President Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Ariel

Re: President Donald Trump

Berichtdoor Ariel » Do Nov 22, 2018 5:50 pm

Hans v d Mortel sr schreef:Ik begrijp dit niet.

Maar dit soort tietwijven geilt op media-belangstelling voor haar zaak (borsten)

Spoiler! :
Afbeelding

die "moslima "is een man Hans. Kijk maar goed.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Nov 23, 2018 1:45 am

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Ik begrijp dit niet.

Maar dit soort tietwijven geilt op media-belangstelling voor haar zaak (borsten)

Spoiler! :
Afbeelding

die "moslima "is een man Hans. Kijk maar goed.

NEE HOOR! Het is uiteraard dezelfde vrouw. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Vr Nov 23, 2018 2:49 am

Zwartmeer schreef:Kom liever eens met een uitleg waarom ik het fout zie als ik zeg dat de economie onder Trump aan het stagneren is, na nu er voor de vijfde maand op rij geen daling meer is in de werkeloosheid. Dat is niet goed, dat is slecht! Face it, onder Trump is een einde gekomen aan de daling die reeds lang geleden is ingezet. Dat het na zijn aantreden nog een paar maand door bleef dalen, daar prijzen jullie hem enorm voor. Ongelooflijk!!

En hier is het antwoord op wat Zwartmeer hier in maart van dit jaar postte :

Afbeelding

Wanneer gaat die vent nou eindelijk eens zijn botte ongelijk erkennen? Of heeft Zwartmeer soms een bord voor zijn kop dat zo dik is als een betonnen muur?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Nov 23, 2018 1:51 pm

xplosive schreef:
Zwartmeer schreef:Kom liever eens met een uitleg waarom ik het fout zie als ik zeg dat de economie onder Trump aan het stagneren is, na nu er voor de vijfde maand op rij geen daling meer is in de werkeloosheid. Dat is niet goed, dat is slecht! Face it, onder Trump is een einde gekomen aan de daling die reeds lang geleden is ingezet. Dat het na zijn aantreden nog een paar maand door bleef dalen, daar prijzen jullie hem enorm voor. Ongelooflijk!!

En hier is het antwoord op wat Zwartmeer hier in maart van dit jaar postte :

Afbeelding

Wanneer gaat die vent nou eindelijk eens zijn botte ongelijk erkennen? Of heeft Zwartmeer soms een bord voor zijn kop dat zo dik is als een betonnen muur?

Vergissen is een typische menselijke aangelegenheid. Ook ik lijdt daar regelmatig onder. Het is waar, wanneer men mij erop attent maak, geef ik dat grif toe en corrigeer mijn aanname. Zwartmeer is wel vaker - in goede harmonie en als vriend - een tijd weggeweest van zijn Vriendenforum. Dan is hij met andere dingen in de weer. Zijn goed recht. Het is jammer dat Zwartmeer niets wilde weten van het feit dat ze daar in de VS en trouwens hier ook in Europa - vooral in Europa - allemaal boter margarine op hun hoofd hebben.

Mocht Zwartmeer dit lezen, laat hij dan bedenken dat ook Xplosive een alleraardigste vent is die net zoals ik weleens 'grof' uit de hoek komt. [icon_lol.gif]

En verder: kom op Zwartmeer, jouw bijdragen getuigen altijd meestal van inzicht en kwaliteit, gekenmerkt door je niet aflatende onderzoeksdrift. Dus laat je woorden hier weer hout snijden. Het liefst om moslims schrik aan te jagen. icon_thumbup.gif

Trouwens, de boel stagneert op dit ogenblik in de VS of gaat nog stagneren. Vast en zeker in 2019. Dat geldt overigens ook voor ons in Europa.

Mijn god, wat moeten we met al die vluchtelingentroep als je bedenkt dat er een heleboel aardige lieve onschuldige arme mensen in verwoeste steden in Syrië verblijven waarvan de verblijfsvergunning maar niet schijnt af te lopen. Ze houden van hun land en weten misschien niet dat er verderop gratis geparasiteerd kan worden op de kenniseconomie en beschaving van niet-moslim landen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Nov 23, 2018 2:02 pm

Vriend Zwartmeer is geen econoom. Ik trouwens ook niet.

We moeten met z'n allen eindelijk toch eens begrijpen dat belastingverlagingen altijd meer banen opleveren. En dat is wat Trump gedaan heeft. EN DAT WIST OOK ZWARTMEER DONDERSGOED! Of was Zwartmeer toen al weg? Dat daarna langzamerhand de belastingen weer eens omhoog dienen te gaan, lijkt mij een vanzelfsprekende zaak. Maar dat is van later zorg. Het ging er hier om wie gelijk heeft. Zwartmeer heeft meestal wel gelijk. Maar dit keer niet. Niet met gelijk krijgen, noch met gelijk hebben. :cry:

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Nov 23, 2018 2:42 pm

Heb jij nog wel eens contact met Zwartmeer Hans?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Nov 26, 2018 10:39 pm

Melania Trump onthult kerstversiering in het Witte Huis

Geplaatst op 26 november 2018

“Amerikaanse schatten” – zo luidt het motto van de kerstversiering 2018 in het Witte Huis.

De Amerikaanse First Lady Melania Trump heeft vandaag de kerstversiering in het Witte Huis onthuld. Onder het motto “American Treasures” (“Amerikaanse schatten”) presenteerde ze in een video de uitbundig versierde ruimtes van het presidentsgebouw in de hoofdstad Washington.

Rood is dit jaar een van de dominante kleuren – een “symbool van de moed en van de dapperheid”, zoals het Witte huis meedeelde. “Ons thema eert het hart en de geest van het Amerikaanse volk”, zei de 48-jarige Melania Trump, die traditioneel verantwoordelijk is voor de keuze van de kerstversiering.

De versiering zou de “vele prachtstukken” tonen die er in de VS te vinden zijn.

In de grote hal en de grote foyer zouden 29 bomen met in totaal 14.000 ornamenten zijn versierd. De kleur is ook terug te vinden in het Amerikaanse presidentszegel. In de loop van de maand december verwacht het Witte Huis naar eigen zeggen ongeveer 30.000 bezoekers.

Bron: www.epochtimes.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/11/26 ... itte-huis/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

xplosive

Berichtdoor xplosive » Do Nov 29, 2018 5:58 am

Je krijgt hier tenminste nog de indruk dat deze links politiek geöriënteerde mensen in de VS nog naar de waarheid op zoek zijn. Zelfs zij geven immers toe dat de zogenaamde "Russia Collusion" van Donald Trump puur uit de duim gezogen is met 2 jaar lang een bombardement aan leugenachtige propaganda :

Woodward: No Evidence Of Trump Russia Collusion

Ook zij hebben door dat er een vuil spelletje gespeeld wordt in het kamp van de Democraten onder aanvoering van heks Hillary Clinton met behulp van de leugenpers.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

sjun

Berichtdoor sjun » Do Nov 29, 2018 3:17 pm

Dan Bongino - Obama, Mueller and the Biggest Scam in American History

Laat het eens goed op je inwerken. Intussen mag ik hopen dat Zwartmeer nog steeds meekijkt en zijn verstand gebruikt om eens kritisch te bezien wat hij waarom op grond waarvan voor waar aannam.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Dec 07, 2018 1:47 pm

President Donald Trump celebrated Hanukkah in the company of eight Holocaust survivors, telling each they had endured "evil beyond description."

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Dec 11, 2018 1:02 am

More than 90% of the political donations made by Facebook, Apple, Amazon, Netflix, and Google staff went to the Democrats, figures dating from 2004 show.

Staff at Google's parent company Alphabet were the biggest benefactors to Democratic candidates and causes, according to the data from GovPredict.

The findings come at a delicate time for Silicon Valley.

US President Donald Trump and other prominent Republicans have criticized what they see as bias at powerful tech firms and are threatening anti-trust probes.
Afbeelding
https://www.businessinsider.com/facebook-apple-amazon-netflix-google-political-donations-graph-2018-11?international=true&r=US&IR=T
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Terug naar “Topics allerhande”