Moslims verlaten hun geloof met miljoenen

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
sjun

Re: Moslims verlaten hun geloof met miljoenen

Berichtdoor sjun » Do Jun 09, 2016 7:49 am

Er valt altijd wel iets op te steken. Al was het maar over de BBC apologetie en het equivalent daarvan bij de NPO.

interview of Walid Shoebat on BBC
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Jul 31, 2016 8:37 pm

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Jul 31, 2016 9:28 pm

Zwartmeer schreef:
Islam Faith Collapsing? Muslims Find Jesus.

Ik ben atheist en zelfs een ongeschoolde idioot kan begrijpen dat het christendom superieur is aan de tweedehands heidense Arabische nutteloze achterbakse zelfmoord voddenbaalreligie islam die door Allah verwaarloosd is als het afvalputje van onze moderne kennisbeschaving. Logisch, want de enige betekenis die islam aan zijn bestaan kan geven is het weerzinwekkende gedrag van doorgaans laag geschoolde godsdienstwaanzinnige domme mensen, waaronder – helaas – ook veel Marokkanen gerekend dienen te worden.

Wanneer onze smerige huichelachtige cultuurverlakkers en onderkruiperige honden die zich als verantwoordelijke politici manifesteren hun verstand hadden gebruikt en aan hun fatsoen en logisch redeneren de voorkeur hadden gegeven, hadden zij gedaan zoals Hans van de Mortel doet: Mohammed de profeet vergelijken met de verlosser van de mensheid Jezus Christus. Ik heb het over mensen die graag willen geloven. Geloven in een god. Prima! Maar hecht dan tenminste waarde aan een god die duizendmaal minder erg is dan de god van de islammoslims. Hoe je ook over de god mag denken die door de joden en christenen is neergezet, hij is ergens nog te pruimen als beeld van onze gelijkenis. Allah is echter een weerzinwekkende god die gekenmerkt wordt door puur sadistische genoegens waarmee de Koran van zich doet spreken.

Hoe heeft dit degeneratieproces onder mohammedanen zo lang kunnen voort etteren?
Dat is mogelijk gemaakt door een ongeletterde pedofiele oversekste Arabier met een veel te dikke lul die ruim 1400 jaar geleden voor zichzelf was begonnen als profeet. Voordat het zover was, had hij seks met een meisje van negen jaar. Als excuus voeren moslims aan dat hij al met haar getrouwd was toen zij net zes was. Zijn verdere bedoelingen werden al heel snel duidelijk toen hij begon met het overvallen en beroven van handelskaravanen. Het afslachten van grote groepen tegenstanders die niets met zijn geloofspraatjes te maken wilden hebben was een vervolg hierop. Ondertussen neukte hij zich te barsten.

Dat anderhalf miljard moslims een kankertumor in hun hoofd hebben bewijst wel het feit dat zij het de gewoonste zaak van de wereld vinden dat de historische smerige praatjes van de Arabische terroristische oorlogsmisdadiger Mohammed beschouwd worden als zijnde afkomstig van Allah persoonlijk. Waarmee bewezen is dat Allah als de knecht van de profeet slechts een vieze smerige weerzinwekkende sadist is die mensen die hem niet aanstaan voor eeuwig en altijd laat branden in een hels vuur waarin zij nooit dood zullen gaan. Het uitschreeuwen van de helse pijnen verschaft Allah zijn bestaansrecht in de miserabele deplorabele moslimwereld die ten dode is opgeschreven.

Want de Tijdgeest heeft nog altijd aan de kant van kennisbeschaving gestaan.

Moslims zijn het meest walgelijke ondeugende volk ter wereld. Tijd om hen allen uit te kotsen voordat we erin stikken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Jul 31, 2016 9:55 pm

'Hans van de Mortel' schreef: Ik ben atheist en zelfs een ongeschoolde idioot kan begrijpen dat het christendom superieur is aan de tweedehands heidense Arabische nutteloze achterbakse zelfmoord voddenbaalreligie islam die door Allah verwaarloosd is als het afvalputje van onze moderne kennisbeschaving. Logisch, want de enige betekenis die islam aan zijn bestaan kan geven is het weerzinwekkende gedrag van doorgaans laag geschoolde godsdienstwaanzinnige domme mensen, waaronder – helaas – ook veel Marokkanen gerekend dienen te worden.

Ik ben ook een atheïst, zoals je wist. Als het zo zou zijn dat alle moslims zich tot het christendom zouden bekeren dan sluit ik het onderwerp religie meteen af en ga ik me ergens anders mee bezighouden. Ik ga zeker geen christendom kritische stukjes schrijven of zo.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Jul 31, 2016 10:27 pm

Zwartmeer schreef:Ik ben ook een atheïst, zoals je wist. Als het zo zou zijn dat alle moslims zich tot het christendom zouden bekeren dan sluit ik het onderwerp religie meteen af en ga ik me ergens anders mee bezighouden. Ik ga zeker geen christendom kritische stukjes schrijven of zo.

Je maakt een ernstige denkfout amice! Moslims nemen zeer zeker onderdelen van hun gebruiken mee. Dat is de reden dat het christendom zulke gewelddadige perioden heeft doorgemaakt. Door woeste heidense stammen zich te laten bekeren tot het christendom. Het ware christendom bestond uit een stelletje langharige softies die geen vlieg kwaad deden. Was dit maar zo gebleven. Nee! Ook het christendom dient met de reden en logica bestreden worden. Ach, laat maar zitten! Het is vechten met woorden tegen de bierkaai. De wereld bestaat voor 95% uit domme mensen. En dat zijn bijna allemaal gelovige mensen in God. Mocht iemand zeggen: "ik geloof in een almacht," dan zul je mij geen commentaar horen geven. Dat klinkt duizendmaal aantrekkelijker dan het door mensen in elkaar gefrutselde godsbegrip. En dat heeft dan weer te maken met mijn logische redenering dat er geen intelligentie kan bestaan zonder dat er intelligentie aan te pas is gekomen. Maar . . . over die intelligentie (almacht), daar weten we helemaal niks van. Vevelend en misschien ook wel jammer of beter van niet, dat ook nog.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Aug 02, 2016 3:10 pm

Dat er geprobeerd wordt om te rondselen voor de jihad onder migranten is erg.
Nog erger is het dat er zending wordt bedreven in migrantenkampen op Lesbos.
'Hulpverleners wilden islamitische vluchtelingen bekeren in Grieks kamp'
Hulpverleners hebben de afgelopen maanden zeker twee keer 'bekeringsformulieren' uitgedeeld in Arabische versies van de Bijbel. Daarin werd asielzoekers gevraagd een verklaring te ondertekenen.

In de verklaring stond: 'Ik weet dat ik een zondaar ben (..) Ik vraag Jezus mijn zonden te vergeven en mij het eeuwige leven te schenken. Mijn wens is zijn woord te gehoorzamen en lief te hebben.'
http://www.volkskrant.nl/buitenland/-hulpverleners-wilden-islamitische-vluchtelingen-bekeren-in-grieks-kamp~a4350312/
En wiens schuld is dat? Artsen zonder Grenzen een dergelijke NGO's.
Volgens de asielzoekers in kamp Moria werden de formulieren door vertegenwoordigers van Euro Relief, een Griekse liefdadigheidsinstelling, uitgedeeld. [...]
Euro Relief is de grootste hulporganisatie die actief is in kamp Moria. Nadat de EU afgelopen maart een akkoord met Turkije sloot over de aanpak van de vluchtelingencrisis, trokken andere hulporganisaties zich uit protest terug uit het kamp. Moria staat onder toezicht van het Griekse ministerie van Migratie, maar het dagelijks leven wordt begeleid door hulporganisaties.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

sjun

Berichtdoor sjun » Ma Aug 08, 2016 9:30 pm

Are Muslims Being Forced to Convert to Christianity? (David Wood)

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Terug naar “Getuigenissen van ex-moslims”