De verrotte linkse media

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Police: No evidence for BBC claim attacked Jewish youths used anti-Muslim slur

London police close investigation into claim by BBC that anti-Muslim slurs were heard when a bus of Jewish youths was attacked on Hanukkah.


The Metropolitan Police have found no evidence to support the BBC's claim that a passenger on a bus of Jewish youths which was attacked by a mob of violent youths who attempted to smash its windows used an anti-Muslim slur, the Jewish Chronicle reported.

Video footage from the incident, which occurred during the Hanukkah holiday, shows the young men yelling antisemitic abuse and threats at the open-top bus, while also attempting to smash its windows and spitting at it. and others made Nazi salutes.

Some of them also took off a shoe and hit the bus with it, which is an insult in Arab culture, as the bottom of the shoe is considered unclean.

The BBC report on the attack included a claim that someone on the bus made anti-Muslim slurs, going as far as to present the purported slurs as fact while referring to the videotaped attack as "alleged."

Jewish organizations which examined the video have found that the statement the BBC claimed was an anti-Muslim slur was actually a man saying in Hebrew: "Call someone, it's urgent." Jewish groups have accused the BBC of victim blaming and attempting to find a way to blame both sides for the antisemitic attack.

Police investigated the attack as well as the BBC's claim. A police source told the Campaign Against Antisemitism that no evidence had been found to substantiate the BBC's claim that an anti-Muslim slur had been used and that that part of the investigation had been closed.

The Campaign Against Antisemitism said in a statement: “We understand that police investigating the antisemitic attack on Jewish teenagers celebrating Chanukah on Oxford Street have found no evidence of the supposed ‘anti-Muslim slur’ from the victims that BBC London has said could be ‘clearly heard’ and now that part of their investigation has been closed down. The BBC must immediately release whatever evidence they have based their reporting on or apologise fulsomely and publicly.”

“This incident is one of many in which the BBC has victim-blamed Jewish people for antisemitism, downplayed racism towards Jews, platformed antisemitism and fueled antisemitism in Britain. This bias against Jews has not gone unnoticed,” it added.
https://www.israelnationalnews.com/news/318643

Video:
https://twitter.com/JewishNewsUK/status ... 8111161356
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

:smile7:
Ik schets u mijn ideale televisieavondje

Door ROB HOOGLAND

Geen discussie hoor, op zich is gemiddeld 281.000 kijkers niet buitensporig veel. Aan de andere kant zochten 1,6 miljoen Nederlanders de zender op een gegeven moment toch even op. Een eenvoudige kosten-batenanalyse leert bovendien dat zich, hoe je het ook wendt of keert, grote mogelijkheden openbaren. Je kunt het, als zender, bijvoorbeeld met twee man af: jijzelf plus een spetter van een secretaresse (v, uiteraard, want van dat gendergedoe op de kwelbuis ben je ook meteen af).

Wat denk je dat dát alleen al scheelt?

Ik heb het over het feit dat SBS6 op eerste kerstdag de avond vulde met beelden van een gezellig brandende open haard. John de Mol had ook even op YouTube kunnen grasduinen. Ik tikte er de zoekwoorden ’open haard, kerstmuziek’ in en kreeg subiet een pracht van een haard voorgeschoteld met ’Last Christmas’ van Wham op de achtergrond. Stream dat naar je tv-kanaal en je hoeft verder slechts contact op te nemen met de erven-George Michael. Hetgeen je gemakkelijk aan die secretaresse kunt overlaten. Daar vindt ze best tijd voor, tussen de bedrijven door.

Ik schets u mijn ideale televisieavondje. NPO1: haardvuur. NPO2: haardvuur. NPO3: haardvuur. RTL4: haardvuur. Enzovoorts. De hele reutemeteut alleen maar haardvuur. Voor Net5 (doelgroep: jongere, hoger opgeleide vrouwen) ga ik akkoord met de beschaafd likkende vlammetjes van een sophisticated Spartherm Linear Triple met S-Thermatik Neo app-bediening. Dat mannenzender RTL7 daar dan een woest knetterend inferno in een gigantische middeleeuwse kasteelhaard tegenover wenst te zetten, met immense naaldhoutvlammen die soms zelfs tot buiten de schoorsteenmantel reiken: soit.

Daar dient het wel bij te blijven.

Geen M meer, dus geen knieval voor de deugdoctrine. Geen Journaal meer, dus geen wokeness, klimaatalarmisme en wittemensenhaat. Geen BnnVara meer, dus geen cabaretiers met eenheidsworsthumor. Geen Zomergasten meer die niemand kent, geen ordinaire shit als Hotter than my daughter, geen Ongehoord Nederland, geen Meilandjes, Hazes jr. en Gordon, geen Maarten van Rossem, geen All you need is love, geen tokkieprogramma’s, helemaal niks meer. Gewoon op elke zender de godganse avond haardvuur, punt. Dat is niet alleen mijn ideale televisieavondje, dat is mijn ideale wereld. Laten we dit niet vergeten: van de miljard euro die tegenwoordig jaarlijks vanuit Den Haag naar de publieke omroep wordt overgemaakt kun je drieduizend extra huizen bouwen.

Beroepsmatig dool ik weleens door het Mediapark. Omdat de kans dat je er verdwaald raakt levensgroot is, neem ik dan altijd voor twee weken brood mee. Zelfs in dit land is een zekere overlevingsdrang mij niet vreemd. Eén ding staat vast: als je op al onze zenders alleen nog beelden van haardvuren laat zien, scheelt dat zoveel omroepmedewerkers dat het probleem van de asielzoekersinstroom voor de komende kwart eeuw ermee is opgelost. Ze kunnen allemaal dáár worden gehuisvest.

Kom aan, Rutte IV.

Durf het!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

Velen gingen Rob Hoogland al voor door de televisie-aansluiting helemaal de deur uit te doen. Zij zitten niet enkel op YouTube maar trekken verder naar alternatieven als Odyssee, BitChute en Rumble om komaf te maken met politieke censuur op YouTube om zelf te wegen wat er aan informatie en meuk op hen afkomt. De bespaarde tijd op doelloos indoctrinatie ondergaan via de beeldbuis kan weer worden besteed aan een wandeling, goede boeken en cursusdeelname. De bespaarde ergernis en extra levert weer extra levensjaren en weerstand op, gesteld dat er wel wat bewuster geleefd gegeten en gedronken wordt.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

Victor Davis Hanson: This is what the media is


Joe Concha rips CNN's Brian Stelter for ignoring 20 major news stories: 'This is not a media show'
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

WATCH: Tucker Carlson SLAMS CNN As Another Producer Is ARRESTED

:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

Former host of The View on how to combat the left’s LIES

:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Waar voor je geld. Dat verwacht een nieuw kabinet natuurlijk van de Staatsomroep.
En jaweL Radio 1 blaast de loftrompet over het goede dat ons is overkomen: Rutte versie 4.
Wat vinden de luisteraars ervan? Die zijn heel duidelijk. Radio-sukkels, had dat toch niet gevraagd !!!
NPO Radio 1
@NPORadio1
http://Stand.nl:
'De nieuwe ministersploeg ziet er veelbelovend uit'. Wat vind jij? Stem hier en luister vanaf 09.30 uur naar @SpraakmakersOp1

Eens 6.1%
Oneens 93.9%

4,143 votes·Final results

8:29 am · 3 Jan 2022·Twitter Web App
351 Retweets
104 Quote Tweets
274 Likes
https://twitter.com/NPORadio1/status/14 ... 2720528387
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is de voordeur van een partijbureau aan de Herengracht Amsterdam.
Dus is het een politieke daad. De media zullen wel ophef maken over een aanslag/vernieling. Maar nee want het is het partijbureau van FvD.
En wie hebben dat gedaan? Ook dat is een faktor om er geen nieuws van te maken: de Antifa.

Afbeelding

Video hier:
https://twitter.com/fvdemocratie/status ... 69672?s=20
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

Elders gt het nog een stapje verder met de vooringenomenheid van verpolitiekte media:

Antifa BOMBER Arrested In Florida At Peaceful Republican Gathering! The Media IGNORES IT Entirely.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Hoe weten ze hoeveel mensen er naar de StaatsTV kijken?
Vroeger waren er mensen met een kastje die dat registreerde.
Nu hebben ze app daarvoor op hun mobieltje gekregen. En ja, daar komt natuurlijk privacy ellende van.

Nationaal Media Onderzoek
Grote zorgen over privacy bij nieuw kijk- en luisteronderzoek


Vroeger kreeg je bij het Nederlandse kijk- en luisteronderzoek een kastje in de woonkamer om te meten hoeveel tv je keek. Maar tegenwoordig gebeurt het Nationaal Media Onderzoek (NMO) deels met een app, op de smartphones van 3500 deelnemers. Toen privacy-expert Jaap-Henk Hoepman de voorwaarden van dit multimedia-onderzoek las, was hij sprakeloos. “Je verkoopt bijna letterlijk een inkijkje in je ziel aan de duivel.”

Met ‘de duivel’ verwijst Hoepman – universitair hoofddocent aan de Radboud Universiteit – naar de bedrijven achter het onderzoek: marktonderzoeker Ipsos en databedrijf Kantar. Met ‘je ziel’ bedoelt hij alles wat er op je smartphone gebeurt. “Zoals al je appgebruik, zoektermen, wanneer je belt en met wie. En zoals ik de privacyverklaring lees, deelt Ipsos alle meetgegevens ook met klanten, van RTL tot de Donald Duck”, aldus Hoepman.

Hij schreef er een blogpost over, die tot bezorgde reacties leidde van andere deskundigen. Maar Ipsos verwerpt de kritiek. Volgens de Nederlandse manager Daan Versteeg worden de meeste gegevens die Hoepman noemt niet opgeslagen en zeker niet gedeeld.
‘We slaan de zoekopdrachten zelf niet op’
Versteeg: “Gevoelige informatie zoals e-mails en banktransacties registeren wij helemaal niet. En we delen geen gegevens die te herleiden zijn tot individuele deelnemers.” Zo kan De Telegraaf volgens Ipsos wel zien hoeveel mensen tussen de 20 en 48 jaar ze bereiken, en hoeveel daarvan ook de website van de Donald Duck bezoeken, maar niet wie die mensen zijn.

Wat privacyjurist Danny Mekić betreft, zou Ipsos duidelijker moeten uitleggen wat ze met de gegevens van mensen doen. “Als je gebruikers vraagt of ze begrijpen wat er in die privacyklaring staat, weet ik zeker dat ze nee zeggen. Experts worden er al niet wijs uit.”

Simpelweg voldoen aan de Europese privacywet (AVG) is volgens Mekić niet genoeg. “Het uiteindelijke doel van de AVG is dat mensen zelf controle hebben over hun persoonsgegevens. Als je zoveel gegevens verwerkt, volsta je niet met zinnen als ‘Wij en onze partners zullen uw gegevens samenvoegen met andere gegevensbronnen’. Dan vertel je veel, maar zeg je nog steeds weinig.”
https://www.trouw.nl/cultuur-media/grot ... ~bd8bf1d6/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

Bombshell Documents: Bill Gates Gave $319 Million To Hundreds of Media Outlets | Facts Matter


Bill Gates Funding:
- https://ept.ms/3tnNJKX

Europe Booster Concerns:
- https://ept.ms/3nl9445
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Gooise matras betekenis & definitie

(1964) (inf.) de (in het Gooi gevestigde) radio- en televisiewereld, waar volgens de geruchten carrières beïnvloed zouden worden door het bed; iedereen doet het met iedereen. De uitdrukking werd gelanceerd door de journalist Jan Vrijman.
https://www.ensie.nl/woordenboek-van-po ... ise-matras

Er wordt nog steeds geflikflooid maar de tijdgeest is anders nu.
RTL stopt voorlopig met ‘The Voice’ na ‘schokkende’ meldingen van ongepast gedrag

“Op basis van deze aantijgingen is contact opgenomen met producent ITV en is er in overleg besloten dat ITV, onmiddellijk een zorgvuldig, onafhankelijk onderzoek zal initiëren”, laat RTL in een verklaring weten. “De uitzendingen van The Voice of Holland worden vooralsnog opgeschort tot er meer duidelijk is.”

RTL noemt de berichten, die niet bekend waren bij de zendergroep, “zeer ernstig en schokkend”. “We nemen dit uitermate serieus. Deelnemers, medewerkers, iedereen moet in alle veiligheid kunnen werken. Daarin is geen ruimte voor interpretatie. Prioriteit is nu om de feiten op tafel te krijgen.”

De aantijgingen kwamen aan het licht door het BNNVARA-programma BOOS, van presentator Tim Hofman. “We hebben hier ontzettend lang en zorgvuldig aan gewerkt, aankomende donderdag zenden we onze aflevering over The Voice Of Holland uit, later vandaag volgt meer info”, schrijft Hofman, die voor verder commentaar zaterdagochtend niet bereikbaar was.

Geschokt

Ook ITV laat weten “geschokt” te zijn. “Onze hoogste prioriteit is het bieden van een veilige en ondersteunende omgeving voor iedereen die deelneemt aan - of werkt aan - onze shows en er is bij ITV Studios sprake van een zerotolerancebeleid ten aanzien van het soort gedrag waarvan wordt gezegd dat het heeft plaatsgevonden. We hebben onmiddellijk opdracht gegeven voor een extern onderzoek naar de aantijgingen.”

Al langer gaan geruchten over ongepast gedrag achter de schermen van The Voice. BOOS kondigde al eerder aan dat het programma bezig was met het onderwerp.

Eind 2021 werd bekend dat er aangifte was gedaan tegen Marco Borsato, die lange tijd coach was bij The Voice, vanwege grensoverschrijdend gedrag.
https://www.trouw.nl/cultuur-media/rtl- ... ~b3f7a12c/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

En wie was dat dan wel die zijn piemel niet in de broek wist te houden?
Verklaring Rietbergen: 'Dingen gedaan die ik niet had moeten doen' - Linda de Mol wist er van

"Alles spijt mij meer dan ik in deze verklaring kan verwoorden"

TVOH-bandleider Jeroen Rietbergen, die vandaag bekend maakte per direct te stoppen bij het programma nadat verhalen over seksueel wangedrag RTL noopten tot het stilleggen van het programma, heeft een verklaring uitgestuurd over zijn vertrek en zijn gedrag.

Rietbergen erkent 'contact van seksuele aard' vanuit zijn positie bij TVOH. "Voor mijn gevoel was er destijds geen sprake van een machtspositie, ik ben in mijn positie ook niet in staat iemand te bevoorrechten in het programma, ik ga uitsluitend over de muziek. De contacten heb ik toen als wederkerig en gelijkwaardig gezien", verklaart hij bij RTL Boulevard over zijn gedrag bij RTL Voice of Holland, een programma van RTL dat door John de Mol bedacht is.

Linda de Mol wist van de affaire

Rietbergen heeft zijn verhouding destijds opgebiecht aan zijn vrouw, Linda de Mol. Zij is de broer van John de Mol. Ze zijn door de kwestie een tijd uit elkaar geweest.

Rietbergen: "Inmiddels ben ik mij er zeer bewust van geworden dat mijn eigen perceptie helemaal niet relevant is, maar veel meer de perceptie van betreffende vrouwen. En dat deze vrouwen dit misschien heel anders beleefd hebben. Door dit inzicht ben ik gaan beseffen dat mijn gedrag volledig verkeerd is geweest. De dingen die ik heb gedaan had ik nooit moeten doen."

Rietbergen doet een publicitair noodzakelijke riedel over zonde, machtsposities en therapie en besluit met de woorden: "Alles spijt mij meer dan ik in deze verklaring kan verwoorden."
https://www.nieuwnieuws.nl/5154822/verk ... st-er-van/

Was er tegen hem een aanklacht ingediend? Nee. Tegen wie dan wel? Tegen deze knuffelmocro:

Afbeelding

Ali Bouali . En zo verpest een klein deel van de succesvolle Marokkanen het weer voor het deel dat niet succesvol is.
Zelf ontkent die alles
„Ik ben 100 procent overtuigd van mijn onschuld. Het gaat om een beschuldiging over iets dat lang geleden zou zijn gebeurd, maar daar is niets van waar”, aldus het Voice-jurylid. ,,Ik word hier door overvallen. Er is geen naam gegeven, niets concreets. Daar kan ik mij niet tegen verdedigen. Laat staan in de media. Maar de schade is wel aangebracht. Ik heb nog geen oproep van de politie gehad, maar ik zal overal aan meewerken. Nogmaals het is niet waar en ik heb vertrouwen dat het onderzoek dat zal uitwijzen. Ik vind deze gang van zaken erg onrechtvaardig.”
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1124811 ... egen-ali-b
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

De advertentie-ratten verlaten het schip dat aan de ketting ligt.

Via een statement laat T-Mobile het volgende aan ons weten: 'Wij hebben besloten op basis van alle berichtgeving van de afgelopen 24 uur het sponsorschap van het huidige The voice Of Holland per direct stop te zetten. We keuren elke vorm van grensoverschrijdend gedrag af en nemen hier als bedrijf nadrukkelijk afstand van. Nogmaals ons medeleven gaat uit naar alle betrokkenen.'

Supermarktketen Lidl laat het volgende weten: "Wij zijn gisteren geïnformeerd dat het programma is opgeschort. Wij wachten verdere informatie cq onderzoek af.''
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... stopzetten
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Je hebt een potentieel conflict met de werkgever vanwege #metoo-toestanden op de werkvloer.
Ga je dat dan aankaarten bij de advocaat van die werkgever? Ik zou zeggen: dat is toch wel contra-geïndiceerd. Die advocaat werkt niet voor jouw maar voor de opdrachtgever.
Producent ITV laat The Voice of Holland-affaire onderzoeken door advocaat #TVOH

ITV Studios - de producent van The Voice of Holland - laat de recente onthullingen over het programma onderzoeken door het Amsterdamse advocatenkantoor Van Doorne. De producent roept iedereen die het slachtoffer is geworden van – of getuige is geweest van – ongepast gedrag rond het programma op om contact op te nemen via een beveiligde webpagina van het advocatenkantoor. Dat meldt ITV Studios maandag in een perscommuniqué.

"Onze hoogste prioriteit is het bieden van een veilige en ondersteunende omgeving voor iedereen die deelneemt aan – of werkt aan – onze shows en er is bij ITV Studios sprake van een zero-tolerance beleid ten aanzien van het soort gedrag waarvan wordt gezegd dat het heeft plaatsgevonden."

Totaalanalyse over de affaire hier.
https://www.nieuwnieuws.nl/5154840/prod ... caat-tvoh/

" een beveiligde webpagina". Dat zegt helemaal niets over hoe je privacy is gewaarborgd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Bij The Voice of Holland ging het op het toneel over de prestaties van de bovenmond (= zingen) van de vrouwelijke deelnemers. En achter de schermen wogen de prestaties van de ondermond ( = neuken) ook mee.

Nu lees ik dat er meer stemmen tot zwijgen zijn gebracht:
"Ook The Voice Kids en The Voice Senior voor onbepaalde tijd stopgezet"
https://www.gelderlander.nl/dossier-the ... ~ac957c8c/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
ma jan 17, 2022 8:55 pm

"Ook The Voice Kids en The Voice Senior voor onbepaalde tijd stopgezet"
Het wordt nu heel stil in Nederland. Zijn gezang is verstomt. Wat heerlijk.

Ik nog nooit naar één van die drie programma's gekeken, dus weet niet hoe erg het is dat deze programma's niet meer meedoen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

RTL verwijst voor een reactie naar ITV. Dat schrijft in een reactie slachtoffers en getuigen aan te moedigen zich te melden bij Van Doorne, een advocatenkantoor dat de misstanden bij The Voice of Holland gaat onderzoeken. ‘We willen alle deelnemers geruststellen dat dit geen inbreuk is op hun contract en de geheimhoudingsclausule.’
"geheimhoudingsclausule"?? WTF.
Deelnemers The Voice kregen contract met zwijgplicht: 10 duizend euro boete voor spreken met ‘derden’

Deelnemers van talentenjacht The Voice of Holland voelen zich belemmerd te spreken over wantoestanden achter de schermen door een zwijgplicht in hun contract. Daarin staat dat zij een boete van minimaal 10 duizend euro riskeren als ze over hun ervaringen spreken met ‘derden’. Dit blijkt uit gesprekken met betrokkenen en uit het contract, dat in handen is van de Volkskrant.
[...]
De breed geformuleerde zwijgplicht leidt bij kandidaten tot angst – in het contract staat bovendien dat een boete ongelimiteerd met 2.500 euro per dag wordt verhoogd, zolang de overtreding voortduurt. ‘Ik ben echt knetterbang voor represailles’, zegt een oud-deelneemster die zegt dat ze zelf te maken kreeg met grensoverschrijdende vragen over haar seksleven, en dat ze weet heeft van meerdere wantoestanden. Ze trad nooit met naam en toenaam in de openbaarheid. ‘Ik kan in mijn eentje nooit opboksen tegen RTL en consorten. En inhoudelijk mag je helemaal niks zeggen. Ik denk dat ik al buiten mijn boekje treed door dit te vertellen.’ Ook een getuige die wangedrag van een prominente medewerker met eigen ogen zegt te hebben gezien, stelt ‘absoluut’ bevreesd te zijn voor het contract. ‘Het gaat om zulke hoge bedragen.’
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b9fc6dd2/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Spoiler! :
Mahalingam schreef:
di dec 14, 2021 11:37 pm
Police: No evidence for BBC claim attacked Jewish youths used anti-Muslim slur

London police close investigation into claim by BBC that anti-Muslim slurs were heard when a bus of Jewish youths was attacked on Hanukkah.


The Metropolitan Police have found no evidence to support the BBC's claim that a passenger on a bus of Jewish youths which was attacked by a mob of violent youths who attempted to smash its windows used an anti-Muslim slur, the Jewish Chronicle reported.

Video footage from the incident, which occurred during the Hanukkah holiday, shows the young men yelling antisemitic abuse and threats at the open-top bus, while also attempting to smash its windows and spitting at it. and others made Nazi salutes.

Some of them also took off a shoe and hit the bus with it, which is an insult in Arab culture, as the bottom of the shoe is considered unclean.

The BBC report on the attack included a claim that someone on the bus made anti-Muslim slurs, going as far as to present the purported slurs as fact while referring to the videotaped attack as "alleged."

Jewish organizations which examined the video have found that the statement the BBC claimed was an anti-Muslim slur was actually a man saying in Hebrew: "Call someone, it's urgent." Jewish groups have accused the BBC of victim blaming and attempting to find a way to blame both sides for the antisemitic attack.

Police investigated the attack as well as the BBC's claim. A police source told the Campaign Against Antisemitism that no evidence had been found to substantiate the BBC's claim that an anti-Muslim slur had been used and that that part of the investigation had been closed.

The Campaign Against Antisemitism said in a statement: “We understand that police investigating the antisemitic attack on Jewish teenagers celebrating Chanukah on Oxford Street have found no evidence of the supposed ‘anti-Muslim slur’ from the victims that BBC London has said could be ‘clearly heard’ and now that part of their investigation has been closed down. The BBC must immediately release whatever evidence they have based their reporting on or apologise fulsomely and publicly.”

“This incident is one of many in which the BBC has victim-blamed Jewish people for antisemitism, downplayed racism towards Jews, platformed antisemitism and fueled antisemitism in Britain. This bias against Jews has not gone unnoticed,” it added.
https://www.israelnationalnews.com/news/318643

Video:
https://twitter.com/JewishNewsUK/status ... 8111161356
BBC apologises for report suggesting Jewish victims of anti-Semitic bus attack used 'anti-Muslim slurs': Ofcom launches probe as corporation upholds complaint over accuracy and impartiality of its coverage
[...]
Board of Deputies of British Jews president Marie van der Zyl welcomed Ofcom's decision to investigate, adding: 'We trust that justice will prevail.'

She said: 'We note the ECU finding that the BBC did not meet standards of due accuracy and impartiality.
'We are however dismayed that the Corporation continues to justify certain erroneous editorial decisions that continue to cloud the issue and will compound the distress faced by the victims.'

A spokesman for the Campaign Against Antisemitism said: 'It took the BBC two months and four pages to deliver a whitewash non-apology that stands by its spurious reporting of an anti-Muslim slur and dismisses the monumental offence generated by its coverage.'

They added that they welcomed Ofcom's investigation, which they said 'will hopefully deliver the justice to the Jewish community that the BBC has once more denied'.
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... slurs.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

Er komt steeds neer aan het licht van linkse media als regelrecht propaganda-instrument. Maar daar blijft het niet bij. Meer licht op wat er bij CNN gaande is.

CNN Insider: Brian Stelter OUT NEXT! Even CNN Staffers Want Him FIRED For LYING About Jeff Zucker!


Het riekt naar grote schoonmaak bij CNN waarbij de ratten elkaar voor wat centen erbij lappen: Donald Trump zal ondertussen een van de dagen van zijn leven hebben... :rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De woke linkse media

Bericht door Mahalingam »

Tweet
Pointer (KRO-NCRV)
@pointer_kroncrv
1 op de 10 mensen met een baarmoeder heeft endometriose. Wat is dat en waarom is er zo weinig over bekend?
Volg ons op YouTube via @KroNcrv
https://twitter.com/pointer_kroncrv/sta ... 2425123840
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ali Yas »

sjun schreef:
zo feb 06, 2022 12:33 pm
Het riekt naar grote schoonmaak bij CNN waarbij de ratten elkaar voor wat centen erbij lappen
Wat wil je ook? Als je personeel ronselt dat bereid is glashard voor de camera te liegen, dan moet je niet gek opkijken dat die figuren ook in andere opzichten niet deugen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De woke linkse media.

Bericht door Ariel »

Diepe diepe zucht... :scratch: Waar een mens zich druk om kan maken.
Which skin color emoji should you use? The answer can be more complex than you think

Afbeelding

Heath Racela identifies as three-quarters white and one-quarter Filipino. When texting, he chooses a yellow emoji instead of a skin tone option, because he feels it doesn't represent any specific ethnicity or color.

He doesn't want people to view his texts in a particular way. He wants to go with what he sees as the neutral option and focus on the message.

"I present as very pale, very light skinned. And if I use the white emoji, I feel like I'm betraying the part of myself that's Filipino," Racela, of Littleton, Mass., said. "But if I use a darker color emoji, which maybe more closely matches what I see when I look at my whole family, it's not what the world sees, and people tend to judge that."

In 2015, five skin tone options became available for hand gesture emojis, in addition to the default Simpsons-like yellow. Choosing one can be a simple texting shortcut for some, but for others it opens a complex conversation about race and identity.

"I use the brown one that matches me," said Sarai Cole, an opera singer in Germany. "I have some friends who use the brown ones, too, but they are not brown themselves. This confuses me."

Cole is originally from California and identifies as Black and an American Descendant of Slavery. She said that while she was not offended when a non-brown friend used a dark emoji, she would like to understand why.

"I think it would be nice if it is their default, but if they're just using it with me or other brown people, I would want to look into that deeper and know why they're doing that," she said.

Jennifer Epperson, from Houston, identifies as Black and said she changed her approach depending on who she was talking to.

"I use the default emoji, the yellow-toned one for professional settings, and then I use the dark brown emoji for friends and family," she said. "I just don't have the emotional capacity to unpack race relations in the professional setting."

Is the yellow emoji really neutral?
A 2018 study published by the University of Edinburgh looked at the use of different skin tone emojis — what it referred to as "modified" emojis — on Twitter to find out if the modifiers contributed to self-representation.

Alexander Robertson, an emoji researcher at Google and Ph.D. candidate involved in the study, said the emoji modifiers were used widely but it was people with darker skin who used them in higher proportions, and more often.

After another look at Twitter data, Andrew McGill, then writer for The Atlantic, found that some white people may stick with the yellow emoji because they don't want to assert their privilege by adding a light-skinned emoji to a text, or to take advantage of something that was created to represent diversity.

Perhaps, like Heath Racela, they simply don't want to think about how their message could be interpreted.

But Zara Rahman, a researcher and writer in Berlin, argues that the skin tone emojis make white people confront their race as people of color often have to do. For example, she shared Sarai Cole's confusion when someone who is white uses a brown emoji, so she asked some friends about it.

"One friend who is white told me that it was because he felt that white people were overrepresented in the space that he was using the emoji, so he wanted to kind of try and even the playing field," Rahman said. "For me, it does signal a kind of a lack of awareness of your white privilege in many ways."

Rahman, who in 2018 wrote the article for the Daily Dot, "The problem with emoji skin tones that no one talks about," also challenges the view that the yellow emoji — similar to the characters from The Simpsons — is neutral, because on that show, "there were yellow people, and there were brown people and there were Black people."

She said there was a default in society to associate whiteness with being raceless, and the emojis gave white people an option to make their race explicit.

"I completely hear some people are just exhausted [from] having to do that. Many people of color have to do that every day and are confronted with race every day," Rahman said. "But for many white people, they've been able to ignore it, whether that's subconsciously or consciously, their whole lives."

Rahman admits there's no specific answer to all the questions about emoji use but said it was an opportunity to think about how people want to represent their identities.

"I think it's more one of those places where we just have to think about who we are and how we want to represent our identities," she said. "And maybe it does change depending on the season; depending on the context."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De verrotte linkse media

Bericht door sjun »

Woke Women Getting Called Out In Public!


Er stevig ingaan werkt het beste tegen wokey artikelen, reacties en eisen en opent en passant anderen eveneens de ogen. :razz:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De woke linkse media.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
vr feb 11, 2022 9:41 pm
Diepe diepe zucht... :scratch: Waar een mens zich druk om kan maken.
Keuzestress... :roll:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie