Tommy Robinson

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door King George »

VIDEO: Uprise for Freedom, Free Tommy Robinson!

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

Britse voormalige agente reageert op de arrestatie van Tommy Robinson: "Als Tommy in de gevangenis blijft, ben ik bang dat hij zal sterven."

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Dieper kan Groot-Brittannië niet zinken!

Geplaatst op 27 mei 2018

Afbeelding

(Over hoe een verzetsheld kapotgemaakt wordt – en de waarschuwing van Mannheimer uitkomt.)

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: de arrestatie van Tommy Robinson is een ten hemel schreiend schandaal! Maar dat niet alleen: ze is tevens een zéér verontrustend bewijs dat eerdere afgegeven alarmsignalen waarheid geworden zijn. Gaat U maar na: Wie herinnert zich nog het door mij vertaalde artikel van Michael Mannheimer, dat op 10 mei j.l. werd gepubliceerd op “E.J. Bron”: het artikel, waarin Mannheimer gewag maakte van de snode plannen van de EU met betrekking tot de fotografie? Welnu: in datzelfde artikel stond te lezen dat de nieuwe wetgeving zou ingaan op 25 mei 2018 en wat was het toevallig nét, toen Tommy twee dagen geleden werd gearresteerd? Júist!


Maar eh... Groot-Brittannië zit toch midden in de “BREXIT” zult U zeggen, hoe zit dat dan? Dat weet ik evenmin precies, maar het kan een paar dingen betekenen:

Ten eerste dat het laat zien dat die Brexit er weliswaar dóór is, maar nog niet officieel bekrachtigd, wat voor de regering van Groot-Brittannië aanleiding is, om tot het laatste toe de voorgeschreven EU-koers nauwgezet te blijven varen, en ten tweede dat het bedoeld is als een signaal van May c.s. naar diezelfde EU toe: al zijn onze handen gebonden door de uitslag van het referendum, onze koers t.a.v. immigratie, islamisering en omvolking ZAL NIET WIJZIGEN, ook niet als natie, onafhankelijk van de EU; heb dus hoe dan ook coulantie met ons!” (Want zie: zelfs uw nieuw ontworpen fotografie-wet wordt door ons strikt overgenomen, PRECIES OP DE VASTGESTELDE DATUM.)

Het Engelse volk is bedrogen. Voor de gek gehouden: die BREXIT verandert helemaal níets: de islamisering, dat staat hierbij vast, zal op de oude voet voortgaan, de omvolking zál haar beslag krijgen, hoe dan ook, BREXIT OF GEEN BREXIT!

En, in dit verband het ergste: een onvervalste volksheld zal hier kapot gemaakt gaan worden (waarvoor men, zeer arglistig, die nieuwe wetgeving omtrent de fotografie heeft gebruikt om dit te bewerkstelligen!)

Tommy Robinson was al eerder de klos, in 2013: Nadat ze hem er al hadden ingeluisd door hem met valse toezeggingen over te halen de EDL te verwisselen voor het verraderlijke “Quilliam”, lieten ze hem alsnog in de bak belanden, waar hij metterdaad al te grazen genomen ís! Maar hij overleefde het, wonder boven wonder, zag zelfs zijn vergissing in, kwam weer overeind én op de rails... wat de autoriteiten uiteraard niet zinde, omdat hun opzet daarmee niet geslaagd was. Nú hebben ze opnieuw toegeslagen, geïnspireerd door een nieuw wetsontwerp betreffende de fotografie, afkomstig uit de koker van dezelfde EU, waarvan z i j beweren dat ze haar gaan verlaten, overeenkomstig de wil van het volk!

Een staaltje van vuigheid waarvan iemands bloed blijft stilstaan; nooit was een land zó diep gezonken!

Wij, aan de andere kant van de Noordzee, kunnen helaas niet veel anders doen dan onze diepe sympathie betuigen met, en onze onvoorwaardelijke steun geven áán het ultieme slachtoffer van deze vuigheid: Tommy Robinson!

(En sterker dan ooit onze krachten bundelen in het verzet tegen de EU, nu wij werkelijk oog in oog zijn komen te staan met datgene wat ons allen anders te wachten staat.)

Door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/27 ... et-zinken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Open brief aan de “Tagesschau” over het thema Tommy Robinson: Met uw gedrag ondersteunt u de vorming van een meningsdictatuur

Geplaatst op 27 mei 2018

Afbeelding
De “Tagesschau” – een blik in de toekomst.

In Groot-Brittannië wordt op dit moment de persvrijheid afgeschaft. Omdat het slachtoffer echter een mening heeft die niet conform is aan het systeem, wordt daar van uw kant vanzelfsprekend niet over bericht. En dan verbaast u zich nog over het verlies van vertrouwen in de publiekrechtelijke omroep.

Het is de taak van de publiekrechtelijke omroep, zoals die is ontstaan na de Tweede wereldoorlog, om de burgers zonder voorbehoud te informeren over de dingen die in ons land en de wereld plaatsvinden.

Persvrijheid is een van de grondpijlers van democratische staatsorganisaties. De pers dient de burgers het handelen van hun gekozen vertegenwoordigers te laten zien. Op grond hiervan kan de burger respectievelijk de soeverein zich een mening vormen over de gekozen politici en aan de hand daarvan een beslissing nemen bij de volgende verkiezingen. Het is niet de taak van de pers om een systeem-conforme mening te vertegenwoordigen en zichzelf zodoende tot dienstverlener van de politiek te maken.

In Groot-Brittannië is een islamcriticus, die een verkrachtingsbende aan de tand voelde, gearresteerd. Er zijn tendensen herkenbaar dat er ook in ons land een ontwikkeling in deze richting plaatsvindt. Door het feit dat u niet bericht over de gebeurtenissen in Groot-Brittannië, legitimeert u, in de vorm van de representatie van de publiekrechtelijke omroep, een onderdrukking van systeem-kritische mening. Maar juist daarvoor werd de persvrijheid gecreëerd. De pers dient te en moet informeren, opdat door de politieke klasse genomen foute beslissingen aan het licht komen en veranderd kunnen worden.

Voor u echter zou het een werkverlichting kunnen zijn. Want u zou er helemaal geen dure journalisten op uit hoeven sturen die iets onderzoeken. U neemt gewoon over en presenteert gewoon wat u van het systeem aangereikt krijgt.

Onze democratie heeft tot nu toe meerdere minderheden, die een andere mening hadden dan de meerderheid, uitgehouden. In het geval van de groene politiek, die wel degelijk positieve kanten heeft, heeft deze minderheid ook gezorgd voor positieve veranderingen. Wanneer niet aangepaste meningen onderdrukt blijven worden, zullen ze zulke vooruitstrevende ontwikkelingen in de toekomst verhinderen. Een verhindering uwerzijds van de debatten over de op dit moment niet mainstream mening kan leiden tot op burgeroorlog gelijkende toestanden. Wilt u dat? Als u dat wilt, gaat u dan rustig op dezelfde voet voort, als u dat niet wilt, dan hebt u altijd nog de mogelijkheid om weer met eerlijke journalistiek te beginnen en geen dingen te verzwijgen. Dan zou u ook geen geloofwaardigheidsprobleem hebben en er zouden veel minder mensen uitwijken naar alternatieve of pseudo-media, bij welke ze de een of andere onzin geloven.

Ik vrees echter dat u al zo door uw eigen mening en die van het systeem bent ingenomen, dat uwerzijds een reflectie op de plaatsvindende realiteit niet zal plaatsvinden. Mocht dit het geval zijn, dan zult u als een gebedsmolen de van tevoren vastgestelde mening weergeven en aan het volk voorschotelen. Dan moet u later echter ook niet klagen wanneer uw instellingen ontbonden worden. Ik hoop dat uw verstand en uw verantwoordingsbewustzijn het toelaten dat u veranderingen in de publiekrechtelijke omroep inluidt. Dan hebt u en hebben de burgers een functionerend democratisch systeem van persvrijheid. Dan zou het echter wel vaak noodzakelijk zijn om ongemakkelijke vragen te stellen aan politici. Maar nogmaals, daarvoor werd de pers ooit uitgevonden.

Ik hoop u in ieder geval tot nadenken gestemd te hebben en sta tot uw beschikking voor vragen of ook graag voor gezamenlijke gesprekken om de persvrijheid te redden en de goede journalistiek en zodoende de democratie in haar geheel.

Met vriendelijke groeten,
Stefan Jansen

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Stefan Jansen

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/27 ... dictatuur/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Tommy Robinson

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Uit alles blijkt de paniek en de daaruit voortslepende angst van de Europese 'leiders' voor het NIET accepteren door een groot deel van het Europese volk voor het verkwanselde culturele erfgoed en het falende beleid door de ongeschikte corrupte hypocriete leiders onder leiding van de post marxistische ziekelijk gestoorde Frau Merkel, voortkomende uit de verraderlijke ideologie van het voormalige communisme, dat haar waanideeën ten aanzien van de volgens haar flexibele tolerante islamitische geest gevormd heeft, en waarvan de ellende over Europa door haar heengebracht, al lang niet meer is te overzien.

De bloedschuld, die broedende kip Frau Mutti Merkel draagt, zou maar tot één ding moeten leiden: terechtstelling naar keuze voor een vuurpeloton, guillotine, gaskamer of een gevoelloze voor altijd verdovende prik waarmee een zware last van Europa valt en een diepe zucht van verlichting de gemoederen weer tot bedaren brengt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Dieper kan Groot-Brittannië niet zinken!
Zeker wel. Gisteren en vandaag waren de demonstraties nog geweldloos, om niet te zeggen relaxed, maar als Tommy in de gevangenis wordt vermoord is de boot aan. Dan vallen er klappen en dan kan de regering (de burgemeester van Londen voorop) dat als smoes gebruiken om de teugels nog wat strakker aan te trekken.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Paul Weston: Groot-Brittannië is nu een echte politiestaat

Geplaatst op 27 mei 2018

Afbeelding

Er is een aantal rechtszaken in Groot-Brittannië dat onderhevig is aan beperkingen in de verslaggeving. Een flink percentage hiervan – en we weten echt niet hoeveel – hebben betrekking op processen betreffende groepsverkrachtingen door moslims, dat denk ik tenminste wel. Tommy had een voorwaardelijke straf van 13 maanden gekregen, omdat hij al eerder verslag had gedaan van een groepsverkrachtingsproces, waarbij gold dat er restricties in de verslaggeving moesten worden toegepast. Met andere woorden, als hij de wet opnieuw zou overtreden, dan zou hij alsnog die straf moeten uitzitten.

Ik weet niet zeker of de rechtszaak waarover hij verslag deed toen hij werd gearresteerd, ook een zaak was waarvoor beperkingen golden, maar als dat zo was (en ik denk dat dit juist is), dan is de politie, voordat die actie onderneemt, verplicht om een waarschuwing af te geven. Pas als de waarschuwing wordt genegeerd, mag ze tot actie overgaan. Nogmaals, ik weet niet zeker wat hier is gebeurd.

Maar de politie maakte geen melding van beperkingen in de verslaggeving of van minachting voor de rechtbank; ze arresteerden hem vanwege “verstoring van de vrede”, wat een totaal verzinsel lijkt te zijn en wat daarom onwettig is. Zijn onmiddellijke verhoor en veroordeling suggereren dat dit een geplande actie van de politie was (en van onze fijne regering) om hem de mond te snoeren.

Om de acties van een totalitaire staat nog meer te versterken, is er nu een beperking van de verslaggeving met betrekking tot zijn arrestatie in werking gesteld. Tommy is op vrijwel dezelfde manier “verdwenen” als talloze anderen in echte totalitaire regimes in het buitenland werden weggewerkt, maar ik denk dat dit de eerste keer in Engeland is dat een burger op zo’n schaamteloze manier is “verdwenen”.

Wat nog meer afschuw inboezemt, is de totaal passieve manier waarop deze groteske daad van totalitarisme is ontvangen door onze media en door de zogenaamde handelaren in burgerlijke vrijheden, die geen van allen ook maar een gemompel van afkeuring hebben geuit terwijl ik dit schrijf.

Koppel dit aan de video-opname van de vrouw die een paar dagen geleden door de politie werd gearresteerd, die dreigde haar met geweld het zwijgen op te leggen [haar arm te breken] als zij weigerde haar tas te openen – “Verzet je niet tegen ons!”. Verzet je niet tegen ons!” En ik denk dat het heel duidelijk is dat de regering, gezien de keuze die zij heeft om de islam te vernietigen of diegenen die de islam in twijfel trekken, ervoor gekozen heeft om de laatsten te vernietigen.

Dus is het fatsoenlijke, democratische Groot-Brittannië, waar ik in ben geboren, nu verdwenen. Ik waarschuwde enkele jaren geleden voor de richting die de Britse politie was ingeslagen (“Het multiculturalisme heeft de Britse politie kapotgemaakt”) en het is tijd dat we beseffen dat Groot-Brittannië nu een echte politiestaat is.

Naarmate de islamitische dreiging demografisch en door middel van geweld groeit, zal de greep van de politiestaat ten opzichte van de dissidenten toenemen. Groot-Brittannië heeft drie progressieve routes die daar nu voor open staan: de eerste; onderwerpt u zich aan de staat. De tweede; onderwerpt u zich aan de islam, nadat de staat zich heeft overgegeven aan de islam. De derde; voer het volgende decennium een revolutie door om de twee voormalige routes van richting te doen veranderen.

Ik denk echter niet dat dit gaat gebeuren. Ik denk dat het met Groot-Brittannië als land, als cultuur en met de mensen is gedaan. Onze enige hoop om revolutionair denken te bereiken, is via een totale economische ineenstorting. Als we honger hebben en het koud hebben, kunnen we heel misschien boos genoeg worden om in opstand te komen. Op dit moment kunnen we echter naar de zonovergoten stranden van Ibiza vliegen en stomdronken worden, zelfs als ons land en alles waar het voor staat door barbaren uit de 7e eeuw in toenemende van ons wordt gestolen, in samenwerking met onze binnenlandse VERRADERSKLASSE.

Tommy was een bedreiging voor de verradersklasse, dus hebben ze hem verwijderd. Hij zal niet de laatste zijn.

Bron: https://gatesofvienna.net

Door: Paul Weston

Vertaald uit het Engels door: “Wachteres” en “Henk V.”

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/27 ... itiestaat/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

OPROEP!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Tommy Robinson

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
Wat nog meer afschuw inboezemt, is de totaal passieve manier waarop deze groteske daad van totalitarisme is ontvangen door onze media en door de zogenaamde handelaren in burgerlijke vrijheden, die geen van allen ook maar een gemompel van afkeuring hebben geuit terwijl ik dit schrijf.
Dat is inderdaad nog het grootste schandaal. De hoofdredacteuren van de grote kranten hadden deze zaak kunnen bekijken en de conclusie kunnen trekken dat dit ordinair machtsmisbruik betreft. Vervolgens hadden ze elkaar even kunnen bellen om af te spreken dit waardeloze vod te negeren en tóch over de zaak te berichten. Het lijkt me buitengewoon onwaarschijnlijk dat het OM het lef zou hebben gehad die hoofdredacteuren vervolgens allemaal te vervolgen. Nu zitten de kranten met een extra probleem. Door in dit overduidelijke geval van misbruik door de pomp te gaan, hebben ze zichzelf ook voor de toekomst de mond gesnoerd. Daarmee plaveien ze de weg voor de komende dictatuur. Wat zeg ik? ze dragen er de slippen van. We kunnen nu in real time zien hoe het ongeveer moet zijn gegaan in de dertiger jaren in Duitsland. Interessante tijden, dat wel.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

Waarom werd Tommy Robinson gearresteerd?

Geplaatst op 27 mei 2018

Afbeelding

Het verschil tussen hetgeen Tommy Robinson gedaan heeft en welke andere verslaggever dan ook, is dat de BBC en andere mainstream media vastbesloten zijn om zo weinig mogelijk over de massaverkrachting van “ongelovige” meisjes te berichten.

Jarenlang dacht ik dat de Britse lange traditie van het open debat en van de vrijheid van het individu het mogelijk zou maken beter bestand te zijn tegen de overvallen van de islam dan andere West-Europese landen.

Ik maakte me meer zorgen om Nederland, waar Pim Fortuyn en Theo van Gogh vermoord werden, Ayaan Hirsi Ali in ballingschap werd gejaagd en Geert Wilders, een lid van het parlement, voor de rechter moest verschijnen, omdat hij de islam openlijk heeft bekritiseerd.

Ik maakte me meer zorgen om Denemarken, waar Lars Hedegaard, een serieuze historicus, veroordeeld werd wegens kritiek op de islam in zijn eigen woning en waar de cartooncrisis in “Jyllands-Posten” tot onlusten leidde. Ik maakte me zorgen om Noorwegen, waar mensen op het hoogste niveau samenzwoeren om de uitgever van een klein christelijk tijdschrift, die het gewaagd had de Deense cartoons te plaatsen, een verontschuldiging af te dwingen.

Ik maakte me zorgen om Frankrijk, waar de voorsteden van de grote steden steeds meer sharia-enclaves werden, en om Zweden, waar een cordon sanitaire rondom de enige partij werd gelegd die het waagde de voortdurende islamisering van het land te bekritiseren.

Maar ik had het fout.

Het is Groot-Brittannië dat het snelst aan de islam ten prooi valt. Het is Groot-Brittannië, ons moederland, het thuisland van de Magna Charta, dat zijn eigen historie en waarden het meest verraadt.

Het heeft Robert Spencer, een serieuze en overtuigde Amerikaanse islamcriticus, van zijn oevers verbannen, terwijl het de meest doorgedraaide sharia-predikers binnenlaat. Onlangs werden drie andere islamcritici – de Amerikaanse Brittany Pettibone, de Oostenrijke Martin Sellner en de Canadese Lauren Southern – door de Britse grensautoriteiten geweigerd.

Nu werd Tommy Robinson gearresteerd – niet voor het eerst. Stephen Bellon (pseudoniem Tommy Robinson) woont al zijn hele leven lang in Luton. Hij werkte mee aan de oprichting van de English Defence League, die hij in 2013 verliet, omdat hij het niet eens was met de focus van de beweging op ras in plaats van op ideologie; sindsdien is [vert.: was] hij verbonden met “Quilliam”, een reformistische islamitische denktank; met het alternatieve Canadese medium “The Rebel Media”; en met Pegida-UK, de Britse tak van een Duitse anti-islam organisatie.

Robinson was een onverbloemd criticus van de islam en werd meermaals gearresteerd, vaak vanwege relatief onbeduidende lichamelijke mishandelingen en andere delicten – hij heeft toegegeven dat hij geen heilige is – en vaak gewoon, omdat hij zijn mening gezegd heeft. Ik heb de man nooit ontmoet, maar ik heb urenlange interviews met hem en andere video´s gezien, waarin hij zijn mening uit, anderen interviewt en over verschillende gebeurtenissen bericht. En ik moet zeggen dat hij consequent optreedt als fatsoenlijke man, die vrij is van vooroordelen, zich echter legitiem zorgen maakt om de islam.

Het is zijn zorg om de islam die van Robinson het doelwit van de Britse autoriteiten heeft gemaakt. Enkele jaren geleden, toen ze zijn openlijke profiel als islamcriticus kenden, stopten ze hem in een gevangenis, de Woodhill gevangenis, terwijl ze wisten dat hij daar door islamitische gevangenen omringd zou zijn en kwetsbaar was voor lichamelijk geweld respectievelijk zelfs gevangenismoord.

Hij werd daar dan ook aangevallen en het was blijkbaar alleen maar dankzij de interventie van Maajid Nawaz, de oprichter van “Quilliam” en een vooraanstaand politicus van de Liberaal-democratische Partij, dat hij naar een veilige gevangenis werd overgeplaatst. Sinds zijn vrijlating werd hij herhaaldelijk door de Britse politie gepest. In mei vorig jaar, nadat hij was benoemd tot correspondent van “The Rebel Media”, werd hij gearresteerd toen hij buiten een rechtbank in Canterbury berichtte, waar een islamitisch verkrachtingsproces aan de gang was.

Enkele weken geleden nog was Robinson de belangrijkste spreker bij een “Day of Freedom”-demonstratie in Londen. Andere sprekers waren de UKIP-chef Gerard Batten, de bekende personen op YouTube Gavin McInnes en Carl Benjamin (die de naam “Sarkon of Akkad” draagt), Anne Marie Waters van de politieke partij “For Britain” en Milo Yiannopoulos. Ik heb het op YouTube gezien. Het was indrukwekkend. Het gaf me een weinig hoop voor dit eiland.

Nu werd Robinson opnieuw gearresteerd. Vrijdag werd hij tijdens een livestreaming op Facebook van buiten de rechtbank in Leeds, waar nog een proces tegen islamitische kinderverkrachters plaatsvond, door een hele serie politieagenten opgepakt. De aanklacht? Verstoring van de openbare vrede.

In werkelijkheid kan iedereen die de video van zijn arrestatie bekijkt, heel duidelijk zien dat hij alleen maar gedaan heeft wat iedere verslaggever van de BBC zou hebben gedaan – voor een rechtbank staan, in een microfoon praten en door een camera gefilmd te worden.

Met dit verschil, dat de BBC en andere mainstream media vastbesloten zijn om zo weinig mogelijk over de massaverkrachting van “ongelovige” meisjes te berichten. Wat de politie betreft, die was al vele jaren lang op de hoogte van deze “grooming gangs” (evenals complete legers sociaal werkers), deed echter niets uit angst racistisch genoemd te worden of islamitische opstanden te veroorzaken.

Diezelfde politieagenten arresteerden Tommy Robinson vrijdag niet, omdat hij iets verkeerds had gedaan, maar omdat hij de aandacht vestigde op islamitische misdaden, die zij liever genegeerd zouden willen zien – en zodoende ook op hun eigen criminele falen om onschuldige kinderen tegen de in principe jihadistische martelingen te beschermen.

Het wordt nog erger. Binnen enkele uren werd Robinson volgens diverse bronnen tot 13 maanden gevangenisstraf veroordeeld. Hem naar een Britse gevangenis te sturen, waar een zeer groot percentage van de gevangenen vermoedelijk islamitisch is, hem te veroordelen tot een leven met brute pesterijen en, zeer waarschijnlijk, een gewelddadige dood. Zelfs in het islamitisch beïnvloede Groot-Brittannië lijkt dit ondenkbaar. Het klinkt naar Sovjet-Russische of nationaalsocialistische “gerechtigheid”, niet naar Britse rechtspraak.

Maar laat u zich niet misleiden: hoe Tommy Robinson in de loop der jaren ook van het rechte geraakt mag zijn, hij is een voorvechter voor deze misbruikte kinderen, een stem voor de vrijheid en een levende terechtwijzing voor de lafheid van de Britse media, van de politie, van de sociaal werkers en andere ambtenaren en persoonlijkheden uit het openbare leven, die wisten wat er plaatsvond in woningen in Rotherham, Newcastle en elders, maar zwegen.

Wie in de vrijheid gelooft, het gevaar van de islam inziet en zelfrespect heeft, zou zich voor Robinson´s zaak moeten inzetten.

Bron: https://philosophia-perennis.com

Bron oorspronkelijk artikel: www.gatestoneinstitute.org

Auteur: Bruce Bawer

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/27 ... rresteerd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Geweldig zo'n verzameldraad.

Afbeelding
Rechter Geoffrey Marson QC stuurde Τommy Robinson voor 13 maanden naar de gevangenis in een geheime zitting waarover niet geschreven mag worden voor een 'overtreding' die niet is opgemerkt.

Het hele verhaal

EMERGENCY: Tommy Robinson Arrested And Jailed For Exposing Muslim Grooming Gangs


Meer achtergrondinformatie

United Kingdom: Truth Revolt | Tommy Robinson and Stefan Molyneux
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

En wat wat het dan wel dat Tommy onder de aandacht bleef brengen en waarover de discussie gesmoord moest worden door een totalitaire overheid:

Tommy Robinson's BANNED speech: "The British Police State"


en

Tommy Robinson - How Islam Takes Over Towns, Cities, Countries and Continents.


Laten we het over de hele wereld op verschillende plekken onder de aandacht gaan brengen zo lang Tommy vast zit.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

En er was meer:

Three Boys: Tragedy or Terrorism?


luister nog even...

BREAKING : Tommy Robinson Speaks Out On The Horrific Murder of 3 Boys !!


Oh ja

Tommy Robinson Jailed | Sacrificed By The British State | #FreeTommy


Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Zelfs in Australië hebben mensen in de gaten wat er in het oude moederland gebeurt:

Why Has Tommy Robinson Been Sent To Jail?


Natuurlijk zijn er al wat beschouwingen van de case Tommy Robinson die we niet in de mainstream media gaan tegenkomen. We zullen dus elders moeten kijken om daadwerkelijk geïnformeerd te raken.

Al eerder toen Tommy werd opgepakt...
UK: The POLICE STATE has ARRIVED #FreeTommy


En vandaag...
UK: Descent into POLICE STATE


Je kind zal zo'n politie-agent zijn die zich ervoor leent om zo'n journalist voor het vertellen van de waarheid opbrengt. Of zo'n reporter die deze jongen als terrrist omschrijft. Dan is er duidelijk iets mis gegaan met je opvoeding.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

British Media Calls the Tommy Robinson Protestors "Far Right"


The Wrongful Arrest & Imprisonment of Tommy Robinson


En laten we het ook eens hier over hebben

I'm An Englishman. Very Powerful FREE TOMMY ROBINSON
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Daarmee houdt het natuuurlijk niet op. Jan Publiek moet veel meer politiek bewustzijn krijgen.

Tommy Robinson Arrested and Imprisoned, Media Silenced | Stefan Molyneux


en

The War On Tommy Robinson | Lauren Southern and Stefan Molyneux


Douglas Murray on Tommy Robinson take out the secondary problem


Zegt het voort, link hier naartoe, zorg dat steeds meer mensen volledig op de hoogte raken.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Volkomen terecht wordt hier de mensenrechtenschending aangeklaagd die Tommy Robinson ondergaat.
Op sommige weblogs en fora zijn er mensen die dit (politiekcorrect journaille reciterend) goedpraten.

Tommy Robinson: A Political Prisoner


Luister hier ook eens naar:

IS A UK REVOLUTION HAPPENING? #FreeTommy
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tommy Robinson

Bericht door Pilgrim »

PVV-vragen over de arrestatie van de Britse activist en islamcriticus Tommy Robinson

Geplaatst op 27 mei 2018

Afbeelding

Schriftelijke vragen van de leden Wilders, Agema en De Roon (allen PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over de arrestatie van de Britse activist en islamcriticus Tommy Robinson:

1.) Heeft u kennisgenomen van de arrestatie van de Britse activist en islamcriticus Tommy Robinson wegens “het verstoren van de vrede”, terwijl hij verslag deed van een proces tegen islamitische verkrachters en dat hij binnen een paar uur tot 13 maanden gevangenisstraf is veroordeeld? Wat vindt u van deze waanzin?

PVV Tweede Kamer

2.) Realiseert u zich dat indien betrokken islamcriticus zijn gevangenisstraf tussen islamitisch criminelen zal moeten uitzitten, dit hem wel eens zijn leven zou kunnen kosten? Wat is uw oordeel daarover?

3.) Geldt de vrijheid van meningsuiting naar uw mening ook voor islamcritici in de EU en bent u bereid uw ongenoegen over deze schending van de vrijheid van meningsuiting door het Verenigd Koninkrijk onmiddellijk aan uw Britse ambtsgenoot kenbaar te maken en aandacht te vragen voor de persoonlijke veiligheid van betrokkene? Zo neen, waarom niet?

4.) Realiseren u en de uwen in de EU zich dat u het maatschappelijk ongenoegen over de islamisering van de EU niet kan knevelen door islamcritici te laten vervolgen of op te pakken maar dat een groot deel van de bevolking het op een gegeven moment niet meer zal pikken en zich massaal tegen u en de uwen zal keren?

5.) Kunt u deze vragen voor dinsdag 29 mei, 11.00 uur beantwoorden?

Bron: https://pvv.nl

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/27 ... -robinson/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Tommy Robinson; "Britain's Foremost Betrayal" Godspeed Tommy Boy


en

Q-AN0N UPDATE 5.27.18 "IMAM TAWHIDI" /Q++ THE TRUTH About Tommy Robinson


Geef de kennis door en stel kritische vragen bij het politieke beleid in je stad, je provincie, je land en landen om je heen. Wakker worden mensen. Het gaat ons allemaal aan.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

FREEDOM OF SPEECH HAS OFFICIALLY DIED [Tommy Robinson]


Kijk hier zelf wat het Engelse gerecht opvoert als verbreken van de vrede,

Orwellian Police arrest Tommy Robinson for journalism 25.5.2018


Het riekt naar een gezochte verklaard om Tommy op te bergen.
Tijd voor kritische vragen aan Engelse politici.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

TOMMY ROBINSON ARREST PROTEST - Official Stream!
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Ook maar ons onder de aandacht brengen waar Tommy Robinson zich zoal mee bezig houdt

British Apostate Tells Tommy Robinson: Muslims "Tried to Kill Me"


Waarom vernemen we hier niets van in de mainstream media? Je zult zulke politie, geestelijken en politici in je stad hebben als in Bradford het geval is... Luister wat die islamverlater te vetellen heeft. Het geeft je een beeld van waar islamisering van de omgeving toe leidt.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

Een blik op waarmee deze man geconfronteerd wordt

Tommy Robinson: What really happened at Ascot
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12641
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Tommy Robinson

Bericht door sjun »

The Tommy Robinson Interview That Got Me Banned From The U.K.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie