Mijn getuigenis...uiteindelijk

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

BFA schreef:
Wapen van Holland schreef: De vele posts die jij hebt geplaatst hebben je er niet slimmer op gemaakt, ik heb vooralsnog geen nuttige post van je gelezen, bovendien is het gebruik van woorden als achterlijkheid een teken van verbale zwakte, iemand die niet in staat is om de standpunten en argumenten van een ander te ontkrachten.
Moest je maar een beetje van mijn vele posts gelezen hebben had je geweten dat al je standpunten en non argumenten erin ontkracht werden.
Feit is dat ik geen zin heb om met de zoveelste Mohammedaanse leugenaar te communiceren. Heel achterlijk dat je dit niet direct door hebt.
Mohammedanen horen in de Islamterritoria. De Islamterritoria is niet hier in Europa.
Zoals ik al zei ik heb nog geen nuttige post van je gelezen, bovendien gebruik je na een hint alweer het woord achterlijk, dat maakt jou erg achterlijk. Beschrijf islamterritoria eens, de islam is geen vast goed, als de moslims de islam maken dan zijn er al gauw 1 miljoen van in Nederland.
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

mercator schreef:
Monique schreef: Wapen van holland, ik wil even melden dat mercator in zijn jeugd uitzonderlijk nare ervaringen heeft gehad met zijn turkse stiefvader.
Dat is nog zwak uitgedrukt. De vele fysieke mishandelingen en gedwongen koran-recitatie tot daaraan toe, mijn biologische moeder durfde niet tegen hem ingaan want Ali was zeer gewelddadig. Toen hij mij op mijn 13de wilde dwingen mij in een schapenvel te hullen voelde ik dat er iets grondigs mis was en heb ik het ouderlijk huis verlaten. Dat was mijn eye-opener om koran en hadith, plus de geschriften van de Ayatollah Khomeyni te bestuderen.
Ik verrekte mijn moslimspier tijdens het forceren van een lach. Probeer nog een keer. Niet geschoten is altijd mis.
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

mercator schreef:
Wapen van Holland schreef:[ Bovendien is moslimisme niet eens een term als ik jou was zou ik mij houden aan de dikke Van Dale ongeletterde.
Juist. Die term heb ik bedacht naar analogie van bijv. cretinisme, satyrisme en salafisme. Dat geeft veel beter de pathologische component van de leer van de psychopaat Mohammed aan dan de eerder neutrale en dus misleidende begrippen Islam of moslim :yuk: .
Serieus jij moet naar de psycholoog.

cretinisme is een schildklierstoornis
satire is een kunstvorm
salafi betekent letterlijk voorouders

Schildklierstoornis, kunstvorm, voorouders, weet je wel zelf wat je allemaal aan het zeggen bent of heb je gewoon de eerste beste moeilijke woorden uit de van dale gehaald en denk je dat je iets intelligents hebt gezegd????? Beter advies, houd je niet aan de dikke van Dale, want zelfs met de woordenboek kan je niet omgaan. Je bent een vreemde vogel jij.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door BFA »

Wapen van Holland schreef:Beschrijf islamterritoria eens
Wel muzelrukker
Dar al Islam, Les territoires de l'Islam, de Islamterritoria.
Europa hoort daar nog steeds niet bij.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

mercator schreef:
Wapen van Holland schreef: Ik ben wat betreft mijn geloof een koranist.
Jij lijdt aan koranisme dus ? Je kan daarvan genezen hoor, maar alleen als je dat zelf wil.
Ik ben blij dat je hebt kunnen vaststellen waar ik aan lijdt. Ik zou jou toch eerder doorverwijzen naar een psycholoog want alleen die kan vaststellen wat er mis is met jou... Sorry, want wat ik bij jou constateer is mij te hoog gegrepen.
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

BFA schreef:
Wapen van Holland schreef:Beschrijf islamterritoria eens
Wel muzelrukker
Dar al Islam, Les territoires de l'Islam, de Islamterritoria.
Europa hoort daar nog steeds niet bij.
Jij weet ook niets he, waarschijnlijk zal je meer moeten posten want je berichten worden er niet beter op op deze manier.

Dar al islam is al het gebied dat OOIT door moslims is beheerst. Dat is dus een TERM niet voor de HUIDIGE maar voor alle grondgebieden die OOIT moslimgebieden waren. Dat is dus INCLUSIEF POITIERS in het zuidwesten van Europa en WENEN in het zuidoosten. Dat is allemaal DAR AL ISLAM volgens de werkelijke definitie. Of het nu beheerst wordt door moslims is een andere vraag, maar de term is een term die daarnaar refereert. Zo heb je weer wat geleerd.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door BFA »

Wapen van Holland schreef:Dat is dus INCLUSIEF POITIERS in het zuidwesten van Europa en WENEN in het zuidoosten.
Er is een verschil tussen heersen en tijdens een rooftocht eens met een leger tot een bepaalde plaats kunnen doorstoten om na een paar dagen teruggeslagen te worden.
Net of het je nog steeds op de maag ligt dat jullie geen stand hebben kunnen houden.
Denk je dat het nu gaat lukken?

'Sterven voor Allah is het hoogste doel' is de leus van jullie Muslim Brotherhood toch.
Die leus maakt het doden van een Mohammedaan tot een goede daad want het is het schenken van de vervulling van zijn wensen.
Jullie hebben nog niet goed door wat jullie te wachten staat als je zo hoog van de minaret blijft blazen. Maar het zal het vervullen van jullie wensne zijn.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

Wat is die joden-moslimvergelijking toch een uitgekauwd, voorgekauwd en vervolgens uitgekotst cliché, en jij bent een van de uilskuikens die het gretig opschrokt. Als ge trouwens ook maar een flintertje respect hebt voor de Holocaust en de joodse slachtoffers houdt gij uwe muile potdicht gesloten.
Als jij een flintertje respect voor mij zou hebben zou jij een dergelijke post niet plaatsen. Als jij respect zou hebben voor de Holocaust en de joodse slachtoffers zou jij de muile van mercator potdicht sluiten omdat hij stinkt naar het nazisme. En waarom is de joden-moslimvergelijking iets raars in jou ogen? Moet ik letten op de haat en wrok tussen moslims en joden in het midden-oosten om een stuk land of moet ik kijken naar de eeuwenlange Ottomaanse samenleving met mijn broeders van dik 600 jaar lang????
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

BFA schreef:
Wapen van Holland schreef:Dat is dus INCLUSIEF POITIERS in het zuidwesten van Europa en WENEN in het zuidoosten.
Er is een verschil tussen heersen en tijdens een rooftocht eens met een leger tot een bepaalde plaats kunnen doorstoten om na een paar dagen teruggeslagen te worden.
Net of het je nog steeds op de maag ligt dat jullie geen stand hebben kunnen houden.
Denk je dat het nu gaat lukken?

'Sterven voor Allah is het hoogste doel' is de leus van jullie Muslim Brotherhood toch.
Die leus maakt het doden van een Mohammedaan tot een goede daad want het is het schenken van de vervulling van zijn wensen.
Jullie hebben nog niet goed door wat jullie te wachten staat als je zo hoog van de minaret blijft blazen. Maar het zal het vervullen van jullie wensne zijn.
Rooftocht? Wel eens gehoord van alle gebouwen in Spanje die de Moren hebben gebouwd of alle grote vestigingen die de Ottomanen in Hongarije, Servië, Bulgarije etc hebben gebouwd? Weleens gehoord van DEUS LO VULT of elke dode moslim is een goede moslim? Moslims hebben geen monopolie op het verheerlijken van geweld en ik merk dat je van topic veranderd, dat is onprofessioneel.
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

Monique schreef:Dat "Joodse geloofsbroeders" vind ik wel grappig.... als het niet zo wrang zou zijn... :shock:
Joden en Christenen zijn volkeren van het boek, ze kennen een privilege in de Koran, alle oorlogen in het midden-oosten zijn gefabriceerde oorlogen geweest die later opgevuld zijn met godsdienstige ideeën van de kruistochten tot aan de dag van vandaag met Israël. Ik ben niet iemand met een tunnelvisie van 50 jaar, ik heb een Hollandse nuchterheid meegekregen. Dus ja mijn Joodse geloofsbroeders.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Wapen van Holland schreef: satire is een kunstvorm
Waar jij niks van snapt alleszins :roll2: ....satyrisme is iets helemaal anders, heeft met SEX te maken, een heet hangijzer voor moslimpjes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Wapen van Holland schreef:
Rooftocht? Wel eens gehoord van alle gebouwen in Spanje die de Moren hebben gebouwd
Nee daar hebben we nog nooit van gehoord, vertel eens?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

Schepsel schreef: Ik denk niet dat moslims gestoord zijn- het zijn gewoon barbaren die hun menselijke slechtigheden en walgelijkheden nog niet goed kunnen onderdrukken. Vandaar ook dat de westerse wereld ze helpt en troost alsof het onnozele kleuters zijn die leiding en gidsing nodig hebben. Afijn. Dat gebrek aan redelijkheid uit men soms in de vorm van een imam, en dan gaat men in een rare jurk op een soort kansel enge monologen en redevoeringen afsteken die niet geheel passen in het wereldbeeld van de beschaafde mens. Heeft naardere gevolgen dan de posts van Mercator.
Ok. Ik ben dus een barbaar die zijn slechtigheden en walgelijkheden niet goed kan onderdrukken. De westerse wereld helpt mij en troost mij omdat ik een onnozele kleuter ben die leiding en gidsing nodig heeft. Voor een goed gesprek heb je minstens twee mensen nodig, jij kan het gesprek ook in je eentje voeren met je grandioze vooroordelen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door BFA »

Wapen van Holland schreef:
Rooftocht? Wel eens gehoord van alle gebouwen in Spanje die de Moren hebben gebouw
Welke gebouwen? Kom niet af met de kathedraal van Cordoba, die stond er reeds.
Meer dan de afwerking veranderen op hetgeen er reeds stond is niet gebeurd.
Er is een verschil tussen binnenhuisarchitect en architect. Maar de binnenhuisarchitect is nooit de bouwer.

minaret van schedels en beenderen van ongelovigen, gebouwd om Allah te eren.

Afbeelding
Wapen van Holland schreef: alle grote vestigingen die de Ottomanen in Hongarije, Servië, Bulgarije etc hebben gebouwd?


Daar staan nog steeds torens gebouwd met schedels van de afgeslachte ongelovigen. Ongelovigen, afgeslacht ter ere van Allah.

Servië, gebouwd door de tolerante Ottamaanse Turken.

Afbeelding
Wapen van Holland schreef:Weleens gehoord van DEUS LO VULT of elke dode moslim is een goede moslim?
Je hoeft niet te klagen bij het vervulling van jullie wensen.

Maar het zijn Mohammedanen die overal ter wereld torens van schedels bouwden.
De laatste nog tijdens de Armeense genocide op het einde van het tolerante Ottomaanse rijk.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door BFA op di mar 15, 2011 9:23 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

mercator schreef:
Wapen van Holland schreef: satire is een kunstvorm
Waar jij niks van snapt alleszins :roll2: ....satyrisme is iets helemaal anders, heeft met SEX te maken, een heet hangijzer voor moslimpjes.
Oeee een seksgrapje, wat ben jij ondeugend, jij wordt de lieveling van je psycholoog!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Wapen van Holland schreef:[ Sorry, want wat ik bij jou constateer is mij te hoog gegrepen.
Dat geloof ik graag. Aan je taalgebruik te merken ben je geen invoer-Mohammedaan maar een autochtone ex-druggebruiker of vroeger veel gepest jongetje in de klas die de "warmte" van de Islaam heeft denken te vinden als de zoveelste placebo voor je verwardheid. Is geen probleem zolang je geen rare dingen doet, wel zien dat je hoofddoek goed strak blijft zitten hé.

En oppassen voor djinns natuurlijk, daar is het kwaad kersen mee eten en een geloofsartikel van de Islaam.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Schepsel »

Wapen van Holland schreef:
Wat is die joden-moslimvergelijking toch een uitgekauwd, voorgekauwd en vervolgens uitgekotst cliché, en jij bent een van de uilskuikens die het gretig opschrokt. Als ge trouwens ook maar een flintertje respect hebt voor de Holocaust en de joodse slachtoffers houdt gij uwe muile potdicht gesloten.
Als jij een flintertje respect voor mij zou hebben zou jij een dergelijke post niet plaatsen. Als jij respect zou hebben voor de Holocaust en de joodse slachtoffers zou jij de muile van mercator potdicht sluiten omdat hij stinkt naar het nazisme. En waarom is de joden-moslimvergelijking iets raars in jou ogen? Moet ik letten op de haat en wrok tussen moslims en joden in het midden-oosten om een stuk land of moet ik kijken naar de eeuwenlange Ottomaanse samenleving met mijn broeders van dik 600 jaar lang????
En jij hebt geen respect voor joden dat je ze geloofsbroeders noemt. Maar goed. De vergelijking nazisme en het zijn van anti-Islam is zo vreselijk hysterisch, overtrokken en bruut uit het verband gerukt met een heleboel porties drama eraan toegevoegd, dat het bedenken van tegenargumenten vrijwel net zo onzinnig is als beargumenteren dat een paard niet 5 uur onderwater kan blijven leven. Komaan!

Als je ook maar een tel hebt opgelet bij de geschiedenisles had je geweten dat de haat en de genocide op joden aanwezig was, het bestond, het was een fysieke realiteit. Laten we nu kijken naar islamitische jankerdjes. De ''haat'' is zo compleet NIKS vergeleken met de haat en het leed dat de joden is aangedaan, dat het een compleet onzinnige en m.i. zelfs respectloze vergelijking is. Het leed en het onrecht jegens de joden was grootschalig en ongekend, dat dien je niet te verkrachten als argument om een ander die kritiek levert op je religie gauw makkelijk en laf de mond te snoeren. Als ej een joods vergast spook zou zijn zou je het niet leuk vinden als mensen jouw gruwelijk leed zouden gebruiken om religiekritiek laf te poneren, als er helemaal in geen enkele zin sprake is van een vergelijkbare situatie.

De hele vergelijking slaat als een tang op een varken.
Laatst gewijzigd door Schepsel op di mar 15, 2011 9:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Wapen van Holland schreef:
Oeee een seksgrapje, wat ben jij ondeugend, jij wordt de lieveling van je psycholoog!
Je weet nog altijd niet wat satyrisme is blijkbaar, daarom zal ik het je even uitleggen. Het is iets waar vééle moslimmannetjes aan lijden, ze kunnen hun primitieve driften niet beheersen, daar lijden ze enorm door. Ipv hun aandoening te (laten)behandelen zoeken ze die te bezweren door het VOORWERP van hun drift, nl. het moslimwijfje, in te pakken in amorfe vodden zodat de betovering ahw onzichtbaar wordt.

Kan je aan BFA hier vragen ook die weet meer over dat aspect van het moslimisme. Omdat moslims al 1400 jaar in de knoop zitten met sexualiteit en heel de dag door aan sex denken hebben ze al 1400 jaar niks gepresteerd. Dat heb ik eruit begrepen, het lijkt me wel een valabele verklaring voor de achterlijkheid van het moslim wezen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

BFA schreef:
Wapen van Holland schreef:
Rooftocht? Wel eens gehoord van alle gebouwen in Spanje die de Moren hebben gebouw
Welke gebouwen? Kom niet af met de kathedraal van Cordoba, die stond er reeds.
Meer dan de afwerking veranderen op hetgeen er reeds stond is niet gebeurd.
Er is een verschil tussen binnenhuisarchitect en architect. Maar de binnenhuisarchitect is nooit de bouwer.
Wapen van Holland schreef: alle grote vestigingen die de Ottomanen in Hongarije, Servië, Bulgarije etc hebben gebouwd?


Daar staan nog steeds torens gebouwd met schedels van de afgeslachte ongelovigen. Ongelovigen, afgeslacht ter ere van Allah.

Servië, gebouwd door de Turken.

Afbeelding
Wapen van Holland schreef:Weleens gehoord van DEUS LO VULT of elke dode moslim is een goede moslim?
Je hoeft niet te klagen bij het vervulling van jullie wensen.
Ik ga hier niet eens op reageren, blijf jij maar in je onwetendheid en je ontkenning leven dat er geen moslims in Europa waren die er heersden. Je praat over de Ottomanen alsof het barbaren waren maar goed wie ben jij nou? Voltaire een pionier van die tijd sprak over de Ottomaanse Rijk alsof het synoniem stond voor tolerantie. Toen de christenen, joden en moslims volop werden vervolgd in Christelijk Europa was er een buitengewoon religieuze tolerantie in Ottomaans Europa. Alle gelovigen vluchtten er heen. Christenen en joden klommen daar op tot de hoogste posities. Wel eens gehoord van Suleyman the Magnificient? Een titel gegeven door Westerse pioniers en koningen aan de Ottomaanse sultan. De gedachte van godsdienstvrijheid is afgeleid uit de religieuze tolerantie die het Ottomaanse Rijk had. Beperk jij je visie maar tot het barbarisme en het afslachten van ongelovigen. Jij moet nog veel leren, lees maar wat meer boeken.
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

mercator schreef:
Wapen van Holland schreef:
Oeee een seksgrapje, wat ben jij ondeugend, jij wordt de lieveling van je psycholoog!
Je weet nog altijd niet wat satyrisme is blijkbaar, daarom zal ik het je even uitleggen. Het is iets waar vééle moslimmannetjes aan lijden, ze kunnen hun primitieve driften niet beheersen, daar lijden ze enorm door. Ipv hun aandoening te (laten)behandelen zoeken ze die te bezweren door het VOORWERP van hun drift, nl. het moslimwijfje, in te pakken in amorfe vodden zodat de betovering ahw onzichtbaar wordt.

Kan je aan BFA hier vragen ook die weet meer over dat aspect van het moslimisme. Omdat moslims al 1400 jaar in de knoop zitten met sexualiteit en heel de dag door aan sex denken hebben ze al 1400 jaar niks gepresteerd. Dat heb ik eruit begrepen, het lijkt me wel een valabele verklaring voor de achterlijkheid van het moslim wezen.
Sorry ik begrijp jou echt niet, je gebruikt termen die niet in de Nederlandse woordenschat voorkomen en gaat er bovendien op in, ik kan niet met jou communiceren. Ik ga nu lekker naar fitness en ga daarna studeren het ga je goed en vergeet niet contact te leggen met een psycholoog. Groetjes.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:
En jij hebt geen respect voor joden dat je ze geloofsbroeders noemt.
Ach ja al die "volkeren van het boek..". Het Jodendom is even achterlijk en achterhaald als al die "openbaringen" en "profeten", ouwe woestijntroep uit lang vervlogen tijden. Gelukkig hebben Joden en Christenen op tijd weten in te zien dat al dat geneuzel in die boekjes een soort folklore is waar je geen mm mee verder komt in een kennismaatschappij. Moslims zijn niet tot dat inzicht te bewegen en saboteren de kennismaatschappij/beschaving en daarom is het maar best dat ze eruit verdwijnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Wapen van Holland schreef: Ik ga nu lekker naar fitness en ga daarna studeren
In de fitness kan je aan je satyrisme werken en in de koranstudie aan je psychose. Succes :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Schepsel »

Wapen van Holland schreef:
Schepsel schreef: Ik denk niet dat moslims gestoord zijn- het zijn gewoon barbaren die hun menselijke slechtigheden en walgelijkheden nog niet goed kunnen onderdrukken. Vandaar ook dat de westerse wereld ze helpt en troost alsof het onnozele kleuters zijn die leiding en gidsing nodig hebben. Afijn. Dat gebrek aan redelijkheid uit men soms in de vorm van een imam, en dan gaat men in een rare jurk op een soort kansel enge monologen en redevoeringen afsteken die niet geheel passen in het wereldbeeld van de beschaafde mens. Heeft naardere gevolgen dan de posts van Mercator.
Ok. Ik ben dus een barbaar die zijn slechtigheden en walgelijkheden niet goed kan onderdrukken. De westerse wereld helpt mij en troost mij omdat ik een onnozele kleuter ben die leiding en gidsing nodig heeft. Voor een goed gesprek heb je minstens twee mensen nodig, jij kan het gesprek ook in je eentje voeren met je grandioze vooroordelen.
Nah, ik ben niet echt iemand die met zichzelf praat. Ik bid namelijk niet dus God zegt ook niks tegen mij. Ik denk dat het meer is weggelegd voor moslims.

Met moslims doel ik op alle islamitische primitievelingen in achterlijke rotlanden. En, laten we wel wezen: Islamitische landen functioneren/werken niet. Het zijn achtergebleven puinhopen en alle vormen van glorie zijn ofwel een overmaatse moskee, ofwel de herinneringen aan pre-islamitische culturen, die ze ook alleen maar overeind houden omdat er westerse toeristen voor komen.

Ik heb vooroordelen...ach ja, het zal mij haramworst wezen. Als je kijkt naar het ontwikkelingspeil, etc etc etc van die landen wat moet je dan zeggen? Er is daar geen rechtspraak, er is kromspraak waarbij men verkrachte vrouwen en homo's afschiet voor een gretig kijkende (moslim)massa. Hier voetbal als vermaak, daar bloedige executies. Ieder z'n meug natuurlijk.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door BFA »

Wapen van Holland schreef:Je praat over de Ottomanen alsof het barbaren waren maar goed wie ben jij nou?
Kan je iets positiefs tonen dat uit het Ottomaanse rijk is voortgekomen?
Zelfs een Erdogan die zijn mond opendoet kan moeilijk zijn barbaarse innerlijk verbergen. Niet te verwonderen van iemand die anno 2010 nog Kurden met gifgas bewerkt.
Wapen van Holland schreef:Voltaire een pionier van die tijd sprak over de Ottomaanse Rijk alsof het synoniem stond voor tolerantie.
Jij leest een andere Voltaire dan ik.
Wapen van Holland schreef:Toen de christenen, joden en moslims volop werden vervolgd in Christelijk Europa was er een buitengewoon religieuze tolerantie in Ottomaans Europa.
Waarom werden Christenen vervolgd in Christelijk Europa?
Dat Mohammedanen vervolgd werden is begrijpelijk.
Documenten van Joodse schrijvers lopen niet zo erg op met de Ottomaanse tolerantie.
in de laatste 100j: Armeense Genocide, Etnische zuiveringen van Grieks-Orthodoxe Christenen, en eht gebruik van gifgas op Kurden tonen dat het woord tolerantie uit de mond van een Turk een heel andere betekenis heeft dan uit de mond van een Europeaan.

Omdat je mij anders niet gelooft
Gutachten: Türkei setzt Giftgas gegen Kurden ein

/Türkei - Vermischtes/
Montag, Juli 26th 2010 3:37 PM
http://dev.akpn.net/de/aknews/3/167754/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

Schepsel schreef:
Wapen van Holland schreef:
Wat is die joden-moslimvergelijking toch een uitgekauwd, voorgekauwd en vervolgens uitgekotst cliché, en jij bent een van de uilskuikens die het gretig opschrokt. Als ge trouwens ook maar een flintertje respect hebt voor de Holocaust en de joodse slachtoffers houdt gij uwe muile potdicht gesloten.
Als jij een flintertje respect voor mij zou hebben zou jij een dergelijke post niet plaatsen. Als jij respect zou hebben voor de Holocaust en de joodse slachtoffers zou jij de muile van mercator potdicht sluiten omdat hij stinkt naar het nazisme. En waarom is de joden-moslimvergelijking iets raars in jou ogen? Moet ik letten op de haat en wrok tussen moslims en joden in het midden-oosten om een stuk land of moet ik kijken naar de eeuwenlange Ottomaanse samenleving met mijn broeders van dik 600 jaar lang????
En jij hebt geen respect voor joden dat je ze geloofsbroeders noemt. Maar goed. De vergelijking nazisme en het zijn van anti-Islam is zo vreselijk hysterisch, overtrokken en bruut uit het verband gerukt met een heleboel porties drama eraan toegevoegd, dat het bedenken van tegenargumenten vrijwel net zo onzinnig is als beargumenteren dat een paard niet 5 uur onderwater kan blijven leven. Komaan!

Als je ook maar een tel hebt opgelet bij de geschiedenisles had je geweten dat de haat en de genocide op joden aanwezig was, het bestond, het was een fysieke realiteit. Laten we nu kijken naar islamitische jankerdjes. De ''haat'' is zo compleet NIKS vergeleken met de haat en het leed dat de joden is aangedaan, dat het een compleet onzinnige en m.i. zelfs respectloze vergelijking is. Het leed en het onrecht jegens de joden was grootschalig en ongekend, dat dien je niet te verkrachten als argument om een ander die kritiek levert op je religie gauw makkelijk en laf de mond te snoeren. Als ej een joods vergast spook zou zijn zou je het niet leuk vinden als mensen jouw gruwelijk leed zouden gebruiken om religiekritiek laf te poneren, als er helemaal in geen enkele zin sprake is van een vergelijkbare situatie.

De hele vergelijking slaat als een tang op een varken.
Eerst ontkenning en daarna de toepassing. Geschiedenis herhaalt zichzelf. eerst heksen en joden, daarna zwarte mensen, daarna communisten, een tijd lang arabieren en nu de moslims. Als ik joden mijn geloofsbroeders noem dan heb ik volgens jou geen respect voor ze. Haha ik vraag me af hoe mijn joodse vrienden in Nederland en Israël daar over denken. Ik zal het ze vragen als ik ze spreek. Tijden veranderen beste Schepsel, het sentiment van haat en wrok leeft niet langer onder de jeugd op den duur verdwijnt het gewoon en resteert er alleen broederschap, zoals het eens was. Ik heb het er over dat het platform wordt gecreëerd om de moslims te haten. Moslims vergelijken met een ziekte is daar 1 van. In plaats van dat je op mercator hoort in te gaan ga je op mij in. Dit is dus het platform waar ik het over heb. Dat deden ze met de zwarten in Amerika ook, met de joden in Europa ook. Het platform wordt gecreëerd. Als iemand mij een ziekte noemt dan levert hij geen kritiek op mijn religie en als jij vindt van wel, dan vind ik jou daadwerkelijk een dwaas.
Plaats reactie