*** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

Zomergasten: H.VAN TEEUWEN - VPRO - vanaf 21.00 ongeveer

(beetje laat ik weet het).

het stukje met Pat Condell :

http://www.youtube.com/watch?v=3kN4zimzHbU
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Mahalingam »

Wat is het verschil met 10 jaar geleden? Weinig want Hans zei nog steeds hetzelfde.
De VPRO krijgt wel last met die uitzending. Niet vanwege wat gezegd is maar omdat er gerookt werd. 10 jaar geleden nog niet maar nu wel verboden.
Boete dreigt voor VPRO wegens rokende Hans Teeuwen
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) heeft een onderzoek ingesteld naar het programma Zomergasten, waar zondagavond een rokende cabaterier Hans Teeuwen te gast was.
Dat heeft een woordvoerder van de NVWA maandag gezegd.

De set van Zomergasten is een werkplek en dus mag daar niet worden gerookt. De VPRO, die Zomergasten uitzendt, kan een waarschuwing of een boete krijgen.
"Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar een overtreding van het rookverbod weegt zwaar", zegt de woordvoerder. De VPRO was niet direct bereikbaar voor commentaar.
http://www.nu.nl/media/3537773/boete-dr ... euwen.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Ik was ook niet onder de indruk van deze uitzending, en ik heb hem niet uitgekeken. Nou ben ik geen fan van islam-apologist Wilfried de Jong . Die man geeft me de kriebels....

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Ik was ook niet onder de indruk van deze uitzending, en ik heb hem niet uitgekeken. Nou ben ik geen fan van islam-apologist Wilfried de Jong . Die man geeft me de kriebels....

Afbeelding
Dat was het ogenblik waarop ik de link hier postte.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door mercator »

Die politiek correcte kaalkop kwam niet verder dan de gebruikelijke platitudes die we al sinds de jaren '70 horen: je mag ze niet allemaal over één kam scheren, niet alle moslims zijn criminelen, je moet toch eea nuanceren... Hans Teeuwen hield zich duidelijk gedeisd, waar hij over alles een brutale bek denkt te mogen hebben wil hij toch niet eindigen zoals Theo van Gogh.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door mercator »

Gisteren gezien op de Vlaamse staatsteevee, "Zone Stad", een crimi reeks over de heldendaden en de menselijke kantjes van Antwerpse superflikken. Je leert er vanalles bij: o/m. dat de Antwerpse agenten vnl slecht Engels praten en na de "briefing" zich reppen naar de "crime scene".
Maar ook dat je niet racistische en bevooroordeeld aangaande Marokkanen mag zijn. Een Marokkaan-ene Mohammed Ameani- is een inbreker en wordt verdacht van moord. Uiteraard heeft hij het uiteindelijk NIET gedaan, dat is vanzelfsprekend. Maar tijdens het verhoor van die knaap kwam aan het licht waarom: ik ben een professionele inbreker, geen moordenaar. Echte inbrekers gebruiken zo weinig mogelijk geweld! Waarmee de geduldige kijker ineens meekrijgt dat Marokkanen bij uitstek geweldloos zijn. Wie had het dan wél gedaan? De door en door blanke vader van één van de slachtoffers uiteraard!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

mercator schreef:[/i] Waarmee de geduldige kijker ineens meekrijgt dat Marokkanen bij uitstek geweldloos zijn. Wie had het dan wél gedaan? De door en door blanke vader van één van de slachtoffers uiteraard!
Ik vermoed dat ze een dikke subsidie krijgen als ze dit soort ongeloofwaardige afleveringen maken. Vroeger was dat hier ook zo. Maakte je een TV programma met één of meer positieve allochtonen dan kreeg je een schip met geld.

Hetzelfde senario wat jij hier beschrijft zie je ook altijd in Noorse en Zweedse detective verhalen. Het is nooit de arme beschuldigde allochtoon die iets doet, maar altijd een racistische blanke .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ozes »

mercator schreef:Gisteren gezien op de Vlaamse staatsteevee, "Zone Stad", een crimi reeks over de heldendaden en de menselijke kantjes van Antwerpse superflikken. Je leert er vanalles bij: o/m. dat de Antwerpse agenten vnl slecht Engels praten en na de "briefing" zich reppen naar de "crime scene".
Maar ook dat je niet racistische en bevooroordeeld aangaande Marokkanen mag zijn. Een Marokkaan-ene Mohammed Ameani- is een inbreker en wordt verdacht van moord. Uiteraard heeft hij het uiteindelijk NIET gedaan, dat is vanzelfsprekend. Maar tijdens het verhoor van die knaap kwam aan het licht waarom: ik ben een professionele inbreker, geen moordenaar. Echte inbrekers gebruiken zo weinig mogelijk geweld! Waarmee de geduldige kijker ineens meekrijgt dat Marokkanen bij uitstek geweldloos zijn. Wie had het dan wél gedaan? De door en door blanke vader van één van de slachtoffers uiteraard!
Doet me denken aan de serie Wallander, aflevering faceless killers. In deze show bleek voor de verandering de dader wel een immigrant. De politie agent rent achter de man aan en vlakbij het einde van de kaai komt de immigrant in een doodlopend stuk. Hij trekt zijn pistool en schiet op de agent. De agent schiet niet terug, nee, hij loopt op de immigrant af, die nog steeds zijn pistool op de agent richt. De agent zegt een paar wijze woorden, en het blijkt dat hij niet bang hoefde te zijn voor de schietende immigrant. In dezelfde aflevering was een nationalist doodgeschoten door de politie, zonder goede reden, maar de hele afdeling was het erover eens dat dit niet erg was, hij was toch een smerige witte nationalist.

En dit soort propaganda komt dan dagelijks op de TV, niet vreemd dat mensen zo geconditioneerd zijn en per definitie "weten" dat immigranten heilig zijn en elke vorm van cultureel of etnisch zelfbehoud door Europeanen kwaadaardig is.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Schepsel »

mercator schreef:Gisteren gezien op de Vlaamse staatsteevee, "Zone Stad", een crimi reeks over de heldendaden en de menselijke kantjes van Antwerpse superflikken. Je leert er vanalles bij: o/m. dat de Antwerpse agenten vnl slecht Engels praten en na de "briefing" zich reppen naar de "crime scene".
Maar ook dat je niet racistische en bevooroordeeld aangaande Marokkanen mag zijn. Een Marokkaan-ene Mohammed Ameani- is een inbreker en wordt verdacht van moord. Uiteraard heeft hij het uiteindelijk NIET gedaan, dat is vanzelfsprekend. Maar tijdens het verhoor van die knaap kwam aan het licht waarom: ik ben een professionele inbreker, geen moordenaar. Echte inbrekers gebruiken zo weinig mogelijk geweld! Waarmee de geduldige kijker ineens meekrijgt dat Marokkanen bij uitstek geweldloos zijn. Wie had het dan wél gedaan? De door en door blanke vader van één van de slachtoffers uiteraard!
Rare contradictie, sowieso, de kleine criminelen zijn ook vaak nogal gewetenloos alleen zijn ze te dom/lui/hebben teveel pech/in de foute handel of kruimeldieverij om een grote jongen te worden. De gewetensvolle dief van erfstukken? De empathische, onbegrepen goeierd die het veiligheidsgevoel van honderden mensen aantast? Wat moet ik me hierbij voorstellen? :thinking:
Ariel schreef:Ik was ook niet onder de indruk van deze uitzending, en ik heb hem niet uitgekeken. Nou ben ik geen fan van islam-apologist Wilfried de Jong . Die man geeft me de kriebels....

Afbeelding
''Goedendag. Ik nodig u bij deze uit voor een diner, hedenavond om 20 uur. Dan zal ik uw ziel consumeren. Tot dan mevrouw, tot dan....''
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door H.Numan »

Mij ook, maar dat is meer vanwege zijn politieke opvattingen en hoe hij die aan anderen wilt opleggen dan vanwege zijn foto. Je kan iedereen als de duivel afbeelden. Gebeurt een man uit Venlo erg regelmatig. :cool:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

H.Numan schreef:Mij ook, maar dat is meer vanwege zijn politieke opvattingen en hoe hij die aan anderen wilt opleggen dan vanwege zijn foto.
Ja maar.... :redface2: Er zijn geen leuke foto's van die man. Zo ziet hij er uit.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
H.Numan schreef:Mij ook, maar dat is meer vanwege zijn politieke opvattingen en hoe hij die aan anderen wilt opleggen dan vanwege zijn foto.
Ja maar.... :redface2: Er zijn geen leuke foto's van die man. Zo ziet hij er uit.

Afbeelding
Ik heb gezien dat die kerel honderden columns heeft geschreven over zowat het meest stompzinnige dat de mens heeft uitgevonden, nl. voetbalwedstrijden. Die trend om sportmannetjes als intellectuelen op te voeren is al een aantal jaren aan de gang, Jan Mulder, Derrikse...die geven dan hun mening over vanalles en nog wat terwijl ze eigenlijk niks anders kunnen dan achter een balletje aanlopen.
Met popartiestjes heb je dat ook, die worden dan uitgenodigd in allerlei praatprogramma's om hun zielige act op te voeren.
Laatst gewijzigd door mercator op wo jul 31, 2013 11:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Schepsel »

Hij heeft wel een apart gezicht, dat is eigenlijk wel goed. Hij zou een goede goeroe of sekteleider zijn :smile4:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door mercator »

Ozes schreef: En dit soort propaganda komt dan dagelijks op de TV, niet vreemd dat mensen zo geconditioneerd zijn en per definitie "weten" dat immigranten heilig zijn en elke vorm van cultureel of etnisch zelfbehoud door Europeanen kwaadaardig is.
Die propaganda zit niet alleen in de zgz. "informatie"programma's, maar ook in de domste soaps, teeveespelletjes en stripverhaaltjes. De verering van de Heilige Zwarte( uitgebreid tot alle allochtonen) wordt er overal ingeramd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Vanavond op BBC1 om 23.35 komt het programma "Tommy met Mo".

Wie alvast wil kijken hoe het programma zal verlopen kan dat hier doen.
This is a preview of what to expect when the programme 'When Tommy met Mo' on Monday 28th Oct on BBC1 at 10.35pm.
http://www.liveleak.com/view?i=bf7_1382 ... OFpgoKT.99
Ik neem het programma op en kijk er later naar. Veel verwacht ik er niet van. Ik hoop dat Tommy weet wat hij op dit moment doet.

Over dit programma.
Some stunning and nuanced bullshit on British TV

There is so much wrong with this bit of television it requires an essay at least. For the moment a couple of quick points.

If Nazis moved to England and had kids and built Nazi community centers which collected money for the Luftwaffe with the intention of taking over England and replacing democracy with Nazi fascism, is it British just because they are playing the long game? A muslim is no more British or Canadian (if they are religious) than a Cuckoo is a sparrow just because it was laid in that nest. Nor Is a person English by a piece of paper that is handed them because the Government is anxious to obliterate traditional English people, culture and history by swamping it with third worlders.

It is a package deal to be English just as it is to be muslim. It means culture/law, customs, governance and shared history and more.

People had better not be lulled into this series of rhetorical tricks if they hold out any hope of preserving their own culture and autonomy and I say that even if islam was not a malevolent force upon the world. Even if it was just alien and in ascendency Europeans would do well to stop it merely because it is a threat to the continuance of local cultures and traditions. But Islam is consistent in that it ensures that wherever it has the numbers, local customs which contradict islamic law are crushed and where they do not, muslims actually invent new ones in order to be different and then use them to crush local customs in the name of islam for the sake of doing so. Notice that in Egypt the prohibition on pork and so on is not nearly as strident as it is in parts of the UK as one example. Nor is the fight against the use of images of dogs like we saw with the Scottish police. I really hope Tommy Robinson didn’t fall for any of that crap. I guess we shall know soon.

http://vladtepesblog.com/2013/10/26/som ... ritish-tv/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

In het Nederlands. http://ejbron.wordpress.com/2013/10/27/ ... more-48863
Met dit stukje televisie is zoveel mis, dat er ten minste een essay voor nodig is om het te beschrijven. Voorlopig een paar korte opmerkingen.

Als de nazi’s naar Engeland waren overgestoken, daar kinderen hadden gekregen en wijkcentra voor nazi’s, die geld inzamelden voor de Luftwaffe, hadden gebouwd, met de bedoeling Engeland over te nemen en de democratie te vervangen door het nazi-fascisme, kan men dan beweren dat die maatschappij Brits is, alleen maar omdat voor dit [veroverings]spel een lange tijd is uitgetrokken? Een gelovige moslim is net zo min Brits of Canadees als dat een koekoek een mus is, alleen maar omdat die in dat nest werd gelegd. Noch is een persoon Engels door een stuk papier dat hem is overhandigd omdat de regering graag de traditionele Engelse mensen, de cultuur en de geschiedenis wil vernietigen, doordat die overspoeld wordt met mensen uit de Derde Wereld.

Het is een totaalpakket dat je Engels maakt, net zoals het een totaalpakket is om moslim te zijn. Het houdt cultuur/recht, gewoontes, bestuur en gedeelde geschiedenis en nog meer in.

Het zou beter zijn als de mensen niet in slaap werden gesust door deze [tv]reeks vol retorische trucs, maar dat zij blijven vasthouden aan de enige hoop die ertoe doet; het behoud van hun eigen cultuur en hun autonomie en dat zeg ik zelfs als de islam niet een kwaadaardige kracht op de wereld zou zijn. Zelfs als die alleen maar vreemd aan ons overkwam en van vreemde oorsprong was zouden mensen van Europese komaf er goed aan doen de islam tot staan te brengen enkel en alleen omdat die een bedreiging vormt voor het voortbestaan van de plaatselijke culturen en tradities. Maar de Islam is in die zin consequent dat die ervoor zorgt dat als hij voldoende in aantal vertegenwoordig is, lokale gewoontes, die strijdig zijn met de islamitische wet, worden vermorzeld en als hen dat niet lukt, zullen Moslims in feite nieuwe gewoontes uitvinden, alleen maar om anders te zijn en deze vervolgens gebruiken om lokale gewoontes in naam van de islam de kop in te drukken, omdat ze dat willen. Merk op dat het verbod op varkensvlees, enzovoort in Egypte lang niet zo streng is als in delen van het VK, om maar een voorbeeld te noemen. Evenmin is dat het geval met de strijd tegen het afbeelden van honden, zoals we dat bij de Schotse politie zagen. Ik hoop echt dat Tommy Robinson niet in die onzin is getuind. Ik veronderstel dat we daar binnenkort achter zullen komen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Doorgaan met strijden tegen de beschavingsondergang

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het is van gewicht dat er constant rumoer heerst waar islam zich manifesteert. Het ageren tegen de islam dient prioriteit nummer een in onze kennisbeschaving te zijn. Het getuigt van een onbeschrijflijke wanorde en voorkeur voor cultuur chaos wanneer de islam constant op zijn achterbakse wenken wordt bediend. Islam vraagt - nee ordonneert - en wij salueren naar de islam toe.

Mijn conclusie? Wacht, ik stel de vraag anders. Nooit gehoord van

point of no return?

Dat is exact wat er nu aan de hand is in onze beschavingswereld. Het is te laat. Er is geen terug meer. Het jarenlang de mohammedanen naar de zin maken heeft uitsluitend averechts gewerkt. Ik weet dat, FFI-insiders weten dat en eigenlijk een heleboel mensen van belang. Maar iedereen zit met de handen in het haar. Wie is de eerste die opstaat en zegt: "We gaan het roer radicaal omgooien en de mohammedanen eruit?" Die persoon moet nog geboren worden. Misschien is hier een taak weggelegd bij de wederkomst van Jezus als de zoon van de almachtige God die over alle natuurlijke krachten heerst. Dus . . . Jezus kom gauw en neem Petrus met zijn zwaard mee. :thinking: [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Doorgaan met strijden tegen de beschavingsondergang

Bericht door Eliabe »

'Hans van de Mortel' schreef: Wie is de eerste die opstaat en zegt: "We gaan het roer radicaal omgooien en de mohammedanen eruit?"
Niet iets voor jou Hans? Jij zit niet gauw met de handen in het haar.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Vernederd in nieuwe BNN-show

BNN heeft voor een nieuw tv-experiment nietsvermoedende jongeren drie uur lang in een dichte ruimte opgesloten.

Het leek wel een gaskamer!"

In Het Grote Racisme Experiment komen dertig kandidaten terecht in een psychologisch experiment waarin de blauwogigen als dommer en minderwaardig worden behandeld.


Dus jij bent niet racistisch? Vergeet het. Er schuilt een racist in ons allemaal. Dat wordt pijnlijk duidelijk in 'Het Grote Racisme Experiment', gepresenteerd door Sophie Hilbrand.

Dertig nietsvermoedende jongeren komen terecht in een sociaal experiment waarin de blauwogigen als dommer en minderwaardig worden behandeld. Maken de bruinogigen bezwaar tegen hun superioriteit of bevalt deze machtige positie ze wel? En komen de blauwogigen in opstand of zien ze lijdzaam toe?

Sophie: ''Het Grote Racisme Experiment' maakt het sluimerende proces van racisme inzichtelijk en invoelbaar. Hoe is het om puur op uiterlijk veroordeeld te worden? Het is goed je daar bewust van te zijn. De hele Zwarte Pieten-discussie maakt duidelijk dat racisme in onze samenleving aan de orde van de dag is; zodra een donkere Nederlander kritiek uit op een oer-Hollands feest dan is hij in de ogen van een groep Nederlanders meteen 'die buitenlander' die 'terug moet naar zijn eigen land', in plaats van een Nederlander die ergens kritiek op heeft. Op zo’n moment wordt het wij-zij-gevoel weer ontzettend blootgelegd.'

Het sociale experiment 'blue eye-brown eye' is in 1968 in Amerika bedacht door Jane Elliott en heeft veel stof doen opwaaien. Het is een oefening die mensen laat voelen hoe het is om vernederd te worden, om altijd te moeten vechten voor je rechten. Het experiment bij BNN is uitgevoerd door Seyda Buurman-Kutsal, zelf jarenlang getraind door Elliot. De dertig deelnemers worden op basis van oogkleur in twee groepen ingedeeld. De bruinogigen bepalen de regels waar de blauwogigen zich aan dienen te houden. Achter de schermen analyseren psychologen Steven Pont en Irene Verwey het gedrag van de deelnemers en ziet Sophie de emoties die het experiment in de groep losmaakt; herkenbaarheid bij de mensen met een getinte huidskleur en een harde confrontatie voor de blanken binnen de groep.

'Het Grote Racisme Experiment', donderdag 7 november om 21.00 uur bij BNN op 3.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

22.55 uur NL2

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bittere pil voor de samenleving. Mohammed Ali in beeld.

Geweldige goser. Verdomd jammer dat hij moslim werd. Maar daar ben ik niet boos om. Ik begrijp hem als geen ander. Jammer dat hij nooit begrepen heeft dat Arabieren (moslims dus) neerkijken op negers. En dat verweet Ali de Amerikanen die anders tegen negers aankeken en hen 'nigger' noemden.

Ach, een glas goede wijn en een lekker stuk kaas. Daar moeten wij ons op concentreren. Niet op het verbeteren van de wereld. Lukt niet. Die is in handen van foute mensen. En die foute mensen zijn op dit ogenblik erg afwijkend links gedesoriënteerd en vooral bevoorrecht gefortuneerd.

Vanavond op Nederland 2 om 22.55 uur: The Trials of Muhammad Ali.

Zeer zeker ter lering. Tot vermaak? Daar wil ik vanaf. Eerst maar kijken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

zeker goede documentaire Hans. Ik heb er een stuk van gezien: net zijn strijd om als Mohammed Ali door het leven te gaan.

Raar genoeg mogen wij Belgen onze naam niet zomaar veranderen; Dat kost stukken van mensen. In sommige gevallen kan men zijn achternaam veranderen (moet voor de rechter komen), maar de voornaam is een pak moeilijker. Zo las ik ooit dagelijks het Staatsblad en vond ik toevallig ene mijnheer die van een tamelijk adellijke achternaam (ken ik niet meer juist) overstapte naar JANSSENS. Ik vermoed dat het uit colère met een niet-ontvangen erfenis was. Hij ging dan verder door het leven als
Gaëtan, Guillaume, Corneille, Jean-François JANSSENS.

Om maar te zeggen: als je je niet tot moslim bekeert, màg je je naam niet veranderen. ook niet als je vindt dat Cassius Clay een naam voor black people is!

Mijn sympathie voor CC verdween toen al als sneeuw voor de zon.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door stropke »

"Hoe kun je dat stellen "er is geen bal op TV"? :thinking: Kijk eens naar studio sport de UEFA cup enz...
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wat nou geen BAL?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

stropke schreef:"Hoe kun je dat stellen "er is geen bal op TV"? :thinking: Kijk eens naar studio sport de UEFA cup enz...
Heel scherp van jou Stropke! In vroeger dagen was zoiets ondenkbaar. Maar nu is er de ganse week wel ergens bemoeienis met voetbal.

Het gaat om de fascinatie voor de sterkste die wint. Dat vinden we ook terug in de wetenschappelijke diep denkers associatie en mede aanhangers van de evolutietheorie. Terwijl het de facto nergens om gaat. NERGENS en NIETS! Want de zogenaamde (tijdelijke) sterkste is altijd de LUL!

Het gaat met recht nergens om!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door H.Numan »

stropke schreef:"Hoe kun je dat stellen "er is geen bal op TV"? :thinking: Kijk eens naar studio sport de UEFA cup enz...
En als je geen enkele Afbeelding om sport geeft? Dat is toch zeker 45% van het publique... Ik denk zelfs flink meer.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door sjun »

Ik heb de TV ja-ren geleden de deur uit gedaan. Dat was toen er nog kijk- en luistergelden moesten worden betaald en ik geen zin had om voor sporadisch kijken te betalen maar wel zin om centen over te houden op uitgespaarde energiekosten en extra leefruimte van zo'n kubieke meter. Tegenwoordig betaal ik via de belastingen verplicht mee aan de PO maar de kwaliteit van de programma's op TV is vooral minder geworden merk ik als ik nog wel eens ergens beleefd blijf zitten terwijl daar die tegenwoordig minder ruimte en ecovoetprint innemende treurbuis aan gaat. En dan heb ik het nog niet over de publiek debiliserende reclames en ronduit verpolitiekte actualiteitenprogramma's en nieuwsuitzendingen waarin vooral framing en staatspropaganda bedreven wordt. Dat soort ethervervuiling met meekomende ergernis over de uitgevente stompzinnigheid hoef ik thuis niet.

Al jaren gebruik ik daarom alternatieven via PC/MAC en internet. Op Vimeo, Liveleak en Youtube zijn bijvoorbeeld hele aardige documentaires en films te vinden. Een van de andere alternatieven vraagt niet zoveel zoekwerk. Een linkje voorkomt dat FFI mogelijk gezeik krijgt.
:greeting2:
Laatst gewijzigd door sjun op za jun 27, 2015 9:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie