to be or not to be

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Plaats reactie
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

to be or not to be

Bericht door melihacan »

Ik ben een iranier en ben net als alle iraniers getraumatiseerd.

Zoals een puber in opstand komt tegen de regels van zijn vader en alles precies het omgekeerde doet van wat moet, zo komen wij gevluchte iraniers in opstand tegen de islam en doen wij alles wat god verboden heeft.

Van het ene extreme in het andere..

Wij vrouwen zijn super bloot en mooi. Wij drinken veel. Gaan met jan en alleman naar bed.
Wij leven in een vrij land en daar maken wij goed gebruik van. Ik schaam mij niet, waarom zou ik?

Ik zal mij wreken op de ayatollah's en de islam.
Als ex-moslim krijg ik veel steun van andere atheisten. Mensen worden blij als ze horen dat ik afstand heb genomen van de islam. Ik word er voor beloond. Mensen zeggen dat ik lef heb en moedig ben.

Ik zou zeggen wordt ex-moslim en heb maatschappelijk succes!!

doeggg
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Re: to be or not to be

Bericht door Freya »

melihacan schreef:Als ex-moslim krijg ik veel steun van andere atheisten. Mensen worden blij als ze horen dat ik afstand heb genomen van de islam. Ik word er voor beloond. Mensen zeggen dat ik lef heb en moedig ben.

Ik zou zeggen wordt ex-moslim en heb maatschappelijk succes!!
Dit is een stereotype wat veel wordt gebruikt door moslims, dat mensen van de islam afstappen wegens maatschappelijk of geldelijk gewin. Het is echter niet waar.

Dat betekend dus, dat je hier niet de waarheid schrijft en een moslim bent. Ook de rest van jouw post, ademt die hele sfeer, zo van, ik ben ex-moslim en doe nu alles wat slecht is. De bekende stereotyperingen dus.

You are the weakest link, goodbeye!
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Duuhuuh..joh..het is sarcastisch bedoeld.

Natuurlijk ben ik geen atheist. Ik ben niet gek!!
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

melihacan schreef:Duuhuuh..joh..het is sarcastisch bedoeld.

Natuurlijk ben ik geen atheist. Ik ben niet gek!!
Dat dacht ik meteen al, vandaar mijn post, het zijn namelijk typische moslimstereotypen, die niet op waarheid zijn gebaseerd.
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Freya schreef:
melihacan schreef:Duuhuuh..joh..het is sarcastisch bedoeld.

Natuurlijk ben ik geen atheist. Ik ben niet gek!!
Dat dacht ik meteen al, vandaar mijn post, het zijn namelijk typische moslimstereotypen, die niet op waarheid zijn gebaseerd.
Het is de waarheid. Ontkennen heeft geen zin.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Dat is zeer zeker geen waarheid en dat weet je heel goed, ook al ga je dat 100 keer lopen blaten. Op dit forum zijn ook ex-moslims, en enkele daarvan zijn christen geworden. Wat is hun voordeel?

Geen geld, want in tegenstelling tot wat jij en andere domme moslims denken, er bestaat geen subsidie om de islam achter te laten. Wat het hun heeft opgeleverd is een breuk met familieleden, vrienden, maar nog erger, echte doodsbedreigingen, inclusief politiebescherming en regelrechte haat.

Dat is wat het oplevert. Dat jij blij bent om moslima te zijn, fijn voor je, maar hou dan je achterlijke, op niets gebaseerde praatjes voor je. Jouw eerste post is een zeer groffe belediging naar ex-moslims toe, ook degene die daar niet over durfen te spreken, bang als ze zijn voor haatdragende personen zoals jij.

En terwijl ik hier bezig was, dacht ik jou even op te zoeken in de zoekfunctie, want ik zag dat het niet je eerste post was en wat lees ik?
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ght=#51151
Nou luitjes,

dit is mijn laatste post.

Was leuk om even een uitstapje te maken naar de anti-islam faithfreedom ideologie site.
Ik zou zeggen, had weggebleven, want jouw soort praatjes horen hier niet thuis en halen het niveau van deze site ernstig naar beneden.

Dus, ga maar wat leren voor je studie econometrie, of whatever. Als je je verveelt, ga dan maar buiten spelen.
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Belediging?

Moslims worden hier zwart gemaakt!! De grond ingeboord!!

En het dondert mij niet of iemand wel of niet gelooft. Of hij afstapt van zijn geloof. Afvalligheid is niet iets nieuws.

O ja waarom ik weer een kijkje ben gaan nemen?
Las vandaag een stuk in de volkskrant. Dacht laat ik ff kijken.

En ja hoor nog steeds een kruistocht...
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Moslims worden hier zwart gemaakt!! De grond ingeboord!!
Dat is NIET WAAR, de islam wordt hier de grond ingeboord. En op welke manier? Door de koran en de ahadith te lezen en kritisch te bekijken. Door feiteleijk correct te zijn en NIET politiek correct.
Als jij vindt dat wat wij lezen er niet staat, nou dan heb je het niet gelezen, zoals zovele moslims in de wereld.

Neem een religie/ideologie eerst eens goed onder de loep vooraleer je je leven eraan verbindt zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

iran had een mooie cultuur :) totdat die nichten alles plat walsten... :roll:

wat vind je btw van ex-moslims die zich niet er over uit durven te laten?
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Synhax
Berichten: 1
Lid geworden op: do jul 31, 2008 1:28 pm
Locatie: Hoorn, NH

Bericht door Synhax »

@Freya
Respect! Ik dacht eerlijk gezegd wel dat ze ex-moslim was xD (Wel een hele gekke)

@Silly
Ik doe het om veiligheidsredenen niet...
Zodra ik uit huis mag gaan (volgens mij vanaf mijn 18e) en ik niet meer financieel afhankelijk ben, kan mijn familie de pot op...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom Synhax :D Fijn om je hier te zien.
Ik vermoed dat jij een ex moslim bent ?
Als dat zo is, dan doe je er inderdaad verstandig aan om je gedeisd te houden.
Het is moeilijk om je te vervreemden van je familie. Iedereen heeft familie nodig, en een leugentje om best wil is beter dan ellenlange gevechten en ruzie thuis.

ik kom uit een heel erg streng Christelijk gezin, en ook ik hou me thuis nog steeds in, om de goede vrede te bewaren.

Als je wat ouder wordt, en je eigen leven opbouwt, dan gaat het allemaal veel gemakkelijker om je eigen leven te leven.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Moslims worden hier zwart gemaakt!! De grond ingeboord!!

Eerst en vooral wordt de ideologie Islam hier in de grond geboord.
Als Moslims zich figuurlijk mee in de grond geboord voelen, is dit een getuigenis van hun eigen achterlijkheid en onwetendheid.
Het is achterlijk zich met een religieuze ideologie te identificeren. Identiteit onstaat uit creatie, niet uit wat men gelooft. Indirect heeft geloof wel met creatie te maken. Maar als dit geloof creatie uitsluit, resulteerd dit in onwetendheid en nonidentiteit.

Hier blijft dit in de grond boren figuurlijk. Moslims hebben er onder invloed van hun religieuze ideologie er wel een handje van weg, mensen letterlijk in/onder de grond te helpen. Lijkt zo ongeveer het enige waar ze goed in zijn.
Of je dit letterlijk onder de grond helpen creatief kan noemen is een andere zaak. Creativiteit leidt naar constructie.
Het enige waar Islam toe in staat lijkt is deconstructie. Op alle gebied.
Wat kan je anders van volgelingen van een kannibalistische God verwachten?
En het dondert mij niet of iemand wel of niet gelooft. Of hij afstapt van zijn geloof. Afvalligheid is niet iets nieuws.
Het dondert jou erg wel.
Afvallen van het geloof is zo ongeveer de ergste belediging die een Moslim kan aangedaan worden.
Met mij steek jij de draak niet. Je handelt heel smerig naar al diegenen die Islam vaarwel hebben gezegd. Toont er enkel je haat en ressentiment mee.
En ja hoor nog steeds een kruistocht...
Wij hoeven geen kruistocht te voeren, naïef kind. er is gen enkele ideologie zo goed in het zichzelf om zeep helpen dan Islam.
De enige reden dat dit forum bestat is omdat het niet aan te zien is, hoe Islam zichzelf kannibaliseert.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Hoi Synhax, welkom!

Het gaat er op dit forum vrij hard aan toe qua negatieve opmerkingen en spottende grappen. Ik hoop dat je dit van je af kunt schudden (sommige ex-moslims op FFI English hebben het idee dat hun moslim-familie wordt aangevallen) en ik hoop dat je gewoon mee kunt lachen! Lachen kan je zeker want we hebben Clowntje Selefie aan boord :) (nu op vakantie) In iedergeval hebben we geen hekel aan Moslims (de mensen), Turken, Marokkanen, Friezen en Zeeuwen. Waar we wel jeuk van krijgen is intolerante Islam en intolerante orthodoxe Moslims die als breindode mobots Moh na-apen.

FFI is begonnen met ex-moslims maar omdat er veel meer niet-moslims zijn bijgekomen, zijn volgens mij de accenten ook verschoven. Zo wordt er veel gepost over islamisering (het invoeren van Islam-normen en waarden) en dat wij daar niet blij mee zijn.


PS. Zou je je woonplaats niet weghalen?

iig., veel plezier op het forum!
Laatst gewijzigd door Links666 op vr aug 01, 2008 2:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Synhax schreef:@Freya
Respect! Ik dacht eerlijk gezegd wel dat ze ex-moslim was xD (Wel een hele gekke)

@Silly
Ik doe het om veiligheidsredenen niet...
Zodra ik uit huis mag gaan (volgens mij vanaf mijn 18e) en ik niet meer financieel afhankelijk ben, kan mijn familie de pot op...
Dank je. Ik wens je veel succes en wijsheid toe, want het lijkt mij geen pretje, om de band met je familie te moeten riskeren.
Plaats reactie