De verrotte linkse media

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Nep-nieuws!

Geplaatst op 26 januari 2018

Afbeelding

Lulkoekius, de Volkskrant en Nieuwsuur, de twee bijna per definitie met de overheid dwepende nep-nieuwsbronnen, komen met de bewijzen. Anoniem natuurlijk, zodat het niet te checken is. Nederlandse hackers hebben als eerste gezien dat de Russen al in 2014 Amerika aan het hacken waren en met name de Democratische Partij. Ja hoor, ik lees dit artikel niet eens. Het is net als eens met die Saddam Hussein, die een gevaar was voor de wereld, de nieuwe Hitler die plannen had om de wereld te veroveren, de machtswellusteling die ladingen wapens voor massavernietiging in zijn bezit had.

Overal in Irak lagen ze opgeslagen voor dat moment om toe te slaan. Als bewijs werd dit in een vergadering van de VN via een filmpje met het rondrijden van een truck getoond. Daar gingen ze, die afgrijselijke wapens, die, om het vinden ervan te bemoeilijken, in trucks door Irak heen en weer werden gereden.

Baloney, zeiden critici toen, en die hadden gelijk. De kloon Blair heeft later toegegeven dat hij is bedonderd. Dat hij zonder die ‘bewijzen’ wellicht Engeland niet aan de grote coalitie tegen Irak had laten deelnemen.

Alles werd uit de kast gehaald om het Westen gereed te maken voor een oorlog tegen Irak, omdat Saoedi-Arabië dat wenste en omdat Amerikaanse oliemaatschappijen hun oog op de olierijkdommen van Irak hadden laten vallen. En wellicht helemaal omdat de heer George Bush senior een vervelende agent kwijt wilde die hij als directeur van de CIA had aangetrokken om voor het Westen het vuile werk tegen de bedreiging Iran uit te voeren?

Amerika en de EU, met name Frankrijk en Engeland, hadden vriend en bondgenoot Irak gesteund en bewapend om de Ayatollahs uit Iran te bestrijden. De oorlog tussen Iran en Irak was voorbij en de lastpak Saddam begon te eisen dat er financiële steun voor Irak kwam, zoals hem was beloofd. Dus hem moest maar eens het zwijgen worden opgelegd.

Oh jee wat voor nep-nieuws in een notendop zit ik hier nu te verkondigen! Maar dit is wel allemaal te controleren. Tenminste nog wel, zolang het internet nog niet is opgeschoond op de wijze die onze minister van het door haar opgerichte 1984 ministerie van Waarheid voorstaat.

In dat geval bied ik mijn excuses aan en geef toe voor Poetin te werken en ben bereid tegen hem te getuigen. Krijg ik dan strafvermindering, een nieuwe identiteit en een lekkere zak geld? Ik denk dat het de hoogste tijd is voor mensen als ik om Nederland te verlaten. Hierbij vraag ik als niet-Jood asiel in Israël aan.

Of de kiezers moeten mij in maart duidelijk maken dat zij gezond verstand bezitten. Stem tegen de nieuwe fascisten die beweren links en vooruitstrevend te zijn. Stem voor vrijheid, stem voor vrije pers, stem voor de toekomst van uw (klein)kinderen. Hoelang duurt het anders nog voor de nieuwe Gestapo aan onze deuren verschijnt? De SA heeft zich al meerdere malen op straat vertoond.

Door: “bozeoudeman”

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/26/nep-nieuws/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Lulkoekius, de Volkskrant en Nieuwsuur, de twee bijna per definitie met de overheid dwepende nep-nieuwsbronnen, komen met de bewijzen. Anoniem natuurlijk, zodat het niet te checken is. Nederlandse hackers hebben als eerste gezien dat de Russen al in 2014 Amerika aan het hacken waren en met name de Democratische Partij.


Misschien hebben ze dat *nieuws * hierom verspreid ? Om zo snel mogenlijk de aftapwet er door te drukken? :nietverstaan:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Als ik lees wat voor geweldig goed werk onze AIVD heeft geleverd met die Russen, dan kan ik alleen maar concluderen: "als ze dat konden zonder die aftapwet dan hebben we die wet toch helemaal niet nodig?"
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Op 8 september 2014 is op het journaal van de NOS te zien dat John Sweeney een gerespecteerde journalist van de BBC president Poeting een vraag steld in de wandelgangen. De NOS laat zien en verteld dat Sweeney geen reactie krijgt van Poetin. Daadwerkelijk is het verhaal anders en in de beelden van RT is te zien dat Poetin een dikke 2,5min de tijd neemt voor Sweeney om zijn visie op het conflict toetelichten. De NOS laat hier een sterk staaltje van staatspropaganda zien en is hiermee het zout in onze pap want een beter voorbeeld kunnen wij niet wensen.

De NOS heeft overigens alle beelden verwijderd van de site dus bij uitzending gemist zult u niet vinden op 8 september 2014 zowel bij de NOS als de NPO.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

En dan is er nog dit...De AIVD is woedend dat de Amerikanen melding maakten van buitenlandse bron.
En nu vertellen ze ineens alles aan de Volkskrant?

Wat zit hier achter. :nietverstaan:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Teva Teff »

Mahalingam schreef:Op 8 september 2014 is op het journaal van de NOS te zien dat John Sweeney een gerespecteerde journalist van de BBC president Poeting een vraag steld in de wandelgangen. De NOS laat zien en verteld dat Sweeney geen reactie krijgt van Poetin. Daadwerkelijk is het verhaal anders en in de beelden van RT is te zien dat Poetin een dikke 2,5min de tijd neemt voor Sweeney om zijn visie op het conflict toetelichten. De NOS laat hier een sterk staaltje van staatspropaganda zien en is hiermee het zout in onze pap want een beter voorbeeld kunnen wij niet wensen.

De NOS heeft overigens alle beelden verwijderd van de site dus bij uitzending gemist zult u niet vinden op 8 september 2014 zowel bij de NOS als de NPO.

Die discussie hadden we al.
viewtopic.php?f=22&t=26036&p=443116&hil ... de#p443116
Overigens, dat is lachen met Google.
Google zoek: "John Sweeney een gerespecteerde journalist"
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Die discussie hadden we al.
viewtopic.php?f=22&t=26036&p=443116&hil ... de#p443116
Overigens, dat is lachen met Google.
We hebben met opzet deze post nog een keer geplaatst , zodat jij nog een keer de slappe lach zou krijgen.

Zo zie je maar Teva. Anything to please you.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

Het verhaal hoe Onze Jongens het toch maar voor elkaar kregen om te bewijzen dat de Russen "het" gedaan hebben, zullen we te pas en te onpas tot we er onpasselijk van worden moeten aanhoren als bewijs dat de sleepwet nodig is. (terwijl juist het tegendeel wordt bewezen)

Ik denk dat het een lastige oefening is om de wereld ervan te overtuigen en de Trump-stemmers aan te praten dat de Russen in staat zijn geweest om stemmers die bij hun volle verstand op Trump stemden, yot marionetten van de Russen zijn gemaakt.
De stemmers waren dus niet goed bij hun hoofd. Dit kan je noemen: pathologisering van de verkeerde mening.

En de juistheid van de 'onthullingen' wordt nu bewezen met:
Aanvallen op computersystemen ministeries na onthulling AIVD
Computersystemen van Nederlandse ministeries worden extra beveiligd omdat er meer hackpogingen plaatsvinden dan normaal. De oorzaak van de cyberaanvallen wordt gezocht in het nieuws dat de AIVD een cruciale rol vervulde in het blootleggen van Russische beïnvloeding van de Amerikaanse verkiezingen.
https://www.ad.nl/binnenland/aanvallen- ... ~a5fef56e/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

‘DWDD steunde Jesse Klaver bij de laatste verkiezingen’

Het politieke panel van De Wereld Draait Door zou uitdrukkelijk Jesse Klaver hebben gesteund in aanloop naar de laatste Tweede Kamerverkiezingen.

De redactie van het programma zou van tevoren hebben voorgenomen de GroenLinks-voorman als nieuwe sterke man op links te presenteren, schrijft historicus Geerten Waling in zijn column in Elsevier. Waling baseert zich op ‘een ingewijde’.

‘Gevolg van onbeschaamde manipulatie’
De ingewijde zou Waling hebben verteld dat “het politieke panel van DWDD in de zomer van 2016 besloot om in de naderende verkiezingscampagne niet de PvdA te steunen – een primeur in de dieprode geschiedenis van het programma, als ik het goed begreep –, maar om ‘Jesse’ te gaan ‘brengen’”.

“Het is jammer dat we nooit zullen weten hoeveel van die 29 zetels verlies de PvdA op het conto kan schrijven van een handjevol politieke deskundigen aan tafel bij De Wereld Draait Door”, schrijft Waling. “En omgekeerd, hoeveel van de 14 zetels voor GroenLinks het gevolg waren van onbeschaamde manipulatie door ’s langs bestbekeken praatprogramma.”

Televisieaanbod oppervlakkig
De historicus vindt dat het Nederlandse televisieaanbod oppervlakkig is, en dat ‘het inteeltgehalte’ enorm is. “De talkshowhosts en hun sidekicks kennen hun gasten vaak persoonlijk, al dan niet via half-aristocratische liefdes- en huwelijksverbanden of het netwerk van een politieke partij.”

“En als de echte macht moet worden ondervraagd, bijvoorbeeld een minister, een Kamerlid of een machtige CEO, dan is dat item van begin tot eind voorgekookt”, betoogt Waling.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ali Yas »

Je snapt waarom de NPO 800 miljoen per jaar krijgt en waarom er geen Nederlander naar zou moeten kijken.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Hoe incestueuze talkshows de kijker manipuleren

Geerten Waling, 30 jan 2018

Afbeelding

In theorie besteden onze televisienetten wekelijks vele uren aan gesprekken en debatten. Zelfbewust zetten ze de journalistieke nieuwsgaring even stil en maken zendtijd vrij voor interviews, debatten en bespiegelingen. Deze pompeuze minicolleges vanuit de hoofdstad onzer natie zijn een belediging van de kijker, en wel op drie manieren.

Ten eerste zijn ze vrijwel niet te onderscheiden in stijl. Ze bieden drie identieke merken audiovisuele kauwgom voor de lege geest. Ten tweede zijn ze zo ingericht dat ze perfect functioneren als echokamers voor politici en een klein clubje deskundologen. Ten derde zijn ze fixed. Doorgestoken kaart.

Het Nederlandse televisieaanbod is oppervlakkig
Het kan nooit kwaad om oude stukken uit de scherpe pen van wijlen Christopher Hitchens te lezen. De vorige twee alinea’s komen, vertaald, uit één van zijn columns in Harper’s Magazine uit 1987, getiteld ‘Blabscam’ (vrij vertaald: kiftklets). Hij schreef daarin over de belangrijkste politieke talkshows in Washington in die tijd, de jaren van president Ronald Reagan, maar Hitchens’ kritiek gaat nog net zo goed op voor het Nederlandse televisieaanbod van 2018.

Jinek, Pauw, De Wereld Draait Door, RTL Late Night – ze zijn beeldbepalend voor het debat, maar opereren grofweg in dezelfde stijl: veel entertainment, weinig inhoud. De items zijn kort en als ze al enige diepgang hebben, dan moeten ze snel weer naar de oppervlakte worden gebracht met een fragmentje, een grap of de oninteressante mening van één of andere derderangs artiest die ook aan tafel is beland om een cd’tje te pluggen.

Inteelt, afspraakjes en wederzijdse afhankelijkheid
En het inteeltgehalte is enorm. De talkshow hosts en hun sidekicks kennen hun gasten vaak persoonlijk, al dan niet via half-aristocratische liefdes- en huwelijksverbanden of het netwerk van een politieke partij. En als de echte macht moet worden ondervraagd, bijvoorbeeld een minister, een Kamerlid of een machtige CEO, dan is dat item van begin tot eind voorgekookt.

Dat begint al met de voorbereiding: de gasten committeren zich aan één programma (toezeggingen doen aan de concurrent is een doodzonde, dan word je nooit meer uitgenodigd). Met de redactie- en de productieteams spreken de gasten – vaak geflankeerd door een legertje voorlichters van hun partij of ministerie – de hele uitzending door. Hoe verloopt het gesprek? Welke fragmenten worden getoond? Wie zitten er nog meer aan tafel? Hè, toch niet die dwarse columnist?! Dan komt de minister niet, podia genoeg. (Duidelijk: exit columnist.)

Talkshows drijven op entertainment, want kijkcijfers, niet op journalistiek bijtwerk. Beeldvorming is heilig, voor programma en gast. Daarom zijn spannende interviews zeldzaam. De compleet doorgespinde promotiepraatjes van politici en bestuurders worden slechts af en toe, heel voorzichtig, onderbroken voor een mild-kritisch tegengeluid. Je zou bijna fan worden van Businessclass, want de totaal ongeïnteresseerde Harry Mens heeft in elk geval niet te pretentie om de kritische journalist uit te hangen of zijn doorgestoken kaarten te verhullen.

DWDD ging ‘Jesse brengen’
Zelf werd ik een tijdje geleden op audiëntie geroepen bij de DWDD-redactie. Een ‘kennismaking’. Even aftasten. Het gesprek duurde korter dan ik mijn koffie kon opdrinken, want de twee dames waren druk druk druk, maar ik zou zéker nog van ze horen. Tot op heden niets, natuurlijk.

Nu ben ik daar niet zo rouwig om. Via een ingewijde begreep ik dat het politieke panel van DWDD in de zomer van 2016 had besloten om in de naderende verkiezingscampagne niet de PvdA te steunen – een primeur in de dieprode geschiedenis van het programma, als ik het goed begreep –, maar om ‘Jesse’ te gaan ‘brengen’. DWDD zou subtiel Jesse Klaver (GroenLinks) als de nieuwe sterke man op links presenteren. En zo geschiedde.

Tendentieuze poppenkasten
Lodewijk Asscher en zijn PvdA hadden het ongetwijfeld ook aan zichzelf te wijten, maar het is jammer dat we nooit zullen weten hoeveel van die 29 zetels verlies de PvdA op het conto kan schrijven van een handjevol politieke ‘deskundigen’ aan tafel bij Matthijs van Nieuwkerk. En omgekeerd, hoeveel van de veertien zetels voor GroenLinks het gevolg waren van onbeschaamde manipulatie door ’s lands best bekeken praatprogramma.

Hoe sneller al die tendentieuze talkshow-poppenkasten verdwijnen hoe beter. Omlaag met die kijkcijfers. Zoek uw toevlucht tot het internet, bijvoorbeeld tot de lange, diepgaande gesprekken op YouTube-kanaal Café Weltschmerz. Of lees desnóóds weer eens een boek…

https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... ls_30jan18
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

De antiblanke media

Afbeelding

Veranderen hun landen in niet-blank met massale immigratie en GEDWONGEN assimilatie. Ze demoniseren hun geschiedenis, hun symbolen, hun monumenten, hun volledige bestaan. Ze bestoken, belasteren, bedreigen en bestormen blanken, die zich hiertegen uit durven spreken en zich hiertegen verzetten. Ze verzwijgen de enorme hoeveelheid geweld tegen hen en vertellen hen dat het HUN fout is.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

De bovenste foto is een afbeelding van de werkelijkheid vanuit een bepaald gezichtpunt gefotografeerd.
Daaronder zie je de toelichting van de NOS met hun(?) foto.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

NOS Journaal kan toespraak minister Ollongren niet vinden, staat gewoon integraal online

Bert Brussen, 03-02-2018

Afbeelding

NOS: ‘De hele toespraak van minister Ollongren is niet terug te halen’

Kijk even het NOS Journaal van 18:00 uur terug. Geen zorgen, je hoeft alleen de eerste twee minuten te kijken. Gaat over die aangifte van Baudet (FvD) tegen Ollongren (D66). Op 1 minuut 15 zegt een NOS Journaal-stem: “De hele toespraak van minister Ollongren is niet terug te halen…”

Huh? Die toespraak waarin Ollongren de gewraakte uitspraken doet, dat is toch gewoon de Burgemeester Daleslezing 2018? Die staat toch gewoon integraal online, bijvoorbeeld hier bij De Gelderlander? Hoe moeilijk is het? Google bij de NOS verboden door de EU, of wat?

Moest het NOS Journaal vandaag werken met die Nieuwsuur-stagiair die ook Rian van Rijbroek als ‘meesterhacker’ erkende en uitnodigde? Of is de toegang tot De Gelderlander geblokkeerd bij de NOS omdat de door de EU gesubsidieerde pro-Oekraïne ‘nepnieuwscheckers’ zeggen dat De Gelderlander ‘nepnieuws’ verspreidt? Vragen, vragen, vragen...

Hoe dan ook: bij dezen, nog ruim op tijd voor het Achtuurjournaal. Graag gedaan!

(Met dank aan anonieme linktipper.)

http://media.tpo.nl/2018/02/03/nos-jour ... al-online/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:De bovenste foto is een afbeelding van de werkelijkheid vanuit een bepaald gezichtpunt gefotografeerd.
Daaronder zie je de toelichting van de NOS met hun(?) foto.
Toelichting? Ik zie of lees helemaal geen toelichting. Misschien komt die nog.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Talkshows drijven op entertainment, want kijkcijfers, niet op journalistiek bijtwerk. Beeldvorming is heilig, voor programma en gast. Daarom zijn spannende interviews zeldzaam.
Helemaal waar.

De formule is over komen waaien uit de VS. Niks mis mee, ware het niet dat het hier om manipulatieve zelfverheerlijkende zakkenvullers gaat die hun bankrekening kunnen spekken dankzij de bereidwillige hulpvaardigheid van onze vieze smerige hypocriete onverantwoordelijke politieke smeerlappen. Een leuke niet bepaald onaardige sympathieke babbelaar als Mattijs van Nieuwkerk, die nauwelijks in staat is ook maar enige originele bijdrage van zichzelf aan te dragen, verdient schaamteloos veel geld: € 550.000 per jaar. De overheid zou zich hiervoor kapot moeten schamen. Maar wie boter op zijn hoofd als de normaalste clowneske vertoning in de politiek vindt, zal het een worst wezen wie wat verdient in de gesubsidieerde ruif van de overheid: Publieke Omroepen. Ik durf op straffe van eeuwige opsluiting in eenzaamheid te beweren dat ik 1000 vervangers van Mattijs van Nieuwkerk kan opsporen in Nederland die net zo goed, zo niet beter, in ieder geval origineler zijn, en minder dan € 100.000 per jaar kosten. Maar . . . het hemd in omroepland is nu eenmaal nader dan de rok. En vriendjespolitiek is ook een onuitroeibaar begrip. Ik heb er mijn eigen succesvolle carrière aan te danken. Dat mag dan wel zo zijn, maar het is ten enenmale onacceptabel en ten hemel schrijnend dat een overheid die het goede voorbeeld behoort te geven dit lijdzaam, oogluikend toelaat en in feite aanmoedigend goed heeft gekeurd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Israël in de media...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Wat journalisten schrijven. En wat de waarheid is.

Geplaatst op 17 februari 2018

Afbeelding
Een foto zegt (meestal) meer dan 1000 woorden.

Bovenstaande illustratie behoort tot deze soort. Ze behoeft geen commentaar. Iedereen die kan lezen en denken, zal de boodschap van bovenstaande illustratie begrijpen. En zal begrijpen dat we zijn aangekomen in een dictatuur die, dat zeg ik uit volle overtuiging, erger is dan die van de DDR.

Geen genade met die journalisten, vakbondsmensen, kerkelijke farizeeërs, rechters, officieren van justitie en politici die geen genade voor hun volk hebben.


Daarom zeg ik tegen deze Duitser hatende volkerenmoordenaars: vrees de Furor Teutonicus. Want de dag van de afrekening zal komen. En hij zal gruwelijk zijn.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/17 ... arheid-is/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Mahalingam »

De toestand in de wereld, door mr. G.B.J. Hiltermann


Het beroep van politieke commentator bestaat al heel lang. En velen zingen het ook lang uit. G.B.J. Hiltermann 43 jaar bij de AVRO.
Neem bijvoorbeeld Kees Boonman, die presenteerde elf jaar het politieke interviewprogramma Kamerbreed voor Avrotros.
Die gaat nu iets dergelijks doen: hij gaat Haagse politiek duiden in MAX' Nieuwsweekend.
Een gelegenheid voor een interview met hem.
Een citaat:
Maakt u dan met de Keesvlog de parlementaire journalistiek ook niet oppervlakkiger?
'Dat is een punt van zelfreflectie. Je moet zeker uitkijken dat je politiek niet simplificeert tot amusement. En het moet niet lijken of journalisten en politici het zo leuk met elkaar hebben.'
Lijken? Ze hebben het gewoon leuk met elkaar. Al jaren.

https://www.volkskrant.nl/media/kamerbr ... ~a4575388/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door King George »

We zijn er achter gekomen waar die linkse shit op de beeldbuis vandaan komt.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Groot-Brittannië...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door King George »

Hier nog meer kommer en kwel in Groot Islamië, once the land of hope and glory...

viewtopic.php?f=43&t=12348&p=446351#p446351
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door King George »

Een interview met Annabel Nanninga en een interview met Sylvana Simons. Beide in het AD. Moet je het verschil in vraagstelling zien. Bij de eerste agressief, op het onbeschofte af.
> https://www.ad.nl/binnenland/annabel-na ... haring_web
Bij de tweede meelevend en haast onderdanig.
> https://www.ad.nl/dossier-dit-was-2017/ ... ~a06e5798/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Pilgrim »

Oudjes in bejaardentehuis werden aangespoord om tegen Zweedse premier te liegen – “Ze vertelden ons om te zeggen dat alles geweldig is”

Posted on maart 10, 2018 door Rommel

Afbeelding
SVT-rapport filmt wanneer de oude dame de ondermaatse ouderenzorg van de overheid openbaart.

Gisteren kreeg Zweden een nieuwe minister voor ouderen en gendergelijkheid, Lena Hallengren, wat werd gevierd met een bezoek aan een verpleeghuis, waar Hallengren en premier Löfven als een soort helden aanbeden zouden worden terwijl ze minzaam door de lokalen liepen en van de oudjes te horen kregen hoe goed alles in de ouderenzorg is.

In een nieuwsuitzending van Rapport kunnen we echter zien dat het niet helemaal ging zoals ze het bedacht hadden. De oudjes waren niet tevreden met hun accommodatie en weigerden zich aan de instructies te houden die ze voor het bezoek hadden ontvangen. De bewoners hadden de opdracht gekregen om te zeggen dat alles geweldig is als ze erom werden gevraagd.

Een kranige oude vrouw weigert echter met het toneelspel mee te doen.

Wanneer Hallengren de ouwe dame benaderd en vraagt “Wat zal men zeggen nu de premier hier is?”

Antwoordt de oudere dame dat haar is opgedragen niet te zeggen wat ze echt denkt:

– Ze vertelden ons om te zeggen dat alles geweldig is. Maar dat kan ik niet zeggen, want er zijn hier ook slechte dingen.

Het is nogal onbehaaglijk dat de oudjes worden geïnstrueerd wat ze moeten zeggen als een beroemdheid op bezoek komt, ze weten heel goed dat veel ouwe mensen een groot respect hebben voor titels en autoriteiten. Ze maken er gebruik van om de werkelijkheid te verbergen.

Maar waarschijnlijk gebeurt dit overal waar de staatsminister op bezoek komt, het enige wat hij overal hoort is dat alles goed is.

De aanwezige journalisten stellen geen vervolgvragen aan de bejaarde vrouw.

https://fenixx.org/2018/03/10/oudjes-in ... weldig-is/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De verrotte linkse media

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie