Acht gewonden bij auto-incident Amsterdam Centraal

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
King George

Re: Acht gewonden bij auto-incident Amsterdam Centraal

Berichtdoor King George » Ma Aug 26, 2019 2:31 pm

Ik geloof dat mijn bloedspiegel hiervan een beetje een kookpunt gaat bereiken.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

sjun

Re: Acht gewonden bij auto-incident Amsterdam Centraal

Berichtdoor sjun » Di Aug 27, 2019 1:58 pm

Naar mijn mening is er met een dubbele maat gemeten. Een moslim pleegt een aanslag op een groepje Joden op een plek war je normaal niet met een auto komt. Geen veroordeling, een duidelijke poging tot verdoezeling van namen en feiten en opmerkelijk functioneerde er niet een van de aanwezige camera's. Verstandige mensen in de stad bewapenen zich daarom het beste om zich tegen zulke 'onvoorzichtigen' te kunnen verdedigen. Intussen ontstaat er meer en meer de indruk dat Justitie gewone belastingbetalende burgers niet beschermt maar zich vooral druk maakt om de privacy van aanslagplegers en andere misdadigers. Terwijl de grenzen open blijven staan voor geteisem en daarbij meekomende cumulerende kosten afgewenteld op elke belasting en premiebetaler, worden de steden voorzien van Merkelblokken. Mensen met kinderen, maatschappelijk inzicht en mogelijkheden ontvluchten de stad op zoek naar een veilige enclave. Zo krijgt segregatie vorm.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Terug naar “Terrorisme, Jihad en politieke islam”