'De profeet Mohammed is een enge duivel'

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89867
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

'De profeet Mohammed is een enge duivel'

Bericht door Ariel »

Een lang en exclusief gesprek met Geert Wilders .

'De profeet Mohammed is een enge duivel'


Dat hij de Koran een 'intolerant, fascistisch boek' vindt, had Geert Wilders (44) al vaak met woorden verduidelijkt. Nu de controversiële, Nederlandse politicus dezelfde stelling ook met beelden gaat illustreren in een kortfilm, wacht Nederland bang af. 'Balkenende heeft nog niks gezien en hij spreekt al van een ernstige crisis. Een bange, laffe man', zegt Wilders in een exclusief interview met onze redactie. Peter De Backer

'Ik wil niet emotioneel klinken', zegt Wilders tijdens ons openhartige gesprek, dat plaatsvindt in een zaaltje van het parlement in Den Haag. 'Maar ik hou van België. Ik vind het een prachtig land.' De Nederlandse politicus wordt 24 uur op 24 bewaakt en is niet kwistig met interviews. Voor onze krant maakt hij een uitzondering. 'Een keer per maand ga ik in Antwerpen winkelen met mijn vrouw. Met veel politie om me heen lukt dat nog. Ik word er steeds vaker herkend. We rijden soms door naar Brugge of Gent, prachtige steden. Er zijn natuurlijk ook veel mensen die een gruwelijke hekel aan me hebben, maar naar België gaan, vind ik hartstikke leuk. Ik heb ook wel eens vervelende dingen meegemaakt. Twee jaar geleden was ik met Nieuwjaar in Brussel en botsten we op de Grande Place op een groep Marokkanen. Toen ze mij herkenden, moesten we heel dringend weg en werd ik door de politie ontzet. Heel vervelend.'

De anekdote hoeft niet te verbazen. Geert Wilders is sinds Pim Fortuyn zonder discussie de meest omstreden politicus van Nederland. Met zijn spijkerharde aanvallen tegen de islam - 'De Koran is het Mein Kampf van de moslims' - maakte hij zich gehaat bij allochtonen tot ver buiten Nederland. Nog vóór de moord op filmmaker Theo Van Gogh moest Wilders onderduiken wegens aanhoudende doodsbedreigingen. Inmiddels leeft hij al 3,5 jaar permanent met veiligheidsmensen aan zijn zijde: onze noorderburen willen na Pim Fortuyn en Theo Van Gogh geen derde politieke moord meemaken.

Wilders, die sinds 1998 parlementslid was voor de liberale VVD, raakte in onmin met zijn partij en richtte daarom zijn eigen Partij voor de Vrijheid op. Daarmee haalde hij eind 2006 zes procent van de stemmen, goed voor negen zetels in de Tweede Kamer. Nu is Nederland in de ban van de kortfilm die Wilders al in november aankondigde. De film zal hooguit tien à vijftien minuten duren en werd aangekondigd voor eind januari, maar is nu voor begin maart voorzien. 'De film is pas klaar midden februari en dan moet ik nog met de televisie-omroepen onderhandelen over de uitzending. Daar gaan ook wel nog enkele weken overheen.'

Waarom wil u zo nodig uw ideeën in een film verkondigen?

Geert Wilders: 'Vorig jaar heb ik in een opiniestuk uitgelegd dat de Koran volgens mij verboden moet worden omdat het een intolerant, fascistisch boek is. Daarna heb ik in een debat in de Tweede Kamer uitgelegd waarom ik dat verbod wilde. De logische derde stap bestaat er nu in om het niet bij woorden te laten, maar om met beelden aan te tonen dat de Koran de inspiratiebron vormt voor een groeiende groep mensen die er de meest verschrikkelijke dingen mee doen. In tegenstelling tot andere heilige boeken zoals de Bijbel of de Thora ligt de Koran niet stoffig te worden in kasten, maar geldt hij in veel landen zelfs als wet.'

Theo Van Gogh en Ayaan Hirsi Ali brachten toch al een gelijkaardige boodschap met hun film 'Submission'?

'Die film - die ik overigens prachtig vond - behandelde de onderdrukte rol van de vrouw in de islam. Ik probeer meerdere thema's te behandelen. De film van Ayaan (net als Wilders gewezen VVD-parlementslid, nvdr) was een acteerfilm. Ik gebruik ook bestaande beelden.'

Nederland wacht bang af. Premier Balkenende spreekt al van 'een forse crisis'. Volgens hem leidt de film nu al tot 'heftige reacties die als bedreigend kunnen worden ervaren'. U houdt Nederland in een angstgreep?

'Niet ik, maar wel premier Balkenende doet dat. Een hele bange, laffe man. Hij heeft nog niet één shot van mijn film gezien en praat al over een serieuze crisis. Zou hij ook zo gereageerd hebben mocht ik beweren dat de Bijbel verboden moet worden? Die angstvallige laffe en paniekzaaiende reactie van het kabinet bewijst dat de islam blijkbaar een aparte behandeling verdient en niet tegen kritiek kan. Balkenende gedraagt zich als een dhimmi, als een niet-moslim in een moslimland. Hij doet niks dan buigen en knikken.'

Hij heeft toch een punt: uw film komt voor moslims zeker provocerend over. Wil u het op uw geweten hebben als er geweld van komt, bijvoorbeeld tegen Nederlanders in moslimlanden?

'Ik heb dat niet op mijn geweten! Ik ben een democratisch gekozen politicus: bijna 600.000 mensen hebben op mij of mijn partij gestemd. Ik opereer binnen het kader van de wet en zou het nooit anders willen. Als ik de waarheid toon zoals ik ze zie - en dus gebruik maak van mijn vrije meningsuiting - ben ik nóóit verantwoordelijk als mensen die het niet met me eens zijn, geweld gebruiken.'

De grootmoefti - geestelijk islamitisch leider - van Syrië heeft in het Europees parlement gewaarschuwd: als u echt provoceert, 'betekent dat simpelweg dat Wilders aanzet tot oorlog en bloedvergieten. Dan is hij daarvoor verantwoordelijk. Het is de verantwoordelijkheid van het Nederlandse volk om hem ervan te weerhouden'.

'Was de heer Balkenende een vent met ballen geweest - maar hij is helaas een watje - dan was onze minister van Buitenlandse Zaken naar Syrië gegaan om er protest aan te tekenen. Hij had moeten zeggen: jullie zijn allemaal knettergek geworden. Roep die grootmoefti tot de orde, want het gaat hier om een democratisch verkozen parlementariër, wat bij jullie niet eens bestaat. Hij maakt een kritische film, wat bij jullie ook al niet mag.'

'Maar in plaats daarvan gaat onze minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen naar Syrië, buigt er vier keer voor de Syrische president Assad en zegt dat mijn film zeker niet het standpunt van de Nederlandse regering vertolkt. Ze bieden al hun excuses aan nog voordat er iets is gebeurd! Dit is gewoon paniek! Die angst is nergens op gebaseerd.'

Zelfs Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter, toch geen doetje als het over de islam gaat, vindt dat u te ver gaat. U provoceert nodeloos, zegt hij.

'Dan heeft mijnheer Dewinter het niet goed begrepen. Ik ga niet te ver. Ik zou het juist verkeerd vinden om alleen maar te roepen dat we genoeg immigratie en genoeg islam hebben, zonder aan te geven waarom. Wat in de Koran staat, wat in de moskeëen wordt verteld: dat wil ik vertellen. Dan ga je niet te ver, dan verduidelijk je waarom we niet van die ellendige islam moeten hebben.'

Filip Dewinter is kopstuk van een partij die voor racisme is veroordeeld. Als hij u te extreem vindt, is de conclusie toch dat u pas echt een racist moet zijn?

'Voor zover ik me kan herinneren - of ik moet een paar jaar in een winterslaap zijn verzonken - ben ik nooit veroordeeld voor wat dan ook. Ik zou ook nooit zoals de partij van de heer Dewinter in het Europees parlement een fractie vormen met half-fascistoïde partijen. Ik heb geen hekel aan mensen. Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland. Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout. De profeet Mohammed is een enge duivel die we in Nederland niet moeten aanbidden. Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitsiche landen. Ik wil ook dat we proberen mensen te bewegen om te remigreren naar hun eigen land, zij het vrijwillig.'

U wilt dus dat allochtonen vrijwillig terugkeren per vliegtuig naar Marokko?

'Vliegtuigen, luchtballonnen, raketten, verzint u het maar. Het kan allemaal. Er zijn geen juridische beletsels en mochten die er zijn, dan kunnen wij ze opruimen. De grenzen sluiten voor immigratie uit moslimlanden kan in ieder geval. Het onvrijwillig wegsturen van criminelen moet ook kunnen, door hen te denaturaliseren. Dat is een kwestie van politieke wil. Vervolgens kan je op vrijwillige basis mensen stimuleren om weg te gaan.'

Met een oprotpremie?

'Een prachtig woord. Ik wil zoiets niet uit haat of vanuit het idee dat die mensen niet deugen. Mijn motivatie is wel dat nu al in de grootste twee steden van Nederland de bevolking onder de 21 jaar voor meer dan 50 procent niet-Nederlands is. Dat heeft niks te maken met racisme of fascisme.'

Jean-Marie Dedecker noemt u wel een 'oerconservatief met soms fascistoïde trekjes'.

'Mijn reputatie is blijkbaar niet zo goed in Vlaanderen. (zuinig lachje) Ik ben niet racistisch of fascistisch. Nog meer dan door moslims word ik verketterd door extreem-rechtse kringen in Nederland, alleen al om mijn pro-Israëlische standpunt. In de peilingen halen wij nu al 15 zetels. Dat vind ik belangrijker dan wat een enkele verdwaalde Belgische politicus van mij vindt.'

In België bent u eigenlijk vooral beroemd om uw Mozartkapsel. Het heeft dezer dagen veel succes gehad als carnavalspruik. Kan u daarmee lachen?

'Ik vind dat best een leuke, ludieke grap. Enige zelfrelativering is nodig. Ik ben Limburger, geboren en getogen in Venlo. Van toen ik nog piepjong was heb ik ieder jaar drie dagen lang dag en nacht carnaval gevierd. Ik heb zelfs zo'n pruik toegestuurd gekregen. Maar ik zou ze nooit kopen. Het ziet er ook niet uit. Ik hoef ze niet te dragen: ik vind het origineel veel beter.'

Met permissie, daarover zijn de meningen verdeeld.

'U bent nog aardig voor mij. De meeste mensen vinden een heel raar kapsel. Ik ben parlementslid geworden op mijn 34ste en toen had ik het al een vijftiental jaar. Ik doe dit niet om op te vallen ofzo, ik vind het gewoon mooi. Ik moet mijn haar nu toch niet gaan veranderen omdat de mensen erover zeuren? De VVD-fractievoorzitter zei me ooit dat ik minister mocht worden als ik twee dingen deed: meer naar hem luisteren en naar de kapper gaan. Ik heb hem geantwoord dat ik geen van beide zou doen.' (lacht)

U leeft nu al 3,5 jaar met permanente bewaking van veiligheidsmensen. Wat doet dat met een mens?

'Dat is een beetje mijn achilleshiel. Je gunt het je grootste vijand niet. Ik praat er niet zo graag over, maar het is wel een hel. Sinds oktober 2004 ben ik mijn vrijheid kwijt. Ik heb geen privacy meer, vandaag moet ik al melden wat ik morgen en overmorgen ga doen.'

We hebben het zelf ondervonden: zeker hier in het parlement raakt men niet zomaar tot bij u.

'Toch is hier deze week bij een ingang iemand gearresteerd die mij wat wilde aandoen. Men probeert het dus wel, maar het lukt gelukkig niet. Privé is het veel erger. Niet meer in je eigen auto kunnen stappen, geen boodschappen kunnen doen op een normale manier, niet meer spontaan een kroeg kunnen binnenstappen met carnaval, niet meer met vakantie kunnen zonder beveiligers naast het zwembad. Alle spontaniteit is weg uit mijn privéleven. Altijd maar in die enge, grote, zwarte auto stappen, dat is wat het meest aan je vreet. Alleen mag je het niet laten domineren, anders word je een ongelukkig, zuur mens.'

Bent u echt bang voor een aanslag?

'Ik ben een mens van vlees en bloed en dus ook soms bang. Maar ik ben gelukkig positief ingesteld, dus ik laat me niet leiden door angst.'

Kan u contact hebben met uw familie?

'Dat kan. Maar niet altijd op de manier die ik verkies.'

Misschien nog een geluk dat u geen kinderen hebt?

'Ja, dat is nu zonder meer een zegen.'

Lijdt uw vrouw ook onder de situatie?

'Daar zeg ik niks over.'

Uw zussen en broer stemmen altijd links, heb ik gelezen. Klopt dat?

'Dat is helemaal waar.'

Maar ze hebben u niet verstoten vanwege uw politieke actie?

'Nee hoor. Ik vermoed dat ze denken: wat een rare ideëen heeft die man, maar hij is wel mijn broer. Maar met die heisa over mijn film wil ik niet te veel over hen vertellen.'

Van waar komt uw afkeer voor de islam eigenlijk? Stamt die uit uw jaren in Israël, waar u als jongeman een tijd hebt gewerkt?

'Neen, toen was ik vooral aan het rondreizen en zat ik achter de Israëlische meisjes aan. Ik was zeventien en had toen nog niks met politiek.'

Van waar komt uw overtuiging dan wel?

'De jongste tien, twintig jaar heb ik bijna alle islamitische landen meerdere malen bezocht. Ik ben in Afghanistan geweest, Iran, Irak, Syrië, Egypte, noem maar op. Ik heb heel snel voor mezelf uitgemaakt wat daar mis was.'

Veel mensen houden aan dergelijke reizen net een liefde voor de islamcultuur over. Waarom u niet?

'Omdat ik het ware gezicht van veel van die landen heb gezien. Ik ben inderdaad gastvrije mensen tegengekomen. In Syrië, Iran en Egypte heb ik bij mensen thuis brood gegeten en thee gedronken. Ik heb geen hekel aan die mensen. Maar die landen hebben wel een aantal zaken gemeen: het zijn geen democratieën, ze hebben geen maatschappelijk middenveld en er is een zeer kwalijke invloed van de religie, van de islam dus. Gematigde dictators bestaan niet, of het nu om de koning van Jordanië of van Saoedi-Arabië gaat, het zijn allemaal corrupte boeven. Ik ben gaan reizen en praten met mensen in al die landen, ik ben gaan studeren, ik heb stage gelopen op de afdeling Saoedi-Arabië van het ministerie van Buitenlandse Zaken in Parijs. Telkens botste ik op de negatieve kanten van de islam, die getuigen van een achterlijkheid die met geen woorden valt te beschrijven.'

Ook Pim Fortuyn noemde de islam achterlijk. Beschouwt u zich als de politieke erfgenaam van Fortuyn?

'Neen, ik ben mezelf. Ik heb veel respect gehad voor Fortuyn, dat wel.'

Als Fortuyn nog zou leven, zou u dan lid zijn van zijn partij?

'Misschien was hij dan wel lid van mijn partij.'

Tot slot: mocht u in Vlaanderen wonen, voor wie zou u dan stemmen?

'Dat zou ik niet weten. (aarzelt) Misschien help ik hem er niet mee, maar vroeger heb ik veel contact gehad met de man die intussen bij jullie minister van Defensie is geworden, Pieter De Crem. Hij was toen net zoals ik lid van de Navo-assemblee, toen ik nog bij de VVD zat. In verre oorden hebben we toen vaak gepraat. Hij heeft me veel geleerd over de Belgische politiek. Maar ik zou niet voor hem stemmen. In Nederland zou ik ook nooit stemmen voor het CDA (de tegenhanger van CD&V, nvdr).'
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... D=B11NPCFS
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik hou van Geert.
Wil dat we in Belgie ook zulk een politicus hebben.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

U wilt dus dat allochtonen vrijwillig terugkeren per vliegtuig naar Marokko?

'Vliegtuigen, luchtballonnen, raketten, verzint u het maar. Het kan allemaal. Er zijn geen juridische beletsels en mochten die er zijn, dan kunnen wij ze opruimen. De grenzen sluiten voor immigratie uit moslimlanden kan in ieder geval. Het onvrijwillig wegsturen van criminelen moet ook kunnen, door hen te denaturaliseren. Dat is een kwestie van politieke wil. Vervolgens kan je op vrijwillige basis mensen stimuleren om weg te gaan.'
'
He?
Hij heeft dus duidelijk een godshekel aan Marokkanen, en ziet ze liever vandaag dan morgen vertrekken.

Dat men deze kerel nog serieus neemt, doet me verbazen. Grappig mannetje. :lol:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89867
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:He?
Hij heeft dus duidelijk een godshekel aan Marokkanen, en ziet ze liever vandaag dan morgen vertrekken.

Dat men deze kerel nog serieus neemt, doet me verbazen. Grappig mannetje. :lol:
De journalist benoemt Marokkanen Chaimae.
Dat hoor je Geert niet zeggen. Geert heeft iets met Islamieten en niet met Marokkanen enz…
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Ik zie ze ook liever gaan dan komen, ze hebben onze Westerse wereld al genoeg vervuild met hun bekrompen ideologie.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hadden we in België ook maar zo'n politicus, was gelijk mijn probleem tijdens de verkiezingen opgelost "op wie moet ik nu toch stemmen ?".
Ben ervan overtuigd dat sommige Belgische politici zijn mening delen, maar ze hebben er de guts niet voor om ze openlijk te verkondigen, dhimmi, dhimmi, dhimmi...

Ik hoop zo dat er deze man niets overkomt.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:
U wilt dus dat allochtonen vrijwillig terugkeren per vliegtuig naar Marokko?

'Vliegtuigen, luchtballonnen, raketten, verzint u het maar. Het kan allemaal. Er zijn geen juridische beletsels en mochten die er zijn, dan kunnen wij ze opruimen. De grenzen sluiten voor immigratie uit moslimlanden kan in ieder geval. Het onvrijwillig wegsturen van criminelen moet ook kunnen, door hen te denaturaliseren. Dat is een kwestie van politieke wil. Vervolgens kan je op vrijwillige basis mensen stimuleren om weg te gaan.'
'
He?
Hij heeft dus duidelijk een godshekel aan Marokkanen, en ziet ze liever vandaag dan morgen vertrekken.

Dat men deze kerel nog serieus neemt, doet me verbazen. Grappig
mannetje. :lol:
Wilders heeft aan niemand een hekel Chaimae, hooguit aan de islam zoals ik. Lees het interview nog maar eens goed. En jij wil journaliste worden? Dan moet jij ook weten dat journalisten niet altijd de waarheid spreken, dingen niet weergeven, weglaten of anders interpreteren. Overigens was het een erg goed interview. Is jou niets opgevallen? Deze man weet waar hij over praat, dat bewonder ik in hem. Hij is geen linkse intellectueel die uit zijn scheve nek kletst. Hij heeft veel islamitische landen bezocht. Hij zegt ook eerlijk hoe gastvrij de mensen daar zijn. Ook dat heb ik op dit forum eerder onderstreept.

En bij dit alles heeft meneer Wilders MEER KENNIS van de koran dan de meeste moslims. EN DAT WEET JIJ DONDERSGOED! Zo dom ben je niet!

Met een moslim hoeft niks mis te zijn. Die is net zo goed of kwaad als ieder ander mens.

Het is nog steeds de islam met al zijn mensonterende eigenschappen en uitvindingen op religieus achterlijk gebied die net zoals het fascisme in Hitler Duitsland heeft geleid tot een verschrikkelijk geweld en de vernietiging van hoofzakelijk kinderen, vrouwen en oudere mensen.

God zij dank was een bovennatuurlijke intelligentie en wilskracht er bij Israël de oorzaak van dat zij in 1967 niet van de kaart is geveegd en in 6 dagen alle arabieren een lesje leerde in nederigheid en beschaving. Geen verkrachtingen, geen moordpartijen, nauwelijks of geen slachtoffers onder de burgerbevolking van de arabieren. Het siert het joodse volk hoe zij met respect de tot op het bot hen hatende arabieren behandelden.

Alle gevangen genomen arabieren sidderden van de angst omdat de smerige leugenachtige propaganda machine van allah alle arabische soldaten duidelijk had gemaakt dat de joden geen mensen waren en niet één gevangen soldaat in leven zouden laten. Ik ben er zelf heilig van overtuigd dat juist deze angstaanjagende voorspelling door zo’n stelletje op de grond vallende arabischa allah-aanhangers aan het adres van hun soldaten er mede de oorzaak van waren dat die soldaten verlamd waren door hun angst en meer bezig waren met het schoon maken van hun achterwerk vanwege de niet meer te stoppen diarree.

Het heeft exact precies het tegenovergestelde effect bewerkstelligd van wat de geestelijk gestoorde islamitische leiding hiermee beoogde: een makkelijk te behalen overwinning op Israël door haat, haat en haat en nog eens haat te zaaien, door de joden als monsters, als niet-mensen af te spiegelen die niet één gevangen soldaat zouden sparen, maar als een beest zouden afslachten.

De islam is zo dom, zo ontzaglijk dom, zo ongelooflijk dom en achterlijk onmenselijk dom dat zij nog niet in staat is met een geweldige omringende arabische overmacht aan tanks, vliegtuigen en manschappen, en met de behulp van allah, de joden weg te blazen.

Het geestelijk hoge ontwikkelingsniveau van de jood en de niet aflatende energie, hen door een Almacht geschonken, heeft de jood in dankbaarheid gebruikt en toegepast op de zelfbedachte in elkaar gefrutselde heidense god van alle arabieren. Met als resultaat: een nooit meer in de wereldgeschiedenis weg te denken glorieuze onuitpoetsbare vernederende vernietiging van al wat arabisch heet, tezamen met een zelfbedachte allah die dagelijks 5x aangeroepen werd. Misschien heeft de arabische islamaanhanger vanaf die tijd zijn aanroepen tot de zelfbedachte allah inmiddels tot 10x opgevoerd.

De allahtone islamaanhanger blijft echter voor het oog van de wereld een roepende in de woestijn. Al 1400 jaar lang!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

Ik wou ook dat we hier in Belgie zo een dappere politicus hadden.
Hier alleen maar grote woorden ; maar niemand zoals Geert durft zijn nek uitsteken.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Ook Belgische journalisten komen zo te lezen van een rood-geïndoctrineerde opleiding vandaan, net zoals in Nederland.
Tja wat moet je antwoorden op vragen in de trant van "hebt U vandaag uw vrouw al geslagen?".
Ik vindt dat Geert dat heel goed pareert.

Nederland wacht bang af. Premier Balkenende spreekt al van 'een forse crisis'. Volgens hem leidt de film nu al tot 'heftige reacties die als bedreigend kunnen worden ervaren'. U houdt Nederland in een angstgreep?
'Niet ik, maar wel premier Balkenende doet dat....

Filip Dewinter is kopstuk van een partij die voor racisme is veroordeeld. Als hij u te extreem vindt, is de conclusie toch dat u pas echt een racist moet zijn?
'Voor zover ik me kan herinneren - of ik moet een paar jaar in een winterslaap zijn verzonken - ben ik nooit veroordeeld voor wat dan ook. Ik zou ook nooit zoals de partij van de heer Dewinter in het Europees parlement een fractie vormen met half-fascistoïde partijen.


Van waar komt uw afkeer voor de islam eigenlijk? Stamt die uit uw jaren in Israël, waar u als jongeman een tijd hebt gewerkt?
'Neen, toen was ik vooral aan het rondreizen en zat ik achter de Israëlische meisjes aan. Ik was zeventien en had toen nog niks met politiek.'
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De toekomst van Europa hangt in ieder geval af van politici zoals Wilders.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:De toekomst van Europa hangt in ieder geval af van politici zoals Wilders.
Hallo! En wij dan? Nooit gedacht aan onze educatieve missie?

Wanneer verstandige moslims - en die zijn er echt wel in Nederland - gewoon hun vrije geest eens kritisch gaan gebruiken, nadat zij aan ons FFI gesnuffeld hebben, kunnen wij binnenkort rekenen op de totale aftakeling van de islam hier in het beschaafde Westen. Dat de islam een bouwvallig huis is, weten wij al lang. Maar de moslim denkt dat de islam zijn kasteel is, de vesting die hem zekerheid en onderdak verschaft. De confronterende waarheid ligt echter iets gevoeliger. Maar welke moslim wil nu een twee drie toegeven dat zijn superieur gewaande kasteel bouwvallig is en op instorten staat? De paniek is hem om de oren geslagen en in de schoenen geschoven. Hij wordt hier in het Westen in een veel te hoog tempo de 21ste eeuw binnen geloodst en verblijft in een gigantisch mooi prachtig solide onverwoestbaar bouwwerk. Maar hem is altijd het tegenovergestelde geleerd.

Wat nu? Moet hij zich schamen? Moet hij zijn minderwaardigheidscomplex verder voeden met meer tot de zelfbedachte allah gerichte gebeden? Moet hij nu wat vaker de koran gaan lezen - en bij allah, dat FFI-forum heeft toch bijna overal gelijk. Moet hij nu zijn excuus aan ons gaan aanbieden? Moet hij zijn ongepaste trots laten vieren? Moet hij gaan huilen van teleurstelling en verdriet? Al zijn haren uit zijn hoofd gaan trekken voor zoveel misleiding hem aangedaan door zijn ouders en familie?

Hij is als moslim geboren omdat zijn ouders moslim zijn; hij weet niet beter. Maar een moslim die kan lezen en schrijven, die zich vrij voelt zich te uiten, die geen angst meer kent in zijn leven, die bereid is ook eens in de bijbel te lezen, maar bovenal eindelijk er eens toe overgaat zijn eigen verstand te consulteren, zal bemerken dat hij een heel andere wereld betreedt. De wereld van kracht, energie, geestelijke bevrijding en rijkdom waarin voor de koran als fascistisch handboek geen plaats meer is in onze samenleving. Hij voelt zich Nederlander of Belg. Zijn afkomst zegt hem duidelijker dan ooit dat hij blij mag zijn dat hij de kans heeft gekregen om ooit Nederlander of Belg te worden.

Mocht ik er helemaal naast zitten met mijn positieve betoog en handreiking naar de welwillende (ex) moslim, dan is daar altijd nog het gat van de deur. Zover is Noord-Afrika nou ook weer niet van hier.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

'De profeet Mohammed is een enge duivel'

Zeg mij wie uw vrienden zijn oh heer allah, en ik vertel u wie gij zelf zijt.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:He?
Hij heeft dus duidelijk een godshekel aan Marokkanen, en ziet ze liever vandaag dan morgen vertrekken.

Dat men deze kerel nog serieus neemt, doet me verbazen. Grappig mannetje. :lol:
De journalist benoemt Marokkanen Chaimae.
Dat hoor je Geert niet zeggen. Geert heeft iets met Islamieten en niet met Marokkanen enz…
Het is allang duidelijk dat Wilders het voornamelijk op de Marokkanen heeft gemunt. Daar prikt iedereen doorheen.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:
Chaimae schreef:He?
Hij heeft dus duidelijk een godshekel aan Marokkanen, en ziet ze liever vandaag dan morgen vertrekken.

Dat men deze kerel nog serieus neemt, doet me verbazen. Grappig mannetje. :lol:
De journalist benoemt Marokkanen Chaimae.
Dat hoor je Geert niet zeggen. Geert heeft iets met Islamieten en niet met Marokkanen enz…
Het is allang duidelijk dat Wilders het voornamelijk op de Marokkanen heeft gemunt. Daar prikt iedereen doorheen.
enigzinds geef ik je gelijk chaimae. maar geert heeft geen hekel aan mensen met een ander kleur. dat is duidelijk. omdat marokkanen de nederlandse samenleving verpesten, komt de naam marokaan vaker in de mond, dat is logisch.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

WIe heeft hem geinterviewd? Aangezien in "de tegenfilm" Ersin meerdere malen probeerde te spreken met Wilders maar dat onmogelijk was en Wilders niet geinterviewd wilde worden (de politicoloog in die film dacht dat het was omdat de journalisten door Wilders heen zouden prikken)
Laa ilaaha illallaah
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Het oude liedje: Als Mohammedaan heeft Ersin het recht om een interview met Geert te hebben. Dat mag een dhimmie hem niet weigeren. En oej, dat gebeurt toch! Heftige Heilige verontwaardiging.
Gezien de manier van handelen van hem tijdens de SIOE demonstratie: zou jij Vera door hem geïnterviewd willen worden voor een camera voor een film die je zal demoniseren? Geert is niet gek.
En na hem kort ontmoet te hebben, zal ik voortaan ook vermijden om in de omgeving te zijn van Ersin. (en dat is denk ik wederzijds, ik en beertje Mohammed geven hem veel negatieve vibraties.)
En wat voor een interview zou dat worden, met Geert zijn lijfwachten die Ersin onder schot houden; een veiligheidsmaatregel die ik kan billijken.
Iemand met een wereldbeeld als Ersin kan altijd een aanval van het Sudden Jihad Syndrome krijgen.
Die uitspraak van de psych: "..omdat de journalisten door Wilders heen zouden prikken" kan je in het geval van journalist Ersin echt wel letterlijk nemen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Mahalingam schreef:Het oude liedje: Als Mohammedaan heeft Ersin het recht om een interview met Geert te hebben. Dat mag een dhimmie hem niet weigeren. En oej, dat gebeurt toch! Heftige Heilige verontwaardiging.
Gezien de manier van handelen van hem tijdens de SIOE demonstratie: zou jij Vera door hem geïnterviewd willen worden voor een camera voor een film die je zal demoniseren? Geert is niet gek.
En na hem kort ontmoet te hebben, zal ik voortaan ook vermijden om in de omgeving te zijn van Ersin. (en dat is denk ik wederzijds, ik en beertje Mohammed geven hem veel negatieve vibraties.)
En wat voor een interview zou dat worden, met Geert zijn lijfwachten die Ersin onder schot houden; een veiligheidsmaatregel die ik kan billijken.
Iemand met een wereldbeeld als Ersin kan altijd een aanval van het Sudden Jihad Syndrome krijgen.
Die uitspraak van de psych: "..omdat de journalisten door Wilders heen zouden prikken" kan je in het geval van journalist Ersin echt wel letterlijk nemen.
Wat bedoel je daarmee?
Laa ilaaha illallaah
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Zoals je weet wordt van vele kanten aangedrongen om Mohammedanen niet boos te maken. Omdat iedere Mohammedaan vatbaar is voor het Suddden Jihad Syndrome. En Ersin is nu al zo boos dat die actie onderneemt.
Wordt die geconfronteerd met Geert dan zal die niet minder boos worden, zo schat ik in. Blijft dat bij woorden? Of zal die proberen Geert lek te prikken om zo misschien de korte zekere weg naar het paradijs met de 72 maagden (of volgens sommige vertalers, een maagd van 72) te nemen?
Two days before 11th September 2001, Commander Massoud, senior war commander and opponent to the Taliban, was murdered. Two Al-Qaida suicide bombers posing as journalists killed him with an exploding camera at his camp in Afghanistan’s remote Panshir Valley.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie