Ahmed Marcouch

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
xplosive

Ahmed Marcouch

Berichtdoor xplosive » Ma Aug 27, 2012 7:36 am

In dit IKON-interview met Ahmed Marcouch lijkt Ahmed Marcouch een aimabele persoon te zijn van wie niemand iets te vrezen heeft. Hij eindigt zelfs met een pleidooi om homoseksuelen vrij te laten in hun geaardheid, of überhaupt mensen vrij te laten in hun andersreligieuze of a-religieuze opvattingen, waaraan hij tenslotte de slogan koppelt: "Jouw vrijheid is mijn vrijheid". Hij noemt zichzelf nog steeds moslim.

Hoe denken jullie over hem?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Teva Teff

Re: Ahmed Marcouch

Berichtdoor Teva Teff » Ma Aug 27, 2012 8:33 am

Je gaat mij toch niet vertellen dat jij je eigen standpunt/mening pas laat uitkristalliseren na de reacties die je op dit forum krijgt.
Kom op xplosive, geef jij eigen explosieve mening over deze mij veel te brutale moslim eerst maar zelf.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Aug 27, 2012 8:46 am

Hij is getrouwd met zijn nichtje. Dat geeft mij al te denken over zijn vermeende vrijzinnige denken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Aug 27, 2012 8:59 am

Dhana schreef:Hij is getrouwd met zijn nichtje. Dat geeft mij al te denken over zijn vermeende vrijzinnige denken.

Was!
Hij was getrouwd met zijn nichtje. Iets van 15 jaar lang.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Aug 27, 2012 9:13 am

Teva Teff schreef:
Dhana schreef:Hij is getrouwd met zijn nichtje. Dat geeft mij al te denken over zijn vermeende vrijzinnige denken.

Was!
Hij was getrouwd met zijn nichtje. Iets van 15 jaar lang.

O, jee dan loop ik echt achter de feiten aan. Bedankt voor de info.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Aug 27, 2012 9:35 am

Ik vertrouw geen enkele moslim, dus ook die Marcouch niet. Moslims horen hier niet thuis en dienen uit Europa te verdwijnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Aug 27, 2012 9:36 am

Teva Teff schreef:Hij was getrouwd met zijn nichtje. Iets van 15 jaar lang.

En heeft hij haar wel verstoten op de juiste Islamitische manier? In aanwezigheid van de imam, 5 mannelijke getuigen en een kameel ? Anders is die scheiding niet geldig.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Aug 27, 2012 9:38 am

Dhana schreef:O, jee dan loop ik echt achter de feiten aan. Bedankt voor de info.

Ja, interessant nietwaar? Marcouchi wilde met die scheiding aangeven dat hij volledig geïntegreerd is en geen incest meer wilde plegen, wat een geëvolueerde Marokkaan !

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Aug 27, 2012 10:24 am

“Zijn grootste angst is niet dat de jongeren radicaliseren, maar dat ze op een dag Allah de rug toekeren”,[...] “De bewierookte PvdA-politicus Marcouch dient zich te realiseren dat religie weliswaar nog steeds een belangrijk onderdeel vormt van onze moderne samenleving, maar dat de islam geen probaat middel is tegen maatschappelijke kwalen en dat de drift zijn religie te promoten in strijd is met het seculiere karakter van de PvdA.”

Aldus de bewering van kameraad- PvdA-ers.
Te lezen in het draadje "Deel raad wil weer af van Marcouch"
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Ma Aug 27, 2012 10:45 am

Hoe bevrijd en liberaal ook. Iedere moslim keert vroger of later terug in de schoot van de Koran en alle andere toeters en bellen van de islam. Zeker als ze ouder worden en de gloed het vuur van de hel al menen te voelen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Aug 27, 2012 10:45 am

Mahalingam schreef:Te lezen in het draadje "Deel raad wil weer af van Marcouch"

Het kan zijn dat de man veranderd is, maar vroeger was hij een aanhanger van Youssoug Al Qardawi een fanatiek Ikhwan figuur.
Hier is het topic waar Mahalingam aan refereert.
viewtopic.php?f=25&t=15440&hilit=Deel+raad+wil+weer+af+van+Marcouch
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Aug 27, 2012 10:50 am

Teva Teff schreef:Je gaat mij toch niet vertellen dat jij je eigen standpunt/mening pas laat uitkristalliseren na de reacties die je op dit forum krijgt.
.

Zucht.....Mr I know it all, en ik twijfel nooit want mijn mening is de enige juiste.....
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Aug 27, 2012 3:50 pm

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Je gaat mij toch niet vertellen dat jij je eigen standpunt/mening pas laat uitkristalliseren na de reacties die je op dit forum krijgt.
.

Zucht.....Mr I know it all, en ik twijfel nooit want mijn mening is de enige juiste.....

Een onlogisch commentaar op wat er staat.
Immers, de mening van de TS is onduidelijk en mijn mening heb ik nog niet gegeven.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op Ma Aug 27, 2012 3:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Aug 27, 2012 3:51 pm

Het kan toch ook zo zijn dat iemand nog geen mening heeft of twijfelt en wel benieuwd is naar argumenten/meningen van andere mensen om zo een beter beeld te vormen?

Marcouch is misschien wel een toffe vent, een van die weinige echt geïntegreerde. Volgens mij reageert hij beter op homohaat dan meneer Wolfsen de Nederlander. Ik heb me niet met de man beziggehouden, maar de indruk tot dusver was best positief.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Aug 27, 2012 3:56 pm

Toch, blijft Marcouch altijd zoals hij geboren is.
M & M.
Moslim en Marokkaan.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Aug 27, 2012 4:00 pm

Teva Teff schreef:Toch, blijft Marcouch altijd zoals hij geboren is.
M & M.
Moslim en Marokkaan.

Probeer je hier om te praten ''in de lijn van FFI''? Ik ben het hoe dan ook niet met je eens, dat is zo nietszeggend en algemeen als zeggen dat ik Nederlandse en atheïst ben. Op moslims en Marokkanen heb je uitzonderingen, ik ben er zeker van dat dat inzicht velen niet bespaard is.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Aug 27, 2012 4:13 pm

Schepsel schreef:
Teva Teff schreef:Toch, blijft Marcouch altijd zoals hij geboren is.
M & M.
Moslim en Marokkaan.

Probeer je hier om te praten ''in de lijn van FFI''? Ik ben het hoe dan ook niet met je eens, dat is zo nietszeggend en algemeen als zeggen dat ik Nederlandse en atheïst ben. Op moslims en Marokkanen heb je uitzonderingen, ik ben er zeker van dat dat inzicht velen niet bespaard is.

Ik vaar mijn eigen koers.
Stel je voor: deze meneer wordt samen met zijn ex-vrouw en zijn kinderen uitgezet naar Marokko. Zomaar.
Zij vinden daar onderdak en inkomen.
Wat zou daarvan het probleem zijn?
Zij horen naar mijn mening toch meer thuis in Marokko dan in Nederland.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Aug 27, 2012 5:48 pm

Waarom?

Teva Teff

Berichtdoor Teva Teff » Ma Aug 27, 2012 6:56 pm

Schepsel schreef:Waarom?

(Aannemende dat deze waarom op de laatste regel slaat)
De vrouw is zonder enige kennis van de nederlandse taal en cultuur als 18-jarige zomaar in dit land neergeplant. Op zijn Marokkaans ouderwets uitgehuwelijkt.
Voor de kinderen zal het wellicht moeilijk worden maar ze groeien als moslim wel op in een moslimland en dat is ook wat waard.
Overigens er zijn duizenden NL-kinderen van alle leeftijden die ontheemd raken omdat papa en mama zonodig willen emigreren, ik hoor daar nooit iemand over.
En meneer Marcouch met zijn intelligentie, ambitie en kennis van Berber en Arabisch die redt zich wel in Marokko.
Deze wil ik nog even kwijt.
Als je elk van hen zou vragen: Wat is je thuisland?
Ze allemaal Marokko antwoorden.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op Ma Aug 27, 2012 8:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Aug 27, 2012 7:02 pm

Nog even over die avond waarop Marcouch aan de kant werd gezet in de deelraad (ja nu er hier toch begonnen wordt over zijn vrouw):
Wat die avond in de Stopera gebeurt, zal verstrekkende gevolgen hebben voor de toekomst van beide kemphanen. Asscher vraagt het afdelingsbestuur van Nieuw-West wat de argumenten tegen Marcouch zijn. Wim Velthuis, aanvoerder van de meerderheid in het bestruur die tegen Marcouch is, wil aanvankelijk niets zeggen. Pas onder vier ogen komt het eruit. Het gaat om een onderwerp dat regelmatig in het roddelcircuit opduikt: Marcouch' vermeende affaires met vrouwen. In bedekte termen wordt dat later ook in het grote gezelschap genoemd.
http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/288729-marcouch-niet-gewild-vanwege-zijn-vermeende-affaires-vrouwen.html
Cherches la femme.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Ma Aug 27, 2012 9:40 pm

Ahmed Marcouch noemde in de video enkele dierbare herinneringen uit zijn jonge jaren. Het is vrij natuurlijk dat mensen gehecht kunnen raken aan sommige zaken die zij in hun jonge jaren ervaren. Het ligt dus voor de hand dat ook Ahmed Marcouch enige heimwee heeft naar typisch Marokkaanse zaken. Maar misschien voelt hij zich inmiddels toch meer Nederlander. Hij prijst in ieder geval de vrijheid die mensen in Nederland genieten om te zijn wie je bent.

Misschien is Marcouch (de Marcouch van vandaag) inderdaad oprecht in zijn streven naar vredelievendheid en anders beoefent hij mijns inziens wel een zeer meesterlijke vorm van Taqiyya.

Mijns inziens zou Ahmed Marcouch er beter aan doen om de islam de rug toe te keren, maar mogelijk noemt hij zichzelf nog om strategische redenen moslim met als doel sommige moslims uit het strenge islamisme los te weken.

Stel dat Ahmed Marcouch oprecht is en met hem andere vredelievende "moslims", hoe ga je dan het beste met zulke oprechte "moslims" om?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Aug 27, 2012 11:02 pm

xplosive schreef:Stel dat Ahmed Marcouch oprecht is en met hem andere vredelievende "moslims", hoe ga je dan het beste met zulke oprechte "moslims" om?

Daar ga je best NIET mee om. Iemand die uit vrije wil zegt "ik ben moslim" plaatst zich ten enen male buiten de gemeenschap der beschaafde mensen.

Teva Teff

Ahmed Marcouch en de PVDA.

Berichtdoor Teva Teff » Wo Aug 29, 2012 4:52 am

Ik raad iedereen aan de hele IKON-video van de link in het openingsbericht te lezen. Het hele irritante interview.
De essentie zit m.i. in het stukje grofweg van 22:30 - 25:00. Het is een godsdienstbotsing van de Islam met de rest van Nederland.
Meneer is trouwens Tweede Kamer Persoon.
Hier de lijst van de PVDA.
En hij staat op de kieslijst van de verkiezingen van 2012.
Op nummer 14.
Kandidatenlijst 2012.
Dus helaas, het zit er dik in dat hij 2de kamerlid zal blijven.

Leader

Berichtdoor Leader » Wo Aug 29, 2012 5:58 am

mercator schreef:Ik vertrouw geen enkele moslim, dus ook die Marcouch niet. Moslims horen hier niet thuis en dienen uit Europa te verdwijnen.

Marcouch liegt en manupuleert, doet elke moslim, dat moslims hier niet horen weten we, maar hoe te verwijderen? :roll:

Kijk simpelweg naar de vruchten van een boom dan weet men of het een goede boom is of niet, kijk naar "de vruchten" hetgeen moslims uitvreten wereldwijd,
dat weet men genoeg...... icon_think.gif
Laten we onze Nederlandse Waarden behouden en niet verkwanselen aan de allochtone bezetting.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Vr Aug 31, 2012 12:52 am

Terug naar “Topics allerhande”