Afghaanse Kamila leert Jezus volgen

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

De schepper van de hel is de enige die het verdient er eeuwig in te branden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik begin nu een beetje boos te worden.
Gaan we elkaar bevechten?
Dat zullen moslims leuk vinden.
Dit forum gaat over islam, en niet over het Christendom.
Ook Christenen moeten maar tegen kritiek kunnen.
Anders ben je net zo verkeerd bezig als een Moslim.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

maria20 schreef: jah kinderachtig van jezus he om mensen met kanker te genezen ..zelfs mensen die het eigenlijk niet geloven maar wel een kans willen geven .totdat je eigen moeder of vader een x kanker krijgt dan piep je wel anders !!!.pfff gelukkig weten die mensen tenminste wat hen overkomen is en als zij dat accepteren wie ben jij dan eigenlijk om dat raar te vinden ..
apart hoor doet jezus weer iets goeds kan die nog oprotten van sommige mensen ..stank voor dank


trouwens ga eens eens als je je gezichtsveld wil verbreden genezings dienst bezoeken en kom dan pas oordelen want je zit echt vol met vooroordelen meid ... :wink:
Jezus heeft in de gehele geschiedenis van de mensheid nog nooit iemand van kanker genezen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

maria20 schreef: jah kinderachtig van jezus he om mensen met kanker te genezen ..zelfs mensen die het eigenlijk niet geloven maar wel een kans willen geven .totdat je eigen moeder of vader een x kanker krijgt dan piep je wel anders !!!.
Leg mij dan eens uit waarom jezus mijn ouders niet van kanker genezen heeft?
Amorele atheistische nitwit
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Monique : al wie geboren wordt, sterft. Al die sterven worden wedergeboren (Hindu gezegde). De manier waarop is het enige dat kan varieren, en is niet onze beslissing.

Tot zover zijn atheisten het volgens mij met de rest van de wereld eens. De verklaring voor een dood is niet aan ons gegeven. Misschien is er geen waarom, misschien wel. Het enige verschil tussen jouw denken en dat van een religieuze Christen is dat hij/zij denkt dat er inderdaad een reden is terwijl jij denkt dat het random is.

Zelfs als jouw ouders zouden gestorven zijn aan kanker, en zelfs al zou God hemzelf dat uitgelokt hebben : zij hebben jou, en jij hebt hen. Ook na hun dood. Dat is alles wat ons gegeven is, en dat is wat we nu eenmaal moeten aanvaarden. Of je nu atheist of Christen bent, de regels veranderen niet. Een Christen probeert gewoon de regels op voorhand te kennen, en te aanvaarden.

Ertegen vechten heeft geen zin, en is de snelste weg naar grote miserie. Ook daar denk ik dat atheisten het nog wel mee eens zijn. Als ze eerlijk zijn met hunzelf.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

tomc schreef:Monique : al wie geboren wordt, sterft. Al die sterven worden wedergeboren (Hindu gezegde). De manier waarop is het enige dat kan varieren, en is niet onze beslissing.

Tot zover zijn atheisten het volgens mij met de rest van de wereld eens. De verklaring voor een dood is niet aan ons gegeven. Misschien is er geen waarom, misschien wel. Het enige verschil tussen jouw denken en dat van een religieuze Christen is dat hij/zij denkt dat er inderdaad een reden is terwijl jij denkt dat het random is.

Zelfs als jouw ouders zouden gestorven zijn aan kanker, en zelfs al zou God hemzelf dat uitgelokt hebben : zij hebben jou, en jij hebt hen. Ook na hun dood. Dat is alles wat ons gegeven is, en dat is wat we nu eenmaal moeten aanvaarden. Of je nu atheist of Christen bent, de regels veranderen niet. Een Christen probeert gewoon de regels op voorhand te kennen, en te aanvaarden.

Ertegen vechten heeft geen zin, en is de snelste weg naar grote miserie. Ook daar denk ik dat atheisten het nog wel mee eens zijn. Als ze eerlijk zijn met hunzelf.
Jammer dat dit belerende en sussende praatje heel veel aannames, 100% aannames in de wilde weg bevatten, zodat we dit praatje gewoon weg kunnen zetten als feitelijk onjuist.
Als dit een soort troostbrenger moet voorstellen, dan heeft dit berichtje van een christen aan een atheïst volkomen gefaald.
Maar goed, volgens mij is het helemaal niet de bedoeling als troost, volgens mij is het een evangelisatielarielulkoekje waar de christenzeurpiet ter christenpeptalk zelf ook een paar flinke happen van heeft genomen die lekker zoet en glibberig kritiekloos bij hemzelf naar binnen glijden.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

TomC, waar ik kotsmisselijk van word is dit:
maria: jah kinderachtig van jezus he om mensen met kanker te genezen ..zelfs mensen die het eigenlijk niet geloven maar wel een kans willen geven .totdat je eigen moeder of vader een x kanker krijgt dan piep je wel anders !!!.pfff gelukkig weten die mensen tenminste wat hen overkomen is en als zij dat accepteren wie ben jij dan eigenlijk om dat raar te vinden ..
apart hoor doet jezus weer iets goeds kan die nog oprotten van sommige mensen ..stank voor dank
De meest vreselijke ziektes en ellende van mensen gebruiken/misbruiken om aan te tonen dat jezus/god/christendom zo vreselijk "goed" is en dat jezus die ziektes geneest.
Volgens mij was Silvia Millecam daar ook ingestonken?

Maria zegt dat jezus kanker geneest. Nee dus, kennelijk niet... bij mijn ouders tenminste niet. Dan wil ik graag van maria weten WAAROM niet. Zij geeft zo hoog op over het genezen van kanker door jezus? Zij weet precies de beweegredenen e.d. van jezus en god?
Nou, dan verwacht ik een gedegen uitleg.

Waarom heeft god dan eigenlijk kanker uitgevonden? Zodat jezus wat te genezen heeft? Die "angstpraatjes" moeten eens ophouden. Goedgelovige mensen worden op deze manier de religie ingeluld. "als ik maar naar de kerk ga en in jezus geloof..dan word ik genezen"... ammehoela (om eens een goed marokkaans woord te gebruiken :wink: )
Vooral dat aanpraten van een "schuldgevoel": "doet jezus weer iets goeds kan die nog oprotten van sommige mensen ..stank voor dank " geeft me de rillingen.
Dat moet eens afgelopen zijn. Er lopen al genoeg religeschiften op deze aarde rond. ER zijn zooien mensen die geestelijk helemaal in de problemen zitten door deze reli shit. Die hebben hun ouders verloren en dan komt meneer pastoor even langs om te vertellen dat dat toch echt hun eigen schuld is: wanneer ze in jezus hadden geloofd dan hadden ze nog geleefd. Dat is dus ook wat maria zegt. Belachelijk gewoon. Hebben die mensen het niet al moeilijk genoeg? Moeten ze nog een trap na krijgen van die "barmhartige" religie?

Ik ben atheist en het leven en de dood horen bij elkaar. De 1 gaat jong dood en de ander oud. Wanneer je je leven lang de pestpokken paft...ja... dan bestaat de kans dat je kanker krijgt en dan ga je dood.. that's life. Mijn ouders paften zich dus een ongeluk.... ik ook... ik ben de volgende... dat weet ik.... en die gevolgen accepteer ik dus, net zoals mij ouders gedaan hebben. (mijn vader zei: ik ben niet in de wieg gesmoord :wink: ).
Wanneer je in de auto stapt kun je een ongeluk krijgen.... wanneer je tot jezus gaat bidden.... krijg je dan geen ongeluk???

Er is zo'n rijtje met uitspraken van verschillende religies over "ongeluk".
Ik weet ze niet precies meer, maar zoiets als:
- christendom: het is gods wil
- atheisme: shit happens..

Zullen we het maar op het laatste houden?
Amorele atheistische nitwit
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Teva Teff schreef:
maria20 schreef: jah kinderachtig van jezus he om mensen met kanker te genezen ..zelfs mensen die het eigenlijk niet geloven maar wel een kans willen geven .totdat je eigen moeder of vader een x kanker krijgt dan piep je wel anders !!!.pfff gelukkig weten die mensen tenminste wat hen overkomen is en als zij dat accepteren wie ben jij dan eigenlijk om dat raar te vinden ..
apart hoor doet jezus weer iets goeds kan die nog oprotten van sommige mensen ..stank voor dank


trouwens ga eens eens als je je gezichtsveld wil verbreden genezings dienst bezoeken en kom dan pas oordelen want je zit echt vol met vooroordelen.. :wink:
Jezus heeft in de gehele geschiedenis van de mensheid nog nooit iemand van kanker genezen.



ahhahahahahahah oh neee my god dan is jouw gezichtsbveld echt niet zo breed .. ga eens om je heen kijken en rondvragen
of ga eens naar een genezingsdienst dan zie je daar zo veel mensen die genzezen zijn van kanker en andere kwalen ..dat zijn feiten en niet iets wat ik uit mijn duim zuig ofzo ...
er zijn zoveel wonderen gebeurd...door jezus ..dat jij die niet kent betekent niet dat ze er niet zijn ...

typ maar eens in by google ..miracles from jesus christ en daar krijg je er dan genoeg van

of zieken genezen na genezingsdienst ....


dan weet je genoeg ... :wink:
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Monique schreef:
maria20 schreef: jah kinderachtig van jezus he om mensen met kanker te genezen ..zelfs mensen die het eigenlijk niet geloven maar wel een kans willen geven .totdat je eigen moeder of vader een x kanker krijgt dan piep je wel anders !!!.
Leg mij dan eens uit waarom jezus mijn ouders niet van kanker genezen heeft?

zijn jou ouders dan naar een genezingsdienst geweest ???
geloven jou ouders ??
hebben ze jezus een kans gegeven ???
lees het boek "50 hindernissen op weg naar genezing "van Jan zijlstra een meneer uit leiden die al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen in de naam van jezus heeft genezen ...
:smile:
the truth will set you free!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

maria20 schreef: zijn jou ouders dan naar een genezingsdienst geweest ???
Een genezingsdienst?
Je bedoelt zoiets als jomanda?
Je weet toch wel dat zoiets werkt als een placebo?
Net als wanneer je kinderen een zuurtje geeft en ze er dan overtuigd dat daarvan de pijn van die valpartij overgaat. Reken maar dat de pijn weggaat.. :evil:
geloven jou ouders ??
Ik heb geen idee
lees het boek "50 hindernissen op weg naar genezing "van Jan zijlstra een meneer uit leiden die al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen in de naam van jezus heeft genezen ...
:smile:
Heb je nog iets zinnigs te zeggen op mijn post?
Amorele atheistische nitwit
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

De meest vreselijke ziektes en ellende van mensen gebruiken/misbruiken om aan te tonen dat jezus/god/christendom zo vreselijk "goed" is en dat jezus die ziektes geneest.
Volgens mij was Silvia Millecam daar ook ingestonken?
maria20 zegt: ten 1e dat van silvia is een heel ander verhaal jomanda is een debiel en die gebruikte ALTERNATIEVE GENEESKUNDE" en ze was niet naar een genezingsdienst gegaan ...laat staan dat silvia jezus een kans heeft gegevn ..jomanda is een leugenaar 1e klasse anders had ze silvia niet naar altenatieve bullshit gestuurd (dat komt van de duivel als die altenatieve shit daar heeft jezus voor gewaarschuwd net als tegen magie enz enz) en wel naar een genezingsdienst...en waarom noem je een x niet eens de genen die wel zijn genezen ???? die zijn er genoeg hoor ...
ten 2e lees het boek : lees het boek "50 hindernissen op weg naar genezing "van Jan zijlstra een meneer uit leiden die al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen in de naam van jezus heeft genezen ... en dat zijn feiten en geen leugens ...
:smile:


Maria zegt dat jezus kanker geneest. Nee dus, kennelijk niet... bij mijn ouders tenminste niet. Dan wil ik graag van maria weten WAAROM niet. Zij geeft zo hoog op over het genezen van kanker door jezus? Zij weet precies de beweegredenen e.d. van jezus en god?
Nou, dan verwacht ik een gedegen uitleg.
maria20 zegt: zijn jou ouders dan naar een genezingsdienst geweest ???
geloven jou ouders ??
hebben ze jezus een kans gegeven ???
lees het boek "50 hindernissen op weg naar genezing "van Jan zijlstra een meneer uit leiden die al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen in de naam van jezus heeft genezen ...




Waarom heeft god dan eigenlijk kanker uitgevonden? Zodat jezus wat te genezen heeft? Die "angstpraatjes" moeten eens ophouden.
maria20zegt: hahahahahahah god heeft kanker uitgevonden dat is zoooooooooooooooooooooooooooooooo'n onzin ..kanker zonde en ziektes komen van de duivel , hoe dichter je bij God staat met je woorden en daden hoe minder kans je hebt dat je een ziekte krijgt .
omdat jezus sterker is dan de zonde en de ziekte (dus sterker dan de duivel) maar zoasl ik al eerder heb uitgelegd ..in jouw leven gebeurd er niets wat jij niet wil ..dus de goede mensen kunnen ook slechte dingen overkomen ...
wil je jezus niet in je leven hebebn Best alsof hij dan zelfmoord gaat plegen ..maar wees dan niet iemand die zo vreslijk klaagt als je dan kanker krijgt of er gebeuren slechte dingen met je ...jij hebt daar zelf voor gezorgd en niet God of jezus ..jij bent in control en niet Jezus ..Jezus doet pas iets als je het hem vraagt ...
ik en zoveel andere christenen waaronder de mensen die genezen zijn van ziektes hebebn zoveel aan hem gevraagd en het ook gekregen ..
dat jij dat niet ziet is niet de schuld van jezus ..dus aub houd op met God de schuld te geven van dingen waar hij helemaal geen controle over heeft gekregen !!!! heel kinderachtig zelfs om de verantwoordleijkheid naar God af te schuiven ..ik dacht dat atheisten dat juist zo kinderachtig vonden van christenen en nou doe je het zelf !!!! :roll: :roll: :roll:


Goedgelovige mensen worden op deze manier de religie ingeluld. "als ik maar naar de kerk ga en in jezus geloof..dan word ik genezen"... ammehoela (om eens een goed marokkaans woord te gebruiken :wink: )
Vooral dat aanpraten van een "schuldgevoel": "doet jezus weer iets goeds kan die nog oprotten van sommige mensen ..stank voor dank " geeft me de rillingen.
maria20 :

nee weet je wat mij rillingen geeft dat je tegen moslims loopt te zeggen dat zij feiten lopen te ontkenen en dat nu zelf doet ..
als ji niet wil geloven dat er mensen zijn genezen door Jezus dan doe je dat toch niet ..houd je zelf lkr kortzichtig en heb lol in je lven zou ik zeggen .want dat mag allemaal ..


Dat moet eens afgelopen zijn. Er lopen al genoeg religeschiften op deze aarde rond. ER zijn zooien mensen die geestelijk helemaal in de problemen zitten door deze reli shit. Die hebben hun ouders verloren en dan komt meneer pastoor even langs om te vertellen dat dat toch echt hun eigen schuld is: wanneer ze in jezus hadden geloofd dan hadden ze nog geleefd. Dat is dus ook wat maria zegt.
maria20 zget: ahhah dat is dus niet wat ik heb gezegd maar goed dat jij het zo begrijpt is heel wat anders ...!!!! :roll: :roll:
Belachelijk gewoon.
Hebben die mensen het niet al moeilijk genoeg? Moeten ze nog een trap na krijgen van die "barmhartige" religie?

Ik ben atheist en het leven en de dood horen bij elkaar. De 1 gaat jong dood en de ander oud. Wanneer je je leven lang de pestpokken paft...ja... dan bestaat de kans dat je kanker krijgt en dan ga je dood.. that's life. Mijn ouders paften zich dus een ongeluk.... ik ook... ik ben de volgende... dat weet ik.... en die gevolgen accepteer ik dus, net zoals mij ouders gedaan hebben. (mijn vader zei: ik ben niet in de wieg gesmoord :wink: ).
Wanneer je in de auto stapt kun je een ongeluk krijgen.... wanneer je tot jezus gaat bidden.... krijg je dan geen ongeluk???
maria20 zegt: je snapt er niet veel van merk ik ..dnek je dat chritenen nooit een ongeluk hebebn gekregen ofzo ???dat komt doordat er veel mensen aan de kant van het slechte staaan ,,en hoe meer er aan de kant van het slechte staan hoe meer ellende in de wereld en ook de goede mnsen hebebn daar onder te leiden ...
Er is zo'n rijtje met uitspraken van verschillende religies over "ongeluk".
Ik weet ze niet precies meer, maar zoiets als:
- christendom: het is gods wil
- atheisme: shit happens..
Zullen we het maar op het laatste houden?

maria20 zegt: christendom God'swil ??? nee onze wil ..ik weet niet hoe je daar bij komt ..maar iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid en hoe meer mensen aan de kant van het goede staan hoe minder oorlog pijn en verdriet en dat hebben wij dus zelf in de hand ..
hoe meer mensen aan de kant van de duidvel staan hoe meer macht hij heeft hoe meer oorlogen en verdriet en ziektes er zullen zijn ..dat hebebn wij dus ook in ONZE handen !!! wij zijn dus verantwoorldelijk ervoor en niet god ...
atheisme shit happens zeg je ??? waarom hoor ik dan zo vaak atheisten klagen : ooh en de wereld is zooooooooooooooooooslecht en als God bestond dan zou er geen oorlog zijn bla bla bla ...
dan doe je het zelf ga je daarna nog lopen klagen oook ...

misschien moet ik je het maar zo uitlgegen : wij zijn beiden verantwoordelijk voor het slechte en het goede wat er gebeurd in deze wereld ...
als jij aan de kant van het slechte wil staan ..mag hoor gaat jezus je echt niet straffen ..maar kom dan aub niet lull;en als jouzelf iets slechts overkomt ...zoals dat met je ouders ...jij en ik zijn daar immers verantwoordliejk voor ..en ook de goed emensen hebebn er onder te leiden !!! ik heb veel minder leuke dingen in mijn leven mee gemaakt maar zorg er wel tenminste voor dat ik mijn gezichtsveld verbreed en weet hoe het komt dat sie minder leuke dingen geburen en accepteer dat ...omdat ik ook er voor verantwoorldeijk ben ...voor de goed en slechte dingen ..
daarom omdat IK OOK VERANTWOORLDIEJK ERVOOR BEN ZORG IK ERVOOR DAT IK MET MIJN WOORDEN EN DADEN JEZUS VOLG EN DAN DE WERELD BETER MAAK EN NIET ERVOOR ZORG DAT IK AAN DE KANT VAN HET SLECHTE KOM TE STAAN ZODAT ER NOG MEER ROTTIGE DINGEN GEBEUREN BIJ MIJ OF BIJ ANDEREN ,,,
DUS NOGMAALS WIJ ZIJN IN CONTROL EN NIET JEZUS OF DE DUIVEL ..!!!!!!!! WIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR HOEVEEL OORLOG ER IS EN HOEVEEL ZIEKE MENSEN GESTOORDE MENSEN ER RONDLOPEN EN NIET JEZUS ..
DUS AUB GA JE VERANWOORLDEJKHEID OP JE NEMEN EN HOUD OP MET KLAGEN OVER JEZUS .WANT DAT ARME ZIELTJE HEEFT WERKELIJK WAAR NOG NOOIT 1 ZONDE BEGAAN EN HEEFT JOU ZEKER NIETS AANGEDAAN ....
DAAROM ZEGT HIJ OOK : ALS JE MIJ UITNODIGD IN JE HUIS(HART, LEVEN) ZAL IK BIJ JE KOMEN ETEN EN MET JE FEEST VIEREN ...MAAR ALS JE DAT NIET WIL ..DAN ZAL IK JE NIET DWINGEN !!!!
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:04 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

GENEZINGEN


Momenteel vinden er in de Alblasserwaard heel veel wonderen plaats.
Op deze site kunt U lezen hoe God aan het werk is!
Janneke Vlot na ziekbed van achttien jaar volledig gene

BLESKENSGRAAF - Na achttien jaar van medisch leed, pijn, verdriet en eenzaamheid is Janneke Vlot anderhalve week geleden volledig genezen. Tijdens een genezingsdienst stond ze op uit haar rolstoel en sinds dat moment loopt ze weer als een hinde. Een verhaal over het ziek zijn, over liefde, over geloof in een God van wonderen en over een nieuw leven dat voor Janneke en haar gezin maandagochtend 5 maart rond 1.00 uur begon

Eigenlijk…eigenlijk zou je dit verhaal niet moeten lezen. Eigenlijk zou je langs moeten gaan bij Janneke en haar man en hun kinderen om hún verhaal te horen. Want geschreven woorden kunnen nooit het intense gevoel overbrengen dat hun verhaal met zich meebrengt. Afscheid van achttien jaar posttraumatische dystrofie. Kort uitgelegd: als je je verwondt, sturen de zenuwen pijnprikkels door naar je hersenen. Die verbinding wordt vervolgens langzamerhand weer gesloten. Bij dystrofie werkt dat laatste mechanisme niet meer, zodat de kleinste prikkeling voor pijn zorgt en een normaal leven dus vrijwel onmogelijk maakt.


Geboortekaartjes
Mijn verhaal begint op maandag 5 maart. Ik zit achter mijn computer en word naar beneden geroepen om een vrouw op de foto te zetten voor een kaartje, dat bij De Groot Drukkerij gedrukt moet worden. In de spreekkamer zitten een man en een vrouw. De man herken ik: Teus Vlot uit Bleskensgraaf. De vrouw komt me - heel even - onbekend voor, tot ik besef dat dat Janneke Vlot moet zijn. Iemand voor wie al zolang in de hervormde kerk in Bleskensgraaf - waar ik jarenlang kerkte - gebeden was. Iemand van wie ik wist dat ze veel, heel veel pijn had, die haar kinderen nooit naar school bracht, die ik - en velen met mij - alleen van naam kende. Is het echt waar? Het is echt waar. Nog vol van het gebeurde vertellen ze over het feit dat Janneke is genezen en dat ze nu geboortekaartjes laten drukken. Iedereen moet het weten! Naast mijn verbazing, of misschien is verwondering een beter woord, en mijn blijdschap werkt de journalist in mij zich naar boven. Een afspraak maken, want dit moet natuurlijk in Het Kontakt. Janneke zoekt haar agenda op: “Da’s even wennen. Een agenda heb ik in die achttien jaar niet nodig gehad.â€
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

genezingen

Ik wil me graag even voorstellen, ik ben Ida de Jager , 42 jaar jong, en getrouwd met Jan, samen hebben wij twee kinderen van 19 en 20 jaar oud.
Ik heb een ziekbed van 20 jaar achter de rug waarvan ruim 14 jaar op bed.

Na de laatste bevalling is bij mij bekkeninstabiliteit geconstateerd, en moest ik in een hangmat, om mijn bekken weer goed te krijgen.
Onze zoon heb ik een half jaar naar school kunnen brengen, toen het bekken zoveel pijn veroorzaakte, dat ik op bed terecht kwam, de eerste operatie aan het bekken werd een feit.
In totaal ben ik 4 keer aan mijn bekken geopereerd, en bij de laatste operatie zijn er 2 schroeven in mijn zenuwbundel terecht is gekomen, het verliep dus allemaal niet echt vlekkeloos. Door de bekkenoperaties kreeg ik posttraumatische dystrofie in mijn beide benen, en bekken, en door een infuusnaald ook nog in mijn linkerhand. In 2005 kreeg ik ook nog een CVA, en was ik links verlamd.
Lopen kon ik niet meer ik kon net de transfers maken van mijn bed naar stoel, en po-stoel die naast mijn bed stond. Ik kon in totaal 20 minuten zitten, en dan moest ik die dag niet douchen want dan zat mijn zittijd daarin.

Oproep met gevolgen:
Vorig jaar heeft een mevrouw van onze gemeente in de visie een oproepje geplaatst om mij een kaartje te sturen ik lag toen ook in het gips.
Heel veel lieve reacties hebben wij daarop gehad en bij die kaarten zaten ook twee boekjes over de gebed-genezingsdienst in Leiderdorp. Ik heb die boekjes gelezen maar dacht dat is niets voor mij…..
Eind vorig jaar kreeg ik weer een boekje van mijn vriendin van de levensstroom in Leiderdorp.
Toen liet het me niet meer los, kon dit ook voor mij, maar ik ben van een andere gemeente, Als God me wilde genezen kon dit toch ook thuis?
Begin maart had ik het erover met mijn huishoudelijke hulp, ik vertelde haar over gebedsgenezing, en dat ik daar heel veel vragen over had.
Zij zei me:’nu we het er toch over hebben, weet je dat Janneke Vlot is genezen!’ Nu had ik 15 jaar geleden met Janneke in het ziekenhuis gelegen, dus ik wist dat zij ook van een andere gemeente was, wat ben ik blij voor haar!

’s Nachts kon ik niet meer slapen, elke keer kwam ik in gebed weer in Leiderdorp uit, en ik kon pas slapen als ik zei:’goed ik ga wel naar de eerste gebedsgenezingdienst’. Dan kon ik weer slapen.
Maar overdag zei ik:’nee hoor ik ga niet, als God me wil genezen dan kan dat ook thuis.’Maar rust had ik niet.
Dit ging zo een paar nachten door tot zondag 11 maart, weer had ik gezegd ik ga niet. Maar toen kwam mijn vriendin, van ;’Ida er is vanavond een genezingsdienst, ga je mee?’ En weer was mijn antwoord: " nee, ik ga niet mee".
Mijn vriendin ging weer naar huis, en ik had het er met mijn man over dat dit gewoon geen toeval meer kon zijn! Dit was God die ons riep! Ik heb mijn vriendin gebeld en gezegd wij gaan mee! Toen pas kwam er rust in mij.
Niet aan de kant blijven:
Om 20.30 uur waren wij in Leiderdorp en we werden warm welkom geheten, wat een sfeer daar, hier was de heilige Geest aanwezig!
Daar in Leiderdorp heb ik nog een keer aan God gevraagd, is dit echt wat u wilt?
En ik kreeg als antwoord:’kom want in Mijn Naam zul jij genezing ontvangen!’ Dan kan je toch niet aan de kant blijven zitten.
Op een gegeven moment vroeg Jan Zijlstra, die ik verder in dit stuk de spreker zal noemen,
degene te komen die er voor het eerst waren en genezing willen ontvangen.
Wij zijn toen in de rij gaan staan, en we zagen zeer wonderlijke dingen gebeuren.
Toen ik eindelijk op het podium stond vroeg de spreker wie ik was, en van welk filiaal van God we waren. En wat ik mankeerde.
En de belangrijkste vraag of ik geloofde dat Jezus me genezen kon.
“ja was mijn antwoord, want God is zo ontzettend groot en goed dat kan Hij.’
In Jezus naam heb ik toen een nieuw bekken gekregen, en de pijn vloeide uit mijn lichaam, en het werd heerlijk warm.
“Geweldig riep ik”. De spreker vroeg toen nog welk been, en ik heb toen mijn pijnlijkste been opgenoemd, en ook daar ging de pijn weg, en werd heerlijk warm,’Geweldig was mijn reactie hier op!’
De spreker zei:;’Oh Ida het wordt nog veel geweldiger, Ik zeg je in de naam van Jezus sta op en loop!’
En daar aan de hand van de spreker liep ik het podium een paar keer heen en weer,
Ik ben mijn man in de armen gevlogen, heb gehuild van blijdschap, en de spreker duwde mijn man Jan achter de rolstoel vandaan, en ik liep van het podium af achter mijn eigen rolstoel.

We hebben iedereen gemaild, gebeld, van wat God voor ons gedaan heeft, wat een wonder!

Prijst zijn naam!

Nu twee weken later, gaat het nog steeds geweldig! Ik zit zondag in de kerk, kan kleine stukjes lopen en heel goed zitten.
Ik eet weer mee aan tafel, slaap weer bij mijn man, en het bed wat ruim 14 jaar in de huiskamer heeft gestaan is weg!
Ik kan mezelf aan kleden en mezelf douchen, en alles wat ik doe ervaar ik als een wonder!
Helaas heb ik heel veel last van mijn spieren, pezen en gewrichten, maar ik weet dat dit veel beter gaat worden.
Ik heb mijn rolstoel nog nodig voor verre afstanden die ik nog niet kan lopen, ik zit in de kerk soms in mijn rolstoel, maar het feit dat ik kan zitten is al een heel groot wonder!
Prijs de Heer die ALLES wel maakte!
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Een genezingsdienst?
Je bedoelt zoiets als jomanda?
Je weet toch wel dat zoiets werkt als een placebo?
Net als wanneer je kinderen een zuurtje geeft en ze er dan overtuigd dat daarvan de pijn van die valpartij overgaat. Reken maar dat de pijn weggaat.. :evil:
maria20 zegt: nee aub niet jolanda ..dat is bullshit ..
een echte genezingsdienst zoals die van meneer zijlstra uit leiden " :wink:


Ik heb geen idee
lees het boek "50 hindernissen op weg naar genezing "van Jan zijlstra een meneer uit leiden die al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mensen in de naam van jezus heeft genezen ...
:smile:
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:07 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

ps. als je meer genezingsverhalen wil ..moet je het maar zeggen !!!1 :wink: :wink: :wink:
the truth will set you free!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

DUS AUB GA JE VERANWOORLDEJKHEID OP JE NEMEN EN HOUD OP MET KLAGEN OVER JEZUS .WANT DAT ARME ZIELTJE HEEFT WERKELIJK WAAR NOG NOOIT 1 ZONDE BEGAAN EN HEEFT JOU ZEKER NIETS AANGEDAAN ....
Ik haal bovenstaand even uit je religebazel.

Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent...maar... een atheist neemt ALTIJD iedere verantwoordlijkheid op zich. Er is immers niemand anders om de schuld op af te schuiven?
Waar zeg ik dat ik de verantwoordelijkheid NIET neem?

Waar klaag ik over jezus?
Ik geloof helemaal niet in jezus...HOE kan in hemelsnaam klagen over iets waar ik niet in geloof? Ben jij wel helemaal lekker? :roll:

JIJ zegt dat jezus kanker geneest....Ik niet.
Jij zegt dat mensen naar een "genezingsdienst" moeten gaan. Een hoop poen betalen om dan door "jezus" genezen te worden. Laat me niet lachen... wanneer jezus werkelijk "geneest" heeft ie toch geen entreegelden en stromannen nodig? Get real.

Ik heb de indruk dat je geen woord begrepen hebt van wat ik gezegd hebt. Je reageert namelijk niet op wat IK zeg.... het lijkt wel alsof je een ingeprogrammeerd reideltje afdraait.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

maria20 schreef:ps. als je meer genezingsverhalen wil ..moet je het maar zeggen !!!1 :wink: :wink: :wink:
Wanneer je een verhaal..met foto''s hebt van iemand waarbij een geamputeerd been weer aangegroeid is heb je mijn volle aandacht.
Amorele atheistische nitwit
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

maria20 schreef:
Teva Teff schreef:
maria20 schreef: jah kinderachtig van jezus he om mensen met kanker te genezen ..zelfs mensen die het eigenlijk niet geloven maar wel een kans willen geven .totdat je eigen moeder of vader een x kanker krijgt dan piep je wel anders !!!.pfff gelukkig weten die mensen tenminste wat hen overkomen is en als zij dat accepteren wie ben jij dan eigenlijk om dat raar te vinden ..
apart hoor doet jezus weer iets goeds kan die nog oprotten van sommige mensen ..stank voor dank


trouwens ga eens eens als je je gezichtsveld wil verbreden genezings dienst bezoeken en kom dan pas oordelen want je zit echt vol met vooroordelen meid ... :wink:
Jezus heeft in de gehele geschiedenis van de mensheid nog nooit iemand van kanker genezen.



ahhahahahahahah oh neee my god dan is jouw gezichtsbveld echt niet zo breed ..meid ga eens om je heen kijken en rondvragen
of ga eens naar een genezingsdienst dan zie je daar zo veel mensen die genzezen zijn van kanker en andere kwalen ..dat zijn feiten en niet iets wat ik uit mijn duim zuig ofzo ...
er zijn zoveel wonderen gebeurd...door jezus ..dat jij die niet kent betekent niet dat ze er niet zijn ...

typ maar eens in by google ..miracles from jesus christ en daar krijg je er dan genoeg van

of zieken genezen na genezingsdienst ....


dan weet je genoeg ... :wink:
Denk je echt dat ik tussen de achterlijken ga staan die met glazige ogen en mafkezenrituelen elkaar een beetje gaan aftroeven in religieuze idiotie?
Ik heb echt geen trek in dergelijke bijeenkomsten dat ook nog doordrenkt is met religieuze kwakzalverij voor kinderachtige christenen.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

maria20 zegt: nee aub niet jolanda ..dat is bullshit ..
een echte genezingsdienst zoals die van meneer zijlstra uit leiden "
Maria,

Deze mijnheer is niet uit Leiden.
Volgens mij heb jij het over de Levensstroomgemeente uit Leiderdorp.

Als je dat bedoeld dan begeef je je op erg glad ijs.
Deze charlatan is al een aantal keer op "heterdaad" betrapt wegens financiele malversaties en oplichterij.

Tevens heeft hij nog geen mens genezen. Zodra ze de kerk uitgingen kwam de dagelijkse werkelijheid weer op hen af en ook hun kwalen kwamen terug.

Kortom......OPLICHTERIJ VAN HET ZUIVERSTE SOORT waar helaas te veel mensen die van ellende niet meer weten wat ze moeten doen en dan in handen van deze oplichter worden gedreven, in trappen!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent...maar... een atheist neemt ALTIJD iedere verantwoordlijkheid op zich. Er is immers niemand anders om de schuld op af te schuiven?
Waar zeg ik dat ik de verantwoordelijkheid NIET neem?
maria20 zget: dat haal ik uit jouw woorden eerder ..dat je zegt : waarom heeft jezus mijn ouders dan niet genezen daar slaat het op!!!!!
daarom schreef ik dat verhaal over veraNtwoOrdeijkheid nemen voor je daden ...als je dat deed had je niet lopen zeggen : waarom heeft jezus mijn ouders dan niet genezen ????

Waar klaag ik over jezus?
Ik geloof helemaal niet in jezus...HOE kan in hemelsnaam klagen over iets waar ik niet in geloof? Ben jij wel helemaal lekker? :roll:
maria20 zegt: je klaagt wel over jezus want je zei eerder : waarom heeft jezus mijn ouders dan niet genezen ???/

JIJ zegt dat jezus kanker geneest....Ik niet.
maria20 zegt: jij zegt van niet... gelukkig weten heleboel mensen wel beter ..jezus geneest... ik heb alleen nog maar 2 verhalen gegevn ,,,van do zoveel die er zijn en dat alleen in nederland al ...lkr makkelijk door te zeggen "ik niet"echt hoor je zegt tegen moslims dat ze lui zijn om dingen te gaan onderzoekn op feiten nou doe je het zelf ..ik geef je feiten dan geloof je het nog niet ..typisch geval van pot verwijt de ketel dat die zwart ziet"J

ij zegt dat mensen naar een "genezingsdienst" moeten gaan. Een hoop poen betalen om dan door "jezus" genezen te worden. Laat me niet lachen... wanneer jezus werkelijk "geneest" heeft ie toch geen entreegelden en stromannen nodig? Get real.
maria20 zegt: je hoeft er geen geld voor te betalen !!!!!!wie had het over geld dan ???heeft jezus ooit toen hij hier op aarde was geld gevraagd of ook maar iets anders van die mensen die hij ganas >???
it's time to get real yourself !!!!want nu praat je pas een hoop onzin !!!

Ik heb de indruk dat je geen woord begrepen hebt van wat ik gezegd hebt. Je reageert namelijk niet op wat IK zeg.... het lijkt wel alsof je een ingeprogrammeerd reideltje afdraait.
[/quote]


maria20 zegt: ingeprogammerd ..nee wie is hier nu ingeproggameerd ???..ik sta tenminste open voor feiten ,jij niet ...ik kom met bewijzen en feiten aan zetten en je doet niet eens moeite om ze te nachecken of je eigen onderzoek te beginnen of om je heen te kijken !!!!! het enige wat je steeds loopt te zeggenis ..nee nee neee neee neeee neeee niet waar niet waar bvla bla bla ..wie is hier nu ingeprogammaeerd !!!???
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:10 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Monique schreef:
maria20 schreef:ps. als je meer genezingsverhalen wil ..moet je het maar zeggen !!!1 :wink: :wink: :wink:
Wanneer je een verhaal..met foto''s hebt van iemand waarbij een geamputeerd been weer aangegroeid is heb je mijn volle aandacht.


http://www.vergadering.nu/leesmap200612 ... jlstra.htm
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Thomas schreef:
maria20 zegt: nee aub niet jolanda ..dat is bullshit ..
een echte genezingsdienst zoals die van meneer zijlstra uit leiden "
Maria,

Deze mijnheer is niet uit Leiden.
Volgens mij heb jij het over de Levensstroomgemeente uit Leiderdorp.

Als je dat bedoeld dan begeef je je op erg glad ijs.
Deze charlatan is al een aantal keer op "heterdaad" betrapt wegens financiele malversaties en oplichterij.

Tevens heeft hij nog geen mens genezen. Zodra ze de kerk uitgingen kwam de dagelijkse werkelijheid weer op hen af en ook hun kwalen kwamen terug.

Kortom......OPLICHTERIJ VAN HET ZUIVERSTE SOORT waar helaas te veel mensen die van ellende niet meer weten wat ze moeten doen en dan in handen van deze oplichter worden gedreven, in trappen!!!!


nee schat de vriend van de vriendin van mijn zus had een moeder die zoveel jaar in een rolstoel zat en die heeft hij ook genezen .en zo nog een heleboel meer ..zie de site ...oplichetrij???btw hij is niet de enige die geneest hoor !!! er zijn er zo veel !!! bovendien vraagt hij niet eens geld of er iets voor terug ..dus hoezo oplichterij ????
nooit van gehoord ..mijn zus ging er vaak naar toe ..als hij een oplichter was dan was zij samen met ander mensen allngniet meer geweest ... :wink:

http://www.vergadering.nu/leesmap200612 ... jlstra.htm
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

hier speciaaal voor monigue met foto's .... :wink:

http://www.levensstroom.nl/wonderen/ellentimmer.html

http://www.herstelteam.nl/Publisher/Art ... x?id=68056



MOOI VERHAAL ...


HIER NOG MEER MET FOTO'S .....

http://www.levensstroom.com/diensten/ge ... nsten.html



NOU IK HEB MIJN BEST GEDAAN ..WIE HET NOG NIET GELOOFT ..IS OOK GOED !!!!
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ja, daar zorgt een kwakzalver altijd wel voor.
Zeker een christenkwakzalver.
Een stelletje reclamepatiënten.
Een stelletje christenreclamepatiënten.
Christenen zijn niet erg gezegend met het talent. Het herkennen van relilariekoek en andere lulkoek.
Ik wel. Ik ben Realist. Dat is een sceptische atheïst.
Ik herken kwakzalvers en christelijke oplichters.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

maria20 schreef:
Thomas schreef:
maria20 zegt: nee aub niet jolanda ..dat is bullshit ..
een echte genezingsdienst zoals die van meneer zijlstra uit leiden "
Maria,

Deze mijnheer is niet uit Leiden.
Volgens mij heb jij het over de Levensstroomgemeente uit Leiderdorp.

Als je dat bedoeld dan begeef je je op erg glad ijs.
Deze charlatan is al een aantal keer op "heterdaad" betrapt wegens financiele malversaties en oplichterij.

Tevens heeft hij nog geen mens genezen. Zodra ze de kerk uitgingen kwam de dagelijkse werkelijheid weer op hen af en ook hun kwalen kwamen terug.

Kortom......OPLICHTERIJ VAN HET ZUIVERSTE SOORT waar helaas te veel mensen die van ellende niet meer weten wat ze moeten doen en dan in handen van deze oplichter worden gedreven, in trappen!!!!


nee schat de vriend van de vriendin van mijn zus had een moeder die zoveel jaar in een rolstoel zat en die heeft hij ook genezen .

Dat lijkt me een betrouwbare bron Maria. :D

en zo nog een heleboel meer ..zie de site ...oplichetrij???btw hij is niet de enige die geneest hoor !!! er zijn er zo veel !!! bovendien vraagt hij niet eens geld of er iets voor terug ..dus hoezo oplichterij ????
nooit van gehoord ..mijn zus gaat elke zondag nog ernaar toe ..als hij een oplichter was dan was zij samen met ander mensen allngniet meer geweest ... :wink:

http://www.vergadering.nu/leesmap200612 ... jlstra.htm
Helaas heb ik het krantenartikel niet meer.
Bij ons in het Liedsch Dagblad heeft een keer een artikel gestaan waarin deze dingen staan.

Zoals je inmiddels wel door hebt woon ik in Leiden vlak bij Leiderdorp.
Ik heb een keer een gebedsgenezing bnijgewoond.
Pure nieuwsgierigheid.

En toen heb ik met mijn ogen geconstateerd dat iedere genezen persoon uit DIE dienst net zo kreupel naar huis ging als dat zij kwamen.
De enige verandering die ik opmerkte was de grote glimlach die op de mensen hun gezicht toen ze huiswaarts keerden.

Maar verder varen ze er wel bij hoor. Nieuw pand in Leiderdorp bij de nieuwe woningboulevard.

Ja ja, God legt ze geen windeieren. :mrgreen:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Plaats reactie