Afghaanse Kamila leert Jezus volgen

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Thomas schreef:
maria20 schreef:
Thomas schreef: Maria,

Deze mijnheer is niet uit Leiden.
Volgens mij heb jij het over de Levensstroomgemeente uit Leiderdorp.

Als je dat bedoeld dan begeef je je op erg glad ijs.
Deze charlatan is al een aantal keer op "heterdaad" betrapt wegens financiele malversaties en oplichterij.

Tevens heeft hij nog geen mens genezen. Zodra ze de kerk uitgingen kwam de dagelijkse werkelijheid weer op hen af en ook hun kwalen kwamen terug.

Kortom......OPLICHTERIJ VAN HET ZUIVERSTE SOORT waar helaas te veel mensen die van ellende niet meer weten wat ze moeten doen en dan in handen van deze oplichter worden gedreven, in trappen!!!!


nee schat de vriend van de vriendin van mijn zus had een moeder die zoveel jaar in een rolstoel zat en die heeft hij ook genezen .

Dat lijkt me een betrouwbare bron Maria. :D

en zo nog een heleboel meer ..zie de site ...oplichetrij???btw hij is niet de enige die geneest hoor !!! er zijn er zo veel !!! bovendien vraagt hij niet eens geld of er iets voor terug ..dus hoezo oplichterij ????
nooit van gehoord ..mijn zus gaat elke zondag nog ernaar toe ..als hij een oplichter was dan was zij samen met ander mensen allngniet meer geweest ... :wink:

http://www.vergadering.nu/leesmap200612 ... jlstra.htm
Helaas heb ik het krantenartikel niet meer.
Bij ons in het Liedsch Dagblad heeft een keer een artikel gestaan waarin deze dingen staan.

Zoals je inmiddels wel door hebt woon ik in Leiden vlak bij Leiderdorp.
Ik heb een keer een gebedsgenezing bnijgewoond.
Pure nieuwsgierigheid.

En toen heb ik met mijn ogen geconstateerd dat iedere genezen persoon uit DIE dienst net zo kreupel naar huis ging als dat zij kwamen.
De enige verandering die ik opmerkte was de grote glimlach die op de mensen hun gezicht toen ze huiswaarts keerden.

Maar verder varen ze er wel bij hoor. Nieuw pand in Leiderdorp bij de nieuwe woningboulevard.

Ja ja, God legt ze geen windeieren. :mrgreen:


ooh maar dat ontkent pastoor zijlstra ook niet ER ZIJN ER ZOVEEL DIE NIET GENEZEN ..WANT HIJZELF HEEFT OOK AL GEZEGD: NIET IEDEREEN GENEEST BIJ MIJ : ...daarom zeg ik je ook lees het boek : 50 hindernissen op weg naar genezing ."
word veel duidleijk ..ik wist het eerst ook niet ...en dat verhaal is inderdaad zeer betrouwbaar want ik heb die jongen en zijn moeder zelf met mijn eigen ogen gezien ..waarom zou ik daar over gaan liegen ???? :cry:
maar trouwens heb je niet de verhalen gezien en gehoord van al die mensen die wel zijn genezen ???? :wink:


ik heb er een paar gepost ...
Laatst gewijzigd door maria20 op do jul 12, 2007 10:54 am, 2 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Teva Teff schreef:Ja, daar zorgt een kwakzalver altijd wel voor.
Zeker een christenkwakzalver.
Een stelletje reclamepatiënten.
Een stelletje christenreclamepatiënten.
Christenen zijn niet erg gezegend met het talent. Het herkennen van relilariekoek en andere lulkoek.
Ik wel. Ik ben Realist. Dat is een sceptische atheïst.
Ik herken kwakzalvers en christelijke oplichters.

pffffffff sorry maar dit is zoooooooooooooooo arrogant he ...wat je nu zegt !!!!!! ..klopt het als ik zeg dat je niet eens de verhalen plus de linken die ik heb gegeven hebt gelezen ??? als dat zo is heb je dudielijk last van veeeeeel vooroordlen ..terwijl ik dacht dat atheisten juist vrij waren van vooroordelen en zelf konden nadenken ...en eerst dingen op feiten checkten voordat ze kwamen met een oordeel ...

blijkbaar d8 ik dat dus verkeerd ...
the truth will set you free!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

maria20 schreef: maria20 zget: dat haal ik uit jouw woorden eerder ..dat je zegt : waarom heeft jezus mijn ouders dan niet genezen daar slaat het op!!!!!
daarom schreef ik dat verhaal over vernatwordleijkheid nemen voor je daden ...als je dat deed had je niet lopen lullen : waaarom heeft jezus mijn ouders dan niet genezen ????

Je bent de boel een beetje aan het omdraaien beste maria.
JIJ zei dat jezus kanker geneest. Bij mij was dat nog nooit zelfs maar opgekomen. Dus, vraag ik je waarom mijn ouders dan niet? Dat lijkt mee een vrij logische vraag.
Wanneer je verder had gelezen dan mijn vraagje had je kunnen zien dat ik JUIST ALLE verantwoordelijkheid op me neem.
Of... bedoel je te zeggen dat wanneer je niet gelooft dat jezus kanker geneest dat je dan geen verantwoordelijkheid neemt?
Ik heb zelfs gezegd dat ik paf als een schoorsteen ..dus... dat ik de volgende ben om aan longkanker te sterven. Daarbij zei ik: "ces't la vie".
Ik ga me dus niet helemaal voldouwen met gif en dan de "genezing" over laten aan jezus. DAT is namelijk GEEN verantwoordlijkheid nemen. JIJ legt de verantwoordelijkheid in de handen van jezus.... jezus zal je "redden".

maria20 zegt: je klaagt wel over jezus want je zei eerder : waarom heeft jezus mijn ouders dan niet genezen ???/

Zie boven...en ..weer een bewijs dat je geen woord begrijpt van wat ik zeg. Jij kijkt niet verder dan jezus?

maria20 zegt: hahahahahh jij zegt van niet gelukkig weten heleboel mensen wel betre ..meid waarom houds je je zelf zo kortzichtig ???jezus geneest ik heb allene nog maar 2 verhalen gegevn ,,,van do zoveel die er zijn en dat allene in nederland al ...lkr makkelijk door te zeggen "ik niet"echt hoor je zegt tegn moslims dat ze lui zijn om dingen te gaan onderzoekn op feiten nou doe je het zelf ..ik geef je feiten dan geloof je het nog niet ..typisch geval van pot verwijt de jketel dat die zwart ziet"

Omdat ik niet geloof in wondergezingen verwijt ik de ketel dat ie zwart ziet? Die redenering mag je me even haarfijn uitleggen.

Enne... wil op ophouden met dat "meid".? Ik ben geen meid.
Ik noem jou toch ook niet "snotneus"?

Beste maria, ik vind het allemaal prima dat je gelooft dat jezus van alles geneest en alle zonden voor je op zich genomen heeft (over verantwoordelijkheid gesproken)..maar... wil je je er aub van onthouden dergelijke wonderen tot "feit" te bombarderen?
Het doet me een beetje denken aan voodoo... dat werkt ook alleen maar wanneer je er in gelooft.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

maria20 schreef:
Thomas schreef:
maria20 schreef:

nee schat de vriend van de vriendin van mijn zus had een moeder die zoveel jaar in een rolstoel zat en die heeft hij ook genezen .

Dat lijkt me een betrouwbare bron Maria. :D

en zo nog een heleboel meer ..zie de site ...oplichetrij???btw hij is niet de enige die geneest hoor !!! er zijn er zo veel !!! bovendien vraagt hij niet eens geld of er iets voor terug ..dus hoezo oplichterij ????
nooit van gehoord ..mijn zus gaat elke zondag nog ernaar toe ..als hij een oplichter was dan was zij samen met ander mensen allngniet meer geweest ... :wink:

http://www.vergadering.nu/leesmap200612 ... jlstra.htm
Helaas heb ik het krantenartikel niet meer.
Bij ons in het Liedsch Dagblad heeft een keer een artikel gestaan waarin deze dingen staan.

Zoals je inmiddels wel door hebt woon ik in Leiden vlak bij Leiderdorp.
Ik heb een keer een gebedsgenezing bnijgewoond.
Pure nieuwsgierigheid.

En toen heb ik met mijn ogen geconstateerd dat iedere genezen persoon uit DIE dienst net zo kreupel naar huis ging als dat zij kwamen.
De enige verandering die ik opmerkte was de grote glimlach die op de mensen hun gezicht toen ze huiswaarts keerden.

Maar verder varen ze er wel bij hoor. Nieuw pand in Leiderdorp bij de nieuwe woningboulevard.

Ja ja, God legt ze geen windeieren. :mrgreen:


ooh maar dat ontkent pastoor zijlstra ook niet ...daarom zeg ik je ook lees het boek : 50 hindernissen op weg naar genezing ."
word veel duidleijk ..ik wist het eerst ook niet ...
maar trouwens heb je niet de verhalen gezien en gehoord van al die mensen die wel zijn genezen ???? :wink:


ik heb er een paar gepost ...
Weet ik. Heb er een paar gekeken en ga spontaan over mijn nek.
Sorry dat ik je zo hard aanval. Maar ik zie alleen maar oplichterij.

Het kan ook niet dat als mensen kreupel zijn door bijvoorbeeld een gebrek in de ruggegraat dit weer zomaar gaat functioneren als je maar bidt tot god.
Maar wel als je een paar goede acteurs tot je beschikking hebt.......

Nee lieve Maria, ik geloof niet meer in sprookjes.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

maria20 schreef:
Monique schreef:
maria20 schreef:ps. als je meer genezingsverhalen wil ..moet je het maar zeggen !!!1 :wink: :wink: :wink:
Wanneer je een verhaal..met foto''s hebt van iemand waarbij een geamputeerd been weer aangegroeid is heb je mijn volle aandacht.
http://www.vergadering.nu/leesmap200612 ... jlstra.htm
Ik zie geen aangegroeid geamputeerd been?
Amorele atheistische nitwit
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

maria20 schreef:
Teva Teff schreef:Ja, daar zorgt een kwakzalver altijd wel voor.
Zeker een christenkwakzalver.
Een stelletje reclamepatiënten.
Een stelletje christenreclamepatiënten.
Christenen zijn niet erg gezegend met het talent. Het herkennen van relilariekoek en andere lulkoek.
Ik wel. Ik ben Realist. Dat is een sceptische atheïst.
Ik herken kwakzalvers en christelijke oplichters.

pffffffff sorry maar dit is zoooooooooooooooo arrogant he ...wat je nu zegt !!!!!! ..klopt het als ik zeg dat je niet eens de verhalen plus de linken die ik heb gegeven hebt gelezen ??? als dat zo is heb je dudielijk last van veeeeeel vooroordlen ..terwijl ik dacht dat atheisten juist vrij waren van vooroordelen en zelf konden nadenken ...en eerst dingen op feiten checkten voordat ze kwamen met een oordeel ...

blijkbaar d8 ik dat dus verkeerd ...
Ik ben Realist.
Ik herken kwakzalverij, inclusief de bedrijfstak met grootste kwakzalverijomzet binnen dit soort zwendelpraktijken, de christenkwakzalverij.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op zo jun 24, 2007 12:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Je bent de boel een beetje aan het omdraaien beste maria.
JIJ zei dat jezus kanker geneest. Bij mij was dat nog nooit zelfs maar opgekomen. Dus, vraag ik je waarom mijn ouders dan niet? Dat lijkt mee een vrij logische vraag.
maria20 zegt: jah en toen vroeg ik jou een aantal vragen zoals ..geloven jou ouders >>.hebebn ze jezus een kans gegevn ??? zijn ze ooit naar een genzingsdienst gegaan ???
maar die vragen heb je niet beantwoord !!!!

Wanneer je verder had gelezen dan mijn vraagje had je kunnen zien dat ik JUIST ALLE verantwoordelijkheid op me neem.
Of... bedoel je te zeggen dat wanneer je niet gelooft dat jezus kanker geneest dat je dan geen verantwoordelijkheid neemt?
Ik heb zelfs gezegd dat ik paf als een schoorsteen ..dus... dat ik de volgende ben om aan longkanker te sterven. Daarbij zei ik: "ces't la vie".
Ik ga me dus niet helemaal voldouwen met gif en dan de "genezing" over laten aan jezus. DAT is namelijk GEEN verantwoordlijkheid nemen. JIJ legt de verantwoordelijkheid in de handen van jezus.... jezus zal je "redden".
Maria20 zegt: jezus zal je genezen als jij dat wil en er echt voor open staat zoasl al die anderen die er voor open stonden en zijn genezen ....dat is wat ik zeg!!! maar ook al willen sommigen het wel ..nadat ze genezen zijn gaan ze door methun oude leven en dan vallen ze weerterug ..tjah ..dat ligt niet aan jezus ..
en anderen worden niet genezen omdat jezus geen vertrouwen in ze heeft ..


Omdat ik niet geloof in wondergezingen verwijt ik de ketel dat ie zwart ziet? Die redenering mag je me even haarfijn uitleggen.

Enne... wil op ophouden met dat "meid".? Ik ben geen meid.
Ik noem jou toch ook niet "snotneus"?
maria20: nou sorry hoor ik kan toch niet ruiken dat je al 50 bent ofzo ????
of hebebn atheisten wel die speicale gafe ????


Beste maria, ik vind het allemaal prima dat je gelooft dat jezus van alles geneest en alle zonden voor je op zich genomen heeft (over verantwoordelijkheid gesproken)..maar... wil je je er aub van onthouden dergelijke wonderen tot "feit" te bombarderen?
Het doet me een beetje denken aan voodoo... dat werkt ook alleen maar wanneer je er in gelooft.[/quote]



maria20: sorry maar feiten zijn feiten dat jij ze niet wil acceptern maakt ze nog geen niet feiten !!!
als een tafel wit is en ik zeg "het is wit: dan is dat een feit ...
als iemand van kanker wordt genezen en terug gaat naar de doktoren die ze hebebn afgeschreven en ze kankervrij verklaren dan is dat ook een feit ..dat jij dat niet wil geloven is iets heel anders !!!!
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Thomas schreef:
maria20 schreef:
Thomas schreef: Helaas heb ik het krantenartikel niet meer.
Bij ons in het Liedsch Dagblad heeft een keer een artikel gestaan waarin deze dingen staan.

Zoals je inmiddels wel door hebt woon ik in Leiden vlak bij Leiderdorp.
Ik heb een keer een gebedsgenezing bnijgewoond.
Pure nieuwsgierigheid.

En toen heb ik met mijn ogen geconstateerd dat iedere genezen persoon uit DIE dienst net zo kreupel naar huis ging als dat zij kwamen.
De enige verandering die ik opmerkte was de grote glimlach die op de mensen hun gezicht toen ze huiswaarts keerden.

Maar verder varen ze er wel bij hoor. Nieuw pand in Leiderdorp bij de nieuwe woningboulevard.

Ja ja, God legt ze geen windeieren. :mrgreen:


ooh maar dat ontkent pastoor zijlstra ook niet ...daarom zeg ik je ook lees het boek : 50 hindernissen op weg naar genezing ."
word veel duidleijk ..ik wist het eerst ook niet ...
maar trouwens heb je niet de verhalen gezien en gehoord van al die mensen die wel zijn genezen ???? :wink:


ik heb er een paar gepost ...
Weet ik. Heb er een paar gekeken en ga spontaan over mijn nek.
Sorry dat ik je zo hard aanval. Maar ik zie alleen maar oplichterij.

Het kan ook niet dat als mensen kreupel zijn door bijvoorbeeld een gebrek in de ruggegraat dit weer zomaar gaat functioneren als je maar bidt tot god.
Maar wel als je een paar goede acteurs tot je beschikking hebt.......

Nee lieve Maria, ik geloof niet meer in sprookjes.


pffffffff het is al goed ...dan geloof je er niet in ..alleen het zijn geen acteurs en het is echt gebeurd ...en wat bij de mensen niet mogelijk is is wel mogelijk bij God !!!
en trouwens liegen al die mensen ?????
dan zou dat allang op tros opgelicht zijn gekomen !!!!
of allang bekend zijn ... :wink:
Laatst gewijzigd door maria20 op zo jun 24, 2007 12:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Teva Teff schreef:
maria20 schreef:
Teva Teff schreef:Ja, daar zorgt een kwakzalver altijd wel voor.
Zeker een christenkwakzalver.
Een stelletje reclamepatiënten.
Een stelletje christenreclamepatiënten.
Christenen zijn niet erg gezegend met het talent. Het herkennen van relilariekoek en andere lulkoek.
Ik wel. Ik ben Realist. Dat is een sceptische atheïst.
Ik herken kwakzalvers en christelijke oplichters.

pffffffff sorry maar dit is zoooooooooooooooo arrogant he ...wat je nu zegt !!!!!! ..klopt het als ik zeg dat je niet eens de verhalen plus de linken die ik heb gegeven hebt gelezen ??? als dat zo is heb je dudielijk last van veeeeeel vooroordlen ..terwijl ik dacht dat atheisten juist vrij waren van vooroordelen en zelf konden nadenken ...en eerst dingen op feiten checkten voordat ze kwamen met een oordeel ...

blijkbaar d8 ik dat dus verkeerd ...
Ik ben Realist.
Ik herken kwakzalverij, inclusief de bedrijfstak met grootste kwakzalverijomzet binnen dit soort zwendelpraktijken, de christenkwakzalverij.

ik ben ook een realist en geloof niet zomaar iets laat staan dat die mensen dat deden ..volgens mij weet je niet hoeveel niet christenen daar naar toe zijn gegeaan en toch genezen zjn omdat ze ervoor openstonden ...
maar jah dat is meteen voor jou een zwendel praktijk ...
zegt genoeg .....
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Monique schreef:
maria20 schreef:
Monique schreef: Wanneer je een verhaal..met foto''s hebt van iemand waarbij een geamputeerd been weer aangegroeid is heb je mijn volle aandacht.
http://www.vergadering.nu/leesmap200612 ... jlstra.htm
Ik zie geen aangegroeid geamputeerd been?

ooh comeon monique!!! wie had het daarover ..kijk eens naar die andere wonderen man ...mensen uit hun rolstoel enz enz ...
the truth will set you free!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

pffffffff het is al goed ...dan geloof je er niet in ..alleen het zijn geen acteurs en het is echt gebeurd ...
liegen al die mensen ?????
dan zou dat allang op tros opgelicht zijn gekomen !!!!
of allang bekend zijn ...
Nee, die mensen liegen niet.
DIe mensen ervaren het echt als een (tijdelijke) genezing.
Als ze uit die trance komen vallen ze onimddellijk weer terug.
MAAR DAT KOMT NOOIT IN BEELD.

En dit soort oplichterij is al vaker op tv geweest.
Er is helaas niets tegen te doen.
De mensen stemmen er mee in.
Dat ze worden opgelicht dus. Sterker nog ....ze vinden het schitterend.

Eigenlijk heel zielig omdat deze oplichters profiteren van de ellende van die mensen in combinatie met hun geloof.

Maar latn we hier maar over ophouden Mar want wij hebben alleen maar een andere mening en dat is prima tuurlijk.
TOCH.
heartbeat:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

maria20 schreef: maria20 zegt: jah en toen vroeg ik jou een aantal vragen zoals ..geloven jou ouders >>.hebebn ze jezus een kans gegevn ??? zijn ze ooit naar een genzingsdienst gegaan ???
maar die vragen heb je niet beantwoord !!!!
Jawel hoor...ik heb gezegd dat ik dat niet weet.
Wel LEZEN !
Maria20 zegt: jezus zal je genezen als jij dat wil en er echt voor open staat zoasl al die anderen die er voor open stonden en zijn genezen ....dat is wat ik zeg!!!
Net als voodoo dus.
Is dat dus "verantwoordelijkheid" nemen? Openstaan voor jezus en hopen dat hij het opknapt ?
maria20 zegt: ow jawel hoor ik kijk naar feiten !!!!

Ik zie geen feiten. Zoals gezegd is een aangegroeid been een FEIT. Verhalen van zwaar religieuze mensen die niets willen dat genezen worden..zijn geen feiten. Dat zijn wensdromen.

maria20: nou sorry hoor ik kan toch niet ruiken dat je al 50 bent ofzo ????
of hebebn atheisten wel die speicale gafe ????

Heeft niets met "gave" te maken maar met fatsoen. Leert jezus je dat niet?

maria20: sorry maar feiten zijn feiten dat jij ze niet wil acceptern maakt ze nog geen niet feiten !!!

Dat JIJ het ziet als FEITEN wil nog niet zeggen dat het ook FEITEN zijn!

als een tafel wit is en ik zeg "het is wit: dan is dat een feit ...

Voor JOU wel ja. Voor iemand die kleurenblind is hoeft dat helemaal niet zo te zijn.

als iemand van kanker wordt genezen en terug gaat naar de doktoren die ze hebebn afgeschreven en ze kankervrij verklaren dan is dat ook een feit ..dat jij dat niet wil geloven is iets heel anders !!!!

Het kan altijd dat de laatste chemo kuur een beetje late reactie vertoont. Niemand weet precies hoe kanker ontstaat... hoe het te genezen zijn veelal ook nog maar "probeersels".
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

maria20 schreef: ooh comeon monique!!! wie had het daarover ..kijk eens naar die andere wonderen man ...mensen uit hun rolstoel enz enz ...
Een aangegroeid geamputeerd been zie ik als een wonder.
de rest niet... is allemaal suggstie... zoals de placebo... die werkt OOK..als jet erin gelooft.
Amorele atheistische nitwit
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Thomas schreef:
pffffffff het is al goed ...dan geloof je er niet in ..alleen het zijn geen acteurs en het is echt gebeurd ...
liegen al die mensen ?????
dan zou dat allang op tros opgelicht zijn gekomen !!!!
of allang bekend zijn ...
Nee, die mensen liegen niet.
DIe mensen ervaren het echt als een (tijdelijke) genezing.
Als ze uit die trance komen vallen ze onimddellijk weer terug.
MAAR DAT KOMT NOOIT IN BEELD.

En dit soort oplichterij is al vaker op tv geweest.
Er is helaas niets tegen te doen.
De mensen stemmen er mee in.
Dat ze worden opgelicht dus. Sterker nog ....ze vinden het schitterend.

Eigenlijk heel zielig omdat deze oplichters profiteren van de ellende van die mensen in combinatie met hun geloof.

Maar latn we hier maar over ophouden Mar want wij hebben alleen maar een andere mening en dat is prima tuurlijk.
TOCH.
heartbeat:

ik ken kijk altijd naar tros opgelicht en heb nog nooit gehoord van oplicherij van genezingsdiensten ..simpelweg omdat er geen geld wordt gevraagd en er niets wordt beloofd en de mensen genezen worden ...
maar goed het is indd prima om een anderemning te hebebn jah ...
heartbeat: :wink:

trouwens thomas ik wil mijn zus ook wel vragen of die jongen zijn verhaal naar je wil mailen ???? :wink:
Laatst gewijzigd door maria20 op zo jun 24, 2007 1:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Jawel hoor...ik heb gezegd dat ik dat niet weet.
Wel LEZEN !
maria20 zegt: hmm je hebt 1 vraag beantwoord en de rest niet ...maar ook goed .

Net als voodoo dus.
Is dat dus "verantwoordelijkheid" nemen? Openstaan voor jezus en hopen dat hij het opknapt ?
maria20 zegt: net als voodoo ..goed het is diudelijk dat je er niet vanaf weet want anders had je wel geweten dat in de bijbel staat wij geen wonderen moeten of mogen doen door iets verkeerd te gebruiken zoals magie voodoo en al die altenative shit..maar we hoeven er alleen om te vragen en jezus zelf zal het doen aan ieder waarin hij vetrouwen heeft ...
magie voodoo en al die ander dingen zijn verboden ..
wel is het zo dat voodoo en magie echt werken ..maar ik ken genoeg verhalen van mensen die daarna heel depressief werken en nare dingen meemaakten ..dat komt omdat ze daarmee met de magie en voodoo dingen toelaten in hun leven die evil zijn ....dat zie je nl aan de vruchten ervan ...
daarom omdat genezingen het in de naam van Jezus gebeuren en de vruchten goed zijn zie je dat het niet van het slechte komt maar van het goede ....jezus kijkt naar iemands hart en als hij ziet dat diegen spijt heeft en echt genezen wil worden dan doet hij dat gratis en voor niets ..dat heet liefde ...!!!!..!!!


Ik zie geen feiten. Zoals gezegd is een aangegroeid been een FEIT. Verhalen van zwaar religieuze mensen die niets willen dat genezen worden..zijn geen feiten. Dat zijn wensdromen.
maria20 zegt: feiten maardat zijn feiten als iemand eerst ziek is en dan wordt genezen dat is een feit ..moet ik je nou werkelijk uit gaan leggen wat een feit is ???dat jij het niet accepteerd is iets heel anders !!!!
Heeft niets met "gave" te maken maar met fatsoen. Leert jezus je dat niet?
[color=red]maria20 zegt: hahaha fatsoen hoe kan ik door de compie ruiken dat jij geen meid wil genoemd worden ..ik zeg ook tegen ariel en anderen meid en die hebben er niet over geklaagd als je dat niet had gewild moest je het gewoonz eggen wat je net deed...maar houd op met onzin als fatsoen, want door meid te zeggen scheld ik je niet uit !!!!
Dat JIJ het ziet als FEITEN wil nog niet zeggen dat het ook FEITEN zijn!
maria20 zegt: ik heb al eerder gezegd ...als iemand eerst ziek is en dan wordt genezen dat is tch dudidleijk een feit dat jij het niet als een feit accepteerd isiets heel anders .....??? je komt een btje gefrustreerd over als je niet eens een feit kan accepteren dat er mensen genzen worden ...
wees liever blij voor hen !!!! het had je familie kunnen zijn !!!

Voor JOU wel ja. Voor iemand die kleurenblind is hoeft dat helemaal niet zo te zijn.
maria20 zegt: wat een onzin ..als een tafel wit is is het wit ..dat diegene kleurenblind is betekent niet dat de tafel niet wit is !!!hij ziet het alleen niet maar dat doet niets af aan het feit dat de tafel wit is !!!
Het kan altijd dat de laatste chemo kuur een beetje late reactie vertoont. Niemand weet precies hoe kanker ontstaat... hoe het te genezen zijn veelal ook nog maar "probeersels".
[/quote]

maria20 zegt: er gaan mensen naar de genezingsdienst waarvan de doktoren tegn ze hebben gezegd dat er niet meer aan te doen valt dus ook geen chemokuur !!!!
waarom ga je er zelf niet eens een x een kijkje nemen ???
Als je het leuk vind ga ik zelfs graag met je mee .. :wink:
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Beste maria... we zitten op verschillende planeten.
Jij ziet je lot in handen leggen van jezus als "verantwoordelijkheid" nemen..ik zie "mezelf te pletter paffen en zonder klagen mijn kist in duiken" als verantwoordelijkheid nemen.

Jij ziet verhalen van mensen als "wonderen"... ik wil eerst een onweerlegbaar bewijs dat het 1) werkelijk plaatsgevonden heeft...2) dat er geen ENKELE andere verklaring mogelijk is. en nog een aantal anderen.

Jij vindt dat wat JIJ als "feit" ziet... voor een ander ook een "feit" is.
Zo werkt het echter niet.

Dat voodoo van de bijbel niet mag wil nog niet zeggen dat het niet gebeurt. Ik heb de vergelijking getrokken met voodoo omdat die "wonderen/toverkunsten" in voodoo OOK alleen maar werken wanneer je daarin gelooft en ervoor openstaat.
Bij die gebedsgenezers geef je aan dat het OOK alleen maar werkt wanneer je erin gelooft en ervoor openstaat.
Wanneer mensen ergens in geloven en ervoor openstaan kun je ze van alles wijsmaken en lichamelijke reacties zijn dan ook niet van de lucht.
De hersenen kunnen heel veel.

Hoe denk je dat een placebo werkt?
Daar ga je maar steeds niet op in? Waarom niet?
Amorele atheistische nitwit
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Monique schreef:Beste maria... we zitten op verschillende planeten.
Jij ziet je lot in handen leggen van jezus als "verantwoordelijkheid" nemen..ik zie "mezelf te pletter paffen en zonder klagen mijn kist in duiken" als verantwoordelijkheid nemen.

Jij ziet verhalen van mensen als "wonderen"... ik wil eerst een onweerlegbaar bewijs dat het 1) werkelijk plaatsgevonden heeft...2) dat er geen ENKELE andere verklaring mogelijk is. en nog een aantal anderen.

Jij vindt dat wat JIJ als "feit" ziet... voor een ander ook een "feit" is.
Zo werkt het echter niet.

Dat voodoo van de bijbel niet mag wil nog niet zeggen dat het niet gebeurt. Ik heb de vergelijking getrokken met voodoo omdat die "wonderen/toverkunsten" in voodoo OOK alleen maar werken wanneer je daarin gelooft en ervoor openstaat.
Bij die gebedsgenezers geef je aan dat het OOK alleen maar werkt wanneer je erin gelooft en ervoor openstaat.
Wanneer mensen ergens in geloven en ervoor openstaan kun je ze van alles wijsmaken en lichamelijke reacties zijn dan ook niet van de lucht.
De hersenen kunnen heel veel.

Hoe denk je dat een placebo werkt?
Daar ga je maar steeds niet op in? Waarom niet?


ik heb mijn vorige post veranderd ..over dat voodoo dan ten 1e ..en jah ik kan er niets aan doen als jij dat niet als feiten wil zien ...en blijkbaar zijn we ook heel verschillend maar dat geeft niet toch ???
ik vind zolang je er maar voor open staat dan mis je niets !!!!

bovendien ik wil toch niet zeggen dat er geen mensen worden genezen in het ziekenhuis ??? of dat er geen mensen genezen door medicijnen ..ik word ook VAAK door medicijnen genezen als ik een btje hoofdpijn of buikpijn heb ..
maar als je kijkt naar de verhalen van die mensen zie je dat GEEN ENKELE MEDICIJN ZE KON GENEZEN EN GEEN ENKELE DOKTER MEER
EN WEL DOOR NAAR EEN GENEZINGSDIENST TE GAAN DOOR IN DE NAAM VAN JEZUS ..ZONDER MEDICIJNEN EN PLACEBO'S ...!!!
een placebo kan werken maar echt niet bij mensen met kanker of andere ernsitge ziektes ..mensen die in een rolstoel zitten of al jaren lang reuma hebben ...
MAAR HET IS VEEL MINDER LOGISCH ALS NIETS WERKT EN JE GAAT NAAR EEN GENEZINGSDIENST EN DAAR WORDT JE ZO GENEZEN IN DE NAAM VAN JEZUS ...

DAT IS HET VERSCHIL ... :wink:


BOVENDIEN JE VRAAGT OM BEWIJZEN .OF HET ECHT IS GEBEURD .HOEVEEL HEB IK JE AL NIET GEGEVEN ??? EN ER ZIJN ER NOG VEEL MEER DIE IK NEIT EENS HEB GEPOST ..
WAAROM DOE JE GEEN ONDERZOEK ???
VOORDAT IK IETS ZIE ALS EEN FEIT GA IK OP ONDERZOEK UIT ..EN DIT IS ECHT GEEN MOIELIJK ONDERZOEKE HOOR ...!!!
IK HEB JE AL GEVRAAGD OF JE NIET EEN X MEE WIL GAAN OM ZELF TE KIJKEN ...
ALS JE WIL KAN IK ZELF VRAGEN OF DIE JONGEN ZIJN VERHAAL NAAR JE MAILT ..ZEG HET MAAR !!!!
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:25 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

IK VIND HET HEEL LOGISCH ALS IK WOU GENEZEN WORDEN DOOR EEN PLACEBO WANT DAAR IS TIE VOOR ...
Ik leg mijn hoofd NU neer... :roll:

Veel plezier met je wonderen, Maria.
Amorele atheistische nitwit
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Monique schreef:
IK VIND HET HEEL LOGISCH ALS IK WOU GENEZEN WORDEN DOOR EEN PLACEBO WANT DAAR IS TIE VOOR ...
Ik leg mijn hoofd NU neer... :roll:

Veel plezier met je wonderen, Maria.

SCHAT HET WOU MOEST WORD ZIJN ....

EN HEB DAAROM HET OOK EVEN VERANDERD ..
WAAROM LEG JE METEEN JE HOOFD NEER ????
KAN TOCH EEN TYPFOUT ZIJN ????
the truth will set you free!!!!
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

monique hoe verklaar je dit dan ???


Jesus Appears to 2 girls buried alive in Egypt

A Muslim man in Egypt killed his wife and then buried her with their infant baby and 8-year old daughter. The girls were buried alive! He then reported to the police that an uncle killed the kids. 15 days later, another family member died. When they went to bury him, they found the 2 little girls under the sand ALIVE!

The country is outraged over the incident, and the man will be executed.
The older girl was asked how she had survived.

"A man wearing shiny white clothes, with bleeding wounds in his hands, came every day to feed us. He woke up my mom so she could nurse my sister," she said. She was interviewed on Egyptian national TV, by a veiled Muslim woman news anchor. She said on public TV, "This was none other than Jesus, because nobody else does things like this!" Muslims believe Isa (Jesus) would do this, but the wounds mean He really was crucified, and it's clear also that He is alive! But, it's also clear that the child could not make up a story like this, and there is no way these children could have survived without a true miracle. Muslim leaders are going to have a hard time to figure out what to do with this, and the popularity of the Passion movie doesn't help! With Egypt at the center of the media and education in the Middle East, you can be sure this story will spread. Christ is still turning the world upside down! Please let this story be shared here too. The Lord says,

"I will bless the person who puts his trust in me." (Jeremiah 17:7)



en zo zijn er wel meer ..van zulke verhalen ...
geloof me ik ben heel nuchter en geloof er niet zomaar in maar dit (en er zijn er wel veel meer) zegt genoeg ....
the truth will set you free!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

maria20 schreef:monique hoe verklaar je dit dan ???
Jesus Appears to 2 girls buried alive in Egypt
Zonder bewijs het waar is verwijs ik het naar het land der fabelen.
Amorele atheistische nitwit
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ach ja, het hulpje Zijlstra, stinkend jaloers op de rijkdom van het evangelistenbaasje Johan Maasbach is ooit voor zichzelf begonnen.
Of hij evenveel goud naar zich toe kan schrapen als de reli-oplichter die zijn grote voorbeeld was, ik denk het niet.
Dat hangt er van af hoeveel sukkelige aanbidders hij in deze tijd om zich heen kan verzamelen.
Het lijkt erop dat hij dankzij de massale sukkeligheid, die door even zovele naieve christenreclamesukkels als Maria20 stevig gepromoot wordt, dat hij er een aardig belegde boterham aan heeft.
Ik gun deze christenslimmerik best wel zijn groeiende rijkdommen, net zoals ik de gewillige sukkels het gun dat zij hun zuurverdiende centjes uit de portemonnee laten praten door deze gewetenloze christenoplichter.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op zo jun 24, 2007 2:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Monique schreef:
maria20 schreef:monique hoe verklaar je dit dan ???
Jesus Appears to 2 girls buried alive in Egypt
Zonder bewijs het waar is verwijs ik het naar het land der fabelen.

waarom typ je dan niet miracles
in bij google ???
dan kom je de bewijzen tegen ... :wink:
the truth will set you free!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

maria20 schreef: waarom typ je dan niet miracles from jesus christ in bij google ???
dan kom je de bewijzen tegen ... :wink:
Dat zijn verhalen.
Ik bedoel onweerlegbaar bewijs. Foto's film (waarvan BEWEZEN is dat ze niet gemanipuleerd zijn) etc.
"van horen zeggen" doe ik niet aan.
Amorele atheistische nitwit
maria20
Berichten: 355
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 7:52 pm

Bericht door maria20 »

Teva Teff schreef:Ach ja, het hulpje Zijlstra, stinkend jaloers op de rijkdom van het evangelistenbaasje Johan Maasbach is ooit voor zichzelf begonnen.
Of hij evenveel goud naar zich toe kan schrapen als de reli-oplichter die zijn grote voorbeeld was, ik denk het niet.
Dat hangt er van af hoeveel sukkelige aanbidders hij in deze tijd om zich heen kan verzamelen.
Het lijkt erop dat hij dankzij de massale sukkeligheid, die door even zovele naieve christenreclamesukkels als Maria20 stevig gepromoot wordt, dat hij er een aardig belegde boterham aan heeft.
Ik gun deze christenslimmerik best wel zijn groeiende rijkdommen, net zoals ik de gewillige sukkels het gun dat zij hun zuurverdiende centjes uit de portemonnee laten praten door deze gewetenloze christenoplichter.

hij is indd voor zichzelf begonnen maar we hebebn het niet over een bedrijf dat geld VERDIENT DOOR DE MENSEN DIE ERNAAR TOE GAAN ...JE LULT ..ZO GEFRUSTREERD KOM JE OVER ...
hoe maak moet ik nog zeggen dat de mensen die daar naar toe gaan GEEN GELD HOEVEN TE BETALEN !!!!!!!!! OF WAT DAN OOK !!!
JE KAN ER GRATIS NAAR TOE EN GAAT WEER ZONDER IETS GEGEVN TE HEBEBN WEER WEG !!! :mad:


JE WIL DAT CHRISTENEN ATHEISTEN RESPECTEREN .EN DAT MOET VAN 2 KANTEN KOMEN ..NOU VAN JOUW KANT MERK IK ER NIET VEEL VAN ...JE PROBEERT ALLEEN MENSEN DE GROND IN TE DRUKKEN EN NOEMT MIJ DAN OOK NOG EEN NAIEVE SUKKEL ...ECHT LAAG BIJ DE GROND ACTIE HOOR ..
NOU GOED GA ME NIET TOT JOUW NIVEAU VERLAGEN ... :evil:
Laatst gewijzigd door maria20 op za jul 28, 2007 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
the truth will set you free!!!!
Plaats reactie