mercator schreef:In het jaar 1500 al wisten onze Europese voorouders dat moslims niet deugen, maar wij hebben ze laatste decennia massaal naar hier gehaald. We hebben zelf de moderne versie van de middeleeuwse Zwarte Dood naar hier gelokt.
Ach, ook dit forum is gewoon theater. En daarop heeft een ieder het recht te overdrijven en te zeggen wat hij wil. Maar laat mij één ding duidelijk maken. Wie
brand! roept in een overvolle bioscoopzaal is verantwoordelijk voor de gevolgen hiervan.
Iedereen die zich – ook al is het zonder na te denken – zich moslim noemt in ONZE kennisbeschaving, is verantwoordelijk voor zijn eventuele reactie op wat Mercator hier geschreven heeft. Iedere moslim heeft namelijk de consequentie te aanvaarden van zijn onbezonnen daad om zich moslim te noemen. Want moslim zijn betekent de islam aanhangen. Iemand die mij hierin kan tegenspreken? Want dan stop ik acuut met FFI en zal Mercator, met tegenzin overigens, aan de hoogste boom in België ophangen wegens belediging van een moslim en de islam.
Het is echter precies andersom. Iedere moslim beledigt ONS! Vol afschuw ervaar ik iedere keer weer hoe moslims een loopje met ons nemen. Hoe zij ons beschouwen als respectloze idioten die angst hebben voor de islam. Hoe dat zo? Welnu, die hele grote poppenkast die islam heet, het theater van de leugen en heidense folklore, gaat er prat op de enige ware God te erkennen die heerst over alle wezens. Gelukkig zijn wij de mensen en is alleen de term wezens op moslims van toepassing. Kortom. Alle moslimwezens belazeren de kluit. En dat domme minderwaardige linkse zooitje politici en volgelingen hiervan gaat met hen in zee door een alcoholvrije fles met prik tegen de steven van de te water gelaten immigratiegolfboot te werpen en in koor luidkeels te roepen: “Behouden vaart!” Maar zoiets doe je niet bij een schip dat te water wordt gelaten zonder roer.
De term in het Arabisch voor islam is
mushrikun.En wie zich echt serieus met islam bezig houdt, weet heus wel dat met die Arabische term
mushrikun, polytheïsten bedoeld worden.
En wat was nou de hoofdboodschap van die perverse historische sadist Mohammed en de Koran die door alle moslimwezens aanbeden wordt?
Juist ja, er is maar EEN God, naast Wie er geen anderen zijn.Hiermede is ook direct verklaard waarom het onmogelijk is om met moslimwezens hierover te praten. Mercator heeft in deze gelijk. Niemand is verplicht om zich moslim te noemen. Sorry, maar wie dat wel doet liegt, bedriegt en deugt dus niet. Ondanks dat ik heel aardige moslims ken. Daar kan ik niets aan doen. Wie zich als godsdienstwaanzinnige dwaas in ONZE kennisbeschaving wil profileren moet daar dan maar de wrange vruchten van plukken. De schizofrenie onder moslimwezens laat echter ook toe dat er best wel aardige moslims bestaan.
Ik benader moslimwezens op gepaste afstand. Precies met die houding zoals ik zou doen ten aanzien van Dr Jekyll and Mr Hyde.