Kolonisatie van Mars noodzaak!

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Ali Yas

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Berichtdoor Ali Yas » Ma Jul 17, 2017 7:31 am

Pilgrim schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat het er helemaal niet meer van komt.

Dat zou kunnen. Het komt er in elk geval niet van voordat er een compleet geautomatiseerde habitat staat. Maar daar hoor je nog minder over.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Jul 17, 2017 3:40 pm

Pilgrim schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat het er helemaal niet meer van komt.

Dat maakt voor jou niet uit. Het is nog steeds je hobby. En dat was het niet voor mij. Ik was al vanaf het begin enorm sceptisch en afwijzend vanwege mijn inzicht in de nutteloosheid van het astronomisch geld verslindende project. Desalniettemin heb je ons voor enorme waarde informatie verschaft, dat het grootste succes op FFI vertegenwoordigde. En tsja . . . eerlijk is eerlijk. Wie op FFI zijn licht opsteekt over Mars - hoe dan ook interessant - zal misschien ook enige info over de vieze smerige vuile psychisch gestoorde Arabische brulaap met profetische virus aandoeningen tot zich willen nemen.

Toch ben ik heilig overtuigd dat alles binnen de fantasie van de mens tot het behalen van het gewenste resultaat gerekend mag worden. Maar ik maak dat niet meer mee. Mits ik het eeuwige leven heb. Ik heb dat niet, omdat ik geen islamitische godsdienstsukkel ben.

(O ja, ik ben nog steeds volop onder de indruk van mijn drie met religieuze semtex te vergelijken boekjes van Bill Warner over de islam die ik van verse vriend Pizzaman heb gekregen, vanwege 1 juli. icon_thumbup.gif Terwijl ik in een van de deeltjes las, nipte ik aan een voortreffelijk glaasje likeur crême de la crême. Ook van Pizzaman gekregen. Ik begrijp dat ik nu niets meer hoef te verwachten voor mijn verjaardag op 12 september. Van Pizzaman. De rest doet maar zijn best.)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst van mijzelf en verkondig uitsluitend eigen dogma's.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Jul 18, 2017 1:23 am

Ali Yas schreef:Bewonen is iets anders dan bewerken. Je kan een gat graven en/of hakken en er een bunker maken, maar dat kan ook op ijs zoals op Antarctica. De vraag was: wat bedoel je met bewerken?

Ontginnen... :smile7:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Di Jul 18, 2017 7:33 am

Pilgrim schreef:
Ali Yas schreef:Bewonen is iets anders dan bewerken. Je kan een gat graven en/of hakken en er een bunker maken, maar dat kan ook op ijs zoals op Antarctica. De vraag was: wat bedoel je met bewerken?

Ontginnen... :smile7:

Hum. Op Aarde bedoel je daarmee: de oorspronkelijke vegetatie verwijderen. Daar ben je op Mars vrij snel klaar mee.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Di Jul 18, 2017 3:24 pm

Ali Yas schreef:Hum. Op Aarde bedoel je daarmee: de oorspronkelijke vegetatie verwijderen. Daar ben je op Mars vrij snel klaar mee.

Waarmee je aangeeft dat Mars wat dat betreft een streepje voor heeft op de Aarde, aangezien dit in verhouding op Mars tijdwinst oplevert.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = de hel op aarde voor mens en dier
                                                                    koran = handboek voor criminelen
Moslimlanden bewijzen dagelijks: meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Di Jul 18, 2017 7:08 pm

xplosive schreef:
Ali Yas schreef:Hum. Op Aarde bedoel je daarmee: de oorspronkelijke vegetatie verwijderen. Daar ben je op Mars vrij snel klaar mee.

Waarmee je aangeeft dat Mars wat dat betreft een streepje voor heeft op de Aarde, aangezien dit in verhouding op Mars tijdwinst oplevert.

Dat is zeker een voordeel! Zo heel lang hebben mensen op Mars niet te leven.

Terug naar “Topics allerhande”