Mijn getuigenis...uiteindelijk

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dutch zit op dit moment in Egypte. Ze geniet daar naar ik hoop van een fijne vakantie, en daarna gaat ze nog een paar weken naar haar geliefde Tunesie, dus ze is een tijd niet aanwezig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Dutch »

Lieve mensen,
De laatste tijd ben ik hier niet meer zo actief geweest en daar voel ik me wel schuldig over...gelukkig is er nog onze lieve Ariel en zijn jullie allemaal er om de symbolische strijd voor onze vrijheden verder te zetten.
Door prive omstandigheden heb ik het de laatste maanden erg lastig, wordt voortdurend gestalkt door mijn ex, financieel heb ik het ook erg lastig met nog 2 studerende kinders en niks van alimentatie of waar ik dan ook recht op heb...maar ik strijd verder, op een dag zal deze ellende achter de rug zijn, zeker weten.
Ondertussen ga ik mijn leven beteren en hier weer regelmatiger actief worden, beloofd.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Scarlatti »

Dat is fijn Dutch van je te gaan horen, ik kijk er naar uit! Ik vind het wel erg dat je gestalkt nu ook nog wordt door die eerst toch wat 'kalme' man hè, maar ja, officieel gescheiden is natuurlijk ZICHTbaar en dus vernederend en dat kunnen ze niet hebben en dan ook nog eens financiëel moeilijk zitten met de studie v je kids, is daar geen SUBSIDIEpotje voor? Of ben je nu persona non grata nu je je van een lid vd vredelievende godsdienst hebt verwijderd?

Ik wens je veel positieve zaken toe die je leven vergemakkelijken! Wat een ellende moet dit voor je zijn!
Grtz
Scarlatti
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
repelsteeltje
Berichten: 28
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 8:21 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door repelsteeltje »

Dutch....ik weet niet te verwoorden hoe ik je respekteer om wat je gedaan hebt. Je moet een wel heel sterk karakter hebben om dit te overleefd te hebben/ Door een van de leden ben ik hier beland....Ik zat in een ander forum. Men was tegen de moslims...komt er eentje binnen en gelijk was het...poes wat heb je een mooie jongen. Nu weet ik dat mijn drang om dat forum te verlaten goed was...Bijna niemand heeft maar enig idee hoe het er werkelijk aan toe gaat/
Kreeg tranen in mijn ogen omdat ik gewoon je verdrukking tussen de regels door las. :oops:
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door sunshine »

Heb jouw getuigenis lang geleden gelezen. Dacht meteen wat een sterke vrouw. Zouden velen van kunnen leren.
NL_Moslima
Berichten: 1
Lid geworden op: di jul 07, 2009 2:17 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door NL_Moslima »

Ik vind het een moedig en mooi verhaal das 1 ding wat ik kwijt wil. Het andere is dat iedereen de islam en koran anders interpeteert.

Ik ben zelf een bekeerde moslima en ik leef niet zo streng als Dutch om schrijft. Ja ik draag eem hoofddoek maar bid niet altijd en ik vind Islam zit in je hart en niet in je gedrag en uiterlijk.

Jammer genoeg is deze man in mijn ogen een beetje doorgeslagen en radicaal maar helaas zijn er ook zulke mensen. Die heb je in elke godsdienst denk ik.

Mijn man is ook moslim en is practiserend in de zin van geen varkensvlees en mee doen aan de Ramadan en verder ook niet en laat mij ook vrij in die keuze.

Het verschil is denk ik ook dat mijn man hier in opgegroeid en meer Europees is opgegroeid dan marokkaans, dus als een moderne moslim zoals ze dat noemen.

xxx
Jan Janssen
Berichten: 112
Lid geworden op: za jul 22, 2006 3:14 pm
Locatie: Germany

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Jan Janssen »

NL_Moslima schreef:Het andere is dat iedereen de islam en koran anders interpeteert.
Liefste NL_Moslima,

Het klopt wat je zegt dat iedereen de islam en de koran anders interpreteert. Is de koran dan een onduidelijk boek? Vind jij niet dat Allah als alwetende entiteit in staat had moeten zijn om een duidelijk boek te sturen? Heb jij de koran al gelezen? Als ik zo'n verwarrend boek zou schrijven waarin van de hak op de tak gesprongen wordt en alles duizend keer herhaald wordt en hiermee naar een uitgever zou stappen, zou die dat dan publiceren in 2009? Of denk jij ook dat Mohammed de koran uitgevonden heeft om aan zijn eigen grootheidswaanzin en sexuele behoeften te voldoen?

Liefste NL_Moslima,

De islamitische geleerden zijn het over alle belangrijke punten eens wat de Islam betreft. Onze islamitische medeburgers zijn meestal erg onwetend en fantaseren er maar op los. Hoe meer men de islam bestudeert, hoe enger het wordt. Hoe meer je over Mohammed te weten komt, hoe duidelijker zijn gewelddadig karakter wordt. Weet jij dat de oudste islamitische bronnen beschrijven hoe Mohammed zijn critici liet vermoorden omdat ze als lastige muggen in zijn ziel prikten? En dat vrouwen gediscrimineerd worden in de Islam is een fabeltje. Mohammed liet ook vrouwelijke critici doden! Waarom volg jij zo'n man? Een man die alle joden in de regio ofwel liet deporteren of doden. Omdat ze zijn ideologie niet wouden volgen. Omdat ze kritische vragen stelden.

Informeer je beter, meisje. Je zal de islam verlaten als een pijl uit een boog.

Ja ik draag eem hoofddoek maar bid niet altijd en ik vind Islam zit in je hart en niet in je gedrag en uiterlijk?
Waarom draag jij een hoofddoek als de Islam in je hart ziten niet in je uiterlijk? Ik weet het antwoord liefste NL_Moslima. De Islam is juist gebaseerd op duizenden zichtbare soms absurde regeltjes die tot doel hebben om de moslims onder controle te houden en zich af te scheiden van de rest. Als je op zoek bent naar spiritualiteit dan zit je met de Islam duidelijk fout.

Liefste groeten,
Jan
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door H.Numan »

NL_Moslima schreef:Het andere is dat iedereen de islam en koran anders interpreteert.
Vertel eens, vind je dat niet vreselijk onrechtvaardig van allah?
Neem nou jezelf: je leeft niet zo streng. Dus de Taliban en sjamaam Fawaz staan eigenlijk de boel te besodemieteren.
Of andersom, natuurlijk. Want slechts 1 van deze 2 interpretaties kan de correcte zijn.

Ofwel allah verplicht alle muzelvrouwen om hoofddoeken en tenten te dragen. Ofwel hij vind het niet erg als je het niet doet. Hetgeen zou betekenen dat mohammedaanse vrouwen die zo'n stampij maken over hun goddelijke plicht geen poot hebben om op te staan. Dat betekend weer dat bijvoorbeeld getuigenissen a 75% korting of erfenissen a 33% korting ook ter discussie staan. Geen kleine zaken dus.

En als dit al een probleem is binnen de mohammedaanse (denk) wereld: hoe kan ik dan, als spijkerharde atheïst tot geloof komen? Ik lach me dood om die gekkigheid... (hetgeen een beter vooruitzicht is dan de kop afgehakt te worden, of met de kop van een hoge flat gedonderd te worden).
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

Dank je Polleke, wist niet dat mijn verhaal iemand kon boeien, is feitelijk eenzelfde verhaal als van zovele jonge vrouwen die argeloos en fragiel in de islam stappen. Elk van hen heeft ergens een zwak punt, meestal te wijten aan verleden en opvoeding, waar dan handig kan op ingespeeld worden door de islam.
Beste Dutch,

Ik heb uit je verhaal niet kunnen begrijpen welk onrecht de islam jou heeft aangedaan, welke negatieve invloeden dat heeft gehad op jou en je echtgenote? Sloeg hij jou in naam van de islam? Moest je verplicht een hoofddoek dragen? Werd je verplicht om tussen 4 muren te leven en mocht je geen sociale contacten onderhouden? Je eigen familie heeft je in eerste instantie niet geaccepteerd, die hebben je sociaal geïsoleerd, wat zij doen is lekker tolerant? Laat me niet lachen. Geen wonder dat je huwelijk op zo een manier is verlopen, ik kan duizenden voorbeelden opnoemen van relaties die op de een of andere manier stuklopen of de relatie niet langer houdbaar is omdat de familie van de ene echtgenote het huwelijk niet zag zitten. Waar denk je dat de eeuwenoude schoonmoeder/schoonzoon of schoonmoeder/schoondochter vandaan komt? Je man heeft gefaald in mijn ogen omdat hij niet vocht voor jouw familie om die voor jou terug te winnen en daarmee heeft hij jou indirect verloren. Je echtgenote is een moslim die zich opeens ging verdiepen in de islam en zich dogmatisch opstelde omdat hij de dood van zijn vader had meegemaakt. Ik denk dat jij nooit hebt gelooft in de eerste plaats en dat jou geloof in de islam afhankelijk was van de relatie die je met je man had. Toen je goed met je man was en hij niet zulke dogmatische opvattingen klaagde jij niet, toen het niet goed ging stapte je uit het geloof. Je hebt misschien veel geleerd van de islam, maar je geloofde niet. Iemand die zijn geloof afhankelijk maakt van een ander zal op den duur niet meer geloven. Dat is logisch.

Je hebt het over jaloezie, commanderen, bewaken etc. Is dat een kenmerk van een moslimman? Wat een belediging. Dit is meer een typerende machomannencultuur die zich uitmondt binnen de relatie. Waarom de link met de islam en gelijk alle moslimmannen over 1 kam scheren? En dan bovendien dat hij jaloers is op de liefde die je geeft aan je kinderen en zegt dat hij je kinderen van je gaat wegnemen, ook een kenmerk van een moslimman?

En je citaat van hierboven die ik gequote heb, iedereen die is bekeerd tot de islam heeft dus een psychologisch probleem? Dus wij moslims zijn mensen die allemaal een zwak punt hebben en waar je in een andere citaat zegt dat wij een psychologische probleem hebben? Ik heb hier geen woorden voor. Bedankt.

Hoe zit het dan met mensen die bekeren tot het jodendom en het christendom? Hebben die dan ook een psychologisch probleem? Heeft jou familie die jou streng heeft opgevoed dan ook psychologische problemen of strekt dit zich alleen tot monotheïstische geloven of om nog hypocrieter te zijn, op alleen de islam?

Een prachtig staaltje anti-islam propaganda hier dus, belachelijk zeg. Precies wat de mensen willen horen en zien die al ongelofelijke ***standpunten koesteren over de islam en met de vinger willen wijzen en willen zeggen: zie je nou wel had ik toch gelijk! Vooroordelingen vieren door dit soort tunnelvisies hoogtij.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Wapen van Holland schreef: En je citaat van hierboven die ik gequote heb, iedereen die is bekeerd tot de islam heeft dus een psychologisch probleem?.
Zo is het absoluut. Het moslimisme behoort tot het terrein van de psychopathologie, niet tot dat van de religie. Moslims zijn psychisch gestoorde mensen, wat je in alle gradaties hebt van licht/gematigd tot zwaar/Palestijnse zelfploffer.
Zo gauw je de moslim als een zieke erkent worden de meeste problemen die er zijn met moslims op slag verklaarbaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

Jan Janssen schreef:
NL_Moslima schreef:Het andere is dat iedereen de islam en koran anders interpeteert.
Liefste NL_Moslima,

Het klopt wat je zegt dat iedereen de islam en de koran anders interpreteert. Is de koran dan een onduidelijk boek? Vind jij niet dat Allah als alwetende entiteit in staat had moeten zijn om een duidelijk boek te sturen? Heb jij de koran al gelezen? Als ik zo'n verwarrend boek zou schrijven waarin van de hak op de tak gesprongen wordt en alles duizend keer herhaald wordt en hiermee naar een uitgever zou stappen, zou die dat dan publiceren in 2009? Of denk jij ook dat Mohammed de koran uitgevonden heeft om aan zijn eigen grootheidswaanzin en sexuele behoeften te voldoen?

Liefste NL_Moslima,

De islamitische geleerden zijn het over alle belangrijke punten eens wat de Islam betreft. Onze islamitische medeburgers zijn meestal erg onwetend en fantaseren er maar op los. Hoe meer men de islam bestudeert, hoe enger het wordt. Hoe meer je over Mohammed te weten komt, hoe duidelijker zijn gewelddadig karakter wordt. Weet jij dat de oudste islamitische bronnen beschrijven hoe Mohammed zijn critici liet vermoorden omdat ze als lastige muggen in zijn ziel prikten? En dat vrouwen gediscrimineerd worden in de Islam is een fabeltje. Mohammed liet ook vrouwelijke critici doden! Waarom volg jij zo'n man? Een man die alle joden in de regio ofwel liet deporteren of doden. Omdat ze zijn ideologie niet wouden volgen. Omdat ze kritische vragen stelden.

Informeer je beter, meisje. Je zal de islam verlaten als een pijl uit een boog.

Ja ik draag eem hoofddoek maar bid niet altijd en ik vind Islam zit in je hart en niet in je gedrag en uiterlijk?
Waarom draag jij een hoofddoek als de Islam in je hart ziten niet in je uiterlijk? Ik weet het antwoord liefste NL_Moslima. De Islam is juist gebaseerd op duizenden zichtbare soms absurde regeltjes die tot doel hebben om de moslims onder controle te houden en zich af te scheiden van de rest. Als je op zoek bent naar spiritualiteit dan zit je met de Islam duidelijk fout.

Liefste groeten,
Jan
Als je wilt dat de Koran duidelijk geïnterpreteerd word dan moet je accepteren dat alle mensen gelijk zijn en alle mensen dezelfde zondes en goede daden delen, dat iedereen hetzelfde denkt over goed en kwaad en dat iedereen hetzelfde heeft meegemaakt, dat iedereen beschikt over dezelfde kennis. Iedereen weet dat dit onmogelijk is en dat er altijd mensen zullen zijn die over de islam vertellen en mensen zijn die liever luisteren naar anderen om er meer over te leren. Maar we hebben allemaal hersenen gekregen en hebben allemaal grotendeels een goed gevoel wat goed en kwaad is. In die zin is de Koran geen onduidelijk boek, wat je kan leren van de verschillende interpretaties is dat mensen altijd politieke ladingen in hun interpretaties meenemen. Er zijn altijd wel andere factoren die meespelen in de interpretatie van iets, niet zozeer een heilige boek. Zo zie ik heel vaak de Midden-Oosterse cultuur terugkomen in heel wat zogenaamde sharia-wetgeving die ik onacceptabel vind. Maar nergens staat in de Koran iets over de sharia of de ahadith's. Waarom zou ik mijn geloof hiervoor in twijfel trekken? Menselijke keuzevrijheid kennen wij bij zowel de Thora als de Bijbel, het is niets nieuws, ook niet voor de Islam. Het is een keuze van de lezer zelf welke interpretatie die er aan geeft. Grootheidswaanzin kende de profeet Mohammed niet, hij is degene die nota bene de grootheid van Allah benadrukte. Te voldoen aan zijn seksuele behoeftes? Je zegt dit zeker om het feit dat hij huwelijkte met een meisje die voor onze normen en waarden van deze tijd te jong was om in het huwelijk te stappen met een volwassen man? Amper 50 tot 80 jaar terug (een generatie terug dus) huwelijkten mensen nog op 13 a 14 jarige leeftijd. Dit is een gewoonte in een plattelandscultuur. Zodra een meisje in staat is om kinderen te krijgen dan is zij rijp voor het huwelijk, dat was de gedachte. Mensen stierven ook gemiddeld 20 á 30 jaar eerder. 40 en vooral 50 jaar in die tijd staat gelijk aan 80-90 jaar volgens onze levenstandaard. Als wij de standaard nu op 18 jaar (volwassen) hebben gezet dan is dat zo gek nog niet 1400 jaar geleden als die op de leeftijd van de eerste menstruatie zat.

Ik ben wat betreft mijn geloof een koranist. Ik neem de Hadith's in mindere mate serieus omdat die boordevol menselijke fouten kunnen zitten. Zolang ik geen bewijs kan vinden dat de profeet heeft gezegd dat alles wat er in de overleveringen staat dat dat ook daadwerkelijk het woord van Allah is dan neem ik het met een korreltje zout. Inclusief hoofddoeken etcetera. Het komt niet eens alleen binnen de islam voor. Zo had de heilige maagd Maria ook een hoofdbedekking en zijn er genoeg vrouwen in Israel (gezien in documentaire) die een pruik opdeden om hun echte haar te bedenken (dat is pas creatief). Het is dus een cultuur van het Midden-Oosten en laat cultuur nou hetgene zijn die alle profeten probeerden te bestrijden. Profeten zijn revolutionairen geweest, mochten wij een term voor hen willen bedenken voor onze tijd dan is het woord revolutionair wel het best passende.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door BFA »

Wapen van Holland schreef: Ik ben wat betreft mijn geloof een koranist.
Inderdaad, aan je weinige posts merk je dat de achterlijkheid van je afdruipt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

mercator schreef:
Wapen van Holland schreef: En je citaat van hierboven die ik gequote heb, iedereen die is bekeerd tot de islam heeft dus een psychologisch probleem?.
Zo is het absoluut. Het moslimisme behoort tot het terrein van de psychopathologie, niet tot dat van de religie. Moslims zijn psychisch gestoorde mensen, wat je in alle gradaties hebt van licht/gematigd tot zwaar/Palestijnse zelfploffer.
Zo gauw je de moslim als een zieke erkent worden de meeste problemen die er zijn met moslims op slag verklaarbaar.
Schaam je je niet dat je klinkt als gestoorde nazileiders die destijds dezelfde gedachte hadden over mijn joodse geloofsbroeders? Zij verspreidden pamfletten met de meest bizarre tekeningen van joden en ook zij beweerden dat het gestoorde mensen waren en geen normale mensen. Dat joden een ziekte waren en dat ze uitgeroeid moesten worden. Dat zij er op uit waren om Europa en de wereld te veroveren en te heersen en gebruikten dit soort anti-semitische uitspraken om hen uit te roeien. Wat ben jij nu, een anti-islamist? Met mijn mate van de fluxdebuche weet ik wel onder welke terminologie ik jou zou plaatsen, anti-islamist. Bovendien is moslimisme niet eens een term als ik jou was zou ik mij houden aan de dikke Van Dale ongeletterde.
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

BFA schreef:
Wapen van Holland schreef: Ik ben wat betreft mijn geloof een koranist.
Inderdaad, aan je weinige posts merk je dat de achterlijkheid van je afdruipt.
De vele posts die jij hebt geplaatst hebben je er niet slimmer op gemaakt, ik heb vooralsnog geen nuttige post van je gelezen, bovendien is het gebruik van woorden als achterlijkheid een teken van verbale zwakte, iemand die niet in staat is om de standpunten en argumenten van een ander te ontkrachten.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Monique »

Wapen van Holland schreef:Schaam je je niet dat je klinkt als gestoorde nazileiders die destijds dezelfde gedachte hadden over mijn joodse geloofsbroeders? Zij verspreidden pamfletten met de meest bizarre tekeningen van joden en ook zij beweerden dat het gestoorde mensen waren en geen normale mensen. Dat joden een ziekte waren en dat ze uitgeroeid moesten worden. Dat zij er op uit waren om Europa en de wereld te veroveren en te heersen en gebruikten dit soort anti-semitische uitspraken om hen uit te roeien. Wat ben jij nu, een anti-islamist? Met mijn mate van de fluxdebuche weet ik wel onder welke terminologie ik jou zou plaatsen, anti-islamist. Bovendien is moslimisme niet eens een term als ik jou was zou ik mij houden aan de dikke Van Dale ongeletterde.
Wapen van holland, ik wil even melden dat mercator in zijn jeugd uitzonderlijk nare ervaringen heeft gehad met zijn turkse stiefvader.
Het was zo vreselijk dat hij daar psychies labiel van geworden is en alles wat islam of moslim is hem terug brengt naar zijn jeugd.
Zich uiten op internet doet hij zodat hij niet daadwerkelijk een beetje gewelddadig gaat worden.
Amorele atheistische nitwit
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

Monique schreef:
Wapen van Holland schreef:Schaam je je niet dat je klinkt als gestoorde nazileiders die destijds dezelfde gedachte hadden over mijn joodse geloofsbroeders? Zij verspreidden pamfletten met de meest bizarre tekeningen van joden en ook zij beweerden dat het gestoorde mensen waren en geen normale mensen. Dat joden een ziekte waren en dat ze uitgeroeid moesten worden. Dat zij er op uit waren om Europa en de wereld te veroveren en te heersen en gebruikten dit soort anti-semitische uitspraken om hen uit te roeien. Wat ben jij nu, een anti-islamist? Met mijn mate van de fluxdebuche weet ik wel onder welke terminologie ik jou zou plaatsen, anti-islamist. Bovendien is moslimisme niet eens een term als ik jou was zou ik mij houden aan de dikke Van Dale ongeletterde.
Wapen van holland, ik wil even melden dat mercator in zijn jeugd uitzonderlijk nare ervaringen heeft gehad met zijn turkse stiefvader.
Het was zo vreselijk dat hij daar psychies labiel van geworden is en alles wat islam of moslim is hem terug brengt naar zijn jeugd.
Zich uiten op internet doet hij zodat hij niet daadwerkelijk een beetje gewelddadig gaat worden.
Iemand die psychisch onstabiel is noemt miljoenen mensen gestoord. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Een psycholoog zou hem goed doen in plaats van vreemde uitspraken op het net. Of misschien op kickboksen gaan om zijn woede te uiten in een vriendschappelijke sparring met de moslims die hij zo lief heeft.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door BFA »

Wapen van Holland schreef: De vele posts die jij hebt geplaatst hebben je er niet slimmer op gemaakt, ik heb vooralsnog geen nuttige post van je gelezen, bovendien is het gebruik van woorden als achterlijkheid een teken van verbale zwakte, iemand die niet in staat is om de standpunten en argumenten van een ander te ontkrachten.
Moest je maar een beetje van mijn vele posts gelezen hebben had je geweten dat al je standpunten en non argumenten erin ontkracht werden.
Feit is dat ik geen zin heb om met de zoveelste Mohammedaanse leugenaar te communiceren. Heel achterlijk dat je dit niet direct door hebt.
Mohammedanen horen in de Islamterritoria. De Islamterritoria is niet hier in Europa.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Monique schreef: Wapen van holland, ik wil even melden dat mercator in zijn jeugd uitzonderlijk nare ervaringen heeft gehad met zijn turkse stiefvader.
Dat is nog zwak uitgedrukt. De vele fysieke mishandelingen en gedwongen koran-recitatie tot daaraan toe, mijn biologische moeder durfde niet tegen hem ingaan want Ali was zeer gewelddadig. Toen hij mij op mijn 13de wilde dwingen mij in een schapenvel te hullen voelde ik dat er iets grondigs mis was en heb ik het ouderlijk huis verlaten. Dat was mijn eye-opener om koran en hadith, plus de geschriften van de Ayatollah Khomeyni te bestuderen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Wapen van Holland schreef:[ Bovendien is moslimisme niet eens een term als ik jou was zou ik mij houden aan de dikke Van Dale ongeletterde.
Juist. Die term heb ik bedacht naar analogie van bijv. cretinisme, satyrisme en salafisme. Dat geeft veel beter de pathologische component van de leer van de psychopaat Mohammed aan dan de eerder neutrale en dus misleidende begrippen Islam of moslim :yuk: .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Schapen van Holland :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Wapen van Holland schreef: Ik ben wat betreft mijn geloof een koranist.
Jij lijdt aan koranisme dus ? Je kan daarvan genezen hoor, maar alleen als je dat zelf wil.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Schepsel »

Wapen van Holland schreef:
mercator schreef:
Wapen van Holland schreef: En je citaat van hierboven die ik gequote heb, iedereen die is bekeerd tot de islam heeft dus een psychologisch probleem?.
Zo is het absoluut. Het moslimisme behoort tot het terrein van de psychopathologie, niet tot dat van de religie. Moslims zijn psychisch gestoorde mensen, wat je in alle gradaties hebt van licht/gematigd tot zwaar/Palestijnse zelfploffer.
Zo gauw je de moslim als een zieke erkent worden de meeste problemen die er zijn met moslims op slag verklaarbaar.
Schaam je je niet dat je klinkt als gestoorde nazileiders die destijds dezelfde gedachte hadden over mijn joodse geloofsbroeders? Zij verspreidden pamfletten met de meest bizarre tekeningen van joden en ook zij beweerden dat het gestoorde mensen waren en geen normale mensen. Dat joden een ziekte waren en dat ze uitgeroeid moesten worden. Dat zij er op uit waren om Europa en de wereld te veroveren en te heersen en gebruikten dit soort anti-semitische uitspraken om hen uit te roeien. Wat ben jij nu, een anti-islamist? Met mijn mate van de fluxdebuche weet ik wel onder welke terminologie ik jou zou plaatsen, anti-islamist. Bovendien is moslimisme niet eens een term als ik jou was zou ik mij houden aan de dikke Van Dale ongeletterde.
Wat is die joden-moslimvergelijking toch een uitgekauwd, voorgekauwd en vervolgens uitgekotst cliché, en jij bent een van de uilskuikens die het gretig opschrokt. Als ge trouwens ook maar een flintertje respect hebt voor de Holocaust en de joodse slachtoffers houdt gij uwe muile potdicht gesloten.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Monique »

Dat "Joodse geloofsbroeders" vind ik wel grappig.... als het niet zo wrang zou zijn... :shock:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Schepsel »

Wapen van Holland schreef:
Monique schreef:
Wapen van Holland schreef:Schaam je je niet dat je klinkt als gestoorde nazileiders die destijds dezelfde gedachte hadden over mijn joodse geloofsbroeders? Zij verspreidden pamfletten met de meest bizarre tekeningen van joden en ook zij beweerden dat het gestoorde mensen waren en geen normale mensen. Dat joden een ziekte waren en dat ze uitgeroeid moesten worden. Dat zij er op uit waren om Europa en de wereld te veroveren en te heersen en gebruikten dit soort anti-semitische uitspraken om hen uit te roeien. Wat ben jij nu, een anti-islamist? Met mijn mate van de fluxdebuche weet ik wel onder welke terminologie ik jou zou plaatsen, anti-islamist. Bovendien is moslimisme niet eens een term als ik jou was zou ik mij houden aan de dikke Van Dale ongeletterde.
Wapen van holland, ik wil even melden dat mercator in zijn jeugd uitzonderlijk nare ervaringen heeft gehad met zijn turkse stiefvader.
Het was zo vreselijk dat hij daar psychies labiel van geworden is en alles wat islam of moslim is hem terug brengt naar zijn jeugd.
Zich uiten op internet doet hij zodat hij niet daadwerkelijk een beetje gewelddadig gaat worden.
Iemand die psychisch onstabiel is noemt miljoenen mensen gestoord. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Een psycholoog zou hem goed doen in plaats van vreemde uitspraken op het net. Of misschien op kickboksen gaan om zijn woede te uiten in een vriendschappelijke sparring met de moslims die hij zo lief heeft.
Ik denk niet dat moslims gestoord zijn- het zijn gewoon barbaren die hun menselijke slechtigheden en walgelijkheden nog niet goed kunnen onderdrukken. Vandaar ook dat de westerse wereld ze helpt en troost alsof het onnozele kleuters zijn die leiding en gidsing nodig hebben. Afijn. Dat gebrek aan redelijkheid uit men soms in de vorm van een imam, en dan gaat men in een rare jurk op een soort kansel enge monologen en redevoeringen afsteken die niet geheel passen in het wereldbeeld van de beschaafde mens. Heeft naardere gevolgen dan de posts van Mercator.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:
Ik denk niet dat moslims gestoord zijn- het zijn gewoon barbaren die hun menselijke slechtigheden en walgelijkheden nog niet goed kunnen onderdrukken. Vandaar ook dat de westerse wereld ze helpt en troost alsof het onnozele kleuters zijn die leiding en gidsing nodig hebben..
Het één sluit het ander niet uit. Zoals de grote linkse multicul-heilsprofeet Maarten van Rossem me vertelde zijn moslims "meelijwekkend", ze hebben dus veel aandacht en opvoeding nodig, als TBSers,dienen als kleine kinderen behandeld worden en als ze maar goed opletten zullen ze uiteindelijk goeie burgers worden. Dàt is de meest voorkomende visie ten opzichte van moslims, die zowat 40 jaar lang de boventoon heeft gevoerd. Nu uiteindelijk komen er barsten in dat beeld-mede dank zijn de moed en inzicht van partijen als o.a. PVV en Vlaams Blok-en zien we moslims meer en meer zoals ze zijn: slecht nieuws voor de beschaving en beter af in de zand-en culturele woestijnen waar ze vandaan gekomen zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie