Niet islam is de schuld. Moslims zijn de oorzaak.

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Niet islam is de schuld. Moslims zijn de oorzaak.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

YouTube filmpje met verhelderend audio verslag door Bernard Hammelburg op BNR van 24 mei 2017.

Ingeleid door vermaard Godsdienstwaanzinnoloog Hans van de Mortel.

Luistert u naar iemand die u beveelt hem onwelgevallige mensen de kop af te hakken? Bent u zonder twijfel gehoorzaam aan de waarheid van dit personage? Bent u trots op deze voor u exclusieve relatie? Door bijvoorbeeld als vrouw een hoofddoek te dragen dat een ieder eraan wil herinneren dat u het met de grootste historische onmenselijke viezerik, pedofiel, sadist en oorloglosterrorist eens bent en daar niet voor wilt wijken? Dan bent u een mohammedaan als aanhanger van de historische Arabische Mohammed met alle daarbij behorende kwalijke kenmerken.

Het moge eens en voor altijd duidelijk zijn:

Moslims behoren dan ook tot het mislukte mensenras uit de zandbak
van de historische Mohammed.


Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Niet islam is de schuld. Moslims zijn de oorzaak.

Bericht door Ariel »

Zie jij nou amen op het eind van het filmpje Hans? [icon_lol.gif]

Ik denk dat dit filmpje binnen 2 dagen verwijderd wordt. Maar leuk gedaan. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Niet islam is de schuld. Moslims zijn de oorzaak.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Zei jij nou 'amen' op het eind van het filmpje Hans? [icon_lol.gif]

Ik denk dat dit filmpje binnen 2 dagen verwijderd wordt. Maar leuk gedaan. icon_thumbup.gif
Verdomd! Je hebt gelijk. Belachelijk, maar wie ben ik? Toch denk ik dat ik mijzelf langzamerhand begin te begrijpen. Dat is ook nodig, anders kan iemand zo maar net zo gek worden als Nietzsche.

YouTube heeft de video verwijderd.
De impact van deze verwijdering
Deze verwijdering heeft niet geleid tot een waarschuwing. Nadat je de genoemde problemen hebt opgelost, kun je de bovenstaande video('s) opnieuw uploaden. Het weergaveaantal en de reacties van de vorige upload worden echter niet meegenomen naar de nieuwe upload.

Beperkingen voor videocontent
Er is onvoldoende context bij het expliciete geweld in uw video en de content is verwijderd van YouTube. Als u de video opnieuw wilt uploaden, vermeld dan zo veel mogelijk informatie in de titel en metadata om kijkers en onze controleurs te helpen begrijpen wat ze zien. Video's met meer context hebben meer kans op YouTube te blijven staan. Voor alle soorten content die u deelt op YouTube is het van belang dat u context toevoegt, met name als een video expliciete content bevat. Lees deze blogpost voor meer informatie.
Ik probeer het later bij een ander upload station. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Niet islam is de schuld. Moslims zijn de oorzaak.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hee ho hè!

De video is dus niet verwijderd. Alhoewel een beeld wordt weergegeven dat dit wel het geval is. Krijg nou wat!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Niet islam is de schuld. Moslims zijn de oorzaak.

Bericht door Ariel »

Misschien kan jij hem zien omdat jij hem opgeladen hebt, maar ik zie hem niet Hans.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Niet islam is de schuld. Moslims zijn de oorzaak.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Misschien kan jij hem zien omdat jij hem opgeladen hebt, maar ik zie hem niet Hans.
Ja, dat is het. Dat is met alle video's het geval die op het eerste gezicht geen beeld geven. Wel heel apart dat wat ze verbieden alsnog jou het recht toekennen van bestaan. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie