Een multicultureel / of multi-religieus oproepje!

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Een multicultureel / of multi-religieus oproepje!

Bericht door Manon »

Niet dat ik de mensen hier van het forum zou willen weghalen, me niet verkeerd begrijpen dus.

Maar reeds lange tijd discussieer ik op

http://www.maghrebonline.nl/forum2002/index.php

Nu, ik moet zeggen discussieerde, net een permanente ban gekregen, net als de meeste andere niet-moslim medeforummers.

Daarom doe ik hier een oproep aan iedereen van elke gezindte dus, om daar even te registreren, en een aantal zaken mee aan te kaarten.

het duurt waarschijnlijk niet echt lang, maar alle inspanningen om aan de multiculturele maatschappij deel te nemen moeten we toch te baat nemen nietwaar?
Anders ZIJN WIJ de racisten hé.

Er komen allerlei verschillende meningen aan bod hoor. De ene mag al eens gezegd worden, de andere wordt verwijderd of gebanned.

Maar, we hebben het in elk geval geprobeerd.

En let op! gelieve sowieso je taal aan te passen.
Geen grove taal, geen godslasteringen, geen beledigingen van de profeet (vzw), geen aanvallen op moslim-medeforummers, even je goed gedrag laten zien alvorens je gebanned wordt hé mensen.

Bedankt op voorhand dus.

(ik lees nog wel mee, maar mag niets meer zeggen ginder)
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

Ik ben er net wezen registreren en heb eens wat rondgekeken...
Ik sta te popellen om wat neer te zetten daar...

Echter moet ik wachten op bevestiging van registratie,omdat zij dat persoonlijk onderhande nemen.

Er staat wel een hoop eenzijdige vuilnis moet ik zeggen.
..Een regelrechte oproep om de wereld te veroveren....wat een bagger.
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Thankx! :wink:

Keep up the good work while it lasts
Gebruikersavatar
Omar Fathi
Berichten: 22
Lid geworden op: di jan 28, 2003 9:21 pm
Contacteer:

Bericht door Omar Fathi »

Ik zit daar ondertussen een paar jaar op dat forum 8)
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

Dan kan ik u zeggen dat u niveau niet erg op beschaving gericht is..
Ik heb nogal wat extremistische uitlatingen gezien .,,,,,discriminerenden uitlatingen....het valt ook erg op dat als ze het niet zinnen daar op die site,ze je er af gooien....Wat een lafheid is dat zeg. Open staan voor discussie... maar niet met andersdenkenden... een baggersite is het...

hipocrisie ten top
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Ik ben ook al een tijd geregistreerd bij Maghreb-online. Ik vind het op zich wel okee als er iets wordt gedaan tegen scheldpartijen, al gebeurt dat wat selectief. Maar het is wel jammer als er al te rigide wordt geband, want eigenlijk vind ik het juist een leuk forum omdat er veel discussie is tussen Marokkanen en Nederlanders. Meestal is dat geharrewar ook erg leuk om te lezen, tot nu toe, althans.

Zelf ben ik blijkbaar erg braaf, nooit geband. Ik vind ook best dat je over dingen in discussie kan.
Het is ook mogelijk dat men mij te langdradig en wijdlopig vind om überhaupt te lezen, en dat ik om die reden de bans ontspring. :wink:

Ik heb hier bijvoorbeeld een hele lange discussie met Farid over discriminatie en de moudawana in Marokko, een aantal pagina's lang. Farid is de enige die er uitgebreid op in gaat, verder negeert iedereen mijn vragen hierover. Ik was verder ook blij met Farids reacties, want ik weet hoeveel tijd daarin gaat zitten.

http://www.maghrebonline.nl/forum2002/v ... 3451#23451

Ik vind toch niet dat ik zachtzinnig of ontwijkend ben geweest. Dus ik wil niet alleen maar negatief doen over Maghreb.

Ik wilde hier eigenlijk ook een discussie starten over de moudawana, maar het is erg veel werk, en ik vind het niet zo leuk als er toch geen Marokkanen op reageren, omdat die hier niet aanwezig zijn.

Wat het banbeleid betreft: ik kan er wel een beetje inkomen, want het is natuurlijk een particulier forum. Als je daar een bepaalde bedoeling mee hebt, is het vervelend om te zien hoe je forum een richting uit wordt gestuurd die je zelf niet hebt gekozen.
Maar het zou jammer zijn als daardoor de dialoog wordt geremd. Op dit forum zal niet worden geband op grond van het belasteren van de profeet. Maar ja, gesprekken hierover zijn er ook niet.
Omar Fathi schreef:Ik zit daar ondertussen een paar jaar op dat forum 8)
?? Ben ik de enige met een herkenbare, eerlijke nick? :o :o

Maar Omar, wat denk jij, waarom reageerde er niemand op mijn vragen over de Moudawana?

In het algemeen, waarom denk je dat Marokkanen zich zo vaak opwinden over vermeende discriminatie in Nederland, maar wordt de - werkelijke - discriminatie in Marokko genegeerd?

(In België zal de situatie wel hetzelfde zijn als in Nederland, al ben ik niet zo op de hoogte.)
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Hoewel je je afvraagt wat precies het doel is van het banbeleid, als ze bijvoorbeeld oproepjes om aanslagen in Nederland te plegen gewoon laten staan.

Het schiet me trouwens te binnen dat een ander onderwerp over Arabische discriminatie steeds werd weggehaald. Het ging over discriminatie van niet-Arabische moslims door de AEL.

Al met al is me niet erg duidelijk waarom Danae nou precies is geband. Misschien omdat ze twijfel zaaide? :o
Als het over de profeet ging, heb ik het gemist.
Ik heb zelf niet veel tijd om op Maghreb te discussiëren. Ik kan wel af en toe iets tussendoor werpen, maar daar zie ik eigenlijk het belang niet erg van. Wie weet zal ik binnenkort nog eens iets proberen.
Dave
Berichten: 12
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 3:20 pm

Bericht door Dave »

Ik las vandaag op het forum van Maghreb Online reclame voor dit forum, het is hier nog niet zo druk maar dat komt vast nog wel! Leuk in elk geval om oude bekenden weer terug te zien.

Ik hoop dat vrijheid van meningsuiting hier voorop staat, het grootste nadeel van Maghreb Online vond ik dat er zoveel gecensureerd werd. Vooral omdat het zulke eenzijdige censuur was, waarin wel ruimte werd geboden aan terrorisme-oproepen en scheldpartijen over alles wat westers of niet islamitisch was, maar elke kritiek op moslims/de islam of Arabische landen in de kiem werd gesmoord.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Dave schreef:Ik las vandaag op het forum van Maghreb Online reclame voor dit forum
Jeetje....ik ook....wat toevallig... :lol:

Ok...ik heb daar dus ook een Fatwa gekregen....(waarom...dat mag Joost weten)....maar ik ben daar al wel een beetje aan gewend geraakt.... :wink:

Ik hoop dat het fatwabeleid hier iets minder willekeurig is en dat de moderators behoorlijk begrijpend kunnen lezen....dat scheelt altijd een hoop.... 8)
Fenomeen
Berichten: 9
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 5:44 pm
Locatie: Pimcity

Bericht door Fenomeen »

Aha!
Hier zit La Monique!
Ik neem tenminste aan dat het 'VVD-Monique' is.

Ook heb ik begrepen dat een aantal mensen van de Maghreb-ban-clan hier is neergestreken, al dan niet onder een andere nick.
Maar dankzij Het Nederlands Forum Informatiepunt (Andries) weet ik een beetje wie wie is.

Mijn Maghreb-account is laatst verdwenen toen er daar iets misging met de hardware/fascistische zionistische aanval op harde schijf.
Nu heb ik me opnieuw geregistreerd als Feno maar ik moet eerst nog een berichtje van ze krijgen.
Het is al een paar dagen geleden, maar ik wacht gewoon nog even af, geduldt is een schoone zaack.
Misschien is die nick ook niet zo gelukkig gekozen want bij nicks, eindigend op -eno, grijpt men daar waarschijnlijk naar de Rennies...
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

Trauma - Humor

Bericht door Gert »

Even voorstellen aan de mensen die hem nog niet kenden....

Dit is de forumgek van Maghreb-Online, hij moet nu nagenoeg in zijn ééntje het zich als bruggenbouwend islamitische noemend, doch fascistisch geleid forum vullen omdat al diegenen die enigszins kritiek hadden op deze gek gebanned zijn.

Blijkbaar mist hij zijn opponenten in die mate dat hij nu een klopjacht is begonnen. Daarbij verwijtend dat ík een trauma zou hebben overgehouden aan zijn gezwets... :D

Wat een humor, kijk en oordeel zelfs wie er van ons allen het meest getraumatiseerd overkomt. Nu hij hier schijnt te lezen kunnen we een interssante woordenwisseling verwachten, een discussie durf ik het niet te noemen, daar heb ik teveel ervaring voor met hem als persoon.

http://www.maghrebonline.nl/forum2002/v ... ght=#47433

Farid26 - Ma, 14 Apr 2003, 12:04
Onderwerp: AEL, De Arabisch Europese Liga - Cheppih waarschijnlijk voorzitter AEL Nederland
--------------------------------------------------------------------------------
"The following is the mission statement of Faith Freedom International that was proposed in its first gathering in New York on Sep 16 and 17. 2001.



We believe that all societies (especially Islamic) have been shackled to the medieval practices and rituals enforced by religious leaders and their surrogates. This has resulted in a lack of respect for the rights of individuals, which is largely reflected in the unwillingness of the people in authority to respect alternative viewpoints and constructive dialogue."

the american jews and christians use the following bounties (most of them from christian and jewish origin)

Chairman: Mr. Ibn Warraq
Executive Director: Mr. Ali Sina
Joint Director Ms. Taslima Nasrin
General Secretary: Mr. Avijit Roy
Asst. General Secretary: Ms. Susan Stephan
Treasurer/Fund Raiser: Mr. Munwar Leghari
Director of Public Relations Mr. Fatemolla
Director of Membership/s: Mr. Adnan Khalid
Director of Education: Ms. Mina Farah
Director of Publication: Mr. Syed Kamran Mirza
Director of Publicity: Mr. Bishnu Dey


--------------------------------------------------------------------------------
Farid26 - Ma, 14 Apr 2003, 12:08
--------------------------------------------------------------------------------
FFI staat trouwens niet voor Faith Freedom International. De achterliggende betekenis kan men hier terugvinden.
[FFI, the Fighters for the Freedom of Israel] - http://www.saveisrael.com/eldad/eldadmemorial.htm - en zie waar de site terug te vinden is. - http://www.geocities.com/enough_net/right-links.html


--------------------------------------------------------------------------------
Farid26 - Ma, 14 Apr 2003, 12:25
--------------------------------------------------------------------------------
Oke mensen, geef de volgende link door en sluit je aan voor de verbale strijd met deze valse figuren gesponsord door jood- en christenextremisten. - http://www.faithfreedom.com/


--------------------------------------------------------------------------------
Farid26 - Ma, 14 Apr 2003, 12:29
--------------------------------------------------------------------------------
Gatverrrr, andries ook al op deze smerige site. - search.php?search_author=babbel - Vandaar dat het zo een verkopte anti-islamist is geworden.


--------------------------------------------------------------------------------
Farid26 - Ma, 14 Apr 2003, 13:56
--------------------------------------------------------------------------------
ach kijk eens aan. Gert de baggerman ook present. gert, circe, basy en andries..
http://vitalderijer.studentenweb.org/ph ... /index.php
http://vitalderijer.studentenweb.org/ph ... rofile&u=3
Zo te zien hebben ze allen een trauma opgelopen.


--------------------------------------------------------------------------------
Farid26 - Ma, 14 Apr 2003, 13:59
--------------------------------------------------------------------------------
En dave alias xeno zit er ook op.

Laatst gewijzigd door Gert op ma apr 14, 2003 9:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

Bericht door Gert »

Het eerste bericht nadat ik me op 9 februari heb ingeschreven, getuigt niet echt van het uioten van een opgelopen trauma? Wel? Hoeveel posts zou 'onze' forumgek in die tijdspanne geplaatst hebben?

Gert

Afbeelding

Geregistreerd op: 9-2-2003
Berichten: 1
Bannerman doet de groeten aan de Forumgek van Maghreb-Online.
Doe ook even de groeten aan je holmaatje; Mohammed...
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ja Fenomeen....ik ben (fatwa....nog net niet gestenigd)vvd-monique....kan er ook niets aan doen... :wink:

Gert....aub....moet dat geleuter van die farid nu ook al hier verschijnen...?
Doe me een lol zeg.... :roll:

Het heeft geen enkele zin om hem hier te gaan kwoten...hij durft hier toch niet te verschijnen....zo zonder "back-up".... :twisted:
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hartelijk welkom aan alle recente nieuwe FFI forummers.

Ben wel benieuwd of deze meneer Farid het zal aandurven om hier op FFI met ons een serieuze discussie aan te gaan.
Inderdaad, het mag geen loos gescheld worden, dat hebben we al gehad, geen scheldwoord is ons nog vreemd....
Maar wanneer islamisten moeten redelijk gaan discussiëren, dan geven ze opeens niet thuis, want redelijk opgebouwde theorieën zijn niet hun sterkste kant denk ik.

Nu maar wachten op meneer Farid...

Ondertussen maar goed de Koran lezen!

Dutch
Dave
Berichten: 12
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 3:20 pm

Bericht door Dave »

Ondertussen gaat het circus op Maghreb Online ook door, meneer Farid dacht lollig te zijn door te linken naar een foto van forumlid, maar het bleek de tronie van zijn eigen vader te zijn :D :D :D
Allah straft onmiddelijk!
Plaats reactie