niet geautoriseerde verbreiding van potentiële bewijsmiddelen in een belangrijk anti-terreuronderzoek, bekritiseerde hij.”

Afbeelding

De Britse minister-president Theresa May wil Donald Trump vandaag met het verwijt van de gelekte informatie confronteren, schrijft de Britse krant “The Guardian”. De beide ontmoeten elkaar vandaag op de NAVO-topontmoeting.

Bron: https://deutsch.rt.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/25 ... anchester/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Doden en gewonden bij explosie na concert Ariana Grande in Manchester

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Dinsdagavond hadden Amerikaanse media de naam van de zelfmoorddader Salman Abedi gepubliceerd, voordat de Britse autoriteiten met deze informatie naar buiten kwamen. Dit was voor de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Amber Rudd, aanleiding tot een klacht bij de verantwoordelijke Amerikaanse autoriteiten.
Prima wat de Amerikaanse media heeft gedaan! In Amerika lopen geen agenten rond met een islamitische hoofddoek om hun kop. Die gekte heeft al een paar jaar geleden in Engeland toegeslagen waardoor het vertrouwen in de Britse rechtsstaat is afgedaald tot in mijn onderbroek. Waarom wachtte de politie zo lang met het vrijgeven van gegevens? Moest dat lamlendige aan de islam gerelateerde zooitje lapzwansen eerst nog wat protocollen doorwerken om met een voor de islam-aanhangers passend persbericht de werkelijkheid te omzeilen? De Manchester politiechef zei in eerste instantie niet voor niets dat het om een terroristisch incident ging [...] Goed werk Amerikaanse media!
“Ik heb tegenover onze vrienden heel duidelijk gemaakt dat zoiets niet meer mag gebeuren”, zei Rudd woensdag.
Zeik niet en sodemieter op naar de moskee lul!
Uit ergernis over lekken zal de politie van Manchester geen informatie over de terreuraanslag meer leveren aan de VS. Men zou er verbolgen over zijn dat beelden van de plaats delict en de naam van de dader nog voor publicatie in Groot-Brittannië door Amerikaanse media zouden zijn gepubliceerd.
Het onderstreept nadrukkelijk de laksheid van de islamitische vriendjespolitiek van de politie.

Verder zagen wij allerlei islamitische hoogbloeiers met superieure kennis van de Koran zich haasten om uiting te geven aan hun wetenschappelijke kennis dat islam vrede betekent en de aanslag niet halal is.

Ik begrijp dat het voor moslims steeds lastiger wordt toe te geven
dat zij tot een mislukt mensenras behoren dat voorlopig nog geduld wordt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie