*** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

silkyboxershortXL schreef:Vanavond 22.00 uur discovery channel over Anders Behring Breivik.
welk discovery channel? Is dat via Ned of via Belgique?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door silkyboxershortXL »

In de eerste plaats, je hebt echt niets gemist, ik heb het 15 minuten volgehouden. "T ging over de zieke mind
van een gek en over de zieligheid van de kinderen die getuige waren. discovery channel zit bij mij op de kabel in het standaard zender pakket, is vrijwel nooit actueel. Het wordt wereldwijd bekeken.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

:huh:
VPRO komt met quiz voor uitgeprocedeerde asielzoekers

donderdag 25 augustus 2011

De publieke omroep VPRO komt met een opmerkelijke televisiequiz. De omroep produceert een eenmalig programma waarin vijf uitgeprocedeerde asielzoekers geld kunnen winnen met hun kennis over Nederland.

n de show Weg van Nederland kunnen de asielzoekers 4.000 euro winnen. 'Dat is mooi meegenomen, als je Nederland binnenkort moet verlaten,' schrijft de omroep op zijn website.

Cultuur
De kandidaten zijn allemaal jong en hoogopgeleid. Zo studeert een van de deelnemers Luchtvaarttechniek. Zij moet binnenkort terug naar Kameroen. Ook een student Slavische talen, die binnenkort wordt teruggestuurd naar Tsjetsjenië, doet mee aan het programma.

De uitgeproceerde asielzoekers testen in de quiz hun kennis over Nederland. Presentator Waldemar Torenstra stelt vragen onder meer over het Nederlandse Koningshuis, de geschiedenis en de topografie.

Thuis
De kandidaat die de finale wint, krijgt 4.000 euro in het land van herkomst. Ook kijkers van het programma kunnen hun kennis over Nederland testen door thuis mee te doen. Zij maken kans op vliegticket naar Curaçao.

Publieke omroepen komen vaker met eenmalige shows, als zij een onderwerp willen agenderen. Zo produceerde jongerenomroep BNN in 2007 De Grote Donorshow. In het programma zou ongeneeslijk zieke vrouw haar organen willen doneren aan de meest geschikte kandidaat. Aan het eind van De Grote Donorshow werd duidelijk dat de hele show in scène was gezet.

Door Shari Deira

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... oekers.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Weg van Nederland maakt deel uit van TV LAB en is te zien op donderdag 1 september om 20.25 uur op Nederland 3.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Wat is de VPRO een verachterlijke omroep . Heb ik altijd al gevonden.
VPRO pompt theorie Joods complot nieuw leven in

In het programma Tegenlicht van de VPRO werd een modern Joods complot ontvouwd.

De nazi’s waren sterk in het ontwerpen van complottheorieën, waarbij Joden geacht werden samen te werken met elites achter de schermen, om zo hun duistere doelen na te streven. Een voorbeeld van zo’n theorie was het propagandagif van de nazi ideoloog Julius Streicher, met als achterliggend idee dat een kleine groep Joden in het geniep werelddominantie nastreefde.

Dat een kleine groep in het geniep de wereld manipuleert, is een gedachte die veel mensen aanspreekt. Dergelijke complottheorieën worden dan ook telkens weer opnieuw uitgevonden. De Joden vormen een dankbare invulling, want er zijn relatief weinig Joden op de wereld, ze zijn relatief vaak in de macht te vinden, ze zijn relatief intelligent en ze zijn al sinds jaar en dag omgeven door een wereld van haat. Dat biedt ruim baan voor de fantasie en dus voor complotten.

De VPRO besloot om eens een nieuwe invulling te geven aan Julius Streicher’s propagandafantasieën en gaf zo vorm aan een eigentijdse versie van het Joodse complot. Dit gebeurde met een keur aan insiders en commentatoren, die in een sfeer van gefluisterde geheimzinnigheid zich voordeden als verzetslieden tegen een enge, gevaarlijke en onzichtbare macht boven ons: Het Grote Joodse Complot.

De centrale gedachte achter deze uitzending van Tegenlicht was dat er duistere krachten werkzaam zijn binnen Europa en binnen Nederland die Israël willen helpen.

Steeds terugkerende woorden in deze documentaire: Joden. En Politieke elite. Die combi, die moest erin gehamerd worden.

Wat de VPRO hier doet, zo moeten we begrijpen van de VPRO is zeer gewaagd. Al aan het begin van de uitzending wordt de ingehuurde commentator, Thomas von der Dunk voorgelegd: Weet hij wel waar hij aan begint? Want er was al eerder een professor die het waagde om kanttekeningen te maken bij Isräel, en die werd toen zelfs voor antisemiet uit gemaakt.

Ach, schudde Von der Dunk van zich af, hij was wel wat gewend, dat deed hem niks meer. Hij ging voor de waarheid. Kom maar op. Een held van het vrije woord, kortom. Hij alleen tegenover het Joodse gevaar.

We begrepen dat we hier te maken hadden met een zeer dapper man. En zelfs, van een zeer moedige reportage.

Het Joodse complot heeft, zo moeten we begrijpen van Tegenlicht, al een lange geschiedenis. Na de oorlog kon Duitsland alleen maar weer een volwaardige staat worden als de Duitsers instemden met de oprichting van een Joodse staat. Dat was heel vernederend voor de Duitsers, maar hadden ze een keus? Het werd ze door de duistere Joodse elitekrachten afgedwongen, en zo ontstond een land alleen voor Joden. Dat dit ten koste ging van het eeuwige slachtoffervolk, de Palestijnen, ach, zouden de machtsbeluste Joden daar om malen? Hadden die wel een geweten?

We kregen beelden te zien van geheimzinnige Joodse universiteiten, van stiekeme congressen, van wapendeals die Nederland achter de rug van de bevolking om sloot, om de Joodse lobby te bekostigen. En uiteindelijk van de doordringende invloed van het complot der complotten, het binnenste van de PVV, de duistere pro-Joodse partij, die druk uitoefent op deze regering, waardoor er veelbetekenende zinnen in het regeerakkoord kwamen te staan die een sympathie voor Israël uitdrukken. Ongehoord natuurlijk. Het CIDI, onderdeel van het grote Joodse complot, werkte in het geheim met deze PVV samen, werd hier onthuld. Er werden ex-diplomaten gesproken die uit de doeken deden hoe het eraan toe ging met de politieke elite in Europa en Nederland en met het Joodse complot. Een vuil spel, zo begrepen we, met maar één doel: De Palestijnen kapot maken.

O, kijk, riep Von der Dunk uit, toen er bij zo’n samenzweringscongres werd ingezoomd op Ronny Naftaniel van het CIDI, daar zit hij, wat doet hij daar? Weer een bewijs. De bewijzen stapelden zich op bij dit kolossale Joodse complot, bedoeld om de uit hun huizen gedreven Palestijnen van hun bestaansvoorwaarden te ontdoen.

De regisseur van Tegenlicht legde de dappere commentator Von der Dunk steeds nieuwe beeldfragmenten voor, waarmee het Joodse complot stukje bij beetje werd onthuld, en de commentator deed wat hem verwacht werd, hij ontstak in toenemende woede, het kwijl liep hem daarbij uit de mond. Met deze retorische truc wilde de regisseur ook de woede wakker maken van de kijker over het vuile spel wat de Joden al sinds jaar en dag spelen. Dat woede het product was van deze uitzending was wel weer duidelijk uit de vele reacties die op de website van Tegenlicht te vinden waren.

En ooit, zo moeten de makers van de VPRO documentaire gedacht hebben, ooit zal die woede zo’n vlucht nemen dat de Joden de Middelandse Zee in worden gedreven, precies wat de helden van de VPRO, de organisatie Hamas, tot doel heeft, met als waanbeeld een aloude complottheorie, die van de Protocollen van Zion.

Lekkere uitzending.

Joost Niemoller

http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/ ... w-leven-in" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor wie deze fijne uitzending ( nog) een keer wil bekijken kan dat hier doen.
http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/ ... srael.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door King George »

Ik heb 'm bekeken. Systematische agitprop.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door mercator »

Iemand moet Thomas van der Dunk s inblazen dat de 1000 vrijgelaten Hamas boeven zijn ingeënt met een gevaarlijk virsu, om zo heel de Gazastrook te besmetten. Echt een Jodenstreek !
Von der Dunk wordt op handen gedragen bij NRC, Volkskrant en Krapuul, de anit-PVV haatsite.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Iemand moet Thomas van der Dunk s inblazen dat de 1000 vrijgelaten Hamas boeven zijn ingeënt met een gevaarlijk virsu, om zo heel de Gazastrook te besmetten. Echt een Jodenstreek !
.
Of ( horror :shock: ) Met iets gemeens dat hun geest en hun denken langzaam aan tast. Een soort van Christelijk virus. Al zijn 1000 vrijgelaten Hamas vriendjes worden binnen een paar weken goede Christenen die liever een wang toe keren dan dat ze gaan vechten.
Zucht...Zo gemeen. Joden zijn niet te vertrouwen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Tegenlicht om 21.00 uur

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vanavond om 21.00 uur VPRO op NL2:

De slag om de Arabische kijker.

Meer zeg ik niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Tegenlicht om 21.00 uur

Bericht door Scarlatti »

'Hans van de Mortel' schreef:Vanavond om 21.00 uur VPRO op NL2:

De slag om de Arabische kijker.

Meer zeg ik niet.

Ik zal proberen te kijken omdat JIJ het aanraadt Hans, normaal ontwijk ik deze zender zo veel mogelijk...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tegenlicht om 21.00 uur

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:

Ik zal proberen te kijken omdat JIJ het aanraadt Hans, normaal ontwijk ik deze zender zo veel mogelijk...
Ik kijk niet, want ik moet over 6 weken verhuizen. Ik wil mijn krachten graag sparen voor die verhuizing, en niet voor die tijd met een hartinfarct in het ziekenhuis terecht komen.
Zo denk ik over de VPRO.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sorry folks!

Ik heb daarnet een fout gemaakt. Ik heb gisteren gemist wat ik vandaag meende te kunnen zien. :yuk:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Documentaire over 'andere Mauro's'

HILVERSUM - Vanwege de discussie over Mauro Manuel gooit de IKON de programmering om. De publieke omroep zendt maandagavond een documentaire uit over andere alleenstaande minderjarige asielzoekers (ama's) uit Angola. Die komt in plaats van een ander programma, zo liet de IKON weten.

Terug naar Angola uit 2005 volgt drie ama's. Een van hen zit in Nederland nog in een onzekere asielprocedure, de andere twee moeten terug naar Angola. Eenmaal terug in hun land van herkomst hebben ze moeite hun draai weer te vinden. In de documentaire komen ook enkele ouders aan het woord die hun kinderen naar Nederland hebben gestuurd. Terug naar Angola is maandagavond rond elf uur op Nederland 2 te zien.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1082 ... binnenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Zwartmeer »

Vanavond om 21.20 ned 2 Hans Jansen die zijn boek over de kruivaarders bespreekt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

thx Zwartmeer!! ik ga t gauw doorgeven!!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Tegenlicht om 21.00 uur

Bericht door Zwartmeer »

Scarlatti schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Vanavond om 21.00 uur VPRO op NL2:

De slag om de Arabische kijker.

Meer zeg ik niet.

Ik zal proberen te kijken omdat JIJ het aanraadt Hans, normaal ontwijk ik deze zender zo veel mogelijk...
Deze heb ik gemist. Maar hij staat al op youtube. Plaats hem wel bij videoos bekijken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Ik heb genoten van het optreden van Hans Jansen. Wat een heerlijke man. Zou die een keer bij mij willen komen eten?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Pilgrim »

Hee, ik krijg juist een mailtje binnen dat mijn goede vriend (eigenlijk goede kennis) Arno W. vanavond bij Kwal (Pauw) en Witteman te zien is. Hij was de oprichter van de Nederlandse afdeling van de Mars Society. Heeft natuurlijk niets met de Islam te maken, maar voor de geinteresserden is het wel interessant. Ik ga in ieder geval even kijken. :)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Mag ik dan ook komen Ariel? worthy:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:Mag ik dan ook komen Ariel? worthy:
Op dat etentje...? Natuurlijk meis. Jullie zijn allemaal uitgenodigd op dat etentje , en we eten en drinken dan uitsluitend haram dingen.
Ik zie het helemaal voor me. :D Ik vermoed dat we geen tijd hebben om te eten, want we hangen dan allemaal aan de lippen van meneer Jansen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Pilgrim »

Dus ik mag ook komen. Leuk! Ik verheug me er al op. [hypocrite.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Dus ik mag ook komen. Leuk! Ik verheug me er al op. [hypocrite.gif]
Een feestje zonder Pilgrim is geen goed feest. Trouwens, wij wonen straks dicht bij elkaar. Je bent altijd welkom.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Pilgrim »

Het gaat bij P&W ook over emancipatie in Saoedie Arabië. :D
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Karremans wordt eindelijk aan het kruis genageld

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Thom Karremans pleegde meineed

Dutchbat-commandant eist van KRO tevergeefs afgelasting van tv-uitzending over zijn optreden in Srebrenica.

Vanavond te zien in KRO Profiel op Nederland 2 om 22.55 uur.

Vanaf het begin heb ik altijd gezegd dat hij een grote waardeloze lul en lafaard was. Een type klootzak die het liefst digitaal oorlogje wil spelen maar afziet van de consequentie om eventueel het loodje te leggen. Dat Dutchbat team had zich natuurlijk nooit moeten overgeven. Doodgaan hoort nu eenmaal bij het grote mensenspel oorlogje voeren. Maar dat hadden die andere klootzakken in Den Haag vergeten te vertellen aan die walgelijke dweil Karremans.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Zwartmeer »

Nu dadelijk 22.55u NED 2 docu proces Wilders
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

Zwartmeer schreef:Nu dadelijk 22.55u NED 2 docu proces Wilders
verdorie! enkel het einde gezien.
Volgende week laatste deel. OPNEMEN
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie