'Heeft u gedroomd van een Man in het wit?'

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Van de zomer zag ik allemaal mannen in witte pakken. Ik dacht dat mijn tijd gekomen was, bleken het Sensation-gangers te zijn.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

als die dromen de mensen van de islam verwijderd kan houwen... keep on dreaming dan 8)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 5:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Bedankt voor je welkom.

Jammer dat je radicaliseert door mijn berichten, toch voel ik me niet verantwoordelijk, zelfs al probeer ik mijn mening zo voorzichtig mogelijk op te schrijven, dan nog krijg ik je over me heen als er ook maar iets niet bij je overtuiging aansluit. Zelf provoceer je veel richting islam/moslims, daar heb ik over het algemeen niks op tegen, maar dan moet je zelf vind ik ook ergens tegen kunnen. Als jij reden ziet om op basis van mijn berichten te radicaliseren dan staat dat gelijk aan het in gebouwen vliegen door moslims naar aanleiding van wat jij soms schrijft.

Ben jij homo?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Weet je wat ik raar vind

Hij kom alleen bij moslims en niet bij de andere gelovigen...

Ik geloof dat dat Jezus vzmh niet is maar Satan.
Als Jezus vzmh respectvol was dan zou hij hun geloof met rust laten maar ja....
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

ajax schreef:Weet je wat ik raar vind

Hij kom alleen bij moslims en niet bij de andere gelovigen...

Ik geloof dat dat Jezus vzmh niet is maar Satan.
Als Jezus vzmh respectvol was dan zou hij hun geloof met rust laten maar ja....
Volgens de Islam kan Shaitan zich niet voordoen als een profeet van de islam. Jezus is volgens Moslims de profeet Isa dus een droom over Jezus kan niet van de Duivel komen.

Volgens Paulus kan de duivel zich wel als een Engel van het licht voordoen. De enige manier waarop je hem kan herkennen is aan zijn boodschap die tegen het Evangelie in zal gaan.

Dit is niet mijn probleem. Ik ben geen Christen en geen Moslim. ik geloof niet in een persoonlijk kwaad als de Duivel. Dat beschouw ik namelijk als het ontwijken van persoonlijke verantwoordelijkheid. Bovendien ontken je op die manier de eenheid van God. Geloof in de Duivel is een vorm van dualisme. Je zegt dan namelijk dat er naast God een vrijwel even machtige entiteit bestaat.

Wat mij betreft is de Islam bijna geheel afgodisch en geldt hetzelfde voor een groot deel van alle Christelijke stromingen. Het vrijwel aanbidden van avatars, profeten en heiligen beschouw is als een obstakel naar verlichting. Als je iets aanbidt plaats je het buiten jezelf en streef je het zelf niet meer na. Een bewonderd persoon dient hooguit als voorbeeld te dienen en niet als idool. Als je zegt dat God alleen in het verleden met boodschappers communiceerde, dan sluit jij je af voor God.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Volgens Paulus kan de duivel zich wel als een Engel van het licht voordoen. De enige manier waarop je hem kan herkennen is aan zijn boodschap die tegen het Evangelie in zal gaan.
ajax.. lees dit heeeeel goed wilje..
8Als iemand aankomt met een andere leer dan het goede nieuws dat u van mij gehoord hebt, moet u hem uit de weg gaan als een vervloekte; zelfs al zou ik het zijn of een engel uit de hemel.

9Ik zeg het nog eens: Als iemand u een andere leer brengt dan het goede nieuws, dat u van ons ontvangen hebt, moet u hem uit de weg gaan. Zo iemand is een vloek.
de enige engel die later met ander nieuws kwam was gibriel.. waar ofniet?
Als je zegt dat God alleen in het verleden met boodschappers communiceerde, dan sluit jij je af voor God.
dat is waar linda, en daar ben ik het ook vaak niet mee eens wat mijn eigen kerk betreft. die gaat er ook van uit dat god nu zich niet meer manifesteert als vroeger. dit toont totaal het verkeerde aan wat de godsdienst betreft.
Je zegt dan namelijk dat er naast God een vrijwel even machtige entiteit bestaat.
vrijwel is nog niet helemaal. en eigenlijk is dat ook niet waar het christendom voor staat.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Als je zegt dat God alleen in het verleden met boodschappers communiceerde, dan sluit jij je af voor God.
dat is waar linda, en daar ben ik het ook vaak niet mee eens wat mijn eigen kerk betreft. die gaat er ook van uit dat god nu zich niet meer manifesteert als vroeger. dit toont totaal het verkeerde aan wat de godsdienst betreft.
Beste Silly,

Het Nieuwe Testament laat echter wel de mogelijkheid dat God direct met mensen communiceert open. De uitstorting van de Heilige Geest tijdens Pinksteren wordt doorgaans zelfs als een explicite belofte gezien van God aan de mensheid.

Paulus verwijst in zijn brieven naar mensen die profeteren en in tongen spreken. Hij vindt het normaal dat vrouwen dit doen zolang ze zich fatsoenlijk kleden als ze dit in het openbaar doen.

1 Korintiërs 14:1-5
Jaag de liefde na en streef naar de gaven van de Geest, vooral naar die van de profetie. Iemand die in klanktaal spreekt, spreekt niet tot mensen maar alleen tot God. Niemand kan hem verstaan, want door toedoen van de Geest spreekt hij onbegrijpelijke taal. Maar iemand die profeteert spreekt tot mensen, en wat hij zegt is opbouwend, troostend en bemoedigend. 4 Iemand die in tongen spreekt is daar alleen zelf bij gebaat; iemand die profeteert doet dat ten bate van de gemeente. 5 Ik zou willen dat u allen in tongen kon spreken, maar ik wil nog liever dat u profeteert. Iemand die profeteert is nuttiger dan iemand die in tongen spreekt, tenzij hij uitlegt wat hij zegt, zodat de gemeente er baat bij heeft.


1 Korintiërs 11:4-5 Iedere man die met bedekt hoofd bidt of profeteert, maakt zijn hoofd te schande. Maar een vrouw maakt haar hoofd te schande wanneer ze met onbedekt hoofd bidt of profeteert, want ze is in dat geval precies hetzelfde als een kaalgeschoren vrouw. Een vrouw die haar hoofd niet bedekt, kan zich maar beter laten kaalknippen. Wanneer ze dat een schande vindt, moet ze haar hoofd bedekken.

Vrouwen zonder hoofdbedekking werden in de gemeenschap waar in Paules leefde als losbandig gezien. Prostituees waren vaak kaalgeschoren of liepen met onbedekt haar. Paulus zet zich ook tegen het Jodendom af, omdat Joodse mannen geacht worden hun hoofd te bedekken op een heilig moment. Mozes bedekte bijvoorbeeld zijn hoofd toen hij de brandende braambos zag. Vrome Orthodoxe Joodse mannen dragen om die reden altijd een keppeltje. Je weet immers nooit wanneer je een heilig moment tegenkomt.

Ik ben niet zo te spreken over veel uitspraken die Paulus over vrouwen doet, maar hij schrijft tenminste dat vrouwen kunnen profeteren iets dat volgens de islam onmogelijk is voor iedereen die na Mohammed is geboren.

Met vriendelijke groet,

Linda
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

linda
we zitten op één lijn wat dit betreft denk ik (afgezien van het feit of we het geloven of niet)
maar hij schrijft tenminste dat vrouwen kunnen profeteren iets dat volgens de islam onmogelijk is voor iedereen die na Mohammed is geboren.
en daarmee tonen ze enkel de onoverbrugbare kloof tussen de mensen en 'allah' aan, religie heeft dus geen nut op die manier.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ik heb zo'n "lichtdroom" gehad, meerdere malen zelfs, er zit alleen wel enige jaren tussen de eerste en de laatste lichtdroom.

het licht dat je te zien krijgt is een heel vreemd licht, iets wat ik niet kan vergelijken met het normaal licht.
Laatst gewijzigd door nadia op vr apr 20, 2007 11:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:ik heb zo'n "lichtdroom" gehad, meerdere malen zewlfs, er zit alleen wel enige jaren tussen de eerste en de laatste lichtdroom.

ps: het licht dat je te zien krijgt is een hele vreemde licht, iets wat ik niet kan vergelijken met het normaal licht.
Shaitan heet dat
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

ajax schreef:
nadia schreef:ik heb zo'n "lichtdroom" gehad, meerdere malen zewlfs, er zit alleen wel enige jaren tussen de eerste en de laatste lichtdroom.

ps: het licht dat je te zien krijgt is een hele vreemde licht, iets wat ik niet kan vergelijken met het normaal licht.
Shaitan heet dat
Trollen heet dit.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Linda Danvers schreef:
ajax schreef:
nadia schreef:ik heb zo'n "lichtdroom" gehad, meerdere malen zewlfs, er zit alleen wel enige jaren tussen de eerste en de laatste lichtdroom.

ps: het licht dat je te zien krijgt is een hele vreemde licht, iets wat ik niet kan vergelijken met het normaal licht.
Shaitan heet dat
Trollen heet dit.
psychotisch heeft dit.
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Rust schreef:
ik heb zo'n "lichtdroom" gehad, meerdere malen zewlfs, er zit alleen wel enige jaren tussen de eerste en de laatste lichtdroom.

ps: het licht dat je te zien krijgt is een hele vreemde licht, iets wat ik niet kan vergelijken met het normaal licht.

psychotisch heeft dit.
Sorry hoor. En dat zegt iemand die in Jinns geloofd en in de reis van Mohammed naar de hemel.
Hoe ver kan je zakken.

Tsssssssssssss. :?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ajax schreef:Weet je wat ik raar vind

Hij kom alleen bij moslims en niet bij de andere gelovigen...

Ik geloof dat dat Jezus vzmh niet is maar Satan.
Als Jezus vzmh respectvol was dan zou hij hun geloof met rust laten maar ja....
jij weet van geen toeters of bellen, jezus komt bij vele in hun dromen, snachts en overdag, zowel bij de christenen maar zeer zeker ook bij andersgelovige zoals de moslims.

oja, je vergeet een belangerijk puntj.
jezus heeft nooit een religie opgezet, voor hem zijn we allemaal gelijk en wie hem zoekt zal hem vinden.
in zijn hart, in zijn dromen of waar dan ook.

jezus wil niemand PIKKEN hoor, hij wil ze blijkbaar laten zien wat het beste voor ze kan zijn willen ze weten hoe verder te kunnen wandelen in de liefde, een breed uitgemeten liefde wel te verstaan.
bij jezus gaat het om de liefde waar jezus niet over uitgepsroken raakte, liefde voor je medemens en dat gaat automatisch over naar liefde voor elk schepsel, dus niet liefde voor je medegelovige zoals allah beschreef maar voor IEDER mens, gelovig of niet, dat maakt hem niets uit.

afgelopen jaren blijken miljoenen moslims jezus in hun dromen ontvangen te hebben en daarom bekeren miljoenen moslims zich en hier zal het echt niet bij blijven, geloof me.
er is iets heel bijzonders aan de gang als het om jezus en de moslims gaat, dat zul je nog wel gaan inzien zolang je je roze bril maar niet ophoud, zodra je deze af gaat zetten zul je door je heldere bril gaan zien wat er echt gaande is.

ps: ik ben geen geleerde hoor, ook niet van de bijbel.

mvg nadia
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:
ajax schreef:Weet je wat ik raar vind

Hij kom alleen bij moslims en niet bij de andere gelovigen...

Ik geloof dat dat Jezus vzmh niet is maar Satan.
Als Jezus vzmh respectvol was dan zou hij hun geloof met rust laten maar ja....
jij weet van geen toeters of bellen, jezus komt bij vele in hun dromen, snachts en overdag, zowel bij de christenen maar zeer zeker ook bij andersgelovige zoals de moslims.

oja, je vergeet een belangerijk puntj.
jezus heeft nooit een religie opgezet, voor hem zijn we allemaal gelijk en wie hem zoekt zal hem vinden.
in zijn hart, in zijn dromen of waar dan ook.

jezus wil niemand PIKKEN hoor, hij wil ze blijkbaar laten zien wat het beste voor ze kan zijn willen ze weten hoe verder te kunnen wandelen in de liefde, een breed uitgemeten liefde wel te verstaan.
bij jezus gaat het om de liefde waar jezus niet over uitgepsroken raakte, liefde voor je medemens en dat gaat automatisch over naar liefde voor elk schepsel, dus niet liefde voor je medegelovige zoals allah beschreef maar voor IEDER mens, gelovig of niet, dat maakt hem niets uit.

afgelopen jaren blijken miljoenen moslims jezus in hun dromen ontvangen te hebben en daarom bekeren miljoenen moslims zich en hier zal het echt niet bij blijven, geloof me.
er is iets heel bijzonders aan de gang als het om jezus en de moslims gaat, dat zul je nog wel gaan inzien zolang je je roze bril maar niet ophoud, zodra je deze af gaat zetten zul je door je heldere bril gaan zien wat er echt gaande is.

ps: ik ben geen geleerde hoor, ook niet van de bijbel.

mvg nadia
Die mensen weten niet eens wat de bijbel is.

Die Mijn geboden heeft, en dezelve bewaart, die is het, die Mij liefheeft; en die Mij liefheeft, zal van Mijn Vader geliefd worden; en Ik zal hem liefhebben, en Ik zal Mijzelven aan hem openbaren.


Dus het kan nooit Jezus zijn :smile:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Welke mensen weten niet wat de Bijbel is? Jij bent er in ieder geval een.
Verder snap ik niet wat je met je laatste citaat wilt bereiken...
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ilona schreef:Welke mensen weten niet wat de Bijbel is? Jij bent er in ieder geval een.
Verder snap ik niet wat je met je laatste citaat wilt bereiken...

Die mensen zijn niet bewust van de Bijbel en kennen Jezus niet dus het kan nooit Jezus zijn
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ik denk dat ik gisteren een aardappel heb gefrituurd die een hoger iq had dan jij ajax. Hij was lekker.

Kan je nog es zeggen waarom dat niet kan ? Want je bent jezelf belachelijk aan het maken.

Ow tussen haakjes ... ik heb een bril. Dus ik zie al heel erg lang 1 tekort in de schepping elke seconde van mijn leven.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

tomc schreef:Ik denk dat ik gisteren een aardappel heb gefrituurd die een hoger iq had dan jij ajax. Hij was lekker.

Kan je nog es zeggen waarom dat niet kan ? Want je bent jezelf belachelijk aan het maken.

Ow tussen haakjes ... ik heb een bril. Dus ik zie al heel erg lang 1 tekort in de schepping elke seconde van mijn leven.
Zie hier idioot:

Die Mijn geboden heeft(hebben ze niet), en dezelve bewaart(ook niet), die is het, die Mij liefheeft(ook niet); en die Mij liefheeft, zal van Mijn Vader geliefd worden; en Ik zal hem liefhebben, en Ik zal Mijzelven aan hem openbaren.

Volgorde voordat Jezus in je ""dromen komt""

Christen worden
Bijbel behouden
Jezus liefhebben

Droom

Geen van hen allen heeft dat gedaan ze hebben alleen ""droom"" gezien.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

ajax schreef:Geen van hen allen heeft dat gedaan ze hebben alleen ""droom"" gezien.
Onder Molims zijn er veel die over profeten dromen. De profeet Mohammed (as) maar ook Isa (as) komen vaak in dromen voor. Bij de profeet Mohammed (saws) wie hem in zijn droom ziet wete dat het de waarheid is. Terwijl anderen shaitan je kan misleiden of misschien nadat je wakker bent de duivel vertelt je dat het een profeet is om je te misleiden.... maar dat is verre van waarheid.

Op Marokko.nl was een meisje die onze Nobele profeet Mohammed (saws) heeft gedroom mijn reaktie plak ik hieronder:
[b][color=green]Adnaan[/color][color=red]X[/color][/b] schreef:ALLAH!!!! ALLAH!!!

Hij glimlachte ook nog.... wow prachtig zuster..

De profeet (vrede zij met hem) zei, "degene die mij ziet in een droom, dan is er geen twijfel mogelijk dat degene mij heeft gezien, dat is omdat satan mijn vorm niet kan imiteren." [1]


De profeet (vrede zij met hem) zei: "degene die mij ziet in een droom heeft inderdaad de waarheid gezien." [2]

De profeet (vrede zij met hem) zei: "wie mij ziet in een droom heeft inderdaad de waarheid gezien, omdat satan mijn vorm niet kan aan nemen." [3]

Dde boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: "de ergste leugen is als een persoon beweert dat hij een droom heeft meegemaakt maar eigenlijk datgene niet heeft gedroomd" (dus liegen over de droom) [4]

[1] hadith bukhari Volume 9, Boek 87, Nummer 123: overgeleverd door Anas:
[2] hadith bukhari Volume 9, Boek 87, Nummer 125: overgeleverd door Abu Qatada:
[3] hadith bukhari Volume 9, Boek 87, Nummer 126: overgeleverd door Abu Sa'id Al-Khudri:
[4] hadith bukhari Volume 9, Boek 87, Nummer 167: overgeleverd door Ibn 'Umar:


Gefiliciteerd Zuster, Ik ben echt jaloers op je..... Moge Allah altijd bij je zijn en al het moeilijke voor je makkelijk maken... Amien.

Assalaam Aleykoum,
Bron: Click hier

Assalaam Aleykoum,

Je broeder
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

ajax schreef:Volgorde voordat Jezus in je ""dromen komt""

Christen worden
Bijbel behouden
Jezus liefhebben

Droom

Geen van hen allen heeft dat gedaan ze hebben alleen ""droom"" gezien.
Ik denk dat er veel aardappels zijn die slimmer zijn dan jij, ajax. Deze interpretatie slaat alles.

Je kan de bijbel trouwens alleen correct lezen in het aramees als je geen christen bent. Jij snapt er gewoon niks van !
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

tomc schreef:Ik denk dat er veel aardappels zijn die slimmer zijn dan jij, ajax. Deze interpretatie slaat alles.

Je kan de bijbel trouwens alleen correct lezen in het aramees als je geen christen bent. Jij snapt er gewoon niks van !
Misschien snapt hij de Bijbel beter dan alle priesters, rabbijnen en dominees bij elkaar ;)

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Je kan de bijbel trouwens alleen correct lezen in het aramees als je geen christen bent. Jij snapt er gewoon niks van !

Nou dan kunnen we dat ook van de Koran zeggen. Je kan de Koran alleen correct lezen in het Arabisch als je geen Moslim bent. Jij snapt er gewoon niks van!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Chaimae schreef:
Je kan de bijbel trouwens alleen correct lezen in het aramees als je geen christen bent. Jij snapt er gewoon niks van !

Nou dan kunnen we dat ook van de Koran zeggen. Je kan de Koran alleen correct lezen in het Arabisch als je geen Moslim bent. Jij snapt er gewoon niks van!
Het is duidelijk dat tomc de moslims gewoon lik op stuk wilde geven aangezien het altijd de moslims zijn die met dergelijke smoes (je kan de haatzaaiende intolerante koran alleen maar in het arabisch lezen en begrijpen) voor de dag komen. De vertalingen van de koran zijn goed, zelfs nog aan de softe kant. Het is voor iedereen met een beetje gezond verstand duidelijk dat de koran, dat het zogenaamde letterlijke onveranderde (Een overanderde leugen blijft trouwens een leugen) woord van god zou zijn maar veeleer het woord en samenraapsel van misdadiger en bedrieger mohammed, NIET de waarheid is of kan zijn.
Plaats reactie