Mijn getuigenis...uiteindelijk

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Wapen van Holland
Berichten: 26
Lid geworden op: di mar 15, 2011 2:29 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Wapen van Holland »

BFA schreef:
Wapen van Holland schreef:Je praat over de Ottomanen alsof het barbaren waren maar goed wie ben jij nou?
Kan je iets positiefs tonen dat uit het Ottomaanse rijk is voortgekomen?
Zelfs een Erdogan die zijn mond opendoet kan moeilijk zijn barbaarse innerlijk verbergen. Niet te verwonderen van iemand die anno 2010 nog Kurden met gifgas bewerkt.
Wapen van Holland schreef:Voltaire een pionier van die tijd sprak over de Ottomaanse Rijk alsof het synoniem stond voor tolerantie.
Jij leest een andere Voltaire dan ik.
Wapen van Holland schreef:Toen de christenen, joden en moslims volop werden vervolgd in Christelijk Europa was er een buitengewoon religieuze tolerantie in Ottomaans Europa.
Waarom werden Christenen vervolgd in Christelijk Europa?
Dat Mohammedanen vervolgd werden is begrijpelijk.
Documenten van Joodse schrijvers lopen niet zo erg op met de Ottomaanse tolerantie.
in de laatste 100j: Armeense Genocide, Etnische zuiveringen van Grieks-Orthodoxe Christenen, en eht gebruik van gifgas op Kurden tonen dat het woord tolerantie uit de mond van een Turk een heel andere betekenis heeft dan uit de mond van een Europeaan.

Omdat je mij anders niet gelooft
Gutachten: Türkei setzt Giftgas gegen Kurden ein

/Türkei - Vermischtes/
Montag, Juli 26th 2010 3:37 PM
http://dev.akpn.net/de/aknews/3/167754/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Goed van je man om een foto van een dode persoon te laten zien. Wat een held ben je. Door wie zijn die wapens geleverd? Juist door een Nederlander. En nu vergelijk je ook nog eens het Ottomaanse Rijk met de Turkije van amper 80 jaar. Heel goed van je, volledig van zijn verband gerukt noem ik dit. Ik moet nu gaan succes.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door BFA »

Het feit dat je religie hebt is al een teken van een ziekte.
Islam is de meest schadelijke voor de medemens.

Je moet niets zeggen over de behandeling van zwarten in Amerika.
Onder het juk van Islam hadden deze het duizenden malen erger.
Het zijn Mohammedanen die op grond van hun religie nog steeds slavernij goedpraten, in Sudan, Mauretanië en aangrenzende landen nog steeds slaven halen, houden en verkopen.
Slavenhandel en piraterij was ook de grootste bron van inkomsten van je tolerante Ottomaanse rijk.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door Schepsel »

Wie de wapens leverde is irrelevant ivm de daden van degenen die ze kochten.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door BFA »

Wapen van Holland schreef: En nu vergelijk je ook nog eens het Ottomaanse Rijk met de Turkije van amper 80 jaar.
Het gaat niet enkel over het Turkije van 80j geleden, ook over het Turkije van 8maand geleden.
Dat Turkije van 80j geleden is dan nog eens heel tolerant tegenover die beerput dat het Ottomaanse rijk was. Het was toch ongeveer zoiets dat Kemal Ataturk dat Ottomaanse rijk noemde hé.
Dat Turkije van 8 maand geleden is heel wat minder tolerant geworden, hetgeen die gifgasaanval op zijn eigen burgers bewijst. Wat het vooral doet afsteken is dat het zich op de mythe van een tolerant Ottomaans rijk op probeert te rekken.
Juist de verspreiding van die mythe, maakt mij ieder die er mij mee rond de oren komt slaan een kolonist of verrader.
Wapen van Holland schreef:Ik moet nu gaan succes.
Terug naar Turkije tolerantie gaan imiteren hoop ik.
Veel succes ouwe muzelrukker.

PS, nog even rechtzetten. De grondstoffen voor de gifgassen die Saddam Hussein in Irak tegen de Kurden gebruikte werden door een Nederlander geleverd.
Ik heb het over de Turkse gekke man Erdogan,die Turkije de eigen grondstoffen voor het gifgas dat in 2010 nog tegen Kurden gebruikt is laat fabriceren.
De gekke man Erdogan is de erfgenaam van het Ottomaanse rijk en droomt ervan dit opnieuw in te stellen. Vandaar het verspreiden van de mythe.
De taktieken van het Ottomaanse rijk gebruikt deze gekke man ook. In Egypte en Tunesië stimuleert Erdogan revoluties die beide landen economisch naar de knoppen helpen. Deze revoluties maken dat de belangrijkste industrie van beide landen, toerisme, zonder problemen overgenomen wordt door Turkije. Turkije kijkt hierdoor dit jaar reeds uit naar extra inkomsten uit Toerisme die tot 30 biljoen kunnen oplopen.
Verdeel en heers, is hoe het Ottomaanse rijk zijn machtspositie wist te behouden. een politiek die maakte dat in dit Ottomaanse rijk zowat iedereen tegen iedereen aan het vechten was. Erdogan toont dat de muzeltjes nog niets van hun streken verloren hebben. niet alleen in Egypte en Tunesië.
Laatst gewijzigd door BFA op wo mar 16, 2011 5:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mijn getuigenis...uiteindelijk

Bericht door mercator »

Hey moslimpje, t lijkt wel alsof je bang begint te worden nietwaar? Maar goed ook, want hoe langer hoe meer begint het besef hier door te sijpelen dat Milosevic, Mladic en Karadzic het helemaal bij het rechte eind hadden. Voor moslims is GEEN plaats in een moderne beschaving. Wen er maar aan.
Uiteindelijk schoppen we jullie allemaal buiten!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Moeder Dutch van FFI

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Bedankt voor dit verhaal Dutch.
Geweldig om te lezen hoe jij je aan Islam ontworsteld hebt, ondanks alle tegenstand.
Ik hoop dat je getuigenis op de portal mag komen bovenaan alle andere getuigenissen.

Dit bovenaan plekje behoort aan jou toe, omdat jij FFI Vlaanderen en Nederland opgericht hebt.
Jij bent de moeder van deze site.

Bedankt voor het creëren van deze site, want door jouw toedoen vinden hier veel mensen steun en vriendschap.
Dit klinkt allemaal heel mooi en aandoenlijk. Misschien handig om aan deze topic een gloeilamp te koppelen. Nee, geen dank. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie