Tommy Robinson

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
silkyboxershortXL

Re: Tommy Robinson

Berichtdoor silkyboxershortXL » Do Mar 07, 2019 11:25 pm

Mijn advies aan hem zou zijn politiek asiel aan te vragen in de USA. Geef de elite geen kansen.
Het komt op mij over, -ik begrijp het als- dat dit een provacatie is van de elite , geweld uitlokken (Tommy's dood) om de regering excuus te geven militair/politioneel de macht te houden. Hetzelfde meen ik te zien met de Franse gilets jaune, antifa -de in de eerste plaats kwaadaardige nietsnutten zijn als altijd geweldadig, gilets jaune weten dat en grijpen in, proberen dat te stoppen.
Macron lijkt zo 'onhandig' met zich uit te drukken te zijn dat iedereen zich wel op de tenen getrapt voelt. Zo'n dummy zal de man echt niet zijn. Geweld van de gilets jaune is wat de reden geeft tot militair ingrijpen.
Maar het Franse volk loopt voorop en gaat die strijd winnen, de E.U. daardoor in grote stress, financiéle instorting en wat daarna gebeurt zal ik misschien willen dat niet gewenst te hebben.
Hoop is geen strategie om vrijheid te behouden.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Vr Mar 08, 2019 1:32 am

silkyboxershortXL schreef:Mijn advies aan hem zou zijn politiek asiel aan te vragen in de USA. Geef de elite geen kansen..

Waarschijnlijk komt hij het land niet meer uit met een vliegtuig. In Europa hoeft hij ook geen asiel aan te vragen. Geen kans. De enige kans die hij misschien heeft is vertrekken naar een visegrad land met zijn gezin.

Maar ik weet niet of ze hem daar willen hebben.

Arme Tommy. Ik heb medelijden met hem en met zijn gezin.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Zo Mar 10, 2019 11:59 pm

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Wo Mar 13, 2019 11:54 pm

Ezra Levant BARRED from commenting on Tommy Robinson's trial

Tommy Robinson Trial - Day 2 - Ezra Levant - Why I support Tommy!

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Vr Mar 15, 2019 8:59 pm

BREAKING Tommy Robinson LOSES His HARRASSMENT Case Agaist Cambridgeshire Police

.

Terug naar “Topics allerhande”