bekeerde moslims

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

bekeerde moslims

Bericht door Silly »

http://www.youtube.com/watch?v=38Ye6ijf20U

ik weet niet of deze al eerder gepost is :oops: zoekmachine vondem in elk geval niet (A)

maar wat een topman op het filmpje. hij was de eerste die me deed twijfelen aan de islam... totdat ik hem hoorde spreken had ik er nog alle respect voor, dat is nu dus volledig verdwenen.

het gaat om father zakaria, een christen waarvan het hoofdje flink wat centjes waard is :wink:

nu heeftie dus zijn eigen tvprogramma

de link naar zijn site met filmpjes: [url]
http://www.islameyat.com/english/audio/ ... _faith.htm
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Father Zakaria Boutros,(koptische priester)

De kennis van deze man is ongekend.
Ik heb hem pas nog in discussie gezien met Islamitische geleerde ze konden zijn teksten met geen mogelijk weerleggen.
De discussie eindigde ook met gescheld jegens deze vredelievend man.


Dankzij Zakarie boutros zijn er al 500 moslims bekeerd in Egypte
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

duizenden over de hele wereld :D

zijn programma is elke dag op tv.. (wel satteliet :oops: ) en hij heeft een chatroom waarin mensen zich dagelijks van de islam afkeren...

hij is vogelvrij verklaard... maar gelukkig laat hij zich niet klein krijgen door die dieren :evil:
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Dank Silly.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Plaats reactie