Ban de Burqa!

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Lodewijk Nasser

Ban de Burqa!

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Di Feb 20, 2007 8:40 pm

Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)

BFA

Berichtdoor BFA » Di Feb 20, 2007 8:57 pm

Omdat zelfverkozen slavernij niets met vrijheid van levensuiting te maken heeft.

Omdat de Burka een symbool is van de ongelijkheid van mensen. Tegen de grondwet en staat die gelijkheid voorschrijft.
Dragen van burqa=subordinatie.

Omdat het niet alle dagen carnaval is en een bankovervallersoutfit dus ook niet gewenst.

Omdat er zich terroristen in kunnen verbergen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Lodewijk Nasser

Berichtdoor Lodewijk Nasser » Di Feb 20, 2007 9:00 pm

De Burqa is een motie van wantrouwen tegenover het 'mens-zijn'.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.

Willem Elsschot (1882-1960)

Ketter

Berichtdoor Ketter » Di Feb 20, 2007 10:26 pm

Lodewijk Nasser schreef:De Burqa is een motie van wantrouwen tegenover het 'mens-zijn'.

Heel het "geloof me of ga naar hel" is een motie van wantrouwen tegenover mens-zijn. Meer nog, het is een motie van wantrouwen tegenover onze eventuele schepper zelf.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?

Silly

Berichtdoor Silly » Di Feb 20, 2007 10:36 pm

het dragen van een burqa lijkt me echt een vernedering.
ben blij dat ik niet zo'n ding aan hoef.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**

Raszlik

Berichtdoor Raszlik » Wo Feb 21, 2007 11:37 am

Het moet bijzonder beledigend zijn voor god om de schoonheid die hij/zij/het gecreëerd heeft te zien verdwijnen onder een banaal lapje stof.
Freedom in danger!

nina

Berichtdoor nina » Wo Feb 21, 2007 4:25 pm

Ik vind een burka inderdaad ook een totale ontkenning van het bestaan en van de menselijke waardigheid.

Alba

Berichtdoor Alba » Wo Feb 21, 2007 8:02 pm

Ik vind een burqa een degratie voor het vrouw-zijn èn het man-zijn. Het degradeert vrouwen tot lappen vlees waar iedere smeerlap anders met z'n p#ten aan zit en het degradeert mannen tot testosteronbommen. Vernederend, mens-onwaardig.

stropke

Berichtdoor stropke » Do Apr 12, 2007 9:42 pm

Alba schreef:Ik vind een burqa een degratie voor het vrouw-zijn èn het man-zijn. Het degradeert vrouwen tot lappen vlees waar iedere smeerlap anders met z'n p#ten aan zit en het degradeert mannen tot testosteronbommen. Vernederend, mens-onwaardig.

Voilá, das nog eens de spijker op de kop.
As ge da maar weet. :wink:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Do Apr 12, 2007 9:54 pm

De Burka als middel tegen seksueel geweld is even effectief als een kap over het hoofd van leden van ethnische minderheden tegen racistisch geweld.

nimda

Berichtdoor nimda » Vr Apr 13, 2007 2:39 pm

Hier een mooi voorbeeld van een sheik die een veeg uit de pan krijgt van een vrouw op TV:
http://switch5.castup.net/frames/200410 ... mv&ak=null
Scientia vincere tenebras

Thomas

Berichtdoor Thomas » Vr Apr 13, 2007 2:50 pm

nimda schreef:Hier een mooi voorbeeld van een sheik die een veeg uit de pan krijgt van een vrouw op TV:

Prima repliek!!!!! Ben het er helemaal mee eens.
(Mooie vrouw trouwens. Toch zonde om dat weg te moeten stoppen onder een lap stof!!!)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!

Iznogoodh

Berichtdoor Iznogoodh » Vr Apr 13, 2007 6:31 pm

nimda schreef:Hier een mooi voorbeeld van een sheik die een veeg uit de pan krijgt van een vrouw op TV:
Vervelend: het lukt niet onder Linux.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Jul 04, 2007 3:34 pm

Naarmate in Kosovo de Wahabieten steeds meer praats krijgen, verandert het straatbeeld. Een burqaatje hier, een burkaatje daar. En ook het bendewezen floreert dan.
Dus was men bij de Unionbank te Sarajevo niet verbaasd toen twee burka's kwamen binnen lopen.
Het waren twee bankrovers met alle wapens onder de burka. Ze verzamelden 30.000 euro en zijn spoorloos.
Hier is de opsporingsfoto van beide:
Afbeelding
Nadere bijzonderheden bij
http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=857163/sc=b346f0
Heb ik het mis of is het bij ons verboden banken binnen te lopen met burka dan wel niqab dan wel bivakmuts dan wel motorhelm?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Sep 24, 2007 7:08 pm

Uit het grote religiegekkenhuis Pakistan komt een bericht over burka's die niet zo onschuldig zijn als men soms denkt:
[url]http://www.dailytimes.com.pk/default.asp?page=2007\09\24\story_24-9-2007_pg7_1[/url]
Govt warned of attacks by female bombers
LAHORE: Law enforcement agencies have forwarded intelligence reports to the senior government officials regarding suicide attacks expected to be carried out by women bombers across the country, highly reliable Interior Ministry sources told Daily Times on Sunday.
[...]
Police told to keep an eye on burqa-clad women: In the report, sources said, authorities suggested that police seniors across the country immediately issue instructions to keep a close eye on suspicious women wearing shuttlecock burqas and/or youngsters roaming near important installations, especially foreign ones, as well as important personalities, law enforcement personnel and important public and business places.

Gelukkig zijn bij ons de burka's nog niet zo aanwezig, dus die enkele die over straat loopt valt op als een penguin van Mars en wordt in de gaten en op afstand gehouden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Terug naar “Terrorisme, Jihad en politieke islam”