Ik getuig ik betuig allah is tuig

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.

ben ik een rasverrader, een gewone verrader of een ordinaire afvallige ?

ik ben gereed voor de hel
9
36%
ik ga later in de hemel de nu vrome moslims bedienen met ambrosia en sex ( ik ben een van de shone jongelingen )
4
16%
ik zou christen moeten worden
3
12%
ik zal door satan beloond worden met het vaderschap over allah
8
32%
ik dien me nederig terug te brengen naar mijn braaksel
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Ik getuig ik betuig allah is tuig

Bericht door Rechtsliberaal »

Dit voorval in Qalqiliya geeft alleen maar aan hoe Geert het bij het rechte eind heeft. Er is al een Palestina, namelijk Jordanië. Deze Arabieren willen geen democratie en willen die anonieme blogger dood hebben. De zogenaamde 'Palestijnse Autoriteit' is niets anders dan de zoveelste Arabische dictatuur en moet de Jordaan over worden gezet. Israël heeft het recht Judea, Samaria en Gaza te annexeren. De Islamitische en Arabische ingezetenen zijn moeten vervolgens een loyaliteitsverklaring ondertekenen waarin ze Israël erkennen als Joodse staat of ze rotten maar op naar een willekeurig Arabisch land.

Over Qalqiliya: Op mijn kaart van Israël staat dat het de meest westelijke nederzetting is onder Palestijns zelfbestuur, de Arabieren zijn daar verantwoordelijk voor civiele zaken, interne veiligheid en openbare orde. Qalqiliya is slechts 37 km van Tel Aviv verwijderd. Dus middeleeuws dictatoriaal moslimrecht is verwijderd van Tel Aviv op 35 minuten per auto. Het geeft aan dat het vredesproces een uitlevering van Israël aan de islamitische barbaren is, net als de 'vrijwillige' terugtrekking van Israël uit Gaza, ook dat is een uitlevering van Sederot aan Hamas.

Hamas of Abbas, er is geen enkel verschil.
Plaats reactie