SIOE: Eenzijdige berichtgeving en Censuur

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Aldebaran schreef:Goeie aftrap, naar boven. Ga zo door! Ik heb me tot toe ook beschaterd om die satire van geveinsde apocalytische islamhysterie van je. Werkelijk geweldig. Ben je toevallig een fan van Monty Python?
Goed hè. Op welke van mijn satires doel je?
En nee, ik ben geen fan Monty Python.
Die maken flauwe grapjes over mensen met rare loopjes.
Zeer kwetsend en respectloos.
En voordat je het vraagt, het antwoord is: ja.
RTFM
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

naar boven schreef:
Aldebaran schreef:Goeie aftrap, naar boven. Ga zo door! Ik heb me tot toe ook beschaterd om die satire van geveinsde apocalytische islamhysterie van je. Werkelijk geweldig. Ben je toevallig een fan van Monty Python?
Goed hè. Op welke van mijn satires doel je?
Allemaal, I just love'm
En nee, ik ben geen fan Monty Python.
Die maken flauwe grapjes over mensen met rare loopjes.
Zeer kwetsend en respectloos.
Nou, nou, je pakt uit vanavond.
En voordat je het vraagt, het antwoord is: ja.
Geeft niks joh, er mankeert aan iedereen wel wat.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Hmmmjah...daar heb je gelijk in...maar dat bevoegde gezag...staat erbij en kijkt ernaar...
maar ja...dat is nou het probleem he...natuurlijk hebben moslims het recht om daar een mening over te hebben, kunnen ze de humor er niet van zien dan...nee das waarschijnlijk teveel gevraagd van de goede menskes...
en dat is alweer precies de reden waarom datzelfde bevoegde gezag erbij staat en ernaar kijkt...om niet nóg meer geweld uit te lokken want...een moslim...zijn geloof is heilig...mag niet nee niet nooit vansteleven nietnooit mee gespot worden...dus...vanuit hun gezichtspunt hebben zij het recht, wat zeg ik, de plicht om zich daartegen te verzetten (zelfs met geweld en fatwa's)...en als DAT strafbaar is...kom nou...dat kan toch niet...want tis ons geloof en daar mag niet mee gespot worden...*

en daarom dat dat zelfde bevoegde gezag niks, maar dan ook niks...kom we moeten tolerant zijn, kom we moeten multicultureel doen met zn allen, kom we mogen die mensen niet uitdagen want dan is het onze eigen schuld, etc etc...
ik wacht nog steeds op humor...
zo iets in de trant van

ik vind dat die cartoons mogen geplaatst worden en ik vind dat moslims dan het recht hebben om te reageren en *ik vind het ook te gek voor woorden dat er zoveel mensen die zichzelf beschaafd willen noemen uit de bol gaan voor een paar cartoons, laat staan geweld gaan gebruiken, ik kan er best om lachen...of...op zn minst... I CAN HANDLE IT...I'M A BIG BOY...of nog beter...ik weet dat mijn geloof het ware enige echte geloof is...dus...raakt mij die spot niet...*

Kan jij zoiets in die aard zeggen Aldebaran? Ik had erop gehoopt, helaas...in vain...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Zonde
Berichten: 37
Lid geworden op: di feb 19, 2008 7:49 pm

Bericht door Zonde »

SDX, ik moet eigenlijk ook steeds lachen als ik weer een klacht over niet geplaatste reacties in richting van SIOE tegenkom ergens op internet. Het is te zielig voor woorden.

Atwa: "Een tegengeluid mag natuurlijk niet op die propaganda site."
Robert Engel: "Of zou het bericht van bezoeker Thea om een andere reden nooit zijn geplaatst?"

Naast de al bekende:
Jahira: "Enkele kritische vragen over die "andere vorm van verzet dan geweldloos" verzet komen natuurlijk niet door de Sioe censuur en worden niet geplaatst door de "moderators"."
Sagunto: "Praat me niet van Sioe. Die doen aan censuur. mijn reacties worden niet geaccepteerd door de moderator, evenals reacties van medelogger."
spooky: "Ik had het ook al geschreven op de SIOE site maar kom nu met 5 berichten niet meer door hun moderatie heen."

En mijn eigen zoals vermeld in het openingsbericht.

Nogmaals enkele door SIOE zelf opgegeven "thema's" voor de demonstratie in Amsterdam:
* Stop de inperking van vrijheid van meningsuiting
* Stop de inperking van vrijheid van expressie
* Stop politieke correctheid

Wat een ontzettend hypocriete club.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Ach...dan stichten we toch ons eigen clubje Zonde...ik ben sowieso tegen islamisering van Europa, samen met mij vele anderen denk ik, ik ben voor SIOE, en daarmee bedoel ik STOP ISLAMISATION OF EUROPE, de uitspraak, verder heb ik met hun clubje of website niks te maken, dus kan ik me er ook niet over uitspreken, mij maakt niet uit wat ze wel of niet op hun website zetten, zolang ze maar tegen islamisering zijn ist voor mij al oké en ik loop zéker mee in hun betogingen, als ze tenminste niet verboden worden, is dat dan NIET hypocriet? (betogingen verbieden, vreedzame betogingen)
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Zonde schreef:SDX, ik moet eigenlijk ook steeds lachen als ik weer een klacht over niet geplaatste reacties in richting van SIOE tegenkom ergens op internet. Het is te zielig voor woorden.

Atwa: "Een tegengeluid mag natuurlijk niet op die propaganda site."
Robert Engel: "Of zou het bericht van bezoeker Thea om een andere reden nooit zijn geplaatst?"

Naast de al bekende:
Jahira: "Enkele kritische vragen over die "andere vorm van verzet dan geweldloos" verzet komen natuurlijk niet door de Sioe censuur en worden niet geplaatst door de "moderators"."
Sagunto: "Praat me niet van Sioe. Die doen aan censuur. mijn reacties worden niet geaccepteerd door de moderator, evenals reacties van medelogger."
spooky: "Ik had het ook al geschreven op de SIOE site maar kom nu met 5 berichten niet meer door hun moderatie heen."

En mijn eigen zoals vermeld in het openingsbericht.

Nogmaals enkele door SIOE zelf opgegeven "thema's" voor de demonstratie in Amsterdam:
* Stop de inperking van vrijheid van meningsuiting
* Stop de inperking van vrijheid van expressie
* Stop politieke correctheid

Wat een ontzettend hypocriete club.
Wat een onbeschrijfelijk leed brengen die nare mensen van SIOE teweeg met hun gebreidel.
Dat er nu al - ongetwijfeld gesubsidieerde - praatgroepen voor opgericht zijn is op zijn minst schrijnend te noemen.

En dat er nu niemand is die daar op FFI een topic over start vind ik onbegrijpelijk.
RTFM
Gebruikersavatar
Zonde
Berichten: 37
Lid geworden op: di feb 19, 2008 7:49 pm

Bericht door Zonde »

SDX schreef:Mij maakt niet uit wat ze wel of niet op hun website zetten, zolang ze maar tegen islamisering zijn ist voor mij al oké en ik loop zéker mee in hun betogingen
Hup met de kudde mee :D Ik denk dat ik ook ga, komen er in ieder geval meer als twintig mensen.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ik ben ook van mening dat SIOE (de uitspraak he) dringend nodig is. Welke weldenkende vrije mens is dat trouwens niet ? Wie is er nu voor IOE ? Jij Zonde toch ook niet ?
Ben trouwens ook tegen COE, GVJOE, POE, enkel pro AOE, waarmee alles gezegd is : religie hoort thuis in de intieme kring en dient daar ook te blijven. Als die religie echter imperialistische bedoelingen heeft, dan heb ik er een probleem mee (zie islam).
En jij Zonde ?
Gebruikersavatar
Zonde
Berichten: 37
Lid geworden op: di feb 19, 2008 7:49 pm

Bericht door Zonde »

BFA schreef:SIOE is apolitiek.
M schreef:Onze sympathie naar SIOE gaat enkel omdat wij voor hetzelfde strijden, nl. de anti islamisering van ons land , ZONDER achter enige politieke partij te staan. Indien u over politieke strekkingen blijft doordrammen , hoor je bij ons blijkbaar niet thuis.
Ik kan het niet laten nog even "verder" door te drammen over politieke strekkingen. Niet dat ik dat eerder heb gedaan binnen deze discussie, maar omdat ik de geciteerde uitspraken van repliek wil dienen.

SIOE Demonstratie te Amsterdam
„Links, waar zijn je idealen?” riep Linda enkele malen.
„Weg met links!” riepen dan enkele van die vage mannen om haar heen, die vol respect naar haar luisterden.
„Links mag blijven, maar moet wakker worden”, lachte Linda.
„Leve Wilders!” riep iemand.
„Leve Wilders”, echode Linda, en ze stak haar linkerarm in de lucht.

Bron: weblogs.nrc.nl - Frits Abrahams.

Aha, dus links moet weg, of moet zich aanpassen (aan SIOE), en Wilders is een topper.

Verder staat de website van SIOE vol met van alles over Geert Wilders en links.

SIOE: "Wat bezielt links Nederland toch?". En "Lang leve Geert Wilders!" in een geplaatst artikel.

De website van SIOE staat vol van politiek. En dat mag, mogelijk heeft SIOE zelfs helemaal gelijk met haar kritiek op links. Maar dat SIOE apolitiek zou zijn staat duidelijk in contrast met de waarheid. SIOE is zelfs voor de "helft" ontstaan uit een Deense politieke partij.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

En FFI is opgericht door mensen van allerlei politieke pluimage, en links is hier niet het minst vertegenwoordigd.
Daarom nogmaals en nu zel direct de vraag aan Zonde : Wat vind jij van islamisering van Europa ? Pro of contra ?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Zonde schreef:Ik kan het niet laten nog even "verder" door te drammen over politieke strekkingen. Niet dat ik dat eerder heb gedaan binnen deze discussie, maar omdat ik de geciteerde uitspraken van repliek wil dienen.

SIOE Demonstratie te Amsterdam
„Links, waar zijn je idealen?” riep Linda enkele malen.
„Weg met links!” riepen dan enkele van die vage mannen om haar heen, die vol respect naar haar luisterden.
„Links mag blijven, maar moet wakker worden”, lachte Linda.
„Leve Wilders!” riep iemand.
„Leve Wilders”, echode Linda, en ze stak haar linkerarm in de lucht.

Bron: weblogs.nrc.nl - Frits Abrahams.

Aha, dus links moet weg, of moet zich aanpassen (aan SIOE), en Wilders is een topper.

Verder staat de website van SIOE vol met van alles over Geert Wilders en links.

SIOE: "Wat bezielt links Nederland toch?". En "Lang leve Geert Wilders!" in een geplaatst artikel.

De website van SIOE staat vol van politiek. En dat mag, mogelijk heeft SIOE zelfs helemaal gelijk met haar kritiek op links. Maar dat SIOE apolitiek zou zijn staat duidelijk in contrast met de waarheid. SIOE is zelfs voor de "helft" ontstaan uit een Deense politieke partij.
Tussen de regels door lees ik dat je het daar niet mee eens bent. Zie ik dat goed?
RTFM
Gebruikersavatar
Zonde
Berichten: 37
Lid geworden op: di feb 19, 2008 7:49 pm

Bericht door Zonde »

Dutch schreef:Ik ben ook van mening dat SIOE (de uitspraak he) dringend nodig is. Welke weldenkende vrije mens is dat trouwens niet? Wie is er nu voor IOE? Jij Zonde toch ook niet? Ben trouwens ook tegen COE, GVJOE, POE, enkel pro AOE, waarmee alles gezegd is: religie hoort thuis in de intieme kring en dient daar ook te blijven. Als die religie echter imperialistische bedoelingen heeft, dan heb ik er een probleem mee (zie islam). En jij Zonde?
Islam zonder imperialistische bedoelingen zou een uitzondering zijn op de regel van zowel religie als ideologie.
Dutch schreef:Daarom nogmaals en nu wel direct de vraag aan Zonde : Wat vind jij van islamisering van Europa? Pro of contra?
Zoals ik al in een eerder bericht heb aangegeven valt het met de 'tsunami van Islamitisering' wel mee. Verder ben ik voor vrijheid van geloofsovertuiging en tegen iedere vorm van fundamentalisme in de negatieve zin van het woord. Van mij hoeft religie niet, maar het mag wel. Ook moslims mogen dus wat mij betreft een moskee bouwen, dat is nu vrijheid.
naar boven schreef:Tussen de regels door lees ik dat je het daar niet mee eens bent. Zie ik dat goed?
Het is me niet helemaal duidelijk waar je met deze vraag op doelt. Mijn hele bericht had als doel de geciteerde uitspraken van M en BFA te weerleggen. Niet om een verdere, door de moderator als ongewenste aangegeven, discussie over links/rechts te veroorzaken. Persoonlijk zie ik mijzelf als midden, maar de links/rechts aanduiding is ontzettend subjectief. Iemand die extreem links is ziet mij mogelijk als rechts, en iemand die extreem rechts is als links (en zelfs dat is een cirkelredenering). Volgens mij sluit SIOE zich bij dat laatste aan, het is dan ook wat vreemd dat ze het op hun website wel steeds over "links" hebben. Eigenlijk zijn dat dus uitspraken over iets waarvan ze zelf hebben aangegeven dat het niet bestaat. Hopelijk zit er zo een afdoende antwoord voor je tussen naar boven.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

„Links, waar zijn je idealen?”
Mooie en juiste vraag in ieder geval.
Links is steeds opgekomen voor anti-totalitariteit.
Links is tegen apartheid.
Links is voor gelijkheid tussen alle mensen, ongeacht sexe, ras of maatschappelijke afkomst.
Links is voor sociale opvang, niet met aalmoezen.
Links is anti-religieus.

Welke religie vrijt links op, met enkel in het achterhoofd meer stemmen en een betere machtspositie te kunnen binnenrijven?

Een religie die alle idealen en principes van links verwerpt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

SIOE Demonstratie te Amsterdam
„Links, waar zijn je idealen?” riep Linda enkele malen.
„Weg met links!” riepen dan enkele van die vage mannen om haar heen, die vol respect naar haar luisterden.
„Links mag blijven, maar moet wakker worden”, lachte Linda.
„Leve Wilders!” riep iemand.
„Leve Wilders”, echode Linda, en ze stak haar linkerarm in de lucht.
SIOE Demonstratie te Amsterdam
„Links, waar zijn je idealen?” riep Linda enkele malen.
„Weg met links!” riepen dan enkele omstanders.
„Links mag blijven, maar moet wakker worden”, lachte Linda.
„Leve Wilders!” riep iemand.
„Leve Wilders”, herhaalde Linda, en ze stak haar linkerarm in de lucht.
Zie de verschillen. Het laatste is de-facto, het eerste is agitprop.
Wat een pech zeg voor de anti-fascisten dat Linda niet haar rechter arm omhoog deed.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Zonde schreef:Het is me niet helemaal duidelijk waar je met deze vraag op doelt. Mijn hele bericht had als doel de geciteerde uitspraken van M en BFA te weerleggen. Niet om een verdere, door de moderator als ongewenste aangegeven, discussie over links/rechts te veroorzaken. Persoonlijk zie ik mijzelf als midden, maar de links/rechts aanduiding is ontzettend subjectief. Iemand die extreem links is ziet mij mogelijk als rechts, en iemand die extreem rechts is als links (en zelfs dat is een cirkelredenering). Volgens mij sluit SIOE zich bij dat laatste aan, het is dan ook wat vreemd dat ze het op hun website wel steeds over "links" hebben. Eigenlijk zijn dat dus uitspraken over iets waarvan ze zelf hebben aangegeven dat het niet bestaat. Hopelijk zit er zo een afdoende antwoord voor je tussen naar boven.
Ik dacht een spoortje wrevel te bespeuren, maar vermoedelijk heb ik me vergist.
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ook moslims mogen dus wat mij betreft een moskee bouwen,
Een moskee is veel meer dan een religieuse verzamelpalaats.

Zoals de Turkse premier Erdogan het uitdrukt:

Moskees zijn onze barakken.
De minaretten onze bajonetten.
De domes onze helmen.
De gelovigen zijn onze soldaten.

Lijkt erop dat Moskees eerder militazire forten zijn.

Bij een moskee hoef je, je dus niet in te beelden dat het alleen zoiets als een kerk is.
Een moskee is een Moslimkerk en een Moslimgemeenschapscentrum met Moslimwinkels, Moslimbibliothekenen een Moslimtheehuis.
Het is tevens een Moslimkazerne en een Moslimrecruteringscenter.
Het is Moslim alles.

Een Moskee als verzamelplaats waar Moslims kunnen samenkomen om te bidden is maar een klein deeltje van het geheel.
Dit geheel doet de vraag rijzen of het kleine deeltje religie niet de camouflage is van Arabische suprematie.

Alle mensen zijn gelijk, dit maakt suprematie van de een of de ander ontoelaatbaar. Ook de plaatsen vanwaar ze verspreid wordt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Och! nu zie ik het pas.

Zonde en consoorten zijn nog altijd bezig met die hetze die een tijd geleden op Little Green Footballs plaatsvond.

toen was het dikke zever en nu is het dikke zever.

Wat is uw onderliggende bedoeling Zonde?

De mond snoeren van mensen die vinden dat het tijd wordt dat er aan de islamisering een halt wordt toegeroepen?

Beetje lesjes gaan volgen bij Dolfje of zo? Toen waren het toch ook "de joden" die de Reichstag in brand hadden gestoken nietwaar?
Meen je nu dat je hetzelfde spelletje terug kan voeren (we beschuldigen gewoon degenen die we weg willen hebben).

Ben je bekeerling Zonde? of ben je als moslim geboren?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zonde
Berichten: 37
Lid geworden op: di feb 19, 2008 7:49 pm

Bericht door Zonde »

circe schreef:Ben je bekeerling Zonde? of ben je als moslim geboren?
Geen van beide circe, dit is en overbodige vraag aangezien dat duidelijk genoeg uit mijn berichten op te maken is.
circe schreef:Wat is uw onderliggende bedoeling Zonde?
Mijn onderliggende bedoeling is dat ik wat berichten plaatste bij SIOE en dat mij die mogelijkheid al snel werd ontnomen.
Ik zie geen reden dat te pikken van een club die zegt tegen inperking van vrijheid van meningsuiting te zijn.
circe schreef:Toen waren het toch ook "de joden" die de Reichstag in brand hadden gestoken nietwaar?
Nietwaar inderdaad, volgens de partij van Hitler waren het communisten. Inmiddels staat vrijwel vast dat dit een leugen was met als enige doel de misleiding van het volk, om vervolgens alle tegenstanders uit te schakelen.
circe schreef:Zonde en consoorten zijn nog altijd bezig met die hetze die een tijd geleden op Little Green Footballs plaatsvond.
Consorten heb ik niet, Little Green Footballs zegt mij niks.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Aldebaran en Zonde zijn zich van geen kwaad bewust.
Het islamkwaad.
Je kan ze naïeviteit en lastpostigheid verwijten en saboteurs van het nuttige forumwerk van de slimmerikken in de samenleving die wel het talent hebben om dat moslimkwaad in Nederland te herkennen en die deze achterlijke woestijnreligie (met woorden) willen bestrijden natuurlijk.
Ik heb daar verder geen problemen mee.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik heb daar verder geen problemen mee.
Een beetje naief, ze doen verder hun best om lieve mensen te zijn.
Op het ogenblik dat zij erachter komen dat Moslimwetten ook voor niet-Moslims gelden. Dat nieuw is, dat Moslims vinden dat dit over de hele wereld hoort draaien zij wel bij.

Hopelijk voor hen is het dan niet te laat. Dan is het te laat voor vele anderen waar zij het beste voor voorhebben.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

BFA schreef:
Ik heb daar verder geen problemen mee.
Een beetje naief, ze doen verder hun best om lieve mensen te zijn.
Op het ogenblik dat zij erachter komen dat Moslimwetten ook voor niet-Moslims gelden. Dat nieuw is, dat Moslims vinden dat dit over de hele wereld hoort draaien zij wel bij.

Hopelijk voor hen is het dan niet te laat. Dan is het te laat voor vele anderen waar zij het beste voor voorhebben.
Het aantal nederlanders dat de islam steeds scherper ziet zoals die is stijgt, het aantal dhimmie en domme nederlanders die denken dat het allemaal echt wel best wel meevalt neemt af.
De moslimmensen worden steeds brutaler, de niet moslimmensen kunnen daar steeds minder tegen.
Het is een onomkeerbaar proces.
Gebruikersavatar
jpmante
Berichten: 92
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 9:47 pm
Locatie: Zeist

Bericht door jpmante »

Aldebaran schreef:Soldaat Aldebaran meldt zich!
Afbeelding
Nee laat maar :evil:
"Europa capituleert op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme''.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Zonde schreef:
SDX schreef:Mij maakt niet uit wat ze wel of niet op hun website zetten, zolang ze maar tegen islamisering zijn ist voor mij al oké en ik loop zéker mee in hun betogingen
Hup met de kudde mee :D Ik denk dat ik ook ga, komen er in ieder geval meer als twintig mensen.
Vergeet je Superman-pakje niet aan te trekken, voel ik me *Superveilig* :P
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Zonde
Verder ben ik voor vrijheid van geloofsovertuiging en tegen iedere vorm van fundamentalisme in de negatieve zin van het woord. Van mij hoeft religie niet, maar het mag wel.
Ben ik totaal met je eens, daarom heb ik geen boodschap (meer) aan de islam en weet ik dat de islam onze grootste bekommernis dient te zijn.

Weet je dat je voor dit gedachtengoed onder moslimwetten de dood verdient ?

Of denk je 'dat is ver van mijn bed' en kan het je niet schelen dat atheisten of andersgelovigen in moslimlanden voor hun opinie zwaar veroordeeld worden en hun leven in de waagschaal zetten. Ben jij zo laf ?
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

Dag Ariël.
Ariel schreef: Jij en je mede forum genoot Devious zijn nu al een paar dagen op SIOE bezig met een actie om SIOE de mond te snoeren.

Devious heeft volgens mij maar één berichtje op de site van SIOE geplaatst :wink:
En daarbij was hij wel wat kritisch naar de bronvermelding van SIOE.
Wat betreft het 'snoeren van de mond'. Ik ben wel een beetje bekend met deze Devious :evil: , en ik kan zeggen dat hij voor geen goud ter wereld iemand de mond zou willen snoeren, maar dat hij daarentegen juist een pleitbezorger wil zijn voor de vrijheid van meningsuiting.
SIOE Nederland heeft je laten weten dat hun site niet bedoeld is als discussiegroep , en als u een discussie over Islam wil beginnen dat je dat maar op een forum moet doen.
Het is prima dat een blog of forum eigen regels bepaald, en mensen censureert of bant, zoals je ook ten alle tijde mensen uit je eigen huis mag sturen. Maar het zou tevens als zwaktebod opgevat kunnen worden.
jpmante schreef:M.b.t. Devious en uzelf kan ik mij niet aan de indruk ontrekken dat er een bewuste demoniseringcampagne tegen SIOE gevoerd wordt.
Nou, nou, niet meteen overdrijven hoor. Men moet niet bij het kleinste beetje kritiek meteen spreken van demoniseren.

Gegroet.
Laatst gewijzigd door Kafir op za feb 23, 2008 12:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie