het plan was om de kerken aan te vallen en te verwoesten

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

een boom herkent men aan zijn vruchten meisje...


deze vruchten zijn verrot... niet een of twee.. het overgross vd meerderheid is verrot kwa denken. hoe kan de boom dan nog goed zijn?
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Jij wil weten wat de Islam is, waarom praat je over Moslims? Een Moslim kan zondes plegen en dus imperfect zijn, de Islam niet.
Niet 2 dingen door elkaar halen.
Wat jammer dat er zoveel imperfecte moslims zijn.
Ik denk dat je maar een handvol perfecte moslims over houd, als ik alle kranten artikelen over de misdaden die moslims plegen lees. Deze misdadigers zijn dus allemaal moslims die zich niet aan de koran houden. Wow!!!! hoe zou dat nou komen. Wel eens aangedacht?

Da's afhankelijk waarin je gelooft. Geloof je in het Jodendom of Christendom dan ben jij een gelovige en dan zie ik je dus ook als een gelovige. Immers de Joden en Christenen worden in de Koran meerdere malen als de mensen van het Boek genoemd.
Mis schat...

Joden en Christenen mogen dan in de Koran meerdere malen als de mensen van het Boek genoemd worden, maar dit staat ook in de koran.

5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner.

5.60 Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."


9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.



Dat is triest, maar helaas kan men de tijd niet meer terugzetten. Ik denk niet dat het zomaar gebeurd is. Immers het komt meestal van twee kanten en het zal vast wel een reden hebben.
Absoluut had dit een reden.
Moslims wilde deze mensen bekeren tot de islam, en deze mensen wilde geen moslim worden, vandaar dat ze afgeslacht zijn.
Voila... Had je dit zelf niet kunnen bedenken?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Chaimae schreef:
Nadia schreef: Chaimea,

Ik ben slecht gehumeurd, dan weet je dat alvast maar toch wil ik even met je praten.

Miljoenen slachtingen door moslims hebben JIJ en ik zojuist gehoord, kan zijn dat ik het eerder heb gehoord maar zoveel info heb ik in de loop der tijd voorbij zien komen en daar kan weleens wat uitglippen maar nu heeft dit verhaal mij vastgehouden.

Ik moest werkelijk kosten en wat doet chaimae nadat zij dit voor het eerst vernomen heeft, ( want je wist het niet aan je reactie te zien) zij gaat doodleuk op dezelfde topic door met haar gepreek over "de schoonheid van de islam".

Ik kan er met mijn pet niet bij of ik moet van een andere planeet komen, ik weet het niet meer dus nu even een vraagje, eigenlijk 2 vragen.

1: Ben ik een ongelovige? oftewel, Zie jij mij als een ongelovige?

2: "Wat heeft het slachtingsverhaal met je gedaan" nadat je zojuist gehoord hebt over die miljoenen hindoe-slachtingen die in de naam van de islam zijn gebeurd? kom niet met hitler of bush als tegenargument want met hen heb ik niets te schaften.
dus nogmaals, wat heeft het met je gedaan, geestelijk en gevoelsmatig?

nadia
Jij wil weten wat de Islam is, waarom praat je over Moslims? Een Moslim kan zondes plegen en dus imperfect zijn, de Islam niet.
Niet 2 dingen door elkaar halen.

Da's afhankelijk waarin je gelooft. Geloof je in het Jodendom of Christendom dan ben jij een gelovige en dan zie ik je dus ook als een gelovige. Immers de Joden en Christenen worden in de Koran meerdere malen als de mensen van het Boek genoemd.

Dat is triest, maar helaas kan men de tijd niet meer terugzetten. Ik denk niet dat het zomaar gebeurd is. Immers het komt meestal van twee kanten en het zal vast wel een reden hebben.
"Islam" zet "moslims" aan tot misdaden.

Wil als christen helemaal niet erkent worden als gelovige door dat boek. Dat al die Hindoes afgemaakt zijn heeft direkt te maken met het de oorlog verklaren aan de zogenaamde ongelovigen.

Jij bent direkt medeschuldig aan het doden van ongelovigen door je opstelling hier.

Veel geluk in je hemel na je dood.
De boom herken je aan zijn vruchten
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Wat jammer dat er zoveel imperfecte moslims zijn.
Ik denk dat je maar een handvol perfecte moslims over houd, als ik alle kranten artikelen over de misdaden die moslims plegen lees. Deze misdadigers zijn dus allemaal moslims die zich niet aan de koran houden. Wow!!!! hoe zou dat nou komen. Wel eens aangedacht?
Inderdaad. Dat is erg jammer. De Moslims zijn niet perfect het zijn mensen die fouten maken en zich niet aan alle regels van de Islam houden. Maar gelukkig is Allah barmhartig. De misdadigers waar jij het over hebt dat zijn mensen die denken alles in de Koran begrepen te hebben, wat eigenlijk niet zo is. De Moslims zijn imperfet, maar de Islam is perfect.



Mis schat...

Joden en Christenen mogen dan in de Koran meerdere malen als de mensen van het Boek genoemd worden, maar dit staat ook in de koran.

5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner.

5.60 Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."


9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

Je mag ze niet tot je vriend nemen. Dat wilt niet zeggen dat zij niet naar de Hemel gaan. Volgens de Koran gaan ze namelijk wel naar de Hemel. Alles heeft een rede en dat dus ook. Joden en Christenen zijn gewoon niet te vertrouwen, niemand is te vertrouwen. Dus wat dat betreft heeft de Koran gelijk ook.


Absoluut had dit een reden.
Moslims wilde deze mensen bekeren tot de islam, en deze mensen wilde geen moslim worden, vandaar dat ze afgeslacht zijn.
Voila... Had je dit zelf niet kunnen bedenken?
Altijd leg jij de schuld bij de Moslim neer. Je hebt echt een heke aan de Moslims hé?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Alles heeft een rede en dat dus ook. Joden en Christenen zijn gewoon niet te vertrouwen, niemand is te vertrouwen. Dus wat dat betreft heeft de Koran gelijk ook.
Moslims zijn gelukkig wel te vertrouwen.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Joden en Christenen zijn gewoon niet te vertrouwen,
dit doet het hem echt :shock:

welk recht heeft de koran om dit te zeggen? waarom zegt de bijbel dit niet? waarom is er geen andere religie die dit soort onzin uitkraamt?

en waarom discussieer je hier nog. de helft van de mensen hier is toch niet te vertrouwen...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Allah weet beter. Alles heeft een reden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Allah is een verzinsel van een pervers iemand. Alle Goddelijke openbaringen zijn niks anders dan Mohammeds immorele gedrag te rechtvaardigen.

Mohammed had een oogje op zijn schoondochter. Spontaan kwam Soera 33:37.

Mohammeds vrouwen werden jaloers toen hij een oogje had op een slaaf. Spontaan kwam Soera 66:1-5.

Dat is de hele Koran. Er is helemaal niks Goddelijks aan.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Chaimae schreef:Allah weet beter. Alles heeft een reden.
als dat zo is, waarom neem je het heft dan in eigen hand?
waarom die aanslagen? waarom die haat?

misschien wilt allah wel dat palestijnen arm zijn, misschien wilt allah wel dat er oorlog is in arabische landen. waarom gefrustreerd?
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Allah weet beter Sara.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Chaimae schreef:Allah weet beter Sara.
hoe durf je dan tegen hem in te gaan?


allah bestaat niet... allah is haat
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Stagfirallah. Ga je mondje wassen.

Ik weet dat jij niet in Allah gelooft, dat is dan jou probleem.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae schreef:Allah weet beter Sara.
Wat weet Allah beter. Geloof jij in een God die scheld? Nooit van mijn leven.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Stagfirallah. Ga je mondje wassen.

Ik weet dat jij niet in Allah gelooft, dat is dan jou probleem
Ze gelooft in een Allah, maar niet één zoals de Koran die beschrijft.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Stagfirallah. Ga je mondje wassen
waarom? ik ben niet degene die aanzet tot haat liefje :wink:


ik geloof inderdaad neit in hem.. ik weiger te geloven in iemand die mij niet erkent en ziet als een dier
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dat is jou probleem. Weet dat Allah swt je ziet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae, weet je wat ik van je vind?


Een looser. Niks meer, niks minder.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Chaimae schreef:Dat is jou probleem. Weet dat Allah swt je ziet.
waaaaaarom ga je dat niet zeggen aan die dieren die zichzelf opblazen? of die beesten die nu plannen maken om mensen te vermoorden?

waarom zeg je dat niet aan zij die zo gehersenspoeld zijn dat ze kinderen de keel door kunnen snijden voor allah?

waarom aan mij? ik heb mijn god gevonden, en die verlaat ik nooit voor een bruut
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Lodewijk Nasser schreef:Chaimae, weet je wat ik van je vind?


Een looser. Niks meer, niks minder.

Als jij nu voor me stond dan had je een klap op je gezicht kunnen verwachten. Hoe durf je.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae,

Jij bent voor mij de eeuwige verliezer.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Silly schreef:
Chaimae schreef:Dat is jou probleem. Weet dat Allah swt je ziet.
waaaaaarom ga je dat niet zeggen aan die dieren die zichzelf opblazen? of die beesten die nu plannen maken om mensen te vermoorden?

waarom zeg je dat niet aan zij die zo gehersenspoeld zijn dat ze kinderen de keel door kunnen snijden voor allah?

waarom aan mij? ik heb mijn god gevonden, en die verlaat ik nooit voor een bruut

Daar kan ik niks aandoen. Ik ben ook blij met mijn geloof en Allah swt dankbaar dat ik in een Islamitisch gezin ben opgegroeid. Nooit zal ik mijn geloof verlaten, omdat ik gewoon teveel van mijn geloof hou.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Lodewijk Nasser schreef:Chaimae,

Jij bent voor mij de eeuwige verliezer.

Jij bent de verliezer in het Hiernamaals.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Aangezien ik in de hemel moet komen mag jij niks zeggen of ik ga slaan.
De boom herken je aan zijn vruchten
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Als een immoreel mens als Mohammed naar de hemel gaat, gaat we allemaal.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

In you'r dreams. Bereid jij je nou maar alvast voor de Hel. Loser!
Laatst gewijzigd door Chaimae op za feb 10, 2007 6:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie