Tommy Robinson

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Wat hebben ze met hem gedaan in de gevangenis. :shock: Hij is zo mager, en hij loopt heel slecht.

https://twitter.com/i/status/1024669384529338368

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Wat filmpjes van mijn achterneef...
Hallo Pilgrim,

Je weet het inmiddels al, maar toch nog even een mailtje van mij met een paar clips.

Tommy Robinson komt vrij! Dit is minder een verdienste van het Britse rechtssysteem dan van de tegenkrachten die met name vanuit de altmedia (vooral Ezra Levant’s Rebel Media) hun schouders eronder gezet hebben. Er waren publieke protesten voor de Britse ambassades in Amerika, in Israël, in Australië. Dit komt vlak na het bezoek van Trump aan Engeland. En Trump heeft één van zijn diplomaten (Sam Brownback) opdracht gegeven zich te beijveren voor de vrijlating van Tommy. Geweldig nieuws, in meerdere opzichten.

Dr. Steve Turley: Tommy Robinson FREED in a Victory for Nationalist Populism (1 aug. 2018) [11m11s]



Rebel Media: Tommy Robinson WINS: Ezra Levant reads lawyers' statement (1 aug. 2018) [3m52s]



Rebel Media: Tommy Robinson WINS: Ezra Levant on the ruling (1 aug. 2018) [3m10s]



Computing Forever: Tommy’s Coming Home! #FreeTommy (1 aug. 2018) [3m12s]



Styxhexenhammer666: Tommy Robinson Freed: Contempt Finding Tossed Out (1 aug. 2018) [8m28s]



Groeten, Politicvs
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Nog een kleine update van Ezra Levant van de Rebel Media. De illegale gevangenschap van Tommy Robinson was wel degelijk bedoeld om hem te laten vermoorden. Tommy werd slecht behandeld in de gevangenis, en eenmaal overgebracht naar een door moslims gedomineerde instelling, werd “per ongeluk” verzuimd om zijn celdeur te sluiten. Dit gebeurde een paar maal, en Tommy probeerde zijn leven te redden door een verzoek in te dienen voor ‘eenzame opsluiting’. De gerechtelijke uitspraak om hem vrij te laten kwam ook geen dag te vroeg. De snelheid waarmee het nu afgehandeld wordt verbaast me toch. Waarschijnlijk heeft de stille diplomatie van de regering Trump druk op de ketel gezet.

Rebel Media: REVEALED: Tommy Robinson's shocking prison treatment | Ezra Levant (1 aug. 2018) [7m34s]



Groeten, Politicvs
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Eerste homevideo van Tommy na zijn vrijlating. Afgevallen, afgemat en afgebeukt, maar niet gebroken

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Tommy Robinson: voor en na...

Geplaatst op 2 augustus 2018

Afbeelding

“Als er op jouw hoofd een fatwa stond, en je gevangeniseten zou bereid worden door gevangenen van een moslim-bende, zou jij iets eten dat niet verpakt was? Tommy´s vrienden en familie zouden eten van buiten de gevangenis geregeld hebben. Maar verhongering, samen met eenzame opsluiting, was de opdracht van Theresa May. Een schandaal.” (Ezra Levant).
“Voor. Na. De Britse staat is Jihadi´s aan het vetmesten van belastinggeld, maar laat een onschuldige verhongeren, die door een kangoeroerechtbank gevangen werd gezet.” (Katie Hopkins)

Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/02 ... oor-en-na/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

VIDEO – Tommy Robinson omhelst zijn kinderen: “Ik ben weer thuis”

Geplaatst op 2 augustus 2018



Zichtbaar ontroerd en afgevallen staat de islamcriticus Tommy Robinson voor de camera. Het zijn de eerste momenten, waarop hij na twee maanden in de gevangenis weer thuis is en die hij met zijn ondersteuners wil delen. Het moment, waarop hij zijn kinderen eindelijk weer in de armen kan sluiten en dat hij met al zijn ondersteuners wil delen.

Hij zou een beetje bang en heel opgewonden zijn, maar hij zou dit moment met iedereen willen delen en hen op deze manier willen bedanken. Hij leest een E-mail van zijn vrouw voor, waarin ze o.a. vertelt over de komende vakantie in Tenerife. De kleine zoon zou weigeren om zonder zijn vader op vakantie te gaan: “Hallo schat, het is zaterdagnacht … We hebben je zojuist in de gevangenis bezocht. Spencer heeft op de weg terug naar huis alleen maar gehuild. Alle kinderen kunnen met hun papa samen zijn, alleen ik ben het enige kind dat geen dingen samen met hem mag doen. Hij zegt dat hij je vreselijk mist en wil dat je weer thuiskomt. Hij was woedend op zichzelf, omdat hij tegenover jou zijn gevoelens had geuit. Hij wilde niet dat je hem zag huilen, maar hij kon zich niet inhouden. Hij zegt dat hij niet mee wil naar Tenerife als jij er niet bij bent. Hij heeft gezegd dat ik de vakantie moet afzeggen, hij zou niet in het vliegtuig stappen zonder jou.”

“We gaan op vakantie, met de hele familie, naar Tenerife, twee weken lang, vrijdag, over 24 uur”, verheugt Tommy Robinson zich. Hij zou er niet op gerekend hebben vandaag thuis te komen, zei de activist gisteren na zijn verrassende vrijlating. Dadelijk zouden zijn kinderen komen: “Ik ben zo opgewonden en emotioneel. Ze weten nog niet dat ik hier ben.” En dan is het eindelijk zover: “Papa. Papa”. Zijn kinderen stormen op hem af, voorop Spencer, en vliegen hun zo gemiste vader om de nek. Er stromen tranen. “Het spijt me. Ik ben thuis”, verontschuldigt Tommy zich bij zijn twee dochters en zijn zoon.

“Ik ben niet hun slachtoffer. Ik ben hun doelwit. Ik wil graag iedereen bedanken voor hun ondersteuning. Zoveel mensen wilden niet eerder opgeven tot ik weer op vrije voeten ben. Het Middle East Forum, dat me heeft ondersteund, Lord Pearson, mijn advocaten, Geert Wilders, Raheem Kassam. Ik kan jullie allen niet genoeg bedanken. Jullie ondersteuning heeft me zo geholpen. Ik zal niet opgeven. Ze wilden me met de gevangenisstraf psychisch kapotmaken. Dat was psychische marteling. Alles was zo georganiseerd en opgezet om me te breken… Maar ik zal niet opgeven. We zien elkaar over twee weken…!, neemt de 35-jarige voor de komende twee weken afscheid, om samen met zijn gezin bij te komen van alle toestanden. Daarna zal het tot een nieuw rechtsgeding komen, waarbij voor hem in geval van schuldigverklaring opnieuw gevangenisstraf dreigt. De datum van het nieuwe rechtsgeding staat nog niet vast.

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Marilla Slominski

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/02 ... eer-thuis/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Revolutie! Burgeroorlog!

Het is nog de enige rechtvaardig overgebleven optie.

Wanneer de politieke leiders falen en het recht onrecht aandoen heeft het volk het recht om het recht in eigen hand te nemen.
Maar . . . de post geraffineerde marxistische hufterige politieke leiders beleven nog altijd het genoegen aan de meerderheid van de massa domheid die verankerd zit in de genen van het ongeïnteresseerde volk dat geen interesse toont in zijn toekomst.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Tommy Robinson tells Ezra Levant about prison treatment

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door King George »

EDL founder Tommy Robinson shared his first video after getting released from Prison.

https://www.facebook.com/Politicalised/ ... 11197/?t=0
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het grote probleem voor de heersende macht in Groot Britannië ligt in het feit dat Tommy Robinson veranderingen wil doorvoeren in zijn land en voor ongewenste reuring zorgt onder de (islamitische) bevolking.

We hebben dit eerder gezien in Polen met Lech Walesa. Hij was een Pools politicus, oud-vakbondsleider, nobelprijswinnaar en ex-president. Maar voordat het zover kwam, was er strijd nodig. En het Poolse dappere volk leverde die strijd. Maar kijken we naar het Engeland van nu, dan zien we een uiterst laffe dood gebloede natie die niet eens meer in staat is zichzelf aan het infuus van de beschaving te handhaven. England is a lost country. Wij mogen ons gelukkig prijzen in Nederland met de PVV van Geert Wilders en het FVD van Thierry Baudet.

Maar . . . ik sluit niks uit. Eens viel de muur van het communistische machtsblok. Op een moment dat niemand het verwachtte.


Het wachten is op het volk wanneer het definitief de buik vol heeft van de mislukte mensensoort moslims dat onze cultuur en beschaving nu al veel te lang teistert met zijn terug verlangen naar de tijd van de macht van de vieze smerige heidense Arabische pedofiel profeet Mohammed die een sadist en oorlogsmisdadiger was. De vieze pedofiele profeet was eenzelfde misdadiger als alle andere dictators in de geschiedenis, die gedreven door een ziekelijke geest die elke psychopaat niet zou misstaan, een oorlog waren begonnen voor hun eigen weerzinwekkende walgelijke machtswellust.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Schunnig. Zo behandelen ze in Engeland de grootste misdadiger nog niet. :shock: Vandaag gaat Tommy op vakantie. Het zal mij benieuwen of hij Engeland uit mag, of dat ze hem op die manier ook nog een keer gaan pesten.
Tommy Robinson: I Was Kept in Solitary Confinement 23.5 Hours a Day, Excrement Pushed Through Windows

Tommy Robinson has described a Spartan existence in prison in an interview following his release, claiming he was kept locked in solitary confinement for 23 and a half hours at a time and had to subsist on one can of tuna a day.

The activist was bounced into prison to serve two consecutive prison sentences for contempt of court within five hours of an arrest for an alleged breach of the peace in May.

The decision was defended at the time by a number of left-liberal talking heads and legal commentators, including the pseudonymous ‘Secret Barrister’, but quashed on August 1st in the Court of Appeal by the Lord Chief Justice, who ruled that the sentencing judge had moved with unseemly haste and deviated from proper due process in a way that was “much more than a technical failure”.

Robinson’s time in prison appeared to have a taken a serious toll on him in the interview, conducted by his former employer at Rebel Media, Ezra Levant. The Luton native appeared gaunt, hollow-eyed, and slurred his words.

He told the Canadian he had only seen his wife and children twice, for an hour at a time, in all the time he was behind bars, and spent almost all his time in solitary confinement.

“They moved me from HMP Hull, which was a 7 percent Muslim population, to the most densely Muslim-populated prison in the country,” he claimed.

“I had threats every day… I couldn’t have my cell windows open because they would be spat through or shit put through, so I had my windows shut all the time,” he said, describing how he struggled with the recent heatwave as a result.

Asked if he knew why he had been moved from Hull, he said the authorities “gave no reason, but I know why they did it — because what they then did is they used the excuse of my safety [to] put me straight in solitary confinement.”

Robinson described this confinement as “23 and a half hours a day, locked in a room [with] a blue mat… and then for thirty minutes a day they open the door and you walk into a cage… small, and you walk around the cage on your own, and then they open the door and lock you back in.”

The Englishman appeared visibly disturbed while recounting his incarceration.

“If every prisoner had that… If that was the sentence for prisoners…” he began, falteringly.

“It was the fact that every other prisoner’s cell door opens at 8 o’clock in the morning and they’re out of their cell working, having football, playing pool, and then they get locked up at 6 o’clock at night,” he finally explained.

“And then I think, I haven’t done anything — but because they’ve brought me to a Muslim-run prison, they’ve used the excuse that this is why they have to [keep me confined].”

Robinson said he could not eat the food which was sent to his cell in case it was poisoned — having been prepared, he said, by Muslim prisoners, who would goad him by asking “How’s your dinner, Tommy?”

He instead subsisted on a tin of tuna a day, as it came sealed and he could be reasonably sure of its safety, plus some fruit.

Levant said that Robinson, who looked far leaner than when he went inside two months ago, had told he had dropped fully 42 pounds — around three stones, or twenty kilograms.

Tommy Robinson Lawyer: Judge Didn't View Evidence, Islamists Threatening Family
Lawyers say the judge who jailed Tommy Robinson did not even watch the full video in which he supposedly breached contempt of court laws.


Robinson became emotional several times when describing the toll the experience had taken on his family, and when thanking those who have supported him outside prison.

He is also concerned that, while his original conviction has been quashed, the appeal judges ordered his hearing to be reheard, meaning he could be sent back inside — a move he believes has been designed to “mentally break” him.

“Tommy knows that he was messed up… I don’t think he even knows how badly,” commented Levant after the interview.

“I think his health has been permanently affected, and that was on purpose,” he added.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Tommy Robinson en de fascistische rechtsorde

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het ergste van alles is dat de rechters die dit Tommy Robinson hebben aangedaan de dans ontspringen.

Er zou een soort Ondergrondse moeten bestaan die aanslagen pleegt op deze lieden van het kwaad. Niet dat ik het werk van de Ondergrondse in het algemeen goedkeur, maar het zou wel tegemoet komen aan mijn rechtvaardigheidsgevoel. Ik keur ook de Ondergrondse af die tijdens de Tweede Wereldoorlog in Nederland in de fout ging en voor veel onschuldige slachtoffers verantwoordelijk was. Maar in het geval van de corrupte fascistische rechters in Engeland lijkt het mij uitgesloten dat, wanneer een paar van hen plotseling van het toneel van onrechtvaardigheid verdwijnen, zij wraak gaan nemen op willekeurige voorbijgangers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Nog meer informatie.
According to Levant:

Because there’s only reason to move Tommy from a safer prison to Her Majesty’s Prison Onley and that is either to get Tommy killed at the hands of a Muslim prison gang, or to force him to do what they knew he would do because he’s done it before – to request to be put into solitary confinement to save his own life. But the thing is you cannot live for 13 months in solitary confinement. You'll go mad. It would be regarded as torture. But that’s where Tommy was placed.

Levant continued:

Prisoners would regularly be given access to the front of Tommy’s cell and they would open up the flap to his cell and shout at him threats. And this was permitted by the prison. It’s obviously a form of psychological torture. Let me give you more examples. There is also a window in Tommy’s cell for a breeze in the hot summer. The prisoners were permitted to go up to the window and spit into Tommy’s cell which is a form of assault and battery and it's gross and it’s psychologically abusive so Tommy had to shut his window in this particularly hot British summer.

Distressingly, Levant added, “On at least three occasions his cell door was accidentally not locked. Accidentally, eh?”

Reviled by the Left and milquetoast Conservative Party leaders like Prime Minister Theresa May, Robinson has been trying for years to raise awareness about the Islamization of the U.K.

The deck is stacked against those skeptical of Islam. In the United Kingdom the police now monitor statements on social media and jail those who express frowned-upon sentiments. In the U.K., Big Brother is no longer just something from George Orwell’s prophetic dystopian novel Nineteen Eighty-Four.

Political correctness and fears of being smeared as racist or Islamophobic have led authorities in the United Kingdom to downplay or ignore sex crimes committed by unassimilated, misogynistic Muslims who rape Britons. From the 1980s to the 2010s, as many as 1,400 Britons, mostly white girls, were raped largely by Muslim men in Rotherham, England. In recent years Muslim rape gangs have been uncovered in Rochdale, Telford, Aylesbury, Banbury, and in many other British communities.

To no one’s surprise, Britons do not trust their government to deal with such grooming cases fairly or protect the public from such sexual predators. British politicians worship at the altar of multiculturalism and would rather protect criminals from victims.

And this seems to be why the British authorities felt they needed to silence Robinson.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ali Yas »

Tommy zat niet voor straf in die isoleercel maar voor zijn veiligheid. De gevangenis had er dus voor moeten zorgen dat zijn verblijf daar niet slechter was dan elders. Maar dat was vanaf het begin niet de bedoeling, blijkbaar. Het is maar goed dat de hoogste rechter Tommy heeft bevrijd, want anders had de arme man het er waarschijnlijk niet levend en zeker niet gezond vanaf gebracht.

De volgende vraag: wie hebben er precies achter gezeten dat Tommy deze behandeling heeft gekregen? Namen en rugnummers. Misschien kan Amnesty hier eens naar kijken, of houdt die club zich niet meer met zulke zaken bezig?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef: kan Amnesty hier eens naar kijken, of houdt die club zich niet meer met zulke zaken bezig?
Amnesty is tegenwoordig voor moslims en zwarte Afrikanen. Van mensen zoals Tommy gruwen ze.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Interview Tommy Robinson met Tucker Carlson
The Liberty Hound - Gepubliceerd op 2 aug. 2018


(Klik rechts onderin de balk voor Engelse ondertiteling)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Tommy is geestelijk gebroken. Ik hoop dat hij lichamelijk en geestelijk kan herstellen, maar ik vrees het ergste.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:Tommy zat niet voor straf in die isoleercel maar voor zijn veiligheid. De gevangenis had er dus voor moeten zorgen dat zijn verblijf daar niet slechter was dan elders.
Onzin. Hij naar een andere gevangenis overgebracht moeten worden. Kom op nou! Dat de betreffende gevangenis een arsenaal was aan Mohammeds was van tevoren bekend. Je kunt dus spreken van opzet. :sly7:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:
Ali Yas schreef:Tommy zat niet voor straf in die isoleercel maar voor zijn veiligheid. De gevangenis had er dus voor moeten zorgen dat zijn verblijf daar niet slechter was dan elders.
Onzin. Hij naar een andere gevangenis overgebracht moeten worden. Kom op nou! Dat de betreffende gevangenis een arsenaal was aan Mohammeds was van tevoren bekend. Je kunt dus spreken van opzet. :sly7:
Honderd procent, Hans. Maar ik wilde een principieel punt maken. De directie van de tweede gevangenis heeft dat transport vast niet georganiseerd, maar geconfronteerd met de situatie, hadden ze hun speciale gevangene op een fatsoenlijke manier moeten beschermen. Wat ze in plaats daarvan deden is Tommy het leven extra zuur maken. Dat was onnodig en daarom is het kwaadaardig.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Twee nationaliteiten op het pluche kussen

Geplaatst op 5 augustus 2018

Afbeelding

Daar regeert de duivel tussen. U kent de moderne versie van dit oude spreekwoord? Politiek zéér incorrect. Volgens linkse mafklappers is er niets ergers. Helaas wel de naakte waarheid. U wilt een voorbeeld? Tommy Robinson is zwaar gemarteld in een Britse gevangenis.

Boude bewering? Heeft u gezien hoe die arme man eruit zag na zijn vrijlating? Vel over been. Hij is meer dan 20 kilo afgevallen in een dikke maand. Tommy werd 23,5 uur per dag in eenzame opsluiting gehouden. En 24 uur per dag onderworpen aan psychische martelingen. Hij leefde op een blikje sardientjes. Per dag. Want hij kon het gevangenis-eten niet vertrouwen. Die sardientjes kreeg hij niet van de gevangenis, die moest hij zelf kopen. Moet u zich even voorstellen. Koop een paar blikjes sardientjes. Eén blikje mag u vandaag opeten. Verder helemaal niets. Morgen mag u weer één blikje consumeren. De rest van de week mag u elke dag één blikje leegmaken. Ik garandeer u dat u het de eerste dag al niet kunt volhouden. Tommy moest dat langer dan een maand doen. Met het vooruitzicht op een vol jaar.

Regelmatig ‘vergaten’ cipiers zijn celdeur af te sluiten. Dan kon hij niet slapen, want de kans was te groot dat een paar mohammedaanse gevangenen zijn celdeur dan open beukten en een emmer kokend water met suiker over hem heen gooiden. De opgeloste suiker in het kokend hete water verergert brandwonden aanzienlijk. Het eten werd bereid door mohammedaanse gevangenen. Dat kon hij niet eten, omdat de kans te groot was dat er gemalen glas of vergif in zou zitten. Glas vermalen tot poeder daar proef je niets van, maar het kan leiden tot dodelijke inwendige bloedingen. Zijn eten werd geserveerd met fluimen, urine en uitwerpselen. Hij werd ‘toevallig’ opgesloten in de gevangenis met het grootste aantal mohammedanen in Engeland. Zijn cel lag vanzelfsprekend naast de moskee van de gevangenis. Zo ver zijn we al gezonken. Europese gevangenissen met een eigen moskee. En dan zijn er nog steeds mensen die beweren dat religie iets positiefs is. Want echte gelovigen in... (vul een geloofje in) stelen niet.

Tommy zat daar niet eens voor een misdrijf, maar voor een overtreding. En dan een overtreding waar niet automatisch gevangenisstraf op staat. Namelijk ‘minachting van de rechtbank’. In Nederland bestaat dat begrip niet, in de Angelsaksische rechtspraak wel. Daar is het een overtreding en geen misdrijf, en de rechter kan niet iemand automatisch daarvoor veroordelen tot een lange gevangenisstraf. En zeker niet binnen vier minuten, wat bij Tommy Robinson wel gebeurde.

Afbeelding

In een democratisch land zou dat direct tot Kamervragen, grote demonstraties van links en een parlementaire enquête leiden. Maakt u zich geen zorgen. Zowel Nederland en Engeland waren nooit democratieën, en zijn nu dhimmicratieën. Engeland wat meer dan Nederland, maar we werken hard om dat te corrigeren.

Dat komt vanwege die twee nationaliteiten. Meer correct in dit geval: twee verschillende culturen en religies. Wat is er precies gebeurd? Tommy Robinson is journalist geworden, na uit de English Defense League te zijn gestapt. Maar ‘aan de verkeerde kant’. Politiek correct berichten doet Tommy niet. Hij deed zijn journalistieke werk bij een proces tegen sadistische mohammedaanse pedofielen en pooiers. Hij was gewaarschuwd dat hij geen opnames mocht maken – hetgeen overigens ook gedaan werd door alle andere journalisten die wel politiek correct zijn – en binnen vier minuten veroordeeld wegens dat ‘contempt of court’. Hij wel. De rest niet. Hoebedoelu, meten met twee maten?

Als u een parkeerboete probeert aan te vechten, is dat een hamerstuk, maar de rechter zal u niet binnen vier minuten veroordelen. Ga uit van een kwartier tot een half uur. Dit befje lukte het binnen vier minuten. Daarna werd hij getransporteerd naar de ergste gevangenis die het land bezit. Daar werd hij systematisch gemarteld.

Hoe kan dat? Dat kan alleen als iedereen het spelletje meespeelt en via het ‘old boys network’ geen vervelend bewijsmateriaal achterlaat. U kunt er 10.000% zeker van zijn dat zowel Theresa May als de minister van Binnenlandse Zaken, de moslim Sajid Javid, volledig op de hoogte waren. Javid gaf de opdrachten, May keek de andere kant op. Was haar departement niet, en van die vervelende Robinson wilde ze maar wat graag verlost worden. Toen Javid het “wie verlost mij van die vervelende journalist” had uitgesproken, waren er meer dan genoeg hooggeplaatste NSB´ers die dat gingen regelen.

Goed opletten: Sajid Javid is lid van de Conservatieve Partij. Dat is bij ons de VVD. Hij staat bekend als gematigd. Dat kunt u gemakkelijk vertalen als “Verlos jij me even van die haram etterbal. Ik kan dat niet zelf doen.” Kortom, dezelfde gematigdheid die we zien bij boerkameesters Aboe Taleb en Marcouch. Javid is inderdaad in Engeland geboren, en dus iemand met één nationaliteit. Maar Javid is Mohammedaan, behoorlijk fanatiek in zijn geloof, en zijn ouders zijn Pakistaans. De dadel, zullen we maar zeggen, valt niet ver van de boom.

Afbeelding

Er zijn zat genoeg NSB´ers die dat graag voor hem doen, en die mensen zijn allemaal – ahum – echte Engelsen. Lelieblank, grotendeels C of E (Church of England; Anglicaanse kerk). Wie? De directeur van het gevangeniswezen moet mondelinge instructie gegeven hebben om Tommy in de rottigste bajes van het land te plaatsen. Dat gaat niet per ongeluk. Dat hellegat heeft een lelieblanke Engelsman of -vrouw als directeur. Die gaf opdracht, niet in geschrift uiteraard, om Tommy zo dicht mogelijk bij de moskee te plaatsen. De afdelingschef moet zijn personeel onder vier ogen gevraagd hebben om zo af en toe de celdeur ‘vergeten’ te sluiten. De gevangenisdokter moet bewust het feit dat Tommy 20 kilo is afgevallen, genegeerd hebben. Er is ook een gevangenis spiegoloog. Die heeft ook bewust genegeerd dat Tommy opzettelijk in eenzame opsluiting werd gehouden, gemarteld met te weinig eten en met slaaponthouding.

Meer dan genoeg reden om de minister en de top van de gevangenis op staande voet te ontslaan, gevolgd door een strafproces. Maar zo marcheert links niet. Hoort u iets van Oxfam? Amnesty International? Artsen zonder Grenzen? Lesbische Tuinbroeken tegen discriminatie? Als er één zaak hun aandacht verdient is dit het wel. Maar die mensen hebben het veel te druk met het neuken van kindhoertjes in een ver buitenland of zich druk maken over het feit dat Hamid de Koppensneller geen halal pindakaas met nootjes in zijn cel krijgt. Nog erger: de media spelen het spelletje maar wat graag mee. Lijken de Nederlandse media wel. Geen woord over systematische martelingen die Tommy moest doorstaan. Maar bergen bagger smijten dat Tommy een racist en godweetwatnog meer is. Leve de vrije media! Dat noemt zich, god betere het, de vierde macht!

Kan dit ook in Nederland gebeuren? Wis en waarachtig wel. Theresa May is de domme versie van Mark Rutte. Ze was openlijk tegen de Brexit, en probeert die nu zo hard mogelijk te saboteren. Rutte zou het referendum gewoon genegeerd hebben, maar die luxe mist May. Wat mevrouw May nu doet, komt heel erg dicht in de buurt van hoogverraad. En haar houding ten aanzien van Tommy’s behandeling is een motie van wantrouwen waardig. Maar die komt niet. Er worden geeneens Kamervragen gesteld. Een parlementaire enquête? Dat mag u op uw buik schrijven. Met wasco.

Wij hebben nog geen mohammedaanse minister van Binnenlandse Zaken. Enig idee hoezeer jonkvrouwe Kajsa Ollongren er naar hunkert het zelfde geintje te kunnen flikken met Wilders? We lezen dat er mohammedaanse beveiligers werken rondom Wilders. Dat is te gek voor woorden. Wilders moet nou net tegen mohammedanen beveiligd worden! Nee, niet alle mohammedanen zijn fout. Dat hoeft ook niet, één op de juiste plaats is meer dan voldoende. Maar tenminste twee of drie mohammedaanse beveiligers van Wilders blijken hartstikke fout te zijn. Plus de rest die nog niet ontdekt is.

Afbeelding

Hoe onwaarschijnlijk acht u de kans dat ‘stomtoevallig’ alle ingeroosterde beveiligers mohammedaan zijn? Met Ollongren acht ik die kans behoorlijk groot. Wilders (en Tommy) hebben echt geen volbloed gelovige mohammedanen nodig om een kopje kleiner gemaakt te kunnen worden. Daar is Pim Fortuyn achtergekomen. Oh, en zijn moordenaar zit nu comfortabel thuis. Hij hoeft zich geen zorgen te maken over werk. Hij krijgt een uitkering voor de rest van z’n armzalige leven. Meneer kan wel trainen voor de marathon, maar is te beroerd om z’n eigen brood te verdienen. Niemand die daar vragen over stelt. Niet in Engeland, en niet in Nederland. Behalve door de PVV, die in dit geval alleen maar steun kan betuigen aan Tommy Robinson. Zelfs de heer Baudet heeft het te druk met pianospelen.

Maakt u zich geen zorgen, uw land is binnen heel korte tijd helemaal halal.

Door: H. Numan

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/05 ... he-kussen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Paul Weston - Tommy Robinson vrij!
Gepubliceerd op 1 aug. 2018



Paul Weston - Vragen aan de Britse minister van Binnenlandse Zaken over de marteling van Tommy Robinson
Gepubliceerd op 3 aug. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Tommy op Tenerife

Afbeelding

Geplaatst door: E.J. Bron (via Twitter; “Freedom First”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Schotse punkband schrijft lied voor Tommy Robinson en is de klos (+ video!)

Geplaatst op 6 augustus 2018

Afbeelding

De Schotse punkband “The Rebellions” heeft een lied voor Tommy Robinson gepubliceerd en werd onmiddellijk afgezegd van een muziekfestival. Ook liet de platenmaatschappij de band vallen, bericht de Schotse uitgave van “The Sun”.

De band uit Ayrshire bejubelde Tommy Robinson als “held van de arbeidersklasse” en “de moedigste man die je ooit zult zien”. De islamcriticus Tommy Robinson werd woensdag verrassend door de hoogste rechter van het land op grond van “zwaarwegende procesfouten” vrijgelaten – na twee maanden eenzame opsluiting in een levensgevaarlijke gevangenis op grond van “onduidelijke beschuldigingen” (“a muddle”), zoals de hoogste rechter, Lord Burnett, oordeelde.

“Ze zullen hem nooit stoppen – behalve met een godvergeten shotgun”, zongen de jonge punk-rockers van “The Rebellions”. De video eindigt met de uitspraak: “wij zijn geen politieke band – maar sommige dingen moeten verdomme nou eenmaal gezegd worden.”



Het muziekfestival “Live@Troon” in Ayrshire (7 tot 9 sept.) zegde de band om politieke redenen weer af. “Wij ondersteunen natuurlijk de vrijheid van meningsuiting, maar we vinden de tekst van het lied schadelijk voor onze stichting tot nut van het algemeen, voor onze sponsoren en vooral voor jullie, onze fans”, zei organisator Colin Sinclair McDermott.

Fan Lee McRae zag dat anders: “Boycot dit fascisten-festival! Jullie kunnen je festival in je reet stoppen. Tommy en het verstand zullen zegevieren!”, staat er op de commentaarsite. “Jullie zijn leugenachtige hypocrieten… jullie ondersteunen waarschijnlijk alleen de vrijheid van meningsuiting als je dezelfde mening hebt”, schreef Mary McGreggor. Positieve comments waren er op de site niet te vinden.

Op Facebook bedankte de band zich bij zijn fans: “We willen iedereen bedanken die ons de afgelopen dagen in naam van de vrijheid van meningsuiting ondersteund hebben. Vrijheid van meningsuiting is het hoogste goed, en we mogen haar in het jaar 2018 niet van ons laten afpakken!”

Vandaag kreeg de band bovendien te horen dat zijn online verkoper Emu Records hem ook laat vallen: “Op grond van inhoudelijke voorbehouden nemen we afstand van deze publicatie. Uw aanbetaling hebben we teruggestort”, schreef marketingchef Toni Malyn vandaag aan de band. “Ze kunnen ons niet overal verbieden, het liedje is totaal niet intolerant”, schreef de band aan een fan. “Tommy zal toch gewoon doorgaan, wat er ook gebeurt. Dit is alleen maar een liedje dat de waarheid uitdrukt, heel simpel!”

Bron: www.journalistenwatch.com
Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/08/06 ... los-video/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door silkyboxershortXL »


:applause:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door silkyboxershortXL »

:shock:
Ezra Levant

Nog meer over zijn toestand.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Plaats reactie