Ik ben geinteresseerd in ex moslims

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Jasmijn

Ik ben geinteresseerd in ex moslims

Berichtdoor Jasmijn » Za Feb 14, 2004 8:01 am

Ik wil graag de verhalen horen van ex moslims,,,waarom ze geen moslim meer zijn,hoe hun familie reageerde,,eventueel vrouw,kinderen,,of die ook naar de andere godsdienst zijn geswitched of niet etc etc etc.
Of zijn hier geen bekeerden???????

latife

Berichtdoor latife » Wo Mar 10, 2004 9:28 pm

Beste Jasmijn,

Je kan mijn getuigenis hier op dit forum lezen.
Omdat je vraagt naar de reactie van mijn familieleden, zal ik op deze vraag antwoorden.
Ik kan hen niets zeggen over dat ik geen moslima meer ben, als zij iets zouden te weten komen, word ik door de familie niet meer aanvaard en mijn ouders zijn allebei al oudere mensen, zodat zij er misschien ziek van kunnen worden.
Ik moet dus met dit geheim leven.
Maar dat is niet voor niets, ik heb een dochter en haar kan ik later als vrije vrouw zien leven, dat is nu voor mij belangrijker.
Mijn man denkt soms wel dat ik weinig geloof aan de dag leg, maar ook aan kem heb ik niets gezegd, hij zou anders willen gaan scheiden en dan zal ik financieel zeker in de put geraken, ook omdat mijn ouders mij dan niet zouden steunen.
Je ziet, ik heb geen keuze, het is voor mij en ook voor vele vrouwen zoals ik onmogelijk om openlijk te zeggen wat we denken, want dan hebben we geen familie en geen leven meer. Misschien worden onze kinderen ook dan nog weggenomen van ons!
Wat denk jij over dit alles? Vind jij dat het moet mogelijk zijn om ex-moslima te zijn, zonder alles te verliezen?

Latife
Zolang in moslimlanden 50% van de bevolking in slavernij leeft, is vooruitgang onmogelijk!

rosemountain

Berichtdoor rosemountain » Ma Apr 05, 2004 10:46 pm

Jasmijn

waarom ben je in ex-moslims geinteresseerd?
Ben je de VD van de ene of andere ''liefdevolle'' moslim organisatie
Wat zou je als goede moslim of moslima aan die mensen zeggen?
Moeten ze van jou gestraft worden?

skonk4

Berichtdoor skonk4 » Do Jun 02, 2005 10:10 am

Jasmijn, veel meer getuigen hebben gesproken in the Engelse versie van FFI. Je kan ze ook lezen op www.answeringislam.org :
http://www.answeringislam.org/Testimonies/index.html

Terug naar “Getuigenissen van ex-moslims”