circe schreef:Ali Sina woont in Canada. Toch maar een mailtje sturen?

Ariel schreef:circe schreef:Ali Sina woont in Canada. Toch maar een mailtje sturen?
Ik vraag me af of de familie zonder dat ze een visum hebben voor Canada, hebben hier een ticket naar Canada mogen kopen

Dutch schreef:Karim Labidi herhaalde tegen mij de woorden van iemand van het IND : "maarree Tunesië is nu toch een democratie?! Niemand wordt daar zomaar doodgemaakt hoor!".
...

Dutch schreef:Karim Labidi herhaalde tegen mij de woorden van iemand van het IND : "maarree Tunesië is nu toch een democratie?! Niemand wordt daar zomaar doodgemaakt hoor!".
Karim was lid van Ennahdha toen deze opgericht werd en een staatsgreep poogde te plegen eind jaren 80. Hij overleefde moeizaam jaren gevangenis in Tunesië en werd later door Ben Ali gegracieerd. Hij werd sindsdien ex moslim en actievoerder tegen de islam. Als hij nu teruggezonden wordt, dan is zijn dood verzekerd, aangezien Rached Ghannouchi (voorzitter Ennahdha) en zijn ex schoonbroer Salah Karkar (mede oprichter Ennahdha) zijn bloed wel kunnen drinken, voor hen is hij een verrader van de islamzaak...

circe schreef:net daarom heb ik de beelden niet bekeken Dhana. Ik weet welke indruk die van Daniel Pearl op mijn netvlies nalieten.
Keer terug naar Getuigenissen van ex-moslims
Gebruikers op dit forum: King George en 1 gast