*** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Zwartmeer »

circe schreef:
Zwartmeer schreef:Nu dadelijk 22.55u NED 2 docu proces Wilders
verdorie! enkel het einde gezien.
Volgende week laatste deel. OPNEMEN
Volgens mij staat ie al bij uitzendinggemist samen met de uitzending van vorige week: http://beta.uitzendinggemist.nl/program ... es-wilders" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Mahalingam »

Er is geen bal op de TV. En dat gaat met de reorganisatie in Hilversum ook niet anders worden.
Het failliet van de publieke omroep is daarmee dus compleet. Het eurosceptische geluid zal niet klinken. Het anti-immigratie geluid zal niet klinken. Maar ook het pro-kapitalisme geluid zullen we niet horen. Het zal nog meer worden wat het nu al is: Een politiek correcte brei van multiculti gelul en groot-Europees denken, aangelengd met wat volkse muziekgeluiden uit Volendam, heel veel links cabaret, anti-Israel berichtgeving, Obama pr, talkshows voor de linkse medemensen, eindeloos veel Wilders bashen, Rutte in de hoek zetten.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/ ... eke-omroep
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Een product van islamitisch Marokkaanse opvoeding zondagavon

Bericht door Hans v d Mortel sr »

John van den Heuvel ontmaskert Marokkaanse loverboy

AMSTERDAM -  VIDEO John van den Heuvel ontmaskert voor zijn programma Recht Gezet! een loverboy die een 14-jarig meisje aan het stalken en bedreigen was.
John roept ouders op waakzamer te zijn als hun dochters achter de computer zitten. Het hele programma is zondagavond 20.00 uur te zien bij RTL4.

Afbeelding

Wat ons altijd opvalt bij ons cultuur verrijkend Marokkaans tuig, dat meestal islamitisch is grootgebracht met de koran onder handbereik en de nooit ophoudende vele lofprijzingen aan het adres van de Arabische zandbak profeet acteur als vast dagelijks geestelijk voedsel, is dat zij altijd alles glashard ontkennen aangaande hun misdadige praktijken.

John van den Heuvel confronteert dit Marokkaanse stuk schorem met zijn misdaad waar maximaal vier jaar gevangenisstraf op staat. Je ziet Mohammed – geheel volgens een via de computer gemaakte afspraak met zijn scooter naar de afgesproken plek bij het station komen voor een ontmoeting met een veertienjarig meisje met de bedoeling om haar zo snel mogelijk bij zijn pooier activiteiten in te kwartieren. Het gaat islamitisch Marokkaans tuig maar om één ding: geld. Het liefst snel verdiend door (gewelddadige) misdaad. Want dat is wel een stuk aangenamer dan elke dag bij een baas werken en zodoende heel lang voor een scooter te moeten sparen.

Dat mohammedanen het een feest vinden om de historische Mohammed een veer in de kont te steken vanwege zijn smerige liefdeloosheid om een zes-jarig meisje aan de haak te slaan wat in de islam heel normaal wordt gevonden om aan zijn eigen ziekelijke wellust tegemoet te komen, wil nog niet zeggen dat deze achterlijke primitieve heidense gebruiken ook in onze kennisbeschaving mogen worden toegepast. Ook op het pooiergedrag van Marokkaanse loverboys bij veertienjarige meisjes staat – ik herhaal – een gevangenisstraf van maximum vier jaar op.

Bedrijven houden regelmatig opruiming in Nederland. Wanneer begint de overheid nu zelf eens een keer met een totale opheffingsuitverkoop van Marokkaans tuig in ons land? Neem ze hun Nederlands paspoort af en trap ze het land uit richting islamitisch territorium Marokko met een oprotpremie.

Zondagavond 20.00 uur te zien bij RTL4 in misdaadprogramma van John van den Heuvel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Scène Neonletters over Allah en God geschrapt

Op het laatste moment heeft de AVRO gisteren een scène verwijderd uit Neonletters, het programma van Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven. Het ging om een fragment waarin de acteurs het, verkleed als Allah en God, tegen elkaar opnemen in een bokswedstrijd.

Dat meldt het AD. De aflevering van gisteravond was de eerste van een nieuwe reeks. Een woordvoerster van de omroep laat weten dat 'na lang beraad' is afgezien van het uitzenden van de scène. Die was 'niet grappig genoeg voor al het stof dat hij mogelijk zou doen opwaaien'.

Van Koningsbrugge en Van de Ven wilden met de scène de eeuwigdurende rivaliteit tussen de wereldgodsdiensten verbeelden. Daarbij was Allah volgens Van de Ven 'niet herkenbaar in beeld gebracht', dit volgens de acteur 'omdat je Allah niet mag afbeelden'.

Het was de AVRO die de knoop doorhakte. 'Het is niet onze bedoeling mensen te kwetsen', aldus de omroep. Van de Ven vindt het jammer, maar zegt zich in het besluit te kunnen vinden. Neonletters is voor het derde seizoen te zien bij de AVRO.

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/ar ... rapt.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Zwartmeer »

Dat meldt het AD. De aflevering van gisteravond was de eerste van een nieuwe reeks. Een woordvoerster van de omroep laat weten dat 'na lang beraad' is afgezien van het uitzenden van de scène. Die was 'niet grappig genoeg voor al het stof dat hij mogelijk zou doen opwaaien'.
Ook raar dat ze geen stof willen doen opwaaien! Normaal doen programmamakers alles voor publiciteit.
Van Koningsbrugge en Van de Ven wilden met de scène de eeuwigdurende rivaliteit tussen de wereldgodsdiensten verbeelden. Daarbij was Allah volgens Van de Ven 'niet herkenbaar in beeld gebracht', dit volgens de acteur 'omdat je Allah niet mag afbeelden'.
Dat is nieuw voor mij. Sinds wanneer mag je Allah niet uitbeelden? Er is geen wet die dat verbiedt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Dan is er een bal op de TV en wordt hij lek gestoken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De omroepen willen gewoon niet positief meewerken aan de integratie van moslims. Onze wereld wordt zo langzamerhand overbevolkt met lafhartige klootzakken en schijt luizen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Over 15 minuten een vechtende God tegen het maangodje Allah bij BNN.

God en Allah vechten wel bij BNN

HILVERSUM - Een gevecht tussen God en Allah in de boksring is dinsdagavond (21.50 uur) wel te zien in het BNN-programma De Week van Filemon. De AVRO zond maandagavond een grap met een vechtende Allah en God voor het satirische programma Neonletters niet uit omdat de scene niet grappig genoeg was en mogelijk voor opschudding zou kunnen zorgen.

Volgens BNN laat Filemon zien dat zo'n gevecht „met een dikke knipoog prima kan”. In het programma, dat al is opgenomen, reageert Groen Links-politicus Tofik Dibi. Hij is het helemaal eens met Filemon, zo bevestigt hij tegen het ANP.

Het Tweede Kamerlid legt in de uitzending uit wat wel en wat niet als aanstootgevend kan worden ervaren. Dibi: „Ga niet voor andere mensen denken en schat moslims ook hoger in. Het zijn mensen die gewoon tegen een stootje, spot en satire kunnen.” Hij tekent daarbij wel aan dat er altijd gekken zijn die alles aangrijpen om bedreigingen te uiten.

In de geschrapte AVRO-sketch stonden God en Allah tegenover elkaar in een boksring als symbool voor de eeuwige strijd tussen godsdiensten. Allah kwam daarbij gescrambled in beeld omdat deze niet mag worden afgebeeld. Na overleg met de makers Dennis van de Ven en Jeroen van Koningsbrugge ging de scene niet door. Volgens de AVRO had de grap de potentie om mensen te kwetsen en dat wil de omroep niet.

http://www.telegraaf.nl/prive/11755611/ ... BNN__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Er is een boksgala op de TV! Allah komt er goed mee weg.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Was dit nou alles?

Moslims hebben niks met allah, klootzakken van de Avro! Probeer het eens met die analfabete woestijnlul Mohammed. Aha! Pas dan breekt de pleuris goed uit in de wereld van de waanzin die geleid wordt door het achterlijke islam-proletariaat.

Bovendien werd deze uitzending goedgekeurd door de beste islamitische homo in Nederland: Toffe Pik of zoiets.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Mahalingam »

terug kijken vanaf 14:15:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244503
Er was commentaar bij de match: "Kijk dat voetenwerk, het is alsof die op water loopt" en "Het is alsof die aan het kruis genageld is."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Religie is voor gecastreerde ballen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:terug kijken vanaf 14:15:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244503
Er was commentaar bij de match: "Kijk dat voetenwerk, het is alsof die op water loopt" en "Het is alsof die aan het kruis genageld is."
De bijbel zowel als de koran geven genoeg aanleiding – nee, meer dan genoeg aanleiding - om er de spot mee te bedrijven. Dat die klootzakken zo arrogant zijn geweest geen rekening te houden met de mening van anderen onderstreept nog eens wat een verschrikkelijk zooitje arrogante flikkers al die bedrijvers in de waanzin van hun godsbeleving zijn.

Ik was twaalf jaar lang een Getuige van Jehovah en onkwetsbaar voor spot of kritiek. Dat kwam omdat ik oprecht geloof stelde in God en een soort medelijden had met de medemens die NIET in God geloofde. Ik heb nooit het idee gehad om God te dienen door te liegen, andere mensen te bestelen of te vermoorden. Nu dien ik mijzelf door mij uit te spreken voor de vernietiging van de islam en iedereen die het eens is met de koran. Domme mensen noem ik nu klootzakken en die bedragen zeker 95% van de mensheid. Af en toe ben ik ook nog een klootzak, maar dat is dan altijd kortstondig. :laugh1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

VRT promoot islam

Terwijl de vader van de jihadist, die eerder zeven mensen om het leven bracht, de Franse staat dreigt te vervolgen “voor de moord op zijn zoon” en hij de niet mis te verstane boodschap uitdraagt dat “als Allah het wil, mijn zoon in Algerije wordt begraven”; terwijl de broer van de jihadist uit Toulouse medeplichtig blijkt te zijn en daarenboven verklaart “trots” te zijn “op zijn broer”; terwijl de betoging in Brussel naar aanleiding van de moord op een sjiitische imam door een orthodoxe soenniet wordt gebruikt om de hoofddoek en dus de islamisering te promoten, en dit door het in beeld brengen van een zee van tienjarige meisjes met strakke hoofddoeken; terwijl in het Midden-Oosten de Arabisch-islamitische winter aan de gang is; enzovoort, besluit de VRT dat het welletjes is met de slechtnieuwsshow: de islam moet worden gepromoot en positief in beeld worden gebracht. Dat gebeurde dinsdag middels een Terzake-reportage die uitblonk in lichtzinnigheid met een hoog ‘Man Bijt Hond-gehalte’ en waarin bovendien de waarheid geweld werd aangedaan. Een ‘nieuws- en duidingsmagazine’ onwaardig.

Kathleen Cools: “Aanslagen door extremisten zoals in Anderlecht en Toulouse brengen het imago van de islam elke keer opnieuw schade toe. (…) De opendeurdag van de grootste Marokkaanse moskee in Mechelen is nodig, want we kennen de islam nog veel te weinig.” Let op het gebruik van het woord ‘extremisten’. De VRT wil de kijker subtiel beïnvloeden met de leugen dat de aanslagen niets met de islam hebben te maken.

Schoenen uitdoen

Vervolgens zien we een meisje van amper acht jaar met een hoofddoek en een journalist die de moskee binnengaat en de meest kritische vraag van de hele ‘reportage’ stelt: “Waarom moeten wij onze schoenen uit doen?” De Vlamingen hebben sinds de aanslagen van elf september de gewelddadigheid van de islam echter meer dan goed genoeg leren kennen. Pietluttigheden zoals ‘waarom je je schoenen moet uitdoen in een moskee’, zijn voor niet-moslims natuurlijk hoogst irrelevant.

Dan komt Ali Salmi, SP.a.-‘schepen van diversiteit’, aan het woord: “De perceptie over de islam is heel negatief. Alles wat er misgaat in de wereld is de schuld van de islam. Er is een tendens naar islamofobie.” Neen, niet alles wat er misgaat is de schuld van de islam, Ali Salmi, maar wel veel, en Vlamingen worden zich daar steeds meer van bewust.
‘Islamofobie’, het toverwoord van mensen als Salmi, is die zogenaamde ‘ziekte’ bij mensen die een ‘irrationele angst’ hebben voor de orthodoxe islam en voor het gewelddadig jihadisme dat in de islamitische leer zit vervat. Edoch: geen lastige vragen van de VRT voor knuffelallochtoon Ali Salmi. Het is een waar promotiefilmpje.

Bush

De VRT gaat verder uit de bocht wanneer onheilspellende beelden worden getoond van de jihadistische aanslagen van 11 september en van de jihadist uit Toulouse, in combinatie met beelden van George Bush, die stelt dat de “VS de daders van ‘nine eleven’ zal opsporen en straffen.” De boodschap is duidelijk: het Kwaad is niet de islam, het Kwaad is Bush die met zijn ‘war on terror’ de negatieve perceptie van de islam voedt. Totaal van de pot gerukt, daar George Bush allesbehalve ‘islamofoob’ of anti-islam was. Hij werd immers niet moe te herhalen dat hij enkel in oorlog was met terroristen en zeker niet met de islam. Bush was dus in essentie gewoon even politiek correct als de VRT.

Islam-promotieverhaal

Vervolgens waarschuwt de staatsveiligheid voor een “gestage opkomst van de salafistische tendensen.” Men schat dat het gaat om enkele honderden effectieve volgelingen van het salafisme en om enkele duizenden sympathisanten.
Dat is natuurlijk een gigantisch aantal, zeker voor zo’n klein land als België. En dit met dank aan de massa-immigratie, bewerkstelligd door de traditionele partijen en de N-VA.
Waarom vragen de journalisten van de VRT niet waarom een dergelijke dreiging niet uitgaat van ‘(ultra-)orthodoxe christenen, protestanten, boeddhisten, hindoes of joden? Zou het kunnen dat er in de aard van de islam een gewelddadige essentie besloten ligt die in de andere religies ontbreekt? Zulke kritische vragen passen echter niet in het islam-promotieverhaal van de VRT: de islam moet en zal beschermd worden.

Toch is het opmerkelijk dat er in Terzake nooit een dergelijke ‘feelgoodreportage’ wordt gemaakt waarbij een katholieke kerk, een protestantse kerk, een joodse synagoge, een hindoeïstische of boeddhistische tempel zijn deuren openstelt. De VRT vindt blijkbaar niet dat Vlamingen nog iets hebben te leren over het boeddhisme, het jodendom of het hindoeïsme, terwijl deze religies juist véél minder in de media komen dan de islam. Vlamingen weten dus ongetwijfeld méér van de islam dan van de meeste andere religies. Wanneer Kathleen Cools in de inleiding zegt: “We kennen de islam nog veel te weinig”, bedoelt ze dus gewoon dat veel Vlamingen een mening hebben over de islam die de staatstelevisie en het politieke establishment niet aanstaat.

Kritiekloze VRT

Last but not least mocht Jamel Ibrahimi, woordvoerder van de Marokkaanse Moskee Al Buraq, ongestoord de typische islamitische truc toepassen door de kijker wijs te maken dat “in de islam het woord jihad letterlijk ‘streven naar iets beters’ betekent” en dat “sowieso de strijd of oorlog het laatste middel is.” Waarom zo veel orthodoxe moslims rechtstreeks naar ‘het laatste middel’ grijpen, vertelt hij er niet bij. De VRT-journalist vond het wederom niet nodig hier ook maar één kritische vraag over te stellen. Ook de leugen dat “het islamgeloof iets persoonlijks is”, ging er bij de VRT (hopelijk niet bij de kijker) in als zoete koek.

Geweld veroorzaakt door traditionele islam

De term ‘jihad’, zo stelt arabist Hans Jansen, verwijzend naar gezaghebbende islamitische teksten, slaat wel degelijk op het bestrijden van alle niet-moslims. De jihad zorgde er onder andere voor dat de islam de eerste honderd jaar een gebied kon veroveren van Marokko tot Pakistan. De VRT en Terzake hadden hun taak misschien ietsje serieuzer kunnen nemen door in elk geval ook eens een andere stem aan bod te laten komen, zoals de Iraniër Amil Imani: “Ik heb diverse organisaties die de 'radicale' of 'extreme' islam aan de kaak willen stellen mijn medewerking geweigerd, omdat het niet het extremisme is dat het geweld veroorzaakt, maar de algemene, normale, traditionele islam.”

http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/9274/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk hier de uitzending terug.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... /1.1256700" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Er is geen bal op de TV! Maar altijd wel moslim-geweld!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het leven is een illusie.

Zoveel achterlijkheid op een rijtje kan niet waar zijn.

En God dan? Arme klootzakken! Hij is de vader van de illusie!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Er is geen bal op de TV! Maar altijd wel moslim-geweld!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Zoveel achterlijkheid op een rijtje kan niet waar zijn.
In België wel. Dat land is verloren. Ik wil daar niks meer mee te maken hebben en zoek daarvoor een oplossing.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Het heeft zijn voordeel als je als partijleider nooit op TV wil komen. Als het dan eens gebeurd, is het gelijk wereldnieuws en in alle kranten te lezen. Ik hoop dat er veel mensen gaan kijken al was het alleen maar om hem te betrappen op onwaarheden. Misschien blijft er bij die mensen wat hangen van wat Wilders te vertellen heeft.
Vanavond is Geert Wilders te gast in de eerste aflevering van Half 8 Live, de zomerse vervanger van De Wereld Draait Door op Nederland 3. Dat heeft Omroep WNL vandaag bekendgemaakt.

Geert Wilders geeft zelden tv-interviews. Zo weigert hij steevast De Wereld Draait Door. 'Ik kijk nog liever naar het nieuws op de Saudie-Arabische televisie, dan naar De Wereld Draait Door', zei hij ooit.

Volgens WNL gaat Presentatrice Merel Westrik met Wilders praten over 'Europa, de rampzalige, financiele positie van Griekenland en over integratie
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Zwartmeer »

Hier is die aflevering. Weet niet onder welke thread deze het beste past dus plaats ik hem maar hier.
http://www.afleveringgemist.nl/wnl-half-8-live-/113527/
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Hier is die aflevering. Weet niet onder welke thread deze het beste past dus plaats ik hem maar hier.
http://www.afleveringgemist.nl/wnl-half-8-live-/113527/
Het programma viel erg tegen. Het leek wel koffietijd . Heel zwak.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Hier is die aflevering. Weet niet onder welke thread deze het beste past dus plaats ik hem maar hier.
http://www.afleveringgemist.nl/wnl-half-8-live-/113527/
Het programma viel erg tegen. Het leek wel koffietijd . Heel zwak.
Ja. Ik kijk eigenlijk nooit naar dit soort programmas. Keek ook nooit naar DWDD. Mocht het zo zijn dat er achteraf blijkt dat er toch iets interessants in was dan is er altijd nog uitzendig gemist.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Kijktip Belgie. Terzake.
Seksisme op straat in Brussel

RITS-studente Sofie Peeters heeft haar eindwerk gemaakt over seksisme op straat in Brussel. In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen, voornamelijk door allochtonen. Wij tonen u nu al een voorsmaakje van haar documentaire "Femme de la rue". Vanavond krijgt u in Terzake de volledige reportage te zien. (Femme de la rue - 26/07/12)

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... /1.1380360
Uitzending gemist.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... /1.1380360
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Vanavond is Geert Wilders te zien bij SBS6 in Hart voor Nederland om 19.00 uur in de verkiezingstaxi en gaat hij op visite bij 2 gezinnen in Heemskerk.

http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... tervragen/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

VANAVOND (4/10) om 20.40 h. KOPPEN op VRT EEN : met een reportage van EX-moslims
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

KIJKEN VANAVOND!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

circe schreef:VANAVOND (4/10) om 20.40 h. KOPPEN op VRT EEN : met een reportage van EX-moslims
Whauwwww! KIJKEN! Ik weet eigenlijk alles al over mohammedanen, Mohammed en Allah. Ik moet het mij alleen nog weten te herinneren. :lol:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Pilgrim »

Dat begint dus zo dadelijk.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Het was een erg kort en erg politiek correct item. Gelukkig heeft de VRT een islam kenner gevonden die uit de krochten van de koran een vers kon persen waarin stond dat iedereen recht heeft op zijn eigen religie. De man heeft waarschijnlijk nog niet gehoord van abrogatie en dat het vers wat hij gevonden heeft een vroeg koran vers is, uit de tijd dat Mo nog maar een handvol volgelingen had. Verder staat er niet dat vers dat die regel ook voor moslims geldt.

Wat een afgang weer voor de VRT. Een gemiste kans.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Geen vrije wil!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Shit! Shaming, ik heb het gemist. Ach, wat missen we eigenlijk nog? Het sop is de kool niet waard. Wat ik zeker niet wil missen is op NL 2 om 22.55 Holland Doc.

De aap als mens of andersom

Logisch toch! Het verschil is minimaal. Geen vrije wil! Hoe vaak moet ik dit nog herhalen?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Pilgrim »

Ik kon het niet meer op mijn tv ontvangen. Alle zenders zijn hier veranderd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie