Schandalen met hulpverleners

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

BFA schreef:
mercator schreef:Niemand in Europa wilde de EU en de Euro en alle Europese democratieën hebben zich dat dictatoriaal laten opleggen.
Je had de mogelijkheid om te protesteren, waarom heb je dat toen niet gedaan.
Ik stemde toen ook al Vlaams Belang, meer kon ik niet doen.
Nu ga ik s echt pathetisch doen: als jij de post dictator van Europa wordt aangeboden, zou je die aanvaarden?
Anders ik wel !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Pilgrim »

Zeg's Mercator, hoe wil je in heel Europa een dictatuur invoeren? Ik heb al gewezen op de onuitvoerbaarheid van je gekke plan maar jij schijnt er anders over te denken. Dus vertel mij: hoe wil je dit uitvoeren? [c045.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door xplosive »

BFA schreef:Dit is een proces waarvan je kan zeggen dat het, het laatste decennia met raketsnelheid is gegaan. De halve eeuw ervoor is nog geen 10% van die weg gegaan.
Kom mij niet zeggen dat het traag is. Dat is een stelling die op onwetendheid stoelt.
De ontwikkelingen gaan de laatste tijd snel. Het batterijenverhaal was mij reeds bekend. Zie ook hier. Interessante materie.

Wat blijft staan is mijn vermoeden dat (de toepassing van) bepaalde technieken eerder tot stand hadden kunnen komen. Ik zal zien of ik mijn vermoeden hard kan maken.
BFA schreef:De efficiëntste manier is via een vrije markt.
Maar niet via een ontaarde, ongebreidelde en ongecontroleerde vrije markt.
BFA schreef:Ga je mee een tank leegmaken op Duitse Autostrades? Benzine verbranden voor het plezier. Een stuk speelgoed om te rijden waar geen snelheidsbeperkingen zijn is waar mijn auto voor is.
Ik ken een rock dit in muziek brengt (vrij vertaald uit het Japans)

Duw het gaspedaal helemaal plank
Vervuil het uitzicht dat je voor je ogen ziet
Laat de wereld veranderen
Maakt het makkelijker dat jij verandert ook

Vind je dit geen gegronde reden? Of je ermee kan instemmen is iets anders.
Gaan we een rit maken. Mijn auto haalt 230 à 240 km/h. De verantwoording vraagt die top. (Ik werk eraan om dit hoger te brengen)
Mijn keuze is het niet, maar als jij daar nou lol in hebt ..........
BFA schreef:Niet de vraag maar het doordrukken ervan. Uiteindelijk zijn die consequenties onbewezen hypothesen die geen rekening houden met toekomstige oplossingen voor een hedendaags probleem.
Zolang er niets bewezen is hoeft er niets doorgedrukt te worden. En zelfs àls het bewezen is hoeft er niets doorgedrukt te worden. Het moet doorslaand genoeg zijn om de meeste mensen te kunnen overtuigen. Daarna kun je je beleid erop baseren.
BFA schreef:Neen, de dictatuur houdt zich in stand met de voorstelling van een Utopia dat steeds buiten handbereik blijft. Om de dagelijkse miserie vol te laten houden.
Zo'n situatie is inderdaad denkbaar.
BFA schreef:Dit heeft mij tot de conclusie laten komen dat praten over Utopia een tactiek misleiding is.
Dat kàn het zijn, maar dat hoeft het mijns inziens noodzakelijkerwijs niet te zijn.
BFA schreef:Nooit kan het zonder opoffering tot stand komen.
Dat lijkt mij een onbewezen dogma.
BFA schreef:Percepties over wat belangrijk is zijn niet gelijk.
er is nog nooit in de geschiedenis een maatschappij die de voltooiing van zoveel verschillende percepties voor zoveel verschillende mensen mogelijk heeft gemaakt dan onze maatschappij.
Daar hebben we het maatschappelijk debat dan ook voor.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Zeg's Mercator, hoe wil je in heel Europa een dictatuur invoeren?
Europa heeft toch al een dictatuur? We noemen dat de EU en dat reist over en weer van Straatsburg naar Brussel. Als er al een dicatuur is, kan die ook vervangen worden door een andere.

Ik denk dat het niet meer mogelijk is hoor en dat we gewoon moeten toekijken hoe alles naar de verdommenis gaat, heb ik in een vorige post al aangegeven.

Maar-louter theoretisch- zie ik het enkel nog in een terugkeer naar het 19de eeuwse nationalisme waarbij elke natiestaat voor zijn deur veegde. Afbreken tot op de grond van alle Europese instellingen. Als pakweg dan Nederland zou zeggen Grenzen Dicht! dan IS dat ook zo, andere landen die dan zeggen Grenzen Open! moeten dat maar weten dan.
Het grote verschil met de 19de eeuw was dat Europa politiek niet één was, maar cultureel wel. Als je in pakweg 1880 aan een Duitser, Fransman of Engelsman zou gevraagd hebben wat vindt je ervan om miljoenen moslims naar hier te laten komen ? hadden die alle drie ferm geantwoord NEE, NOOIT ! . Nu is dat wel even anders en dat heeft toegelaten dat de kanker zich helemaal ingenesteld heeft. Ik zie écht niet in hoe er snel genoeg een totale ommekeer in de geesten van de Europeanen kan komen om terug een gezonde reflex van zelfbehoud te krijgen en die via de stembus ook aan het bestuur te krijgen.
Laatst gewijzigd door mercator op wo jul 27, 2011 2:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:
Pilgrim schreef:Zeg's Mercator, hoe wil je in heel Europa een dictatuur invoeren?
Europa heeft toch al een dictatuur? We noemen dat de EU en dat reist over en weer van Straatsburg naar Brussel. Als er al een dicatuur is, kan die ook vervangen worden door een andere.
Je leeft echt naast de realiteit he. :laugh1:
Goed, hoe wil je de EU overnemen? Voor mij erg interessant omdat ik ook met het plan loop de EU 'om te turnen' i.p.v. op te heffen, maar dat kan volgens mij alleen d.m.v. de stembus. :)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Je leeft echt naast de realiteit he. :laugh1:
Goed, hoe wil je de EU overnemen? Voor mij erg interessant omdat ik ook met het plan loop de EU 'om te turnen' i.p.v. op te heffen, maar dat kan volgens mij alleen d.m.v. de stembus. :)
Wacht even, k heb mijn post aangepast.
K hoop dat k nu wat gedetailleerder heb kunnen antwoorden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door xplosive »

mercator schreef:Europa heeft toch al een dictatuur? We noemen dat de EU en dat reist over en weer van Straatsburg naar Brussel.
Hoe wil jij hard maken dat de EU een dictatuur is als de Europarlementariërs democratisch gekozen worden?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:Goed, hoe wil je de EU overnemen? Voor mij erg interessant omdat ik ook met het plan loop de EU 'om te turnen' i.p.v. op te heffen, maar dat kan volgens mij alleen d.m.v. de stembus. :)
Volgens mij hebben we al gezien dat "de stembus" wordt genegeerd.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Monique »

xplosive schreef:
mercator schreef:Europa heeft toch al een dictatuur? We noemen dat de EU en dat reist over en weer van Straatsburg naar Brussel.
Hoe wil jij hard maken dat de EU een dictatuur is als de Europarlementariërs democratisch gekozen worden?
De "bazen" van de EU worden niet gekozen.

Kijk maar eens wat Nigel Farage vindt van de EU op youtube.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17479
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Oxfam is verontwaardigd. Nou en?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
mercator schreef:
xplosive schreef: Voor mij is een dictatuur geen Utopia.
Voor mij ook niet, maar het is de enige methode om een totaal verrotte situatie nog te redden.
Ik heb je al eerder gezegd dat je plan om met een soort staatsgrepen overal in Europa een dictatuur te bewerksteliigen volstrekt absurd, onrealistisch en onuitvoerbaar is. Je hebt er toen niet op gereageerd.
Maar Pilgrim toch! Wat beweer je nu toch? Het ligt zeker niet voor de hand om in Europa middels een staatsgreep een dictatuur te vestigen. Je vergeet echter één ding: Mercator heeft geschiedenis gestudeerd, maar jij toch niet?

Portugal kende nog niet zo heel lang geleden een prachtige dictatuur met een prima dictator. Dankzij die dictator van christelijke huize - moet jou dus aanspreken Pilgrim - werd in de economische chaos van Portugal orde op zaken gesteld. Ook al had dat niet gebeurd, het laat niet onverlet dat een dictatuur tot de mogelijkheden in Europa behoort en dus zeker NIET absurd genoemd mag worden. Dan hadden we ook nog Spanje onder Franco. Dat liep uiteindelijk slecht af vanwege de verkeerde KEUZE. De keuze voor vriend van de nazi's. En een staatsgreep is echt niet nodig voor een dictatuur. Hitler Duitsland en Mussolini Italië en Tito Yougoslavië zijn zo maar een paar voorbeelden. En niet te vergeten Griekenland en dan nog de dictatuur van de generaals in Turkije.

Je gebruikt het woord onuitvoerbaar. Dat slaat natuurlijk nergens op. 'Niet mee eens', was beter geweest om je mee uit te drukken.

En voor de rest is Amerika - o.a. vriend van BFA - een ster aan de hemel in de wereld van hoe dictators aan de macht te brengen en aan de macht te houden. :sly:

Ook BFA heeft iets tegen dictators, maar houdt de VS de hand boven het hoofd. Dubbele moraal misschien? Zo heeft een ieder zijn eigen voorkeuren. Maar dan hoeft er nog geen onzin geponeerd te worden. Je weet maar nooit of er ook kinderen meelezen en die zouden zodoende valse voorlichting krijgen.

EEN DICTATUUR WERKT,
en geeft meestal gehoor aan de wensen van de minderheid van het volk.

EEN DEMOCRATIE WERKT,
maar heeft schijt aan de minderheid van het volk.

Logisch redeneren is helaas niet voor iedereen weggelegd. En al zeker niet voor moslimwezens.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo jul 27, 2011 2:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door BFA »

mercator schreef:zie ik het enkel nog in een terugkeer naar het 19de eeuwse nationalisme waarbij elke natiestaat voor zijn deur veegde.
Dit is niet meer.
Zelfs als je alles vernietigd is de kans dat dit terugkomt nihil.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Maar-louter theoretisch- zie ik het enkel nog in een terugkeer naar het 19de eeuwse nationalisme waarbij elke natiestaat voor zijn deur veegde. Afbreken tot op de grond van alle Europese instellingen. Als pakweg dan Nederland zou zeggen Grenzen Dicht! dan IS dat ook zo, andere landen die dan zeggen Grenzen Open! moeten dat maar weten dan.
Als Europa terugkeert naar alle oude natiestaten zal een grote Europese aanpak zoals jij dat voorziet, en in een vorige post beschreven hebt, dus niet mogelijk zijn.
mercator schreef:Die deportatie kan best te voet gebeuren, langs een corridor een kilometer breed ongeveer van Noorwegen tot de Golf van Gibraltar, afgezoomd met prikkeldraad en mijnenvelden. Uiteraard moet alles naar Europese traditie menswaardig georganiseerd worden, met etappes op vaste afstanden waar zo nodig voedsel, water en medische verzorging verstrekt worden. Geen enkele moslim hoeft te sterven op de hersiedlung zelf. Eens aan de kusten van Z Europa aanbeland worden de moslims op boten gezet die dan naar de havens van Marokko, Tunesië, Lybië etc. worden gesleept. Van daar uit mogen de Islamitische autoriteiten hun moslim-broeders opvangen en voor accomodatie zorgen.

Door luchtaanvallen met kruisraketten, onbemande vliegtuigen en stratosfeer bombardementen zijn de moslimlanden niet in staat om de gerepatrieerde geloofsbroeders terug te sturen.

Dit is de enige manier om Europa te redden van de ondergang.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 1&p=216904" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ene land zal dus maatregelen treffen om de grenzen dicht te gooien en/of moslims te verwijderen, maar een ander land niet. Landen de islamisering niet zo’n probleem vinden zullen dus niet mee werken met de deportatie van moslims uit landen die de moslims weg willen hebben. Dus je hierboven geschetste plan faalt.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jul 27, 2011 2:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Manon »

[quote="BFA]
mercator schreef:Niemand in Europa wilde de EU en de Euro en alle Europese democratieën hebben zich dat dictatoriaal laten opleggen.
Je had de mogelijkheid om te protesteren, waarom heb je dat toen niet gedaan.[/quote]

Heb jij in Wallonie de mogelijkheid gekregen om je stem uit te brengen daarover? Werd er in het zuiden des lands een referendum gehouden? nee zeker hé?
In Nederland wel. Daar was het antwoord NEEN. dus zijn ze gewoon verdergegaan.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door BFA »

Allah de sadist schreef: Portugal kende nog niet zo heel lang geleden een prachtige dictatuur met een prima dictator. Dankzij die dictator van christelijke huize - moet jou dus aanspreken Pilgrim - werd in de economische chaos van Portugal orde op zaken gesteld. Ook al had dat niet gebeurd, het laat niet onverlet dat een dictatuur tot de mogelijkheden in Europa behoort en dus zeker NIET absurd genoemd mag worden. Dan hadden we ook nog Spanje onder Franco. Dat liep uiteindelijk slecht af vanwege de verkeerde KEUZE. De keuze voor vriend van de nazi's. En een staatsgreep is echt niet nodig voor een dictatuur. Hitler Duitsland en Mussolini Italië en Tito Yougoslavië zijn zo maar een paar voorbeelden. En niet te vergeten Griekenland en dan nog de dictatuur van de generaals in Turkije.
Mooie fantasieën. De huidige toestand van de landen waar je prachtige dictators heersten, tonen van je fantasieën is niets waar.
Allah de sadist schreef: Ook BFA heeft iets tegen dictators. Zo heeft een ieder zijn eigen voorkeuren. Maar dan hoeft er nog geen onzin geponeerd te worden. Je weet maar nooit of er ook kinderen meelezen en die zouden zodoende valse voorlichting krijgen.
Waarom maak je dan van onzin deponeren en valse voorlichting geven je specialiteit?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door BFA »

circe schreef:In Nederland wel. Daar was het antwoord NEEN. dus zijn ze gewoon verdergegaan.
Dat was over het Lissabon verdrag.
ik heb het over veel eerder. Dan is er nooit door iemand geprotesteerd. Over dat Lissabon verdrag weet je uit mijn posts hoe ik denk. Ik kan met inertia leven, jij en Mercator hebben daar precies problemen mee.
Laatst gewijzigd door BFA op wo jul 27, 2011 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Oxfam is verontwaardigd. Nou en?

Bericht door Pilgrim »

Allah de sadist schreef:
Pilgrim schreef:
mercator schreef:Voor mij ook niet, maar het is de enige methode om een totaal verrotte situatie nog te redden.
Ik heb je al eerder gezegd dat je plan om met een soort staatsgrepen overal in Europa een dictatuur te bewerkstelligen volstrekt absurd, onrealistisch en onuitvoerbaar is. Je hebt er toen niet op gereageerd.
Maar Pilgrim toch! Wat beweer je nu toch? Het ligt zeker niet voor de hand om in Europa middels een staatsgreep een dictatuur te vestigen. Je vergeet echter één ding: Mercator heeft geschiedenis gestudeerd, maar jij toch niet?
Een arrogante uitspraak! Net alsof je geschiedenis gestudeerd moet hebben om het absurde van het plan van Mercator aan te tonen. Ik heb (nog) geen geschiedenis gestudeerd, maar was dat wel van plan en ben ook geïnteresseerd in geschiedenis. Het absurde van Mercators plan zit hem in het gegeven dat hij een soort 'Europese staatsgreep' wilde en in heel Europa een dictatuur wilde vestigen, maar dan moet in je alle Europese landen een staatsgreep uitvoeren. Onmogelijk dus! :sly:
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jul 27, 2011 2:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17479
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Oxfam is verontwaardigd. Maar wij toch niet?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef: Het absurde van Mercators plan zit hem in het gegeven dat hij een soort 'Europese staatsgreep' wilde en in heel Europa een dictatuur wilde vestigen, maa dan moet in je alle Europese landen een staatsgreep uitvoeren. Onmogelijk dus! :sly:
Natuurlijk is het een absurd plan.

MAAR NIET ONMOGELIJK! :rongue:

Immers, die hele ellende met het binnenhalen van islam wordt nu al geregisseerd vanuit één centrale dictatorspost in Europa. En nog tich zo vele andere zaken. Hitler kwam democratisch aan de macht. De huidige Europese dictatuur die democratisch aan de macht kwam zetelt in Brussel en Straatsburg. Die Europese dictatuurstaat is er nog niet voor 100 procent maar zeker toch wel voor 90 procent!

Nog eventjes wachten en dan zullen verkiezingen niet meer nodig zijn. Dan is het dus echt 100 procent dictatuur.

Een Europese burgeroorlog? Opstand? Revolutie? Europese bijltjesdag? Dat is pas echt interessant nieuws voor de loop der geschiedenis.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo jul 27, 2011 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Oxfam is verontwaardigd. Maar wij toch niet?

Bericht door Pilgrim »

Allah de sadist schreef:MAAR NIET ONMOGELIJK! :rongue:
Maar wel heel onwaarschijnlijk!!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door xplosive »

Monique schreef:Kijk maar eens wat Nigel Farage vindt van de EU op youtube.
Nigel Farage laat zien dat er veel loos is met de EU en dat het in democratisch opzicht nog wel wat te wensen overlaat. Dat wil niet echter niet zeggen dat er een totale AFWEZIGHEID van democratie in de EU is. Dus om dan van een dictatuur te spreken gaat mijns inziens wel wat ver.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd. Maar wij toch niet?

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:
Allah de sadist schreef:MAAR NIET ONMOGELIJK! :rongue:
Maar wel heel onwaarschijnlijk!!
Wel ik zie het ook in Pilgrim, en zal je op een belangrijk punt tegemoet komen.
Mijn deportatieplan is bijgestuurd inmiddels. Het hield geen rekening met de specifieke eigenheden en gevoeligheden van elke Europees land.
De deportatie van moslims zal in Nederland per FIETS gebeuren i.p.v; te voet. Er wordt een fietspad aangelegd van Enschede naar Roosendaal, met om de 25 km stopplaatsen om de banden op te pompen( zo gaat het lekker snel) een moskee voor de religieuze plichten en een theehuis om even uit te puffen.
Dat is al veel realistischer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd. Nou en?

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Maar Pilgrim toch! Wat beweer je nu toch? Het ligt zeker niet voor de hand om in Europa middels een staatsgreep een dictatuur te vestigen. Je vergeet echter één ding: Mercator heeft geschiedenis gestudeerd, maar jij toch niet?
Een arrogante uitspraak! Net alsof je geschiedenis gestudeerd moet hebben om het absurde van het plan van Mercator aan te tonen.[/quote]

Die vermelding s voor rekening van Allah, ik laat me daar niet op voorstaan, ik wed dat de meesten onder jullie dat niet eens wisten. Het zegt ook niets, want de gebaarde Maarten van Rossem is OOK historicus en zegt precies het tegengestelde dan Mercator.

Maar dat onmogelijk ...ik heb daar wat moeite mee. Laat ons een paar beroemde onmogelijkheden van de laatste decennia opnoemen:
-Dat een kereltje van niks Adolf Hitler de meest gevreesde vent van Europa kon worden
-Dat het communisme-dat duizenden jaren zou gaan bestaan-in een paar jaar verdwenen was
-Dat er iemand op de maan wandelde
-Dat er politieke moorden in het vredige Holland gebeurden
....
-dat er een bloedige terreurdaad in poco Noorwegen gebeurde.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Als Europa terugkeert naar alle oude natiestaten zal een grote Europese aanpak zoals jij dat voorziet, en in een vorige post beschreven hebt, dus niet mogelijk zijn.
Juist wel, want als het Europese nationalisme ook een culturele consensus kent doen alle Europese landen individueel mee om een collectieve politiek van herovering uit te voeren.
Neem nu Polen. Daar bestaat in alle provincies/länder(voivoda heet dat daar) een consensus dat ze geen moslims willen, dus zie je ook nergens moslims in Polen.
Ik weet wel dat die politiek op Europees niveau moet gebeuren, maar dat daar een soort pan-Europese "staatsgreep" voor zou moeten gebeuren heb ik nergens gezegd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd. Nou en?

Bericht door mercator »

Allah de sadist schreef: Portugal kende nog niet zo heel lang geleden een prachtige dictatuur met een prima dictator. Dankzij die dictator van christelijke huize - moet jou dus aanspreken Pilgrim - werd in de economische chaos van Portugal orde op zaken gesteld. Ook al had dat niet gebeurd, het laat niet onverlet dat een dictatuur tot de mogelijkheden in Europa behoort en dus zeker NIET absurd genoemd mag worden. Dan hadden we ook nog Spanje onder Franco. Dat liep uiteindelijk slecht af vanwege de verkeerde KEUZE. De keuze voor vriend van de nazi's. En een staatsgreep is echt niet nodig voor een dictatuur. Hitler Duitsland en Mussolini Italië en Tito Yougoslavië zijn zo maar een paar voorbeelden. En niet te vergeten Griekenland en dan nog de dictatuur van de generaals in Turkije.
Precies. Een staatsvorm is maar nuttig naargelang de manier waarop die wordt uitgevoerd. Je kan democratisch de prachtigste wetten stemmen maar als ze niet worden uitgevoerd ben je er niets mee. Kenmerk van een dictatuur is dat ze een heleboel gezagsniveau's overslaat en zo kom je tot een snel en hard resultaat. Hoe het NIET moet zie je in België waar we 5 regeringen, 80 ministers, provinciebesturen, gemeentebesturen, honderden soorten belastingen hebben en wie s met de auto door België rijdt ziet dat het in snel tempo Afrikaanse allures aan het krijgen is.

Wat Franco betreft: zo gek was die nog niet, en hield heel sterk de boot af bij Hitler. Nooit heeft dictatoriaal Spanje soldaten voor de SS geleverd en van jodenvervolgingen wilde Franco niks weten. In loepzuiver Nederland daarentegen...
Franco heeft WO II zonder kleerscheuren overleefd en nu nog zijn er heel wat oudere Spanjaarden die terug naar die tijd verlangen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door mercator »

xplosive schreef: Hoe wil jij hard maken dat de EU een dictatuur is als de Europarlementariërs democratisch gekozen worden?
De Euro-parlementariêrs zijn oudere nationale politici die in Brussel en Staatsburg gedropt worden om de rest van hun dagen luxueuze salarissen op te strijken. Ooit zijn die voor LOKALE besturen verkozen, de manier waarop ze in Europa terecht komen is totaal een kwestie van ons-ken-ons. En die vriendjes kiezen dan onder elkaar een presidentje uit één van de club, en dat is dan dweil Van Rompuy geworden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Oxfam is verontwaardigd

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Ik weet wel dat die politiek op Europees niveau moet gebeuren, maar dat daar een soort pan-Europese "staatsgreep" voor zou moeten gebeuren heb ik nergens gezegd.
Je had het over een dictatuur instellen en dat kan volgens mij op dit moment alleen via een staatsgreep. Wil je in heel Europa een dictatuur instellen dan moet je dus in ALLE Europese landen een staatsgreep uitvoeren, simpelweg omdat Europa nog steeds in nationale staten verdeeld is. Dit scenario vind ik erg onwaarschijnlijk. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie