Dini, How Lord Jesus Guided this Muslim lady !

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Dini, How Lord Jesus Guided this Muslim lady !

Bericht door nadia »

movie: How Lord Jesus Guided this Muslim lady, the story of Dini.

An Indonesian Muslim teenager let down by family, friends and society, became a Christian the night Jesus appeared to her in a vision. That special night was Lailatul Qadar when Muslims individualize their prayers to Allah.
From the moment she saw Jesus, His peace filled her heart and stayed with her even as persecution began.

http://www.youtube.com/watch?v=_g9WuKmL1Hk
Laatst gewijzigd door nadia op zo feb 18, 2007 7:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Heyy nadia,,

Ben je je eigen videotheek begonnen :wink:
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ric0 schreef:Heyy nadia,,

Ben je je eigen videotheek begonnen :wink:
sorry als je dit niet leuk vind maar ik ben inderdaad sinds gisteren naar filmpjes gaan kijken en een aantal heb ik hier geplaatst, vind je het erg?

komt eigenlijk door jouw, met jou filmlink van khalil ben ik verder gaan zoeken........

ik zou wel een videotheek willen hebben op ffi (maar dat mag niet denk ik) met allerlei verschillende getuigenissen want elk verhaal is uniek en wie weet wat het met mensen kan doen.

liefs nadia
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Ik vind het juist heel leuk dat je dit doet....
Ik vind dat we veel van deze verhalen kunnen leren.
Wat je al zei elk verhaal is uniek...

EEn tip Vul bij search op youtube ....alwayskafir....Je krijgt dan een hele hoop getuigenissen van ex moslims...
en op deze site vind je Joden die Jezus hebben aangenomen
http://www.youtube.com/profile?user=oallos


Veel kijk plezier

Ric0
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Dank Nadia en Rico


Eigenlijk verdien ik de eer. :lol: Ik begon met het posten van video's. Always_Kafir van FFI is daarmee begonnen, waarbij hij de moslimpropagandamachine goed van repliek dient.

Nadia, probeer er een Nederlandstalige draai aan te geven, want Ariel is streng tegen Verengelsing.

PS Je bent vergeten de link te plaatsen.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Lodewijk Nasser schreef:Dank Nadia en Rico


Eigenlijk verdien ik de eer. :lol: Ik begon met het posten van video's. Always_Kafir van FFI is daarmee begonnen, waarbij hij de moslimpropagandamachine goed van repliek dient.

Nadia, probeer er een Nederlandstalige draai aan te geven, want Ariel is streng tegen Verengelsing.

PS Je bent vergeten de link te plaatsen.
bedankt lodewijk,ik heb de link alsnog geplaatst.
wie strijk hier met de eer, ikke niet hoor :lol:

moet ik het nu gaan vertalen, ik hoop het niet want mijn engels is al zo slecht dus daar begin ik niet aan en daarbij staan er op deze forum zoveel moeilijk engelstalige artikelen dus een kort uitleg in het engels kan geen kwaad naar mijn idee.

mocht ariel hier alsnog niet blij mee zijn dan hoor ik dat wel neem ik aan.
Plaats reactie