Chaimae schreef:SDX,
Jaa, maar ik ben nimmer aangemoedigd een doek op mijn kop te zetten. En bovendien, geen haar op mijn hoofd die dat er ooit aan zal denken me er aan te wagen.
Goed, houwe zo!
Want, waar dient zo een doekje in facto nou voor?
Jeuk, roos, haaruitval, eczeem, luizen, vlooien, irritatie (bij jezelf en anderen) etc etc...
Er is geen moslim, in de discussies die ik met hen bekleed heb ben aangegaan, die daar tot dusver een antwoord op heeft kunnen geven. Afgelopen zomer heb ik doorgebracht in een moskee in Marokko, met de opzet om zo even te peilen hoe men in Marokko over de islam, maar vooral over de islamitische bedekking denkt. De conclusies en repercussies op mijn weerwoorden bespaar ik je voor het gemak. Blij word je niet als ik de beerput opentrek.
Blij was ik al niet, want in ONS Europa mogen we dagelijks meesnuiven van de walm die uit de 'beerput' (islam) opstijgt!
Ik was trouwens in januari in Casablanca...tenhemelschreiende toestanden daar, en ik die dacht dat Casablanca een moderne metropool was.
Twee nichten van mijn zijn gekleed in zwarte burqa's, en daar wil ik het dit jaar met hen over hebben.
Gewoon buitenzetten als het huisvuil opgehaald wordt.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]