Op http://www.wgvandehulst.com/ de verzamelde werken van vader en zoon.
Dat ligt aan je leeftijd, Ozes. Voor jou zijn het museumstukken.Ozes schreef:Ik heb ze nog nooit gezien moet ik bekennen
Voor ons zijn het zoete herinneringen aan een zorgeloze jeugd.Dhana schreef:Dat ligt aan je leeftijd, Ozes. Voor jou zijn het museumstukken.Ozes schreef:Ik heb ze nog nooit gezien moet ik bekennen
Toen was Nederland nog Nederland, als je begrijp wat ik bedoel.Ariel schreef:Ik ken die boekjes wel, en ook ik verlang soms terug naar de tijd van de film Alleman van van Bert Haanstra.
Kennen jullie die ?
Bert Haanstra ken ik natuurlijk wel. Mooie tijdsbeelden. Bekend van hem is ook zijn film "Fanfare". Ik heb wel films van hem gezien, maar ik ben net een halve eeuw oud, dus was het voor mij nog in een tijd dat ik net mijn eerste schreden in de wereld zette.Ariel schreef:Ik ken die boekjes wel, en ook ik verlang soms terug naar de tijd van de film Alleman van van Bert Haanstra.
Kennen jullie die ?
moeten die niet verboden worden? Sjors was duidelijk altijd de dommerik (of was het sjimmie?)Mahalingam schreef:Wat te denken van deze serie stripboeken. Voorbereidend werk voor de latere multikul?
.mercator schreef:Toch wel raar dat in Duitsland zulke boekjes op een uitgebreid en zich steeds verjongend publiek mogen rekenen:
[Volgende keer als ik in Duitsland kom koop ik er zo een paar, k wil echt wel s weten wat er zoal in staat.
De technicalia van die vliegtuigen etc. interesseren me niet, ik ken daar ook helemaal niets van. k Heb wel al gezien dat die boekjes bepaalde meer "gevoelige" onderwerpen uit het glorierijke Duitse verleden vermijden. Ik heb geen uitgaven gezien met als titel bijv. Oberfeldwebel Schmitt im Einsatz in Polnisch Sileziën.Teva Teff schreef: In plaats van het kopen van dit goedkope flutblaadje kan je beter een engelstalige uitgave kopen, een echt boek, er zijn er zat te koop.
Bijvoorbeeld deze.