*** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door PollyCorrect »

Was goéd he.
Jammer dat ik er pas in het midden indonderde.
Maar het schitterende uiteinde heb ik wel kunnen meepikken!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

Meer info: http://multiblog.vrt.be/canvasprogramma ... more-1732/" onclick="window.open(this.href);return false;




te onthouden voor volgende week dinsdag 22.15h:

David Attenborough over Darwin: Darwin and the tree of life.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door naar boven »

Claudiafans opgelet! :D

Vanavond bij Pauw & Witteman:

Onder meer:

- Claudia de Breij schreef een boek over zwanger zijn.

- Hans Teeuwen en Gregorius Nekschot over vrijheid van meningsuiting.
RTFM
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Links666 »

nu dus
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

ik heb er van genoten en Hans Teeuwen deed t helemaaaaal ergg goed! Wist zo 'en passant' de nodige zaken te zeggen die beslist GEHOORD moesten worden! Chapeau! ( ik heb eigenlijk een blOEdhekel aan die pauwwitteman, ik vind ze vaak zo multicultibevooroordeeld grrrrrrr en ook een soort van arrogantie die mij irriteert.. maar goed.. dat heb ik ook als ik tuthalsema zie.. hoe dan ook, ik ben blij dat ik gekeken heb, dit zal beslist weer enige invloed hebben.. de politiek correctheid kan weer wat aangepast worden :razz: :evil:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Mahalingam »

De krenten uit de Paul en Witteman pap zijn hier aaneen geplakt:
http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-d ... 03dd75d97d
Uitzending geheel bij
http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 818e302b25
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

NU! 20.13 u op CANVAS2

Filip Dewinter.. gaat Geert Wilders achterna en vertelt welke bedreiging de koran is voor het Westen en voor iedere niet-moslim
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

Scarlatti schreef:NU! 20.13 u op CANVAS2

Filip Dewinter.. gaat Geert Wilders achterna en vertelt welke bedreiging de koran is voor het Westen en voor iedere niet-moslim
Ze zijn er weer lekker "diepgaand" op ingegaan hé... beelden van de SIOE betoging zonder duiding, wat beelden van oude verkiezingscampagnes en dan wat irriterende naast-de-kwestie vragen... Moge beide journalisten ooit in alle onderdanigheid hun yizyah taks moeten betalen! :turban:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Nou Circe dàt is OOK MIJN wens voor die 2 nitwits! :twisted: Wat bezielt dat domme tweetal eigenlijk en wie is die trut die zo irritant en onbeschoft is en dan die nerd ernaast die niet achter wil blijven en dus ook een irritante duit in het zakje wilt doen! Nou dat is een mannetje dus we weten wat hèm 'straks' te wachten staat als 'zijn multi-culti doelgroepje' starks hier de brandbommen gaat rondstrooien zoals in Zweden al het geval is.. ik zou heel graag een klacht willen indienen tegen de MANIER van interviewen, de onbeschofte manier v onderbreken, de pogingen om de geïnterviewde niet uit te laten praten, het stompzinnige verdraaien van feiten! Probeert 'zij' soms Phara na te doen? Wat een ongelooflijke sneb is dat zeg! ze vindt zichzelf kennelijk eerrrrrgggg interessant, nou het enige wat ze heeft is dat ze mooi is maar intelligentie ho maar dus, tsja.. ms wel een plaatsje bij de EU samen met de Roemeense kandidate? Ook die opmerkingen over het boek v F DeWinter... hoe stompzinnig kun je zijn? Of denkt die trut dat hij dat boek ff 'eergisteren' geschreven heeft?? Ik gun deze dame en die heer alle 'fantastische meerwaardes' :evil: die de ieeslaam te bieden heeft aan niet-moslims :evil:

Dit soort lui moeten er UIT, ik vond dat Filip Dewinter goed voorbereid was en zich niet de kaas vh brood liet eten, maar het is wel duidelijk waarom ie zo vlug praat!! Hij zal wel moeten, anders komt ie niet aan bod en nu bracht ie toch zijn punten naar voren! Leve Vlaams Belang die net als de PVV voor zijn autochtone bevolking opkomt! Hoe kan dat cordon sanitaire opgeheven worden en is dat überhaupt wel rechtsgeldig? ies dat niet dieeskriemienaatsie? :twisted:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Vrijdenker »

Niet op TV, maar wel in de bioscopen: Taken. Een recensie staat op Politically Incorrect:

‘96 Stunden’ - ein politisch inkorrekter Kinothriller
http://www.pi-news.net/2009/02/96-stund ... othriller/" onclick="window.open(this.href);return false;

Aangezien Famke Janssen een rol in de Taken heeft, zou die film toch ook in de Nederlandse bioscopen moeten draaien?

Zelf ben ik niet (meer) zo een fan van actiefilms, maar deze film zou ik zeker wel kijken.

Extra link: http://www.takenmovie.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door PollyCorrect »

naar boven schreef:- Hans Teeuwen en Gregorius Nekschot over vrijheid van meningsuiting.
:shock: die heb ik gemist!

beetje druk bezig hier...

Hoe was ie??
En ik weet zeker dat ze bij P&W niét zo laag deden als Phara met Marie Rose Morel deed, die keek haar met de nek aan, en had haar beste zuurpruimenmuiltje op dat het niet mooi meer was van de onafhankelijkheid!

http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-d ... &tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;[tt_news]=4850&tx_ttnews[backPid]=111&cHash=a58b3df781
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Mahalingam »

Hedenavond: Canvas (België) 23:20-0:40 :
Four Wives - one man
Documentaire van de Zweeds-Iraanse in Shiraz geboren Nahid Persson. In een Iraans gehucht is een man getrouwd met vier vrouwen. Hij wil er wel een vijfde bij, een maagd, die niet terugpraat.
Nahid heeft in Iran in de gevangenis gezeten wegens het maken van de film "Prositution behind the veil (2004)".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

natuurlijk wat laat.

het is reeds zondagmiddag en het programma van de NMO praktisch voorbij, maar de uitzending van zondag 8 maart is best te herbekijken indien mogelijk op uitzending gemist.

Ineens zijn de ahadiths toch niet zo helemaal goed interpretabel... enfin, wij kennen het wel: hoe praat ik kromme dingen toch maar weer recht, middels gebruikmaking van lange zinnen en onverstaanbare woorden.

http://www.nmo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Mahalingam »

Hedenavond BBC1 0:35
Celebrity lives sharia style.

What would happen if you took high profile celebrity marriages, divorces and legal wrangles and settled them under Sharia law? The answers are rather surprising. Madonna might not have ended up paying Guy Ritchie anything. Sir Paul McCartney and Heather Mills might have done better to consider an Islamic-style marriage contract, where the norm is to agree a settlement figure before marriage.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door PollyCorrect »

dit was gisteravond:

Meiden van Halal ontmoeten Filip De Winter

http://phara.canvas.be/vandaag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij Phara :roll:

Grappig om de commentaren ook te lezen. Zo is er bv Kris Merckx, kopstuk van de extreem linkse marxistisch leninistische brigade pvda, die de uitzending bejubelt. Hahaahahahaha!
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

ik heb het gezien... me ròt geërgerd aan paarse kopvod, in mindere mate aan voetbalkleurenvod.. en jàmmer dat Dewinter niet DE exacte betekenis vh kopvod aangaf.. voor de rest moeten die meiden uitgelegd worden dat een GESPREK GEEN MONOLOOG is en dat ook ANDEREN het woord moeten en mogen hebben zonder dat paarskopvod steeds onbeschoft inbrak! Ben blij dat het publiek zooo duidelijk klapte voor Dewinter.. maar zal m toch maar even de definitie sturen vh 'symbool kopvod' het is veeeeel erger dan dat hij al denkt..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

een omstreden imam op tv nu!

Bericht door Scarlatti »

Nu op ned 2 ncrv 23 Maart 20.46 u
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: een omstreden imam op tv nu!

Bericht door Pilgrim »

Ik heb het al gezien. Typisch weer Netwerk. :mrgreen: Geen kwaad woord over deze man, maar wel over Wilders die niets van de Koran zou begrijpen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: een omstreden imam op tv nu!

Bericht door Ariel »

Ik heb het gemist, maar ik kijk straks wel op internet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

nou idd Pilgrim! ooo wat deed ie toch alsof het niet aan hèm zou liggen maar ja, Wielders had weinig verstand vd koran blablabla de engerd!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door naar boven »

De omstreden imam wilde ook met Wilders in debat. Maar Wilders deed dat niet volgens de omstreden imam.

Hoe zat dat ook al weer?

Te weinig moslims voor eerste debat met Wilders
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Voor de liefhebbers van Sjeik Khalid Yasin. Het begint op ongeveer de zestiende minuut.
http://player.omroep.nl/?aflid=9159997" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Manon »

kunnen die journalisten hun werk niet eens doen voor één keer? Die yassin is VEROORDEELD hoor.

-------------

Als hij dus zo dicht bij Verdonk had gestaan, had hij haar wel een hand gegeven "omdat hijzelf daar wel zou overgeraken en Verdonk anders geschokt zou hebben geweest..."

en Verdonk dacht: "als Yassin zo dichtbij had gestaan, had ik die neger natuurlijk wel een hand gegeven (omdat ik daar wel overgeraak, maar anders heb je weer dat gemekker over het racisme).....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Tip: Het 'flitshuwelijk' op z'n Iraans.
Vanavond Di 23:25 Nederland 2.
Documentaire. Het 'flitshuwelijk' op z'n Iraans

Seks is één van de grootste taboes in Iran en daar hebben vooral de jongeren veel last van. Seks voor het huwelijk is verboden in de conservatieve islamitische republiek. Door de hoge werkeloosheid moeten steeds meer jonge Iraniërs noodgedwongen hun huwelijk uitstellen en daarmee stijgt de seksuele frustratie. De Iraanse autoriteiten hebben daarom een eeuwenoud Sjiitisch gebruik in ere hersteld: het zogenaamde tijdelijke huwelijk, de Sighe. Portretten van een aantal jonge Iraniërs, die van dit 'flitshuwelijk Iraanse stijl' gebruik hebben gemaakt. De documentaire biedt een uniek, soms tragisch, maar soms ook hilarisch kijkje in de keuken van de anders zo gesloten Iraanse samenleving. De helft van de zeventig miljoen inwoners van Iran is onder de dertig en voor hen is er weinig vertier. Om seksueel iets meer bewegingsvrijheid te krijgen, vluchten steeds meer jonge Iraanse stellen in het tijdelijke huwelijk, dat één uur tot 99 jaar kan duren. De huwelijksvoltrekking is eenvoudig: het stel bepaalt zelf voor hoelang het wil trouwen en hoeveel geld ermee gemoeid is en laat dit huwelijkscontract door een mullah legaliseren. Hierna kan het 'echtpaar' gaan en staan waar het wil, zonder door de religieuze politie lastiggevallen te worden. Het tijdelijke huwelijk is bepaald niet onomstreden. Sommigen vinden het een verkapte vorm van prostitutie en zijn er fel op tegen, anderen zien het juist als een verantwoorde, islamitische manier om jongeren een beetje meer ruimte te geven. Eén ding is zeker: als het mis gaat, trekken de vrouwen aan het kortste eind. De man kan zomaar beslissen dat het huwelijk voorbij is, door simpelweg het contract te verscheuren. De vrouw kan er niet voortijdig onderuit. Als haar man dat wel wil heeft zij geen rechten en moet ze het verder maar uitzoeken. Ze eindigt niet zelden op straat, soms met kind. Er worden zowel mannen als vrouwen gefilmd die een Sighe hebben gedaan. In het religieuze centrum Qom bespreken ze het fenomeen met enkele geestelijken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie