Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Ariel »

Een vierde slachtoffer van de aanslag dinsdag in Straatsburg is overleden. Justitie heeft dit in Parijs bekendgemaakt. Er liggen nog vier slachtoffers in ziekenhuizen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Mahalingam »

In de gevangenis zou hij verder zijn geradicaliseerd.

Zetten ze daar dan geen imams in tegen de radicalisering?
Ik raad het af want je bindt toch ook niet de kat op het spek?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Pilgrim »

VIDEO Harald Vilimsky (FPÖ): “Het is genoeg! Verdwijn uit Europa!” (+ Nederlandse vertaling!)

Geplaatst op 14 december 2018



De volgende terreuraanslag. Deze keer in Straatsburg. Door een Franse staatsburger met Noord-Afrikaanse wortels. Opnieuw doden, opnieuw vele gewonden. Blijkbaar uit pure haat en uit afwijzing van onze manier van leven. Laf en smerig, bij een kerstmarkt waar zich gezinnen met kinderen bevinden. Parijs, Nice, Brussel, Londen, Berlijn, Barcelona. De lijst met steden is lang. In totaal honderden doden, duizenden gewonden.

Ik zeg het helder en duidelijk: “Het is genoeg! Of het nu gaat om fundamentalisten, islamisten, extremisten, Jihadisten: verdwijn eindelijk uit Europa. Ga weg uit onze landen. Ga terug naar jullie thuisland. Jullie zijn hier niet welkom!”

Wat zijn jullie toch voor lafaards om jullie haat te richten op onschuldige mensen en hen te doden. Wat heeft jullie hersenen zo vergiftigd dat jullie je “heilige oorlog” tegen ieder mens richten bij wie jullie eigenlijk bescherming wilden zoeken. Jullie voeren ook geen oorlog. Dat zijn laffe, achterbakse aanslagen en jullie zullen daarvoor de rekening gepresenteerd krijgen.

Ik eis harde actie tegen al diegenen die met islamistische, extremistische, jihadistische achtergrond tegen ons optreden. Kaartvierkanten van de politie, hard optreden door Justitie en uitzetting. Verdwijn uit Europa. Ga weg uit onze landen. Ga daar naartoe waar het jullie bevalt. Extremisme en sharia hebben bij ons niets verloren. Bedankt aan alle politieagenten in Europa die jullie willen bestrijden en arresteren. En mijn diepste medeleven aan alle nabestaanden die waardevolle mensen zijn verloren.

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/14 ... vertaling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Pappa en mamma van Chekatt.
Ouders Chekatt: onze zoon was aanhanger IS

De ouders van Straatsburg-schutter Chérif Chekatt hebben in een spraakmakend interview op de Franse televisie verteld dat hun zoon sympathisant van IS was.

De ouders werden na de aanslag bij de kerstmarkt vastgezet. Ze werden gehoord en zijn inmiddels weer vrij, omdat niets erop wijst dat zij de ideeën van hun zoon delen, of enige betrokkenheid hebben.

Drie dagen voor de schietpartij zag vader Abdelkrim Chekatt zijn zoon voor het laatst. „Als hij me zijn plannen had verteld, was ik meteen naar de politie gegaan, zodat hij niemand zou kunnen doden”, vertelt hij tegen Tv France 2.

Chérif Chekatt was aanhanger van de ideeën van IS, vertelt zijn vader. Hij heeft geprobeerd zijn zoon ervan te overtuigen niet in de IS-propaganda te trappen, maar tevergeefs. Chérif werd vrijdag gedood door agenten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Mahalingam »

Zie ik dat nu goed en heeft pappa een che guevara muts?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Zie ik dat nu goed en heeft pappa een che guevara muts?
Viel mij ook op. Samen met zijn vuist lange baard komt hij over als een vreedzaam vriendelijk type.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door King George »

De terrorist Cherif Chekatt toont andermaal het falen van ons multiculti immigratiesysteem. De vader heeft twee vrouwen en twaalf kinderen en leeft van uitkeringen. Vier kinderen crimineel, meerdere zwaar geradicaliseerd. De vader heeft ook een Fiche S voor radicalisering.

Bron: Le Monde
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Ariel »

King George schreef:De terrorist Cherif Chekatt toont andermaal het falen van ons multiculti immigratiesysteem. De vader heeft twee vrouwen en twaalf kinderen en leeft van uitkeringen. Vier kinderen crimineel, meerdere zwaar geradicaliseerd. De vader heeft ook een Fiche S voor radicalisering.
Afbeelding

King, je vergat er bij te vertellen dat deze aardige vriendelijke oude heer 5400 eurootjes per maand binnen harkt .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Pilgrim »

Hij offerde zichzelf op, opdat er niet nog meer hoefden sterven. De held van Straatsburg is dood

Geplaatst op 18 december 2018

Afbeelding

Bartosz Niedzielski (foto), een 36-jarige Pool, die tijdens de aanslag in Straatsburg zwaar gewond raakte, is dood. Door zijn moedige actie verhinderde hij dat er nog meer doden vielen.

Gisteravond werd bekend dat het aantal slachtoffers van de aanslag van Straatsburg tot vijf is gestegen. Bij het slachtoffer gaat het om de Poolse toeristengids Bartosz Niedzielski, die dagen daarvoor al hersendood was verklaard.

Zijn broer schreef gisteren op Facebook: “Mijn broer heeft ons zojuist verlaten. Bedankt voor je liefde en de kracht die je ons gegeven hebt. Nu zul je altijd op ons passen en ons vreugde blijven bezorgen!”

Bartosz Niedzielski offerde zichzelf op, opdat er niet nog meer moesten sterven
De “Merkur” schrijft daarover: “Volgens een bericht van de Poolse krant ´Gazeta Wyborcza´ zou de 36-jarige Pool uit Katowice op de dag van de aanslag erger hebben voorkomen. De al ongeveer 20 jaar in Straatsburg wonende man zou met meerdere kennissen voor een muziekclub een sigaret hebben staan roken. Toen de mannen de schutter zagen, zouden ze hem tegengehouden hebben en de deur dichtgedaan.

Anders zou er wellicht een nog groter bloedbad hebben plaatsgevonden dan in de Parijse concertzaal Bataclan in november 2015, merkte de krant uit Warschau op onder verwijzing naar ooggetuigen.”

Afbeelding

Op de plek in Straatsburg waar Niedzielski werd neergeschoten, leggen de mensen bloemen en kaarsjes neer.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: David Berger

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/12/18 ... g-is-dood/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Ariel »

Schutter Straatsburg zwoer trouw aan IS

Anderhalve week na de aanslag in Straatsburg heeft de politie een video ontdekt waarop de vermoedelijke dader trouw zweert aan Islamitische Staat (IS). Het filmpje staat op een USB-stick die werd gevonden, aldus justitiekringen in Parijs.

De vermoedelijke dader Chérif Chekatt (29) opende op 11 december het vuur tijdens een kerstmarkt in de binnenstad van Straatsburg waardoor uiteindelijk vijf mensen omkwamen. Nog meer mensen raakten gewond. De schutter riep volgens omstanders tijdens de aanslag ’Allahu akbar’, Arabisch voor God is groot.

Chekatt werd twee dagen later in een confrontatie met de politie gedood. Hij werd in heel Frankrijk en omstreken gezocht, maar bleek zich op te houden in zijn eigen stad. Eerder woonde hij in Duitsland, waar hij werd uitgezet na een reeks misdrijven.

IS eiste de aanslag later op en bestempelde Chekatt als een van zijn „soldaten.” Hij is zaterdag „in strikte anonimiteit” begraven in Straatsburg. Eerder was er sprake van dat zijn vader zijn lichaam naar Algerije zou laten overbrengen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hij is zaterdag „in strikte anonimiteit” begraven in Straatsburg. Eerder was er sprake van dat zijn vader zijn lichaam naar Algerije zou laten overbrengen.
Dat doen bijna alle Marokkaanse moslims in Nederland ook.

Ze zijn zo goed geïntegreerd in Nederland dat de grond onder hun voeten hun hele leven lang in Nederland onrein wordt geoordeeld. Wij zijn een slecht land dat niet halal is. Vandaar dat de dode Marokkanen in Nederland hun uiteindelijke eindbestemming vinden in het land waaruit zij vrijwillig gevlucht zijn en blijkbaar minderwaardig werd bevonden: Marokko. Daar in de grond worden de islamitische kadavers begraven in de ijdele hoop dat Allah zal bewerkstelligen wat de Arabische pedofiele psychopaat profeet Mohammed alle moslims heeft wijsgemaakt: wie sterft in het geloof van mij Allah zal binnen mogen treden in het maagdenbordeel van de islam nadat hij in een stinkend rottend kadaver is veranderd.

Moslims zijn parasieten op onze kenniseconomie en beschaving die uitgaat van een kritisch aanwezig gezond verstand.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Schietpartij op kerstmarkt Straatsburg

Bericht door Ariel »

Broer terrorist Straatsburg aangehouden na bedreiging: “Vanavond haal ik het nieuws, alles is gepland”

Een broer van de man die in december een dodelijke aanslag pleegde op de kerstmarkt in Straatsburg, is gisterennamiddag aangehouden omdat hij gedreigd had een aanslag te willen plegen.

De 37-jarige Malek Chekatt postte een foto op Facebook van vijf wapens en een kogelvrij vest. “Binnenkort een leven dat eindigt. Ik steek een kaars aan. Voorbereidingen voor een groot feest”, schreef hij erbij. “Vanavond haal ik het nieuws. Alles is gepland”, klonk het in een ander bericht.

Internetgebruikers die de boodschap lazen, waarschuwden de politie. Die pakte Chekatt meteen op, meldt de krant Dernières Nouvelles d’Alsace. In zijn woning werd een huiszoeking uitgevoerd terwijl er in de stad een terreuralarm werd afgekondigd. Nog voor hij werd opgepakt, poste Chekatt dat zijn berichten niet serieus genomen moesten worden. Uit de eerste elementen van het onderzoek zou effectief blijken dat er geen concrete terroristische dreiging was en dat Chekatt “psychologisch onstabiel” is.

De 29-jarige Chérif Chekatt schoot in december op de kerstmarkt om zich heen, waardoor vijf mensen om het leven kwamen. Hij werd na een klopjacht door de politie doodgeschoten. De ouders en twee broers van Chekatt werden toen gearresteerd, maar niets wees op hun betrokkenheid bij de terreurdaad en ze kwamen weer vrij.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie