Breivik. Drama in Noorwegen

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Manon »

w8 even, geef me tijd.....

In Noorwegen zijn 68 NOORSE kinderen doodgeschoten en bij een bomaanslag nog een stuk of 8 NOORSE slachtoffers gedood, en nog honderden gekwetsten.

De NOORSE kroonprins gaat dus in een moskee de slachtoffers gedenken????? met zelfs nog een bisschop erbij? zouden er ook nog een paar muzelmannen geweest zijn die de ongelovige kaffers gedenken? of hoeft dat niet?

Zoals Job Cohen en queen Bee in de moskee ook gingen troost bieden toen een moslim de NEDERLANDER THEO VAN GOGH had geslacht.

Juist.

ik volg toch niet goed.

Moest nu één van mijn kinderen bij de slachtoffers zijn, ik denk dat ik die NOORSE minister toch even een poepje liet ruiken!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Monique »

Waarom een herdenking in een moskee????????
Wat heeft islam met die aanslagen te maken?
De dader was geen moslim en de slachtoffers ook niet.

Ik snap het niet meer.

Gaat de dhimmietude nu al zo ver dat Noorse kafir doden herdacht worden in een moskee omdat die kafir nu niet meer door moslims afgeslacht/bekeerd kunnen worden? [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
mollyveenstra
Berichten: 26
Lid geworden op: za jan 29, 2011 1:17 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mollyveenstra »

Enige dagen geleden heb ik gevraagd naar het verschil in het gedachtengoed tussen Breivik en Wilders. Het werd niet relevant geacht, en Wilders was toch zeker geen massamoordenaar.

Het gedachtegoed van Breivik zélf is dus volgens de leden van dit forum in essentie niet veel anders dan het gedachtegoed van Wilders, en aan dat van de meeste leden van dit forum, waar in een van de reacties werd toegevoegd dat de Islam 'van de aardbodem dient te verdwijnen' ( hoe dan, zonder geweld?).
Zonder te willen stellen dat de leden van dit forum, of Geert Wilders, een voorstander zijn van geweld, heb ik op dit forum wel kunnen lezen dat 'het probleem islam' alleen is op te lossen met behulp van geweld. De gebeurtenissen in Noorwegen hebben hopelijk duidelijk gemaakt hoe gevaarlijk dit soort uitingen kunnen zijn, maar destijds vond niemand het (nog?) nodig hier kritisch op te reageren.

En denk nu eens even na. Wilders heeft aangekondigd dat hij miljoenen moslims europa wil uitzetten. Wat nu als blijkt dat die daar geen zin in hebben, en zich weren? De politiek van Wilders leidt onontkomelijk tot (etnische) zuivering en geweld. In het ergste geval zelfs tot massale slachtpartijen.

Wat Breivik heeft gedaan is niets anders dan de consequenties van Wilders' politiek in de praktijk brengen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Manon »

Wilders heeft aangekondigd dat hij miljoenen moslims europa wil uitzetten. Wat nu als blijkt dat die daar geen zin in hebben, en zich weren? De politiek van Wilders leidt onontkomelijk tot (etnische) zuivering en geweld. In het ergste geval zelfs tot massale slachtpartijen.
Om te beginnen heb ik nooit gehoord dat wilders miljoenen moslims uit Europa wil zetten, en ten tweede heb ik hier evenmin ooit op zien roepen tot geweld om die moslims uit Europa te zetten;

Die mensen hebben een dubbel paspoort, ze kunnen dus gerust gerepatrieerd worden naar hun thuislanden. Waarom zou dat met geweld moeten gepaard gaan?

vb. bij herhaalde criminele feiten: nederlands of Belgisch paspoort ingetrokken, verblijfsvergunning ingetrokken en hasta la vista, tot in Marokko !
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Ariel »

mollyveenstra schreef:Enige dagen geleden heb ik gevraagd naar het verschil in het gedachtengoed tussen Breivik en Wilders. Het werd niet relevant geacht, en Wilders was toch zeker geen massamoordenaar.

Het gedachtegoed van Breivik zélf is dus volgens de leden van dit forum in essentie niet veel anders dan het gedachtegoed van Wilders, en aan dat van de meeste leden van dit forum, waar in een van de reacties werd toegevoegd dat de Islam 'van de aardbodem dient te verdwijnen' ( hoe dan, zonder geweld?).
Molly meid, ga lekker naar het strand. We hebben je al weet ik niet hoe vaak uitgelegd dat het gedachtengoed tussen Breivik en Wilders en ons inderdaad niet veel scheelt. Ook wij zijn hier tegen Islam maar het verschil tussen Anders B en ons is dat wij geen aanslag op Links Nederland zullen plegen. Wees dus niet bang.


Jij zal pas je mond houden als wij je gelijk geven, maar dat gaan we dus niet doen. Daar hoef je niet op te rekenen, dus mollylief, gebruik je energie voor andere zaken, en blijf voortaan lekker van dit forum weg. Een bezoek aan ons forum kost je alleen maar hoofdbrekens, en dat vind ik zielig.

Vriendelijke groet, en een prettige vakantie toegewenst. Vakantietip. Ga lekker naar het skûtsjesilen. Dat is vandaag begonnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

mollyveenstra schreef:Enige dagen geleden heb ik gevraagd naar het verschil in het gedachtengoed tussen Breivik en Wilders. Het werd niet relevant geacht, en Wilders was toch zeker geen massamoordenaar.
Al een hele tijd vraag ik naar het verschil in gedachtegoed tussen vreedzame Mohammedanen en Taliban en AL Qaida. Velen vinden dit niet relevant. buiten wanneer het Sudden jihad Syndrome de kop opsteekt zijn vreedzame Mohammedanen geen serie-en massamoordenaars.

De overeenkomst tussen deze vreedzame Mohammedanen en de Taliban/ Al Qaida is dat voor beiden de tot geweld oproepende verzen uit de Koran waar en gebod zijn.
mollyveenstra schreef: Het gedachtegoed van Breivik zélf is dus volgens de leden van dit forum in essentie niet veel anders dan het gedachtegoed van Wilders,
Als je goed gelezen had, had je geweten dat die overeenkomsten enkel oppervlakkig lijken.
Wilders heeft nog nooit geweld goedgekeurd en pleit de democratische weg. AB pleit voor omverwerpen van de democratie en samenwerking met Al Qaida. Bij Wilders, geen haar op zijn hoofd dat daaraan denkt.

Ik denk dat het eerder aan jou ligt dat jij overeenkomsten wil zien waar er die niet zijn. Net zoals je bij Mohammedanen overeenkomsten ontkend die er wel zijn.
mollyveenstra schreef: De gebeurtenissen in Noorwegen hebben hopelijk duidelijk gemaakt hoe gevaarlijk dit soort uitingen kunnen zijn,
+ 1700 Islamitische terreuraanslagen de laatste 10 jaar en wekelijks meer doden dan de aanslag in Oslam tonen dat het probleem voornamelijk bij Islam ligt.
Zelfs van de aanslag in Oslo is Islam de oorzaak. Ik hoop dat je nu beseft hoe gevaarlijk de uitingen, gedaan in de Moskee zijn.
mollyveenstra schreef:Wilders heeft aangekondigd dat hij miljoenen moslims europa wil uitzetten.
Dit heeft Wilders nooit verklaard.
mollyveenstra schreef: Wat nu als blijkt dat die daar geen zin in hebben, en zich weren? De politiek van Wilders leidt onontkomelijk tot (etnische) zuivering en geweld. In het ergste geval zelfs tot massale slachtpartijen.
Die hypothetische scenario's zijn hier reeds besproken. En wat, als de gebeurtenissen die wending nemen? Als dit zo wordt, is dit omdat het niet te vermijden was.
De hypothetische scenario's van onderwerping aan Islam doen in bloedigheid niet ten onder. Dit is wel te vermijden, in ieder geval dat voornamelijk het ons bloed is dat vloeit.

Met de invoer van Islam valt geen enkel scenario voor een toekomstig Europa meer toe te juichen. Dit is niet onze schuld, ook niet dat het niet te verhelpen is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door silkyboxershortXL »

Ik denk dat Molly dit filmpje bedoeld
Interviewer Q obout how many people you talk? Wilders many, lots tientallen miljoenen Q Als U het mag zeggen war gebeurt er dan met die mensen? Wilders als ze zich houden aan de grondwet, constitutie en waarden en normen respecteren Dan zijn ze welkom te blijven.........
Maar als ze bv sharia willen of misdaden plegen Dan moeten ze weg.

Beste Molly, zoals je kunt zien in de maatschappij zijn moslims bezig met misdaad en sharia invoeren en hebben geen respect voor grondwet,
constitutie en waarden en normen. Zo'n hoofddoekmoslima bv is al een blijk van disrespect.
Het is mij onmogelijk enig respect op te brengen voor de islam. Doe ik dat wel dan verraad ik mijn eigen grondwet en normen en waarden.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

@ Molly,

Je weet toch wat voor kamp dit was ook?
Niet dat dit AB zijn daad goedpraat. Heel ironisch dat een kamp van de Hitlerjugend waar aan anti-semitische indoctrinatie wordt gedaan en manieren om anti-Semitisch terrorisme te steunen worden aangeleerd door een terrorist met de grond gelijk wordt gemaakt.
Het terrorisme van AB is zeker niet goed te keuren. Niemand doet dit.
Wie keurt het terrorisme goed dat op het kamp werd aangeleerd?
Is dit terrorisme minder erg, zelfs toe te juichen, omdat het anti-Israël gericht is?

Kijk eerst eens naar die 2 vragen voor je iemand anders dan AB met de vinger wijst voor diens daden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Monique »

mollyveenstra schreef:Enige dagen geleden heb ik gevraagd naar het verschil in het gedachtengoed tussen Breivik en Wilders. Het werd niet relevant geacht, en Wilders was toch zeker geen massamoordenaar.

Het gedachtegoed van Breivik zélf is dus volgens de leden van dit forum in essentie niet veel anders dan het gedachtegoed van Wilders, en aan dat van de meeste leden van dit forum, waar in een van de reacties werd toegevoegd dat de Islam 'van de aardbodem dient te verdwijnen' ( hoe dan, zonder geweld?).
Zonder te willen stellen dat de leden van dit forum, of Geert Wilders, een voorstander zijn van geweld, heb ik op dit forum wel kunnen lezen dat 'het probleem islam' alleen is op te lossen met behulp van geweld. De gebeurtenissen in Noorwegen hebben hopelijk duidelijk gemaakt hoe gevaarlijk dit soort uitingen kunnen zijn, maar destijds vond niemand het (nog?) nodig hier kritisch op te reageren.

En denk nu eens even na. Wilders heeft aangekondigd dat hij miljoenen moslims europa wil uitzetten. Wat nu als blijkt dat die daar geen zin in hebben, en zich weren? De politiek van Wilders leidt onontkomelijk tot (etnische) zuivering en geweld. In het ergste geval zelfs tot massale slachtpartijen.

Wat Breivik heeft gedaan is niets anders dan de consequenties van Wilders' politiek in de praktijk brengen.
Beste mollyveenstra, waarom wordt islam en moslims aangehaald bij deze Noor?
De dader is een blanke kafir Noor en de slachtoffers zijn ook blanke kafir Noren.

Wilt u mij dus aub even aangeven waarom de islam en moslims in het slachtofferhoekje gezet worden/gaan zitten?
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

Mooie gevangenissen ginder in Noorwegen.
Een fotoreeks:

The Super-Lux Super Max
From flat-screen TVs to jogging trails, here's where Norway's accused mass murderer could end up. http://www.foreignpolicy.com/articles/2 ... _super_max" onclick="window.open(this.href);return false;

Verwijt mij niets, als je na het zien van de foto's moeite doet om er binnen te zijn.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mollyveenstra
Berichten: 26
Lid geworden op: za jan 29, 2011 1:17 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mollyveenstra »

Monique,

Ken je Breiviks Ideeën?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Ariel »

BFA schreef:
Verwijt mij niets, als je na het zien van de foto's moeite doet om er binnen te zijn.
Je zou een moord plegen om daar gratis in dat vakantie park te mogen vertoeven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mollyveenstra
Berichten: 26
Lid geworden op: za jan 29, 2011 1:17 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mollyveenstra »

De overeenkomst tussen deze vreedzame Mohammedanen en de Taliban/ Al Qaida is dat voor beiden de tot geweld oproepende verzen uit de Koran waar en gebod zijn.
Tot geweld, en genocide oproepende verzen kun je ook in de bijbel vinden. Zegt dat iets over 'de' Christenen?
mollyveenstra
Berichten: 26
Lid geworden op: za jan 29, 2011 1:17 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mollyveenstra »

Zo'n hoofddoekmoslima bv is al een blijk van disrespect.
Dus? eruit?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door naar boven »

mollyveenstra schreef:
De overeenkomst tussen deze vreedzame Mohammedanen en de Taliban/ Al Qaida is dat voor beiden de tot geweld oproepende verzen uit de Koran waar en gebod zijn.
Tot geweld, en genocide oproepende verzen kun je ook in de bijbel vinden. Zegt dat iets over 'de' Christenen?
Bingo # 7
RTFM
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door naar boven »

mollyveenstra schreef:
Zo'n hoofddoekmoslima bv is al een blijk van disrespect.
Dus? eruit?
Pruik op (deden de jodinnetjes ook).
Of: kopvoddentaks (helpt meteen aan de bestrijding van een ander islamgerelateerd probleem).
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Ariel »

mollyveenstra schreef:
Zo'n hoofddoekmoslima bv is al een blijk van disrespect.
Dus? eruit?
Nee hoor schat...Die mag, nee moet blijven om onze billen te wassen en luiers te verschonen.
We hadden een poos geleden zo'n leuke discussie over moslima's die naar Nederland komen om voor ons te zorgen, maar jij bent weggelopen uit die discussie.. :crying: Dat vind ik nog steeds zo jammer....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mollyveenstra
Berichten: 26
Lid geworden op: za jan 29, 2011 1:17 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mollyveenstra »

Wie keurt het terrorisme goed dat op het kamp werd aangeleerd?
Je praat erover of je er zelf bij was...
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Monique »

mollyveenstra schreef:Monique,

Ken je Breiviks Ideeën?
Ideeën zijn niet verboTen.
Handelingen wel.

Dus.... nogmaals.
Waarom schieten moslims in de slachtofferrol bij deze aanslagen?
De dader is een kafir en alle slachtoffers ook.

Dus........ vertel?
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door Monique »

mollyveenstra schreef:
De overeenkomst tussen deze vreedzame Mohammedanen en de Taliban/ Al Qaida is dat voor beiden de tot geweld oproepende verzen uit de Koran waar en gebod zijn.
Tot geweld, en genocide oproepende verzen kun je ook in de bijbel vinden. Zegt dat iets over 'de' Christenen?
Wanneer ze die verzen letterlijk zouden nemen en ze ook zouden uitvoren........ dan wel ja.

Maar, aangezien alleen moslims die onzin serieus nemen en ook uitvoeren kun je christenen en andere geloven erbuiten houden.....toch?
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

mollyveenstra schreef: De overeenkomst tussen deze vreedzame Mohammedanen en de Taliban/ Al Qaida is dat voor beiden de tot geweld oproepende verzen uit de Koran waar en gebod zijn.



Tot geweld, en genocide oproepende verzen kun je ook in de bijbel vinden. Zegt dat iets over 'de' Christenen?
In tegenstelling tot de verzen uit de Koran zijn die verzen uit het OT geen gebod.
Dit zegt vooral veel over de Christenhaters en Mohammedanenknuffelaars die het OT, wat enkel een geschiedkundig en verklarende functie heeft voor Christenen tot gebod te maken.
Mohammedanenknufelaars liegen over Islam en liegen over het Christendom. Dit terwijl ze een moreel hoger standpunt pogen aan te nemen door zich te plaatsen op een stapel lijken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

mollyveenstra schreef: Wie keurt het terrorisme goed dat op het kamp werd aangeleerd?

Je praat erover of je er zelf bij was...
Heb je de foto's van het kamp niet gezien waar de kinderen spandoeken met: Boycott Israël maken, of die waar ze allen met Hamasvlaggetjes in bootjes, breek de blokkade spelen.
Hamas is een terroristenorganisatie.
Als die kinderen geïndoctrineerd worden om terroristenorganisaties te steunen steunen ze effectief terrorisme.
Ik keur terrorisme onder geen enkele vorm goed. Wat duidelijk uit de activieten op het eilandkamp blijkt is dat voor sommigen terrorisme heel selectief kan.

Breek de blokkade en steun de terroristen van Hamas. De kinderen zijn er zich niet bewust van. Met dit spel wordt selectief aanvaarden van terrorisme aangeleerd.
Afbeelding

Boycott Israël
Afbeelding

Foto's van de activiteiten op het eiland, dag voor de moordpartij.

Molly, nog een keer, want je hebt niet geantwoord?

Hoe komt het dat maar van één kant terrorisme afkeurenswaardig is terwijl het van de andere kant toe te juichen valt?

Ik vind alle vormen van terrorisme afkeurenswaardig. Zoals de foto's tonen, dit is niet de mening van de organisatoren van het kamp. Het is die houding van de organisatoren van het eilandkamp die maakt dat je kruipen op een berg lijken je niet de morele boventoon geeft maar in een moreel dieptepunt plaatst. Heel, heel diep.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door silkyboxershortXL »

silkyboxershortXL schreef:. Zo'n hoofddoekmoslima bv is al een blijk van disrespect.
Op dezelfde manier waarop het voor mij niet mogelijk is respect voor de islam te hebben is het voor een moslim niet mogelijk om zowel goede Nederlander en moslim tegelijk zijn. Het onverdraagzame intolerante wat een moslim leert uit de koran en moet uitdragen is eenvoudig niet met de seculiere wetten van de Nederlandse staat te verenigen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mollyveenstra
Berichten: 26
Lid geworden op: za jan 29, 2011 1:17 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door mollyveenstra »

Is een boycot van Israel hetzefde als terrorisme? En is die vlag op de foto, de vlag van Hamas? Ik zou het even nakijken als ik jou was BFA.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Drama in Noorwegen

Bericht door BFA »

mollyveenstra schreef:Is een boycot van Israel hetzefde als terrorisme? En is die vlag op de foto, de vlag van Hamas? Ik zou het even nakijken als ik jou was BFA.
Hou je niet van den domme om een antwoord te ontwijken. Steun aan terrorisme en terrorisme zijn nog niet hetzelfde. Alhoewel beiden dicht bij elkaar staan liggen ze ook mijlenver uit elkaar. Ik heb nooit 'hetzelfde als terrorisme gezegd' dit is een omkering wat ij ervan maakt.

Een Palestijnse vlag is een vlag van Hamas, wist je dit niet?
Je kent de bedoeling van de boycott van Israël en weet dat dit dezelfde is als die van Hamas: Het in zee drijven van alle Joden en kruisvaarders.
Dit maakt een boycott van Israël hetzelfde als steun aan en goedkeuring van Hamas terrorisme. Dit is niet hetzelfde als terrorisme, maar geeft voeding aan de stelling dat het ene terrorisme, wel of niet onder voorwaarden, een goedkeuring krijgt en het andere nooit.

Je ontwijking van antwoord geeft de indruk dat jij er hetzelfde over denkt. Is dit zo?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie