Ex-moslims toch, wat sneu!

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Plaats reactie
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Tazagirl »

Hallo ex-moslims,

Ik heb het echt met jullie te doen. Hoezo die omkeer? Werd je ooit mishandeld, gepest, slachtoffer van incest? Meestal hebben jullie hier mee te maken.
Maar dat betekent niet, dat je ongelovig moet worden of een islamfoob?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Manon »

Ik vrees dat de exmoslims eerder gepest, mishandeld en afgetroefd worden door hun ex-geloofsgenoten NADAT ze het inzicht kregen dat heel die islamitische poespas ontsproten was uit het brein van een zieke tumorpatient.

Wel erg dat er ondertussen een miljard mensen de handelingen van een geesteszieke persoon willen volgen! Je mag er gewoonweg niet bij stilstaan.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Tazagirl »

circe schreef:Ik vrees dat de exmoslims eerder gepest, mishandeld en afgetroefd worden door hun ex-geloofsgenoten NADAT ze het inzicht kregen dat heel die islamitische poespas ontsproten was uit het brein van een zieke tumorpatient.

Wel erg dat er ondertussen een miljard mensen de handelingen van een geesteszieke persoon willen volgen! Je mag er gewoonweg niet bij stilstaan.

Wat heb jij met de ziekte kanker? Laat mij raden jij bent een atheist?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Manon »

Tazagirl schreef:
circe schreef:Ik vrees dat de exmoslims eerder gepest, mishandeld en afgetroefd worden door hun ex-geloofsgenoten NADAT ze het inzicht kregen dat heel die islamitische poespas ontsproten was uit het brein van een zieke tumorpatient.

Wel erg dat er ondertussen een miljard mensen de handelingen van een geesteszieke persoon willen volgen! Je mag er gewoonweg niet bij stilstaan.

Wat heb jij met de ziekte kanker? Laat mij raden jij bent een atheist?
moet je een atheist zijn om te weten dat Mohammed leed aan een ziekte die veroorzaakt werd door een bepaalde hersentumor? Doe nu niet of je nog nooit van die studie gehoord hebt.

Uit: Een Andere Mohammed van Prof. H.Somers

Overzicht van de symptomatiek van Mohammed

Samenvattend vinden we de volgende symptomen bij Mohammed:

A : organische:

grote handen en voeten, grote oren en neus, zachte palmen van de handen; typische gang als iemand die van een berg daalt (gekromde ruggegraat), beperkte draaimogelijkheid van de wervels, kippeborst, uitpuilende buik, traag spreken, speciale huidkleur, opvallende beharing, grote eetlust (honger) en relatieve onvruchtbaarheid na de veertig jaar; overmatig zweten, en voor zijn dood: hevige hoofdpijn, herhaalde bewusteloosheid, hevige pijn in de rug en lenden. De begindatum van de kwaal ligt typisch rond het veertigste jaar; de sterfdatum van Mohammed is al even typisch rond het zestigste jaar.

B : psychische:
  1. visuele en auditieve hallucinaties, (Gabriël en de stemmen, gelokaliseerd boven);
    hallucinosen (belgeluid, als van vele wateren),
    waangedachten met Ego-inflatie (uitverkoren om de Profeet te zijn en wel de Laatste);
    vlottende angst, `katastrophen-ahnen' (de Laatste Dag);
    simulatie; (gebruiken van inspiraties om gewenste uitspraken ingang te doen vinden);
    typische haat tegenover diegenen die twijfelen aan de grondwaan of hem bestrijden, de ongelovigen en de huichelaars, (cf. 156);
    fabulatie en interpretatiewaan (interpreteren van de bijbel als op hemzelf betrokken en precies zeggend wat hij verwacht; verdraaiend en vervormend interpreteren (cf. 106);
    fabulatie, in de zin van het verzinnen van belevenissen zoals de nachtelijke tocht naar Jeruzalem en de reis naar de hemel (cf. 93);
    gestoorde seksuele activiteit; Mohammed kon, niettegenstaande hij een zeer actief seksueel leven leidde met talrijke jonge vrouwen, die kinderen konden krijgen, en niettegenstaande zijn uiterste pogingen om een mannelijk opvolger te verwekken, slechts één kind verwekken dat vroeg stierf. Ongetwijfeld is deze onvruchtbaarheid te wijten aan de interacties van stimulerende en remmende hormonen, waarvan in de hypofyse de produktie gestoord werd.
    karakteriële betrouwbaarheid
    initiële zelfmoordneiging, neiging tot depressie en piekeren;
    verarming van de voorstellingscapaciteit (cf. beschrijving van hemel, hel, Gaarde, Laatste Dag), gebrek aan logisch samenhangende verwoording (cf. koran), herhalingen, ixoïde of epileptoïde kleverigheid.

Alles samen vormt dit het syndroom van een symptomatische paranoïde geestesziekte met dien verstande dat die symptomatiek veroorzaakt wordt door een eosinofiele of/en basofiele tumor van de hypofyse, die op zijn beurt oorzaak is van een hormonaal onevenwicht: dit wil zeggen, een overmaat van groei- en storing van het seksueel hormoon.
Waarschijnlijke doodsoorzaak: hypofysaire apoplexie.

Geen enkel symptoom elimineert de mogelijkheid van een acromegalie; integendeel wanneer men alle in de bronnen gevonden elementen samenbrengt dan vindt men alle details van een hypofysaire pathologie.

Als besluit kunnen we bevestigen dat Mohammed ziekelijk was en leed aan een hypofysaire aandoening. Als psychopathologische diagnose kan men stellen: organische hallucinatorische aandoening met paranoïde kenmerken.

Deze diagnose levert ons de verklaring van zijn gedrag na zijn veertigste jaar, tijdstip waarop zowel een paranoïde instelling klassiek optreedt als een tumor aan de hypofyse. Zij verklaart ons ook waarom zijn seksueel gedrag zoveel meer gestoord werd na zijn veertigste. Zij legt ook uit waarom zoveel geleerden perplex bleven voor de symptomatiek van Mohammed en zich verdeeld opstelden en bleven twijfelen tussen epilepsie en andere geestesziekten. Zij waren er niet in geslaagd de juiste oorzaak te identificeren.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Tazagirl »

Jij gelooft die onzin? Ik kan ook zo een test plaatsen en zeggen dat ik een hooggeleerden ben, come on! Waar zijn je hersenen?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Manon »

Tazagirl schreef:Jij gelooft die onzin? Ik kan ook zo een test plaatsen en zeggen dat ik een hooggeleerden ben, come on! Waar zijn je hersenen?
Neen dat kan je niet.
Wijlen Herman Somers was nu eenmaal een professor Psychologie aan de universiteit van Gent, en dat ben jij nog lang niet zo te horen.

En naar mijn bescheiden mening zal je het ook nooit worden met die halve hersenpan van je.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Scarlatti »

Tazagirl schreef:Jij gelooft die onzin? Ik kan ook zo een test plaatsen en zeggen dat ik een hooggeleerden ben, come on! Waar zijn je hersenen?
spoken like a true moslimvolgeling, :evil:
zou ik ook doen in jouw plaats, stel je toch voor..
t toe te moeten geven dat je een gestoorde :turban: :evil: volgt en dat ook nog eens 'en masse' :roll: dat zegt toch wel het e.e.a. over die volgelingen nietwaar... je ziet ook goed de massahysterie en de plaatjes die ze meedragen tijdens hun 'uitjes' :ohmy:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Dhana »

Tazagirl schreef:Hallo ex-moslims,

Ik heb het echt met jullie te doen. Hoezo die omkeer? Werd je ooit mishandeld, gepest, slachtoffer van incest? Meestal hebben jullie hier mee te maken.
Maar dat betekent niet, dat je ongelovig moet worden of een islamfoob?
Vreemd dat je dat nooit hoort van christenen tegen christenen die zich tot de islam bekeerd hebben.

Vanwaar toch altijd die (verbale) agressie tegen ex-moslims? Misschien omdat Mo zelf het goede voorbeeld gaf? 600 mannelijke Joden op brute wijze liet afslachten (door handen en voeten te laten afklieven) en toen ze nog niet allemaal doodgebloed waren het mooiste meisje eruit pikte haar tot slavin maakte en haar vervolgens verkrachtte? Hoe zou jou dat lijken?? Je hele mannelijke familie afgeslacht ....en jij vervolgens eens lekker genomen door de moordenaar .....Of Aiasha trouwde toen ze 6 was en klaar kwam tussen haar benen totdat ze 9 was en volgens zijn zieke geest toen klaar was voor het echte werk... En dan noem je mensen die niets (meer) moeten hebben van de islam fobische patienten......

Een aparte definitie heb jij van psychische ziekten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door mercator »

Tazagirl schreef:Hallo ex-moslims,

Werd je ooit mishandeld, gepest, slachtoffer van incest?
Wat je daar komt op te noemen is gewone moslim-traditie, wordt zelfs aangeprezen en aangemoedigd in jullie ideologie.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door mercator »

Tazagirl schreef: Wat heb jij met de ziekte kanker? Laat mij raden jij bent een atheist?
Van Circe weet ik het niet :D , maar ik dus wel. Het idee dat er zoiets als een Godje of Allaahtje zou bestaan die ons in het oog houd en eea in een heilig boekje heeft laten opschrijven is gewoon te lachwekkend voor woorden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Manon »

Van Circe weet ik het niet
Ik ben een volgeling van GDPP(mhzpv) (het Groene Draakje met de Platte Pootjes (moge Hij Zijn Poten vegen)).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door mercator »

Ik denk er serieus aan een vervolg op de Koran te schrijven en een nieuwe wereldreligie te vestigen. Als ik een halve fles ouwe klare op heb zal het me niet moeilijk vallen om de stijl en strekking van het voorbeeld te evenaren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Anneke »

Tazagirl schreef:Hallo ex-moslims,

Ik heb het echt met jullie te doen. Hoezo die omkeer? Werd je ooit mishandeld, gepest, slachtoffer van incest? Meestal hebben jullie hier mee te maken.
Maar dat betekent niet, dat je ongelovig moet worden of een islamfoob?
De islam is een grote mishandeling, pesterij, incestgebeuren en marteling. Waarom zou je je daar niet van af mogen keren?

En waarom zo denigrerend over mensen die de islam haten? Mag dat niet? Mag je geen intense hekel hebben aan een fascistoïde ideologie? Moet alles maar in het voordeel zijn van islam? Mag alles en iedereen bekritiseerd worden, behalve de islam?
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Hayat »

Tazagirl schreef:Hallo ex-moslims,

Ik heb het echt met jullie te doen. Hoezo die omkeer? Werd je ooit mishandeld, gepest, slachtoffer van incest? Meestal hebben jullie hier mee te maken.
Maar dat betekent niet, dat je ongelovig moet worden of een islamfoob?
Niet iedere ex-moslim is islamofoob of ongelovig. Als je wel eens op paltalk komt is er een hele lieve ex-moslim genaamd nasrani. Die is totaal niet islamofoob en nu Christen.

Tja er zijn er die bijvoorbeeld veelvuldig verkracht zijn door hun Islamitische partner en toen islamofoob werden. Traumatische ervaring weetje. Heb echt te doen met ze.

Je kan alleen niemand ergens wat van verwijten. Wil een moslim een jood, christen, atheïst of whatsoever worden dan moet ie dat vooral doen.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door mercator »

Hayat schreef: Wil een moslim een jood, christen, atheïst of whatsoever worden dan moet ie dat vooral doen.
Dat zou ik maar niet hardop zeggen in Afghanistan, Iran of een of ander ander Moslim-paradijs hoor, dat zou je wel s heel duur te staan kunnen komen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Silly »

Ik ben niet verkracht of vermoord maar ik zie WEL in dat islam verderfelijk is..

Daar is geen trauma voor nodig, alleen een paar ogen, een hart en een stel hersens ;)

Misschien dat de afvalligen die eigenschappen ineens meester werden en toen bedachten: this is wrong!
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Manon »

Ik zou graag weten wat Sjoerd/Zakaria vindt van de diagnose van Mohammed die Herman Somers heeft gesteld en beschreven.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Yassine S
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 09, 2009 6:31 pm
Locatie: Casablanca

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Yassine S »

Bismillah ir rahman ir rahim

Qul ya ayyuhal kafiroun
La'a-budu ma ta'bu-doun
Wa la antum abidouna ma'a-bud
wa la ana'abidum-ma abadtum
wa la antum abiduna ma'a-bud
lakum deenukum wa liya deen


vertaling:
Ik vereer niet wat jij vereert
Nog zal jij vereren wat ik vereer.
En ik zal niet vereren wat jij vereert.
Aan u uw religie, en aan mij mijn religie.
Suffering is a Gift
~In it is hidden Mercy.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Scarlatti »

Nog zal jij vereren wat ik vereer.

nog= noch
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door Ariel »

Erg leuk Yassine. Van harte welkom op FFI. Altijd fijn als een moslim zich hier aanmeld zodat hij/zij ons wat wijzer kan maken wat betreft Islam en de Koran. Er is nog zo veel wat wij niet weten.

Alleen beste jongen, ik moet je even vertellen dat dit een geabrogeerd vers is..

Ik neem aan dat jij van abrogatie afweet?
Soera 2:106: "Welk teken [of vers] Wij ook opheffen of doen vergeten (abrogeren), daarvoor brengen Wij betere of daaraan gelijke."
Soera 13:39: "Allah doet te niet (abrogeert) wat Hij wil en bevestigt wat Hij wil en bij Hem is de oorsprong van het Boek."

we moeten namelijk bij lezing van de Koran rekening houden met een zogenaamde Mekkaanse en Medinensische periode. Maw, een Islam voorafgaand en een andere volgend op de Hidjra naar Medina. Verzen 2:256 en 109:6 behoren dan aan de Mekkaanse periode en het vers van het zwaard aan de Medinensische periode. Chronologisch gezien volgt het zwaardvers dus op de vreedzame lezingen.

Koran 9:5 (het berouw ook wel het zwaardvers genoemd) stelt : “Als de heilige maanden verstreken zijn, dood dan de veelgodendienaars waar jullie hen vinden, grijp hen, beleger hen en wacht hen op in elke mogelijke hinderlaag. Maar als zij berouw tonen, de salaat verichten en de zakaat geven, leg hen dan niets in de weg. God is vergevend en barmhartig.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door H.Numan »

Tazagirl schreef:Jij gelooft die onzin? Ik kan ook zo een test plaatsen en zeggen dat ik een hooggeleerden ben
Klopt. Er is een groot verschil: jij bent niet hoog geleerd. Je kan je Doctor Bibber noemen, maar dat verandert weinig. :smile:
Waar zijn je hersenen?
In jouw geval: op sterk water?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ex-moslims toch, wat sneu!

Bericht door H.Numan »

Yassine S schreef:vertaling:
Ik vereer niet wat jij vereert
Nog zal jij vereren wat ik vereer.
En ik zal niet vereren wat jij vereert.
Aan u uw religie, en aan mij mijn religie.
Dit is de taqqiya versie. In de echte versie is 'nog' door 'nochtans' vervangen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie