De nu ex President Obama.

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Ariel

Re: President Obama

Berichtdoor Ariel » Zo Aug 31, 2014 2:52 pm

Schepsel! schreef: Mijn generatie heeft naar het lijkt al geen (leefbaar) pensioen meer, hoe hard de oudjes van nu ook huilen. Het is allemaal nodeloze kommer en kwel! Momenteel voel ik het niet, misschien uit een soort semi-fatalisme, maar voor mij lijkt het ook alsof de situatie in een soort stroomversnelling ziet. De brede steun voor IS opent *eindelijk* wat oogjes.

Ja, de wereld wordt er niet leuker op. Daar heb jij gelijk in. Maar wat betreft de oudjes...De meeste hebben hun leven lang, ( vaak al vanaf hun 16 de jaar ) hard gewerkt, en belasting betaald voor hun AOW en betaalde de meeste mensen ook geld aan één of ander pensioenfonds. De oudjes hebben dat pensioen dus zelf opgebouwd van het salaris dat ze toen ontvingen.

Ik krijg altijd de indruk dat onze jeugd nu denkt dat het gratis geld is wat wij nu krijgen. Ik betaalde toen ik nog full time werkte ongeveer 120 euro per maand aan mijn pensioen fonds en mijn man flink wat meer...Dus.... :nietverstaan:
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Aug 31, 2014 2:52 pm

Ariel schreef:Ik ben die doemstemming periode gepasseerd. Bij mij is het onverschilligheid geworden. I do not care anymore. Laat islam de boel maar overnemen. Dat willen de meeste Hollanders toch? Wie niet horen wil, moet voelen.

Ik heb de bui al zien hangen sinds begin jaren 90, ik geloof ook niet dat het nog goed komt. Ik schat dat de moslims het hier voor het zeggen zullen hebben binnen een jaar of 20 en dan ben ik toch al wel dood of dement. t Is wat je zegt, het moslimprobleem is in no time technologisch op te lossen maar we willen het gewoon niet, dank zij 2 generaties ononderbroken multikul propaganda.
Sinds de dood van mijn vrouw ben ik er ook onverschillig in geworden, wat kan me nu nog gebeuren ? En als t echt moet zet ik mijn revolver wel tegen mijn kop.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Aug 31, 2014 2:57 pm

Ariel schreef:Ik krijg altijd de indruk dat onze jeugd nu denkt dat het gratis geld is wat wij nu krijgen. Ik betaalde toen ik nog full time werkte ongeveer 120 euro per maand aan mijn pensioen fonds en mijn man flink wat meer...Dus.... :nietverstaan:

Dat is nog zoiets, heel de stemmingmakerij over de vergrijzing, je zou je ahw schuldig moeten gaan voelen eens de 50 gepasseerd ! Waarheid is natuurlijk dat de vergrijzing een zegen is . En net nu er vooruitzicht zou zijn op een krimpende bevolking in Europa voert links hele stammen nutteloze moslims en Afrikanen in. Als de bevolking krimpt, dan de economie ook, niks mis mee. Maar links slaagt erin om de domme massa te doen geloven dat we al die immigranten nodig hebben om onze oudjes te verzorgen. Ik snap niet dat daar ook maar 1 simpele ziel in trapt.
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België zijn de ouderen de enigen die nog spaarcenten hebben en dus de economie kunnen redden. De jongeren niet, die verdienen al decennia niks meer dank zij de linkse potverteerderij en de EU.

King George

Berichtdoor King George » Zo Aug 31, 2014 3:11 pm

Niet de vergrijzing, maar de verkleuring van de samenleving is een probleem.
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Aug 31, 2014 3:38 pm

King George schreef:Niet de vergrijzing, maar de verkleuring van de samenleving is een probleem.

En zo zijn we terug bij die nare Obama. Een neger aan het hoofd van het machtigste land ter wereld, naar alle waarschijnlijkheid dan nog s een moslim ook, dat zou toch gewoon niet mogen kunnen ?

Jouw uitspraak George werd ook door Filip de Winter gedaan en je kan al raden hoe hij daarvoor verketterd werd. Links heeft de domme massa doen geloven dat de verkleuring een zegen is, tegen alle logica en observatie in.

Hans v d Mortel sr

Niet wit is racistisch maar zwart

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Ma Sep 01, 2014 12:39 am

mercator schreef:Links heeft de domme massa doen geloven dat de verkleuring een zegen is, tegen alle logica en observatie in.

Ik ben wit en daar is niks mis mee - ik bedoel met de kleur. Wit is eigenlijk geen kleur, dat zegt al genoeg. Was ik gekleurd, dan stond ik er gekleurd op. Zoiets als met Obama. De hufters van links - inderdaad - willen ons van schaamte doen verkleuren. Vroeger was je duidelijk negatief gebrandmerkt als je met een bruin gekleurde huid door het leven ging. Je werd als armetierige landarbeider weggezet. Wit behoorde de elite toe. En wat zien we sinds lange tijd? Het verlangen om er bruin gekleurd uit te zien. Het is dat zwart worden niet echt tot de mogelijkheden van de witte mens behoort, anders . . . De witte mens neigt dus wel degelijk sterk positief verlangend naar de gekleurde mens, maar de donker gekleurde mens zet zich steeds sterker af tegen de witte mens. Wie is er nu racistisch bezig?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Schepsel!

Berichtdoor Schepsel! » Ma Sep 01, 2014 1:19 am

Ariel schreef:
Schepsel! schreef: Mijn generatie heeft naar het lijkt al geen (leefbaar) pensioen meer, hoe hard de oudjes van nu ook huilen. Het is allemaal nodeloze kommer en kwel! Momenteel voel ik het niet, misschien uit een soort semi-fatalisme, maar voor mij lijkt het ook alsof de situatie in een soort stroomversnelling ziet. De brede steun voor IS opent *eindelijk* wat oogjes.

Ja, de wereld wordt er niet leuker op. Daar heb jij gelijk in. Maar wat betreft de oudjes...De meeste hebben hun leven lang, ( vaak al vanaf hun 16 de jaar ) hard gewerkt, en belasting betaald voor hun AOW en betaalde de meeste mensen ook geld aan één of ander pensioenfonds. De oudjes hebben dat pensioen dus zelf opgebouwd van het salaris dat ze toen ontvingen.

Ik krijg altijd de indruk dat onze jeugd nu denkt dat het gratis geld is wat wij nu krijgen. Ik betaalde toen ik nog full time werkte ongeveer 120 euro per maand aan mijn pensioen fonds en mijn man flink wat meer...Dus.... :nietverstaan:

Ik heb er geen beeld van/op, dat geef ik zo toe. Ik hoor enorm tegenstrijdige verhalen. Ik beperk me daarom tot wat ik nog binnenkrijg qua ''feiten' (al dan niet verdraaid) en kennis. Ik wil geen strijd tussen ouderen en jongeren; we worden juist tegen elkaar uitgespeeld. Ik koester ook geen wrok. Ik maak me alleen wel zorgen over ''onze'' toestand later áls ik me zorgen maak (hetgeen ik weinig doe). Het gaat niet om 'recht op' of 'verdienen'. Het gaat er vooral om dat we worden *opgelicht*. Het systeem lijkt -voor mij, met mijn beperkte kennis in de informatiebubbel- verknipt en verneukeratief. Dat is niet de ''schuld'' van ouderen, jongeren of allochtonen. En juist dit soort zaken verdient aandacht, omdat het iedereen in het diepst treft.
(^v^)

Schepsel!

Berichtdoor Schepsel! » Ma Sep 01, 2014 1:21 am

Dat is nog zoiets, heel de stemmingmakerij over de vergrijzing, je zou je ahw schuldig moeten gaan voelen eens de 50 gepasseerd ! Waarheid is natuurlijk dat de vergrijzing een zegen is . En net nu er vooruitzicht zou zijn op een krimpende bevolking in Europa voert links hele stammen nutteloze moslims en Afrikanen in. Als de bevolking krimpt, dan de economie ook, niks mis mee. Maar links slaagt erin om de domme massa te doen geloven dat we al die immigranten nodig hebben om onze oudjes te verzorgen. Ik snap niet dat daar ook maar 1 simpele ziel in trapt.

Inderdaad absurd, dat mensen daarin trappen.
(^v^)

Hans v d Mortel sr

Obama's diagnose faalt keer op keer

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Sep 02, 2014 8:47 am

mercator schreef:Maar links slaagt erin om de domme massa te doen geloven dat we al die immigranten nodig hebben om onze oudjes te verzorgen.

Ik moet de eerste hoofddoek nog tegenkomen in het verzorgen van de oudjes. En als dat al zo is, dan is het er een zonder hoofddoek en al heel lang wonend in Nederland. Nee, uit de regio Afrika heb ik er niet eentje kunnen waarnemen. In mijn tijd als veldprediker (Jehovah's Getuige) heb ik nogal wat ervaring opgedaan. Het was altijd de autochtone mens die de andere niet islamitische medemens verzorgt. De islamitisch culturele kermis onderhoudt namelijk zichzelf. Aangemoedigd door het geloof in de wil van Allah. Gewonde Marokkanen kan men ook beter op straat laten liggen. Dat voorkomt veel onnodige agressie tegen onze hulpdiensten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Re: Obama's diagnose faalt keer op keer

Berichtdoor mercator » Di Sep 02, 2014 9:17 am

'Hans van de Mortel' schreef:Ik moet de eerste hoofddoek nog tegenkomen in het verzorgen van de oudjes. En als dat al zo is, dan is het er een zonder hoofddoek en al heel lang wonend in Nederland.

In België zie je dat wel. Die "gezinshelpsters" staan helemaal onderaan op de professionele ladder en zijn vaak allochtoon. Ze werken zo weinig mogelijk en dromen ervan om snel een of andere vage rugziekte te krijgen om dan lekker aan de uitkering te kunnen. Ze worden in feite gedwongen om te werken maar eigenlijk zouden ze zoals alle Marokkanen liefst geen klap werk uitvoeren.
Een vriend van me is eenzijdig verlamd en is afhankelijk van de "hulp" van die bruine typetjes. 2 x per week komen die langs en verleden week trof ik hem aan, helemaal vervuild, met 2 verschillende kapotte schoenen aan en de flat was een zwijnenstal. Hij had ook drie dagen niet gegeten. Dat bevestigde mij in mijn vermoeden dat die "helpers" daar even hun neus binnensteken, hem een papiertje laten aftekenen en het dan op een lopen zetten.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Do Sep 04, 2014 12:24 am

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Sep 06, 2014 1:33 am

Het denkvermogen van wereldleiders wordt vaak overschat'

Amber Dujardin − 05/09/14

Afbeelding
© ap. De Amerikaanse minister van defensie Chuck Hagel (l), president Barack Obama en de Britse premier David Cameron tijdens de NATO-top in Wales.

'Heeft u nu een strategie, meneer president?' Die vraag plaatste de krant Daily News deze week op de voorpagina. Terwijl het vuur steeds verder oplaait in de brandhaarden van Irak en Oekraïne, lijkt ook de kritiek op Obama een kookpunt te naderen. De Amerikaanse president zou niet daadkrachtig genoeg optreden en te veel wikken en wegen in plaats van een duidelijke strategie te formuleren. Het zijn veelgehoorde verwijten, maar een pasklare oplossing ligt niet voor het oprapen. Wat moet Obama doen om weer serieus genomen te worden op het politieke toneel?

In de volksmond is zijn voorzichtige aanpak al omgedoopt tot de Obama-doctrine: veel goede voornemens, maar een onduidelijke strategische aanpak waarbij een rode draad lijkt te ontbreken. Historicus Rob de Wijk stelt dat er vanaf het begin 'basale fouten' zijn gemaakt. "Obama had de Amerikaanse troepen nooit terug moeten trekken uit Irak. Hierdoor is een machtsvacuüm ontstaan waar IS handig gebruikt van heeft gemaakt."

De Wijk vindt dat Obama nu tegengestelde signalen uitzendt. "De president roept dat hij de sancties tegen Rusland wil aanscherpen, maar intussen kan hij niet zonder Rusland om tot een oplossing te komen in Syrië en Irak. Die twee zaken gaan natuurlijk niet samen." Als trouwe bondgenoot van Syrië zou Rusland (samen met Iran) een invloedrijke rol kunnen spelen bij een mogelijke uitweg uit de crisis in het Midden-Oosten.

Flinkdoenerij
Volgens De Wijk moet Obama zich beter verplaatsen in zijn tegenstander. "Ik begrijp Poetin tot op zekere hoogte wel. Als je kijkt naar de geschiedenis zie je dat het Westen in grote mate verantwoordelijk is voor de ellende die er nu speelt. Maar Obama spiegelt alle maatregelen voor als een reactie op Poetin, waardoor hij zijn eigen verantwoordelijkheid ontloopt."

In plaats van ferme taal uit te slaan, zou Obama de deur naar Rusland juist open moeten houden, vindt De Wijk. "De rol van de Russen wordt enorm onderschat. Obama zou een doorbraak moeten forceren en een vredesconferentie beleggen, in plaats van te roepen om scherpere sancties. Dat is ultiem stom. We leven in een tijd van flinkdoenerij zonder dat er goed wordt nagedacht. Daar is ook het Nederlandse optreden tegen die djihadstrijders een voorbeeld van. Een stevige actie, maar er zit geen groot plan achter."

Internationale flitsmacht
Toch lijkt de Amerikaanse president voorlopig geen gehoor te geven aan het advies van De Wijk. Tijdens de NAVO-top in Wales hebben de lidstaten ingestemd met een internationale flitsmacht die het Russische gevaar aan de randen van Europa moet afwenden. De troepenmacht moet bestaan uit duizenden militairen die binnen enkele dagen in een conflictgebied kunnen worden ingezet.

De historicus vergelijkt de huidige situatie met het begin van de Koude Oorlog. "Wat er nu gebeurt is tamelijk gevaarlijk. We stevenen af op een majeure crisis met militaire elementen die veel economische schade kan aanrichten. Rusland en Amerika zullen uiteindelijk toch samen moeten leven met oog en respect voor elkaars belangen. Obama moet zijn verantwoordelijkheid daarin nemen, maar het denkvermogen van wereldleiders wordt vaak overschat."

http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... n=20140905

Hans v d Mortel sr

Obama en zijn schaduw adviseur Van Wijk

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Sep 06, 2014 11:50 am

Zo lang Obama het goed doet zal hij niet vermoord worden, meneer van Wijk.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Sep 07, 2014 12:43 am

Afbeelding

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Sep 07, 2014 12:58 pm

Afbeelding

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Sep 16, 2014 2:01 am

Afbeelding

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Sep 16, 2014 11:39 pm

Barack Obama’s grootste leugen

Geplaatst op 16 september 2014

Afbeelding

Er is veel concurrentie voor wat betreft de grootste leugen van Barack Obama. De man die het Amerikaanse publiek met een uitgestreken gezicht dertig keer kon verzekeren dat het zijn arts kon houden met zijn gezondheidsplannen, terwijl hij wist dat het volledig onwaar was, is een grote leugenaar.

Maar hoe verfoeilijk dit terugkerende getalm ook geweest kan zijn, het staat het niet in verhouding tot zijn meest recente enorme leugen – dat de Islamitische Staat niet islamitisch zou zijn- om niet de daaruit voortvloeiende, of misschien afgeleide leugen te noemen, dat echte religies niet genieten van moord. Islam is dat vrij veel aan het doen, gedurende al veertien eeuwen, zowel naar buiten toe in de richting van christenen en Joden als naar binnen toe in zijn onopgeloste pathologische conflicten tussen de soennitische en sjiietische stammen die nog steeds, zoals de wereld goed weet, tot op vandaag de dag en ongetwijfeld in de nabije toekomst, een ontelbaar aantal lijken uitbraakt van heb ik jou daar.

De Islamitische Staat is niet alleen islamitisch, hij is het wezen van de islam, de islam distillerend tot in zijn essentie, zoals die door Mohammed werd beoefend, het uitmoorden van de lokale stammen, het verkrachten en tot slaaf maken van hun vrouwen en het voeren van oorlog tegen iedereen die in de weg stond totdat hij zo veel mogelijk van Arabië had onderworpen. Wie weet om hoeveel onthoofdingen het hierbij ging, maar we kunnen aannemen dat het totale aantal dat van de Islamitische Staat aanzienlijk overtreft, althans voor het ogenblik.

De islam is lang niet de enige gewelddadige religie – bijna allemaal hebben ze hun momenten gehad – maar het is zonder twijfel de meest onophoudelijk gewelddadige. Als wordt gezegd dat de islam is gekaapt, dan is het niet door de schurken van de Moslimbroederschap, ISIS, Al-Qaida, al Nusra, Ansar al Islam, Ansar al Sharia, al Shabaab, Boko Haram, Jemaah Islamiyah, Hamas, Hezbollah, enzovoort, enzovoort. Zij zijn de echte beoefenaars van het geloof in de voetsporen van Mohammed en gehoorzamen aan de voorschriften van de koran en de Hadith om de hele wereld islamitisch te maken of anders …. Ze hoeven niet met elkaar communiceren. Ze doen gewoon hun ding, want het draaiboek is voor hen geschreven en ze hebben het goed bestudeerd. Zij zijn het die tijdelijk zijn gekaapt door een paar wervelende pacifistische soefi’s of andere gematigde uitschieters, voordat ze toekwamen aan de onafgemaakte zaken van het uiteindelijk door de poorten van Wenen breken of het verslaan van Karel Martel bij Toulouse en de teruggave van Al Andalus aan de rechtmatige eigenaars. Zoals men zich zal herinneren, was dat de uitdrukkelijke bedoeling van de maniakken van Al-Qaida, die slechts een paar jaar geleden de trein op station Atocha in Madrid opbliezen.

Maar de meesten van ons weten dit. Het kon niet meer dan duidelijk zijn, zelfs aan Barack Obama. Maar hij koos ervoor om erover te liegen op het moment dat onschuldige mannen werden onthoofd in de naam van Allah. Dit kan niet de echte islam zijn die dit doet, zei onze president, onze minister van Buitenlandse Zaken en hun trouwe aanhang op het ministerie van Buitenlandse Zaken, die verontwaardigd zou zijn bij Israël als het zo veel als een verstuikte enkel bij een Palestijns kind veroorzaakte, maar het woord islam nauwelijks zouden kunnen uitspreken als de islamitische Republiek Iran een atoombom op Philadelphia zou laten vallen en een kwart miljoen mensen zou doden. Het zou gewoon een ander voorbeeld zijn van “geweld op de werkplek”, misschien nog overgoten met een globalistisch sausje.

Dus iedereen in onze regering, en zelfs de meeste van onze militairen, lijken in deze dagen te liegen, maar de bron van dit liegen komt van boven, van POTUS [president of the United States]. Hij regeert ons land waar niemand de waarheid durft uit te spreken, waar de vijand nooit wordt genoemd. We weten allemaal dat we in een beschavingsoorlog zitten, in oorlog met de islam, dat zijn we al geruime tijd en zullen dat waarschijnlijk nog veel langer zijn, maar onze ambtenaren en onze mainstream media zullen er alles aan doen om dit niet toe te geven. Zij gaan ervan uit, denk ik, dat als we de islamitische wereld vaak genoeg vertellen dat ze vreedzaam is, ze dat zal worden. Dat is de meest optimistische kijk op het geheel. De pessimistische visie is dat een aantal van onze leiders en de media willen dat we verliezen. Hoe dan ook hebben we nu een stapel problemen.

Bron: http://pjmedia.com

Auteur: Roger L. Simon

Vertaald uit het Engels door: Vederso

http://ejbron.wordpress.com/2014/09/16/ ... more-70847

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Sep 19, 2014 2:46 pm

De gematigde (waarin?) Syrische rebellen mogen een proxy-oorlog gaan voeren tegen ISIS. Dat zullen dezelfde groepen zijn die een wapenstilstand hebben gesloten met ISIS.
En als de 'seculiere?' rebellen veel schiettuig hebben dan pikt ISIS dat van ze af. Dat is al eerder gebeurt.
Huis van Afgevaardigden keurt hulp aan Syrische rebellen goed
Het plan van de Amerikaanse president voorziet in de opleiding en uitrusting van de gematigde rebellen. Het groen licht blijft geldig tot midden december.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140918_01274448
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Sep 24, 2014 7:12 pm

Afbeelding

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Okt 06, 2014 1:48 am

Afbeelding

Hans v d Mortel sr

Rare tekst

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Okt 07, 2014 8:37 pm

Pilgrim schreef:
Er is veel concurrentie voor wat betreft de grootste leugen van Barack Obama. De man die het Amerikaanse publiek met een uitgestreken gezicht dertig keer kon verzekeren dat het zijn arts kon houden met zijn gezondheidsplannen, terwijl hij wist dat het volledig onwaar was, is een grote leugenaar.

Ik begrijp deze alinea niet.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Okt 07, 2014 8:46 pm

Inderdaad een onduidelijke alinea. Het komt er dus op neer dat volgens de schrijver de gezondheidsplannen van Obama te duur zijn waardoor de mensen niet meer in staat hun (huis?)arts te houden of om hun medische specialistische behandeling te betalen.
Laatst gewijzigd door Pilgrim op Di Okt 07, 2014 11:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans v d Mortel sr

Obama bedoelt het goed. Want hij moet!

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Okt 07, 2014 9:55 pm

Pilgrim schreef:Inderdaad een onduidelijke alinea. Het komt er dus op neer dat volgens de schrijver de gezondheidsplannen van Obama te duur zijn waardoor de mensen niet mee in staat hun (huis?)arts te houden of om hun medische specialistische behandeling te betalen.

Ik begrijp deze alinea ook niet.

Pilgrim

Re: Obama bedoelt het goed. Want hij moet!

Berichtdoor Pilgrim » Di Okt 07, 2014 11:14 pm

'Hans van de Mortel' schreef:Ik begrijp deze alinea ook niet.

Ik maakte een foutje. 'Mee' moet' meer' zijn. Ik heb het inmiddels hersteld.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Okt 21, 2014 11:34 pm

Moslimbroeder Obama verraadt Israël opnieuw

[...]
Caroline Glick, de auteur van “The Israeli Solution” heeft weer eens een mooi stuk geschreven. Ze vertelt daarin dat volgens vele critici Obama een heel slechte manager is, waardoor allerlei politieke ondernemingen van hem in chaos ontaarden. Maar dat geldt dan toch niet, zegt Glick, voor Obama’s project om Israël kapot te maken. Dat loopt als een tierelier! Ze geeft twee voorbeelden van opzettelijke obstructie door Obama en vertelt dat hij spelletjes speelt met het grootste gevaar voor de regio: een nucleair Iran.

Ten eerste: de hoogste echelons van de regering [van Obama] blokkeerden hulp van Amerikaanse inlichtingendiensten bij het vinden van de door Hamas ontvoerde soldaat Oron Shaul.

Ten tweede: toen op een gegeven ogenblik tijdens de laatste Gaza-oorlog (“Cast Lead”) Israël Amerikaanse Hellfire-raketten nodig had, juist omdat met die raketten precisie-aanvallen kunnen worden uitgevoerd met zo weinig mogelijk burgerdoden en verdere collateral damage, maakte de Obama-bureaucratie een opzichtige en volkomen onnodige fuss, zodanig dat de raketten niet op tijd arriveerden.

Wat zegt u? Jaja. Het zijn indirect nog verdomde moordenaars ook. Want het is een mooie samenwerking als Hamas de burgerbevolking als menselijk schild gebruikt en Obama en zijn bureaucraten dan weigeren om die precisieraketten te leveren.

Ten derde: de nieuwe deal die Obama met Iran heeft gesloten over het toegestane aantal ultra-centrifuges is in het voordeel van Iran, dat in feite niks hoeft in te leveren omdat Obama een stiekeme rekentruc heeft toegepast. Die atoombom voor Iran komt er wel. Als de Israëli’s althans niet ingrijpen. En dat zullen ze moeten. En dan hebben de Israël-haters en antisemieten weer ruim ammunitie. De wereld zit heerlijk in mekaar!

Wie de bewijsvoering van Glick wil zien, moet het artikel zelf maar gaan lezen, bijvoorbeeld in de Jerusalem Post, een piepkleine oase in de woestijn van de mainstream-media. Omdat de Westerse pers consequent verzwijgt wat niet in de linkse agenda past, fungeer ik maar weer als doorgeefluik van een stukje waarheid, dat vandaag gevormd door een paar harde feiten rond Obama, die opnieuw bevestigen wat we al weten: Obama is een levensgevaarlijke schurk, een moslimbroeder, een antisemiet en een hater van het Westen.

http://martienpennings.wordpress.com/20 ... l-opnieuw/

De verrader Obama heeft dus extra burgerdoden op zijn geweten omdat hij de Israëli's niet de geschikte raketten wilde leveren.

Terug naar “Topics allerhande”